Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Tulin juuri kampaajalta. Menin taas kampaajalle omat suunnitelman mielessäni ja tulin ulos kampaajan näkemys päässäni. En silti ole yhtään pettynyt, luotan kampaajaani kuin peruskallioon ;) Olisin halunnut ottaa kuvan mutta tietysti kameran laturi on hukassa. Lopputulos oli kuitenkin hyvin lähellä tätä:

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ollections

Ehkä vieläkin hiukka lyhyempi ja seassa kotitekoista raitaa (jota kampaaja jopa kehui yleensä kaikesta kotitekoisesta saa vain huonoa palautetta). Tykkäilen tästä paljon ehkä yhdistän tähän keväällä jonkinlaisen otsiksen  :l

Vaikka vähän tähän tyyliin:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ollections
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Reese »

tiikeri kirjoitti: Tulin juuri kampaajalta. Menin taas kampaajalle omat suunnitelman mielessäni ja tulin ulos kampaajan näkemys päässäni. En silti ole yhtään pettynyt, luotan kampaajaani kuin peruskallioon ;) Olisin halunnut ottaa kuvan mutta tietysti kameran laturi on hukassa. Lopputulos oli kuitenkin hyvin lähellä tätä:

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ollections
Tosi nätti malli kyllä!

Saattaapa tuo kuva lähteä jopa mun kanssa ensi kerralla kampaajalle, kiitos siitä... :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja keijukainen »

Äh ja pöh. Huomenna on kampaaja-aika ja yritän etsiä jotain kivannäköistä puolipitkää mallia, jossa olisi sivuotsis. Miksi tuntuu aina tässä puolipitkässä mallissa, että kaikki hienot mallit on joko paljon lyhyemmille tai vähän pidemmille hiuksille eli hiusten pitäis olla joko n. leukapituiset tai osua hartioille? Entä me tässä välissä jotka yritetään päästä siihen hartiamittaan?? Ehkä tässä vaiheessa on vaan tuomittu ponnariin. *huokaus*

Edit: Mutta onneksi kampaajalla oli parempi näkemys uudesta mallista ja tykkään tästä hirveästi  :D
Viimeksi muokannut keijukainen, 22 Tammi 2010, 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Mua kyllästyttää! >:( Aina kasvattaessa tukka näyttää hirveältä tasapitkältä tylsältä ja lättänältä.. Pirtsakka kuin tiskirätti. Värikin on ankean tasainen jos ei parin sentin juurikasvua lasketa. Ei ole kaukana ettei käteen tartu kolmea erilaista väripurkkia ja.... leikkauksen saisi kyllä kampaaja suorittaa. Musta tuntuu että pitkä tukka ei ole mua varten.
Tässäpä näitä, pirteitä hiusmalleja:

http://www.hairfinder.com/hairshows/haircolour8.jpg
http://www.hairfinder.com/haircollectio ... style5.jpg

Lopuksi vielä veikeä värjäys: http://www.hairfinder.com/haircollections5/hairart6.jpg ;D
Taitaa kyllä olla irtohäntä...
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sprite »

^ Tykkäsin tuosta keskimmäisestä mallista. Tosi persoonallinen ja seksikäs.

Mutta jos olet nyt punatukkainen, niin tulee aika tsembalot varmaan eteen mikäli halajat noiden linkeissä olevien mallien mukaiseen tukkakokonaisuuteen?

Muakin ärtsyttää tämä kasvattaminen, mutta en kyllä leikkaa ainakaan poikatukaksi, tästä on opittu...
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Täällä taas kiinnostaisi pätkästä tukkaa. Tukka on nyt yli bsl ja ERITTÄIN helposti takkuuntuva. En voi pitää auki koska sen jälkeen saa tunnin aukoa rastoja ja solmuja. Mulle tulee oikein kunnon solmuja jotka yleensä kokonaisena lähtevät. Tukka yleensä tylsästi ponnarilla. Tykkään tästä pitkästä tukasta mutta ongelma juuri tuo takkuuntuminen. Pelottaa että samantien kun tukka on nipsastu niin kaduttaa ja kasvatus alkaa alusta :-[
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Sprite kirjoitti: ^ Tykkäsin tuosta keskimmäisestä mallista. Tosi persoonallinen ja seksikäs.

Mutta jos olet nyt punatukkainen, niin tulee aika tsembalot varmaan eteen mikäli halajat noiden linkeissä olevien mallien mukaiseen tukkakokonaisuuteen?

Muakin ärtsyttää tämä kasvattaminen, mutta en kyllä leikkaa ainakaan poikatukaksi, tästä on opittu...
Punatukkainen olen, ja vieläpä pariin kertaan hennattu.. Mietin lähinnä sellaista vaihtoehtoa että joko pysyn punaisessa ja kampaaja saisi tuikkia sinne tänne tummempaa kestoväriä, tai sitten yrittäisin itse vaalennuspesulla haalistella ja katsoisin mitä saan aikaiseksi. Mulla oli lähinnä mielessä toi mallinmuutos kuitenkin. Tietty väriäkin olisi kiva vaihtaa, mutta ei se ole mikään pakko, eikä mulla ole kiire sen kanssa.
Kevään tullen mulla muuten usein iskee himo keventää tukkaa.. Nyt kun on valoisampaa jo useamman tunnin niin sormet oikeen syyhyää. ;D Pimeän talven vielä kestää tylsässä tukassa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sprite »

Hallonnikas kirjoitti: ....

