Sivu 1/1

Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 18:02
Kirjoittaja Riiggis
Ajattelin että tämä ketju olisi hyvä kaikille puolipitkää hiusmallia etsiville, joten tänne voisi laitella kuvia ihanista mallista.  ;D
Myös pitkille ja lyhyille malleille voisi perustaa oman ketjun.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 18:57
Kirjoittaja Tiusku
Tässä muutamai, jotka tallensin koneelle harkitessani uutta, lyhyempää mallia:

Kuva
Kuva
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Tammi 2006, 23:31
Kirjoittaja petomaani
Toi Jessica Alban look on tosi upea.. harmi kun ei ite omista tommosia siroja kasvoja :(

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 04:16
Kirjoittaja Ice
petomaani kirjoitti: Toi Jessica Alban look on tosi upea.. harmi kun ei ite omista tommosia siroja kasvoja :(
taikka suoria hiuksia.. itse jos leikkaisin tuohon mittaan, vasemman puolen etukarvojen latvoista viimeiset viisi senttiä kaareutuisivat oikealle, ja oikean puolet edellä mainitut myös oikealle.. jos pohjustaa kunnolla ja muotoilee koneilla, ne saattaavat ehkä kaksi tuntia pysyä siihen suuntaan kun pitäisikin ::)

ikävä kyllä ei taida olla olemassakaan oikeasti toimivia puolipitkiä hiusmalleja tällaisille

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 08:51
Kirjoittaja Lilly Missy
Oi tuo tiuskun laittama ylempi kuva on tosi hyvä. Vähä tuon tapaista mulla on joskus ollutkin. Voi kun voisi mennä jo parturiin...

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 08:57
Kirjoittaja Angus
Matrixin kotisivultakin löytyy puolipitkiä hiusmalleja:

http://www.matrix.com/find_your_hair_st ... le_24.aspx

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Tammi 2006, 17:57
Kirjoittaja Tiusku
Aika paljon osumia löytyy, kun laittaa googleen hakusanoiksi medium ja hairstyles. Tässä esim. pari ihan hyvää:

http://hairstyles.free-beauty-tips.com/ ... tyles.html
http://www.hairstylesdesign.com/medium-hairstyles.html

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Tammi 2006, 19:06
Kirjoittaja Spritz
Ice kirjoitti: taikka suoria hiuksia.. itse jos leikkaisin tuohon mittaan, vasemman puolen etukarvojen latvoista viimeiset viisi senttiä kaareutuisivat oikealle, ja oikean puolet edellä mainitut myös oikealle.. jos pohjustaa kunnolla ja muotoilee koneilla, ne saattaavat ehkä kaksi tuntia pysyä siihen suuntaan kun pitäisikin ::)

ikävä kyllä ei taida olla olemassakaan oikeasti toimivia puolipitkiä hiusmalleja tällaisille
Mulla oli just sama juttu puolipitkillä. Argh, ei oo mikään niin rasittavaa kuin samaan suuntaan kääntyvät latvat! Silloin käytin joka päivä kiharrinta/piippausrautaa, enkä tajunnu et yllättäen just se kuivatti mun latvat koko ajan ihan korpuiksi (mistään lämmöltä suojaavista en ollu kuullut  :() ja näin ollen sen ärsyttävän vaiheen kasvattaminen kesti tuskastuttavan kauan. Muuten puolipitkät olis kyllä kivat ku olis helpompi tehdä tuuheita ja ilmavia kampauksia.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 29 Tammi 2006, 23:04
Kirjoittaja petomaani
Alballa ja kumppaneilla on todennäkösesti "personal hair-setterit", jotka asettelee hiukset priimakuntoon :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Helmi 2006, 09:39
Kirjoittaja Lilly Missy
Mä kyllä olin päättänyt kasvattaa näitä kutreja, mutta en tiedä kun löysin tälläsiä ihanuuksiakin netistä... Voisin haluta omaan päähäni vaikka nää kaikki... Saman tyyppisiä toki kaikki. Taidankin talsia tämä kuva kädessä asianosaavien käsittelyyn...


Varsinkin toi ylärivin keskimmäinen on mun mieleen

Edit. Nyt on sit jo hiustenleikkausaika varattuna, se taitaa olla tuo ylärivin keskimmäinen. Haluaisin kyllä vielä hiustenpidennyksen niskaan... Mutta leikataan nyt ensiksi nämä omat.

toimimaton kuvax-linkki poistettu

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Helmi 2006, 14:29
Kirjoittaja Eiffe
Aivan ihania hiusmalleja noissa Lilly Missyn laittamissa kuvissa. Alimman rivin oikeanpuolimmaista olen itsekin välillä himoinnut. Yritän vieläkin kasvattaa näitä hiuksiani, mutta alkaa yhä enemmän ärsyttämään kun nämä ovat niin perinteisen kutrit kuin olla voi. En tiedä onko mahdottomuus saavuttaa pitkä rokkitukka, josta pienellä laittamisella saisi tukan mallin esille.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Helmi 2006, 19:22
Kirjoittaja Jadele
Itselläni on hiukset leikattu samalla lailla kuin tuossa Lilly Missyn laittamassa kuvassa alhaalla viimeisellä mallilla. Mulla taitaa vaan olla alahiukset pidemmät.
En tykkää yhtään tästä mallista ja olen syksystä asti tätä kasvattanut pois kun mielestäni sivuhiukset ovat sen verran lyhyet ettei sovi pitkään "takatukkaan" enkä koskaan pidä näitä auki.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Helmi 2006, 20:07
Kirjoittaja Miracle
Kun noita Lilly Missyn linkittämiä kuvia katselee, niin tekee mieli mennä heti huomenna kampaajalle leikkaamaan tollaset :) Tuntuu, et omat hiukset on nyt niin tylsän tavalliset sekä leikkaukseltaan että väriltään..jotain uutta pitäis keksiä..Tuo alhaalla vasemmalla oleva hiusmalli on tosi kivan näköinen, mutta ei varmaan rohkeus riittäisi leikkaamaan noin lyhyeksi, nyt on kuitenkin sen verran pidemmät hiukset..  ::)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Helmi 2006, 22:55
Kirjoittaja Stationery
Lilly Missyn ylärivin keskimmäinen on melko lähellä tämän hetkistä leikkaustani, tsoin yritän taas (vaihteeksi) kasvatella tukkaa...  :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Helmi 2006, 08:52
Kirjoittaja Ananas
Mun pitkä tukka leikattiin viime talvena tuollaiseen malliin, joka on Lilly Missyn laittamista alarivin keskimmäinen. Tai oikeastaan se oli vähän noiden sekoitus, mutta lähimpänä tuota. Se oli kyllä ihana, mutta en jaksanut laittaa sitä ollenkaan. Nykyisin siis kasvattelen edelleen. Puolipitkät mallit ovat siitä huonoja, että tarvitsisivat muotoon föönauksen, mutta pituutta on sen verran että kuivuvat käsittelyssä herkästi. Vai saako noita muuten aisoihin kuin föönaamalla?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 10:52
Kirjoittaja Hipsu
Mulla oli tälläinen viime kesänä ja tykkäsin  :-*

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 12:44
Kirjoittaja Miracle
^^Ihana malli tosiaan  :-* Itsekin haluaisin jotain tuon tapaista, jos hiukseni leikkaisin lyhyemmäksi.. Mutta sitten en tiedä, riittäisikö rohkeutta leikata ihan noin lyhyeksi, kun sitten kuitenkin kaduttais taas jälkeen päin  ::) Mutta toisaalta, kerranhan sitä vaan eletään.. ja tää nykyinen, melko tasapitkä hiusmalli alkaa jo hieman kyllästyttää..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 21:13
Kirjoittaja JoJo
Oon justiin tollasta kasvattelemassa... Tosi kiva on!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Helmi 2006, 21:43
Kirjoittaja Riiggis
Sopiskohan toi Jessican malli ohuille hiuksille, vai jääkö nuo latvat tosi luihuiksi hapsuiksi, kun kerrostellan noin paljon?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 22 Helmi 2006, 11:05
Kirjoittaja Hipsu
Tossa linkki tollaiselle sivulle jossa joku kampaaja kertoo kuinka ton leikkauksen/kampauksen saa tehtyä. Siellä ainakin sanotaan että "This cut is best suited for thin or fine straight hair" , joten luulisi käyvän ohuemmillekkin hiuksille. Ainakin mulle oli kiva, eikä mun hiukset todellakaan ole mitenkään erityisen paksut..

http://www.beautyriot.com/article.php?id=2768

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 22 Helmi 2006, 11:25
Kirjoittaja Earlybird
On kyllä hienot nuo Jessican hiukset. Niin väri kuin mallikin.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 22 Helmi 2006, 15:45
Kirjoittaja Hipsu
Earlybird kirjoitti: On kyllä hienot nuo Jessican hiukset. Niin väri kuin mallikin.
Joo, mäkin oon tota väriä ihastellut myös.. Just oon saanut tälläiset suht oman väriset hiukset, mutta nää on niin tylsät!  :P
Noi vaaleat ois niin ihanan raikkaat, nyt tällänen maantien värinen..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Touko 2006, 13:45
Kirjoittaja zorro
Eilen crossroadsia katsoessa iski silmään juuri sellainen hiustyyli jonka olen halunnut:
Kuva
http://img124.imageshack.us/img124/1186/crossroads9kv.jpg
Eli miten voisin selittää kampaajalle tuon leikkauksen?

Edit. tuliki vähän huonolaatuinen kuva, mutta toivotaan että joku saa siitä selvää...   :-\
Ja vielä edit. Miten saisin hiukset myös laitettua tolleen että ne kaartuu ulospäin?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Touko 2006, 20:33
Kirjoittaja rolla
Älä selitä leikkausta vaan vie kuva näytille  ;)

Mä tykkään itse just ohuista latvoista, kun muu tukka on kerrostettu. Näin on ainakin ollut pmmp:n sillä tummalla tytöllä.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Touko 2006, 22:38
Kirjoittaja Amilo
Rolla kirjoitti: Älä selitä leikkausta vaan vie kuva näytille  ;)

Mä tykkään itse just ohuista latvoista, kun muu tukka on kerrostettu. Näin on ainakin ollut pmmp:n sillä tummalla tytöllä.
Kuvan kanssa on tosiaan helpompaa ja näin kampaajanakin voi sanoa, että kuvasta pääsee, usein parhaiten ymmärrykseen.
Ihana kyllä muuten tuo Jessican tukka ::)Tuollaisesta itsekin haaveilen, pituutta vähän vielä puuttuu..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Elo 2006, 21:25
Kirjoittaja Eiffe
Minkälainen hiusmalli(mielellään puolipitkä) korostaa teidän mielestä silmiä?

Monesti kun olen joltakin kysynyt, mikä hiusmalli mulle sopisi on sanottu, että sellainen, joka korostaa silmiä. Juu niin varmaan ;D, mutta mitähän ne sellaiset hiusmallit mahtaa olla. Rajoituksena mallissa on tosin se, että mulla on pyöreät kasvot ja jotain etutukka-viritelmää on pakko olla.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Elo 2006, 21:34
Kirjoittaja Moonflower
^ Edestä rikottu malli, jossa ne lyhimmät hiukset ulottuu silmien kohdalle? Tai joku sivuttainen otsis vaikka... niin oon ainakin ymmärtänyt, että se korostaisi. Korjatkaahan jos oon väärässä  :).

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Elo 2006, 09:05
Kirjoittaja Lilly Missy
Eikö otsis saa kasvot näyttämään vielä pyöreämmiltä? Vino, rikottu ei kuitenkaan varmaan näyttäisi pahalta, ja mun mielestä korostaa silmiä. Itselläni oli sellainen muutama kuukausi sitten, ja silmäni näyttivät luullakseni isommilta(ainakin haluan uskoa niin ;D )

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Elo 2006, 11:46
Kirjoittaja Eiffe
Mulla on ollut yleensä jonkin asteista rikottua linjaa yhdistettynä joko suoraan tai vinoon otsikseen. Ei vaan ole löytynyt vielä sitä täydellistä mallia, jossa viihtyisin pitempään.

Jotenkin kuitenkin tuntuu, että naama näyttää siedettävämmältä otsiksen kanssa kuin ilman. Mitä enemmän tästä naamasta on peitossa, sen parempi  :D




Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 22 Elo 2006, 16:23
Kirjoittaja tenn
Tämän käyn perjantaina leikkauttamassa:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... yl1=Clipso

Aivan ihana ja näyttää siltä että sitä voi myös muunnella esim. jakauksen avulla :-*

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Elo 2006, 21:02
Kirjoittaja Tiizku
^Todellakin ihana.Itsekin harkinnut hieman tuon tapaista :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Syys 2006, 21:00
Kirjoittaja hubbabubba
Tämä malli on ihana, samoin väri! http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 80%99Oreal
Sanokaapas, sopisiko minulle otsatukka. Irc-galleriassa nikk; Littlemy
Jos ei muuta niin tuo kuva lähtee mukaan kampaajalle, tuo on se väri jonka tahdon! :D


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Syys 2006, 14:06
Kirjoittaja Fantti
Mä olen mm. ukhairdressiristä katsonut taas pari päivää malleja eikä mikään iske. Vihaan näitä tavallisia tasapitkiä hiuksia, jotka on kuin kasaripehko. Kasvanut malli yli jo puoli vuotta sitten, mutta vähän hidas sytytys mulla vissiin  :D Mallin pitää olla räväkkä, mutta siihen täytyy saada juhlakampaus.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Loka 2006, 14:59
Kirjoittaja Hanzku
Mä löysin mun tulevat hiukset!

Kuva

Mä haluan ehdottomasti tälläset. Harmi vaan kun ei omisteta enää tulostinta, muuten olisin jo kampaamoon aikaa varaamassa. Uskaltaisikohan kokeilla itse leikata...  ;D Ei ehkä. Pitää vaan nyt malttaa odottaa.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Loka 2006, 18:31
Kirjoittaja Hallonnikas
Luulenpa että seuraavaksi kun pääsen kasvatuksessani jonkinlaiseen olkapää-vaiheeseen niin kipaisen kampaajalle teettämään tällaisen  http://www.bosshairstyles.com/images/ha ... 4.jpg    ;D
Minusta tuo on aivan mahtava.. ja voisi jopa pysyä päässäni jonkin aikaa ilman että päästäisin sen kasvamaan pois mallistaan. Ja jos malttaisi pitää väritkin jopa noin luonnollisina kerrankin.. Täytyisi vaan löytää kampaaja joka ei tekisi karvalakin paksuisesta tukastani pallopolkkaa joka ikinen kerta kun haluan sitä leikata  >:(

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Loka 2006, 23:48
Kirjoittaja maikku
Mä haluan jotain tällaista:
Kuva
En kyllä tiedä riittääkö tukka.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Loka 2006, 23:48
Kirjoittaja Hunajapupu
Tuo Mayan postaama kuva sivulla 2 Jessican hiuksista on ihana!  :-* Juuri tuollaista olen ajatellut itsellenikin, tosin pituuden haluan pitää samana kuin se nyt on (yltää takaa rintsikoihin asti). Printtasin jo tuon kuvan jotta voin ottaa sen mukaan kampaajalle seuraavalla kerralla, mulla onkin ollut jo pari kuukautta hakusessa hyvä kuva josta kävisi ilmi millaiset hiukset haluan. Juurikasvu on kyllä kätevä paikka kun täältä löytyy ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan.  ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 18:08
Kirjoittaja Cera
Mitenköhän esim. tuollainen Katen tyylinen hiusmalli sopisi hyvin hentoon/ohueen ja suoraan tukkaan? Koska kaiken järjen mukaan muotoilemalla ja tököttejä käyttämällä hiuksiin saisi sitä kautta rakennetta ja pöyhkeyttä. Kuitenkin kauhukuva on, että lopputulos olisi päätä hipova ja kaiken lisäksi lyhyt, eikä siis edes nykyisenlainen luiru, mutta kuitenkin edes pitkähkö... ::)

Nyt olen vain lopen kyllästynyt tukkaani. Auki se näyttää ilman kiharoita kamalalta luikerolta, kiinni on joskus vaikea laittaa, kun on niin lasimainen tuntu hiuksissa. Latvat ovat jälleen talvesta johtuen hamppuuntuneemmat. Ja kuitenkin tuntuvat ohentuvat koko ajan laadukkaista hoitotuotteista huolimatta. Aaargh. Toki tuollaisessa polkassa/muussa puolipitkässä mallissa on omat harminsa, kuten ainainen muotoileminen, mutta onkohan se niin, että suoraa ja ohukaista kutria ei ryhdikkääksi saa ilman muotoilua?

Mitenkäs te, jotka joka päivä tukkaanne muotoilette/föönaatte saatte sen pysymään kuosissa? Itse kun en käytä mitään muotoilutuotteita arkikäytössä ja muutenkin on jo tosi hoitavat tuoteet käytössä, niin ei kai tukka nyt vallan rapistu, jos alan sitä mahdollisen leikkauksen jälkeen muotoilemaan enemmän?

Kaipailisin siis lähinnä kokemuksia ja neuvoja ihmisiltä, joilla on jonkinlainen puolipitkä hiusmalli ohuissa hiuksissa, tai jotka muuten vain tietävät miten se sellaisessa toimii.

Kasvojen malliin puolipitkä sopisi varmasti, eli nyt lähinnä itse pehkosta kiinni.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Helmi 2007, 08:35
Kirjoittaja zubi
Tässä Idols-sivuilta bongattu ihana hiusmalli, kantajana Heidi Vaarala:
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 08:31
Kirjoittaja zubi
Nyt löytyi sellainen hiusmalli ja väri, jotka voisin asettaa viralliseksi tavoitteekseni. Ehkä en ihan noin blondi halua olla ja otsista saisi olla ehkä vähän selkeämmin, mutta tuohon suuntaan kumminkin. Valitettavasti kuva on aika pieni:
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 12:01
Kirjoittaja Lonka
^^ Ihana tukka. Ihastelin sitä silloin Idolsin semifinaalissakin kun sopii niin hyvin tuolle nätille tytölle. Alempi myös kiva, itse asiassa melko samanlainen kuin tuo Heidin malli, mutta on laitettu suoraksi ja tuo etutukka on pitkä. Ihana väri kyllä, sellainen hunajainen.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 12:24
Kirjoittaja funky_chicken
Minä myös ihastelin Heidin tukkaa. Se on niin vinkeä, kun se on leikattu toispuoleisesti. Kaikki epäsymmetrinen ja vinkura on mun mieleen :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Maalis 2007, 23:58
Kirjoittaja Minako
Tässä joitain mitä olen kuolannut:

Kuva Kuva

Cameron Diazin hiukset The Holiday -leffassa:

Kuva Kuva

Jennifer Aniston:
Kuva Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 02 Maalis 2007, 08:16
Kirjoittaja zubi
^ Kauniita nuo kaikki mallit! Erityisesti tuo ylin on upean näköinen, mutta työläs. Tuollainen malli vois olla kiva arkena sileänä ja sitten johonkin biletilanteisiin vain laittaisi tuolla tavalla.

Tuo Cameronin "otsis" on tosi kiva! Onhan tuollainen Jennifer Anistonin suora tasainen polkkakin kaunis, mutta vaatii kasvoilta aika paljon. Kun on hieman kerrostusta otsatukassa ja jakaus toisella sivulla, se imartelee useampia kasvoja (esim. mun palloposkiani  ;)).

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Maalis 2007, 10:45
Kirjoittaja Minako
Zubi, musta kans tuo eka on tosi nätti, tosin itse tahtoisin saman ilman otsista (tai oikeastaan, vähän pidemmällä sivuotsiksella). UKhairdressersillä tosta oli pari kuvaa, jossa on jätetty sileäksi niinku sanoit, hyvin toimii:

Kuva

Tykkään tuosta leikkauksesta, koska sen linja on tosi selkeä (latvat ei näytä nyrhityiltä) vaikka onkin tosi reippaasti kerrostettu. En tiedä onko ongelma mun ohuissa hiuksissa vai kampaajien leikkaustekniikassa, mutta yleensä ku mulla leikataan kerrostetusti niin latvojen linja näyttää hapsuiselta, eikä tasaiselta niinku tuossa mallissa.

Laitan tähän vielä pari Elisha Cuthbertin lyhyempää hiusmallia, näitä ihastelin pari 24-seasonia sitten:

Kuva Kuva

Tuo kakkonen on tosin hieman puhkiblondatun oloinen (tulee mieleen hattara  ;D) mutta malli on silti kiva.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Maalis 2007, 11:52
Kirjoittaja Bamboo
Nuo kaikki Minakon laittamat kuvat ovat oikein hienoja. Multa ei tarvitsisi edes paljon leikata pois, jos hankkisi tuon Elisa Cuthbertin hiusmallin.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Maalis 2007, 19:42
Kirjoittaja Merial
Zubi kirjoitti: Tässä Idols-sivuilta bongattu ihana hiusmalli, kantajana Heidi Vaarala:
Voi että, onneksi pistit tämän kuvan tänne, tämä on JUURI se mitä olen hakennutkin! Nyt siis tiedän minkälaista kuvaa näyttää kampaajalle kun kasvatustavoitetta varten menen leikkuuttamaan. Kiitos vielä kerran, Zubi!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Maalis 2007, 22:03
Kirjoittaja zubi
^ Tosi kiva kuulla jos olin avuksi. Tuo on kyllä tosi nätti malli.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Maalis 2007, 10:39
Kirjoittaja Sis
Kiitos myös Minakolle laittamistasi kuvista, ylin hiusmalli on tosi makea. Olen tänään menossa kampaajalle ja tuo kuva saa toimia mallina tämänpäiväiselle leikkaukselle. Tosin mulla on jo nyt aika samantapainen leikkaus, joten siihen ei tarvita kuin pieniä muutoksia :). Mutta ihanaa, ettei sopivaa mallia tarvinnut etsiä tämän kauempaa!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Maalis 2007, 15:01
Kirjoittaja heijji
Toivottavasti tämä kyseinen henkilö ei pahastu kun laitan tämän kuvan tänne :) Aivan ihanat hiukset, tuommoset haluan http://irc-galleria.net/view.php?nick=m ... d=49976378

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 17:29
Kirjoittaja Merial
tennari kirjoitti: Tämän käyn perjantaina leikkauttamassa:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... yl1=Clipso

Aivan ihana ja näyttää siltä että sitä voi myös muunnella esim. jakauksen avulla :-*
Tuliko tuloksesta mieluinen? :) Itsekin selailin tuossa juuri monen monta sivua hiusmalleja ja päädyin sitten itsekin tähän. Täytyy katsoo milloin pääsee kampaajalle.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 18:13
Kirjoittaja tenn
^ Hmm.. No ei tullut. Tuossa kuitenkin on aika paksut hiukset, mulla ei, ja toisekseen mulla on ollut iät ja ajat sivujakaus yhdessä kohtaa ja voi arvata pysykö tukka tuolla tavalla edessä.. Ei pysynyt. Pyörteitäkin löytyy juuri sopivasti. Jakaus pyrki siihen koko ajan ja ärsytti kun kampaaja ei voinut asiasta sanoa (oli alusta asti nyrpeä muutenkin kun mulla oli alekuponki ja hän oli kouluttaja jolla on korkeammat hinnat eikä mun olis pitänyt pystyä varaamaan hänelle edes aikaa tuollaisella kupongilla ::)), vaan kampaaja totesi sitten leikkauksen jälkeen, että "niin, tää jakaus muuten tulee täältä sitten, että tuskin pysyy tuolla tavalla edessä".

