Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Olen nyt pari kertaa testannut banaanihoitoainetta ja täytää sanoa että ei toimi ollenkaan  >:( Ärsyttää, ihan jo pelkästään tuoksun takia olisin halunnut tykätä siitä. Koostumus on ihanan paksu ja kermainen, mutta ei tee hiuksissa oikeastaan mitään. Taidanpa antaa vielä yhden mahdollisuuden ja kokeilla tätä CO-pesussa.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Pari kertaa olen kaverin luona testannut ja samanlainen fiilis jäi itselläkin käteen  :( Tuoksuu hyvälle, mutta mitään ei tapahdu.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

evelina kirjoitti: Olen nyt pari kertaa testannut banaanihoitoainetta ja täytää sanoa että ei toimi ollenkaan  >:( Ärsyttää, ihan jo pelkästään tuoksun takia olisin halunnut tykätä siitä. Koostumus on ihanan paksu ja kermainen, mutta ei tee hiuksissa oikeastaan mitään. Taidanpa antaa vielä yhden mahdollisuuden ja kokeilla tätä CO-pesussa.
Jos kaapista löytyy Joicon IH:ta, niin sen kanssa sekoitettuna lopputulos on ihanan pehmeä ja hiukset kiiltää. Ja banaani tuoksuu.  :D
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vince
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 349
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:54

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Vince »

Testasin Banaanihoitista ensimmäistä kertaa viikonloppuna muhituksessa Tigin MM:n kanssa. Huuhdellessa hiukset tuntui ihan kivan siloisilta, mutta mitä enemmän ne kuivui, sitä hampummaksi latvat menivät, ihan järkyttävä lopputulos, MM:stä huolimatta.

Eilen annoin toisen mahdollisuuden ja testasin, miten toimii pikahoitiksena. Tuloksena juuresta ja pituuksista päätänuolevat hiukset, jotka on latvoista karheaa hamppua ja pörröttää joka suuntaan. Tosi nättiä. ::) Täytynee keksiä tuolle jokin muu käyttötarkoitus, tuoksu on kuitenkin niin ihana, etten viitsisi pois heittää.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Minä lahjoitin banaanihoitiksen kämppikselleni. Saan paremman tuloksen jättämällä hoitoaineen kokonaan pois kuin tuota käyttämällä. Ei toimi edes jätettävänä eikä edes 3 tunnin muhittelulla. Tuota IH:ta en omista.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja elly »

http://www.thebodyshop.fi/fi/rainforest-moisture-hair-butter/85034-m/dp?openGroup=361#

Siinä on kuulkaas Jumalan lahja maailman takkukasoille! Olin jostain syystä ennakkoluuloinen tuotetta kohtaan, mutta yllätys oli todella positiivinen, kun pari tuntia kosteissa hiuksissa muhinut hoito oli pehmentänyt hiukset niin, että XZ:n xylitol hunaja -shampoolla pesun jälkeen en tarvinut tippaakaan hoitoainetta tukkaan. Minulla on raskaat hiukset ja jouduin shampoota pois huuhdellessani kurkkimaan huolissani viemäriin, kun hiukset tuntuivat niin kevyiltä, että säikähdin jo koko mopin irronneen.&nbsp; ;D Pikahoitiksena en usko tämän toimivan yhtä hyvin omissa hiuksissani, sillä pelkällä vedellä huuhdeltuna hiukset jäivät raskaan oloisiksi, ja juuri shampoopesu oli se, joka sai hiusnaamion lopputuloksen superkevyeksi ja pehmeäksi. Aion kokeilla kyseistä tuotetta vielä saman muhituksen ja pesun jälkeen vielä pikahoitiksena, mutta jo ensimmäisen kokeilun perusteella tiedän sanoa, että tämä jää peilikaappiin. Jeij!
rosmarin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 167
Liittynyt: 16 Syys 2008, 16:12

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja rosmarin »

