Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Penny »

Onkos joku käynyt ottamassa Joicon tehohoitoja? Tuikkuli ainakin muistaakseni silloin joskus? Löysin vanhan HS-aikaisen lappusen jossa luki jotain Joicon 4-vaiheisesta hoidosta, vaan ehdinpäs jo hukata sen...

Muistelisin että ohje meni näin:
1) Pesu syväputsarilla
2) Joicon Chemical Enhancer 5 minuutiksi
3) K-pak Rekkua 5 min
4) lopuksi perushoitista, olikohan K-pakia?

Kuulostaakos tutulta kenenkään korviin? Toisaalta hassua että tuota 2-vaihetta laitettaisiin jo tuossa (ph 2.5), mutta melkein vannoisin että se oli toisena... ja melkoinen keratiinipläjäyshän tuo on.

Aion tänään tehdä joko Lanzan UT:n tai sitten tuon Joicon, kunhan muistaisi kuinka tuo toimii.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Penny K-pak rekun jälkeen tulee Moisturizer. Tai ainakin kampaajani näin kertoi, kun yritti mulle myydä tuota käsittelyä. En vaan ottanut kun yksi hoitokerta olisi maksanut 60 euroa.

Tässä vaiheet:
-Resolve Syväpuhdistava shampoo
-Phine Hoitava syväpuhdistava käsittely
-Chemical Enhancer Hapantasapainottaja
-K-Pak Deep Penetrating Reconstructor
-Moisturizer Intensiivinen Kosteuskäsittely Tehohoito
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Ok, niin tosiaan taisi tulla Moisturizer viimeiseksi. Taidanpa tehdä tuosta jonkun oman version, kun Phine ja Moisturizer puuttuvat. Tuota Phineä ei varmaan korvaa oikein mikään? Moistun taas voinee korvata jollain kosteuttavalla hoitiksella.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Phinen tilallahan voisi vaikka käyttää Simin CX Corrector hoitoa tai sitten syväpuhdistaa vaikka shampoolla kahdesti.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Redkenin Professional chemistry system-hoito on minunkin suosikkini, kampaajani on sen muutamaan otteeseen minulle tehnyt ja kyllä se minusta toimii :)
Tukka on pehmeä ja kiiltävä, eikä se kiilto muutamassa päivässä lähde poiskaan :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kävin ennen kampaajavaihdosta liikkeessä, jossa tehtiin L'Anzan Ultimate Treatmentia. Kun ei hiuksia leikattu, tehtiin UT ja seuraavalla kerralla taas leikattiin. Hiukset olivat kyllä aivan älyttömän sileät ja kiiltävät hoidon jälkeen. Selvästi hoito auttoi leikkausten välillä, ettei tullut ihan sellaista älytöntä hamppukasaa. Jäin hoitoon kyllä koukkuun, ja harmitti vaihtaa kampaajaa, kun uudella ei ollutkaan hoitoa.

En ollut aikaisemmin ottanut mitään tehohoitoa kampaajalla, ja tuo UT kyllä yllätti erittäin iloisesti toimivuudellaan. Koskaan eivät menneet rahat hukkaan, aina se teki mitä lupasikin.

Aion kyllä heti tilata itselleni UT-putelit, kun vain rahavarat sen sallivat. Oon nimittäin tässä lyhyen ajan sisällä tilaillut kaikenlaista uutta ja toimivaa juuresten suositusten perusteella&nbsp; :D Eli kiitos juureksille hyvistä vinkeistä ja kiitos Lyxille, että avuliaasti kertoi UT-puteleiden saatavuudesta nettikaupausta&nbsp; :D
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Amilo »

tiizku kirjoitti: Meillä koulussa haudehoitoaineet ovat ainakin ihan normitehohoitoja mutta sitten päänahan hoitoaineita ei välttämättä saa esim.naamioita ja kuorintoja.
Kyllä meillä ainakin oli koulussa käytössä sellaisia haudehoitoaineita, mitä ei myyty kuluttajille ja ei ne mitään lifetexiä olleet. Vaatikaa parempia käyttöön ;D
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Ulpu kirjoitti: Onkohan tuohon Redkenin Professional chemistry system-hoitoon omat aineensa, ja saakohan niitä tilattua mistään? Onko tietoa kellään?
Ebaysta löytyy, Redken-ketjussa tästä oli pikkuisen puhetta. Tilasin juuri Ebaysta Phix phase 3,5 suihkeen ja Anti Frizz-shotin&nbsp; (Smooth down-sarjaa), hintaa tuli n. 30 e postareineen. Eiköhän ne putelit aika moneen käyttökertaan riitä.

Onko missään sellaisia kiiltokäsittelyjä, "glossing treatment", se taitaa olla ihan yleinen kampaamokäsittely esim. Jenkeissä/UK:ssa? Ehkä nuo hoitokäsittelyt ajavat samaa asiaa, mutta kiiltohoito/kiiltokäsittely-nimellä en ole mitään nähnyt.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Penny »

Jonsu kirjoitti: Phinen tilallahan voisi vaikka käyttää Simin CX Corrector hoitoa tai sitten syväpuhdistaa vaikka shampoolla kahdesti.
Pitääpä testailla tuota CX:ää, kiitti vinkistä. Oletteko muuten nähneet tuota Chemical Enhanceria myynnissä jossain, muualla kun ebayssa tai HABDissa?