Ehkä jos jaksaisi aina sen föönata hyvin olisi toiminut ja laittaa aina aamuisin kuntoon sen. Tosin mun kapeille kasvoillekaan tuo malli ei mielestäni ole paras. MUTTA sitähän ei tiedä millaset kasvot/ hiukset sulla on ja miten toimisi, mene ihmeessä kampaajalta kysymään, sillä tuo hiusmalli on kuitenkin upea! :) Että en halua tyrmätä täysin, vaikka itselle ei sitten ollutkaan hyvä ;)

Edit. Saihan tuon kuitenkin laitettua niin, että tukka oli jakauksella, mutta se leikkaus kun oli leikattu niin että hiuksia pidettäisiin niin kuin kuvassa, ei näyttänyt kivalta "liian lyhyet" sivuhiukset. Olisin voinut pyytää, että kampaaja olisi leikannut niin että sitä voisi pitää eri tavoin. Virheistä oppii :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Huhti 2007, 00:11
Kirjoittaja Allegra
Mulla on aika parturiin ensi viikolla ja olen myös miettinut uutta hiusmallia. Nyt on sellaiset puhkiblondatut rintsikkapituiset hiukset, joissa on sinetti tuuhennus. Nyt on kuitenkin kevään tullen alkanut uusi tukkatyyli kiinnostaa. Aika vaaleana haluaisin pitää, mutta vähän luonnollisempi saisi olla. Leikatakkin saa, mutta sen verran pitää jäädä pituutta, että saan ne kiinni.

Kuva

Tuo olisi aika kiva malli, vaaleana tietysti ja tuolla ketjun kakkos sivulla ollut Jessica Simpsonin hiustyyli oli UPEA!

Mulla on vaan ongelmana se, että mun hiukset on niin ohuet ja nyt vielä pelottaa, että kuinka paljon tuo sinettien pois otto vielä niitä ohentaa  :-\ Mahtaako tuollaiset leikkaukset näyttää miltään tälläisessä tukassa  ::)

*edit

Tämäkin on tosi hyvän näköinen

http://www.poster.net/alba-jessica/alba-jessica-photo-xl-jessica-alba-6234072.jpg


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Huhti 2007, 02:32
Kirjoittaja Lyx
^Mulla on tuollainen leikkaus mun tukassa ja tykkään tosi paljon! Sitä on helppo laittaa eikä vaadi niin plajon väkerrystä, saa myös hyvin kiinni jos on Bad Hair Day.

Mun tukka on hieman kihartuva/laineikas ja suht paksu, mutta luulen että tuo leikkaus olisi vielä helpompi hieman ohuemmassa tukassa.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Huhti 2007, 20:58
Kirjoittaja zubi
Tänään tupsahti Lindex clubin postia ja sieltä bongasin sellaisen hiusmallin, joka on just eikä melkein sitä, mitä nyt haluan! Väriäkin olisi kiva saada tuohon suuntaan. Poikaystävänkin mielestä malli näytti kivalta ja kuulemma sopis mulle hyvin, mitä nyt pari senttiä pitää vielä kasvattaa. Mutta tätä pyydän kyllä seuraavaksi kun kampaajalle menen! Ihana mekkokin muuten tuossa.
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 20 Huhti 2007, 00:36
Kirjoittaja Eiffe
^ Onpa hieno luukki kokonaisuudessaan. Tuon mekon hankinta on ollut harkinnassa pari päivää, mutta noihin hiuksiin ei mun naaman muodolla ole mitään mahdollisuuksia. Jos laihutisin 20 kg niin ehkä sitten.

Itseinho nousee kun mitkään mieluisat hiusmallit ei sovi mulle.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 20:20
Kirjoittaja Cera
Tuossa Allegran postaamssa mallissa on jotain, mitä olen itsekin miettinyt. Tuollaisen leikkauksen avulla saisi kivaa rakennettakin ja muotoillen olisi mahdollista loihtia aina mielialan mukaan erilainen look, mutta myös pelottaa ettei omat haituvat ihan tuohon hommaan riittäisi. Tuonkin mallin tukka näyttää ylhäältä tosi tuuhealta (vaiko hyvän tyvikoharin ansiota?) ja latvoista reippaasti rikotuilta/ohennetuilta. Toisaalta, pitkitetyllä aamuisella hiustenlaittorumballa voisi kyllä saada ihmeitä aikaan ohuemmillekin kutreille, ja pituutta mallissa riittäisi myös kiireaamujen hätäponkkariin.

Jotenkin tuntuu niin vaikealta valita eri mallien välillä, ja tällä menolla tuskin saan lopulta ikinä varattua kampaamoaikaa ja olen loppuelämäni tällä tylsällä mallittomalla reuhkalla! >:(

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 21:58
Kirjoittaja Magia
Tuossa Zubin postaamassa kuvassa ihanan väriset hiukset. Jotain tuon tapaista väriä haluaisin itsellenikin ja tuollaista yritin epätoivoisesti kampaajalle viimeksi selittää, mutta ei ihan taidettu olla samalla aaltopituudella. ::) Nyt ovat kyllä vaalenneet aika lähelle tuota.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 22:17
Kirjoittaja Säde
Aivan ihanat hiukset tuolla Lindexin mallilla! Tuohon pyrin itsekin, ikävä kyllä se vain tarkoittaa sitä, että saan jatkuvasti olla leikkaamassa ja suoristamassa. Tuo on kuitenkin se tämänhetkinen ihannemalli. Mielestäni mahtavan tyttömäinen ja kesäksikin tosi kiva  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 23:56
Kirjoittaja Allegra
Mulle tuli nyt sitten vähän tälläinen leikkaus

http://www.tigihaircare.com/us/rockstars/rockstars/large/jonna.jpg

En löytänyt parempaa kuvaa vastaavasta hiusmallista  ::) Oli kuulemma just Tigin koulutuksessa esitelty tuollaista leikkausta. Oma tukka on vaan hiukan pidempi, kun tuo Jonnan malli on ennenminkin lyhyt.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Touko 2007, 18:47
Kirjoittaja Hipsu
Oih! Aivan ihana tukka Kososen Jonnalla uusimman MeNaiset kannessa!  :-* Kääk, taitaa käydä mun kasvatus-projektille ohraisesti.. En kyllä edes tiedä olisko mun tukasta mahdollista vääntää ton näköistä? Ainakin rutkasti vaaleammaksi ja sitten tuollainen polkka, varmaan hiukan rikottu latvasta? 

Tässä linkki (eli tuossa kannessa oleva kuva.. en löytänyt sitä isompana mistään..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Touko 2007, 13:16
Kirjoittaja Riiggis
Allegra kirjoitti: Tuo olisi aika kiva malli, vaaleana tietysti ja tuolla ketjun kakkos sivulla ollut Jessica Simpsonin hiustyyli oli UPEA!
Jihuu!!!  ;D Minä astelen kampaajalle perjantaina tämän kuvan kanssa. Malli on aivan ihana ja toivottavasti sopii ohuille hiuksilleni. Väriksi laitan jonkun lämpimän tummanruskean ja vaaleampia raitoja (ehkä jotain vaaleanruskea/kulta-sävyä).


poistettu lainauksesta kuva ja lisätty tekstiä -s-

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Touko 2007, 16:44
Kirjoittaja Cera
Kerro sitten miten onnistui, ja kuvatkin olisi tietty tosi tervetulleita. Itse kun tosiaan pähkäilen jotakin saman tyylistä, mutta pelkään, että tukka ei välttämättä riittäisi, tai että tulisi valjun näköinen lopputulos. Kokemukset voisivat saada mielen rohkaistumaan! ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Touko 2007, 07:40
Kirjoittaja zubi
Epäsymmetrinen polkka on nyt ilmeisesti julkkisten keskuudessa tosi hot:
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Touko 2007, 12:21
Kirjoittaja pinkpepper
Zubi kirjoitti: Epäsymmetrinen polkka on nyt ilmeisesti julkkisten keskuudessa tosi hot:
Hitsi miten magee toi oikean puoleinen!

poistettu kuva lainauksesta -s-

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Touko 2007, 15:51
Kirjoittaja Riiggis
Tukka lyheni kampaajalla ja väri muuttui, mutta tuli kyllä vähän pidempi ja muutenkin mun tukkaan soveltuvampi malli, kuin alkuperäisessä kuvassa. Voin laittaa kuvaa myöhemmin.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Touko 2007, 00:56
Kirjoittaja funky_chicken
Tänään yhdellä asiakkaalla oli tuollainen toispuoleinen polkka, tosi hienosti leikattu! Työkaveri meni ja kysyi siltä, että onko sun tukka tarkoituksella toiselta puolelta pidempi kuin toiselta... vähän hävetti!  ::)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 13:06
Kirjoittaja plaza
Onpas kivat. Täytyy kyllä kasvattaa etsarii pois... Taitaa tulla tää 90-luvun tukkamuoti takaisin - katariina ebeling - look.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 18:23
Kirjoittaja Jemni
Ihana tukka! Miksi mulla ei toi näyttäis hyvältä..  :-\ Näyttää mun silmiin menevän ja sporttisen ihmisen tukalta (jotahan se ainakin tuolla on...  ;))

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 12:46
Kirjoittaja Earlybird
Onpas Susannalla kivat hiukset! Vaarallista lukea tätä ketjua, kun on itse juuri saanut kasvatettua bsl-pituuteen...  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Kesä 2007, 12:30
Kirjoittaja princess
En ole kovin ihastunut Katie Holmesiin, mutta tuo tukka! Samoin kuin tuolla Susannallakin. Voi kun mullekin oikeasti sopis lyhyt tukka..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Kesä 2007, 16:33
Kirjoittaja petomaani
Susannan tukka on kyllä ehdottoman hottis ja jättesnygg! Taidan antaa oman kuontalon kasvaa kesän aikana tohon mittaan ;)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Kesä 2007, 10:39
Kirjoittaja Nuppu
Tässä minun tavoitteeni:

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... Falltricks

Parisen senttiä pitäisi saada lisää mittaa, niin lyhimmätkin kerrokset yltäisivät tuohon malliin. Otsista joudun vielä kasvattelemaan. Tosin sen ei tarvitsisi noin pitkä välttämättä ollakaan.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Kesä 2007, 11:47
Kirjoittaja Luna
Tästä on varmastikin ollut juttua mutta en löydä mistään, eli missä menee lyhyen, puolipitkän ja pitkän raja? Minusta lyhyet hiukset on alle hartiamittaiset, puolipitkät hartioista jonnekin lapaluihin ja siitä pidemmät on pitkät. Muistelisin että viralliset rajat menee paljon lyhyemmissä? Tuli mieleen kun katsoin edellistä linkkiä ja mietin että onko ne todellakin puolipitkät!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Kesä 2007, 12:04
Kirjoittaja Nuppu
^ En ns. virallisesta määritelmästä tiedä, mutta ainakin täällä foorumilla jako näyttää menevän pääsääntöisesti niin, että lyhyiksi hiuksiksi määritellään muutaman sentin mittaiset, selkeästi lyhyet hiukset, kun taas puolipitkät ovat siitä pidemmät, mutta eivät silti vielä pitkät. Olipas tyhjentävä määritelmä  ;D No, mutta se, mitä yritin selittää, havainnollistunee kyseisiä ketjuja selailemalla. Esim. tässäkin ketjussa edellisellä sivulla on useampikin malli, jotka ovat pituudeltaan samaa tasoa kuin tuo minun linkittämäni.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Kesä 2007, 12:06
Kirjoittaja lynx
Oisko puolipitkälle aika hyvä määritelmä, että sen saa kurottua jotenkin edes ponnarille? Tai jollekin tupsulle?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 20 Kesä 2007, 17:19
Kirjoittaja Surrur
^^Kampaajalla ainakin oli hinnastossa määritelty, että lyhyt tukka ei mee sivusta katsottuna korvien päälle, ja puolipitkä ei mene yli olkapäiden.
Lynxin määritelmä oli osuva myös  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Kesä 2007, 08:59
Kirjoittaja lillamilla
Mie himoitsen tällä hetkellä Gwen Stefanin hiuksia videolla 4 In The Morning. Tässä linkki siihen.



http://link.brightcove.com/services/lin ... d769369462


Tämä hiustyyli olisi aivan ihana. Toisaalta epäilyttää, kun A) jos leikkaan nyt, niin entäs kun huvittaisi jälleen aloittaa kasvatusprojekti ja sen on yhtä tuskaa ja B) malli olisi kiva vaalennetussa tukassa mutta se jatkuva juurikasvun värjäys ei innosta yhtään, puhumattakaan siitä mitä jatkuva vaalennus tekee hiuksille ( ja lompakolle, en luota omiin taitoihini tässä tapauksessa).

Apua, mitä teen?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Kesä 2007, 09:11
Kirjoittaja lynx
^Mun mielestä toi tukka ei ole ihan kauhean lyhyeksi nyrhitty. Siis toi on varmaan rullilla saatu noin pöyhkeäksi ja on tosiaan vähän pidempi. Eli kasvatus ei varmaan olisi ihan mahdoton homma, kun ei alkujankaan vedetä kovin lyhyeksi. Tosta mallista on helppo kasvattaa kanssa. Aika äkkiä musta tuntuu, että tosta mitasta saa kasvamaan. Värihomma on sitten ihan makuasia. Toimii toi varmaan muissakin väreissä. Jatkuva vaalennus ei tee tukalle ihmeempää damagea, kun vaalennat aina vaan tyven pois. Vaalennuksessa on se kiva juttu, että se ei voi oikein haalistua ;D Eli sopivilla tuotteilla ylläpitää sitä vaaleaa väriä ja vaalentaa aina vain tyvikasvun pois, niin hiukset kestää. Mut eihän tota mikään pakko ole valkoiseksi vetää.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Kesä 2007, 11:41
Kirjoittaja Merial
lillamilla kirjoitti: Mie himoitsen tällä hetkellä Gwen Stefanin hiuksia videolla 4 In The Morning.
Eiväthän nuo mitenkään lyhyet ole, päinvastoin. :) En minä näe mitenkään, että tuosta mallista olisi jotenkin vaikea sitten kasvattaa hiuksia, kun ovat varmasti olkapäille tai ylikin suorina. Pituusvaikutelma säilyy, ja halutessasi hiuksesi tuohon malliin käytät rullia, jotka sitten "lyhentävät" kampausta jonkin verran. Hiuskuvauksesi perusteella voisin arvioida, ettei välttämättä omista hiuksista tarvitse kamalasti pätkäistäkään, muuta kuin ehkä hieman kerrostaa. Kertokaa toki joku tästä, joka paremmin tietää.

Voithan ensiksi kokeilla ihan pelkillä isoilla rullilla tämän hetkiseen tukkaasi, että mitenkä tuollainen luonnistuisi?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Kesä 2007, 12:14
Kirjoittaja Riiggis
Mun mielestä puolipitkät hiukset ovat tällä välillä: korvien alapuolelta-- hartioille yltävät.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Kesä 2007, 20:25
Kirjoittaja Hunajapupu
lillamilla kirjoitti: Mie himoitsen tällä hetkellä Gwen Stefanin hiuksia videolla 4 In The Morning.
Oi, ihastelin myös juuri eilen noita Gwenin hiuksia kun näin tuon videon ensimmäisen kerran. Aivan upeat ja monipuolinen leikkaus, erityisen hyviltä näyttivät yhdistettyinä Gwenin ihanaan meikkiin. Tuli himo leikata hiuksia lyhyemmäksi ja vaalentaa taas 12-asteisiksi platinablondeiksi just kun oon tummentanut näitä 9-asteisiksi ja seuraavaksi olisi tarkoitus laittaa 8-asteinen väri. Päätin sitten pysyä alkuperäisessä suunnitelmassani ja tällä hetkellä tuntuu, että voisin hankkia tuollaiset Gwen-hiukset sitten vaikka puolen vuoden päästä. Mutta saa nähdä kuinka usein mieli muuttuu vielä ennen tuota.  :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Kesä 2007, 16:50
Kirjoittaja heijji
Oon ehkä hullu, mutta käyn perjantaina napsasemassa rintsikkapituiset hiukseni tällaisiksi:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... =6429  ;D

On alkanu vaan niin kovasti kyllästyttämään ja tuo vaikuttaa kivalta mallilta. Onkohan kovin vaikea laittaa? En tosiaan oo mikään mestari muotoilutuotteiden kanssa kun ei ole ollut semmoista leikkausta mikä ois kovin laittamista tarvinnu..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Kesä 2007, 16:55
Kirjoittaja Magia
^ Onpa kaunis malli. Tuota saa varmaan muotoiltua aika monella tavalla, on kuitenkin aika pitkäkin. En usko, että olisi erityisen hankala laittaa, ellet satu omistamaan muutenkin hankalia hiuksia. :) Suorissa ja sileissä hiuksissa varmaan parhaimmillaan tuo malli. Pieni taipuvuuskaan ei varmaan ole pahasta. Laita kuvaa sitten uusista hiuksista, varmasti tulee kivat. ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Kesä 2007, 07:48
Kirjoittaja heijji
^ Jep, mulla on suorat ja sileät hiukset jotka ei muuten oo kovin hankalat paitsi pyörre on edessä. Siksi mietinkin että miten taistelua noitten etuhiusten kans tulee olemaan. Ja toki laitan kuvaa sitten!  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Kesä 2007, 14:44
Kirjoittaja Riiggis
Heijjin laittama hiusmalli oli tosi nätti. Voisin itsekin käydä tuollaisen napsaisemassa tässä kesän kuluessa. ;)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Kesä 2007, 15:56
Kirjoittaja Surrur
Voi että, oon ihastellut tota keskimmäistä mallia varmaan 6kk! Tykkään ihan sikana, värikin on niin nätti  :-*

Meinasinkin leikata semmoisen, mutta jostain syystä en näyttänytkään kampaajalle tuota kuvaa, van yhden toisen, jonka se ilmeisesti käsitti täysin väärin ja leikkasi varmaa 8cm liian lyhyeksi  >:(
Nyt oon tukkaa kasvatellut muutamia kuukausia, alkaa pikkuhiljaa (lue: puolen vuoden päästä..) olemaan sen pituinen, että voin leikata tuommoisen tukan.
Sitä odotellessa!

Noi muutkin kuvat on tosi nättejä kyllä.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Heinä 2007, 12:59
Kirjoittaja Withering
Himottaisi lyhyempi malli ja tää olisi niin mua:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3137

Saisi kuitenkin vielä kiinni, mutta olisi tarpeeksi lyhyt "pörröttää". Tuollainen ihan tumma väri ja sekaan vähän punaista, niin kyllä olisi rock!  :-*


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 11 Heinä 2007, 11:01
Kirjoittaja Lonka
Ihana tuo Asstan laittama keskimmäinen malli! Tulee mieleen Natalia Imbuglia silloin 90-luvun lopulla :)  (vaalea iho, tummat, kyhyehköt hiukset...)

Ja Witheringin laittama malli on ihan superihana! Rikottua ja pätkittyä. Tuollaista ajattelin kasvatella, mutta olen jo luopunut siitä ajatuksesta ja pidän vähän lyhyempänä.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 11 Heinä 2007, 13:38
Kirjoittaja Hallonnikas
Miksi puolipitkä kasvatusvaiheessa oleva tukka on mulle niin iso mörkö? ::) Vähän kerrostettu ja otsatukalla varustettu kuontalo ottaa mua päähän, etenkin kun latvat on jotenki kämäset vaalennuksen takia..
Jälkimmäinen malli on ihana, mutta tuskimpa uskaltaudun kampaajalle tommosta tekemään. Himottais vaan kovasti mennä ja vetästä tommonen reipas pörröteltävä malli, kun nyt ei ole mitään kunnon mallia ja pää näyttää melko tylsältä kauheen laittamisenkin jälkeen. :( Kärsin latvoineni ja vingun täällä kuinka kauhee mun tukkani on, ellei joku saa yllytyshullua toimimaan. ;D

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... b%20Steele
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... n%20Blythe

Edit.. Pitikin lisätä että tällainen mulla on ollut monen monituista kertaa, ja on aina ollu todella kiva.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Heinä 2007, 17:16
Kirjoittaja petomaani
^toi jälkimmäinen on tosi namu  :-*

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 13:10
Kirjoittaja lillamilla
Kävin toissapäivänä kampaajalla. Unohdin mallikuvan kotiin. Nyt tukka takaa pallomainen, takaraivolla hiukset noin 8cm, edessä pidemmät hiukset noin leukapieliin asti. Hiuksia ei saa ponnarille. Uusia kuvia tässä.

Kuva

ja kiharaversiot täällä http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 43#p281843


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Heinä 2007, 11:07
Kirjoittaja theodora
Oih, tykkään tuosta ekasta Hallonnikkaan postaamasta. Ihana värikin. Ja mikä parasta, mun kasvatustukasta voisi ehkä saada värkättyä jotain tuollaista.

Viimeksi mulla oli tämän tapainen, ja oli kyllä nätti ja toimiva malli. Miinuksena vaan, että uberlyhyt otsis alkoi kasvaessaan sojottaa ihan kamalasti.
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ir%20Salon

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Heinä 2007, 08:53
Kirjoittaja petomaani
^awwwww.. tosi ihana malli!!  :-*  Ei vaan sopis mun kasvoilleni, mutta aivan ihana. Hiukka samantapanen kuin on Saimi Nousiaisella (nyk. Hoyer) ollut.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Elo 2007, 08:04
Kirjoittaja zubi
Tää saattaa mennä jo pitkän puolelle (?), mutta jotenkin tosi hieno, tällaista sileyttä ja kiiltävää pintaa sitä tavoittelee itsekin. Ja tuo pituus & leikkaus näyttää oikein hyvältä.

