Sivu 1/1

Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 13:30
Kirjoittaja Zippo
Eli listataan vähän Juuresten tavoitepituuksia  :). Mikäli et ole kasvattamassa, voit kertoa nykyisen pituutesi viestissä. Vastaustaan voi muokata kasvatuksen edetessä  ;) Kerro mielellään, miksi tavoite on juuri tämä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 14:31
Kirjoittaja calypso
Äänestin takapuoleen, sillä vyötärömitta on jo suht lähellä niin ei tarvitse heti muuttaa vastaustaan. Ei kyllä ole takeita kasvaako hiukseni niin pitkiksi mutta toivon niin  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 14:49
Kirjoittaja tnn
Vyötärölle. Vielä reilut 15 senttiä kasvattelua jäljellä. :(

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 14:51
Kirjoittaja Natalija
Vyötärölle näistä vaihtoehdoista. Puuttuu siis vielä n. 30 cm.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 14:56
Kirjoittaja Tuulikaappi
Mä äänestin peffaa. ;D Selvästä vyötärömitasta puuttuu viimeviikkoisen parturoinnin takia ehkä pari senttiä. Eli oikeasti hiukset on jo vyötärölle, mutta jos ovat yhtään laineilla, niin näyttävät jäävän vähän vajaiksi siitä. Mutta kuitenkin, jo noin vuoden verran mulla on ollut hiustavoitteena, että alkaisivat jäädä istuessa alle. Tarkoittaa kai sitä, että pituus olisi vähän pakaroiden alapuolelle. Jos sinne asti kasvavat, niin sitten pitää harkita jatkotoimenpiteitä. Että riittääkö kunto lisäkasvatukseen ja miten paljon vaivaa niin pitkistä hiuksista on.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 15:20
Kirjoittaja deko
Jos sattuvat kasvamaan vyötärölle niin sitä pidemmiksi en halua. mutta kyllä liivimittakin riittää. .

Kunhan pidemmät ;D paaljon on vielä matkaa, vuosi ainakin...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 16:19
Kirjoittaja siili
Vastasin myös vyötärölle, nyt on johonkin puoleen selkään kai. Varmaan reipas vuosi menee ainakin että kasvaa ja voipi olla että on niin pitkänä jo kamalan näköinen. (=Eli latvat ohuet.) Nytkin oon huomannut että on aika hankalan pitkät, nukun hiukset auki ja aina kun käännyn, kutrit jää jumittaa johki mun alle niin että tuntuu kiva nykäisy päänahassa, auts...

Mun yks kaveri leikkaa aina kun alkaa olla hankala käydä vessassa  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 16:24
Kirjoittaja iines
Leukamitta olisi seuraava :).

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 16:37
Kirjoittaja heijji
Vyötäröpituus tavoitteena seuraavaksi :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 16:52
Kirjoittaja Tepa
Vyötärömitta olis tavoitteena. Matkaa on kymmenisen senttiä, saapi nähdä kasvavatko ikinä niin pitkiksi...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 16:52
Kirjoittaja Vivi
Mä vastasin takapuoleen, kun se oli lähinnä. Haluan tuohon housujen vyötäröön asti, eli ehkä lantioluiden kohdalle suunnilleen. Nyt on vyötärölle suunnilleen.
Eli noin 10-15 senttiä puuttuu. Eli vuosi jollen leikkaa, mutta on pakko jossain vaiheessa tasoittaa.  

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 17:10
Kirjoittaja eOwyn
Mulla on nyt pisimmät hiukset johonkin ylälantiolle, siis takapuolen ihan yläosaan - suorina. Mutta koska ovat varsin laineikkaat, niin näyttävät vyötärömittaisilta. Kasvattelen noita hiusten ohuuteen nähden liiallisia kerrostuksia samanmittaisiksi pisimpien karvojen kanssa, ja sitten yritän päästä siihen, että pisimmät hiukset olisivat  tuonne persvakoseen asti, ja hieman paksummat latvoista kuin nyt. Tiedän, että pidemmiski eivät kasvakaan, eivätkä nytkään ole kyllä erityisen hyvännäköiset latvoista, tosi ohuet luirut.

Joku fiksaatio vaan tähän, että pitää olla mahdollisimman pitkät hiukset... tai no tjjaa, jos hiukset kasvaisivat pidemmiksi, niin kyllä se raja pituudessa siinä takapuolen korkeimman kohdan paikkeilla kuitenkin menisi. Ei olisi mukavaa, jos pelkkä pehko veisi ulkonäössä kaiken huomion, kun mussa nyt toivottavasti muutakin katsomista on kuin hiukset :P

Aikanaan juuri kerrostin hiuksia sen takia, että se konservatiivinen  tasapitkä "viittamalli" alkoi ärsyttää, esim. vyötärö ei erottunut hiusten alta ollenkaan niin kuin minusta pitäisi, ja hiukset olivat huonosti liikkuvat ja tosi lättänät. Sivuilta varmaan edelleen pidän hiukset lyhyempinä, ja jätän osan hiuksista kasvoja ja kaulaa kehystämään, niin että hiukset pitenevät tasaisesti keskelle taakse. Takakerrostuksen sen sijaan kasvatan pitkäksi, että saisi vähän lisää massaa noihin ihan pisimpiin latvoihinkin, tuonne  latva-V:n kärkeen :).

