Puolipitkiä hiusmalleja

Leikkaukset sekä kampaukset
Emily D.
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 16:38

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Emily D. »

Sarah Hardingin polkka  :o Me wants!
Paitsi etten omista samanlaisia säihkysilmiä ja kaunista luustoa... Aina saa haaveilla.

Kuva

Oon heikkona tuohon eteenpäin pitenevään hiusmalliin muutenkin. Voiko tuollainen, mutta pidempi malli toimia klipsijatkojen kanssa ollenkaan?
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.
lollipoppi

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja lollipoppi »

hmmm.. mää oon kattonu tälläsii hiuksii, aeva ehaanat !! varmasti sopii vähän pallokasvoillekkiin (;;

Kuva
nuunuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja nuunuu »

Wow, ihanat nuo ^. Mulla on perjantaina kampaaja-aika ja kun viimeksi kampaaja hieman ronskimmalla kädellä lyhensi tätä niin aionpa jatkaa nyt sitten vielä tälläkin kertaa samalla linjalla. Oikeastaan ei haittaa, en pitkien hiusten kanssa tule kauhean hyvin toimeenkaan ja aina kun olen päässyt n. rintaliivimittaan niin haluan lyhentää kun menee jo hermot. Eli aion vielä tästä vähän yli olkapäiden menevästä mitasta lyhentää polkkaan, innoittajana on  toiminut tämä malli:

Kuva

Etuhiukset eivät taivu vielä tuohon malliin, jotenka etuhiuksista tulee varmaan jotain tuon lollipopin kuvan kaltaista.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Belle »

Tuo Sarah Hardingin polkka on tosi makea. Minä jahkailen jo toista kuukautta, että kasvattaako vaiko leikata. Hiukset on nyt pidemmät kuin yli kolmeen vuoteen, mutta polkka himottaisi taas, kun ei tämä ehkä hirveän hyvältä pitkänä näytä.

Onko tuo edestä pidempi ja takaa lyhyempi polkkamalli so last season, vai vieläkö sellaisen tohtii leikkauttaa? Mulla oli tuollainen 2007-2008 ja se kyllä toimi hiuksissani erittäin hyvin. Nyt vaan tuntuu, ettei tuollaisia näe enää juuri lainkaan.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Tuo Lollipopin postaama hiusmalli on tosi söpö ja pirtsakka, ehkä vielä joskus uskaltaisin leikkauttaa tuollaisen hiusmallin.  :D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sassy »

esve kirjoitti: Bongasin norjalaisen muotibloggarin päästä aivan ihanaisen hiusmallin! http://ulrikkelunds.blogg.no/1246570953_02jul2009.html http://ulrikkelunds.blogg.no/1245952681_25jun2009.html

Vaatiikohan kuinka paksun hiuslaadun vai onko salaisuus oikeanlaisessa muotoilussa..? Sitten sekin, että olisikohan tuo kuinka helppo hiusmalli (mulla on hieman taipuisat semi-luonnonkiharat ja hiukset ei ole ohuet eikä paksut..vaan siitä väliltä.  ;D )?
Ah rakastuin näihin hiuksiin, Sassylle nämä kesäksi! Muutaman sentin kasvatus ja hieman kerroksia pois niin pitäisi onnistua, noissakin ilmeisesti kuitenkin on jonkun verran kerroksia, joten hienoa jos näihin voisi saada edes jonkun ihanan mallin niidenkin kanssa  :-*
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Rouhea, röyhkeä ja erilainen hiustyyli.. Vähänkö sormet syyhyisi soittaa kampaajalle aika.. Miltähän näyttäisi ilman muotoilutuotteita.. :P
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sprite »

^ Mulla tulisi tuon kanssa kauhea syyhy nipsaista noi pitkät haivenet lyhyemmiksi. Mitäs mieltä tästä, aika upea mun mielestä. Kuva
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Sopii kantajalleen todella hyvin, vaikka vähän oudoksunkin tuota että otsa on noin paljas. Nimittäin mun kasvoillani noin lyhyt otsatukka ei vaan toimisi. Sen sijaan keskelle niskaa tuleva pitempi häntä sopisi kaikkien mun raivostuttavien pyörteitteni takia paremmin kuin hyvin. ;D Tosta mallista ei huou mikään varsinainen takatukka-fiilis, vaikka tota pitempää onkin niskaan jätetty.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sprite »

^ Onneksi sulla on pyörteitä sentäs niskassa, mulla on justiinsa päälaella ja osittain takaraivolla niin lyhyen ja puolilyhyen tukan kanssa on välillä aika  :P. Enkä uskalla tilata kampaamoaikaa, koska tosiaan aiemmat kamp.kokemukset ovat opettaneet että ei...

Se hyvä juttu muuten noissa sähäkkätyyppisissä tukkamalleissa on myöskin, että jos tukan laatu ei ole liukasta vaan semmoista mikä menee helpolla rouheasti, niin säästää vaivaa kun voi aika iisisti sukia tukan rouheaksi. Ellei se jo ole sitä aamulla..., tosin  ihan sattuman kauppaa minä aamuna tukka on pret-á-porter tuosta vaan. (Ja tätä ongelmaahan ei ollut pitkän tukan kanssa... monta kertaa lähdin märällä tukalla menemään ja tukka luontui hyväksi matkan varrella.)
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

No itseasiassa mulla on korkealla takaraivolla kaksi pyörrettä (joista toinen näyttää kaljulta) ja sitten niskassa pyörre/pyörteet menevät niin että keskelle niskaa tulee klöntti tukasta. Todellinen ongelmatukka oli pituus mikä tahansa.. ::)
Mä rakastan nimenomaan rouheita tukkamalleja, ne on tarpeeksi epäsiistin oloisia mun makuun. Oma tukka kun tuntuu kerrostamatta olevan ihan liian sileä ja siisti.

