Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Tykkään tosi paljon banaanisarjasta (shampoota myytiin muutama päivä sitten kolmella eurolla Foorumissa!) sekä oliivisarjaan, ostin niitä pienet pullot matkoille mukaan. Hoitis silottaa muttei lätsäytä ja shampoo ei kuivata liikaa, muuta en juuri pyydäkään.
Allegra
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1016
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 15:42

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Allegra »

Onkos muilla vielä kokemusta noista Body Shopin uusista shampoista ja hoitsikoista?

http://bodyshop.fi/tuotteet-hiukset-shampoot.shtml
http://bodyshop.fi/tuotteet-hiukset-hoitoaineet.shtml

Omaa utealiaisuuttani kutkutti tuo "eikä Rainforest-shampoissamme ole silikoneja, parabeeneja, sulfaatteja tai  keinotekoisia väriaineita" lause niin paljon, että oli pakko ostaa kokeiluun Rainforest Radiance sh ja ha värjätyille hiuksille.

Shampoolla olen nyt pessyt kahdesti ja ainakin päänahka tuntuu hyvältä. Hiukset ovat nyt niin superlyhyet ja hyväkuntoiset, että jos tuo aiheuttaisi takkuja niin tuskin tässä vaiheessa huomaisin. Siksi haluaisinkin kuulla muidenkin mielipiteitä näistä :)


**EDIT**
INCIt nakuteltu oikeille paikoilleen niistä kiinnostuneita varten
Viimeksi muokannut Allegra, 25 Elo 2010, 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Copper

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Copper »

^ Mulla on näytteet Rainforest Moisture -shampoosta ja -hoitoaineesta (tarkoitettu kuiville hiuksille). Shampoota en ole vielä testannut, mutta serkkuni sanoi, että hänen hiuksensa eivät sillä kunnolla puhdistuneet. Hänellä saattoi kyllä olla ongelma siinä, että shampoo ei vaahdonnut ja siksi hiukset eivät tuntuneet puhdistuvan. Testaan itse näytettä lähiaikoina. Hoitoainetta olen jo kokeillut. Se on ihan mukava muttei millään tavalla erikoinen tai poikkeuksellisen kosteuttava. Tuskinpa minun tulee tätä ostettua. Hiukset kuitenkin tuntuivat hoitoaineen jäljiltä pehmeiltä eivätkä millään tapaa kuivilta.

Edit. shampoon ja hoitoaineen incit lisätty ao. ketjuihin. Ollaan Allegran kanssa samaan aikaan oltu samoissa puuhissa. :D
Viimeksi muokannut Copper, 25 Elo 2010, 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

^ ^Minä ostin sen kuivalle tukalle tarkoitetun pakkauksen ja ei sinänsä ole mitään huonoa sanottavaa. Hoitis ja itse naamio ovat hieman liian liruja makuuni, kun tykkään sellaisista paksuista, kermaisista koostumuksista. Laitankin yleensä molempia yhtäaikaa. Kokeilupakkauksen pullot ovat niin pieniä että tuskin ehdin kokonaiskuvaa saada, varsinkaan hoitiksesta ennenkuin se loppuu.

Ostin myös hunajahoitsikan matkakoossa joka on mielestäni vieläkin vetisempää kuin Rainforest, banaanista tykkään enemmän.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Allegra
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1016
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 15:42

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Allegra »

Copper kirjoitti: Shampoota en ole vielä testannut, mutta serkkuni sanoi, että hänen hiuksensa eivät sillä kunnolla puhdistuneet. Hänellä saattoi kyllä olla ongelma siinä, että shampoo ei vaahdonnut ja siksi hiukset eivät tuntuneet puhdistuvan.
Huomasin tuon vaahtoamisongelman myös itse ensimmäisellä kerralla, mutta sitten näppärästi huomasin lukea pullon kyljestä ohjeen jossa kehotetaan vaahdottamaan shampoo käsissä ennen hiuksiin levitystä. Ihmeen tukeva vaahto muuten tulee noin lirusta shampoosta.
Vince
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 349
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:54

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Vince »

Kävin ostamassa pienet pullot  Rainforest Shinea ja toissapäivänä pesin niillä. Shampoo ei tosiaan tuntunut kovin pesevältä, mutta puhdasta jälkeä kuitenkin tuli, eikä hiukset ole likaantuneet tavallista nopeammin. Suihkussa tukka tuntui tosi pehmeältä, vaikka vaahdottelin kunnolla pariin kertaan. Kivan hellävaraiselta tuo siis vaikutti, voi olla että tarvitsen kuitenkin jonkun pesevämmän tuohon rinnalle.