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 18:03
Kirjoittaja Mena
Mun tavoitepituus on lyhyempi kuin nykyinen, kun tarkotus olis nykiä sellanen 5cm hamppua veks. Tänään ois jo lähteny, mut kampaajakaveri unohti oman kampansa kotiin ja mä en omista  :P Huomenna ehkä sitten, jos hänellä on aikaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 18:06
Kirjoittaja RockQueen
BSL on saavutettu ja silti haluan pidemmän tukan. Vastasin vyötärölle vaikken ihan sinne asti kuitenkaan haluaisi, vähän vaille vaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 19:37
Kirjoittaja Lafanque
Hieman vyötärön yläpuolelle ois just hyvä. Eipä puutu enää paljoa siitä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 19:49
Kirjoittaja Nipsu
Mitä mahtaa olla tuo BSL suomeksi? ??? :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 19:50
Kirjoittaja Zippo
Bra Strap Length eli rintsikkapituus

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 21:09
Kirjoittaja Todia
vyötärö on aina ollut tavoitepituus, ja on vieläkin. Vielä reilu vuosi sitten hiukset olivatkin vyötärölle. Nyt taas toivottavasti nopeasti sinne.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 21:19
Kirjoittaja petomaani
Kyllä mie tyydyn BSL-pituuteen. Nytkin ok, mutta vielä muutamia senttejä lisää ja olen happy!  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 21:58
Kirjoittaja Henriikka
Vastasin vyötärölle, vaikka nämä siellä jo ovat. Korkeintaan kymmenisen senttiä enää lisää, ja sen jälkeen uskon ettei enää näytä mulla hyvältä. Tässä pituudessa ois kiva pitää ja saada vähän parempikuntoista tukkaa..

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Syys 2006, 22:57
Kirjoittaja Suomineito
No mulla on tavoitteena saada ainakin takapuoleen asti olevat hiukset, mutta saas nähdä kasvavatko mun hiukset niin pitkiksi. Eli se olisi tällä hetkellä se päätavoite, katsotaan sitten jos kasvattelisi omaan ns. terminaalipituuteen jokatapauksessa. Onhan mulla välitavoitteena bsl-pituus, mutta se on vain välitavoite odotellessa varsinaista tavoitetta. Oikeastaan voisin sanoa että eniten olen haaveillut takapuoleen asti yltävistä hiuksista, mutta koitan mahdollisesti kuitenkin kuinka pitkiksi minun hiukseni voivat kasvaa. Vastasin nyt tuon takapuoleen asti.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 10:52
Kirjoittaja Chronos
Nyt on suunnilleen vyötäröllä,vielä ehkä 15cm niin olisi kirkkaasti takapuolen kohdalla.Jotenkin kuvittelen hiukset lyhyemmiksi kun ne ovat,sitten jossain vaiheessa havahtuu että,oho onko ne jo noin pitkät.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 11:40
Kirjoittaja Mustikka
Minun tavoitepituus on enemmän kuin rintsikkamitta, mutta kuitenkin vähemmän kuin vyötärömitta eli olisikohan se tavoite puoleen väliin selkää. Varmaan menee vielä kaksi vuotta koska pituuttaa puuttuu 15cm. :(

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 12:24
Kirjoittaja Ginia
Rintsikkapituus riittää mulle mainiosti. Itse asiassa tuntuu että ei tähän tartte enää kun muutama sentti ja on tarpeeks pitkät mulle. Mitään perseeseen asti ulottuvia en halua, ei siinä onhan ne hienon näköset mutta ei taida olla mun juttu  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 13:53
Kirjoittaja si3nna
Valitsin rintsikkapituuden, taidankin kyllä melkein siinä mitassa jo olla. Tähän pituuteen olen aivan tyytyväinen, mutta joitakin senttejä pitempi kyllä käy jos hyväkuntoisena pysyy. :)

Aika yllättävää mielestäni että noin moni haaveilee vyötäröpituudesta, itse en varmasti osaisi sellaisten kanssa ollakaan...  luulen ainakin että hankaloittaisivat elämää kun tämänkin pituuden kanssa hiukset tuntuvat olevan monesti tiellä, ne joutuu huomioimaan eri tavalla kuin lyhyempinä. Mahtavan näköiset tietysti sellaiset vyötärömittaiset, eikä todellakaan helppo saavuttaa/pitää hyväkuntoisena.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 16:31
Kirjoittaja Henriikka
Kronos kirjoitti: Nyt on suunnilleen vyötäröllä,vielä ehkä 15cm niin olisi kirkkaasti takapuolen kohdalla.Jotenkin kuvittelen hiukset lyhyemmiksi kun ne ovat,sitten jossain vaiheessa havahtuu että,oho onko ne jo noin pitkät.
Tuo on kyllä niin totta, mitä pidemmäksi tukka kasvaa sitä lyhyempänä sen itse näkee. :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 20:49
Kirjoittaja pinkfrank
Rintsikkapituus on mulle se optimaalinen. Sillon on vielä helppo pitää auki ja tarvittaessa saa tehtyä myös kivoja kampauksia. Vielä on mulla matkaa, noin 30cm pitäisi saada pituutta lisää...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 23:11
Kirjoittaja irvikissa
Vyötäröpituus täälläkin tavoitteena, nyt tukka on muutamaa senttiä vaille rintsikkapituudesta. Hassua kyllä, ajattelen aina että hiukset ovat jonnekin olkapäille ja hämmästyn suuresti joka kerta, kun katson peilin kautta hiuksia takaapäin :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Syys 2006, 23:20
Kirjoittaja Lapanen
BSL vastasin. Siihen mulla on matkaa vajaa 10cm. Luulen että se on mulle ihan tarpeeks pitkä. Sitte varmaan lopulta leikkaan lyhyemmäks ja sen jälkeen ihan lyhkäseks. Ja kun siihen kyllästyn niin varmaan taas kasvattelen.  :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Syys 2006, 08:38
Kirjoittaja Moonflower
Mustikka olikin jo hienosti kuvannut mun tavoitemittaa  :). Eli siis BSL:n ja vyötärömitan välissä.