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6610

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Elo 2007, 13:14
Kirjoittaja Vivianna
Pähkäilen täällä kahden vaiheilla et menenkö kampaajalle ja leikkaan edestä päin pidennetyn polkan tyyliin vähän victoria b. ??? ???Olen yrittänyt kasvattaa ja kasvattaa tätä toukokuusta lähtien, jolloin kävin viimeksi kampaajalla ja hiukset ovat nyt voimakkaasti vaalennetut ja kesän jäljiltä vielä enemmän vaaleutta lisää  ::) ja pituus on sivuilta noin suun kohdalle ja edestä vino otsis,joka on ainakin silmään asti pitkä ja takaa sit leukaan asti, ettei oikein saa vielä kunnolla hiuksia kiinni..haluttas vähän jotain uutta ja ehkä vähän jotain ruskeeta raitaakin sekaan..on vaan niin välivaihe että!!! ja aurinko on kyllä kuivattanut tätä kuontaloa paljon 8)Mitä mun kannattaisi tehdä ::) ??? Annanko olla vai leikkaanko sen polkan??Kuvaa ei ole,mut kasvot on pyöreähköt ei ainakaan kapeet..jotain piristystä kaipailen :P

Takaa lyhyemmät, edestä pidemmät..

Lähetetty: 02 Syys 2007, 10:31
Kirjoittaja nannna
Olen jo pitkään ihastellut mallia, joka näyttääkin olevan tällä hetkellä kovassa huudossa, eli tuollaista leikkaustyyliä, jossa hiukset ovat takaa lyhyemmät ja pitenevät viistossa linjassa eteen.
Tarkoitus olisi kampaamoaikaa tilailla, mutta täytyisi saada jonkinnäköistä mallikuvaa.
Eli, tänne voitais keräillä sellaisia! :)
Ja mieluiten pituudeltaan sellaisia puolipitkiä malleja :)

Yhdistin viestisi tähän ketjuun. - Kikka

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Syys 2007, 14:56
Kirjoittaja theodora
Minulla myös tuollainen Nannan kuvailema malli haussa. Erityisesti kiinnostaisi otsatukallinen versio, kun toistaiseksi ainakin omistan sellaisen, eikä tuosta hetkessä eroonkaan pääse.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Syys 2007, 18:08
Kirjoittaja nannna
Samoin Theodora, mulla on myös vinoon leikattu otsis ja en aio siitä kyllä itsekään luopua  ;D
Tosi hyviä malleja on tullut kaupungilla vastaan ja monella on ollut myös etuhiukset yhdistettynä tuohon tyyliin :)
Ja perjantaina on parturi, elikkäs kaikki jotka löytää noita malleja niin nopeasti vain tänne  :D


Löysin tämmösen kuvan Kelly Osbournesta--> http://blog.gelattina.com/archivos/kelly.jpg
ja siinä ylärivin kaksi kuvaa vasemmalta on ainakin leikkailtu vähän tuolleen eteen pitenevänä.  :) Ihan kivan näkönen, mutta ei ihan tarkalleen vielä sitä mitä haen :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Syys 2007, 11:45
Kirjoittaja theodora
Selasin pitkästä aikaa ukhairdressersin puolipitkien hiusten gallerian läpi, erityisesti eteenpäin pitenevää otsatukallista polkkaa etsien, ja nämä jäi haaviin:

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 0&%20Young
Vähän pitempää, itsellä ei tukka vielä riitä tähän. Ihana väri!

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... con%20Hair
Tähän en niin ihastunut, mutta muistuttaa hitusen naennan postaamaa Kelly Osbournen mallia, reilummalla otsiksella.

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... erson%20SA
Polkkatukista suosikkini. Kiva terävä vino leikkaus. Tähänkään ei valitettavasti taida vielä mun tukka venyä.

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... %20Cobella
Tämä ei ole eteen pitenevä, mutta tykästyin niin paljon että harkitsen vakavasti seuraavaksi malliksi.

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... n%20Blythe
Juuri tämän kuvan kanssa menin kampaajalle kolmisen vuotta sitten. Lopputulos ei ollut ihan noin pörröinen, mutta tykkäsin kovasti. Ei jäänyt kuitenkaan pitempään käyttöön, koska seuraavaksi innostuin lyhyestä tukasta.


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Syys 2007, 15:18
Kirjoittaja nannna
Kiitos theodora näistä malleista ja eniten ihastuin tuohon ensimmäiseen ja ihana myös tuo väri  :) itselläni saattais hiuksetkin jopa riittää tuohon malliin  ;) voi olla että kyseinen kuva lähtee parturiin mukaan  :D mutta laitelkaa toki lisää  malleja  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 05 Syys 2007, 07:59
Kirjoittaja lynx
Tuore kuva Parisista:

http://thesuperficial.com/2007/08/paris ... use-11.jpg

Ei saa oikein selvää tukasta, kun näyttäisi sille että kuva on tuulessa otettu. Mutta mun silmään tosi kiva malli. Parempi kuin ne ikuiset pidennykset ainakin.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 05 Syys 2007, 08:01
Kirjoittaja zubi
^ Toi on kyllä kiva. Tässä on vielä pari kuvaa:
http://www.thehiltonfiles.com/paris-hil ... hort-hair/

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 05 Syys 2007, 11:02
Kirjoittaja Christine
Ompas tosiaan nätti tukka Parisilla. Mutta miksi toi on jätetty niskasta noin pitkäksi? Itteä ainakin häirihti lyhyissä hiuksissa ne takatöröt, jotka oli pakko aina käydä siistimässä usein. Mutta tuossa tyttö tosiaan näyttää leidiltä, eikä miltään trassshbiatsilta.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 05 Syys 2007, 19:17
Kirjoittaja nannna
Tosi nätti tukka Parisilla :) näyttävät tosi paksuiltakin tuolleen lyhyempänä ja tekee tosi pirteen vaikutelman  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 06 Syys 2007, 09:12
Kirjoittaja theodora
Christine kirjoitti: Mutta miksi toi on jätetty niskasta noin pitkäksi? Itteä ainakin häirihti lyhyissä hiuksissa ne takatöröt, jotka oli pakko aina käydä siistimässä usein.
Juuri siksi? Luulisin että vähän pitemmäksi jätetty niska pysyy kauemmin mallissa. Toisaalta Paris voi varmaan käydä siistimässä leikkausta vaikka joka toinen päivä.

OT, harkitsen itsekin takatukan kasvattamista, koska mun niskatukka on ilmeisesti oppinut käyttäytymään, toisin sanoen ei enää sojota vääriin suuntiin. Voiko noin tapahtua ja vaikuttaako esim. hormonit asiaan?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Syys 2007, 12:35
Kirjoittaja petomaani
naenna kirjoitti: Tosi nätti tukka Parisilla :) näyttävät tosi paksuiltakin tuolleen lyhyempänä ja tekee tosi pirteen vaikutelman  :)
Kyllä, nätiltä toi näytti ku pläkki. :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Syys 2007, 12:53
Kirjoittaja Hallonnikas
Mulle tällänen malli nyt heti, kiitos!  :P
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... e%20Miller

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 16 Syys 2007, 10:25
Kirjoittaja zubi
^ Tosi nätti malli ja kelpais mullekin, mutta tuon vois kyllä jo siirtää lyhyiden hiusten osastoon...?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 16 Syys 2007, 10:48
Kirjoittaja Hallonnikas
Niin, no medium osastolta mä sen bongasin, mut siirtäköön joku jos haluaa.  :P

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Syys 2007, 10:29
Kirjoittaja theodora
Puolipitkäksi minä tuon luokittelisin. Ja mitä väliä edes? Ihan lyhyestä mallista ei kuitenkaan ole kyse, joten saattaa kiinnostaa juurikin tätä ketjua lukevia. Pari täällä aiemmin vilahtanutta mallia on ollut mielestäni aika pitkiä puolipitkäksi, mutta kyllä nekin mielestäni sekaan on sopineet.


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Syys 2007, 17:03
Kirjoittaja Sanguine
Mulla on paria puolipitkää kokeilua lukuunottamatta aina ollut pitkähkö tukka, ja jo parisen vuotta on himottanut tämänmallinen tukka:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=2023&month1=&pg=1&styl1=Barbara%20Daley
http://img2.timeinc.net/people/i/2006/celebdatabase/victoriabeckham/victoria_beckham1_300_400.jpg
http://www.becomegorgeous.com/pictures/rihannahair01.jpg


Pelkona on vaan se, että höröttävät korvanlehdet pääsee esiin vähenneen hiuksiston alta esille, tai että muuten vaan kaduttaa. Lisäksi olen jo pitkään halunnut alaselkään asti ulottuvan tukan takaisin, mutta nyt on taas sellainen vaihe, että tekee mieli lyhyttä tukkaa, koska uusia takkuja tulee kuin sieniä sateella.  ::) Ei tarvi kuin pari kertaa tukan selvittämisen jälkeen heilauttaa tukkaa, ja taas on pari takkupalloa. Kampaaja tarjosi tälle selitykseksi sitä, että mulla on yksittäinen hius hyvin ohut, mutta muuten vaan paljon hiuksia, joten ne on hyvin alttiit takkuuntumaan, vaikka olisi kuinka hyvät kampaamotuotteet. Ja kun tukka on nyt ihan ok kunnossakin. Ja sitten tietysti askaruttaa, sopisiko tuollainen malli vähän pyöreille kasvoille.

Ainahan se tukka kuitenkin kasvaa takaisin. Ehkä vielä rohkaisen itseni, marssin kampaajalle toteuttamaan tuon hiusmallin, ja laitan tänne vielä tukkakuvia.  :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Syys 2007, 15:52
Kirjoittaja si3nna
^ Mua kanssa on himottanut pidempään tehdä radikaalimpi muutos ja lampsia kampaajalle leikkaamaan tuollainen makee polkka. Nyt ensi viikolle on varattu kampaajalle aika, ja tällaisen kuvan ajattelin viedä mukanani ellen ehdi tulla ihan katumapäälle. :P Mulla taitaa olla hyvin samanlainen hiuslaatu kuin sulla Sanguine, takkuuntuvat kauhean helposti! Olenkin siihen ihan kyllästynyt, reilu hiusten lyhentäminen varmasti auttaa asiaan.

http://beauty.about.com/od/hairstylepho ... ndfa_2.htm

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 20 Syys 2007, 09:17
Kirjoittaja zubi
^ Kiva malli, uskon myös että takkuuntuminen helpottaisi tuollaisen lyhyemmän kanssa ja sopisi varmasti muutenkin sulle hyvin.

Tässä muutamia kivoja puolipitkiä (ei kai mene jo pitkän puolelle...?).

Ihana malli ja tuo kuparinsävy on herkullinen:
Kuva

Makee otsis!
Kuva

Upea juhlavampi look puolipitkälle (klikkaa linkki, kuva on iso):
http://www.ukhairdressers.com/style/ful ... p?pic=8907

Tässä on jotain hauskaa:
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 06 Loka 2007, 16:00
Kirjoittaja Hallonnikas
Mä olen pelkuri tätä nykyä, kattelen vaan hienoja malleja mutta en uskalla tehä mitään siinä pelossa että alkais kaduttaa. ::) Mun pitäis tässä iässä olla vielä nuari ja villi, ja olla miettimättä tommosia!

Nam!
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 1=Mahogany

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Joulu 2007, 15:33
Kirjoittaja pinkpepper
^^ Tuo Zubin laittama ylin kuva on tosi ihana! Sopii tosi hyvin kantajalleen mun mielestä.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 13 Joulu 2007, 16:28
Kirjoittaja pipsu

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 08:03
Kirjoittaja petomaani
Oli pakko.. Sienna Millerin tukka kelpais mullekin..  :-*
Kuva

Itelläni on tämän mittainen kuontalo.. Ja mallikin presiis sama (kun kotona ei kone pelitä, ei voi syöttää aitoja kuvia nyt.. :( ) Onkos tää jo puolipitkä? *elää toivossa*
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 17:53
Kirjoittaja pipsu
Oi vau! Tuo Siennan tukkahan on ihana! Pakko saada tuollainen, taidan leikata ensi kevään aikana. Kiitos inspiksestä!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 18:05
Kirjoittaja petomaani
^eipä mitään, toi on ihana  :-*

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Joulu 2007, 13:01
Kirjoittaja petomaani
^juu, ja toi lyhkäsempi mallihan Reesellä oli sillon kun oli vielä aviossa Ryanin kanssa. Nyt on menny hoikkasemmaksi..
Kuva

Tässäkin Reesellä erittäin onnistunut kampaus..
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 08:21
Kirjoittaja zubi
^ Alemmassa kuvassa Reesellä on vähän pyöreämmät posket ja näyttää kyllä tosi hyvältä, tuo tukkakin on niin nätti. OT mutta tuo keltainen mekko on kyllä joku ihanin koskaan  :P, vaikka näyttäisikin ehkä vielä himpun verran paremmalta pari kiloa painavamman Reesen päällä.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Joulu 2007, 10:24
Kirjoittaja petomaani
^juu, tossa kuvassa Reesen pää näyttää melkeen leveämmältä kuin vyötärö..  :-\ Menee jo OT:ksi että helisee, mutta kun kerta tuli puheeksi.
Toi pehmeä kiharakampaus on kaunis :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Tammi 2008, 13:10
Kirjoittaja theodora
^^^ Ihana väri! Mitenhän onkin nykyään tuollaiset maantiesävyt alkaneet kiehtoa?

Reesestä vielä, nätti ja tyylikäs nainen, ja suhtaudun kaksijakoisesti tuohon laihtumiseen. Näyttää huonoa esimerkkiä ja olisi varmasti useimpien mielestä kauniimpi pyöreämpänä, mutta toisaalta... ymmärrän hyvin mikä ajaa naisen tuohon avioeron jälkeen. Paitsi että ruoka ei ehkä maistu, laihtumisesta saa aina jotain ihme kicksejä ja elämänhallinnan tunnetta (vai onko se noin vain meillä piilosyömishäiriöisillä?  :-[)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Tammi 2008, 22:22
Kirjoittaja Ziru
^ Jostain lehdestä ihan vähä aikaa sitten luin, että nykyään yritetään saada mahdollisimman neutraalin väristä tukkaa, eli esim tummanvaaleaa yms. Ja että julkkiksetkin yrittävät kaikkensa saadakseen mahdollisimman luonnollisen sävyn, ja samaisessa artikkelissa kerrottiin joistain erikoisväreistä, jotka oli erikoistunut tuohon, ja joita saa vain helsingistä tällä hetkellä. Ja tietysti jostain maailmalta muttei muualta suomesta ;D (ja jotka maksoivat... paljon)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 11 Tammi 2008, 14:25
Kirjoittaja pipsu
Hirveän kivalta näyttää tämä Katien polkka:

Kuva
http://img.photobucket.com/albums/v719/ ... 871066.jpg

Lisäksi Serranon perheen Evalla on kiva tukka, pikkasen huono kuva:

Kuva
http://www.estudiantes.info/Blogs/tv/up ... 729182.jpg

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 13 Tammi 2008, 19:10
Kirjoittaja Minako
Minustakin tuo Katien malli on tosi kiva. IMDB:n kuvagalleriasta näkee eri tyylejä, miten Katie on tuota viime aikoina laittanut: http://www.imdb.com/name/nm0005017/photogallery-granitz-0.

Näyttää helposti muunneltavalta ja väri on upean kiiltävä! Erityisesti tuo Critic's Choise Awardsien (tukka)tyyli on mun mieleen.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Tammi 2008, 19:20
Kirjoittaja petomaani
Upealta näyttää toi Katien tukka  :-*

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Tammi 2008, 17:11
Kirjoittaja Hallonnikas
Tää on tosi näpsäkkä malli.. on muuten kätevää kun näkee joka puolelta.
http://www.atedivatod.hu/index.phtml?a= ... f_cikk=332

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 09:52
Kirjoittaja Cera
^ Tossa mallissa on jotain tosi kivaa, jotenkin rento ja piristävä. Myös Katien uudesta mallista tykkään, paljon parempi kuin entinen tyystin siisti pitkä malli. Jos rakennetta riittäisi, leikkaisin ehdottomasti saman tyylisen, joskaan en ihan kopiota.

Vääks, mä en ole vieläkään saanut aikaan mitään tukkamuutoksen tiimoilta. Takaraja oli tää talvi, koska ois päässy piiloutumaan myssyn alle, jos lopputulos ois mennyt pilalle. No, kai se on sitten keksittävä kesäksi jotain kivaa... ::)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 13:31
Kirjoittaja petomaani
Hallonnikkaan postaama malli on kyllä tosi kiva!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 20:54
Kirjoittaja zubi
^ Mielenkiintoinen video ja kiva malli. Musta toi muutos oli kyllä vähän epäonnistunut, tukasta tuli paljon ohuemman näköinen ja tummana malli olisi varmasti näyttänyt hänellä paremmalta.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Helmi 2008, 21:59
Kirjoittaja Lapanen
Minkälainen malli voisi sopia mulle kun mulla on pyöreät kasvot, hiukset on aika paksut ja takaa aika paljonkin luonnontaipuisat. Sivuilta hiukset ei kovin paljoo taivu. Mulla on nyt takaa hieman lyhyempi polkka, hiukset edestä ylettyy kaulan puoleen väliin. Hiuksia ei ole paljoo kerrostettu, ja nyt nää sivut on liian paksut ja pömpöttää hassusti. Tää malli ei muutenkaan oo paras taipuisalle tukalle. Kampaajalle ajattelin mennä kuun lopussa, mutta en oikein tiedä miten pyytäisin leikkaamaan.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 20:26
Kirjoittaja petomaani
^jos kampaaja on sun vakkaris ja olet häneen ollu tyytyväinen, kyseleppä häneltä, mimmosta mallia suosittelis sun hiuksillesi. Vaihtoehtoisestihan voit kattella soppelia mallia esim. noilta ukhairdressersien sivuilta :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 02 Helmi 2008, 22:12
Kirjoittaja Lapanen
Mulla ei oikein ole vakkarikampaajaa, en edes muista koska oon käynyt samalla kampaajalla 2 kertaa peräkkäin. Mutta olen kyllä silti uskaltautunut kysymään kampaajalta, mikä voisi sopia. Taidanpa tehdä niin nytkin, yleensä oon ollu tyytyväinen tulokseen. Mietin vain, onko järkevää pyöreäkasvoisena edes haaveilla lyhyestä tukasta.  :) Lyhyttä tukkaa mulla ei oo ollu sen jälkeen kun oon ollu lapsi ja vähän tekis mieli testata. En kuitenkaan tiedä uskallanko toteuttaa tätä haavetta vai alkaisinko taas kasvattamaan pitempää.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Helmi 2008, 01:31
Kirjoittaja petomaani
^voi kuule, mullakin on pyöreät kasvot ja tukka on tällä hetkellä mallia polkka (korvien alapuolella), mutta ihan lyhyttä poikatukkaakin mulla on ollu - ja ovat sopineet, kohta melkeen paremmin kuin pitkä! Ihan sliipattua päätä myöden leikattua mallia ei ehkä pyöreäkasvoisen kannata leikkauttaa. Päälaella vois olla enemmän tukkaa ja rikotusti sivuilla, kenties. Jos osaan kirjoittaa niin kuin tarkoitan sanoa. :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Helmi 2008, 17:47
Kirjoittaja Lapanen
No juu, tuo mitä kuvailit kuulostaa aika samalta mitä olin itsekin ajatellut. :) Ehkäpä päädyn vielä johonkin puolipitkään ja sitten kesäksi voisin jo uskaltaa lyhyen tukan leikkauttaa.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 06 Helmi 2008, 08:25
Kirjoittaja Ziru
Poimin tämän kuvan toisesta ketjusta:

http://home.att.net/~jamestata/rachel_weisz.jpg

Ihana, tahtoisin tuommoisen mutta hieman pidemmän. Kiharia saisi olla vähän enemmän, ja permanentin/pehmennyksen ajattelin laittaa :P Saas nähdä milloin toteutuu..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 07 Helmi 2008, 16:02
Kirjoittaja pekaani
Mä kanssa tykkään kovasti Serranon perheen Evan hiuksista. Tosin onhan siinä kaunis nainenkin.. Ei mun pyöreisiin kasvoihin tuollaiset leikkaukset istuisi. Tässä varsinkin Evalla ihana: http://www.cineol.net/gente.php?idperson=941
Ja vähän samaa tyyliä, mutta pehmeämmin: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ge%20Japan

Musta tuo Katie Holmesin polkka näyttää liikaa peruukilta ja tanttamaiselta. Ehkä eri väreillä ja räväkämmän tyylin omaavalla ihmisellä olisi tosi jees..  ::)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 07 Helmi 2008, 18:56
Kirjoittaja Cera
^ Mustakin Katien tukka tosiaan on vähän epätodellisen/peruukkimaisen oloinen, vaikka siitä siis tykkäänkin.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Helmi 2008, 20:09
Kirjoittaja Ziru

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Helmi 2008, 20:46
Kirjoittaja zubi
Ssanna- : sulle sopii todella hyvin noi pitkät hiukset, eivätkä ne minusta näytä hamppuisilta. Mutta noihin klassisiin kasvonpiirteisiin sopisi varmasti myös kauniisti puolipitkä malli. Mitä jos aloittaisit jostakin suunnilleen olkapäämittaisesta vaikka vähän kevennetystä mallista (kun sulla paksuutta riittää) ja katsoisit siitä sitten eteenpäin? Sivuotsis näyttää musta sulle oikein hyvin sopivalta, mutta sitä voisi ehkä muuttaa niin, että voisit pitää sitä välillä myös edessä. Saisit sit silläkin vaihtelua. Tässä nyt mitä mulle tuli mieleen.  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Maalis 2008, 07:24
Kirjoittaja zubi
Tuolla rasysa.comissa on kyllä ihania malleja, etenkin nuo puolipitkät. Vähän kadehdituttaa kyllä noiden aasialaisten hiukset, eihän toi malli ikinä mulla samalta näyttäis.  ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Maalis 2008, 10:17
Kirjoittaja keijukainen

Aivan ihana Japani-malli taas mut sitten kun muistaa miten paksu ihan yksittäinen hius on niiden päässä niin voi unohtaa kaikki haaveilut :'( Miksei löydy yhtä ihania malleja hiirenhännille?!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Maalis 2008, 23:45
Kirjoittaja marketta
Mua himottaa tällainen malli niiiin paljon  :-*

Kuva

Passailis pyöreille kasvoille varmaan melko hyvin, mutta arveluttaa tuon mallin päivittäinen laittaminen. Mun ponnarinympärys kun on jotain 5,5cm-6cm niin ei _ihan_ näyttäis tolta ilman vaivannäköä. :D Mitähän ton lookin aikaansaaminen vaatisi? Mulla ei hirveästi muotoilutuotteita ole, tuuheuttaviakin vain Small Talk joka yksistään lähinnä silottaa ja kiillottaa.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 13 Maalis 2008, 06:29
Kirjoittaja lynx
^Mä sanoisin, että jotakin tukea antavaa muotoilutuotetta+isohkoa pyöröharjaa ja fööniä. Mä en ainakaan voi ton tapaista tukkaani juurikaan antaa kuivua luonnollisesti tai siitä tulee lättänä. Eli aina pesun jälkeen huolellinen harjaföönaus, niin se pysyy ihan hyvin kuohkeana. Ennen seuraavaa pesua, sitten tilannetta voi ylläpitää suoristusraudoilla kääntelemällä.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 13 Maalis 2008, 08:08
Kirjoittaja marketta
^ Jotain tollaista vähän uumoilinkin. Mulla on kyllä muotoilu föönillä (ja ilmankin) aika hakusessa, ehkä pitäisi ensin hommata fööni ja pyöröharja ja opetella käyttämään niitä ennen kuin uskallan tuohon malliin leikkauttaa. Joku Tigin Superstar tai vastaava muotoiluneste (yksistään tai yhdistettynä Small Talkiin) varmaan olis ihan käypä tuohon tarkoitukseen.. Ja joo, mä epäilen että ilman laittamista tuo malli ois tässä päässä sellainen tyylikäs lehmännuolema rieska :-X Täytyy vielä harkita tuota, joskus laiskottaa niin etten jaksa tehdä tukalle mitään.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Maalis 2008, 21:23
Kirjoittaja pipsu
Löysin niin sen oikean hiusmallin!!