Linnee- kirjoitti: Olen nyt pari kertaa testannut banaanihoitoainetta ja täytää sanoa että ei toimi ollenkaan&nbsp; >:( Ärsyttää, ihan jo pelkästään tuoksun takia olisin halunnut tykätä siitä. Koostumus on ihanan paksu ja kermainen, mutta ei tee hiuksissa oikeastaan mitään. Taidanpa antaa vielä yhden mahdollisuuden ja kokeilla tätä CO-pesussa.
Banskushampoo ja hoitis olivat minulla vakiokäytössä 90-luvulla, ai että tykkäsin molemmista vaikka silloinen versio hoitoaineesta oli niin paksua tahnaa ettei sitä oikein tahtonut saada pullosta ulos :D

Nostalgiasyistä ostin joku aika sitten putelin kumpaakin, mutta nykyiset koostumukset eivät täysin vakuuttaneet. Hiuksiin tulee kyllä jonkin verran pehmeyttä ja kiiltoa pesun jälkeen, mutta ei yhtä muhkeasti kuin alkuperäisillä tuotteilla.. Shampoo tuntuu toimivan mutta hoitoaine ei ole enää kovin kummoista, jostain syystä. Tai sitten odotin siltä/niiltä liikaa.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Minulla vähän sama juttu, nimenomaan se banaanihoitoaine oli lemppari 90-luvun alussa :) Nostalgiasyistä kokeilin siis minäkin, mutta taitaa koostumus olla vähän eri, koska vaikutus ei ollut lähestulkoonkaan sama, tai sitten aika kultaa muistot ;)
* 1b F ii *
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Sain joulupukilta pienen pullon Rainforest moisture -hoitoainetta :) Kiva että on inciltään “riisuttu” kun ei sisällä esim. parabeenejä mutta käytössä tuntuu aika kevyeltä eikä muutenkaan, mm. silotusteholtaan, ole mitenkään erikoisen hyvä.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja enna »

Mulla tuo Rainforest -shampoo tuntui kutittavan päänahkaa ja omasta mielestäni pesun yhteydessä lähti paljon enemmän hiuksia kuin muilla shampoilla. Pesutehokin tuntui heikolta omiin tarpeisiini.

Hoitoaine ei mitenkään ihmeellistä minunkaan mielestäni ollut, mutta tuo Rainforest Moisture Hair Butter oli kyllä uudelleenostamisen arvoista! Ihan aiheesta ellykin sitä hehkutti ;D Tuoksusta lähtien loistotuote mun mielestä. :)
Viimeksi muokannut enna, 30 Joulu 2012, 23:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nemilie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 31 Loka 2012, 16:04

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Nemilie »

Ostin jokin aika sitten Rainforest Moisture -shampoon. Ei mitenkään järisyttävän hyvä, mutta parempi kuitenkin kuin odotin, koska en ollut ennen käyttänyt sulfaatitonta. Olin epäluuloinen pesutehon suhteen mutta ihan sopivalta vaikutti, en kyllä haluakaan mitään narskuvan puhdasta lopputulosta, vastapesty tukkani ei yleensä näytä vastapestyltä ja olen siitä vain tyytyväinen... Vaahdotin ensin käsissä ja sitten lykkäsin päähän ja voi jestas sitä vaahtoa! :o Tosi jämäkkää jotenkin, tuli mieleen partavaahto. Itse kyllä tykkäsin tuosta ominaisuudesta, ja olen entisen miedon shampooni kanssa tottunut siihen että sitä saa laittaa PALJON ja lisäillä, jotta saa kunnolla vaahtoamaan, eli sekään ei haitannut. Kosteuttavuudesta en vielä tiedä kun en ole montaa kertaa käyttänyt, ensimmäisellä kerralla vaahdotin myös pituudet kun pelkäsin etteivät öljyt muuten lähde ja latvat tuntuivat takkuuntuvan, mitä ne eivät yleensä pesussa tee, mutta kun en erikseen niiden kimppuun käynyt en tätä huomannut.