Tuo BSL on ainakin pisimpien hiuksien osalta jo saavutettu, ja varmaan tyytyväinen olisin jo siihenkin, että lyhimmätkin olisivat siinä mitassa. Sama asia vähän eri tavalla sanottuna: haluaisin saada niin pitkät kutrit, että ne ulottuisivat peittämään rintani. Omakeksimä tavoite, eh... en kuitenkaan aio viuhahdella pelkkien hiusten verhoamana sittenkään, don´t worry  ;).

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Syys 2006, 20:24
Kirjoittaja Ella
Näytti äänestys painottuvan tuonne vyötärömittaisiin... itselleni en osaa kuvitella niin pitkää, katselin että parin kuukauden kuluttua voisi olla BSL omalla kohdalla, tiedä onko niin pitkää hiusta koskaan ollutkaan tässä päässä. Se riittää nyt aluksi, sitten joutuneekin vähän siistimään ja katselemaan, miten hyvältä se itseasiassa näyttää.

Mutta tokihan sitä siitä voi taas siirtää tavoitetta.. Ehkäpä keväällä tukka on jo yli sen BSL:n, jos se sen pidemmäksi edes kasvaa. Tukkaa on lähtenyt ihan kiitettävästi viime aikoina, joten saattaapa olla, että oma hiukseni ei BSL pituudesta paljon pidemmäksi edes kasva.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Syys 2006, 21:17
Kirjoittaja Daniela
Vastasin BSL ja vielä noin kk takaperin hiukseni olivatkin se mittaiset, mut sit menin pätkäisemään niitä lyhyemmäksi. Ja nyt sit taas haluankin takaisin pitemmäksi. ::) Ehkä ihanne voisi olla siinä BSL:n ja vyötärönmitan välissä, mutta ei missään nimessä siitä pitemmät.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Syys 2006, 10:29
Kirjoittaja Eulaalia
Vastasin BSL, vaikka en edes tiedä mitä se tarkoittaa..mut veikkaan että tarkoittaa puoleenselkään. Juuh, se on tavoite :P.
Nyt on vaan sen verran pitkät, että niska peittyy.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Syys 2006, 12:36
Kirjoittaja Belle
Rintsikkamitta on minulla tavoitteena, sen pidemmät hiukset menevät jo epäkäytännöllisiksi. Huoh, onhan tuohon tavoitteeseen vielä matkaa aika lailla...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Syys 2006, 12:46
Kirjoittaja Silver
Vastasin tuon takapuoleen.Tällä hetkellä mitta on rintsikoihin tai vähän päälle joten matkaa vielä on.On se niin vaivalloista tämä kasvattaminen.Huoh*
Pidennyksellä saisi heti.  :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Syys 2006, 14:38
Kirjoittaja Candy
Moonflower kirjoitti: Mustikka olikin jo hienosti kuvannut mun tavoitemittaa  :). Eli siis BSL:n ja vyötärömitan välissä.
Mullakin on sama tavoite.
Nyt pisimmät hiukset on juuri ja juuri rintsikkamittaiset.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Syys 2006, 12:11
Kirjoittaja Gigli
Tavoitepituus olisi tissien alle. Sellaiset mä olen aiiiiiina halunnut. Pidemmät on jo supermegahyper-hankalat meitsille. Tällä hetkellä on jo melkein BSL eli parisen vuotta vielä ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Syys 2006, 19:25
Kirjoittaja sininen kissa
Vastasin että takapuoleen asti, koska ihailen niin pitkiä hiuksia ja itsekin olen sellaiset omistanut teini-ikäisenä. Haluan kokeilla, kasvavatko hiukseni yhä niin pitkiksi ja näyttävätkö hyviltä. Jos tuntuvat epäkäytännöllisiltä tai näyttävät rumilta, niin siitähän on helppo ottaa vähän pois. Todennäköisesti rintojen alapuolelle ulottuva tukka mulla tulee loppujen lopuksi olemaan.

Takapuoleen asti menee varmaan 4-5 vuotta aikaa, mutta rintojen alle ei ehkä kuin 2-3. Huoh... :-\  Perskule, pitikin mennä kynimään tukka lyhyeksi reilu vuosi sitten  >:( :-X

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Syys 2006, 12:21
Kirjoittaja Seela
BSL on tämänhetkinen tavoite. Olin jo hyvin lähellä kunnes edellinen kampaaja tuhosi tavoitteeni. Vyötärö on sitten ultimate-pituus, sen pidempiä en edes halua. Täytynee lisätä tämä viiden vuoden projektimappiin.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Syys 2006, 00:09
Kirjoittaja peppi
Tekisipä mieleni sanoa polviin asti...ja kaikki jotka näkisivät hiusteni pituuden nyt räjähtäisivät nauramaan  ;D Tuohon menisi ainakin 20 vuotta tai enemmän!! En edes halua pitkiä hiuksia, mutta ehkä edestä saisi edelleen kasvaa leukaan asti...Jos jaksaisi kasvattaa...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Syys 2006, 19:30
Kirjoittaja flash
BSL, ja siihen on matkaa vielä kymmenisen senttiä pisimmiltä latvoilta, kerrostetut kun nää on.
Pidemmät olisivat jo mulle liikaa, tosin tääkin tukka on pisin mitä mulla muutamaan vuoteen on ollut vaikka vuosi kasvatusta jo takana.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Syys 2006, 19:37
Kirjoittaja Ananas
Vastasin että BSL, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin tuo pituus alkaa olla jo saavutettu! Kasvattaminen ei lopu vieläkään, 10cm pitäis ainakin vielä venyä. Vyötärölle ulottuvat hiukset olisivat ihanat ja kasvattaisinkin sellaiset, mutta en  usko näiden hiusten kasvavan niin pitkiksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Syys 2006, 22:49
Kirjoittaja Syaani
Rintsikoiden ja vyötärön puoliväli on tavoite. BSL:ään on matkaa vielä viitisen senttiä. Jos latvat pysyvät kunnossa, vuoden päästä tukka alkaa varmaan olla lähellä tavoitetta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 19 Syys 2006, 07:43
Kirjoittaja Jeyzie
Olkapäille kun saisi kasvatettua...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Syys 2006, 11:04
Kirjoittaja Fry
Vastasin hartiamitta.. Tämä on ollu mulla tavoitteena jo vuosia, mutta on se kumma kun en saa kasvamaan.. Juuri kun tukka on hyvässä kunnossa ja lähes sopivan mittainen, saan jonkun typerän päähänpiston, josta tukka kärsii hirveästi --> parturiin..

