Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Mulla oli tälläinen viime kesänä ja tykkäsin  :-*

Kuva
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Miracle »

^^Ihana malli tosiaan  :-* Itsekin haluaisin jotain tuon tapaista, jos hiukseni leikkaisin lyhyemmäksi.. Mutta sitten en tiedä, riittäisikö rohkeutta leikata ihan noin lyhyeksi, kun sitten kuitenkin kaduttais taas jälkeen päin  ::) Mutta toisaalta, kerranhan sitä vaan eletään.. ja tää nykyinen, melko tasapitkä hiusmalli alkaa jo hieman kyllästyttää..
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Oon justiin tollasta kasvattelemassa... Tosi kiva on!
Viimeksi muokannut JoJo, 21 Helmi 2006, 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Sopiskohan toi Jessican malli ohuille hiuksille, vai jääkö nuo latvat tosi luihuiksi hapsuiksi, kun kerrostellan noin paljon?
1c F ii
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Tossa linkki tollaiselle sivulle jossa joku kampaaja kertoo kuinka ton leikkauksen/kampauksen saa tehtyä. Siellä ainakin sanotaan että "This cut is best suited for thin or fine straight hair" , joten luulisi käyvän ohuemmillekkin hiuksille. Ainakin mulle oli kiva, eikä mun hiukset todellakaan ole mitenkään erityisen paksut..

http://www.beautyriot.com/article.php?id=2768
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

On kyllä hienot nuo Jessican hiukset. Niin väri kuin mallikin.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Earlybird kirjoitti: On kyllä hienot nuo Jessican hiukset. Niin väri kuin mallikin.
Joo, mäkin oon tota väriä ihastellut myös.. Just oon saanut tälläiset suht oman väriset hiukset, mutta nää on niin tylsät!  :P
Noi vaaleat ois niin ihanan raikkaat, nyt tällänen maantien värinen..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
zorro

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja zorro »

Eilen crossroadsia katsoessa iski silmään juuri sellainen hiustyyli jonka olen halunnut:
Kuva
http://img124.imageshack.us/img124/1186/crossroads9kv.jpg
Eli miten voisin selittää kampaajalle tuon leikkauksen?

Edit. tuliki vähän huonolaatuinen kuva, mutta toivotaan että joku saa siitä selvää...   :-\
Ja vielä edit. Miten saisin hiukset myös laitettua tolleen että ne kaartuu ulospäin?
Viimeksi muokannut zorro, 14 Touko 2006, 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rolla

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja rolla »

Älä selitä leikkausta vaan vie kuva näytille  ;)

Mä tykkään itse just ohuista latvoista, kun muu tukka on kerrostettu. Näin on ainakin ollut pmmp:n sillä tummalla tytöllä.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Rolla kirjoitti: Älä selitä leikkausta vaan vie kuva näytille  ;)

Mä tykkään itse just ohuista latvoista, kun muu tukka on kerrostettu. Näin on ainakin ollut pmmp:n sillä tummalla tytöllä.
Kuvan kanssa on tosiaan helpompaa ja näin kampaajanakin voi sanoa, että kuvasta pääsee, usein parhaiten ymmärrykseen.
Ihana kyllä muuten tuo Jessican tukka ::)Tuollaisesta itsekin haaveilen, pituutta vähän vielä puuttuu..
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Minkälainen hiusmalli(mielellään puolipitkä) korostaa teidän mielestä silmiä?

Monesti kun olen joltakin kysynyt, mikä hiusmalli mulle sopisi on sanottu, että sellainen, joka korostaa silmiä. Juu niin varmaan ;D, mutta mitähän ne sellaiset hiusmallit mahtaa olla. Rajoituksena mallissa on tosin se, että mulla on pyöreät kasvot ja jotain etutukka-viritelmää on pakko olla.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

^ Edestä rikottu malli, jossa ne lyhimmät hiukset ulottuu silmien kohdalle? Tai joku sivuttainen otsis vaikka... niin oon ainakin ymmärtänyt, että se korostaisi. Korjatkaahan jos oon väärässä  :).
Lilly Missy

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Eikö otsis saa kasvot näyttämään vielä pyöreämmiltä? Vino, rikottu ei kuitenkaan varmaan näyttäisi pahalta, ja mun mielestä korostaa silmiä. Itselläni oli sellainen muutama kuukausi sitten, ja silmäni näyttivät luullakseni isommilta(ainakin haluan uskoa niin ;D )
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Mulla on ollut yleensä jonkin asteista rikottua linjaa yhdistettynä joko suoraan tai vinoon otsikseen. Ei vaan ole löytynyt vielä sitä täydellistä mallia, jossa viihtyisin pitempään.

Jotenkin kuitenkin tuntuu, että naama näyttää siedettävämmältä otsiksen kanssa kuin ilman. Mitä enemmän tästä naamasta on peitossa, sen parempi  :D



tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja tenn »

Tämän käyn perjantaina leikkauttamassa:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... yl1=Clipso

Aivan ihana ja näyttää siltä että sitä voi myös muunnella esim. jakauksen avulla :-*
Vastaa Viestiin