Kuva
http://www.rasysa.com/pkg/style/length/ ... l?st=22986&

Ai että on ihana, taitaa just mennä vielä puolipitkänä. Mun hiukset on nyt tasapitkät, mutta pakko kerätä rohkeutta reiluun kerrostamiseen. Pituuskin on just oikea, kun haaveissa on lyhentää leukapituiseksi syksyllä. Mulla on menossa tällainen hidas totuttelu...  ;) Tuo marketan postaama tukka on muuten myös upea!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Maalis 2008, 14:24
Kirjoittaja petomaani
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... Falltricks
Tää ois kivan värinen..  :-* Tekis niin lujasti mieli jotain uutta omaan kuontaloon, että tää väri ois bueno. Samaten kyllä ite hiusmallikin!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Maalis 2008, 09:30
Kirjoittaja Ziru
^ Olenko ainut kellä ei näy kuva? :-\

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Maalis 2008, 10:15
Kirjoittaja Nyyti
^ http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... Falltricks

Tuossa on suora linkki siihen  ;)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 22 Maalis 2008, 00:01
Kirjoittaja Angie
Taitoluistelua katsoessani huomio kiinnittyi amerikkalaisen jäätanssijan Tanith Belbinin söpöön olkapäille ulottuvaan rikottuun tukkamalliin. Tuosta nykyisestä tyylistä en löytänyt kuvaa, mutta tässä toinen malli kyseisen neidin hiuksista. Tuokin on ihan kiva malli, vaikka alkaa jo lähennellä pitkää.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Maalis 2008, 12:02
Kirjoittaja Vanilla
Tuo Jessica Alban hiusmalli on ihana, ja hän on muutenkin todella kaunis. :) Itse haluan pitkät hiukset, mutta katselen aina oikein mielelläni kaikenlaisia kuvia. Olen tällainen parantumaton hiusfriikki. :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 11 Huhti 2008, 07:09
Kirjoittaja zubi
Hmm, meneeköhän tämä puolipitkän vai lyhyen puolelle?

Ihana malli:
Kuva

Edit: Natalie Imbrugliahan tämä on, vuodelta 2006. Natalielle sopii paljon paremmin lyhyt kuin pitkä tukka minun mielestäni.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 15:08
Kirjoittaja Erykah
Tosiaan ihanat hiukset tuossa Zubin linkittämässä kuvassa! Eikös tuo ole Natalie Imbruglia, jotenkin tosi eri näköinen tuossa kuvassa kuin vanhemmissa.

OT, mutta osaisiko joku määritellä tarkemmin tuota väriä? Oma veikkaus olisi että pohja on seiskatasoinen ja siinä vaaleampia (8?) kultaisia raitoja.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Huhti 2008, 15:48
Kirjoittaja petomaani
Puolipitkä toi malli on, ainakin jos kattelee HAIR- ym. lehtien kollaaseja puolipitkistä. Aika basic- malli.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Huhti 2008, 16:12
Kirjoittaja Lonka
^ Puolipitkä munkin mielestä, mutta vois mennä toisaalta lyhyestäkin. Mutta ihan pakko sanoa OT:na, että kylläpä on nainen rupsahtanut! Ryppyjä, silmäpusseja yms. Alkaahan hänellä varmaan ikääkin jo olla aika paljon ja kaunis on toki edelleenkin, mutta voisi vaikka muutaman kilon lihottaa itseään, niin olisi vähän elävämmän ja paremman näköinen...

Mun mielestä ehdottomasti kaunein malli Natalialla on ollut se 90-luvun loppupuolen tumma ja lyhyt malli, mikä oli Minna Ottavaisellakin tuolloin. Mä en käsitä mitä varten näistä kumpikaan on kasvannut pitkiä hiuksia, kun lyhyet sopii niiiin paljon paremmin. Ja etenkin sille Minna O:lle lyhyt on ziljoona kertaa parempi, kun on niin lyhytkin (jopa lyhyempi kuin minä ;)).

Meni kyllä tosi ot:ksi...

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Huhti 2008, 08:10
Kirjoittaja lynx
Aamu tv:n Anna Vuorisella on kiva polkka. Monesti myös kiharoilla, ja muutenkin vaan siisti. Ihailen sitä aina aamukahvin lomassa. Mitään hyvää kuvaa en netistä kekkassut, mutt Aamu-tv:stä voi katsoa.

Ainakin parempi kun kilpailevan kanavan Huomenta Suomen aamutäti (Sanna Kiiski??), kellä on se hullu valkoinen tukka ja jotkut vihreät tai  lilat kammottavat kuteet :P

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Huhti 2008, 13:16
Kirjoittaja kirmeli

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Huhti 2008, 19:08
Kirjoittaja petomaani
^^siis NIIN täysin samaa mieltä sun kanssa!! Annalla on tosi namu tukka, hurjan monella eri tapaa voi tota pituutta laittaa. Ja Sannastakin ihan samaa mieltä  ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Huhti 2008, 16:07
Kirjoittaja petomaani
^toi on aika pitkä hiusmalli.. Kun topic on kumminkin puolipitkä  ???

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 13 Touko 2008, 01:47
Kirjoittaja Miho
Mun pitäis mennä perjantaina kampaajalle ja oon tykästynyt hirveesti tämän tytön tukkaan:
http://tomash.repost.org/chicks/danpat/ ... npat1.html
http://tomash.repost.org/chicks/danpat/ ... at106.html

En vaan tiedä uskallanko repäistä. Pituudelta siis ihan hyvä. Toi ensimmäinen lyhyempi siis lähempänä tavoitetta. Mutta toi otsis. Mulla oli viimeksi joskus lukiossa otsis enkä sillon oikein osannut laittaa tukkaa, joten lähinnä jäänyt kammo, että miltä se sitten näyttää. Milläpä sitten teippailet sitä tukkaa lisää, jos onkin huono :D  Näyttäskö se oma etutukka sitten ihan lirtulta, osaako se kampaaja leikata, saako mun tukasta ees, iiik! Niin ja kun mulla ei oo kaikista hoikimmat kasvot, niin saako toi näyttämään kasvot ihan turpeelta... Niin, ja muistinko sanoa, että oma kampaajani jäi siis äitiyslomalle ja nyt pitäisi mennä ihan oudon ihmisen käsittelyyn, mistä siis johtuu suurimmat pelot :) Ja tuolla tytysyllä on saatu toi tukka näyttämään vähä menevämmältä, verrattuna mun päätä myöten tukkaan :-\ Mun tukka lähinnä on itsepäinen sojotus (maata kohti), aika vankkaa tekoa, niin senkin takia vähän pelottaa, että miltä toi mun päässä näyttäisi. Noh, pitää selailla lisää kuvia ja etsiä ideoita, josko löytyis vaikka välimaastosta oleva.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 13 Touko 2008, 22:02
Kirjoittaja Retro
^Olipa kivannäköiset hiukset molemmissa kuvissa, tosin jälkimmäiset taisivat olla jo pitkät(?). :) En osaa noihin leikkauspelkoihin sanoa muuta kuin että kyllähän se tukka kasvaa, jos et olekaan tyytyväinen...

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Touko 2008, 12:13
Kirjoittaja Mellie
Mistä löytyisi kunnon kuvia a-linjaisesta polkasta? Haen nyt sellaista joka on samantyylinen kuin "Melillä" (Madeleine West) Rakkauden ammattilaisissa. Aika pitkä, reippaasti eteenpäin pitenevä. Olen googlettanut, mutta ei tahdo löytyä! :( Olisin vaan halunnut näyttää kaverille, koska mielestäni hänelle sopisi sellainen! :) En löytänyt edes kunnon kuvia tuosta Madeleine Westistä siinä hiusmallissa..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Touko 2008, 16:09
Kirjoittaja keijukainen

^En ole varma onko tämä juuri se malli, mitä Madeleine Westilta hait, mutta tässä on ainakin Satisfactionin kotisivuilta hänestä kuva: http://www.showtime.com.au/showcase/satisfaction/satisfaction_characters.php
Tuon sivuston galleriassa oli myös viimeinen kuva hänestä suunnilleen samalla mallilla.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Touko 2008, 18:45
Kirjoittaja petomaani

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Touko 2008, 13:30
Kirjoittaja NuQQs
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6180&month1=1&pg=1&styl1=Barrie%20Stephen

oon keskiviikkona menossa kampaajalle,tollasta mallia ajattelin..Mutta tuli yks ongelma..Mulla kun on vähäsen luonnokiharat hiukset,niin ei sit välttämättä ookkaan kovin kivat... :) :)

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6183&month1=1&pg=1&styl1=Barrie%20Stephen

Myös noi on ihan kivat,tollanen malli ois mukava:D


http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6422&month1=1&pg=1&styl1=Lisa%20Edwards




..Minkä noista  sit ottais??
Tämänhetkiset hiukset voitte käydä kattoon galleriasta:http://irc-galleria.net/view.php?nick=NuQQs&image_id=82366460  (selaa kuvia niin näkyy paremmin hiukset tällä hetkellä!):D


Pikaisia vastauksia kun jo huomenna pitäis käydä kampaajalla ;) ;)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Touko 2008, 23:14
Kirjoittaja pekaani
^ Vaikea sanoa, noi on kaikki kivoja. Mun harjaantumattomaan kampaussilmään noissa kahdessa ekassa vaikuttaa aika paljon toi hiusten laittaminen. Sitten tossa viimeisessä on enemmän muutakin muotoa kuin perus-tasapitkää. Vaikka onhan noissa muissakin kerrostusta. Kummiskin viimeinen on ehkä paras. Tosin tollanen sivulle kammattu otsis kuitenkin sopis paremmin? Sun täytyy viedä kaikki nuo kuvat kampaajalle ja antaa sille niiden pohjalta vapaus visioida ;).

Oi, rakastuin, vaikka itselleni en tollasta "takatukkaa" haluakaan, koska kasvaa niin nopeesti rumaksi.
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... irdressing

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... %20Bennett

Ja sitten tää mun fiksaatio kiharaan.. millähän tohon sais yhdistettyä jonkun kivan otsiksen?
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... =Macmillan

(edit: no olipas taas "vaikka" "toisaalta" "mutta kuitenkin" kommentti..)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 29 Touko 2008, 17:28
Kirjoittaja petomaani
^toi sun ylin mallis on kyllä munkin silmiini tosi jees, vaikken itekään halua "takariippaa" (kerran kampaaja ehdotti semmosta mutta kieltäydyin jyrkästi). Etutukka tossa mallissa on kans superhyvännäkönen.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 05 Elo 2008, 09:20
Kirjoittaja Neiti Hepuli
Oon jo pitkään pähkäilly että leikkaisko bsl pituset hiukset puolipitkäksi edestä pidemmäksi polkkatukaksi. Viimeisin huolenaiheeni on tämä: mulle tärkeää on hiusten muunneltavuus. Pitkässä tukassa etuna on se että saa helposti erilaisia kampauksia. Nyt joku sais vakuuttaa munt siitä että myös lyhyttä/puolipitkää tukkaa voi laittaa monella eri lailla. Esimerkkejä ja kuvia kiitos!  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 02 Syys 2008, 21:47
Kirjoittaja Luna
Mulla tekisi kamalasti mieli pätkäistä tukka kerralla lyhyemmäksi ja värjätä vaaleaksi, erehdyin katsomaan Todistetavasti syyllinen -sarjaa ja haluaisin sellaisen tukan kuin pääosan naisella  :P Tietty se ei mulle sopisi lähellekään niin hyvin, mutta haluaisin silti.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Loka 2008, 21:20
Kirjoittaja zubi
Tässäpä nätti staili:
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Loka 2008, 23:03
Kirjoittaja petomaani
^todellakin, ei voi kuin yhtyä sun mielipiteeseesi!  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Loka 2008, 14:47
Kirjoittaja Withering
Mua TAAS himottaa lyhyempi malli. Tässä olisi just sitä mitä haen, tosin ilman otsista. Suorana siisti duuniluukki, kiharoilla naisellisuutta ja takaa pörrötettynä rokrok. Tahtoo!!!

(Mä olen tajunnut, että olen jo monta vuotta peittänyt yhden parhaimmista osistani - nimittäin niskan!)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Loka 2008, 15:54
Kirjoittaja MissWorld
^^ Tossa Zubin laittamassa kuvassa ois mun tavoitepituus tällä hetkellä, oon ihan sika kauan himoinnut tollasia hiuksia.  :-*

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Marras 2008, 15:34
Kirjoittaja muutettu
Ah, olen jo jonkin aikaa halunnut tuollaiset hiukset. Tarkalleen ottaen täysin samanlaiset kun Jennifer Anistonilla Frendeissä silloin kun oli se polkka/hieman pidempi.
Mutta, miten tuollainen tukka toimisi tässä päässä, joka on hieman laineikas (tosin hiusten laittaminen päivittäinkin ei ole ongelma), hiukset on melko ohuita ja "lennokkaita" mutta itse pehko ei kuitenkaan kovin ohut ole - sellainen normaali. Hiukset ovat myös vähän itsepäiset..
Niin pitkään olen antaumuksella näitä kasvattanut etten raaskisi leikata, mutta toisaalta tekisi niin paljon mieli. Lähinnä se mietityttää että sopiiko tuollainen tukka kauniisti vain paksu- ja raskastukkaisille ja kävisikö kyseinen malli tähän naamaan ollenkaan. :P

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Marras 2008, 18:11
Kirjoittaja tontaka
Heipä hei.. Olen tuossa ensi  viikolla menossa kampaamoon, ja luulen että olen löytänyt oikean mallin. minulla on suunnillee rintsikoihin asti olevat hiukset, sivujakaus, ja toivoisin nyt jotain lyhyempää kerrostettua. värikin voisi villeissä unelmissani vilahtaa ruskehtavan puolelle ::)

Voi että! tuo on kyllä niin ihanan näköinen malli toi (kiinalaisen näkönen, en tiiä kumpi, japanilainen vai kiinalainen,) kummiski. en uskalla noin lyhyenä ottaa, olisiko liian uskaliasta? en oo ikinä ennen värjännyt, ja semmonen luonnon ruskea, ehkä hieman vaaleampi olis nannaa:D en ehtinyt katsoa, kuka sen kuvan laittoi, mutta se on nyt kiitos sille! tulostin kuvan heti ja ens viikolla KAMPAAMOON !! ;D

Peräkkäiset viestit yhdistetty, omaa edellistä viestiään voi muokata modify-napista. -Hunis

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Marras 2008, 23:49
Kirjoittaja Noanna
Minkä verran tuollainen a-linjainen polkka tarvitsee laittamista että näyttäisi samalta kuin petomaanin laittamissa kuvissa?

Mulla on hiustenleikkuu edessä (varsinainen takkupallo nykyään tämä pää) ja tekisi mieli leikata ihan kunnolla lyhyemmäksi. Pelottaa vähän että millainen kampaus sopii ja on tarpeeksi helppo kun en halua enkä viitsi joka aamu puljata hiusten kanssa ::).

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 20 Marras 2008, 07:13
Kirjoittaja zubi
a2mi: sun hiuslaatu kuulostaa aika samanlaiselta kuin itselläni ja mulla ainakin just tuommoinen malli on ollut ehkä kaikkein helpoin. Eihän se nyt ihan aina hyvää hiuspäivää takaa tai silloinkaan näytä samalta kuin jossain hollywood-kuvissa, mutta paljon enemmän hikeä ja kyyneliä olen saanut vuodattaa niin ihan lyhyen kuin pidemmänkin kanssa. Vaikuttais siltä, että mulle puolipitkä polkkapituus olisi siis helpoin. Kyllähän tämä laittamista vaatii eli pesun jälkeen föönaan ja vedän suoristusraudalla tarpeen mukaan kuosiinsa (sivut ainakin, ne taipuilevat muuten miten sattuu), mutta jos oikein laiskottaa, niin voihan sitä vetäistä vaikka pikku ponnarinkin.

Noissa Petomaanin linkittämissä kuvissa on kyllä naisilla aivan upeat hiukset. Mulla on niin skandinaavinen hiuslaatu, ettei varmaan kannata tavoitellakaan ihan tuollaista lopputulosta.  ;) Lähemmäs jotain tällaista:
http://www.imageandstylenews.com/wp-con ... rcut-2.jpg

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 20 Marras 2008, 23:19
Kirjoittaja muutettu
^ Kiitoksia kokemuksista, mun täytyy todella ottaa harkintaan hiusten pätkäisy. Kyllähän ne sieltä uudestaan kasvaa jos haluan sitten kasvattaa. :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Marras 2008, 18:52
Kirjoittaja tontaka

Ton käyn seuraavaksi leikkauttamassa, ja aika on varattu... huomiseksi! en uskalla noin lyhyeksi leikata, mutta otsis ja kerrostus on  :P!meinaan siis leikkauksen jälkeen käydä kommentoimassa vastasiko se mun odotuksia. tälllä hetkellä hiukset on vaaleahkot ja raitaa on, värjään sitten uuden kampauksen jälkeen natural & easy 560 värillä. Khasmir vaaleanruskea :P  aina herkullinen nimi:DDDDDDDD

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Marras 2008, 23:56
Kirjoittaja Toast
Tässäpäs joitain aivan ihania malleja... :-)

kaunis ja sileä

kerrostettua


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Marras 2008, 14:37
Kirjoittaja petomaani
Tontaka, tukkakuvaa, por favor!  :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Marras 2008, 23:11
Kirjoittaja Nanette
Noanna kirjoitti: Minkä verran tuollainen a-linjainen polkka tarvitsee laittamista että näyttäisi samalta kuin petomaanin laittamissa kuvissa?
Minulla tuollainen aika vahva A-linjainen polkka. Tosi helppoa on tämän laittaminen vaikka luonnostaan on tosi kiharat hiukset. Suoristan tämän tai sitten letitän, että tulee paremmat kiharat. Omilla kiharoilla en koskaan pidä.
Voisihan sitä kuvankin laittaa. Toivottavasti täällä ei ole tuttuja ;D
Kuva
No, jopas surkean kuvan löysin kun tässä ei näy edes oikein koko idea. Nyt on kyllä kerrostettu tosi paljon enemmän. Ja kyllä tykkään tästä enemmän kuin niistä vanhoista tasapitkistä alle rintojen olevista hiuksista.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Marras 2008, 23:12
Kirjoittaja zubi
^ Onpas sulla ihanat hiukset, Nanette. Onko toi sun oma väri?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Marras 2008, 23:17
Kirjoittaja Nanette
^Tämähän tässä juuri ärsyttää kun kaikki luulee, että se on oma väri. Haluaisin tästä tosi vaalean, mutta ei hiukset kestä. Mieluummin olen tällä kuin sellaisella hampulla. Ehkä hiukset kestäisi vielä vähän, mutta kun tähän ei tehoa yhtään mikään muu paitsi vaalennusaine. Tässä on ollut jo muutaman kerran 12-1 igoran vaalennusväristä 9% hapetteella. Ei mitään muuta kuin keltaisen taitto, ei vaalene vain. Seuraavaksi varmaan kokeilen raidoittamalla tätä vaaleaksi vaikka sitäkin on tehty tässä vuosi, mutta kun ne lähti kun leikkasin lyhyeksi ja sen jälkeen on ollut vain näitä vaalennusvärejä. Mutta siis kiitoksia kehuista!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Marras 2008, 00:10
Kirjoittaja petomaani
Nanettella aivan yyberihana tukka!!  :-*

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 02 Joulu 2008, 17:16
Kirjoittaja Lingon
Toast kirjoitti: kerrostettua
Oi, tahtoo. Tosin pikkuisen pitempänä versiona, että yltäisi vielä kiinni tarvittaessa.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 02 Joulu 2008, 17:46
Kirjoittaja keesha
Nanettella tosi ihana tukkamalli ja väri, oispa mullakin jo ton mittaiset. Lynxin laittaman kuvan naisella myös kaunis malli. Molemmat kelpais itellekin. Kasva tukka, kasva... ::)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 29 Joulu 2008, 21:15
Kirjoittaja katajainen
http://community.livejournal.com/ohnoth ... 2#comments

Täydellinen <33 puuttuu vain muutama sentti itelläni takaa tuosta pituudesta ja sit vaan malttia, että jaksan rullailla tuommosia laineita tukkaan :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Tammi 2009, 20:03
Kirjoittaja Hallonnikas

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Tammi 2009, 21:15
Kirjoittaja Tunturikarpalo
^ Onpas nätit hiukset. Väri varsinkin. Ihana! :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 06 Tammi 2009, 12:26
Kirjoittaja Neve
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 20Mulvenna

ihastuin tuohon tukkaan, niin leikkaukseen kuin väriinkin!
En vaan taida ihan uskaltaa repäistä.. tällä hetkellä oma tukka on lapaluihin asti, tummanruskea vaaleilla raidoilla, eli tulis aika muutos :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 11 Tammi 2009, 14:31
Kirjoittaja irvikissa
Voi ei, löysin aivan ihanan mallin, joka on kyllä pakko toteuttaa jossain vaiheessa. En oikein tajua että missä vaiheessa musta on tullut näin lyhyiden mallien ystävä, eihän siitä ole kuin muutama kuukausi kun olin matkalla kohti vyötäröpituutta... Tuo malli vaan on niin täydellinen!