Nyt hiukset ovat niskasta melkein tavoitemittaiset.. Mulla tosin on runsaasti kerrostettu malli, ja edestä hiukset ovat säälittävän lyhyet.. Noin nenään asti.. Etuhiukset kun saisi kasvatettua sen verran pitkiksi, että ne yltäisivät suht hyvin ponnarille, niin olisin erittäin tyytyväinen.. Etuhiuksien kasvatuksessa on kuitenkin aina ollut ongelmia, eivät vaan kasva  ???

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Syys 2006, 14:26
Kirjoittaja Rory
Tavoittelen kasvattaa takaisin leukaan asti, entisen polkan mittaiseksi. Viikko sitten olin hiusmallina ja sen takia on nyt hieman lyhyempi ja rikotumpi malli. On tämäkin ihan kiva mutta hankalampi laittaa ja tykkäsin siitä polkasta. Aikaisemmin oli aina pitkät hiukset tuonne puoleen selkään melkein mutta kun reilu vuosi sitten leikkautin polkan, en enää kaipaile pitkää tukkaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Syys 2006, 14:58
Kirjoittaja Eiffe
Tavoitteena olisi saavuttaa se maksimimitta, mihin hiukseni pystyvät kasvamaan. Veikkaan, että ainakaan rintsikkamittaa pitemmäksi ei kasva. Ultimateunelma olisi rintsikkamitta+10cm  :) Ajallisesti tuon pituuden saavuttaminen veisi ainakin kaksi vuotta. Yli 20 cm olisi matkaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Syys 2006, 17:11
Kirjoittaja Fantti
Hartioille et eiköhä nämä kohta ole tavoitteessa. En tosin ole varma, allekin riittää kun en erityisemmin pitkästä tukasta välitä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Loka 2006, 09:43
Kirjoittaja Lara
Vastasin BSL, koska sinne asti ainakin on tarkoitus päästä. Ihan sitten loppuviimeksi haluaisin kuitenkin sellaisen vyötärö-/alaselkä-pituisen liehukkeen.

Keväällä saavutettiin tavoite "korvamitta" ja joulun tienoilla ollaan "leukamitassa". Ensi kesänä tukka on jo varmaan vähän yli hartioiden. Tavoitteeseen on matkaa siis vielä kaksi pitkää vuotta ja siinä lopullisessa tavoitteessa ollaan varmaan vuonna 2010. Toisaalta tavoitteena on myös paksu ja terve tukka. Ponnarin ympärys on ennen ollut varmaan n. 7 senttiä, mutta nyt tukan ollessa kunnossa ja vain 1/3 ulottuessa kiinni ympärys on sama. Joten tämäkin tavoite on toteutumassa.

Mutta nyt mennään täysillä kohti BSL:llää!!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Loka 2006, 19:40
Kirjoittaja Sheppa
Mun tavoite on vyötärölle. Nyt tukka yltää suunnilleen kainaloihin, hieman lyhyempi kuin BSL. Arvioisin saavuttavani vyötärömitan vajaan parin vuoden päästä, kasvuvauhti aika täsmälleen 1cm kuussa. Aion tasoitella noin sentin puolen vuoden välein, seuraavaksi maaliskuussa. Mulla ei koskaan ole ollut vyötärölle asti, toivon että kasvaa sinne asti :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Loka 2006, 10:57
Kirjoittaja nanai
Tavoitepituus taitaa olla rintsikkapituus + noin 10-15 cm. Nyt olen melkein saavuttanut rintsikkapituuden :). Jos hiukset kuitenkin näyttävät ohuilta ja rumilta pitempinä niin en aio kasvattaa niitä niin pitkiksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Loka 2006, 11:16
Kirjoittaja Ninamia

^sama kuin yllä eli hiukset saisi ylettää vähän ohi tuon BSL:n. Nyt puuttuu noin 2 senttiä BSL:stä, mutta hiukset melko kerrostetut, eli vielä kestää pitkään.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Loka 2006, 16:44
Kirjoittaja kivi
Tällä hetkellä tavoite on leukaan asti, ja minulle ne on jo todella pitkät  ;D Edes hartiamittaisia hiuksia en osaisi itselleni kuvitella, olisivat aivan liian pitkät.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Loka 2006, 20:25
Kirjoittaja Ice
leukamittaan välitavoite, siihenkin menee varmaan vuosi ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Loka 2006, 21:52
Kirjoittaja Eläimellisyys
BSL on tukka nyt, takaa jopa vähän yli ja edestä vajaa. Tavoitteena takaa vähän vötärön yläpuolelle ja edestä Giglin mainitsemaan tissien yli. N. 15 cm on vielä matkaa, vuosi menee kasvattaessa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Loka 2006, 23:11
Kirjoittaja Ella
Tukka alkaa olla aikalailla pisimmillään (takaa keskeltä :) ) BSL ja jostain syystä se näyttää lyhyeltä. Ehkä kerrostettu mallikin vaikuttaa asiaan mutta kovasti tekisi mieli lisäpituutta. Pakko napsaista jossain välissä kerrostuksista vähän kuivia, mutta pisimmät hiukset vaikuttavat hyviltä. Ei se BSL nyt niin kovin pitkä olekaan...  ???

