Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
anni

Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja anni »

Olen ajatellut että voisin käydä ammattioppilaitoksessa leikkauttamassa hiukseni, kun eivät tarvitse oikeastaan muuta kuin tasoitusta. Löysin hinnastosta myös tällaisen: "Hiusten ja/tai päänahan hoitokäsittely alkaen 6€". Millaisia hoitokäsittelyjä on olemassa? Hiukseni ovat aika kuivat ja menevät helposti takkuun. Olisikohan jostakin hoitokäsittelystä minulle apua? Vai millaisia nuo hoitokäsittelyt käytännössä ovat?
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Amilo »

On olemassa haudehoitoja, joissa hiukset käsitellään hoitoaineella, päänahka hierotaan ja sitten lämpöön vaikuttamaan. Hoitoaine valitaan hiusten kunnon ja päänahan tarpeiden mukaan. Sitten eri sarjoilla on olemassa omia hoito-ohjelmia, esim. vahvistavia, elävöittäviä yms ja sitten on vielä päänahan ongelmiin olevia hoitokäsittelyjä. Käsittelyt perustuvat yleensä vaikuttaviin aineisiin ja päänahan hierontaan. Kannattaa kysellä mitä oppilaitoksella on tarjolla. Varmasti on joku hiuksiisi sopiva käsittely.
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja salute »

Yhden hoitokerran antamasta avusta voi sitten olla montaa mieltä. ::) Itse haluaisin tuollaiseen ihan piristyksen ja taivaallisen hieronnan vuoksi.  Mutta oikeasti apua olisi säännöllisestä hoidosta kotona jollain tuotteella, tuolla reilulla vitosellakin saa joo ostettua kelpopurnukan.
Elisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:30

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Elisa »

Niin, yhdellä kerrallahan ei mitään pysyvää tulosta vielä saa (tai eihän mikään hoito ole pysyvää, kuin sen aikaa kuin niitä ainesosia on hiuksessa ;)), joten kannattavampaahan olisi käyttää nuokin rahat siihen, että ostaa niitä samoja aineita itselleen kotiin ja voi sitten säännöllisesti tehdä niitä hoitoja. Tosin tuleehan se paljon kalliimmaksi, jos hommaa vaikka aineet johonkin Lanzan UT-käsittelyyn, mutta kertahintahan jää tietenkin huomattavasti pienemmäksi.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Amilo »

salute kirjoitti: Yhden hoitokerran antamasta avusta voi sitten olla montaa mieltä. ::) Itse haluaisin tuollaiseen ihan piristyksen ja taivaallisen hieronnan vuoksi.  Mutta oikeasti apua olisi säännöllisestä hoidosta kotona jollain tuotteella, tuolla reilulla vitosellakin saa joo ostettua kelpopurnukan.
Elisa kirjoitti: Niin, yhdellä kerrallahan ei mitään pysyvää tulosta vielä saa (tai eihän mikään hoito ole pysyvää, kuin sen aikaa kuin niitä ainesosia on hiuksessa ;)), joten kannattavampaahan olisi käyttää nuokin rahat siihen, että ostaa niitä samoja aineita itselleen kotiin ja voi sitten säännöllisesti tehdä niitä hoitoja. Tosin tuleehan se paljon kalliimmaksi, jos hommaa vaikka aineet johonkin Lanzan UT-käsittelyyn, mutta kertahintahan jää tietenkin huomattavasti pienemmäksi.
Totta! Yleensähän nuo hoidot on lähinnä sitä extra hemmottelua hiuksille ja itselle. Tuloksia saisi vasta useamman kerran jälkeen ja halvemmaksihan se kotihoito tulee
Lafanque

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Käyn kahden kk:n välein ottamassa vakkarikampaajallani Redkenin Professional chemistry system hoidon erilaisia versioita, ja se tekee niin täydellisiksi hiukset! Ens viikon alussa on taas aika tuollaseen. Useimmiten mulle tehdään  kaikista kosteuttavin hoito, ja siihen kuuluu mm. hierontaa, tehoshotti, naamio kuuman pyyhkeen sisällä vaikuttamassa etc. Hiukset on ihan silkkisen suorat tuon jälkeen ja niin hyvinvoivan näköiset. Redkenillä on ainakin korjaavia, väriäsuojaavia ja astetta kevyemmin kosteuttavia hoitoja tämän lisäksi. Joskus pitää ehdottomasti kokeilla Lanzan vastaavaa, mutta tällä hetkellä oon kyllä totaalisen hurahtanut tähän ko. hoitoon.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Voin sanoa et ei ne hoitoaineet niin hääppösiä koulussa ole ja päänahan harjaus on yhtä tuskaa.Meidän koulussa o vain lifetexin jotain naamioita ja dermasydin energymask ja muutama joku oudompi merkki.Yleensä noita hoitoja käy ottamassa mummot jotka haluaa vähän juttuseuraa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Ice »

