Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Oon ollut siinä uskossa, että TBS:n tukkaputelit on enemmän tai vähemmän surkeita, mutta aikaisemmin tänä kesänä ostin uuden mustikkashampoon värjätyille hiuksille ja se osoittautui kivaksi etenkin näin kesällä. Pesee hyvin ja tuuheuttaa, mutta ei silti takuta. Ja taivaallinen tuoksu!

Nyt sitten ostin pari hoitoainetta, kun liikkeessä oli tarjous, että kantiskortilla kahden tukkatuotteen ostaja saa ne 25 % halvemmalla. Ostin mustikka- ja hunajahoitikset. Mustikkaa en ole vielä testaillut, mutta tuo hunaja on aivan taivaallista! Siinä on ihana kermainen koostumus, joka tuntuu mukavan rasvaiselta. Se vaikuttaa nopeasti ja tekee hiuksista tosi pehmeät ja takuttomat, mutta ei silti latista yhtään. Antaa kiiltoa kivasti ja tykkään tuoksustakin, josta tulee mieleen hunaja ja marsipaani. Oikeastaan just tällaista kosteuttavan hoitiksen pitää minun mielestä ollakin! :D

Oon oikeasti hämmästynyt, sillä ainoa ihminen, jonka olen nähnyt kehuvan hunajahoitista, on se perustajatäti Anita Roddick! ;)
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hue »

^ Mä tykkäsin TBS:n hunaja hoitiksesta, kun sitä joskus kolme vuotta sitten käytin. Koostumus oli ihana ja kosteutti mielestäni hyvin. Hiuksista tuli nopeasti pehmeät ja selvät.  :)
Irque

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Irque »

Ostin tuossa jokunen aika sitten Coconut Oil Hair Shine-purnukan, eikä ole tullut kauheasti käytettyä. Ainakin minulla hiukset tuntuvat/näyttävät rasvaisilta jos tätä menee yhtään liikaa (niin käy helposti), enkä sen takia oikein uskalla käyttää.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Huuhkaja kirjoitti:
Triina kirjoitti: Mustikkasuihke taas on suosikkituotteitani. Tuoksuu hyvältä ja tuoksu jää hiuksiin, kosteuttaa ja suojaa (UV-suoja löytyy) ja on todella riittoisaa. Reilun kympin maksava pullo kestää ties miten pitkään. Inci tuossa on myös hyvä.
Minäkin tykkäilen tuosta suihkeesta! :) Vaikka hiukset olisivat millainen takkukasa tahansa pesun jälkeen, ne selviävät kuin unelma kun laittaa muutaman suihkauksen mustikkasuihketta. Ja tuoksu on tosi ihana! :-*
Olen aivan samaa mieltä tuosta suihkeesta! Hinta vaan on tainnut nousta päälle neljäntoista euron.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Heleena »


Täällä myös yksi, joka käyttää säännöllisesti tuota mustikkasuihketta ja tykkää siitä todella paljon! Sen avulla on helpompi selvittää hiukset. Suihkutan tätä aina aamulla aamupörheisiin hiuksiin ja sen jälkeen on paljon helpompi selvittää ne. Tuoksu on mielestäni ihana, eikä tämä tahmaa hiuksia ollenkaan. Pullo on kaiken lisäksi riittoisa (onko se sitten hyvä vai huono asia) ja uv-suoja on aina plussaa!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mulle tuo mustikkasuihke ei taas sopinut ollenkaan, koska se teki hiuksista ihmeen jäykät ja karheat. Se toimi ikään kuin jonakin tuuheuttajana mun tukassa. Se tuoksu kyllä oli todella herkullinen, mutta lopputulos ei ollut todellakaan kehuttava.
Amanda
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 19 Loka 2006, 18:04

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Amanda »

Ostin vähän aikaa sitten tuon mustikkasuihkeen, kun kampaajani on sitä useaan otteeseen niin paljon kehunut. Olen nyt kerran testannut sitä, ja oikein hyvältä vaikutti. Selvitti hyvin, tuntui kosteuttavan ja tuovan kiiltoa. Tykkäsin tuoksustakin  :) Voisinpa kokeilla saman sarjan shampoota ja hoitainettakin ihan mielenkiinnosta, kun en ole oikein muista TBS:n hiustenhoitotuotteista tykännyt. Tuossa suihkeessa (tai koko sarjassa) ei ilmeisesti ole silikoneja?
Elämänhalu on kaiken kauneuden salaisuus. Ei ole kauneutta, joka viehättäisi ilman elämänhalua. -Christian Dior-
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Eudokia kirjoitti: Olen aivan samaa mieltä tuosta suihkeesta! Hinta vaan on tainnut nousta päälle neljäntoista euron.
Onkohan koko mustikkasuihke jotenkin muuttunut, sillä omassa putelissani lukee "Bilberry Leave-In Detangler", ja nyt olen nähnyt TBS:n hyllyillä vain sellaista mustikkasuihketta, joka on tarkoitettu värjätyille hiuksille (väriä suojaava suihke tms.), ja hintakin on monta euroa kalliimpi. En ole tutkinut mahdollisia incin muutoksia, mutta täytyy tehdä se seuraavalla kerralla kun käyn TBS:n tuotteita hipelöimässä.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Heleena »

^Menin katsomaan www.thebodyshop.fi -sivuille, ja siellä tosiaan oli hiustenhoitotuotteiden puolella tällaiset uutuudet esilttelyssä:

VÄRIÄ SUOJAAVA MUSTIKKAHOITOAINE UUTUUS!