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Loka 2006, 08:34
Kirjoittaja bbee
Haluisin mun hiukset tissien korkeudelle eli BSL? Se tuntuu kyllä mahdottomalta tehtävältä, enkä tiedä edes kasvavatko hiukseni niin pitkiksi. Minulla ei ole koskaan ollut pitkiä hiuksia. Hiusten kasvamisen avustamiseksi syön biotiinia 10 mg/vrk  :) :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Loka 2006, 10:33
Kirjoittaja Husky
Saisi nyt ensin korvat peittoon  ;D Sitten voisi alkaa haaveilla leukapituudesta. Päätin alkaa kasvattamisprojektiin kun katselin vanhoja kuvia joissa oli pitkä tukka ja se oli niin hieno. Tai siis siitä olisi saanut oikeilla tuotteilla ihanan. Kaduttaa. Mutta onneksi hiukset on uusiutuva luonnovara.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Loka 2006, 11:09
Kirjoittaja Amilo
Vastasin BSL, vaikka en ehkä en ihan niin pitkiä haluaisi, riittäisi vähän allekin. Nyt omat hiukset tuossa olkapää mitassa ja pidennykset on vähän pidemmät, tosin olen niitäkin klipsinyt koko ajan lyhyemmiksi... :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Loka 2006, 18:50
Kirjoittaja Inotti
Rintsikkapituus kelpaisi tännekkin. Olin jo aika lähellä sitä, mutta sitten tuli todella hieno päähänpisto ottaa spiraalipermis!  >:( Miten Inotti voikaan olla näin tyhmä!? Kuitenkin hiukset paloivat täysin (olivat sitä ennen todella hyvässä kunnossa) ja ne piti leikata... Toisin sanoen myöhemmin tapahtuneesta voidaan tehdä lauseke poikaystävä+hiukseni+keittiösakset = kaaos joka korjattiin kampaajalla. xD;;; Tyhmästä pääkopasta kärsii koko tukka.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 31 Loka 2006, 01:23
Kirjoittaja Trillian
Mä haaveilen myös hieman yli BSL-pituisista kutreista, Tosin nyt jo näyttää latvat sen verran huonoilta ja koko tukka ohuelta lirulta, että en tiedä, miten tässä käy, kasvaako nämä kuitenkaan tämän pitemmiksi.  :-\ Tällä hetkellä olen siis BSL-pituudessa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Marras 2006, 20:06
Kirjoittaja Opossumi
Vyötärölle ainakin, nyt ovat juuri ja juuri bsl-pituiset eli ainakin reilu vuosi-kaksi vielä. Pidemmätkin ois kiva saada, mutta kunpa sais ensin sen vyötäröpituuden.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 18:18
Kirjoittaja Surrur
Vastasin hartioille, ja sekin on aika yltiöpäinen tavoite, nimittäin hiusten pituus on nyt ehkä n. 5-8 cm  :o Kampaaja leikkasin monta senttiä liian lyhyeksi, mutta toisaalta tästä on hyvä aloittaa kasvattaminen kun huonokuntoisin osa on leikattu pois. Harmittaa kuitenkin kun tuohonkin mittaan on matkaa ainakin 5 vuotta..  :(

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 19:35
Kirjoittaja lumy
Äänestin leukaan asti koska leikkautan ihan just tän pois. Ihanaa päästä eroon siitä nihkeestä tunteesta kun hiukset roikkuu pesun jälkeen kolme tuntia märkänä puhumattakaan siitä kuinka säästän kaikissa hoitotuotteissa  ;)

Tämmöiseen pituteen mennään, nyt hiukset vähän yli hartioiden
http://soapnet.go.com/gallery/images/FarahFath.jpg

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 19:39
Kirjoittaja Mariia
Kuulun enemmistöön eli vyötärölle :) Tällä hetkellä hiusten pituus on tuossa hartioiden ja kainaloiden välillä... Aika nopsaan kasvanut viime aikoina, tai ainakin tuntuu siltä, liekö sitten biotiini vaikuttanut...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 23:21
Kirjoittaja J. Doe
Vastasin vyötärömittaan. Siinä pituudessa hiukseni olivatkin ennen kuin aloitin nykyisessä työpaikassani puolitoista vuotta sitten. Koko päivän istuminen näyttöpäätteen ääressä rutikuivassa toimistoilmassa + mahtava työstressi syövät tukkaa. :(