Nyt menin sitten ostamaan pikkupurkin saman sarjan naamiota ja odotan kokeilua innolla. Totesin kaupassa ettei kannata ostaa isoa suoraan, ettei mene rahat hukkaan jos onkin huonoa, mutta päädyinkin ostamaan myös sen kookoskiiltovahan vai minkä lie, ja näiden pikku purnukoiden hinnaksi tuli yhteensä sama kuin isomman naamiopurkin hinnaksi olisi tullut... ::) Mitä minä tuollakin teen, aikaisemmin himoitsin sitä oikean kookosöljyn korvikkeeksi, mutta nyt löysin sitä Punnitse & Säästä -kaupasta, en tosin ostanut ja nyt harmittaa... Onko tuossa muuten silikonia? ??? Itse en INCIstä löytänyt mutta en ole todellakaan mikään ekspertti. Tuossa Body Shopin sivuilta kopsattuna, koska olen laiska. ::)
Hydrogenated Coconut Oil (Emollient/Hair Conditioner), Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), PEG-8 Beeswax (Emulsifier), Hydrogenated Vegetable Oil (Emollient/Hair Conditioner), Lanolin (Emollient), Carnauba (Copernica Cerifera (Carnauba) Wax) (Stabiliser/Viscosity Modifier), Octyldodecanol (Emollient), Parfum (Fragrance), Mica (Opacifier), Propylparaben (Preservative), Helianthus annuus (Sunflower Seed Oil) (Emollient), Methylparaben (Preservative), Tocopherol (Antioxidant), Isopropyl Myristate (Emollient), Daucus carota (Carrot Extract) (Natural Additive), Beta-Carotene (Colorant), Limonene (Fragrance Ingredient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), CI 77891 (Colour), CI 77492 (Colour).
grace

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja grace »

Mä hankin kokeiluun Rainforest Moisture shampoon ja hoitoaineen. Onneksi ostin pikkukoot, eivät nimittäin vakuuttaneet. Shampoo vaahtosi tosi huonosti ja tukka oli käsittelyn jälkeen takkupallo, hoitoaine taas ei ollut kosteutusteholtaan mun tukassa kummoinen. Tuoksu oli vähän päällekäyvä, kukkaisen hunajainen. Kuivana tukka hapsotti, ei jatkoon.

Banaanishampoota ja -hoitoainetta hankin pitkästä aikaa taannoin, niistä tykkään. Hoitis on ehkä hiukan kevyttä näin käsitellyille hiuksille, mutta tykkään kombon jättämästä sileästä lopputuloksesta.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Ostin vajaa puoli vuotta sitten Brazil Nut viimeistelyvoiteen ja olen nyt käyttänyt joka pesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin kolme nokaretta. Tämä oli pitkään käyttämättä, koska kokeilin ensin kuivaan tukkaan ja aiheutti lähmäefektin. Nyt kun puristelen tuotetta kosteisiin hiuksiin niin voide imeytyy hiuksiin loistavasti. Ostin uuden kappaleen myös kiiltoseerumia ja banaanishampoon ja hoitoaineen.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Body Shop -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Horros »

Nyt kun TBS ei ole enää L'Orealin omistuksessa, olen kiinnostunut tutkimaan valikoimia enemmänkin. Toki muovipakkauksia välttelen edelleen, mutta välillä hiukset tuntuvat kaipaavan palahoitoaineen vierelle muutakin. (TBS voisi ketjuna vaikka ottaa käyttöön jonkun Lush-tyylisen purkkien palautussysteemin.)

Banaaninaamiota käytin syksyn, oli ihan mukiinmenevä, mutta joskus pesun jälkeen tuntui jäävän vielä lähmää hiuksiin tai jotenkin raskas ja mattainen tuntuma. Nyt uusien kuiville hiuksille tarkoitettujen shea-tuotteiden tultua kauppoihin nappasin myyjän kanssa juteltuani perushoitoaineen sarjasta, naamiokin olisi ollut, mutta ajattelin kokeilla nyt tuota perusversiota. Ja tämä tuntuu sopivan hiuksiini tosi hyvin! Muistuttaa jopa vanhaa kunnon Tigin Oatmeal & Honeyta: hiukset ovat kosteutetut, mutta ryhdikkäät ja jämäkät, ilman lätsäyttävää vaikutusta. Tuoksu (joka on sama kuin muissakin shea-tuotteissa usein) jää kyllä hiuksiin, ja usein melko vähän hajustettuja tuotteita käyttävänä se hämmensi, kun ympärillä leijui joku vieras tuoksu. Se kuitenkin laimenee parissa päivässä niin, ettei kiinnitä huomiota. Voisin ostaa kyllä uudelleen, ja ajattelin kenties kokeilla naamiotakin jossakin vaiheessa.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Vastaa Viestiin