Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

Ihan ekana täytyy sanoa, että oot kyllä ihan uskomattoman kaunis olento, Henriikka, ihan minkä värisillä hiuksilla tahansa :o Paljon kauniimpi kuin Mena mun mielestä, vaikka samaakin on  ;)

Paljonhan on kiinni siitä, miltä/minkä tyyliseltä haluaa näyttää. Minusta esim. sininen otsis ja mustasiniset hiukset oli tosi makeet, ehdottomasti pitäisin sen, jos muuten kokee tyylin omaksi. Aivan vaaleat hiukset ja luonnollisen ruskeat taas sopivat loistavasti, jos (kuvista päätellen kun) viihdyt ilman silmämeikkiä, sellainen ihana luonnonlapsi-look. Tummemmassa hiusvärissä kyllä kulmat ja ripset sitten jo melkein kaipaisivat myös jotain kestoväriä vähintään, kun olet noin vaalea. Punaisista en henkilökohtaisesti niin innostu, mutta kyllä vaalea kuparipunakin sulle hyvin sopii. Ehkä voimakkaat kirkkaat punaiset on sellaisia värejä, mitkä minusta tuntuis äkkiseltään vähiten sopivan.

Mutta en mä tiedä, kannattaako tuolla hiusväriasialla kauheasti stressata, jos on lahjaksi saanut tuollaisen ihme taikatukan, joka kestää yhä uudelleen värjäystä :P Menee sen mukaan, mikä kulloinkin tuntuu oikealta, ja ehkä ajan myötä sitten löytää jonkun pysyvästi parhaalta tuntuvan värin.

Oon kyllä tosi kade sun hiustenlaadusta: minäkin takuulla vaihtelisin hiustenväriä kuin paitaa, jos se olis mahdollista, mutta itsellä on sen laatuiset hiukset, että jos ja kun eniten kuitenkin viihdyn vaaleissa hiuksissa, niin se on tasan se yksi vaalennus värjäämättömään hiukseen, mahdollisimman miedolla hapetuksella, mitä mun vyötärömittaiset hiukset kestää, eikä yhtään enempää, muuten alkavat murtua totaalisesti käsiin, eikä mikään määrä hoitoa auta(vuosia sitten pepunpäällismitta katkeili vuodessa olkäpäämittaan, kun vaalentelin jämähtäneitä shokkivärejä hiuksista, vieläkin näen painajaisia nistä katkeilleiden hiusten kasoista :'()

... olis niin kiva viettää aina välillä vaikka kuukausi-pari brunettena  :-\
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Siis ihan ehdottomasti nuo vaaleat oranssit! Ne sopii täydellisesti sun ihon ja silmien väriin...
Mun mielestä nuo vaaleat/platinat näyttää ihan liian haljuilta/kylmän väriseltä sun ihon väriin...tummemmat/liian kirkkkaan punaiset taas kalventaa.

Mutta noista vaalean oransseista tulee mieleen ihan Claire Fisher

Kuva
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Jesh, onhan se vaalea oranssi jonkun muunkin mieleen ;) Ja pelkkänä värinähän kuparihko punainen on upea, mutta ei mun silmään kyllä paras sulle.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja zubi »

Kuukunen kirjoitti:
Mutta noista vaalean oransseista tulee mieleen ihan Claire Fisher
Ihan samaa mietin minäkin!
Ja punertavan värin kannalla olen.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Henriikka mun mielestä sopii tosi hyvin sulle ihan vaaleat, oranssit tai sinimustat ;) Nämä mielipiteet ei varmaan helpota päätöstäsi ollenkaan ;D Mutta sulle tosiaan sopii mikä väri tahnasa, kun oot niin kalpea ja omistat nuo ihanat siniset simmutkin :-*
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Ella

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Ella »

Henriikka kirjoitti:
No, kysely joka tapauksessa oli vaan suuntaa antava, ja yritän varmaan pysyä tuossa vaaleassa.
Minusta ei ole reilua että tämä äänestys oli vain suuntaa antava, vaadin täyttä demokraattista päätösoikeutta Henriikan hiuksista juureksille.  ;) :D
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Kiitoksia jälleen. :) Mun ongelma tässä hiusvärin päättämisessä on varmaan se, että tykkäisin ihan kauheasti puuhata tukan parissa ja nimenomaan värjäillä, uusi väri on aina niin piristävä juttu.. Ja sitten tuntuu tylsältä vaan värjäillä juurikasvua.

