Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
peruna

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja peruna »

Rrrakastan tuota Biiverin laittamaa hiusmallia! Koitin juuri eilen epätoivoisesti saksia vastaavaa itselle, mutta lopulta luovutin kun kaikesta yrittämisestä huolimatta lopputulos oli aina vain tasapitkä tukka. Jotenkin tosi vaikeaa koittaa saksia takaa lyhyempää mallia, kun ei halua juuri tuota pituutta menettää liikaa, ja päätyä tuohon polkkapituiseen A-leikkaukseen jossa niska on paljas. Parturiinkaan en halua mennä, on niin hauras hiuslaatu että saksivat aina puolet pituudesta pois. ._. Onko vinkkejä miten onnistua tuossa?  :-[
Mjau

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Mjau »

Oijoijoi, nyt löytyi niiiiin ihana polkka! Oma värini on hyvin lähellä tuota kuvan väriä, ei tosin kiillä noin paljon ::) Polkkakuume jatkuu, tää ei ainakaan helpottanut sitä... :l

http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 1=L%92anza

ainokainen

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä oon saanut kasvatusprojektiani eteenpäin ja viihdyn nykyään blondina. Haaveissa puolipitkä, naisellinen, kevyesti lainehtiva klassinen olkapääpituinen tukka, á la Jessica Lange. On muuten todella upea nainen, vaikka ikää jo yli 60 vuotta!

Kuva

Haaveilen siitä että sen saisi kiinni tällä tapaa:

Kuva
Viimeksi muokannut ainokainen, 10 Helmi 2015, 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja catjuska »

^Ihana hiusmalli ja Jessica Lange on todellakin upea!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
ainokainen

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Olen ihan pakkomielteenomaisesti hurmaantunut pitkästä polkkamallista, joko suorana tai hieman lainehtivana:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Iiiihania!  :-*
ainokainen

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Jennifer Lawrencella on aina tosi onistunut väri ja malli hiuksissa. Tykkään!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja naapio »

Mä olen ihan ihastunut uuteen tukkaani, aika lailla tuollainen ^ se on. Luonnonvärinen punertavan kultainen, edessä kesän vaalentamaa blondia ja niskassa tummempaa. Haaveilen siihen volyymikäsittelystä tms jotta saisin sileään ja suoraan vähän liikettä. Tosin föönaain tukkani kuivaksi tänään ekaa kertaa ikinä onnistuneesti ja sain latvan taipumaan ja pöyheyttä juureen ihan niinkin yksinkertaisella jutulla. Pitkällä tukalla ei ole aiemmin ikinä onnistunut!
Raitoja käpälään!
ainokainen

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Marion Cotillardin hiukset... aaahhh! Vähänkö kuolaan tätä mallia!

Kuva
ainokainen

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Aaahhh mitkä hiukset... kun saisin omaani vaan vielä noin 7-8 cm lisää pituutta, malli olisi suunnilleen tässä!

Kuva
Vastaa Viestiin