Hoitis oli koostumukseltaan vähän liian kevyen oloista mun makuun ja vähän mietitytti, että tekeekö se oikein mitään. Annoin vaikuttaa muiden suihkupuuhien ajan, noin 10 minuuttia. Huuhdellessa tukka tuntui vähän karhealta, mutta kuivuessaan hiuksista tuli kivan pehmoiset ja kiiltoa saattoi olla jopa hitusen enemmän kuin normaalisti. Kaikenkaikkiaan tykkäsin noista, pitää ostaa vielä jotain muita sarjan juttuja kokeiluun, ennen kuin ostan isot pullot. Ainut iso miinus noissa oli tuoksu, josta tuli mieleen exä. :P
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Mulla on myös Rainforest Shine-shampoota, sekä pieni pullo Moisture-hoitoainetta. Shampooseen ihastuin aluksi, mutta nyt tuntuu ettei se pese tarpeeksi hyvin. Todella hellävaraista, ja ainakin omassa käytössä vaahtoaa kyllä selvästi. Hoitoaineesta en tykännyt, tuntuu jättävän vähän vahamaisen tunteen hiuksiin. Tai sitten en huuhdellut sitä tarpeeksi hyvin pois. Voi toimia paremmin kuivemmissa hiuksissa, joille on tarkoitettukin.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Horros »

Kokeilin CO-pesussa banaanihoitsikkaa, tuloksesta en ihan hirveästi tykännyt kun se oli jotenkin jäykempi, kovempi ja "itsepäisempi" kuin CO-pesujen jälkeen yleensä. Myös poikaystävä kokeili hoitoainetta ja sanoi samaa, vaikkakin hänellä on täysin erilainen hiuslaatu.

Jospa koittaisin vielä muhitella ja antaisin lopullisen tuomion vasta sitten. Tähän mennessä ei vakuuta.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Banaanihoitis tuntui aluksi minulle liian kevyeltä, mutta se tarvitsikin vain oikeat kaverit. :) Pesin hiukset ensin hellävaraisella Urtekram No Perfumella ja sitten pistin päähän saunomisen ajaksi, n. 15min, banaanihoitista ja ihan latvoihin Joicon IH:ta. Lopputulos oli loistava.  :-* Hiukset olivat hyvin kosteutetut, ei yhtään kuivuutta tai tai karheutta. Uusi vakioyhdistelmä on syntynyt.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Rainforest Moisture -shampoo ja -hoitis testattu. Täytyy sanoa että en kyllä tykännyt. Shampoo takutti ja hoitoaineen tehot tuntuivat mitättömän heikoilta. Hiukset olivat kuivuttuaan karheat ja sähköiset.

Minä ja TBS:n hiustenhoitotuotteet ei vaan tunnuta pääsevän yksiin.&nbsp; :D Oikeastaan yhtään hyvää tuotetta en ole testannut teini-iän ja Banaanishampoo/hoitis-rakkauden jälkeen.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Horros »

Banaanihoitoaineelle en ole lämmennyt vieläkään, eikä sitä kyllä tähän talouteen toista kertaa osteta kun poikaystävänkin hiukset jätti harottaviksi, olkapäitä lyhyemmissä kasvuvaiheen hiuksissa ei näytä hyvältä. Tuoksu tuossa nyt on ainoa miellyttävä asia, tulee mieleen toffot.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Ostin tuota Rainforest suihkittavaa jätettävää ja kokeilin sitä hiuksiini. Hiukset jäi jotenkin karhean tuntoisiksi ja piti käydä vilkaisemassa netissä INC. No, Alcohol Denat siellä oli toisena jo.
Pitkä syvä huokaus, hiustenpesu ja äänetön hampaitten kiristely.
Minä yleensä pystyn heti tuntemaan jos incissä on tarpeeksi tuota Alcohol Denattia, mulla hiukset yksinkertaisesti karheutuu samantien.

Olin ihan kypsä, mulla oli joskus sitä TBS mustikkasuihketta ja olin sen tuoksun fani. No, tämä tuoksuu ihan samalle hyvälle mutta ei tee päälle mitään.

Vartalotuoksuna tämä sitten menee, ei kai siinä sitten.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Retro

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Retro »

Kysäisenpä nyt täälläkin: Olisikos jollakulla kokemuksia Body Shopin suihkittavasta Cottonseed-kiharoiden vahvistajasta? Törmäsin tuohon viikonloppuna, mutta en löydä inciä mistään, enkä uskaltanut ostaa ennen sisällön tutkimista...

Edittiä. Huomasinpa muuten tosiaan vasta tuotteen ostettuani, että tuohan onkin voidemainen eikä suihke.
Viimeksi muokannut Retro, 05 Helmi 2011, 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Body Shopin tuotteissa incit on piilotettu vähän ikävästi tarran alle... Ei meinaa löytää.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Retro

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Retro »

^ Juu, huomasin asian nyt kun kävin ostamassa sian säkissä, ts. tukkatuotteen inciä lukematta... Kahden tarran alta löytyi lopulta.&nbsp; :)
Vastaa Viestiin