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... tyl1=Regis

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Tammi 2009, 13:35
Kirjoittaja Neve

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Tammi 2009, 14:25
Kirjoittaja Retro
^ Oijoi, tuo olis tosi ihana, harmi vaan, että tämä luonnontaipuisa itsepäinen tukka ei pysyisi noin. Oli kyllä kaunis leikkaus.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 30 Tammi 2009, 23:40
Kirjoittaja Lucine
Mun hiukset on nyt kyllä myös valitettavasti ( snif ) puolipitkät eikä enää pitkät, vaalea-tumma-vaalea-projekti haperutti latvat niin pahasti. Nyt olis sitten edessä karaistuminen ja viimeistenkin pitempien rippeiden leikkaaminen lyhyemmiksi, täältä ja muualta löytynyt vähän malleja;

Kuva

Kuva

Kuva

Ajattelin nuo ainakin tulostaa ja ottaa mukaan kampaajalle, toivon mukaan sopii mun kasvoille, aika pyöreät on.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Helmi 2009, 00:04
Kirjoittaja grauuu
juuh noi jessica simpsonin on kyllä ihan mahtavat,
vois kyllä mulle sopia hiukan pidemmät  :P
tässä on tämmöiset mitkä ois pakko saada, tietääkö kukaan
mistä vois löytyy parempi kuva tän tyylisistä  ;D ;D[Kuva

http://irc-galleria.net/view.php?nick=EERRIKA
eikö olekin aivan ihanat?

ps. miten saa kuvan liitettyä viestiin ?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 08 Helmi 2009, 00:26
Kirjoittaja Hunajapupu
^FAQ-osiosta löytyy ohjeet kuvan liittämiseen: http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=262200#p262200.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Helmi 2009, 19:00
Kirjoittaja Missy
Lucinen postaamassa kuvassa Simpsonilla on aivan ihanat hiukset!&nbsp; :-* Tahtoo!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Helmi 2009, 19:27
Kirjoittaja Ulpu
Uskaltaisinkohan repäistä ja leikkauttaa tuohon tyyliin kuin tuossa Lucinen laittamassa vikassa kuvassa, tosi kiva malli mun mielestä. Mulla on aika neliskanttiset kasvot, joten voisi sopiakin, jos kasvoja kehystäisi rikottu linja. Mulla vaan oni lyhyempi otsis ja kihartuvat hiukset. Mua vaan hirvittää se, miten saan laitettua niitä ja että kuinka hankalat ne on, kiinni täytyisi saada, mut sivuhiukset ei kyl ylety kiinni, jos ovat kovin rikotut. No, onhan pinnit keksitty.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 14:35
Kirjoittaja pekaani
^ Toi on kyllä kiva, aika simppeli mutta sopii kantajalleen älyttömän hyvin.

Mä vähän aktivoidun taas tonkimaan hiusmalleja tukkakriisissäni, joten pari kivaa.
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 293800878/
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 3280/&nbsp; (Tuosta sivuhiusten värikikkailusta en oikein osaa sanoa..)
(Muoks. Ei tuo toka kuva oo sama minkä linkitin, mutta kiva sekin, joten olkoon)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2009, 15:53
Kirjoittaja tontaka
>:( haluaisin tosiaankin lyhyemmät hiukset (nyt on ritsikoihin asti suorat ) ja mun otsis härnää ihan tahallaan! se on liian pitkä ja mun pyöreille kasvoille: OMG! en oikeestaan tiedä mINKÄ mallinen naama mulla on.. mut jotenki pyöree..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Huhti 2009, 18:40
Kirjoittaja Mena
Musta tää on jotenki tosi ihana!
Kuva
Paremmin tuo näkyy Rimmelin Sexy Curves -telkkarimainoksessa.&nbsp; :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Heinä 2009, 14:16
Kirjoittaja Retro
Ajattelin seuraavan kerran marssia kampaajalle tämä kuva kätösessäni. Ihan basic-leikkaus, mutta jotain vaihtelua tähän tasapitkään, ehkä hieman pidempänä kuin kuvassa, riippuen siitä kuinka paljon hiukset ehtii kasvaa ja latvat kuivahtaa elokuuhun mennessä. Tuossa ei&nbsp; kuitenkaan ole liikaa kerroksia kasvatusta häiritsemässä.

http://www.hairfinder.com/haircollections6/salsa4.htm


Toinen vaihtoehto, vähän samaa tyyliä:
http://www.hairfinder.com/hairshows/saloninternational6.htm

Tahtoo parturiin!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Heinä 2009, 15:56
Kirjoittaja esve
Bongasin norjalaisen muotibloggarin päästä aivan ihanaisen hiusmallin! http://ulrikkelunds.blogg.no/1246570953_02jul2009.html http://ulrikkelunds.blogg.no/1245952681_25jun2009.html

Vaatiikohan kuinka paksun hiuslaadun vai onko salaisuus oikeanlaisessa muotoilussa..? Sitten sekin, että olisikohan tuo kuinka helppo hiusmalli (mulla on hieman taipuisat semi-luonnonkiharat ja hiukset ei ole ohuet eikä paksut..vaan siitä väliltä.&nbsp; ;D )?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Heinä 2009, 20:10
Kirjoittaja keijukainen

^Mun silmiin nuo hiukset ei näytä mitenkään superpaksuilta ja jotenkin tuli mieleen myös tämä Nicole Richien malli tuosta eikä hänelläkään ole superpaksut hiukset, vaikka muistaakseni tuossa mallissa olikin sivuotsiksessa lisäkehiusta. Kaverini hoitaa vastaavanlaisen mallin pelkilllä suoristusraudoilla ja riippuneekin oman hiuksesi kihartuvuudesta kuinka helppo muotoiltava tuo olisi. Tosi nätti malli muuten&nbsp; :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Heinä 2009, 18:58
Kirjoittaja pinkpepper
Olin tänään kampaajalla ja luin Trendin huhtikuun numeroa. Siinä Paris Hiltonilla oli hieno musta peruukki, joka oli reilu olkapäämittainen malli. Mistäköhän netistä voisi löytää saman kuvan? (Haluaisin kuvan talteen, koska voisin joskus leikata hiukseni samalla tavalla.)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Heinä 2009, 20:18
Kirjoittaja pekaani
^ Kuukkelin kuvahaulla ainakin löytyy joitakin, hakusanaksi "Paris Hilton Wig"&nbsp; ;D En tänne nyt linkitä niitä, jos ovat vääriä.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 24 Heinä 2009, 16:57
Kirjoittaja pinkpepper

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 11 Elo 2009, 20:20
Kirjoittaja witura
Pakko tulla vuodattamaan tänne, koska en tiedä mitä tekisin! Hiukseni leikattiin viimeksi viime joulukuussa ja tuli todella kerrostettu ja omalla mittakaavallani lyhyt malli, pisimmät haivenetkaan eivät peittäneet niskaa. Tällähetkellä tämä on ylikasvanut ruma reuhka, pisimmät hapsut (ne nimenomaan) yltävät solisluille juuri ja juuri ja muut ovat sitten lyhyempiä (lyhkäsimmät yltävät korvan alareunaan suuripiirtein). Tämä kuontalo muistuttaa tällähetkellä leijonan harjaa, niin kamalan hirvittävä se on!

Ongelmani on se, että haluan kasvattaa pitkät hiukseni takaisin, mutta haluan hiuksiini nyt kasvatusvaiheessa jonkun kunnollisen mallin. Ja se kaikista isoin ongelma on se, että ei näihin saa mitään kaunista mallia tekemälläkään, koska nämä ovat niin kerrostetut! Enkä tosiaan haluaisi paljoakaan luopua pituudesta, joka tekee asioista mahdottoman. Onko kenelläkään ihanalla ihmisellä ehdotuksia johonkin malliin mihin tämä reuhka voisi taipua ilman suuria kadonneita senttejä? Mission impossible I guess..&nbsp; :'(

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Syys 2009, 10:21
Kirjoittaja tragedia
Äh, en olisi ikinä uskonut minusta, vannoutuneesta pitkätukasta, että haluan vapaaehtoisesti reippaasti nykyistä (pisimmiltä osin miltei vyötärömittaista, kuitenkin reippaasti kerostettua) lyhyemmän hiusmallin, mutta&nbsp; nyt on puolipitkien hiusten katselu edennyt siihen pisteeseen, että kampaajalle on lähitulevaisuudessa mentävä! On alkanut niin suuresti ärsyttää tämä kuontalo, joka on AINA jotenkin tiellä eikä koskaan hyvin ja jää kokoajan johonkin väliin.

Tähän rakastuin täysillä! Pitänee ottaa (ainakin) tämä kuva kampaajalle mukaan:
Kuva

Scarlet Johanssonin Mango-kuvat&nbsp; :l
Kuva
Myös Serranon Perhe -sarjan Afrilla (Alexandra Jimenez) oli viimeisell tuotantokaudella aivan taivaalliset hiukset, mutta haulla ei oikein löytynyt hyviä kuvia - kuitenkin vähän samanhenkinen kuin Sarah Jessica Parkerin lyhyt hiusmalli, mutta hieman pidempi ja loivemmin ja maltillisemmin kihara.
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Syys 2009, 10:43
Kirjoittaja keijukainen

Vähän OT mut tuli tuosta Scarlettin Mango-kuvasta mieleen et pakko kai noiden hiusten on olla peruukki, koska eihän hänellä oo ollut lyhyempää hiusmallia vuosiin. Tuskin hiuksia ois leikattu vaan yhtä kuvausta varten&nbsp; ???

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Syys 2009, 12:42
Kirjoittaja tragedia
^Voi hyvinkin olla! Hemmetin upee tupeé joka tapauksessa, oli sitten oma tai lainattu&nbsp; ;D Peruukkihan voisi olla ratkaisu myös mun rimakauhuun kun pelottaa, että kaduttaisi ja/tai kampaaja leikkaisi ihan vääränlaisen mallin tai ei sitten sopisikaan mun päähän...

Haluan kyllä nimenomaan ton ylimmän kuvan mukaisen leikkauksen kun haluan, että malli pitenee hieman eteenpäin ja Scarlettin 'peruukissa' menee toisinpäin.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Syys 2009, 14:22
Kirjoittaja keijukainen

^Tosi ihana onkin tuo eka malli, vaikkei Scarletissakaan mitään vikaa ole. Rimakauhun kannalta tuollainen eteenpäin pitenevä on juuri täydellinen, koska jää vielä illuusio pidemmästä hiuksesta, vaikka takaa antaisikin lyhentää enemmän. Sun kohdalla tämä ei kyl välttämättä auta jos hiukset oli sinne vyötärölle&nbsp; :D mut itse aloitin pitkien hiusten lyhentämisen tuon tyylisestä mallista ja monta kertaa ihmiset luuli et mulla on vaan kerrostettu tukka ja takaosa kiinni. Yksi vaihtoehtohan ois myös se "Gwyneth-bob", joka on vähän pidempi ku tuon kuvan malli, mut pitenee myös eteenpäin.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Syys 2009, 14:54
Kirjoittaja Fuchsian
Ihana tuo kakkossivun Jessica Simpsonin hiusmalli ja nelossivun Idols-tyypin hiusmalli (oliko joku Heidi). Kiitos näistä, olin nimettäin miettinyt että mihin suuntaan tästä lhden kasvattamaan ja oikeen mikään ei innostanut..mutta nuohan on juuri sitä mitä olen ajatellutkin.

Aika paljon muitakin nättejä malleja, mutta ei vaan omaan pärstään sopisi tai tyyliin. Sitten niille, jotka pätkäsevät pitemmästä niin voin ainakin omalta kohdalta sanoa, että oli erittäin virkistävä vaihdos. Suihkussa tuli pakokauhu, mutta sen jälkeen taas ihana fiilis. Nyt tosin kasvattelen, että älkää liikaa innostuko niinku minä :D Jotenkin vaan tulee omat kasvonpiirteet paremmin esiin tukassa, jossa on jokin hyvä malli.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Syys 2009, 18:49
Kirjoittaja Gigli
Freja Beha Erichsenin uus fleda. :-*

Kuva
Kuva lainattu hanneli.comista.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Marras 2009, 22:51
Kirjoittaja Eydie
Olisiko kenelläkään ideoita miten nämä kaksi hiustyyliä voisi yhdistää (1 & 2)? Ensimmäisessä viehättää tuo takaosa. Päälliosa on liian massiivinen. Toisessa kuvassa taas on hyvää tuo pehmeys ja tietty keveys, mutta siinä on liikaa massaa myös päälliosassa.

Tilanne on se, että kotona tehnyt vaaleat raidat räjäyttivät hiukset aika totaalisesti enkä halua enää joutua koko ajan selvittämään törkeitä takkuja. Edessä on siis hiusten pätkäisy. Kaipaisin ehkä kerrankin jotain muuta kuin tasapitkää tai tavallisesti rikottua mallia. Naamani on aika kulmikas (korkeat poskipäät ja tyhjät posket&nbsp; :( ), kapea sekä pitkä ja piirteet terävähköt. Minulle ei sovi mallit, jotka ovat parhaimmillaan pyöreillä kasvoilla. Hiuslaatu taas on skandinaavisen hento ja lässähtävä suora. Väriäkään en tietenkään osaa päättää. Ollakko brunetti, vaaleahko vaiko jopa punertavien hiusten kantaja. Aika parturiin on tietenkin päivän päästä...&nbsp;

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Marras 2009, 09:13
Kirjoittaja pekaani
^ Mun päässäni (ajatuksissani siis :D) nuo voisi ihan loogisesti yhdistää. Mietin kyllä, että vois olla parempi jos tokan kuvan etuosaa keventäisi/ ohjentaisi. Mutta sähän itsekin pohdit jo samaa. Kyllä mä uskon että kampaaja osaa noista visioida kivan lopputuloksen, kun otat kuvat mukaan.

Täytyy siirtyä lyhyistä malleista tänne puolipitkiin, pakko pikkasen kasvatella monipuolisemman hiusmalli-valikoiman toivossa. Tykkäisin tästä ihan hirveesti, mutta tuossa päällihiukset on niin lyhyitä, että menisi tää mun kasvatus taas vähän takapakkia ... http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... month1=504

Sitten ois nämä, en tosin jaksa kiharrella hiuksiani tolleen. Pitäs ottaa joku tukikäsittely/permis &nbsp;::)
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... &styl1=Rae Palmer

Ihana otsis, tosi "helppo" pitää kuosissaan: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 1=Goldwell

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Marras 2009, 17:22
Kirjoittaja Hallonnikas
Nyt kun on pitemmän aikaa ollut tylsästi yhdessä ja samassa "mallissa" kasvatuksen takia, niin näitä ihania malleja alkaa taas löytyä..

http://www.haartrends.net/photos/uncate ... beauty.jpg
Vasemmanpuoleinen on mun mielestä hieno, vaikka olen aina kammonnut takatukkia&nbsp; ;D, toi on vaan niin tyylikäs takatukka! Ja mikä väri..

http://www.dysiewicz.com.pl/konkursy/5_2d.jpg
Tää on musta kanssa vallan mainio, mutta ite ottaisin kyllä eri väreillä.

Ideoita? (:

Lähetetty: 29 Marras 2009, 15:10
Kirjoittaja Chamba
Meinasin, että kampaajalle tässä pitäs päästä. Mutta että miten laittasin sen leikkauttamaan tämän. Mulla on nyt vähän olkapäitten alapuolelle yltävät ja kolmeen kerrokseen silputut. Että mitäpä näille tekisi?

- Chamba

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 06 Joulu 2009, 14:22
Kirjoittaja wilma
Mä olen menossa kampaajalla nyt kahden viikon sisään vaihtamaan mallia..
Uusi malli minkä haluaisin on aika lähellä tätä:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7426&month1=1&pg=1&styl1=Regis


Ja vanha ( tämänhetkinen tukka siis &nbsp;;D) näyttää aika hyvin tältä..
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12991&month1=1&pg=1&styl1=Haircraft
Pituutta on enemmän, melkein keskiselkään asti. Otsatukka on " ylikasvanut" samoin vanhat korostukset.

Ja asiaan &nbsp;;D Mulla on yksiväriset/tasaväriset kirkkaanpunaiset hiukset, ja haluaisin niihin jonkinlaista pientä vivahdetta vaikka raidoilla tai muutamalla yksittäisellä suortuvalla. Saako tuohon malliin laitettua nätit raidat, jotka ei näyttäisi niin raidoilta, vaan enemmänkin pieniltä värieroilta vaan sen räiskyvän värin kanssa?

Toinen vaihtoehto mitä olen mielessäni pyöritellyt on tökkiä vitivalkoista tai mustaa(tummanruskeaa? ) muutamaan kohtaan isommaksi osioksi tukkaan?

Tai millä tavoin te piristäisitte (ensimmäisen kuvan) mallin tukkaa joka on siis punainen ja jotain piristystä siis pitäisi saada, kuitenkaan itse pääväriä vaihtamatta &nbsp;;D Toiv. joku ymmärsi mitä ajoin takaa!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 06 Joulu 2009, 14:23
Kirjoittaja wilma
höh, miksei linkitykset onnistuneet&nbsp; ???

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 06 Joulu 2009, 14:27
Kirjoittaja lynx
Linkitykset eivät toimi noin. Vaan lisää linkin ympärille [ url] ja [ /url] jos haluat linkin näkymään osoitteena täällä. Tai sitten [ img] ja [ /img] jos haluat kuvan suoraan tähän (ilman välilyöntejä). Jos olet kuvaa lisäämässä, sinulla pitää olla siihen kuvaan osoittava osoite.

Tai sitten maalaa linkki ja klikkaa "Lisää linkki" tai "lisää kuva" -nappeja.

Hevostalli.netissä taitaa toimia tuo <> linkitys, mutta se on vähän eri homma :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Joulu 2009, 20:24
Kirjoittaja nuunuu
Kyllä se vaan niin on että tämä liuhuletti saa katketa. Niin kiva ja turvallinen kun se onkaan mutta silti niin auttamattoman tylsä. Ihan lyhyeksi päätin etten leikkaa, koska mulla on joskus lyhyt tukka ollut ja sain sen kanssa itseni näyttämään hyvin paljon pojalta. Jotain vähän toispuoleisempaa mietin mutta vastaan ei toistaiseksi ole tullut vielä mitään sellaista kivaa.

Tässä on ensimmäinen vähän suuntaa antava, mitä tuleman pitäisi. Väri olis tietty sitten ihan basic ilman noita korosteita eli tummahkonruskea. Linkki päätti lopettaa toimintansa :(

Edit:
Tämän päivän aikana muotoutunu vähän enemmän fiilistä tätä projektia kohtaan (: Jotain tyyliä tämä: http://www.hairfinder.com/haircollectio ... r2007e.htm eli takaa lyhyempi mutta edessä huomattavasti pidempää, eli ei sellaista Beckham tyylistä tasaista leikkausta takaa lyhyempä ja eteenpäin pitenee. Ei silti iiihan noin suurta kontrastia noiden etu- ja takahiusten välille. No, oikeastaan mulla on tollainen malli ollutkin viime vuonna mutta vaaleassa tukassa enkä tykännyt siitä kombosta.


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 11:43
Kirjoittaja tiikeri
Tulin juuri kampaajalta. Menin taas kampaajalle omat suunnitelman mielessäni ja tulin ulos kampaajan näkemys päässäni. En silti ole yhtään pettynyt, luotan kampaajaani kuin peruskallioon ;) Olisin halunnut ottaa kuvan mutta tietysti kameran laturi on hukassa. Lopputulos oli kuitenkin hyvin lähellä tätä:

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ollections

Ehkä vieläkin hiukka lyhyempi ja seassa kotitekoista raitaa (jota kampaaja jopa kehui yleensä kaikesta kotitekoisesta saa vain huonoa palautetta). Tykkäilen tästä paljon ehkä yhdistän tähän keväällä jonkinlaisen otsiksen&nbsp; :l

Vaikka vähän tähän tyyliin:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ollections

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 20:29
Kirjoittaja Reese
tiikeri kirjoitti: Tulin juuri kampaajalta. Menin taas kampaajalle omat suunnitelman mielessäni ja tulin ulos kampaajan näkemys päässäni. En silti ole yhtään pettynyt, luotan kampaajaani kuin peruskallioon ;) Olisin halunnut ottaa kuvan mutta tietysti kameran laturi on hukassa. Lopputulos oli kuitenkin hyvin lähellä tätä:

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ollections
Tosi nätti malli kyllä!

Saattaapa tuo kuva lähteä jopa mun kanssa ensi kerralla kampaajalle, kiitos siitä... :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Tammi 2010, 14:06
Kirjoittaja keijukainen
Äh ja pöh. Huomenna on kampaaja-aika ja yritän etsiä jotain kivannäköistä puolipitkää mallia, jossa olisi sivuotsis. Miksi tuntuu aina tässä puolipitkässä mallissa, että kaikki hienot mallit on joko paljon lyhyemmille tai vähän pidemmille hiuksille eli hiusten pitäis olla joko n. leukapituiset tai osua hartioille? Entä me tässä välissä jotka yritetään päästä siihen hartiamittaan?? Ehkä tässä vaiheessa on vaan tuomittu ponnariin. *huokaus*

Edit: Mutta onneksi kampaajalla oli parempi näkemys uudesta mallista ja tykkään tästä hirveästi&nbsp; :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 11:49
Kirjoittaja Hallonnikas
Mua kyllästyttää! >:( Aina kasvattaessa tukka näyttää hirveältä tasapitkältä tylsältä ja lättänältä.. Pirtsakka kuin tiskirätti. Värikin on ankean tasainen jos ei parin sentin juurikasvua lasketa. Ei ole kaukana ettei käteen tartu kolmea erilaista väripurkkia ja.... leikkauksen saisi kyllä kampaaja suorittaa. Musta tuntuu että pitkä tukka ei ole mua varten.
Tässäpä näitä, pirteitä hiusmalleja:

http://www.hairfinder.com/hairshows/haircolour8.jpg
http://www.hairfinder.com/haircollectio ... style5.jpg

Lopuksi vielä veikeä värjäys: http://www.hairfinder.com/haircollections5/hairart6.jpg ;D
Taitaa kyllä olla irtohäntä...