riippuuhan tuo koulusta. Lakmessa tuntuu olevan ytyä haudehoitojen kannalta, silottaa ja selvittää ja kosteuttaa, mutta ainahan sitä suositellaan vähintään kuuden hoidon sarjaa viikon välein otettavaksi jotta tuloksia saadaan

harjaus taas... itse en osaa sitä oikein tukea. kiihdyttää rasvoittumista, voi tehdä haavoja hiuspohjaan. Poistaa toki hilseenkin osaltaan, jos siitä jotain hyötyä loppupeleissä on

kyllä minä tilaisin ameriikasta litran pullollisen lanza reconstructoria ja joico IHTta ja tekisin sillä, jollei pidä sitä päähierontaa arvossa ;)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Onkohan tuohon Redkenin Professional chemistry system-hoitoon omat aineensa, ja saakohan niitä tilattua mistään? Onko tietoa kellään?


Muoks. Löysin Treelta aika kivanoloisen Redken-kampaamon, pitäisiköhän mennä sinne tuohon hoitoon...  :P

Nyt sä Lafanque sait mutkin innostumaan tuosta hoidosta  ;)
Viimeksi muokannut Ulpu, 25 Syys 2006, 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Lafanque

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Redkenin hoidossa käytettäviä tuotteita ei pääosin ole myynnissä asiakkaille. Mutta muutamat tuotteet joita siinä käytetään on ihan perustuotteita, kuten esim. Smooth downin naamio joka itelleni laitetaan usein lopuksi. Mutta esim. tehoshotissa käytettäviä aineita ei myydä. Kyselin tästä viimeksi kun kävin Peilissä  :) Jänniä eroja kyllä kampaajien välillä sen suhteen miten he tekevät tuon hoidon kokonaisuudessaan, ja oon maksanut monia erilaisia summia. Siitä taitaa olla tarjolla useiden eri hoitoversioiden lisäksi myös ajallisesti eroavia hoitoja.

Ulpu, hih  :D Mä oon ollut ihan superduper tyytyväinen tuohon, ja etekin tämänhetkinen vakkarini tekee tuon niin loistavasti. Itse en enää osaisi olla ilman säännöllisiä hoitoja  :) Hiukset on kuin hienointa silkkiä vielä pitkään sen jälkeen.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Todia »

mikäs se hintaluokka suurinpiirteen on? missä kampaamoissa olet käynyt?
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Tampereella näytti olevan alkaen 19 € tuo Redkenin hoito.

Muoks. Sain vastauksen s-postiin, kun kyselin kaikista kosteuttavimman hoidon hintaa puolipitkiin, kohtuupaksuihin hiuksiin. Tuo 19 € on siis hoidon perushinta ja mulle suositeltiin sit hiusnaamiota 10,50 € + kampaus 30,50€, eli yht. 60€. En tiä sit, mitä tuo kampaus pitää sisällään, enpä mä mitään kummoisempaa kampausta tarvitse...
Viimeksi muokannut Ulpu, 26 Syys 2006, 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Lafanque

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Kävin tänään taas Redkenin hoidossa ja tukka on nyt täydellinen ;) Mahtavan pehmeä ja ghd raudoilla suoristettiin jälleen, niillä saa niin hienoa jälkeä. Ot, mutta vihdoinkin tiedän saavani omat ghd:t kuukauden kuluttua!
Todia kirjoitti: mikäs se hintaluokka suurinpiirteen on? missä kampaamoissa olet käynyt?
Käyn nykyään vain Peilissä, eli molemmissa Peilin Hesan liikkeissä. Kerran oon ottanut hoidon myös Stockan 7th heavenissa, mutta sinne en mene enää koskaan kun en paikasta pidä yhtään. Halvimmillaan oon saanut sen noin 20 eurolla, kalleimmillaan maksanut päälle 60e.

Osaako kukaan sanoa mitä Kerastasen ja Lanzan vastaavat hoidot kustantaa? Tosin ne eivät kiinnosta/kiehdo läheskään niin paljoa kuin tämä Redken.

Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Todia »

Mä käyn ottamassa ultimate treatmentteja pari kertaa vuodessa hiustenleikkuun yhteydessä. Vakkarikampaajani Exitissä tekee tuon 9 eurolla leikkauksen yhteydessä, joka sekin on vain reilut 20. Ja tulee kyllä upeaa jälkeä.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hiuspohjan ja hiusten hoitokäsittelyt

Viesti Kirjoittaja Manna »

Kävin tuollaisessa Fankun mainitsemassa Redkenin kosteuttavassa hoidossa ja tukka on kyllä ihanan pehmeä sen jälkeen. Hinta pelkälle hoidolle tuli 28 EUR.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Vastaa Viestiin