Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja ellen »

Oon tehnyt UT:n useamman kerran hiuksiini ja parhaimman tuloksen sain, kun värjäsin samalla kerralla Elumenilla. Hiuksista tuli todella jämäkät, ilmavat, kuohkeat ja kiiltävät. Yhtä hyvään tai jopa hiukan parempaan tulokseen pääsin Joicon IHT:lla, josta sain näytteen. Nyt odottelen litrasen pulloa Ameriikoista, että saan nauttia useamman kerran kiiltävistä ja todella hyväkuntoisista hiuksista. Sillä tavalla UT ja Joicon IHT kyllä erosivat, että IHT:lla tuli melkoisen lättänät hiukset, vaikka olivatkin todella hyväkuntoisen näköiset ja tuntuiset. UT jättää hiukset ilmavammiksi, mutta kiiltoa ei tule niin paljon kuin IHT:lla. Mutta siltikin UT oli hankintansa arvoinen :-*
lee_

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja lee_ »

Voisiko joku ihana kertoa mitä aineita tässä Lanzan Ultimate treatmentissä käytetään ja mistä niitä kannattaisi kotiinsa hankkia? Kiitos jo etukäteen.

Yritin pengastaa haulla, mutta en löytänyt mistään vinkkiä käytettävistä aineista.

Käsitinkö oikein että siinä ei ole vain yhtä superainetta vaan montaa peräkkäin tietyssä järjestyksessä ja määrätyillä vaikutusajoilla? 
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja ellen »

UT sisältää 5 tuotetta, joita käytetään tietyssä järjestyksessä ja tietyillä vaikutusajoilla.

1. Purifying Shampoo on syväpuhdistava sampoo.

2. Keratin Booster on keratiinitiiviste, joka jätetään hiuksiin. Tämän jälkeen hiukset voi käsitellä kemiallisesti, tulokset ovat kuulemma sen jälkeen paremmat. Itse en sellaista ole huomannut, mutta oon siltikin laittanut suoraväriä tuon vaiheen jälkeen vaikuttamaan.

3. Reconstructor, eli L'anzan tavallinen rekku.

4. Chemical Balancer on hapan tasapainottaja, joka laskee hiusten pH-arvon kemiallisten käsittelyjen jälkeen.

5. Leave-In Protector, eli se ihan tavallinen Hair Repair -sarjan jätettävä.

Jos haluaa tilata vain joitain tiettyjä yksittäisiä tuotteita, niin niitä voi tilata sekä täältä että täältä. Mie tilasin metrobeautyn paketin, josta pitäisi saada 25 käsittelykertaa, eli siinä on kaikki ne tuotteet, joita tarvitaan UT:n tekemiseen.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

ellen kirjoitti: Mie tilasin metrobeautyn paketin, josta pitäisi saada 25 käsittelykertaa, eli siinä on kaikki ne tuotteet, joita tarvitaan UT:n tekemiseen.
Sisältääkö tuo 25-pak siis 300 ml Purifying Shampoon, Keratin Boosterin ja Chemical Balancerin sekä 125 ml Reconstructorin ja Leave-in Protectorin? Olit toisessa keskustelussa maininnut, että paketti sisälsi 3 x 300 ml ja 2 x 125 ml putelit, mutta siis lähinnä kiinnostaa, onko rekkua vaan se 125 ml pikkutuubi.
1c F ii
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja ellen »

Rekkua on vain tosiaan se 125 ml, ei sen enempää :( Purifying Shampoota on 300 ml, Keratin Boosteria 300 ml, Reconstructoria 125 ml, Chemical Balanceria 300 ml ja Leave-In Protectoria 125 ml. Tuollainen kokoelma pulloja mulle on tullut metrobeautystä.

Jos sie haluat isomman pullon rekkua, metrobeautyllä on kyllä myynnissä litran pullo L'anzan rekkua. Itsekin odottelen sieltä tilausta, joka sisältää mm. juuri tuon litrasen rekun.
miii

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja miii »

en ainakaan haulla löytänyt kokemuksia tästä..

eli olen ensi viikolla menossa hiusten leikkuuseen ja samalla mulle tehdään hiusten hoitokäsittely Goldwellin Innereffect tuotteilla. en mitenkään erityisen luottavainen ole ko. merkin tuotteisiin, mutta nettisivujen perusteella kuulostaa kyllä ihan hyvältä, ja luottokampaaja sanoikin, että kannattaa käydä useamman kerran, että teho on parempi. Näin sovittiin, ja lupasi tämä kampaaja ensi viikolla ilmoittaa että monta kertaa kannattaa käydä että teho on paras (ei kuulemma muista ulkoa kun tulee niin harvoin tehtyä[?]). Onkos kukaan juures tämmöstä hoitoa kokeillut? Hyvät/huonot puolet? Vähän arveluttaa tuo goldwell.. kun ei tämän merkin normihoitsikatkaan mun kuivalle tukalle tee muuta kun hamputtaa. no, onneksi saan varmaan alennusta, kun kampaaja on tuttu (jos ei auttaisikaan yhtään).
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Sara-lehdessä (elokuu 2008) oli paljon juttua hiuksista. Mainittiin myös Nioxinin uusi, kampaamoissa tehtävä Scalp renew-hoito, "joka energisoi hiuspohjaa samoilla periaatteilla kuin kasvohoidot ihoa. Päänahka kuoritaan entsyymiyhdisteillä ja AHA-hedelmähapoilla. Kuorinta sisältää myös kosteuttavia aineita. Ympäristösaasteiden ja hoitoaineiden jäämät sekä talitukkeumat saadaan pois, jolloin hiustupet avautuvat. Kollageenin ja elastaanin tuotanto vilkastuu. Jo yhden kerran hoito auttaa, mutta jos on ongelmia päänahassa, kannattaa ottaa muutaman kerran kuuri, jolloin hoitoväli on 4-6 viikkoa".