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 11:56
Kirjoittaja Sprite
^ Tykkäsin tuosta keskimmäisestä mallista. Tosi persoonallinen ja seksikäs.

Mutta jos olet nyt punatukkainen, niin tulee aika tsembalot varmaan eteen mikäli halajat noiden linkeissä olevien mallien mukaiseen tukkakokonaisuuteen?

Muakin ärtsyttää tämä kasvattaminen, mutta en kyllä leikkaa ainakaan poikatukaksi, tästä on opittu...

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 12:00
Kirjoittaja Tiizku
Täällä taas kiinnostaisi pätkästä tukkaa. Tukka on nyt yli bsl ja ERITTÄIN helposti takkuuntuva. En voi pitää auki koska sen jälkeen saa tunnin aukoa rastoja ja solmuja. Mulle tulee oikein kunnon solmuja jotka yleensä kokonaisena lähtevät. Tukka yleensä tylsästi ponnarilla. Tykkään tästä pitkästä tukasta mutta ongelma juuri tuo takkuuntuminen. Pelottaa että samantien kun tukka on nipsastu niin kaduttaa ja kasvatus alkaa alusta :-[

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 12:09
Kirjoittaja Hallonnikas
Sprite kirjoitti: ^ Tykkäsin tuosta keskimmäisestä mallista. Tosi persoonallinen ja seksikäs.

Mutta jos olet nyt punatukkainen, niin tulee aika tsembalot varmaan eteen mikäli halajat noiden linkeissä olevien mallien mukaiseen tukkakokonaisuuteen?

Muakin ärtsyttää tämä kasvattaminen, mutta en kyllä leikkaa ainakaan poikatukaksi, tästä on opittu...
Punatukkainen olen, ja vieläpä pariin kertaan hennattu.. Mietin lähinnä sellaista vaihtoehtoa että joko pysyn punaisessa ja kampaaja saisi tuikkia sinne tänne tummempaa kestoväriä, tai sitten yrittäisin itse vaalennuspesulla haalistella ja katsoisin mitä saan aikaiseksi. Mulla oli lähinnä mielessä toi mallinmuutos kuitenkin. Tietty väriäkin olisi kiva vaihtaa, mutta ei se ole mikään pakko, eikä mulla ole kiire sen kanssa.
Kevään tullen mulla muuten usein iskee himo keventää tukkaa.. Nyt kun on valoisampaa jo useamman tunnin niin sormet oikeen syyhyää. ;D Pimeän talven vielä kestää tylsässä tukassa.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 12:35
Kirjoittaja Sprite
Hallonnikas kirjoitti: ....

Kevään tullen mulla muuten usein iskee himo keventää tukkaa.. Nyt kun on valoisampaa jo useamman tunnin niin sormet oikeen syyhyää. ;D Pimeän talven vielä kestää tylsässä tukassa.
Niinpä. Se on jännä, miten tukka vaikuttaa fiiliksiin. Että itseä piristävä tukka voi energisoittaa (mikä sana), olen huomannut samaa. Enää en kampaajalle uskalla mennä, kun muistissa on se, miten niiden käyntien jälkeen yleensä tukka oli laitettu ihan potaksi tms. Harvoin olen käynytkään kampaajalla, mutta siis silloin kun olen käynyt, niin aina aika pettymystä, katastrofaalistakin.
Sitten kun itse tekee (ja kämmii ) voi syyttää vain itseään ja onnistuessaan saa lisäspurttia siitä, miten "mestarillinen" tukkataituri onkaan.&nbsp; :D
Toivottavasti tulevaa mahdollista tukkajuttua varten tiedät ok kampaajan.&nbsp; 8)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 12:50
Kirjoittaja Hallonnikas
Mulla on vakituinen kampaaja johon luotan melkein täydellisesti. Sen kanssa saa sentään keskusteltua järkevästi tukka-asioista, mutta luulen että täytyy kokeilla itse haalistella tukan väriä jos vaaleampaa himoitsee.. Kyseinen kampaaja suhtautuu aika nihkeästi punaisen vaalentamiseen, mikä on ihan ymmärrettävää.
Onneksi olen päässyt eroon mummokampaajista, mulle nimittäin aina ennen leikattiin ja muotoiltiin sellaista pallopäätä... Kukaan muu kampaaja ei ole tähän päivään mennessä tajunnut ettei mun tukkaa kannata föönata kovin pöyheäksi tai tulos on pallo..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 02 Helmi 2010, 09:24
Kirjoittaja Tiizku
Tänään liityn kasvattajista tähän ketjuun :). Jänskättää aika paljon koska tukasta lähtee toooosi paljon pois. En tiedä mitä iloa tästä pitkästä enään olisi ollut koksa ei voi auki pitää eikä edes ponnarilla kun menee niin takkuu. Tulee rastoja ja kunnon solmuja. Solmuja ei saa auki edes silikonitöhnällä vaan ne ovat lähteneet kokonaisena joten latva on jo aika harvaa. Pakkaset ovat korputtaneet tukan täysin eikä hoitoaine muhittelut ole toimineet.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 09:30
Kirjoittaja Joanna
Sainpas eilen päähäni luopua tästä pitkästä reuhkasta ja leikata puolipitkäksi. Tälle iltapäivälle onkin sit jo kampaaja-aika, saas nähdä kaduttaako jälkeenpäin.&nbsp; ;D Nyt siis bsl pituiset, mutta latvat on tosi huonossa kunnossa (vanha permis ja vaalennuksia) + tää talven kuivuus ja talonrakennusprojekti on vetäny nää ihan täyteen kakshaaraisia. Uutta ja pirteää kehiin.

Edit. Tämän tyylistä ajattelin:
Kuva
Mitenkähän tuo sopii hieman pyöreille kasvoille?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 10:43
Kirjoittaja keijukainen
^Kyllä mä uskon että sopii pyöreillekin kasvoille. Eikös ne yleensä sano, että leuan alapuolelle ylettyvä puolipitkä malli sopii pyöreäkasvoisille, vaikken noita "sääntöjä" nyt niin noudatakaan? Mulla on kuitenkin tällä hetkellä aavistuksen tuota lyhyempi puolipitkä malli ja tämä on vielä suht graafinen leikkaus enkä oo tuntenut ahdistusta kasvojen mallista :) Kampaaja osaa varmasti leikata edestä mallin niin, että se kaventaa kasvojen ilmettä jos niin haluat.


Hei! Miltä Tiizku tuntuu puolipitkässä mallissa? Minkälainen malli sulle leikattiin?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 12:21
Kirjoittaja Tiizku
^Olen tosi tyytyväinen tukkaan. Varsinkin hiusten kuntoon nyt ja näyttävät paljon paksummilta. Mulle leikattiin vähän samantapanen malli kuin sulla mutta vielä astetta graafisempi. Kerroksia ei ole yhtään, etutukka aivan suora ja mitta vähän pitempi kuin sun tukassa. Laitan tänään varmaan kuvaa. Niin ja mulla on kulmikkaat leukaperät joten pitäisi vältellä graafisia malleja ::). Tykkään vain enemmän selkeistä jutuista ja ne toimivat omassa tukassa parhaiten.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Helmi 2010, 13:57
Kirjoittaja keijukainen

^Kuulostaa tosi hienolta! Pitkästä tukasta leikatessa graafisesta mallista saakin tosi hienon, kun ei ole näitä kasvattajan kerroksia vaivaamassa&nbsp; ;D Kuvia odotellessa..

Mulla on muuten kans vähän kulmikkuutta leuoissa ja suora otsis pitäis kai olla ihan pois kysymyksestä mulla mutta kampaaja sanoi ettei anneta sen häiritä ;)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 07 Maalis 2010, 01:26
Kirjoittaja maia
oon tätä kattellu tosi monta vuotta varmaan :D
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... &styl1=Rae Palmer
siinä on sitä jotain =)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 07 Maalis 2010, 16:13
Kirjoittaja Emily D.
Sarah Hardingin polkka&nbsp; :o Me wants!
Paitsi etten omista samanlaisia säihkysilmiä ja kaunista luustoa... Aina saa haaveilla.

Kuva

Oon heikkona tuohon eteenpäin pitenevään hiusmalliin muutenkin. Voiko tuollainen, mutta pidempi malli toimia klipsijatkojen kanssa ollenkaan?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 08:16
Kirjoittaja lollipoppi
hmmm.. mää oon kattonu tälläsii hiuksii, aeva ehaanat !! varmasti sopii vähän pallokasvoillekkiin (;;

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 09:27
Kirjoittaja nuunuu
Wow, ihanat nuo ^. Mulla on perjantaina kampaaja-aika ja kun viimeksi kampaaja hieman ronskimmalla kädellä lyhensi tätä niin aionpa jatkaa nyt sitten vielä tälläkin kertaa samalla linjalla. Oikeastaan ei haittaa, en pitkien hiusten kanssa tule kauhean hyvin toimeenkaan ja aina kun olen päässyt n. rintaliivimittaan niin haluan lyhentää kun menee jo hermot. Eli aion vielä tästä vähän yli olkapäiden menevästä mitasta lyhentää polkkaan, innoittajana on&nbsp; toiminut tämä malli:

Kuva

Etuhiukset eivät taivu vielä tuohon malliin, jotenka etuhiuksista tulee varmaan jotain tuon lollipopin kuvan kaltaista.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 11:02
Kirjoittaja Belle
Tuo Sarah Hardingin polkka on tosi makea. Minä jahkailen jo toista kuukautta, että kasvattaako vaiko leikata. Hiukset on nyt pidemmät kuin yli kolmeen vuoteen, mutta polkka himottaisi taas, kun ei tämä ehkä hirveän hyvältä pitkänä näytä.

Onko tuo edestä pidempi ja takaa lyhyempi polkkamalli so last season, vai vieläkö sellaisen tohtii leikkauttaa? Mulla oli tuollainen 2007-2008 ja se kyllä toimi hiuksissani erittäin hyvin. Nyt vaan tuntuu, ettei tuollaisia näe enää juuri lainkaan.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 12:06
Kirjoittaja Sanguine
Tuo Lollipopin postaama hiusmalli on tosi söpö ja pirtsakka, ehkä vielä joskus uskaltaisin leikkauttaa tuollaisen hiusmallin.&nbsp; :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Maalis 2010, 18:07
Kirjoittaja Sassy
esve kirjoitti: Bongasin norjalaisen muotibloggarin päästä aivan ihanaisen hiusmallin! http://ulrikkelunds.blogg.no/1246570953_02jul2009.html http://ulrikkelunds.blogg.no/1245952681_25jun2009.html

Vaatiikohan kuinka paksun hiuslaadun vai onko salaisuus oikeanlaisessa muotoilussa..? Sitten sekin, että olisikohan tuo kuinka helppo hiusmalli (mulla on hieman taipuisat semi-luonnonkiharat ja hiukset ei ole ohuet eikä paksut..vaan siitä väliltä.&nbsp; ;D )?
Ah rakastuin näihin hiuksiin, Sassylle nämä kesäksi! Muutaman sentin kasvatus ja hieman kerroksia pois niin pitäisi onnistua, noissakin ilmeisesti kuitenkin on jonkun verran kerroksia, joten hienoa jos näihin voisi saada edes jonkun ihanan mallin niidenkin kanssa&nbsp; :-*

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Maalis 2010, 17:02
Kirjoittaja Hallonnikas
Rouhea, röyhkeä ja erilainen hiustyyli.. Vähänkö sormet syyhyisi soittaa kampaajalle aika.. Miltähän näyttäisi ilman muotoilutuotteita.. :P

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Maalis 2010, 20:22
Kirjoittaja Sprite
^ Mulla tulisi tuon kanssa kauhea syyhy nipsaista noi pitkät haivenet lyhyemmiksi. Mitäs mieltä tästä, aika upea mun mielestä. Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Maalis 2010, 22:19
Kirjoittaja Hallonnikas
^ Sopii kantajalleen todella hyvin, vaikka vähän oudoksunkin tuota että otsa on noin paljas. Nimittäin mun kasvoillani noin lyhyt otsatukka ei vaan toimisi. Sen sijaan keskelle niskaa tuleva pitempi häntä sopisi kaikkien mun raivostuttavien pyörteitteni takia paremmin kuin hyvin. ;D Tosta mallista ei huou mikään varsinainen takatukka-fiilis, vaikka tota pitempää onkin niskaan jätetty.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Maalis 2010, 20:56
Kirjoittaja Sprite
^ Onneksi sulla on pyörteitä sentäs niskassa, mulla on justiinsa päälaella ja osittain takaraivolla niin lyhyen ja puolilyhyen tukan kanssa on välillä aika &nbsp;:P. Enkä uskalla tilata kampaamoaikaa, koska tosiaan aiemmat kamp.kokemukset ovat opettaneet että ei...

Se hyvä juttu muuten noissa sähäkkätyyppisissä tukkamalleissa on myöskin, että jos tukan laatu ei ole liukasta vaan semmoista mikä menee helpolla rouheasti, niin säästää vaivaa kun voi aika iisisti sukia tukan rouheaksi. Ellei se jo ole sitä aamulla..., tosin &nbsp;ihan sattuman kauppaa minä aamuna tukka on pret-á-porter tuosta vaan. (Ja tätä ongelmaahan ei ollut pitkän tukan kanssa... monta kertaa lähdin märällä tukalla menemään ja tukka luontui hyväksi matkan varrella.)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Maalis 2010, 21:28
Kirjoittaja Hallonnikas
No itseasiassa mulla on korkealla takaraivolla kaksi pyörrettä (joista toinen näyttää kaljulta) ja sitten niskassa pyörre/pyörteet menevät niin että keskelle niskaa tulee klöntti tukasta. Todellinen ongelmatukka oli pituus mikä tahansa.. ::)
Mä rakastan nimenomaan rouheita tukkamalleja, ne on tarpeeksi epäsiistin oloisia mun makuun. Oma tukka kun tuntuu kerrostamatta olevan ihan liian sileä ja siisti.

Tän tyyppisen olen jo kokeillut, mutta rouh silti...&nbsp; ;D&nbsp; http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ollections

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Maalis 2010, 22:43
Kirjoittaja Sprite
^ Toi näyttää myös muunneltavalta mallilta, rouh näin ja noin, ja johan menee taas eri lailla.

Tykkään myös boheemeista tukista (sileistäkin kyllä) ja ihannejuttu olisi se, että tukka olisi ilman kummempia aineita ja laittamisia aika lailla ok. Näin olikin pitkän tukan osalta. Ja mulla ei olisi epäsiistiä tukkalookkia vastaan mitään, jos tämä menisi aamulla herätessä jotenkin ihanasti sekaisesti, mutta menee lähinnä niin, että osa on länässä ja osa pyörteinä ja ne menevät aika vahvasti niin että vaikka kampaisi tai koettaisi laittaa jotenkin paremmin sekaisemmin, niin ne unen aikana muotoutuneet muodot pysyvät tiukassa... Ja jos sillä kertaa on ollut niin, että toiselta puolen korvan kohtaa sojottaa vaakatasossa hiusosiota ja edessä menee vinosti hyppyreitä just vasempaan ja takaa nousee pensasaitaa pystyyn, niin jepujee.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 29 Maalis 2010, 08:37
Kirjoittaja Hallonnikas
I feel your pain.. Mulla menee pitkässä tukassa elo vähän helpommin noitten pyörteitten suhteen, eivät jaksa ihan niin hirveesti vetää ihme suuntiin kun lyhyillä. Mutta siti pitkässäkin se yksi pyörre tekee sellaisen viisisenttisen viivamaisen "kaljun" tonne takaraivolle.. Oli tukka auki tai kiinni niin aina se kummittelee siellä.
Kyllä mäkin pidän siis suorista hiuksista ja ne nyt menee yleensä enemmän tai vähemmän siististi ihan luonnostaan. Kiva sinänsä, mutta mä inhoan itselläni sitä vasta harjattua lookia.. Sileää ja sievää. :-X

Siitä huolimatta mun mielestä tämä on kaunis malli.. vaikka mulle ei sopisikaan: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 1=Goldwell
Ja tällainen sotkuisuus on mun mieleen ihan pitkässäkin tukassa: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... styl1=Saks
Tämä sen sijaan aiheuttaa mulle kylmänväreitä.. sillä huonolla tavalla, voi olla että tämä olisi hiukan nätimpi tummana.. ::): http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ana%20Dave
Tämä olisi ihana jos mun naamani vaan sopisi tuohon..: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... %20Johnson

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 29 Maalis 2010, 10:46
Kirjoittaja pekaani
^ Tosta viimeisestä tulee etäisesti mieleen mun nykyinen, tosi paljon loiventunut permis - jos vaan joskus jaksaisin muotoilla otsiksen noin skarpiksi. &nbsp;;D Tosin tää on selkeästi pitempi.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 29 Maalis 2010, 16:24
Kirjoittaja Sprite
Tää on mukavaa, kun voi jakaa rough hair-tuskat. &nbsp;:D

Mielessä alkaa taas soida Tina Turnerin Proud Maryn aloitus, hehhe.

Kuule samaa on ilmoilla tukkien suhteen, kyllä se täälläkin vetää jopa pitkässä mallissa omapäisesti, päälaelta ei suostu menemään kuin oman halunsa mukaiseen jakoon jne, kaljuuttakin voi tässä ilmetä. Edit: Mutta olen siis ajatellut tämän suuripiirteisesti näin että &nbsp;"se on ok, ei väliä, on hyvä kun ei mene ihan hullusti kuten lyhyessä", että millaisena oli pitkänä, niin oli ok boheemisti ja siis etenkin verrattunna lyhyempään tukkaan.

Sileä ja siveä ei onnaa täällä, olen joskus oikein pakottamalla laittanut tukkaa semmoiseksi ja onnistui lyhyessä vasta pipon kanssa nukuttua ja lähmittyä tukkaan aineita. Mutta silloin tukasta poistuu "pehmeys" ja tilalle tulee liian sliipattu lookki. Melkein kuin jonkin geelipää-naistenmiehen lookki. Ei hyvä.

Toi ensimmäinen kuva oli kyllä kaunista tukkamallia, mutta näyttää miltei epätodelliselta upeassa asettumisessa. No, varmaan sitä ovat stylistit/kampaajat juuri laittaneet.

Kolmannen kuvan tukka voisi olla peruukki, näyttää vähän oudolta, eikä asiaa auta se että hiusmalli on ottanut humanoidisen ilmeen kuvaan. Outoa varmaan sitten haettukin.
Vähemmän outona sovituksena tuosta kolmannen kuvan tukasta olisi vähän vastaavantyyppinen, mutta "ei kylmiä väristyksiä aiheuttavana" &nbsp;tämä Taistelupari-sarjan Makepeacen söpö tukka:

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 29 Maalis 2010, 16:47
Kirjoittaja pekaani
Tää vois olla mun seuraava malli kun nyt kerran oon saanut pituutta tähän kuontaloon. Eniten himottaisi kyllä pätkäistä lyhyeksi, mutta jospa nyt yritän hetken tunnustella, miltä tuntuu olla pidemmissä hiuksissa.
http://www.flickr.com/photos/hairport_lisbon/2175299300

Näistä tykkään kovasti, mutta mulla näyttäisivät varmaan lähinnä junttirokki-takatukalta. Plus permiksen jämät joskus parin kk:n päästä vois tehdä vielä oman säväyksensä. &nbsp;;D
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 511727491/
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 569547461/

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 11:58
Kirjoittaja Herya
Tahtois vähän uutta ilmettä päähän. Tylsistyttää aina tää sama bsl pituus. Leikkautin itselleni vinon otsatukan, mutta nyt aattelin että jospa takaakin lyhentäisi. En löydä mistään kuvaa missä olisi leikattu niin että edestä jätetty pitemmäksi ja takaa lyhenisi kerrostetusti. Onko se sitten A-malli!? Takaa lyhyin kohta olisi hyvä jos peittäisi niskan lähes kokonaan. Kivempi olisi mennä kuvan kera kampaajalle että tulisi ainakin selväksi mitä haen. Janice Dickinsonin malliohjelmassa joku aika sit sillä yhdellä kiinalaisella/japanilaisella tanssiopettajalla oli melkeen tuollainen tukka, mutta enhän mä sit sen nimeä ottanut ylös&nbsp; :-\. Tarvitsisin vain kuvan tuosta a-mallista. Ei haittaa vaikka ei olisi tuota vinoa etutukkaa kuvassa, kun sille ei tarvi tehdä mitään.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 12:08
Kirjoittaja Hallonnikas
Mun tukkaani ei ole kukaan kommentoinut hienoksi niin pitkään aikaan kun mulla on ollut tää kasvatusvaihe päällä. ;D Ihmiset on tottuneet siihen että vaihtelen jatkuvasti mallia, niin tämä on tylsä niitten mielestä.. Ja oikeastaan myös mun mielestä. Pitäis mennä kerrostamaan ja piristämään tätä vaikka, jos en pituudesta kauheesti haluaiskaan ottaa, tulis vähän eloa tähän reuhkaan. Kerrostaminen helpottaisi myös mun tuskaani uusien kasvavien hiusten kanssa, mulla nimittäin on "karvanlähtöaika" ja lähtevien hiusten tilalle punkee ihan hulluna uutta kasvustoa. Puolipitkä tukka ja ohuenohut pystyssä törröttävä keesi samassa. :ts

Siitä huolimatta:
Ihanan kevyen näköinen puolipitkä malli, mitä varten mun pitäisi varmana ottaa permanentti.
Hurja A-linjainen tukka, mitä voisi ehkä pitääkin ilman tuota mustaa palkkiväriä.. Mulla mallin pitäisi olla varmaan hiukan pitempi kasvojen muodon takia. Aivan ihanasti muotoiltu kyllä tuohon kuvaan.
Äärettömän suloinen malli, niin tukka kuin tyttökin. Muistaakseni moni täällä onkin leikannut tukkansa tämän mallin mukaan.

