Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Nuo kaikki Minakon laittamat kuvat ovat oikein hienoja. Multa ei tarvitsisi edes paljon leikata pois, jos hankkisi tuon Elisa Cuthbertin hiusmallin.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Merial »

Zubi kirjoitti: Tässä Idols-sivuilta bongattu ihana hiusmalli, kantajana Heidi Vaarala:
Voi että, onneksi pistit tämän kuvan tänne, tämä on JUURI se mitä olen hakennutkin! Nyt siis tiedän minkälaista kuvaa näyttää kampaajalle kun kasvatustavoitetta varten menen leikkuuttamaan. Kiitos vielä kerran, Zubi!
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Tosi kiva kuulla jos olin avuksi. Tuo on kyllä tosi nätti malli.
Sis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 541
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sis »

Kiitos myös Minakolle laittamistasi kuvista, ylin hiusmalli on tosi makea. Olen tänään menossa kampaajalle ja tuo kuva saa toimia mallina tämänpäiväiselle leikkaukselle. Tosin mulla on jo nyt aika samantapainen leikkaus, joten siihen ei tarvita kuin pieniä muutoksia :). Mutta ihanaa, ettei sopivaa mallia tarvinnut etsiä tämän kauempaa!
iHerb -5$ alekoodi ensikertalaiselle DAH903
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja heijji »

Toivottavasti tämä kyseinen henkilö ei pahastu kun laitan tämän kuvan tänne :) Aivan ihanat hiukset, tuommoset haluan http://irc-galleria.net/view.php?nick=m ... d=49976378
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Merial »

tennari kirjoitti: Tämän käyn perjantaina leikkauttamassa:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... yl1=Clipso

Aivan ihana ja näyttää siltä että sitä voi myös muunnella esim. jakauksen avulla :-*
Tuliko tuloksesta mieluinen? :) Itsekin selailin tuossa juuri monen monta sivua hiusmalleja ja päädyin sitten itsekin tähän. Täytyy katsoo milloin pääsee kampaajalle.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja tenn »

^ Hmm.. No ei tullut. Tuossa kuitenkin on aika paksut hiukset, mulla ei, ja toisekseen mulla on ollut iät ja ajat sivujakaus yhdessä kohtaa ja voi arvata pysykö tukka tuolla tavalla edessä.. Ei pysynyt. Pyörteitäkin löytyy juuri sopivasti. Jakaus pyrki siihen koko ajan ja ärsytti kun kampaaja ei voinut asiasta sanoa (oli alusta asti nyrpeä muutenkin kun mulla oli alekuponki ja hän oli kouluttaja jolla on korkeammat hinnat eikä mun olis pitänyt pystyä varaamaan hänelle edes aikaa tuollaisella kupongilla ::)), vaan kampaaja totesi sitten leikkauksen jälkeen, että "niin, tää jakaus muuten tulee täältä sitten, että tuskin pysyy tuolla tavalla edessä".

Ehkä jos jaksaisi aina sen föönata hyvin olisi toiminut ja laittaa aina aamuisin kuntoon sen. Tosin mun kapeille kasvoillekaan tuo malli ei mielestäni ole paras. MUTTA sitähän ei tiedä millaset kasvot/ hiukset sulla on ja miten toimisi, mene ihmeessä kampaajalta kysymään, sillä tuo hiusmalli on kuitenkin upea! :) Että en halua tyrmätä täysin, vaikka itselle ei sitten ollutkaan hyvä ;)

Edit. Saihan tuon kuitenkin laitettua niin, että tukka oli jakauksella, mutta se leikkaus kun oli leikattu niin että hiuksia pidettäisiin niin kuin kuvassa, ei näyttänyt kivalta "liian lyhyet" sivuhiukset. Olisin voinut pyytää, että kampaaja olisi leikannut niin että sitä voisi pitää eri tavoin. Virheistä oppii :D
Viimeksi muokannut tenn, 07 Huhti 2007, 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Allegra
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1016
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 15:42

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Allegra »

Mulla on aika parturiin ensi viikolla ja olen myös miettinut uutta hiusmallia. Nyt on sellaiset puhkiblondatut rintsikkapituiset hiukset, joissa on sinetti tuuhennus. Nyt on kuitenkin kevään tullen alkanut uusi tukkatyyli kiinnostaa. Aika vaaleana haluaisin pitää, mutta vähän luonnollisempi saisi olla. Leikatakkin saa, mutta sen verran pitää jäädä pituutta, että saan ne kiinni.