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 10:35
Kirjoittaja hunaja
Nyt on hyvät, kun ovat hartioille. En tykkää yhtään pidemmistä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 12:48
Kirjoittaja Zippo
Edellinen tavoite, eli BSL on saavutettu jo reilusti, seuraava piste on vyötärömitta  :). Tällä kasvu- ja tasoitusvauhdilla saavutan sen reilussa kahdessa vuodessa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 15:43
Kirjoittaja Iina-
Minun tavoite on oikeastaan toiseen suuntaan eli lyhyemmäksi. Tällä hetkellä nämä ylettää vähän olkapäiden alapuolelle ja haluaisin tästä vähintään viisi senttiä pois. Ja sivuilta vielä enemmän.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 18:27
Kirjoittaja Elliotta
Olen vähemmistön edustaja, eli tyytyväinen nykyiseen mittaan, joka on muutaman sentin korvan alle.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 19:15
Kirjoittaja Josi
BSL tavoitteena, ehkä vähän jopa alle riittäisi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 20:25
Kirjoittaja nectar
Vastasin, että olen tyytyväinen nykyiseen pituuteen. Ehkä vähän pidemmäksi voisin vielä kasvattaa. Tykkään, että hiukset saavat olla takaa melko pitkätkin, mutta kerrostetusti leikattu ja edestä reippaasti lyhyempi. Vaikea selittää ::)!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 20:53
Kirjoittaja Piitu
Vastasin, että ei tavoitepituutta. Olen nyt oikein tyytyväinen puolipitkään tukkaani. Tavoitepituus tosin voisi mulla olla vaikka vyötärölle, mutta tämän hiirenhännän kanssa se ei ole käytännössä mahdollista, joten olen luopunut ajatuksesta kasvattaa enempää. Päinvastoin välillä on hetkiä, jolloin tekisi kovasti mieli taas leikkauttaa lyhyeksi. Se kun on niin paljon helpompaa ja nopempaa kuin kasvattaminen ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 21:08
Kirjoittaja Annie
Laitoin että hartioille. Mutta toisaalta hivenen yli olkapäiden olevat hiukset ovat tällä hiuslaadulla aika maksimi. Pitää nyt katsoa kunhan saan hiuksen koko pituudelta hyvään kuntoon, että kasvattelenko sitten pidemmäksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 21:10
Kirjoittaja almiros
Vyötärölle. Nyt on sillai... vähän yli olkapäiden  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 22:49
Kirjoittaja Avril
Enemmistön tavoin minäkin yritän kasvattaa hiuksistoani vyötärömittaiseksi.  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 05:35
Kirjoittaja Kettukiesi
Tais mennä ohi jo ajat sitten. ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 13:32
Kirjoittaja Klaara
Minulla on tavoitepituutena BSL. Sen pitempiä hiuksia en osaa itselleni kuvitella, ainakaan juuri nyt.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 21:50
Kirjoittaja bast
efiina kirjoitti: Tavoitteena olisi saavuttaa se maksimimitta, mihin hiukseni pystyvät kasvamaan.
Muakin kiinnostaa maksimimitta. Tällä hetkellä rintsikkapituus ja vyötäröpituuteen olisin ehkä tyytyväinen, mutta siitäkin ohi voi kasvaa niin pitkälle kun suostuvat. Hohhoijaa... katsotaan sitten kymmenen vuoden päästä saavutinko polvipituuden  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Helmi 2007, 16:33
Kirjoittaja Moonflower
Mä taidan olla todella lähellä tavoitemittaani  :).

Pisimmät hiukset on nyt 55cm ja ihan viime aikoina ne on alkanut tuntua oikeasti pitkiltä. Vielä viitisen senttiä voisin lisämittaa ottaa, mutta ei enempää. En tykkäisi yhtään peppumittaisesta tukasta. Nämä saa vielä laitettua vähän eri tavoilla, eivätkä ne valu raskaana selkää pitkin. Eivätkä jää joka oven tai vetoketjun väliin... siis juuri sopivat minulle. Tätä pitänee juhlistaa jotenkin  :D.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Helmi 2007, 22:29
Kirjoittaja Ilyasviel
Metri. Siihen olisi matkaa enää 20cm  ;) saa nähdä kasvavatko sinne asti - toivon ainakin kovasti! Totta kai annan kasvaa ehkä vähän vielä pidemmiksi jos karvat niin haluavat.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 08:03
Kirjoittaja tnn
Tavoite on edelleen vyötärömitta joka hiljalleen alkaa olla saavutettu ! Tuntuu edelleenkin ettei tukka vielä niin pitkä ole, mutta kun kummitätini leikkasi tukkaa eräänä päivänä niin kyllä ne sakset vyötäröllä (tai pikkuisen yläpuolella) asti tuntuivat ;D Nyt vielä muutama sentti pituutta ja sitten alkaa kärsineimpien osien poiskasvatus.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 14:25
Kirjoittaja Peachtwist
BSL on saavutettu ja vielä olisi tarkoitus kasvattaa vyötärölle asti :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 16:07
Kirjoittaja Säde
Toivoisin hiusteni lopettavan kasvunsa jotta malli säilyisi hyvänä pidempään  :P

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 16:13
Kirjoittaja Laureen
Vastasin BSL, voi tosin olla että lyhyempikin riittää. Ainakaan sen pidempiä hiuksia en halua.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 16:15
Kirjoittaja Ananas
Mun hiukset on nyt tavoitepituudessaan, eli bsl on saavutettu. Joudun kuitenkin jatkamaan kasvatusta piakkoin ja pyrkimään tähän tavoitepituuteeni uudestaan, koska uskoisin vaalennusoperaation jälkeen joutuvani uhraamaan pituutta jonkin verran.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 21:54
Kirjoittaja babei
Äänestin vyötärölle. yllättävän monella onkin tuo tavoitepituus  :) Tällä hetkellä hiukset BSL:n ja vyötärön puolivälissä :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 23:19
Kirjoittaja Hipsu
BSL ois tavoitteena, nykyisen pituuden voi nähdä avasta! Mulla oli vuosi sitten melkein BSL pituinen tukka, mutta kun päätin kasvattaa chi-suoristuksen pois sai letti lyhentyä.

Luulisin että tavoitteen saamiseen mulla menee n. vuosi - puolitoista, mun tukka on aika nopea kasvuinen.  ;)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 08:48
Kirjoittaja zubi
Vastasin olkapäille. Leukaan on enää pari senttiä, niin se olisi huono tavoite: pitäähän sitä olla haastetta.  ;D En usko että haluaisin pidempää kuin hartiamittaista, mutta mistäs sitä tietää miten mielihalut vielä muuttuu...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 09:44
Kirjoittaja Eleonora
Tällä hetkellä tavoite on BSL, se olkoon välitavoite. Lopullinen tavoitteeni on kuitenkin vyötärömitta, mutta siihen menee aikaa enemän :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 12:57
Kirjoittaja zubi
Mikä ihmeen BSL???