^ ;D
Ehkä se olisi helpointa noin mun kannalta. :) Ei tarvis itse päättää.
eOwyn kirjoitti: Ihan ekana täytyy sanoa, että oot kyllä ihan uskomattoman kaunis olento, Henriikka, ihan minkä värisillä hiuksilla tahansa :o Paljon kauniimpi kuin Mena mun mielestä, vaikka samaakin on  ;)
Kiitoksia kovasti päivän piristyksestä ja ihan mukavasta viestistä, jossa oli paljon totta asiaa. En vaan oikein vielä ole tuntunut löytävän omaa juttua. Otsis oli ihan kiva ja tuo väritys maailman jännin, mutta kun otsis itsessään oli musta hankala - just kun sen sai aamulla kuntoon, niin eikö eka tuulenpuuska pölläyttänyt sen ihan pystyyn. ;D Ja se, miten helposti se likaantui + tuosta seuranneet iho-ongelmat, vaikka joka päivä otsiksen pesikin.

Ehkä hankin Polgaratukan eli mustaa yhdellä valkealla raidalla. Sinänsä kaksivärinen ei ehkä ois niin paha, ainakin olis vähän piristävää kun pelkästään yhtä ja samaa.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

Henriikka kirjoitti: Ehkä hankin Polgaratukan eli mustaa yhdellä valkealla raidalla. Sinänsä kaksivärinen ei ehkä ois niin paha, ainakin olis vähän piristävää kun pelkästään yhtä ja samaa.
Etkö voisi tehdä tuota käänteisesti, eli musta raita tuolla sun uudella vaalealla pohjalla?  :)
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Ryövärintytär kirjoitti:
Henriikka kirjoitti: Ehkä hankin Polgaratukan eli mustaa yhdellä valkealla raidalla. Sinänsä kaksivärinen ei ehkä ois niin paha, ainakin olis vähän piristävää kun pelkästään yhtä ja samaa.
Etkö voisi tehdä tuota käänteisesti, eli musta raita tuolla sun uudella vaalealla pohjalla?  :)
Periaatteessa voisikin. :) En vaan tiedä, sopiiko musta raita niin hyvin vaaleaan. Vaaleassa kyllä se kiva puoli, että tähän voisi jotain shokkiväriraitaa jossain vaiheessa pistää, tai raitaa yleensäkin. Sinistä vaikka. Ehkä se jo vähän piristäisi. :)
( Mahtaa kyllä levitä helposti. :/ )
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Minusta oranssi (en nyt hoksaa mikä kuva se niistä oli, mutta olikohan se vaalea oranssi?) ja tumman ruskea sopivat parhaiten.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
blumppi
Haiven
Haiven
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Helmi 2006, 18:01

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja blumppi »

Mä oon mustan kannalla!  :) Korostaa silmiä kauniisti.
1bMii
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Penny »

calypso kirjoitti: Tämä varsinkin on tosi upea, tuo otsis ja kaikki  :-*
http://img.photobucket.com/albums/v206/mother__anorexia/hiukset/2004-6.jpg
Oh, täytyy yhtyä - tuo väri on mielestäni ihan paras sulla ja otsiskin tosi hieno, tosin samanvärisenä eikä sinisenä. :) Hitsi, nyt tekee mieli tuollaista ruskeaa! Muistatko mikä ruskean sävy / nimi on kyseessä? Tuo ainakin näyttää enemmän ruskeanruskealta kuin tummanruskealta.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Penny kirjoitti:
calypso kirjoitti: Tämä varsinkin on tosi upea, tuo otsis ja kaikki  :-*
http://img.photobucket.com/albums/v206/mother__anorexia/hiukset/2004-6.jpg
Oh, täytyy yhtyä - tuo väri on mielestäni ihan paras sulla ja otsiskin tosi hieno, tosin samanvärisenä eikä sinisenä. :) Hitsi, nyt tekee mieli tuollaista ruskeaa! Muistatko mikä ruskean sävy / nimi on kyseessä? Tuo ainakin näyttää enemmän ruskeanruskealta kuin tummanruskealta.
Ihan tarkkaan en voi muuten mitään muuta sanoa, muuta kuin että tuo on värjätty Polycolorin mustanruskealla.. Eli ei mustalla mutta sitten seuraavaksi tummimmalla.
Tosin värjäämisestä aikaa vähäsen, mikäli oikein muistan, joten aavistuksen haalistunut siitä, mitä oli.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Pidät vaikka vaalean ja laitat vaikka violetilla tms.shokkivärillä toiselle puolelle päätä mutta ei pääliosaan päätä kolmion mallisen osan tai pari ja niissä kohtia vaihtelet väriä minkäs tykkäät.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Sopivan hiusvärisävyn valinta (kylmä/lämmin)

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Vähän niinkuin silloin, kun mulla oli luonnollista ruskeaa + ohimot sinisellä. Eikös tuollainen tosi vaalea + shokkiväriyhdistelmä kyllä ole aika nopea leviämään? Muistalisin, kun Ice joskus foorumilla kertoi, että pesun yhteydessä sinimustasta alaosasta lähti vaaleaan jotain väriä.. Että miten sen sitten oikein voisi estää. :/
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Vastaa Viestiin