Hoidon hinta on kai noin 27 euroa.
miii

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja miii »

Hiiih, pakko oli tulla hehkuttamaan tuota aikaisemmin mainitsemaan Goldwellin Innereffect tuotteilla kampaamossa tehtävää hoitokäsittelyä, mulle tehtiin tänään ja pakko todeta, että en edes millään kalliilla tehohoidolla (+muhitteluilla, lämmöillä jnejne) ole saanut samaa tulosta. Mun todella kuivasta tukasta tuli pehmeä, jäntevä, voimakkaampi.Yleensä tarvitsen aina suihkun jälkeen miljoonia jätettäviä etteivät karvat ihan irti kuivahtaisivat, mutta tämän hoidon jälkeen en tarvinnut niitäkään.  alustavasti sovittiin että kahden viikon välein tehdään se ehkä n. 3 kertaa. Suosittelen varsinkin kuiville/pörröisille/ohuille hiuksille!
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Marylee kirjoitti: Sara-lehdessä (elokuu 2008) oli paljon juttua hiuksista. Mainittiin myös Nioxinin uusi, kampaamoissa tehtävä Scalp renew-hoito, "joka energisoi hiuspohjaa samoilla periaatteilla kuin kasvohoidot ihoa. Päänahka kuoritaan entsyymiyhdisteillä ja AHA-hedelmähapoilla.
Tietääkö joku tästä lisää, missä tehdään jne.? En ainakaan googlella löytänyt paikkoja.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Minulle tehtiin lauantaina L'anzan uusi Ultimate Treatment -hoito nyt toista kertaa. Korjaisin nyt sen shampoon ja syvähoidon tuoksun määrittelyn, kemiallisen hajun sijasta siinä on erittäin voimakas kanelin ja neilikan tuoksu. Tuoksu ei todellakaan ole kiva, ainakaan minun nenääni.

Hoidon teki nyt tyttö, joka teki tämän uuden hoidon ensimmäistä kertaa ja hänkin ihmetteli, miten hyvältä hiukset hoidon jälkeen tuntuivat ja miten HOITO KIRKASTI HIUKSET todella näkyvästi (minulla on vaalennetuissa hiuksissani keltaisuusongelma, koska punapigmenttiä on paljon).

Tuossa UT-hoidon shampoossa on fytiinihappoa (phytic acid), jonka sanotaan esitteessä olevan tehokkaampi ja hellävaraisempi metallinpoistaja kuin EDTA. L'anzan Swin & sun -shampoo alkoi nyt kiinnostamaan, vaikka täällä se onkin saanut huonot arvostelut. Ainakin siinäkin olisi tuota fytiinihappoa ...
Paka-08

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Tietääköhän joku mistä tuota uutta UT:ta voi tilata? Onko se siis nyt tiivistetty 3-vaiheeseen?
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Ainakin hairproducts4me.comista näyttää löytyvän myynnistä uusi 3-vaiheinen UT sarja, vieläpä käyttöohjeineen.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Paka-08

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Hyh törkeen kallista. 150 dollaria menis vähintään jos tilaisin tuosta tuon shampoon, deep treatmentin ja vaikka strenght power boosterin (ne kaks muuta oli se moisture ja volume)  ja sit vielä se power protector. Eikä täällä päin ole yhtään kampaamoa joka tarjoaisi tuota hoitoa.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Luna »

Suunnittelin itse vairioivani Joicon tehohoidon, saa nähdä miten onnistuu. Eli:

1. Pesu syväpuhdistavalla, tähän hätään ei taida löytyä kuin WWW:tä mutta ajanee asian
2. Chemical Enhancer
3. K-Pak rekku
4. IHT
5. Jätettäväksi Lanzan Leave-in rekku ja Luxxtress 1:1.

Uskoisin että jotain vaikutusta ainakin on, vaikkei nyt orjallisesti olekaan pelkkää Joicoa käytössä.
Redkenin hoitokäsittelyssä kiinnostaisi käydä ihan kokemuksen vuoksi, jospa sellaiseenkin varaisi ajan kevään aikana.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mä olin joulukuussa Kerastasen rakennepaikkaavassa hoidossa. Tehtiin värjäyksen yhteydessä. En kyllä huomannut mitään merkittävää eroa ennen ja jälkeen käsittelyn. Mulle olisi kosteuttava hoito sopinut ehkä paremmin. Hoito maksoi 16 euroa, mutta odotin jotain parempaa tulosta. Ensi kerralla voisi kokeilla kosteuttavaa, josko se jotenkin näkyisi tai tuntuisi hiuksissa. Toisaalta mun tukka on kuitenkin suht ok kunnossa, joten ehkä nuo hoidot ei sitten sen takia erotu niin selvästi hiuksissa.

Osaako joku vertailla eri sarjojen hoitoja, minkä merkin olisi tehokkain?
Vastaa Viestiin