Tarkoitatko Delia jotain tämänlaista mallia? Mutta enemmän takaa kerrostettuna? Mun mielestä noi A-linjaiset mallit näyttävät parhaimmilta niin että ovat niskasta aika reilusti lyhyempiä, ja niin että näyttävät niskan. Mutta tietenkin kyse on makuasioista. Suosittelen selailemaan tuota ukhairdressersien sivua enempikin, siellä on todella paljon hienoja malleja.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 12:45
Kirjoittaja Herya
^ Juu jotain tuommoista haen, mutta pitempää. Voi olla kyl et näyttäisi paremmalta jos niska näkyy, mut mua vähän pelottaa se kun mulla ei oo ollu koskaan lyhyttä tukkaa et jos se tuntuisi liian lyhyeltä&nbsp; ::). Melkeen aina ollu bsl pituus joko kerrostetusti tai ilman. Siksi aattelin kokeilla tolleen varovasti erilaista mallia ja jättää kumminkin niskan piiloon. Voihan ollakki et innostun ja leikkautan lyhemmäksi, mut sen näkee sitten&nbsp; ;). Joskus aikoja sitten mulla oli lyhyt polkka ja se ei ainakaan sopinut yhtään. Kasvot näytti liian pulleilta, vaikka mulla ei kovin pyöreät kasvot olekaan.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 12:59
Kirjoittaja Hallonnikas
No ehkä kannattaa sitten ensin kokeilla sitä niskan peittävää mallia, ja sitten myöhemmin voi uskaltautua nipsimään lisää. ;) Mietin tässä juuri että voisi olla aika veikeä sellainen malli, missä niska tosiaan tulisi näkyviin, mutta malli pitenisi hyvin jyrkästi eteenpäin, ja etuhiukset voisivat ulottua solisluiden alapuolelle. Tai mikäettei pitemmällekin. :P En kyllä tiedä käytännössä olisiko se sitten kovinkaan kaunis, mutta ajatuksena kuulostaa hirmukivalta..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 14:54
Kirjoittaja Herya
^ Melko jyrkästä leikkauksesta haaveilen myös&nbsp; :P. Täytyy jatkaa etsintöjä. Pakkohan tuommonen ny jollain on olla&nbsp; :l

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 16:34
Kirjoittaja pinkpepper
^Mä olen alkanut miettiä samantapaista mallia kuin Delia. Jos löydät hyvän kuvan niin laitathan tänne myös&nbsp; ;) Tuo malli on kyllä aika helppo kuvailla kampaajalle, mun mielestä. Tietty jos löytyy lyhyemmästä mallista kiva kuva, niin ottaa sen mukaan ja sanoo kampaajalle että tämäntyylinen mutta pitempi tms.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 16:54
Kirjoittaja keijukainen
Hallonnikas kirjoitti: Siitä huolimatta:
Ihanan kevyen näköinen puolipitkä malli, mitä varten mun pitäisi varmana ottaa permanentti.
Hihih, olin laittanut pari päivää sitten ranskanletille tukan (-otsis) yöksi ja aamulla oli vähän tuon näköinen ilmestys päässä, joskaan kiharat ei olleet ihan noin nätit. Mullehan puolipitkä kihara ei todellakaan ole paras malli kun naama näyttää entistä laatikommalta mut oli se aika söpis&nbsp; :-*

Tunnistin itseni Makepeacen kuvasta: ylikasvanut pehko+toissa yönä siistitty otsis&nbsp; :D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 17:34
Kirjoittaja Luscious
Delia kirjoitti: En löydä mistään kuvaa missä olisi leikattu niin että edestä jätetty pitemmäksi ja takaa lyhenisi kerrostetusti.
&nbsp;

Kuva
Tässä kuvassa ei ole edestä kovin pitkä, mutta jos takaosa on mieleinen niin ehkä riittäisi jos kampaajalla näytät mihin asti etummaiset hiukset tulisi yltää.

Lisäys tässä toinen:
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 18:20
Kirjoittaja Herya
^ Aivan ihana toi alempi&nbsp; :l. Taidan sittenkin tahtoa mieluummin tuollaisen mallin jossa niska näkyy, eipähän sitten tuu heti tarve leikata kun on varaa sen niskan verran kasvaa&nbsp; :O. Kiitos aivan mielettömästi kun löysit noi kuvat&nbsp; :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 31 Maalis 2010, 19:10
Kirjoittaja Retro
^^ Tämä kiittää ja kumartaa myös alemmasta kuvasta... Ajattelin mennä parturiin Rihannan polkkakuvan kanssa, mutta mistään ei löytynyt sellaista versiota, jossa tuo sivu/takaosa olisi näkynyt kunnolla ja tuo on melkeinpä juuri sellainen kuin itsekin haluaisin... :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 16:15
Kirjoittaja Hallonnikas
Löysin tällaisen jänskän mallin linkitettynä lyhyttukkakeskusteluun, mutta mun mielestä tää on ennemmin puolipitkää, joten kyselen täältä.. http://www.hairfinder.com/haircollections2/jesien5.htm

Taas kädet hapuilee puhelinta.. Mitenhän tuo toimisi otsatukan kanssa paksussa kuontalossa? Tuolla naisella kun ei näytä olevan hirmuisen paljon hiusta tossa, ja mä näytän aina pallopäiseltä idiootilta, jos menen leikkauttamaan jonkun mallin mikä on tarkoitettu ohuemmalle tukalle. Epäilyttävästi näyttää siltä että toi korvan yläpuolelle jäävä hiusosuus tulisi mulla pömpöttämään aika pahasti. Ellei niitä alimpia hiuksia ajettaisi pois. ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 21:28
Kirjoittaja keijukainen

^Kiva sekoitus rokkihenkeä ja tyttömäisyyttä tuo malli. Eipä tosiaan näytä kovin paksulta tuo kuvan hiuksisto. Olitko ajatellut et se otsis ois kuitenki tuollanen reilusti vino ja sivulle reilusti pitenevä vai ihan tasainen? Oisko sitten liikaa jos toinen puoli ois aivan lyhyt kuten tässä: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... l1=Sanrizz

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 21:33
Kirjoittaja Hallonnikas
No mulla on tällä hetkellä suht tasamittainen kulmakarvoihin ulottuva otsis, että tollasen liehukkeen kasvattaminen veisi ihan tovin... Toisaalta, mulle sopii tällainen tasamittanen otsis senverran hyvin, etten mitään sivuotsista ole edes innoskas kasvattelemaan. Eikä mulla ole myöskään halua vetää nyt ihan lyhyeksi, olen alkanut yllättäen pitää enemmän tästä pitemmästä tursosta taas. ::) Mun tukkahimoamiset menee tosiaan kausissa..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 21:45
Kirjoittaja keijukainen

Mulle tuli heti mieleen et wip-hairportilta löytyisi varmasti noita toispuoleisia leikkauksia. Tässä on yksi, jossa tukka on paksu eikä ole ihan samaa tyyliä kuin tuo aiemmin linkittämäsi, mutta siinä on tasainen otsis ja korvan päällä osio joten eiköhän sunkin tukkaan saisi muokattua sopivan version:
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 119002201/

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 23:39
Kirjoittaja Sprite
^ Ja tuohon kuvaan voisi vielä lisätä rouheisuutta päälaelle sen Hallonnikkaan vaaleatukkakuvan tyylisesti, että kun yhdistämme nämä kaksi kuvaa, niin tulee tukkatsembaloaaa!

Edit: Löysin myös tällaisen tukkakuvan, hyvin söpöskä. http://img.becomegorgeous.com/articles2/1322.jpg

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Touko 2010, 23:32
Kirjoittaja Sanguine
Tässä on mielestäni kaunis, pirtsakka malli.&nbsp; :)


Kuva


Sivusta:

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 29 Touko 2010, 20:22
Kirjoittaja Kukka
Kaipailisin jotain muutosta hiuksiini. Hiuslaatuni on karhea, luonnontaipuisa. Yksittäinen hius on aika hento, mutta hiuksia on melko paljon. Hiukseni eivät kuitenkaan ole paksut enää nykyisin. Etuhiukseni ulottuvat nenänpäähän ja muu hiuksisto hieman yli olkapäiden. Tykkäsin Rihanna- tai Victoria Beckham-tyyppisestä polkasta, mutta toisaalta kaipaisin taas jotain uutta, enemmän jotenkin epäsymmetristä- ja rock-henkistä. Hiuslaatuni ja taipuisuus rajoittaa paljon, haluan kuitenkin mallin, jota ei tarvitse tällätä aamulla kuin max. 5 min. Ideoita kellään? Voi olla puolipitkä tai lyhyempi, kunhan on jotain pidempiä osioita, ettei naama näytä pallolta.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 03 Kesä 2010, 17:20
Kirjoittaja Nukettaja
Mulla on jo muutenkin paksuissa hiuksissa kerrostettu puolipitkä malli, jossa on vino otsis. Ihan vino. Kun hiukset kasvaa niin pakko heijata etufleda silmälasien sangoille lepäämään, vastaleikattuna ihana. Se on ihan että toisen silmän kohdalla on jakaus ja etuhiukset alkaa siitä heti vinoontumaan, ensin on ihan lyhyttä, kunnes se pitenee leukaan. Tätä ei tarvitse muuta kuin vähän harjata aamulla ja pöyhiä hieman ilmaa kerroksiin. Etuhiuksetkin pysyy nätisti koko päivän. En ole joutunut käyttämään tämän mallin kanssa yhtään hiuslakkaa arkisin.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 30 Kesä 2010, 20:48
Kirjoittaja Hallonnikas
Mun on ihan pakko päästä jakamaan seuraavat mallit juuresten kanssa. :D Molemmat voisin mielelläni leikata itselleni.. mutta yritän olla tekemättä sitä ihan vielä..

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... styl1=Jean Louis David
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... &styl1=Web Collections

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 02 Syys 2010, 23:10
Kirjoittaja scarface
Hallonnikas kirjoitti: Mun on ihan pakko päästä jakamaan seuraavat mallit juuresten kanssa. :D Molemmat voisin mielelläni leikata itselleni.. mutta yritän olla tekemättä sitä ihan vielä..

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... styl1=Jean Louis David
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... &styl1=Web Collections
Kumpikin tooosi kivoja, mut toi alempi alko innostaa itteeki .. :D repäsis kerranki, kun mielikin tekee sit vielä kunnon värimuutosta - kullanruskeesta vois siirtyä kuparisenpunaiseen sävyyn ens alkuun..

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Syys 2010, 00:09
Kirjoittaja sommarsnö
^^ Oijoi, tosi kivoja malleja! Etenkin toi alempi on ihan super-läählääh, taidanpa printata kuvaa mukaan ensi keskiviikon kampaajakäynnille. :)

Olen katsellut sillä silmällä myös tätä, tätä ja tätä. Saa nähdä, mitä päästä löytyy ensi viikolla. :P

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Syys 2010, 09:18
Kirjoittaja zubi
sommarsnö kirjoitti:
Olen katsellut sillä silmällä myös tätä
Onpas kiva väri. Muutenkin nätti, mutta toi otsatukkaviritys on kyllä melko mahdottoman oloinen käytännössä... Muistuttaa oikeastaan mun otsista nyt kun yritän kasvattaa sitä pois. Olen ihan helisemässä. :)


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Loka 2010, 21:23
Kirjoittaja kaizzu
Ensi viikolla kampaaja-aika enkä tiedä uskallanko leikata luonnonkiharoihin etuhiukset! Ne ois tosi nätit, mutta vaatisivat suoristuksen joka pesun jälkeen... Onko muilla kokemuksia? Muistuttakaa mua nyt miten hankalaa se on!! 0_0

Jotain tällaista ois tulossa joka tapauksessa, otsiksella tai ilman:
http://www.rasysa.com/pkg/style/length/ ... 2&st=49776

http://www.rasysa.com/pkg/style/length/ ... 0&st=49145

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Tammi 2011, 18:33
Kirjoittaja Liselle
Täytyy päästä nyt avautumaan jonnekki kun ärsyttää niin kovin ;). Mie oon kyllästyny nykyseen hiusmalliin ihan totaalisesti http://s1095.photobucket.com/albums/i477/Liselle3/?action=view&current=rock_sensured.jpg (käyn iltasin suikussa ja nukkuessa hiukset lässähtää, joten tosi harvoin on noin nätisti kiharassa :(). Varsinki otsatukkaan oon kyllästyny. Mie haluun siitä eroon heti! ;D
En kyllä osais kokonaan olla ilman otsatukkaa kun ennen tätä mallia oli hartioille asti ulottuva sivuotsallinen kerrostetu malli http://s1095.photobucket.com/albums/i477/Liselle3/?action=view&current=mie_sensured.jpg[. &nbsp;Pitää varmaan palata siihen tai katsella vähän jotain erilaista.

Näihin kolmeen ehdin jo vähän ihastua:
http://1.bp.blogspot.com/_JBMeXTzw7Nw/SRwjha41s7I/AAAAAAAACX8/nn-4Jnzi1U0/s1600-h/new-hairstyles-pictures4.jpg tää on aika lähellä sitä miten miun hiukset oli aikasemmin leikattu ja näistä kolmesta ehkä ihanin :-*
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7093&month1=1&pg=1&styl1=Aveda
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8051&month1=1&pg=1&styl1=Saks tää sais olla vähän lyhyempi ja kevyempi otsis. Sitte se on kyllä &nbsp;jo melko samanlainen kuin tuo eka ;D

ja tämä on ihana http://3.bp.blogspot.com/_aYdJbZiGBlw/SMKzfFCKruI/AAAAAAAAAQk/9e0IaAHaZBU/s1600-h/piezeki.jpg.jpg :l

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Tammi 2011, 20:23
Kirjoittaja MissWorld
^ Noi kaikki on kivoja, mutta eniten tykkään tosta ekasta.&nbsp; :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Tammi 2011, 21:43
Kirjoittaja Heidijohanna
Ihania malleja Liselle. Nyt kyllä ihastuin tuohon keskimmäiseen http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... tyl1=Aveda

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 22 Tammi 2011, 20:05
Kirjoittaja Liselle
MissWorld kirjoitti: ^ Noi kaikki on kivoja, mutta eniten tykkään tosta ekasta.&nbsp; :)
Perjantaina kävin kampaajalla ja nyt on sen ensimmäisen kuvan mukaiset hiukset (ainakin sitten kun otsis vähän vielä kasvaa). Ihanat tuli :l

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 11:14
Kirjoittaja Hallonnikas
Onpas&nbsp; kaunis ja tyttömäinen tukka:
http://www.hairfinder.com/hairstyles8/h ... bossi2.htm

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 19:21
Kirjoittaja Henrietta
^

Sanos muuta&nbsp; :-* ja kiva sävykin. Tämmösiä kun katselee niin tekis mieli unohtaa kasvatus ja repäistä!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 20:50
Kirjoittaja Mirju
Tämä varmaan lasketaan just ja just puolipitkäksi, mutta kuitenkin. Tämä olisi ihan unelma väriä lukuunottamatta, jos omaan tukkaan olisi mahdollisuus saada tuonlainen otsis... Maanantaiksi olen varannut kampaajalle ajan, katsotaan muuttuuko malli värin lisäksi :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Maalis 2011, 23:13
Kirjoittaja lumimansikka
Nyt uhkaa kyllä BSL-mitta katketa. Olivia Palermon kertakaikkiaan viehko 90-lukuhenkinen tasapitkä olkapäämittainen leikkaus näyttää törkeän hyvältä kaikessa yksinkertaisuudessaan (Trendin huhtikuun numerossa myös kuva).

http://fashionistimus.zappingnews.net/2 ... lermo.html

Olen vähitellen kyllästynyt omassa tukassani kerroksittaiseen leikkaukseen ja lyhyimmät kerrokset alkavat vihdoin olla jotakuinkin olkamittaiset. Latvoista pitäisi leikata muutenkin, joten kuka tässä estää vetäsemästä kerralla tasapitkään... Hui!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Huhti 2011, 19:55
Kirjoittaja maatis
Lähes koko ikäni olen ollut pitkätukka, mutta nyt on myönnettävä, että hiukset ovat ohentuneet niin paljon, että pitkät hiukset ei ehkä ole se paras valinta. Tai ainakaan ne ei ole niin ihanat kuin tuuhetukkaisessa nuoruudessani. Tai ainakin voisi kokeilla jotain muuta. Jotain puolipitkää. Kasvot mulla on vähän pitkänomaiset ja näyttää paremmalta, jos hiukset on vähän kohollaan, ei päätä myöten. Hiukset on taipuisat, mutta ei kiharat ja väri on hennanpunainen, hiusten kunto on varmaankin ahkeran hennailun ja muun luonnonmukaisen hoidon ansiosta hyvä.

Malli ei saisi olla vaikeasti pidettävä, vaan pitäisi näyttää ihmiseltä myös ilman kauheaa laittelua ja muotoiluainearsenaalia. Mutta tokihan sitten juhlaan voi laitellakin.

No, jotain aika kivoja löysin...
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 1=Goldwell
->&nbsp; jotenkin vaan suloinen. Sileästä peruspolkasta en pitäisi, mutta tuo laineisuus tuo siihen jotain uutta. Toisaalta tämä on ehkä jotenkin liian siisti minun makuuni, mutta ehkä juhlassa noin ja arkena sotkuisemmin.

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... e%20Albane
-> ihanan näköinen, mutta en varmaan tykkäisi pitää hiuksia noin silmillä, se häiritsisi. Mutta tuollainen vähän sotkuisen oloinen vetoaa muutenkin.

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... a%20Conway
-> näyttää tällä tytöllä kivalta, mutta pelkään, että otsis ylipäänsä saa leukani näyttämään suhteessa vielä pitemmältä kuin se on.

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... k%20Leeson
-> jos mulla olisi kunnon luonnonkiharat, tämä olisi jotenkin mahtava. Just tommonen lattana päältä ja pullea sivulta - jotenkin outo mutta silti ihana. Permistä en kumminkaan lähde ottamaan. Ehkä jostain tyylistä saisi sitten tämäntyyppisen juhlakampauksen tekemällä kiharoita.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Huhti 2011, 18:10
Kirjoittaja Nienna
Menee hermot päätä myöten nuolevaan lirulettiin, joka ei ole suora, mutta ei kiharakaan, vaan lähinnä epäsiisti.&nbsp; ::) Ja tähän neliöpäähän ei edes sovi pitkät hiukset, joten miksen pätkäisisi!

Olen miettinyt sellaista nössökeesiä tyyliin tämä
http://hairstyle88.com/wp-content/uploa ... 53x300.jpg
Mutta sivuilla sais olla pidemmät hiukset kehystämässä kasvoja. Tietäisikö joku hyviä malleja tai sivuja mistä löytyisi?
Jos tuohon päädyn, niin hiusten suoristus permanenttiaineella on luultavasti paikallaan.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Touko 2011, 22:58
Kirjoittaja catjuska
Löytyi tv-sarjasta Angel kiva puolipitkä kampaus näyttelijältä Elisabeth Rohn. Näyttelijättärellä itsellään on persoonalliset kasvot, lieneekö malli neliskanttinen?

Enivei, voiko tuollaisen hiusmallin saada aikaan ilman permanenttia? Etenkin jos on luonnonkiharaa valmiiksi? Ja sopisiko tuommoinen pyöreille kasvoille (ts kaksoisleukaiselle)?

http://angel.fcpages.com/angel/angel214-kate.jpg

(Jos jollakulla sattuu olemaan kyseinen sarja, niin jakso on The Thin Dead Line, 2.kausi ja 14.jakso)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Touko 2011, 11:46
Kirjoittaja Heidijohanna
Kate! Elisabethillahan on aika pyöreät kasvot. Mulla alkoi selain valittamaan tosta sivustosta, en päässyt kuvaa katsomaan. Mutta olen sarjan katsonut pariin kertaan niin tiedän hahmon ja hiukset :D Tarkoititko tätä tyyliä?

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Touko 2011, 20:56
Kirjoittaja catjuska
^No pirskale, nyt alkoi mullakin herjaamaan &nbsp;0_0
Se oli vähän kuin tässä: http://cdn.hometheaterforum.com/a/ab/ab ... 28326.jpeg
mutta ei noin siisti ja "pöyheä". Ja pituus taisi olla olkapäillä tai ehkä himppasen alempana. Onpas nyt hankalaa, pitää viel kaivella noista hiusgallerioista josko löytyis vastaavaa &nbsp;:)

Muoks. Löytyi pari kuvaa jotka olis sinne päin&nbsp; ;D
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... indley.jpg
http://www.tvposter.net/posters/dawson_ ... poster.jpg
http://www.starfetch.com/keywords/Miche ... ams_37.jpg

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Touko 2011, 23:56
Kirjoittaja eveleen
Pst, kyseisen kuvan palvelin ei salli suoralinkitystä mutta jos kopioitte osoitteen ja laitatte sen uuteen välilehteen / ikkunaan niin näette kuvan. Pahoitteluni turhasta viestistä, mutta ehkä tästä voisi olla hyötyä jatkossakin :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 16 Touko 2011, 12:20
Kirjoittaja catjuska
^Kiitti vinkistä :) Mä tein nyt vaikeamman kautta ja jemmasin kuvan aijaaseen, tuollainen siis se kampaus:
http://www.aijaa.com/v.php?i=009298045871.jpg

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Touko 2011, 19:48
Kirjoittaja MissWorld
Kuva


Mulla olisi perjantaina aika kampaajalle, ja tällästä mallia hiuksiini olen ajatellut. Nyt vaan toivon, ettei leikkaa yhtään liikaa, niinkuin viimeksi kävi kun kävin kampaajalla. Siitä tulikin sitten vuoden tauko kampaajalla käyntiin.&nbsp; :P

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Touko 2011, 12:21
Kirjoittaja Strix
http://www.glamour.com/beauty/blogs/gir ... r-2_bd.jpg
http://www.handbag.com/cm/handbaguk/ima ... 320165.jpg

Ajattelin luopua iänikuisesta hiustenkasvatuksesta ja haikailen takaisin kuvien tapaiseen pituuteen. Haluaisin leikata mallin itse, mietinkin että mihin hiusten kuuluisi yltää suorina, ettei pätkäise liikaa. Olisiko kaulan juureen.


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 12:37
Kirjoittaja shiny
Huomasin tuossa edellisellä sivulla trinityn viestin ja linkit japanilaiseen rasysa-sivustoon ja olen hurmaantunut! Tuolta löytyy vaikka mitä. Itselläni on puolipitkät, ohuet, hiukan luonnonkiharat hiukset, jotka on tällä hetkellä kerrostettu (suht huonosti) ja vielä kasvaneet pois mallistaan. Täältä http://www.rasysa.com/pkg/style/medium/&nbsp; löysin paljon ihania kiharia kerrostettuja malleja:) Nyt vaan pitäisi löytää osaava kampaaja. Olen todella useasti joutunut pettymään. Useammilla kampaajilla loppuu ilmeisesti taidot kesken minun super ohuiden hiusteni kanssa. :(

Eli oliskos jotain hyvää (suht halpaa) kamppaaja suositeltavana Helsingissä? :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 10:41
Kirjoittaja PrettyMia
^ Jep. Itse ihastuin tähän hiusmalliin: http://www.rasysa.com/pkg/style/length/ ... l?st=51994
Omat hiukseni ovat samankaltaiset, kuin kyseisen mallin, joten tuo saattaisii jopa onnistua. (Helppohoitoisuuudesta en sitten tiedä) ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Heinä 2011, 09:42
Kirjoittaja lumimansikka
Luulenpa, että BSL-mitan saavuttaneet kutrit lähtevät seuraavalla kampaamokäynnillä (syyskuun alussa, vasta) tähän tyyliin, pidän kovasti tuosta rouheasta ja luonnollisesta tyylistä, jota pystyy laittamaan monella eri tavalla ja pinnien avustuksella jopa kiinni:

http://beautygirlmusings.blogspot.com/2 ... n-new.html

Hiuslaatuni on hyvin samantyyppinen ja rikottu pitkä polkka on kokemukseni mukaan yks parhaimmista hiusmalleista tähän päähän. Tosta on sitäpaitsi helppo kasvattaa hiukset hartiapituuteen. Latvoista pitää leikata ensi kerralla varmasti 5-10cm muutenkin, joten samantein voisi laittaa ryhtiä touhuun kunnon pätkäisyllä.

