Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kuku »

Ostin pari päivää sitten pienen hunajahoitiksen 60ml 5,90€
Huomenna kokeilen  ;)
2a F ii – Iho: kuiva
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kleio »

Käytin muutama vuosi sitten pelkästään Body Shopin shampoita ja ja hoitoaineita, ja olin oikein tyytyväinen. Sitten taisi tulla jokin talouskriisi, mikä lie, ja hinta tuntui liian kovalta. Unohdin sitten palata takaisin asiakkaaksi, kun rahaa taas oli riittävästi, ja TBS:n L'Orealille siirtyminen lisäsi vastenmielisyyttä. Nyt vuoden, parin ajan olen epätoivoisesti etsinyt sopivaa hoitoainetta, on kokeilu Cutrinit ja Urtekramit ja Bonacuret ja kaikki. Olen huomannut, että hiukseni tarvitsee silikonia, pari kertaa kun olen silikonittomia käyttänyt, on hiukset menneet ohuiksi, leijailevaisiksi, hauraiksi ja katkeilleet ja haaroittuneet aivan järjettömän paljon.

Mutta! Tämän keskustelun innoittamana menin Body Shopiin noin viikko sitten ja ostin mustikkahoitoaineen (shampoon ostan myöhemmin, kunhan entinen loppuu).

Voi, hiukset tuntuu taas just siltä kuin muutama vuosi sitten!!  Pehmeät, tuuheat, sileät. UV-suoja on iso juttu kanssa, koska olen kesäisin ulkotöissä. Tuota mustikkasuihketta ostanen myöhemmin myös.  :l

Ainiin joo, joku oli kommentoinut mustikkahoitiksen epämustikkamaista tuoksua. Eihän se aivan luonnolliselta mustikalta tuoksu, mutta käykääpäs ostamassa joskus virolaisen Kalevin mustikkavalkosuklaata (herkkua, saa K-kaupoista ainakin Helsingissä), tuoksu on prikulleen sama. :)



Viimeksi muokannut kleio, 08 Huhti 2009, 08:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kuku »

kuku kirjoitti: Ostin pari päivää sitten pienen hunajahoitiksen 60ml 5,90€
Huomenna kokeilen  ;)
Hunajahoitis kokeiltu! Oli tosi hankala puristaa sitä sieltä purkista, tosi jankkia! :o Katosi hiuksiin, mutta hiuksista tuli ihan pehmeät ja sileät. En osta uudelleen :-\
2a F ii – Iho: kuiva
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Käytin pikkupullot oliivishampoota ja hunajahoitista. Shampoo oli hyvää, ei takuttanut liikaa ja tuoksui kivalle (samalle kuin muut oliivituotteet). Hoitis taas tuoksui mielestäni aika ällölle, mutta selvitti hyvin ja toimi mielestäni kivana perushoitiksena. Voisin kokeilla muitakin hiustuotteita ja ihan takuuvarmasti ostan vanhat kunnon banaanituotteet heti huomenna! :)
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Banaanihoitoainetta kokeiltu aamupesun yhteydessä. Ymmärrän kyllä jo nyt, miksi tätä tuotetta on kaivattu takaisin! Jätin tarkoituksella latvasuojan ja jätettävän laittamatta, mutta föönauksen jälkeenkin hiukset on niin mahtavan terveentuntuiset ja näköiset ettei niitä malta olla hiplaamatta koko ajan... Banaanihoitis jättää hiukset kuitenkin melko raskaan tuntuisiksi ja vaikka muisssa hiuksissa tämä ei ole ollenkaan huono asia, niin otsatukka tuntuu kuitenkin vähän lässähtäneeltä föönauksesta huolimatta (tosin eipähän ulkona tuuli tuiverra otsista niin helposti sekaisin :))
Copper