Kevään tullen mulla muuten usein iskee himo keventää tukkaa.. Nyt kun on valoisampaa jo useamman tunnin niin sormet oikeen syyhyää. ;D Pimeän talven vielä kestää tylsässä tukassa.
Niinpä. Se on jännä, miten tukka vaikuttaa fiiliksiin. Että itseä piristävä tukka voi energisoittaa (mikä sana), olen huomannut samaa. Enää en kampaajalle uskalla mennä, kun muistissa on se, miten niiden käyntien jälkeen yleensä tukka oli laitettu ihan potaksi tms. Harvoin olen käynytkään kampaajalla, mutta siis silloin kun olen käynyt, niin aina aika pettymystä, katastrofaalistakin.
Sitten kun itse tekee (ja kämmii ) voi syyttää vain itseään ja onnistuessaan saa lisäspurttia siitä, miten "mestarillinen" tukkataituri onkaan.  :D
Toivottavasti tulevaa mahdollista tukkajuttua varten tiedät ok kampaajan.  8)
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Mulla on vakituinen kampaaja johon luotan melkein täydellisesti. Sen kanssa saa sentään keskusteltua järkevästi tukka-asioista, mutta luulen että täytyy kokeilla itse haalistella tukan väriä jos vaaleampaa himoitsee.. Kyseinen kampaaja suhtautuu aika nihkeästi punaisen vaalentamiseen, mikä on ihan ymmärrettävää.
Onneksi olen päässyt eroon mummokampaajista, mulle nimittäin aina ennen leikattiin ja muotoiltiin sellaista pallopäätä... Kukaan muu kampaaja ei ole tähän päivään mennessä tajunnut ettei mun tukkaa kannata föönata kovin pöyheäksi tai tulos on pallo..
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Tänään liityn kasvattajista tähän ketjuun :). Jänskättää aika paljon koska tukasta lähtee toooosi paljon pois. En tiedä mitä iloa tästä pitkästä enään olisi ollut koksa ei voi auki pitää eikä edes ponnarilla kun menee niin takkuu. Tulee rastoja ja kunnon solmuja. Solmuja ei saa auki edes silikonitöhnällä vaan ne ovat lähteneet kokonaisena joten latva on jo aika harvaa. Pakkaset ovat korputtaneet tukan täysin eikä hoitoaine muhittelut ole toimineet.
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Sainpas eilen päähäni luopua tästä pitkästä reuhkasta ja leikata puolipitkäksi. Tälle iltapäivälle onkin sit jo kampaaja-aika, saas nähdä kaduttaako jälkeenpäin.  ;D Nyt siis bsl pituiset, mutta latvat on tosi huonossa kunnossa (vanha permis ja vaalennuksia) + tää talven kuivuus ja talonrakennusprojekti on vetäny nää ihan täyteen kakshaaraisia. Uutta ja pirteää kehiin.

Edit. Tämän tyylistä ajattelin:
Kuva
Mitenkähän tuo sopii hieman pyöreille kasvoille?
Viimeksi muokannut Joanna, 03 Helmi 2010, 09:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja keijukainen »

^Kyllä mä uskon että sopii pyöreillekin kasvoille. Eikös ne yleensä sano, että leuan alapuolelle ylettyvä puolipitkä malli sopii pyöreäkasvoisille, vaikken noita "sääntöjä" nyt niin noudatakaan? Mulla on kuitenkin tällä hetkellä aavistuksen tuota lyhyempi puolipitkä malli ja tämä on vielä suht graafinen leikkaus enkä oo tuntenut ahdistusta kasvojen mallista :) Kampaaja osaa varmasti leikata edestä mallin niin, että se kaventaa kasvojen ilmettä jos niin haluat.


Hei! Miltä Tiizku tuntuu puolipitkässä mallissa? Minkälainen malli sulle leikattiin?
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Olen tosi tyytyväinen tukkaan. Varsinkin hiusten kuntoon nyt ja näyttävät paljon paksummilta. Mulle leikattiin vähän samantapanen malli kuin sulla mutta vielä astetta graafisempi. Kerroksia ei ole yhtään, etutukka aivan suora ja mitta vähän pitempi kuin sun tukassa. Laitan tänään varmaan kuvaa. Niin ja mulla on kulmikkaat leukaperät joten pitäisi vältellä graafisia malleja ::). Tykkään vain enemmän selkeistä jutuista ja ne toimivat omassa tukassa parhaiten.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


^Kuulostaa tosi hienolta! Pitkästä tukasta leikatessa graafisesta mallista saakin tosi hienon, kun ei ole näitä kasvattajan kerroksia vaivaamassa  ;D Kuvia odotellessa..

Mulla on muuten kans vähän kulmikkuutta leuoissa ja suora otsis pitäis kai olla ihan pois kysymyksestä mulla mutta kampaaja sanoi ettei anneta sen häiritä ;)
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
maia

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja maia »

oon tätä kattellu tosi monta vuotta varmaan :D
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... &styl1=Rae Palmer
siinä on sitä jotain =)
Vastaa Viestiin