Antioksidanttista mustikka- ja auringonkukkauutetta sekä UV-suojan sisältävä hoitoaine ehkäisee hiusvärin haalistumista. Pantenoli ja yhteisökaupan kautta tuotettu soijaöljy hoitavat ja vahvistavat hiuksia, estävät takkuisuutta sekä korostavat kiiltoa. VÄRJÄTYT HIUKSET.

250 ml 14,50 (58,00/l)

VÄRIÄ SUOJAAVA MUSTIKKASELVITYSSUIHKE UUTUUS!

Hiuksiin jätettävä kevyt suihke selvittää takut, tekee hiuksista helpommin käsiteltävät ja ehkäisee hiusvärin haalistumista. Pantenoli, kauraproteiinit ja vehnäaminohapot hoitavat ja vahvistavat hiuksia.

250 ml 14,50 (58,00/l)

Eli onko tuo mustikkasuihkekin nyt jotenkin muuttunut? Omani olen ostanut joskus alkuvuodesta, enkä muista, että siinä vaiheessa olisi ollut mitään mainintaa hiusväriä ylläpitävästä vaikutuksesta. Tuo mustikkahoitoaine kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta; tosin tarkemmasta INCI-listasta ei ole tietoa.

Jos jollain on näistä uudistetuista/uusista tuotteista kokemusta, niin kertokaa ihmeessä!

Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

En ole vielä kokeillut tuota hankkimaani uutta mustikkaselvityssuihketta (väriä suojaava), mutta tuoksu on pysynyt ainakin samana. En huomannut uudessa purtilossa ollenkaan INCI-listaa, joten paha mennä vertailemaan.  :-\
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Eudokia kirjoitti: En huomannut uudessa purtilossa ollenkaan INCI-listaa, joten paha mennä vertailemaan.  :-\
Yleensä ne takaosan tarrat on sellaisia avattavia vihkoja. Jos tarran oikeassa (?) alakulmassa on sellainen sivunkääntömerkki, niin siitä repimällä tarra irtoaa ja pääsee lukemaan niitä sisätekstejä. Joskus näitä tarrasivuja on useampiakin. Vaikka ne repisi, niin ne saa silti liimattua ihan nätisti takaisin paikoilleen. ;)
Valentine

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Valentine »

UNIKONSIEMENÖLJY ELVYTTÄVÄ NAAMIO
Nopea tehokosteuttaja elvytystä tarvitseville hiuksille. Omega-happopitoista unikonsiemenöljyä ja yhteisökaupan kautta tuotettua oliiviöljyä sisältävä hoitava hiusnaamio.
28973 200 ml 14,50 (72,50/l)

Todellinen suosikkini joskus parivuotta sitten, itselläni oli täysi unelma, teki hiuksista ihan barbi pehmeät ja tuoksui hyvältä. Ajattelinkin mennä huomenna kauppaan ja ostaa pitkästäaikaa kun sopi omiin hiuksin niin hyvin.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Lauantaina kävin ostamassa Body Shopista mustikkashampoon sekä mustikkaselvityssuihkeen. (Lisäksi mukaan lähti Pomegranate suihkugeeli). Synttärikuukauden ja 10% alen jälkeen hintaa noille kolmelle tuotteelle jäi yhteensä noin 20 euroa.

Tuoksu noissa mustikkatuotteissa on kyllä ihan hyvä, vaikka ei kyllä yhtään muistutakaan aitoa mustikkaa. Tuoksu myös häviää päivän mittaan hiuksista.

Mutta. Selvityssuihkeen pullosta en tykkää. Se on liian iso ja sen takia sitä on vaikea saada pidettyä yhdellä kädellä.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

^Mulla on sama ongelma tuon selvityssuihkeen pullon kanssa. Ajattelinkin siirtää tuotteen Miracle Mistin suihkepulloon, että oisi helpompi suihkia.

Voitko MaariaR kertoa sitten kokemuksia tuosta shampoosta? :) En ole kertaakaan vielä ostanut Body Shopilta shampoita enkä hoitoaineita.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Shampoota olen vasta kahdesti kokeillut. Pikainen vaikutelma on, että vaahtoaa hyvin (eli ei tarvitse paljoa lotrata hiuksiin) ja myös pesuteho tuntuu riittävältä. Hiukset tuntuivat pehmeiltä pesun jälkeen.
Vaikuttaa siis aika lupaavalta.

Vastaa Viestiin