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

Olen käytellyt kolmessa pesussa banaanishampoota ja -hoitoainetta. Tuotteet tuoksuvat ihanilta! Banaanishampoo pesee omat hiukseni hellävaraisesti puhtaiksi eikä takuta. Banaanihoitoaine puolestaan on muutamankin minuutin vaikutusajalla tuntunut superihanalta: hiukset tulevat pehmeiksi ja sileiksi sekä pysyvät takuttomina. En ainakaan näillä ole mitään kuivaa hamppupesää saanut hiuksistani aikaiseksi vaan hiukset ovat tuntuneet kosteutetuilta. Toistaiseksi tykkään näistä siis kovasti ja olen ollut positiivisesti yllättynyt. :D
hilma3
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:08

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja hilma3 »

Kuulostaa tosi lupaavalta toi banaanisarja. Minkä hintaisia shampoo ja hoitoaine ovat?
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Noita uudelleenlanseerattuja tuotteita mainostettiin ainakin, että kaikki 6,50 e / kpl. :)
1c F ii
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kleio »

Minä taidan hakea tänään yhden banaanihoitiksen. Ihan höhlää kyllä, sitten mulla on jo neljää eri hoitoainetta (joista yksi co-pesuihin) joka on mielestäni tyhmää ja tuhlausta...  ;D

Hinta on kyllä mukavan edullinen, jos tosiaan tuo 6,50. Mikähän mahtaa olla inci? Pitänee selvitellä...
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Neriana »

^^ Minkä kokoisia pulloja nuo on?
hilma3
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:08

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja hilma3 »

Kaisa kirjoitti: ^ Noita uudelleenlanseerattuja tuotteita mainostettiin ainakin, että kaikki 6,50 e / kpl. :)
No jos noin halpoja on ni on pakko käydä hakemassa  ;) Saa nähdä miten mun herkkä hiuspohja reagoi noihin..
vedenkoskematon

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja vedenkoskematon »

Mitäs mieltä ootte noiden banaanituotteiden sopivuudesta värjätyille ja kuiville hiuksille? Kuluttaa varmaan jonkin verran väriä kun on ihan sulfaatillinen sampoo. Mut onkohan noissa minkäänlaista värinsuoja ominaisuutta? Tiedän ettei ainakaan oo mainittu mut mietin et jos banaanilla olis, heh heh ;D
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Nappasin kaupunkireissulla mukaani banaanihoitiksen ja kyllähän sen tuoksu toi muistoja mieleen. Samalla kyllä tuntee olonsa aika vanhaksi, kun muistelee kuinka kauan niistä muistoista on kulunut :-[.

Mutta siis itse asiaan: banaanihoitiksen paras puoli on sen tuoksu, kovin kosteuttava tai selvittävä se ei kyllä ole, mutta varmaan harvoin käytettynä ja öljyillä/glyseriinillä terästettynä menee oikein hyvin. Laitoin pienen määrän hoitista myös jätettäväksi, enkä usko, että lähmää ollenkaan, kun on sen verran kevyttä. Mutta ihan kiva muisteluhoitis edulliseen hintaan tuo banskuhoitis kyllä on.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Viikon banaani-tuotteilla taasen pessyt ja tekee tukalle saman kuin silloin muinoin eli shampoo takuttaa ja hoitis ei tee oikeastaan mitään.
Tuoksun vuoksi ostin ja halusin tietää onko hiukset muuttuneet since teiniys. Tuoksuu erittäin hyvälle ja tukka pysyy kyllä pitempään puhtaana, en ole siis pettynyt.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Mun mielestä banaanihoitis selvittää tosi hyvin! Ei tietysti muovisesti niin kuin jotkut silikonipommit, mutta hyvin kuitenkin. Nyt tukka on lyhyempi, mutta ehdin kokeilla pari viikkoa sitten banaanituotteita pitkään ja huonokuntoisempaan tukkaan ja kyllä sekin pehmeni ja selvisi ihan mainiosti.
Vastaa Viestiin