Kuva

Tuo olisi aika kiva malli, vaaleana tietysti ja tuolla ketjun kakkos sivulla ollut Jessica Simpsonin hiustyyli oli UPEA!

Mulla on vaan ongelmana se, että mun hiukset on niin ohuet ja nyt vielä pelottaa, että kuinka paljon tuo sinettien pois otto vielä niitä ohentaa  :-\ Mahtaako tuollaiset leikkaukset näyttää miltään tälläisessä tukassa  ::)

*edit

Tämäkin on tosi hyvän näköinen

http://www.poster.net/alba-jessica/alba-jessica-photo-xl-jessica-alba-6234072.jpg

Viimeksi muokannut Allegra, 18 Huhti 2007, 00:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lyx »

^Mulla on tuollainen leikkaus mun tukassa ja tykkään tosi paljon! Sitä on helppo laittaa eikä vaadi niin plajon väkerrystä, saa myös hyvin kiinni jos on Bad Hair Day.

Mun tukka on hieman kihartuva/laineikas ja suht paksu, mutta luulen että tuo leikkaus olisi vielä helpompi hieman ohuemmassa tukassa.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zubi »

Tänään tupsahti Lindex clubin postia ja sieltä bongasin sellaisen hiusmallin, joka on just eikä melkein sitä, mitä nyt haluan! Väriäkin olisi kiva saada tuohon suuntaan. Poikaystävänkin mielestä malli näytti kivalta ja kuulemma sopis mulle hyvin, mitä nyt pari senttiä pitää vielä kasvattaa. Mutta tätä pyydän kyllä seuraavaksi kun kampaajalle menen! Ihana mekkokin muuten tuossa.
Kuva
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

^ Onpa hieno luukki kokonaisuudessaan. Tuon mekon hankinta on ollut harkinnassa pari päivää, mutta noihin hiuksiin ei mun naaman muodolla ole mitään mahdollisuuksia. Jos laihutisin 20 kg niin ehkä sitten.

Itseinho nousee kun mitkään mieluisat hiusmallit ei sovi mulle.
Cera
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 616
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:39

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Cera »

Tuossa Allegran postaamssa mallissa on jotain, mitä olen itsekin miettinyt. Tuollaisen leikkauksen avulla saisi kivaa rakennettakin ja muotoillen olisi mahdollista loihtia aina mielialan mukaan erilainen look, mutta myös pelottaa ettei omat haituvat ihan tuohon hommaan riittäisi. Tuonkin mallin tukka näyttää ylhäältä tosi tuuhealta (vaiko hyvän tyvikoharin ansiota?) ja latvoista reippaasti rikotuilta/ohennetuilta. Toisaalta, pitkitetyllä aamuisella hiustenlaittorumballa voisi kyllä saada ihmeitä aikaan ohuemmillekin kutreille, ja pituutta mallissa riittäisi myös kiireaamujen hätäponkkariin.

Jotenkin tuntuu niin vaikealta valita eri mallien välillä, ja tällä menolla tuskin saan lopulta ikinä varattua kampaamoaikaa ja olen loppuelämäni tällä tylsällä mallittomalla reuhkalla! >:(
Viimeksi muokannut Cera, 25 Huhti 2007, 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Magia »

Tuossa Zubin postaamassa kuvassa ihanan väriset hiukset. Jotain tuon tapaista väriä haluaisin itsellenikin ja tuollaista yritin epätoivoisesti kampaajalle viimeksi selittää, mutta ei ihan taidettu olla samalla aaltopituudella. ::) Nyt ovat kyllä vaalenneet aika lähelle tuota.
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Säde »

Aivan ihanat hiukset tuolla Lindexin mallilla! Tuohon pyrin itsekin, ikävä kyllä se vain tarkoittaa sitä, että saan jatkuvasti olla leikkaamassa ja suoristamassa. Tuo on kuitenkin se tämänhetkinen ihannemalli. Mielestäni mahtavan tyttömäinen ja kesäksikin tosi kiva  :)
Allegra
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1016
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 15:42

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Allegra »

Mulle tuli nyt sitten vähän tälläinen leikkaus

http://www.tigihaircare.com/us/rockstars/rockstars/large/jonna.jpg

En löytänyt parempaa kuvaa vastaavasta hiusmallista  ::) Oli kuulemma just Tigin koulutuksessa esitelty tuollaista leikkausta. Oma tukka on vaan hiukan pidempi, kun tuo Jonnan malli on ennenminkin lyhyt.
Vastaa Viestiin