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 13:11
Kirjoittaja MerGirl
Liiveihin asti jos edes kasvaa. Äet sanoi että sinne on matkaa viitisen senttiä, en usko mutta en pysty todistamaankaan, en yksinkertaisesti saa katsottua niin tarkkaan.
Sen jälkeen todennäköisesti pätkäsen lyhyeksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 13:16
Kirjoittaja zubi
TopShop kirjoitti:
Zubi kirjoitti: Mikä ihmeen BSL???
http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... ic.php?t=5
:)
Ok, kiitos.  :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 18:40
Kirjoittaja Haylie
Vastasin vyötärölle. Tällä hetkellä on lähes BSL, tosin hieman saattaa lyhentyä kampaamoreissun jälkeen.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Helmi 2007, 23:54
Kirjoittaja Inotti
Olkapäille tai ainakin leukaan asti. Ei se nyt niin tarkaa ole. Olisi vain kiva saada taas hiukset kiinni ja käyttää kaikkia kivoja hiuskoruja ja kihartaa tukka seillaisiksi loiviksi kiharoiksi. Haaveena olisi sellainen pin-up girl tukka punaisena. Kiharaa tukkaa tosin en valitettavasti voi saada ja permistä en ihan heti ajatellut hankkia uudestaan, joten sitten vain nukutaan rullat päässä joka yö prkl.  ;D Noh, toivoa aina saa?

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Maalis 2007, 01:08
Kirjoittaja salute
N.3-8 cm edestä ja päällihiuksista, vaivainen sentti sivuilta ja takaa. Tuonne päin:
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... irdressing

Oma tukka hipoo takaa melkein vyötäröä. ::) :P

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Maalis 2007, 02:03
Kirjoittaja Satine
vastasin että BSL, mutta kun lähestyn sitä (enään pari senttiä vajaa?) niin tavoitemittaki kasvaa koko ajan  :D unelma olisi kasvattaa suunnilleen BSL:n ja vyötärön välimaille, sitten leikata hiukset "sulkamaisiksi"

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Maalis 2007, 09:54
Kirjoittaja Tuu
Juu, vyötärölle olisi tavoite saada taas tukka.  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 21:41
Kirjoittaja LadyRaven
Laitoin että takapuoleen vaikka sinne tämä jo melkein yltää. Tuohon pakaran alareunaan olisi unelma, sen pidemmät ovat varmaankin jo paljon hankalammat.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 21:34
Kirjoittaja Trillian
Ylva kirjoitti: Mä haaveilen myös hieman yli BSL-pituisista kutreista, Tosin nyt jo näyttää latvat sen verran huonoilta ja koko tukka ohuelta lirulta, että en tiedä, miten tässä käy, kasvaako nämä kuitenkaan tämän pitemmiksi.  :-\ Tällä hetkellä olen siis BSL-pituudessa.
Nelisen kuukautta sitten vastasin näin, ja olen kyllä mennyt jo yli BSL-pituuden (tai siis hiukset ovat tämän urotyön suorittaneet) - jee jee! :D Ja olen kerran tasoittanutkin nämä tässä välissä. Voi kun kiva. Seuraavaksi tavoitteeksi voisin ottaa vaikka vyötäröpituuden, sinne asti tuskin koskaan sentään yletän.  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Huhti 2007, 19:37
Kirjoittaja Tiliantti
Polviin asti olisi kiva saada, mutta en kamalasti pety vaikka eivät tästä enää paljoa kasvaisikaan. Polvipituista pidemmäksi en myöskään halua, menisi jo liian hankalaksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Huhti 2007, 12:37
Kirjoittaja Magia
BSL noista vaihtoehdoista, mutta haluan kuitenkin hieman pidemmän.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Touko 2007, 11:13
Kirjoittaja salute
Mitataanko esim. tuo vyötäröpituus edestä vai takaa? Anatomisista syistä tukka voi ylettyä katselukulmasta riippuen eri kohtiin. ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Touko 2007, 20:07
Kirjoittaja Piitu
^Takaa tietenkin, silloinhan ne näyttävät paljon pidemmiltä. Ja kun vielä taivuttaa vähän päätä taaksepäin, niin saa lisää senttejä ;) ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 17 Touko 2007, 22:21
Kirjoittaja Luscious
Mulla on tavoitteena yhä BSL, vaikka v-mallisen latvuston pisimmät hiukset sitä jo hipookin. Koska hiukset on niin rankasti kerrostetut, on vaikutelma mielestäni lyhyempi, kainalomittainen. Varsinkin edestä. Odottelen nyt että kasvais reilusti tohon rintsikkamittaan, niin sitten tavoite taitaakin siirtyä salamana tohon vyötärömittaan.. ::) -tavoitehaneisiismissäännimessäkoskaanolesemittaminkäjosaavuttaa- 
Mutta lupaan yrittää olla oikein tyytyväinen hiuksieni pituuteen siinä vaiheessa, kun ne toisellapuolella ollessaan (edessä) on rinnan päällä. Toivottavasti ensi vuonna samaan aikaan!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 17 Touko 2007, 22:57
Kirjoittaja Luna
Vastasin vyötärölle. Hiukset on nyt siis BSL:n ylittäneet, kesäkuun alussa aika kampaajalle missä lähtee pari senttiä pois. Vyötäröpituus saavutetaan todennäköisesti jouluun mennessä, ja sen pidemmäksi en kasvata  :) Haluan kokeilla että miltä niin pitkät hiukset näyttävät ja tuntuvat minulla, sen jälkeen paluu tähän nykyiseen muutaman sentin yli BSL-mittaan. Viimeistään syksyllä ostan klipsituuhennokset, tukka on sitten kivan pitkä ja paksu  :-*