Tän tyyppisen olen jo kokeillut, mutta rouh silti...  ;D  http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ollections
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sprite »

^ Toi näyttää myös muunneltavalta mallilta, rouh näin ja noin, ja johan menee taas eri lailla.

Tykkään myös boheemeista tukista (sileistäkin kyllä) ja ihannejuttu olisi se, että tukka olisi ilman kummempia aineita ja laittamisia aika lailla ok. Näin olikin pitkän tukan osalta. Ja mulla ei olisi epäsiistiä tukkalookkia vastaan mitään, jos tämä menisi aamulla herätessä jotenkin ihanasti sekaisesti, mutta menee lähinnä niin, että osa on länässä ja osa pyörteinä ja ne menevät aika vahvasti niin että vaikka kampaisi tai koettaisi laittaa jotenkin paremmin sekaisemmin, niin ne unen aikana muotoutuneet muodot pysyvät tiukassa... Ja jos sillä kertaa on ollut niin, että toiselta puolen korvan kohtaa sojottaa vaakatasossa hiusosiota ja edessä menee vinosti hyppyreitä just vasempaan ja takaa nousee pensasaitaa pystyyn, niin jepujee.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

I feel your pain.. Mulla menee pitkässä tukassa elo vähän helpommin noitten pyörteitten suhteen, eivät jaksa ihan niin hirveesti vetää ihme suuntiin kun lyhyillä. Mutta siti pitkässäkin se yksi pyörre tekee sellaisen viisisenttisen viivamaisen "kaljun" tonne takaraivolle.. Oli tukka auki tai kiinni niin aina se kummittelee siellä.
Kyllä mäkin pidän siis suorista hiuksista ja ne nyt menee yleensä enemmän tai vähemmän siististi ihan luonnostaan. Kiva sinänsä, mutta mä inhoan itselläni sitä vasta harjattua lookia.. Sileää ja sievää. :-X

Siitä huolimatta mun mielestä tämä on kaunis malli.. vaikka mulle ei sopisikaan: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... 1=Goldwell
Ja tällainen sotkuisuus on mun mieleen ihan pitkässäkin tukassa: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... styl1=Saks
Tämä sen sijaan aiheuttaa mulle kylmänväreitä.. sillä huonolla tavalla, voi olla että tämä olisi hiukan nätimpi tummana.. ::): http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ana%20Dave
Tämä olisi ihana jos mun naamani vaan sopisi tuohon..: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... %20Johnson
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Tosta viimeisestä tulee etäisesti mieleen mun nykyinen, tosi paljon loiventunut permis - jos vaan joskus jaksaisin muotoilla otsiksen noin skarpiksi.  ;D Tosin tää on selkeästi pitempi.
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Puolipitkiä hiusmalleja

Viesti Kirjoittaja Sprite »

Tää on mukavaa, kun voi jakaa rough hair-tuskat.  :D

Mielessä alkaa taas soida Tina Turnerin Proud Maryn aloitus, hehhe.

Kuule samaa on ilmoilla tukkien suhteen, kyllä se täälläkin vetää jopa pitkässä mallissa omapäisesti, päälaelta ei suostu menemään kuin oman halunsa mukaiseen jakoon jne, kaljuuttakin voi tässä ilmetä. Edit: Mutta olen siis ajatellut tämän suuripiirteisesti näin että  "se on ok, ei väliä, on hyvä kun ei mene ihan hullusti kuten lyhyessä", että millaisena oli pitkänä, niin oli ok boheemisti ja siis etenkin verrattunna lyhyempään tukkaan.

Sileä ja siveä ei onnaa täällä, olen joskus oikein pakottamalla laittanut tukkaa semmoiseksi ja onnistui lyhyessä vasta pipon kanssa nukuttua ja lähmittyä tukkaan aineita. Mutta silloin tukasta poistuu "pehmeys" ja tilalle tulee liian sliipattu lookki. Melkein kuin jonkin geelipää-naistenmiehen lookki. Ei hyvä.

Toi ensimmäinen kuva oli kyllä kaunista tukkamallia, mutta näyttää miltei epätodelliselta upeassa asettumisessa. No, varmaan sitä ovat stylistit/kampaajat juuri laittaneet.

Kolmannen kuvan tukka voisi olla peruukki, näyttää vähän oudolta, eikä asiaa auta se että hiusmalli on ottanut humanoidisen ilmeen kuvaan. Outoa varmaan sitten haettukin.
Vähemmän outona sovituksena tuosta kolmannen kuvan tukasta olisi vähän vastaavantyyppinen, mutta "ei kylmiä väristyksiä aiheuttavana"  tämä Taistelupari-sarjan Makepeacen söpö tukka:

Kuva
Viimeksi muokannut Sprite, 29 Maalis 2010, 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin