Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lafanque

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

manna, kivaa! Tosi hienoa, mukava kuulla :) Mullakin on seuraavalla kampaajakerralla luvassa tyven kevytvärjäyksen lisäksi tuo hoito, jei. Hauskaa miten nuo hinnat vaihtelee näissä hoidossa niin runsaasti.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Lafanque kirjoitti: Redkenin hoidossa käytettäviä tuotteita ei pääosin ole myynnissä asiakkaille. Mutta muutamat tuotteet joita siinä käytetään on ihan perustuotteita, kuten esim. Smooth downin naamio joka itelleni laitetaan usein lopuksi. Mutta esim. tehoshotissa käytettäviä aineita ei myydä.
Mietin vain että jostain jenkkiläisestä putiikista noita voisi löytyä kotimyyntiin. Eihän Lanzan UT:iä ja Joicon vastaavaakaan myydä kotiin jos kampaamosta kysyt, mutta niitäkin löytyy jenkkiputiikeista settinä tai osat voi tilata erikseen.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

*manna* kirjoitti: Kävin tuollaisessa Fankun mainitsemassa Redkenin kosteuttavassa hoidossa ja tukka on kyllä ihanan pehmeä sen jälkeen. Hinta pelkälle hoidolle tuli 28 EUR.
Onpa sairas hinta.  :o Saa kyllä aikamoinen hiusten transformaatio kyllä olla, että tuon hinnan maksaa pelkästä yhdestä hoidosta. Tietenkin se on ihanaa luksusta, mutta kun miettii että tuollakin rahalla saisi purkin Nexxusta ja joka päivä tuon fiiliksen tukkaan, niin onhan se vähän kallis. ;)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Penny »

Ulpu kirjoitti: Onkohan tuohon Redkenin Professional chemistry system-hoitoon omat aineensa, ja saakohan niitä tilattua mistään? Onko tietoa kellään?
Näyttäisi ainakin Ebayssa olevan noita Chemistry System Discovery Kitejä. Googlettamalla löytyi ainakin nämä:

http://tinyurl.com/vdj54

http://tinyurl.com/yevaxg

Tässä sisältö, mikäli se jotain kertoo.

The Chemisty System Discovery Kit includes:

* 1- Strength Shot 8.5oz, 1-Protect Shot 8.5oz ,1-Soft shot 8.5oz ,1-Anti-Frizz Shot 8.5oz,1-pHix pHase 3.5 8.5oz,1- pHix pHase 5.5 8.5oz ,1-Extreteme Rescuse Force 8.5oz,1-Color Extend Rich Defender 8.5oz,

* 1-All Soft Heavy Cream 8.5oz,1-Smooth Down Butter Treat 8.50z

* FREE-1-Shot Shaker,1-Chemistry System Manual,1-Chemistry System Easal Card,1-Mirror Cling,1-Step-by-Step Application Guide
Viimeksi muokannut Penny, 15 Marras 2006, 09:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Todia »

Noita shotteja oon muuten nähnyt hairstoren outletissä, samoin kuin noita phix phaseja. Incit noissa shoteissa ei kyllä kovasti eronnut mielestäni redkenin normitehiksistä.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mä en kyllä saa millään Nexxuksella samanlaista tuntua hiuksiin kuin esim juuri tuon redkenin hoitokäsittelyn jälkeen  ::)
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Minni »

^En minäkään. :) Tosin nyt ei ole varaa käydä noissa hoidoissa, mutta kunhan joskus töihin pääsen, niin varmasti tulen ottamaan hoitoja samalla kun parturissa muutenkin käyn.  Aika kova hinta tuo 28 euroa, koska itse maksoin pari vuotta sitten yhteensä 35 euroa leikkauksesta (ja kuivauksesta) ja tosta hoidosta. Ei tosin ollut pk-seudulla, joten varmaan siinä syy.
Lafanque

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Kyllä mulle tulee Redkenin hoidoilla niin kaunista jälkeä että voin ihan mainiosti maksaa sen 60 euroakin mitä olen joitakin kertoja maksanutkin. Hiukset näyttää mulla pysyvän treatmentin jälkeen todella hienoina niin kovin pitkään, että mikään ei enää korvaa sitä. I'm in love.

Oho, niitä shotteja siis oikeesti myydään jossain! Kaikki kampaajani aina sanoneet mulle ettei niitä oo myynnissä asiakkaille yhtään missään :P Tahtoo!
Viimeksi muokannut Lafanque, 16 Marras 2006, 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lilly Missy

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mä saan kampaamosta ilmaiseksi pari hoitokertaa. Mulle ei oo aiemmin tehty mitään hoitoja kampaamossa. Käyttääkö ne yleensä samoja aineita mitä on myynnissäkin? Tuo Redken, mistä on aiemmin puhetta, kuullostaa kyllä hyvältä. Mä saan nuo hoidot korvaukseksi pilatuista hiuksista, joista oon aiemmin täälläkin jossain ketjussa itkenyt. Mulla on siis tällä hetkellä puhkiblondatut purkkahiukset. Jos jollain ois tiedossa tähän tilanteeseen joku oikein hyvä hoito, niin suosituksia otetaan mielellään vastaan. Mulla on kotona käytössä vaan kampaamotuotteita, lähinnä joicon k-pakit ja tigin db:t. Tehohoitoja teen ainakin kerran viikossa. Tuon kampaamoreissun jälkeen tein kyllä kolmisen viikkoa puolen tunnin tehoidot joka pesun jälkeen.

Kuinka muuten noiden korvausten kanssa, onko se yleensä niin, että saa suurinpiirtein sen arvosta  kun on alunperin käsittelystä maksanut? Kun sain käsittelyn puoleen hintaan alunperin, kun kampaaja myönsi mokanneensa. Nyt soitin kuukauden päästä sinne ja valitin tyytymättömyyttäni tilanteeseen. Lupaisvat hoitoja, leikkuuta ja hoitoaineita kotiin vietäväksi. Kun en mä mitään huonoja hoitoja halua, saatikaan mitään bonacureja kotiini!
Webekhet

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Eilen sain elämäni ensimmäistä kertaa Lanzan hoitokäsittelyn, ja tykkäsin siitä kovasti. Eikä maksanut kuin kaksikymppiä värjäyksen yhteydessä, pelkästään tehtynä olisikin ollut kalliimpi. Sillä tuli niin uskomaton hiplaustukka ettei tosikaan, niin pehmeä, sileä ja kiiltävä etten enää uskoisi mun tukaksi.

Ehdottomasti pitää ottaa toistekin.  :-*
petomaani

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Lafanque, sun syy, miekin innostuin!! Taidankin kysellä hoitoja omalta kampaajaltani..
Viimeksi muokannut petomaani, 12 Joulu 2006, 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lafanque

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

petomaani, hei nice! Mä on jälleen tällä viikolla menossa vakkarilleni kaikista kosteuttavimpaan Redken treatmentiin ja lupaan tulla hehkutteleen t***a sitte taas tännekin ;D Ei mut hienoa jos oot säkin innostunut, kertoilehan sitten kokemuksia jos/kun oot tesmaillut, toivotaan että tekevät sullekin tooosi hyvää jälkeä!
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mä olin tänään Redkenin hoidossa (varmaankin tuo sama aiemmin mainittu Chemistry System -juttu). Kuopion Hairlekiinissa tuota hoitoa tarjotaan 2- tai 3-vaiheisena, 2-vaiheinen maksaa vain 10€ ja 3-vaiheinen 18€. Mä otin 3-vaiheisen. Ensin hiukset pestiin syväpuhdistavalla shampoolla, sitten niihin hierottiin joku mun hiusten tarpeen mukaan räätälöity sekoitus jonka annettiin vaikuttaa 5 minuuttia, sitten niihin laitettiin joku ph-aine ja huuhtelun jälkeen AS Heavy Cream -naamio 10 minuutin vaikutusajalla ja samalla kampaaja hieroi päänahkaani. Tuntui kyllä niin rentouttavalta että vähemmästäkin nukahtaa...

Käsittely oli ihana mutta täytyy sanoa ettei hiukset tunnu mitenkään ihmeellisiltä. Toisaalta uskon että siihen vaikutti föönaus, sillä mun hiukset ei koskaan voi tuntua hyviltä föönauksen jälkeen. Toivon että hoidon vaikutus tulee esiin seuraavilla pesukerroilla, kun tämänhän on sanottu vaikuttavan jopa 8 pesukerran läpi. Mielenkiinnolla odottelen...
Serena-82
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 06 Loka 2006, 08:52

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Serena-82 »

Siis millä lailla noi kampaamoissa tehtävät hoidot eroaa tehohoidoista, joita itse tekee? Onko kampaajilla käytössä jotain aineita, joita tavallinen ihminen ei voi mistään ostaa vai mistä se ero tulee?

Mulle joskus tehtiin kampaajalla CX-corrector-käsittely metallien poistoon ja mietin nyt, että eikö se olisi ollu sama ostaa itselle ne pullot (suunnilleen samaan hintaan kuin se yksi käsittely) ja tehdä sama hoito itse...
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Meillä koulussa haudehoitoaineet ovat ainakin ihan normitehohoitoja mutta sitten päänahan hoitoaineita ei välttämättä saa esim.naamioita ja kuorintoja.
Vastaa Viestiin