Päädyin sitten UT:hen itsetehtynä, mutta viimeisen vaiheen jätettävän korvasin Phyton 9:llä sekä suihkin Magic Bulletia joka aiemmin on toiminut tuon hoidon kanssa hyvin.

Ensimmäistä kertaa tukasta ei tullutkaan oikein mainittavan hyvä? ??? Vähän pehmeämpi ja sileämpi kyllä, mutta myös jotenkin pinnasta pörröisempi ja sellainen hennon oloinen, vaikea selittää. Voi olla että seuraavassa pesussa vasta huomaa eron kun ylimääräinen tukasta poistuu, tai sitten aineet on menneet jo vanhaksi, yhyy.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

TopShop kirjoitti:
Jonsu kirjoitti: En vaan ottanut kun yksi hoitokerta olisi maksanut 60 euroa.
Onkos se aina tuon 60e vai vain silloin kun ottaa pelkästään hoitokäsittelyn? Meinaan minun kampaajalla on myös noin 60e, mutta jos ottaa sen muiden juttujen yhteydessä (leikkaus, värjäys jne) niin maksaa alle 30e. Empä tiedä tekisi itsekään mieli maksaa tuota 60e siitä.
Mun muistaakseni hinta olis ollut mun pitkähköihin (pari senttiä olkapäiden alapuolelle) ja paksuihin hiuksiin ollut aina sen 60 euroa vaikka olisi mitä käsittelyjä ollut samaan aikaan. Kampaajalla oli ikävä tapa, että joka kampaamokerta pesi hiukseni syväpuhdistavalla vaikka sen itse olin tehnyt edellis päivänä (ja siis olin menossa pelkkään leikkaukseen), lisäksi laittoi aina jotain hoitoja päälle ja sitten laskutti joka kerta pelkästä latvojen tasauksesta 40 euroa!!! Nyt vaihdoinkin kampaajaa sellaiseen jolta saa lyhyen tukan leikkauksen ja raidat 43 eurolla. Ihan näin OT:na.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Penny kirjoitti: Oletteko muuten nähneet tuota Chemical Enhanceria myynnissä jossain, muualla kun ebayssa tai HABDissa?
Ostin tänään omani Malmin Hairstoresta&nbsp; ;D. Jokin erikoiserä sinne siis tullut, litran pönikkä lähti 15 eurolla. Mutta ei taida sinua hirveästi auttaa, sikäli mikäli et ole tulossa Helsinkiin lähiaikoina...
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Penny »

Moonflower kirjoitti:
Penny kirjoitti: Oletteko muuten nähneet tuota Chemical Enhanceria myynnissä jossain, muualla kun ebayssa tai HABDissa?
Ostin tänään omani Malmin Hairstoresta&nbsp; ;D. Jokin erikoiserä sinne siis tullut, litran pönikkä lähti 15 eurolla.
Ihan tosi?! Mahtaako ne edes tietää mitä myyvät? ;) Aika hassua että sitä myydään ihan kuluttajille asti, yleensähän noita erikoisvaiheita ei saa ostettua...paitsi näemmä noita Redkenin Phixejä ja phaseja, ja näemmä tätäkin toisinaan.

Tänään, pari päivää käsittelystä tukka tuntuu kyllä kivalta tuon UT:n jälkeen, sileältä ja jämäkältä. Saas nähdä millainen on pesun jälkeen.
Viimeksi muokannut Penny, 22 Helmi 2007, 09:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mä joudun tekemään työssäoppimispaikassa Wellan SP seremoniahoitoja.Ei sit hajuakaan millaisia ovat kun en oo ikinä kuullutkaan mutta kuulemma opettavat mua.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

^^ Kyllähän tuossa putelissa lukee lihavoidulla tekstillä, että ainoastaan ammattikäyttöön, mutta myyvät sitä silti. Mä luulen kyllä ettei niillä ole hajuakaan mitä myyvät, kunhan hinnoittelevat ja latovat hyllylle mitä saavat&nbsp; ;). En malttanut olla tuota ostamatta, vaikken sitä koskaan ole kokeillutkaan. Oletkos sinä käyttänyt tuota erikseen, vai aina tuon hoitojutun yhteydessä? Mitä olet tykännyt? Mä toivon kovasti, että aine miellyttää edes vähän, ettei kaappiin jää pyörimään litra turhaa inetta&nbsp; ::).
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Noh, hyvähän se on meidän kannalta että myyvät, ei tarvi tilailla jenkeistä. ;) En ole vieläkään saanut testattua tuota jo ajat sitten ostettua 300 ml Chemical-purkkia, mutta seuraavalla hoitokäsittelykerralla aion kokeilla, mikäli tuossa putelissa on vielä tehoja jäljellä. Tuossa Chemicalissahan lukee, että voi käyttää minkä tahansa kemikaalisen käsittelyn jälkeen (eikös UT:n neljäs vaihe ole samaan tarkoitukseen paitsi että on suihkittava?).. Mutta kertoilehan sitten miltä tuntui. :)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Vastaa Viestiin