Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Oih! Aivan ihana tukka Kososen Jonnalla uusimman MeNaiset kannessa!  :-* Kääk, taitaa käydä mun kasvatus-projektille ohraisesti.. En kyllä edes tiedä olisko mun tukasta mahdollista vääntää ton näköistä? Ainakin rutkasti vaaleammaksi ja sitten tuollainen polkka, varmaan hiukan rikottu latvasta? 

Tässä linkki (eli tuossa kannessa oleva kuva.. en löytänyt sitä isompana mistään..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Allegra kirjoitti: Tuo olisi aika kiva malli, vaaleana tietysti ja tuolla ketjun kakkos sivulla ollut Jessica Simpsonin hiustyyli oli UPEA!
Jihuu!!!  ;D Minä astelen kampaajalle perjantaina tämän kuvan kanssa. Malli on aivan ihana ja toivottavasti sopii ohuille hiuksilleni. Väriksi laitan jonkun lämpimän tummanruskean ja vaaleampia raitoja (ehkä jotain vaaleanruskea/kulta-sävyä).


poistettu lainauksesta kuva ja lisätty tekstiä -s-
Viimeksi muokannut Riiggis, 30 Touko 2007, 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
Cera
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 616
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:39

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Cera »

Kerro sitten miten onnistui, ja kuvatkin olisi tietty tosi tervetulleita. Itse kun tosiaan pähkäilen jotakin saman tyylistä, mutta pelkään, että tukka ei välttämättä riittäisi, tai että tulisi valjun näköinen lopputulos. Kokemukset voisivat saada mielen rohkaistumaan! ;D
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

Epäsymmetrinen polkka on nyt ilmeisesti julkkisten keskuudessa tosi hot:
Kuva
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Zubi kirjoitti: Epäsymmetrinen polkka on nyt ilmeisesti julkkisten keskuudessa tosi hot:
Hitsi miten magee toi oikean puoleinen!

poistettu kuva lainauksesta -s-
Viimeksi muokannut pinkpepper, 30 Touko 2007, 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Tukka lyheni kampaajalla ja väri muuttui, mutta tuli kyllä vähän pidempi ja muutenkin mun tukkaan soveltuvampi malli, kuin alkuperäisessä kuvassa. Voin laittaa kuvaa myöhemmin.
1c F ii
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Tänään yhdellä asiakkaalla oli tuollainen toispuoleinen polkka, tosi hienosti leikattu! Työkaveri meni ja kysyi siltä, että onko sun tukka tarkoituksella toiselta puolelta pidempi kuin toiselta... vähän hävetti!  ::)
plaza
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 206
Liittynyt: 23 Joulu 2006, 14:32

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja plaza »

Onpas kivat. Täytyy kyllä kasvattaa etsarii pois... Taitaa tulla tää 90-luvun tukkamuoti takaisin - katariina ebeling - look.
Viimeksi muokannut plaza, 01 Kesä 2007, 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jemni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 352
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 19:15

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Jemni »

Ihana tukka! Miksi mulla ei toi näyttäis hyvältä..  :-\ Näyttää mun silmiin menevän ja sporttisen ihmisen tukalta (jotahan se ainakin tuolla on...  ;))
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Onpas Susannalla kivat hiukset! Vaarallista lukea tätä ketjua, kun on itse juuri saanut kasvatettua bsl-pituuteen...  :)
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja princess »

En ole kovin ihastunut Katie Holmesiin, mutta tuo tukka! Samoin kuin tuolla Susannallakin. Voi kun mullekin oikeasti sopis lyhyt tukka..
Viimeksi muokannut princess, 14 Kesä 2007, 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
petomaani

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Susannan tukka on kyllä ehdottoman hottis ja jättesnygg! Taidan antaa oman kuontalon kasvaa kesän aikana tohon mittaan ;)
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Tässä minun tavoitteeni:

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... Falltricks

Parisen senttiä pitäisi saada lisää mittaa, niin lyhimmätkin kerrokset yltäisivät tuohon malliin. Otsista joudun vielä kasvattelemaan. Tosin sen ei tarvitsisi noin pitkä välttämättä ollakaan.
Viimeksi muokannut Nuppu, 19 Kesä 2007, 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Luna »

Tästä on varmastikin ollut juttua mutta en löydä mistään, eli missä menee lyhyen, puolipitkän ja pitkän raja? Minusta lyhyet hiukset on alle hartiamittaiset, puolipitkät hartioista jonnekin lapaluihin ja siitä pidemmät on pitkät. Muistelisin että viralliset rajat menee paljon lyhyemmissä? Tuli mieleen kun katsoin edellistä linkkiä ja mietin että onko ne todellakin puolipitkät!
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ En ns. virallisesta määritelmästä tiedä, mutta ainakin täällä foorumilla jako näyttää menevän pääsääntöisesti niin, että lyhyiksi hiuksiksi määritellään muutaman sentin mittaiset, selkeästi lyhyet hiukset, kun taas puolipitkät ovat siitä pidemmät, mutta eivät silti vielä pitkät. Olipas tyhjentävä määritelmä  ;D No, mutta se, mitä yritin selittää, havainnollistunee kyseisiä ketjuja selailemalla. Esim. tässäkin ketjussa edellisellä sivulla on useampikin malli, jotka ovat pituudeltaan samaa tasoa kuin tuo minun linkittämäni.
Vastaa Viestiin