Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Tää vois olla mun seuraava malli kun nyt kerran oon saanut pituutta tähän kuontaloon. Eniten himottaisi kyllä pätkäistä lyhyeksi, mutta jospa nyt yritän hetken tunnustella, miltä tuntuu olla pidemmissä hiuksissa.
http://www.flickr.com/photos/hairport_lisbon/2175299300

Näistä tykkään kovasti, mutta mulla näyttäisivät varmaan lähinnä junttirokki-takatukalta. Plus permiksen jämät joskus parin kk:n päästä vois tehdä vielä oman säväyksensä.  ;D
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 511727491/
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 569547461/
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Herya »

Tahtois vähän uutta ilmettä päähän. Tylsistyttää aina tää sama bsl pituus. Leikkautin itselleni vinon otsatukan, mutta nyt aattelin että jospa takaakin lyhentäisi. En löydä mistään kuvaa missä olisi leikattu niin että edestä jätetty pitemmäksi ja takaa lyhenisi kerrostetusti. Onko se sitten A-malli!? Takaa lyhyin kohta olisi hyvä jos peittäisi niskan lähes kokonaan. Kivempi olisi mennä kuvan kera kampaajalle että tulisi ainakin selväksi mitä haen. Janice Dickinsonin malliohjelmassa joku aika sit sillä yhdellä kiinalaisella/japanilaisella tanssiopettajalla oli melkeen tuollainen tukka, mutta enhän mä sit sen nimeä ottanut ylös  :-\. Tarvitsisin vain kuvan tuosta a-mallista. Ei haittaa vaikka ei olisi tuota vinoa etutukkaa kuvassa, kun sille ei tarvi tehdä mitään.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Mun tukkaani ei ole kukaan kommentoinut hienoksi niin pitkään aikaan kun mulla on ollut tää kasvatusvaihe päällä. ;D Ihmiset on tottuneet siihen että vaihtelen jatkuvasti mallia, niin tämä on tylsä niitten mielestä.. Ja oikeastaan myös mun mielestä. Pitäis mennä kerrostamaan ja piristämään tätä vaikka, jos en pituudesta kauheesti haluaiskaan ottaa, tulis vähän eloa tähän reuhkaan. Kerrostaminen helpottaisi myös mun tuskaani uusien kasvavien hiusten kanssa, mulla nimittäin on "karvanlähtöaika" ja lähtevien hiusten tilalle punkee ihan hulluna uutta kasvustoa. Puolipitkä tukka ja ohuenohut pystyssä törröttävä keesi samassa. :ts

Siitä huolimatta:
Ihanan kevyen näköinen puolipitkä malli, mitä varten mun pitäisi varmana ottaa permanentti.
Hurja A-linjainen tukka, mitä voisi ehkä pitääkin ilman tuota mustaa palkkiväriä.. Mulla mallin pitäisi olla varmaan hiukan pitempi kasvojen muodon takia. Aivan ihanasti muotoiltu kyllä tuohon kuvaan.
Äärettömän suloinen malli, niin tukka kuin tyttökin. Muistaakseni moni täällä onkin leikannut tukkansa tämän mallin mukaan.

Tarkoitatko Delia jotain tämänlaista mallia? Mutta enemmän takaa kerrostettuna? Mun mielestä noi A-linjaiset mallit näyttävät parhaimmilta niin että ovat niskasta aika reilusti lyhyempiä, ja niin että näyttävät niskan. Mutta tietenkin kyse on makuasioista. Suosittelen selailemaan tuota ukhairdressersien sivua enempikin, siellä on todella paljon hienoja malleja.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Herya »

^ Juu jotain tuommoista haen, mutta pitempää. Voi olla kyl et näyttäisi paremmalta jos niska näkyy, mut mua vähän pelottaa se kun mulla ei oo ollu koskaan lyhyttä tukkaa et jos se tuntuisi liian lyhyeltä  ::). Melkeen aina ollu bsl pituus joko kerrostetusti tai ilman. Siksi aattelin kokeilla tolleen varovasti erilaista mallia ja jättää kumminkin niskan piiloon. Voihan ollakki et innostun ja leikkautan lyhemmäksi, mut sen näkee sitten  ;). Joskus aikoja sitten mulla oli lyhyt polkka ja se ei ainakaan sopinut yhtään. Kasvot näytti liian pulleilta, vaikka mulla ei kovin pyöreät kasvot olekaan.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

No ehkä kannattaa sitten ensin kokeilla sitä niskan peittävää mallia, ja sitten myöhemmin voi uskaltautua nipsimään lisää. ;) Mietin tässä juuri että voisi olla aika veikeä sellainen malli, missä niska tosiaan tulisi näkyviin, mutta malli pitenisi hyvin jyrkästi eteenpäin, ja etuhiukset voisivat ulottua solisluiden alapuolelle. Tai mikäettei pitemmällekin. :P En kyllä tiedä käytännössä olisiko se sitten kovinkaan kaunis, mutta ajatuksena kuulostaa hirmukivalta..
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Herya »