Katotaan riittääkö kantti... ;)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Heinä 2011, 20:09
Kirjoittaja deko
^ kerran se vain kirpaisee ja ainahan tukka kasvaa. Tosi kivan näköinen malli, tuo ei välttämättä velvoita joka kuukausittaisiin tasauksiin vaan saa päästää leikkausväliä pitemmäksi jos sellainen tilanne tulee.

Pahat latvat pitää joka tapauksessa leikata pois. Sama leikkaako kerralla vai nipisteleekö joka välissä vähän.

Tuosta mallista on helppo halutessa kasvattaa takaisin pitkät jos siltä sattuu tuntumaan (anteeksi, satun tykkäämään superpitkistä).

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Heinä 2011, 11:15
Kirjoittaja Belle
^^ Komppailen dekoa. Erittäin toimiva ja hyvä malli, ja jos katumus iskee niin nopeasti kasvaa takaisin pitkäksi. Itse leikkautin vähän tuota lyhyemmäksi viime syksynä, kun luovuin kasvastuksesta ja pitkistä hiuksista. Meni vielä kiinni ja sai monenlaisia kampauksia. Tuota mallia ei tosiaan tarvitse kovin tiuhaan käydä siistimässä.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 21 Heinä 2011, 16:31
Kirjoittaja Kunis
Ja tuo on siitä kiva, että käy pannalla ja ilman, luonnossaan, kiharrettuna, suoristettuna. Jos on vaihtelunhaluinen ihminen, niin luulisi keksivät kivoja juttuja.

Kasvattelu on mielestäni konstrikkaampaa heti kun tulee kerroksia. Vaikka toisaalta kerroksia on kevyempi kasvattaa, tekee niitä enemmän mieli leikelläkin. Tuollaisella on melko turvallista alkuun kokeilla minkämittaisesta pitää.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 22 Heinä 2011, 10:41
Kirjoittaja lumimansikka
Kiitos Deko, Belle ja Kaarne kommenteista :)

Jos saan aikaiseksi, voisin laittaa tänne johonkin ketjuun kuvan omasta tukasta nykytilassansa niin sitten vois joku kertoa, oonko ihan hullu vai sittenkin oikealla tiellä. Hiukset on kuitenkin nyt pitemmät kuin ikinä, APL-BSL väli kasvoi ihan huomaamatta ja nyt tätä voi sanoa oikeasti pitkäksi, kun ei ole kerrostuksiakaan, jos ei lasketa, että etuhiukset ovat ehkä 7cm lyhyemmät kuin muu pituus.

Edit: Lisäsin hiusmuutoksien ketjuun kuvan hiuksista takaapäin. Pelästyin itekin, ilmeisesti lyhyt selkä on etu näissä hiustenkasvatushommissa ;) Mutta kyllä se polkka silti kuumottelee...

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 06 Elo 2011, 09:59
Kirjoittaja kermakaramelli
Hepskukkuu. Hiuksia kasvatellut täällä nyt n. puolitoistavuotta. Lähtökohta oli siis toispuoleisesti leikattu aivan lyhyt malli, jossa toinen sivu vedetty parin millin sängeksi. Etuosa oli pitkä. Hiukset menee reilusti kiinni ja ovat yli olkapäiden ja nyt pitäisi päästä pätkäsemään. 0_0 Mutta ei kovasti.

Mietin tämmöistä:
http://4.bp.blogspot.com/_yqQJe8VD5Ek/R ... ckleff.png

Eli siis Rokkarille morsian-sarjan Jes Rickleffin tukka miellyttää!! Mutta, onkohan tuo nyt sit minkälainen malli, jos kampaajalle suuntaa, todella kovasti rikottu polkka? Vai meneekö emo-hiustyyleihin?:D Tuo on aika pähee, mut mitään sinnepäin-leikkausta en halua ja kuvaa en saa mukaan. Mitenpä selittää, mitä tahtoo. ???

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 20 Syys 2011, 16:20
Kirjoittaja Neve
Tällä tytöllä on nyt A-linjainen polkka ja tykkään niin kovasti&nbsp; <3
Ei enää hiusten kasvattelu innosta, kun hullaannuin näihin kutreihin täysin :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Loka 2011, 10:05
Kirjoittaja Liselle
Kehtaako tälläsen kuvan kanssa mennä kampaajalle http://www.peggyzone.com/Sims3Detail.html?id=000608&sortId=00 ;D
Tai tietäiskö joku vastaavanlaisen mallin oikeen ihmisen päässä :). Oon aika ihastunu tohon malliin :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 26 Loka 2011, 12:03
Kirjoittaja wilma
^ Kyllä mä varmaan kehtaisin.&nbsp; :) Pääasia kuitenkin että kuva on selvä ja siitä näkee hyvin sen hiusmallin idean.

Oletko katsonut ukhairdressersin sivuilta hiusmalleja? Tässä on linkki medium hairstyles galleriaan, sielä on ihan varmasti samantyylisiä hiusmalleja. http://www.ukhairdressers.com/style/search.asp?length=medium&sex=&colour=&search=&description=&lc=0 Jos siis haluat sen kuvan hiusmallista oikean ihmisen päässä.&nbsp; ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 27 Loka 2011, 23:14
Kirjoittaja Blushing
Mulla on nyt semmoset tosi tylsät, tasaisen pitkät hiukset. Niissä ei ole mitään mielenkiintoista tai mainitsemisen arvoista. Hyvä puoli on se, että niistä olisi nyt varmaan helppo työstää melkein mitä vaan kun hiuskin on ihan värjäämätöntä.

Haluan ehdottoman helpon mallin. Semmosen, joka on kivan näköinen vaikka vaan kampaisin sen. Semmonen simppeli, mutta naisellinen. Hiuslaatu on suora ja lasimainen. Otsahiukset sopii mulle erittäin hyvin, mutta ne vaatii aina laittamista. Mulla on hiukset nykyisin AINA ponnarilla ja etuhiukset pinneillä ylhäällä. Jotain muutosta pitäisi saada...

Selailin kuvia ja löysin paaaaljon kauniita malleja! Osaisko joku yhtään suositella, mitä kannattaisi lähteä yrittämään näillä kriteereillä? Otsahiukset on se vaikein juttu, mutta yksi vaihtoehto olisi pitää ne pitkinä etuhiuksina, niin että saan ne arkena pinneillä päälaelle ja tarvittaessa sitten laitettua vaikka sivuotsikseksi. Vai leikkaisko perusotsiksen jota pitäisi pinneillä ylhäällä ja joskus ehtiessään laittaisi otsalle roikkumaan... Auttakaa!&nbsp; ;D

Mutta nämä olisivat silmäämiellyttäviä:

http://www.ukhairdressers.com/style/ful ... ?pic=12597
http://www.ukhairdressers.com/style/ful ... ?pic=12110
http://www.ukhairdressers.com/style/ful ... p?pic=8905
http://www.ukhairdressers.com/style/ful ... p?pic=8970
http://www.ukhairdressers.com/style/ful ... p?pic=8676
http://www.ukhairdressers.com/style/ful ... ?pic=14314

Eli, mikä noista olisi helpoin?


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Loka 2011, 08:03
Kirjoittaja wilma
^ Nuohan on kaikki melkein samanlaisia.&nbsp; ;D Mutta jos oikein tarkasti mennään, niin mun mielestä helpoin malli olisi varmaan tämä http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=12110

Pitkä sivuotsis on ainakin helppo pitää, toisinkuin se mainittu otsatukka. Ja vaikka malli kasvaakin ns. "ulos" niin en keksi yhtäkään kohtaa mikä ei näyttäisi kivalta vähän ylipitkänä.&nbsp; :) Tosi nätti malli muuten, kiva tuo pidempi sivuotsatukka.

Pitää tallentaa tuo kuva kirjanmerkkeihin, en tiedä vaikka sitä itsekin joskus leikkaisi itsekin kys. mallin... Tykästyin kyllä aika kovasti tuohon tukkaan, vähän huonompi juttu on vain se että mulla on kasvattelu menossa.&nbsp; ;D

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Loka 2011, 10:53
Kirjoittaja pinkpepper
^^Mä tykkäsin eniten tosta ekasta. En kyllä tiedä onko sellainen helppo pese ja pidä -malli, mutta tykkäsin siitä kuitenkin eniten noista vaihtoehdoista.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 28 Loka 2011, 14:55
Kirjoittaja Blushing
Joo eihän noissa nyt paljo eroja ollut&nbsp; ;D Kiitti kuitenkin kommenteista :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Marras 2011, 18:09
Kirjoittaja Hallonnikas
Tämä olis niin hieno! :o Kovin kauniisti kerrostettu ja vinkeästi muotoiltukin. Mallin voisinkin toteuttaa, mutta musta saa mut valitettavasti näyttämään raadolta. Joku muu tumma väri kyllä kiehtoisi kovasti... Nykyinen malliton roikkuva pitkä reuhka on tosissaan käynyt mun hermoilleni viimeaikoina...

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Marras 2011, 18:59
Kirjoittaja Liselle
wilma kirjoitti: ^ Kyllä mä varmaan kehtaisin.&nbsp; :) Pääasia kuitenkin että kuva on selvä ja siitä näkee hyvin sen hiusmallin idean.

Oletko katsonut ukhairdressersin sivuilta hiusmalleja? Tässä on linkki medium hairstyles galleriaan, sielä on ihan varmasti samantyylisiä hiusmalleja. http://www.ukhairdressers.com/style/search.asp?length=medium&sex=&colour=&search=&description=&lc=0 Jos siis haluat sen kuvan hiusmallista oikean ihmisen päässä.&nbsp; ;D
Katsoin eikä tullu ihan samanlaista eteen. Marssin siis tuon alkuperäisen kuvan kanssa kampaajalle! :) Onhan se tärkeää, että mallista saa kunnolla selvää :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Huhti 2012, 14:56
Kirjoittaja Hallonnikas
Kuva

Mulla on tällä hetkellä pikkuisen pitempi tukka kuin Winonalla kuvassa, ja mietinkin että oma reuhka kaipaisi hieman saksimista. Kasvattelu on kauhean vaikeaa jos ei harrasta mitään välimalleja. Ja toisaalta, olen vähän lämmennyt sillekin ajatukselle että pitäisin jotain hauskaa puolipitkää mallia jonkin aikaa...

Mitenhän vaikea tuollainen tukka olisi leikellä itselle? :P

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Huhti 2012, 15:17
Kirjoittaja Elluli
^Youtubestä löytyy aikas hyviäkin (ja helppoja!) ohjeita hiustenleikkaamiseen&nbsp; :) Itse en taida enää kampaajalle mennä koskaan.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Kesä 2012, 10:17
Kirjoittaja grizzie
Löysin vihdoin omille hiuksilleni sopivan hiusmallin. :) Ohenevat hiukset kaipaavat lyhyempää mallia ja kolmen viikon päästä aion kiikuttaa tämän kuvan kampaajalle:

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Kesä 2012, 23:50
Kirjoittaja catjuska
Mä kovasti kuolailen tätä (anteeksi iso kuva):
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 04 Heinä 2012, 21:23
Kirjoittaja wilma
Noniin, nyt meni lopullisesti hermot tähän tukkaan ja huomenna aion marssia vain johonkin kampaamoon.&nbsp; ;D Tukka on n. bsl pituinen, sivuhiukset vähän lyhyemmät. Jäi tukka taas kerran auton oven väliin, lähti kunnon tupollinen.

Pari vuotta sitten mulla oli takaa lyhyt, eteenpäin pitenevä polkka ja tykkäsin mallista kyllä hurjasti! Jotain samantyylistä ajattelin nyt. Keräsin sitten muutaman vähän erilaisen kuvan puolipitkistä hiusmalleista, saa nähdä mihin huomenna päädyn.&nbsp; :D Viimeinen kuva on tismalleen se, minkä mallin mukaan mulle leikattiin tukka pari vuotta sitten. Koukuttaisi kovasti tuo sama malli uudestaan, toisaalta haluaisin kuitenkin jotain uutta.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 07 Heinä 2012, 00:22
Kirjoittaja eekki
Minäkin olen menossa leikkuuttamaan varmaankin tuollaista polkkamallia, joka on edestä pidempi kuin takaa. Mietityttää vain, että kuinkahan usein sellaista joutuu pesemään? Pitkää tukkaa olen pessyt joka toinen päivä, jolloin toisena päivänä olen pitänyt sitä aina kiinni. Mutta nyt jos leikkaan niin lyhyen polkan, ettei se yltä enää kiinni, niin joudunkohan pesemään joka päivä, että tukka näyttää siedettävältä..? Miten usein muut puolipitkien hiusten omistajat pesette tukkanne?

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 07 Heinä 2012, 20:05
Kirjoittaja wilma
^ Mä olen pessyt tukkaani ihan yhtä tiuhaan, oli se sitten pitkä tai lyhyt. Itse en ole siis huomannut mitään eroa, että tukan pituus vaikuttaisi hiustenpesuväliin.&nbsp; :)

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 09 Joulu 2012, 22:24
Kirjoittaja Biiver
Mullakin iski kauhea himo edestä pidempään puolipitkään malliin tämän kuvan nähtyäni!
Kuva

Täytyy jossain vaiheessa mennä leikkauttamaan, mutta mua pelottaa että lopputulos muistuttaisi seuraavaa kuvaa, joka olisi musta aivan hirveä malli omassa päässä
Kuva

Mutta täytyy vaan painottaa tiukasti, että taakse ei lyhyitä kerroksia, niin eiköhän tuolta vältytä.




Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Joulu 2012, 11:30
Kirjoittaja helka
Mun tekisi niin mieli leikkauttaa samanlainen tukka kuin Scarlett Johanssonilla on Mangon mainoskuvissa. Toisaalta haluaisin kasvattaa hiukset kainalomittaisiksi. Valintoja, valintoja...

Kuva
Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Joulu 2012, 11:43
Kirjoittaja Mindela
Biiver kirjoitti: Mullakin iski kauhea himo edestä pidempään puolipitkään malliin tämän kuvan nähtyäni!
Kuva
Aivan ihana&nbsp; <3 <3 Väri sopii todella hyvin kuvan hiuksiin, korostavat leikkausta. Tää on kyllä sellainen malli, minkä voisin itsellekin pätkäistä. Olen alkanut lähiaikoina haaveilemaan jostain tuollaisesta ihanasta puolipitkästä&nbsp; :P

Toi vaatii kyllä oikeanlaista hiuslaatua, sellaista vähän luonnontaipuisaa niin ei tuu tuollaista kauhuskenaariotasi. Toi kauhukuvasi on kyllä myös huomattavasti lyhyempi tuolta takaa.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Joulu 2012, 12:03
Kirjoittaja riinam
^ Mun tukka taitaa olla hyvin lähellä tuon kuvan mallia tällä hetkellä :D Aiemmin se oli lyhyempi ja nyt kasvattelen pitkäksi, enkä ole jaksanut leikkauttaa latvoja yhtä pitkiksi. Pitenevät hyvin loivasti eteenpäin, takana on vain hieman kerrostusta, ainoostaan väri on eri (vähän tummemman ruskea ilman vaaleita latvoja, joita kyllä himoan tuon kuvan nähtyäni) ja pituutta on pari senttiä enemmän.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Joulu 2012, 13:45
Kirjoittaja helka
Mullakin on melkein samanlainen tukka kuin tuossa kuvassa, mutta pari senttiä lyhyempi, suorempi ja ilman vaaleita latvoja. Huomenna tosin kampaaja eli tilanne saattaa muuttua.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 11 Joulu 2012, 00:50
Kirjoittaja Biiver
Toi väri on kyllä aivan ihana, mutta en taida ikuisena blondina uskaltaa heittää tyveä tummaksi itse. Liian pian ilmestyisi vaalea juurikasvu ja lopputulos olisi tumma palkki keskellä tukkaa&nbsp; :-\ Mietin että saisikohan vaikka vähän tummemmilla lowlightseillä luotua kolmiulotteisuutta. Tai sitten tyydyn vaan leikkaukseen. Luulen että tukkalaatuni sopisi tohon malliin aika hyvin, luonnostaan tukka on vähän liian sotku, mutta en näkisi ongelmana pistää joka aamu muotoiluraudalla tollasen lookin.

Noissa Scarletin Mango-kuvissa on myös nätti malli, mutta taidan itse tarvita enemmän ilmavuutta malliin, kun tukka on tosi ohut, mutta taipuisa.

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 11 Kesä 2013, 19:00
Kirjoittaja Hallonnikas
Olenpa mä nykyään harvoin kurkkimassa mitä täällä juurikasvussa tapahtuu... Ehkä olen osannut pitää tukkakriisini hallinnassa välillä. ;D

Twilighteista voi olla mitä tahansa mieltä, mutta voiko olla nätimpää puolipitkää hiusmallia?
Kuva

Mun hinkuni leikata tukkaa alkaa taas heräämään, kun omasta mielestä aina kesällä näyttää jotenkin niin kulahtaneelta. ::) Pelkään vaan että näyttäisin tädiltäni, tai että kävisi kuten viimeksi kampaajalla. Kampaaja leikkasi mulle jyrkästi A-linjaisen tukan sijaan kauhean mummotukan, ja sen jälkeen olen ollut käymättä ammattilaisen, tai kenenkään saksien lähellä.
Parhaassa tapauksessa tuo tukka olisi niin minua, että olemus piristyisi luonteeni mukaiseksi. ;D Tahtoisin taas pörhötellä hiuksiani...

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Kesä 2013, 12:22
Kirjoittaja catjuska
^Kyllä, mäkin olen katsonut kyseiset leffat ihan vaan ihaillakseni tuota kampausta (ja paidattomia miehiä&nbsp; ;D). Kampaus on TODELLA kaunis&nbsp; :l

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 15 Kesä 2013, 09:52
Kirjoittaja saramba
Mä haluun tämmöset!!
Pitää vaan vähä kasvattaa että saa takaa leikata lyhyemmäksi, ja etuhiuksetki on ehkä just ton pituset, mut niitä pitäis vähä muotoilla nii antaa kasvaa pikkusen.. Onneks mulla nyt kasvaa aika nopeesti hiukset, varmaan raskaus vaikuttaa ku yleensä kasvaa nii hitaasti.. Väriki on hyvä tuossa, mun pitää vielä ehkä asteen verran vaalentaa ja saada tuo liika keltanen pois.

(sori iso kuva)

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 17 Kesä 2013, 05:03
Kirjoittaja kemp
^
Onpas IHANA hiusmalli!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 25 Syys 2013, 14:11
Kirjoittaja peruna
Rrrakastan tuota Biiverin laittamaa hiusmallia! Koitin juuri eilen epätoivoisesti saksia vastaavaa itselle, mutta lopulta luovutin kun kaikesta yrittämisestä huolimatta lopputulos oli aina vain tasapitkä tukka. Jotenkin tosi vaikeaa koittaa saksia takaa lyhyempää mallia, kun ei halua juuri tuota pituutta menettää liikaa, ja päätyä tuohon polkkapituiseen A-leikkaukseen jossa niska on paljas. Parturiinkaan en halua mennä, on niin hauras hiuslaatu että saksivat aina puolet pituudesta pois. ._. Onko vinkkejä miten onnistua tuossa?&nbsp; :-[

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 18 Maalis 2014, 15:54
Kirjoittaja Mjau
Oijoijoi, nyt löytyi niiiiin ihana polkka! Oma värini on hyvin lähellä tuota kuvan väriä, ei tosin kiillä noin paljon ::) Polkkakuume jatkuu, tää ei ainakaan helpottanut sitä... :l

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 1=L%92anza


Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Helmi 2015, 10:55
Kirjoittaja ainokainen
Mä oon saanut kasvatusprojektiani eteenpäin ja viihdyn nykyään blondina. Haaveissa puolipitkä, naisellinen, kevyesti lainehtiva klassinen olkapääpituinen tukka, á la Jessica Lange. On muuten todella upea nainen, vaikka ikää jo yli 60 vuotta!

Kuva

Haaveilen siitä että sen saisi kiinni tällä tapaa:

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 10 Helmi 2015, 22:13
Kirjoittaja catjuska
^Ihana hiusmalli ja Jessica Lange on todellakin upea!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Helmi 2016, 17:24
Kirjoittaja ainokainen
Olen ihan pakkomielteenomaisesti hurmaantunut pitkästä polkkamallista, joko suorana tai hieman lainehtivana:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Iiiihania!&nbsp; :-*

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 23 Helmi 2016, 09:51
Kirjoittaja ainokainen
Jennifer Lawrencella on aina tosi onistunut väri ja malli hiuksissa. Tykkään!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 01 Loka 2016, 22:17
Kirjoittaja naapio
Mä olen ihan ihastunut uuteen tukkaani, aika lailla tuollainen ^ se on. Luonnonvärinen punertavan kultainen, edessä kesän vaalentamaa blondia ja niskassa tummempaa. Haaveilen siihen volyymikäsittelystä tms jotta saisin sileään ja suoraan vähän liikettä. Tosin föönaain tukkani kuivaksi tänään ekaa kertaa ikinä onnistuneesti ja sain latvan taipumaan ja pöyheyttä juureen ihan niinkin yksinkertaisella jutulla. Pitkällä tukalla ei ole aiemmin ikinä onnistunut!

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 14 Touko 2017, 10:15
Kirjoittaja ainokainen
Marion Cotillardin hiukset... aaahhh! Vähänkö kuolaan tätä mallia!

Kuva

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Lähetetty: 12 Kesä 2017, 21:53
Kirjoittaja ainokainen
Aaahhh mitkä hiukset... kun saisin omaani vaan vielä noin 7-8 cm lisää pituutta, malli olisi suunnilleen tässä!

Kuva