Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
grizzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Marras 2006, 21:18

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja grizzie »

Löysin vihdoin omille hiuksilleni sopivan hiusmallin. :) Ohenevat hiukset kaipaavat lyhyempää mallia ja kolmen viikon päästä aion kiikuttaa tämän kuvan kampaajalle:

Kuva
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Mä kovasti kuolailen tätä (anteeksi iso kuva):
Kuva
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja wilma »

Noniin, nyt meni lopullisesti hermot tähän tukkaan ja huomenna aion marssia vain johonkin kampaamoon.  ;D Tukka on n. bsl pituinen, sivuhiukset vähän lyhyemmät. Jäi tukka taas kerran auton oven väliin, lähti kunnon tupollinen.

Pari vuotta sitten mulla oli takaa lyhyt, eteenpäin pitenevä polkka ja tykkäsin mallista kyllä hurjasti! Jotain samantyylistä ajattelin nyt. Keräsin sitten muutaman vähän erilaisen kuvan puolipitkistä hiusmalleista, saa nähdä mihin huomenna päädyn.  :D Viimeinen kuva on tismalleen se, minkä mallin mukaan mulle leikattiin tukka pari vuotta sitten. Koukuttaisi kovasti tuo sama malli uudestaan, toisaalta haluaisin kuitenkin jotain uutta.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
eekki

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja eekki »

Minäkin olen menossa leikkuuttamaan varmaankin tuollaista polkkamallia, joka on edestä pidempi kuin takaa. Mietityttää vain, että kuinkahan usein sellaista joutuu pesemään? Pitkää tukkaa olen pessyt joka toinen päivä, jolloin toisena päivänä olen pitänyt sitä aina kiinni. Mutta nyt jos leikkaan niin lyhyen polkan, ettei se yltä enää kiinni, niin joudunkohan pesemään joka päivä, että tukka näyttää siedettävältä..? Miten usein muut puolipitkien hiusten omistajat pesette tukkanne?
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Mä olen pessyt tukkaani ihan yhtä tiuhaan, oli se sitten pitkä tai lyhyt. Itse en ole siis huomannut mitään eroa, että tukan pituus vaikuttaisi hiustenpesuväliin.  :)
Biiver
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Joulu 2006, 23:21

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Biiver »

Mullakin iski kauhea himo edestä pidempään puolipitkään malliin tämän kuvan nähtyäni!
Kuva

Täytyy jossain vaiheessa mennä leikkauttamaan, mutta mua pelottaa että lopputulos muistuttaisi seuraavaa kuvaa, joka olisi musta aivan hirveä malli omassa päässä
Kuva

Mutta täytyy vaan painottaa tiukasti, että taakse ei lyhyitä kerroksia, niin eiköhän tuolta vältytä.



helka

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja helka »

Mun tekisi niin mieli leikkauttaa samanlainen tukka kuin Scarlett Johanssonilla on Mangon mainoskuvissa. Toisaalta haluaisin kasvattaa hiukset kainalomittaisiksi. Valintoja, valintoja...

Kuva
Kuva
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Biiver kirjoitti: Mullakin iski kauhea himo edestä pidempään puolipitkään malliin tämän kuvan nähtyäni!
Kuva
Aivan ihana&nbsp; <3 <3 Väri sopii todella hyvin kuvan hiuksiin, korostavat leikkausta. Tää on kyllä sellainen malli, minkä voisin itsellekin pätkäistä. Olen alkanut lähiaikoina haaveilemaan jostain tuollaisesta ihanasta puolipitkästä&nbsp; :P

Toi vaatii kyllä oikeanlaista hiuslaatua, sellaista vähän luonnontaipuisaa niin ei tuu tuollaista kauhuskenaariotasi. Toi kauhukuvasi on kyllä myös huomattavasti lyhyempi tuolta takaa.
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja riinam »

^ Mun tukka taitaa olla hyvin lähellä tuon kuvan mallia tällä hetkellä :D Aiemmin se oli lyhyempi ja nyt kasvattelen pitkäksi, enkä ole jaksanut leikkauttaa latvoja yhtä pitkiksi. Pitenevät hyvin loivasti eteenpäin, takana on vain hieman kerrostusta, ainoostaan väri on eri (vähän tummemman ruskea ilman vaaleita latvoja, joita kyllä himoan tuon kuvan nähtyäni) ja pituutta on pari senttiä enemmän.
helka

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja helka »

Mullakin on melkein samanlainen tukka kuin tuossa kuvassa, mutta pari senttiä lyhyempi, suorempi ja ilman vaaleita latvoja. Huomenna tosin kampaaja eli tilanne saattaa muuttua.
Biiver
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Joulu 2006, 23:21

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Biiver »

Toi väri on kyllä aivan ihana, mutta en taida ikuisena blondina uskaltaa heittää tyveä tummaksi itse. Liian pian ilmestyisi vaalea juurikasvu ja lopputulos olisi tumma palkki keskellä tukkaa&nbsp; :-\ Mietin että saisikohan vaikka vähän tummemmilla lowlightseillä luotua kolmiulotteisuutta. Tai sitten tyydyn vaan leikkaukseen. Luulen että tukkalaatuni sopisi tohon malliin aika hyvin, luonnostaan tukka on vähän liian sotku, mutta en näkisi ongelmana pistää joka aamu muotoiluraudalla tollasen lookin.

Noissa Scarletin Mango-kuvissa on myös nätti malli, mutta taidan itse tarvita enemmän ilmavuutta malliin, kun tukka on tosi ohut, mutta taipuisa.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Olenpa mä nykyään harvoin kurkkimassa mitä täällä juurikasvussa tapahtuu... Ehkä olen osannut pitää tukkakriisini hallinnassa välillä. ;D

Twilighteista voi olla mitä tahansa mieltä, mutta voiko olla nätimpää puolipitkää hiusmallia?
Kuva

Mun hinkuni leikata tukkaa alkaa taas heräämään, kun omasta mielestä aina kesällä näyttää jotenkin niin kulahtaneelta. ::) Pelkään vaan että näyttäisin tädiltäni, tai että kävisi kuten viimeksi kampaajalla. Kampaaja leikkasi mulle jyrkästi A-linjaisen tukan sijaan kauhean mummotukan, ja sen jälkeen olen ollut käymättä ammattilaisen, tai kenenkään saksien lähellä.
Parhaassa tapauksessa tuo tukka olisi niin minua, että olemus piristyisi luonteeni mukaiseksi. ;D Tahtoisin taas pörhötellä hiuksiani...
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja catjuska »

^Kyllä, mäkin olen katsonut kyseiset leffat ihan vaan ihaillakseni tuota kampausta (ja paidattomia miehiä&nbsp; ;D). Kampaus on TODELLA kaunis&nbsp; :l
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
saramba

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja saramba »

Mä haluun tämmöset!!
Pitää vaan vähä kasvattaa että saa takaa leikata lyhyemmäksi, ja etuhiuksetki on ehkä just ton pituset, mut niitä pitäis vähä muotoilla nii antaa kasvaa pikkusen.. Onneks mulla nyt kasvaa aika nopeesti hiukset, varmaan raskaus vaikuttaa ku yleensä kasvaa nii hitaasti.. Väriki on hyvä tuossa, mun pitää vielä ehkä asteen verran vaalentaa ja saada tuo liika keltanen pois.

(sori iso kuva)

Kuva
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja kemp »

^
Onpas IHANA hiusmalli!
Vastaa Viestiin