^ Melko jyrkästä leikkauksesta haaveilen myös  :P. Täytyy jatkaa etsintöjä. Pakkohan tuommonen ny jollain on olla  :l
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mä olen alkanut miettiä samantapaista mallia kuin Delia. Jos löydät hyvän kuvan niin laitathan tänne myös  ;) Tuo malli on kyllä aika helppo kuvailla kampaajalle, mun mielestä. Tietty jos löytyy lyhyemmästä mallista kiva kuva, niin ottaa sen mukaan ja sanoo kampaajalle että tämäntyylinen mutta pitempi tms.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja keijukainen »

Hallonnikas kirjoitti: Siitä huolimatta:
Ihanan kevyen näköinen puolipitkä malli, mitä varten mun pitäisi varmana ottaa permanentti.
Hihih, olin laittanut pari päivää sitten ranskanletille tukan (-otsis) yöksi ja aamulla oli vähän tuon näköinen ilmestys päässä, joskaan kiharat ei olleet ihan noin nätit. Mullehan puolipitkä kihara ei todellakaan ole paras malli kun naama näyttää entistä laatikommalta mut oli se aika söpis  :-*

Tunnistin itseni Makepeacen kuvasta: ylikasvanut pehko+toissa yönä siistitty otsis  :D
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Delia kirjoitti: En löydä mistään kuvaa missä olisi leikattu niin että edestä jätetty pitemmäksi ja takaa lyhenisi kerrostetusti.
 

Kuva
Tässä kuvassa ei ole edestä kovin pitkä, mutta jos takaosa on mieleinen niin ehkä riittäisi jos kampaajalla näytät mihin asti etummaiset hiukset tulisi yltää.

Lisäys tässä toinen:
Kuva
Viimeksi muokannut Luscious, 31 Maalis 2010, 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Herya »

^ Aivan ihana toi alempi  :l. Taidan sittenkin tahtoa mieluummin tuollaisen mallin jossa niska näkyy, eipähän sitten tuu heti tarve leikata kun on varaa sen niskan verran kasvaa  :O. Kiitos aivan mielettömästi kun löysit noi kuvat  :)
Retro

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Retro »

^^ Tämä kiittää ja kumartaa myös alemmasta kuvasta... Ajattelin mennä parturiin Rihannan polkkakuvan kanssa, mutta mistään ei löytynyt sellaista versiota, jossa tuo sivu/takaosa olisi näkynyt kunnolla ja tuo on melkeinpä juuri sellainen kuin itsekin haluaisin... :)
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Löysin tällaisen jänskän mallin linkitettynä lyhyttukkakeskusteluun, mutta mun mielestä tää on ennemmin puolipitkää, joten kyselen täältä.. http://www.hairfinder.com/haircollections2/jesien5.htm

Taas kädet hapuilee puhelinta.. Mitenhän tuo toimisi otsatukan kanssa paksussa kuontalossa? Tuolla naisella kun ei näytä olevan hirmuisen paljon hiusta tossa, ja mä näytän aina pallopäiseltä idiootilta, jos menen leikkauttamaan jonkun mallin mikä on tarkoitettu ohuemmalle tukalle. Epäilyttävästi näyttää siltä että toi korvan yläpuolelle jäävä hiusosuus tulisi mulla pömpöttämään aika pahasti. Ellei niitä alimpia hiuksia ajettaisi pois. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


^Kiva sekoitus rokkihenkeä ja tyttömäisyyttä tuo malli. Eipä tosiaan näytä kovin paksulta tuo kuvan hiuksisto. Olitko ajatellut et se otsis ois kuitenki tuollanen reilusti vino ja sivulle reilusti pitenevä vai ihan tasainen? Oisko sitten liikaa jos toinen puoli ois aivan lyhyt kuten tässä: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... l1=Sanrizz
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

No mulla on tällä hetkellä suht tasamittainen kulmakarvoihin ulottuva otsis, että tollasen liehukkeen kasvattaminen veisi ihan tovin... Toisaalta, mulle sopii tällainen tasamittanen otsis senverran hyvin, etten mitään sivuotsista ole edes innoskas kasvattelemaan. Eikä mulla ole myöskään halua vetää nyt ihan lyhyeksi, olen alkanut yllättäen pitää enemmän tästä pitemmästä tursosta taas. ::) Mun tukkahimoamiset menee tosiaan kausissa..
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


Mulle tuli heti mieleen et wip-hairportilta löytyisi varmasti noita toispuoleisia leikkauksia. Tässä on yksi, jossa tukka on paksu eikä ole ihan samaa tyyliä kuin tuo aiemmin linkittämäsi, mutta siinä on tasainen otsis ja korvan päällä osio joten eiköhän sunkin tukkaan saisi muokattua sopivan version:
http://www.flickr.com/photos/hairport_l ... 119002201/
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Vastaa Viestiin