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Touko 2007, 11:31
Kirjoittaja kivi
Leukamitta on miltei saavutettu, nyt tavoitepituus on hartioille. Mikaela Ingbergillä oli keskiviikon Hesarissa kivan mittaiset hiukset, sellaiset ovat nyt tavoitteena.

edit. Tässä kuva Ingbergin hiuksista Kuva

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Touko 2007, 13:12
Kirjoittaja Satine
Vaihdoin tavoitemitan BSL:stä vyötärölle, koska nyt voin melkoisen varmasti sanoa että hiukset ovat BSL mittaiset, meinaan latvat kaartuvat sen verran että en ole päässyt varmuuteen siitä joko ne olisivat rintsikkapituudessa. En usko kuitenkaan kasvattani hiuksia vyötärölle asti, mutta tästä vielä väh. 5cm olisi mukava saada  :) En tosin tiedä haluaisiko kampaaja napsauttaa latvoista joitakin senttejä pois, kun ensi viikolla olisi aika varattu. Tosin vain värjäykseen niin toivon että sakset pysyvät kaukana tästä päästä  :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Touko 2007, 21:47
Kirjoittaja Nienna
Ennen ihannemitta oli mahdollisimman pitkä, yli polvenkin. Suihkussa tajusin että takapuoleen yltävät ois just passeli. ;D Peittävät rinnan just ja just, eli kasvattelua on.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Touko 2007, 17:56
Kirjoittaja tnn
Mun entinen tavoitemitta oli vyötärölle, mutta alan tulla siihen tulokseen että se on aivan liian pitkä munlaiselleni lyhytselkäiselle 156 senttiselle. Nyt tukka vähän yli puolessa selässä ja lähes päivittäin saan kommentteja, miten hurjan pitkä se on, joten taidan lopettaa kasvattelun tähän. Eli puoleen selkään, siis muutamisen sentin BSL:n yli, on mun nykyinen tavoitemitta, johon on jo päästykkin.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Touko 2007, 17:26
Kirjoittaja petomaani
Nyt vois saada pikkasen (max 5 cm) pituutta lisää. Lyhyessä meinaan silti pitäytyä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Touko 2007, 13:06
Kirjoittaja Kissatukka
Mäkin vastasin BSL. Noin kk sitten kaveri leikkasi aika paljon, nyt ovat noin hartioille ja ihan kivat, mutta en taida olla ikinä nykyiseen tyytyväinen, joten kasvatus taas edessä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Touko 2007, 20:29
Kirjoittaja Rimmu
Mun tavoitepituus olis johonkin alaselkään, nyt olen säälittävästi olkapäillä asti. Toisaalta tekisi mieli vetästä polkkatukka, on tää vaikeeta :-\ Kesällä tosin se polkkatukka vois olla ihan kätsy, ja sitten kesän jälkeen jatkaa kasvatusta :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Touko 2007, 20:52
Kirjoittaja Misato
Pitkällä tähtäimellä tavoitteena on BSL, tällä hetkellä leukamittaankin on vielä matkaa...  Lyhyessä tukassa on kieltämättä puolensa, mutta viime aikoina on tullut niin kova ikävä pitkää hiuksistoa (näen siitä uniakin  ;D), että liityn kasvattajien kerhoon.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Touko 2007, 21:02
Kirjoittaja irvikissa
BSL tuli hetki sitten täyteen ja nyt on tavoitemitta rintojen alle. Kolmas tavoitemitta on vyötärölle, mutta sinne taitaa kestää vielä muutaman vuoden verran.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Touko 2007, 21:17
Kirjoittaja Magia
Minulla on myös tavoite rintojen alle, nyt ulottuu hieman yli kainalon, eli BSL suunnilleen.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Kesä 2007, 10:57
Kirjoittaja salute
Vyötärö saavutettu, pidemmäksi en ainakaan tällä hetkellä halua. Erittäin lyhyt hiusmalli silti houkuttelee jossain epärealistisessa haavemaailmassani.  Latvani ovat nyt aika ohuet juureen ja pituuksiin verrattuna,varsinkin pariin kertaan värinpoistolla räjäytetyissä punaisissa osioissa. ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Kesä 2007, 12:09
Kirjoittaja petomaani
Nyt pitäis saada pikkasen pituutta, semmonen "Susanna Kallur"- tyylinen pikkupolkka :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Kesä 2007, 10:01
Kirjoittaja Ninamia
Nyt pidennysten kanssa tuo aikaisempi, eli reilu 5 cm yli BSL saavutettu. Kerrostus edelleen aika vahvaa, eli tarkoitus ´kasvattaa omia hiuksia vielä, jotta latvan paksuus vähän paranisi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Kesä 2007, 12:25
Kirjoittaja Beatrix
Ajattelin kohta leikata vähän huonoja latvoja pois, joten sen jälkeen olisi bsl tavoitteena. Hiukseni ovat siis kerroksittain leikatut, joten pisimmät saisivat yltää rintsikoihin.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 02 Heinä 2007, 13:35
Kirjoittaja peppi
Kasvatusurakka alkoi keskiviikkona  ;D Tavoite on saada lyhyestä edes lyhyt polkkatukka, eli noin 5 senttiä ainakin pituutta. Saapa nähdä kuinka käy, yleensä en saa kasvatettua edes kahta senttiä....

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 02 Heinä 2007, 13:47
Kirjoittaja Minsku
BSL oli ja meni, nyt hiukset on hartioille asti, mutta luultavasti pienimuotoinen kasvatusoperaatio on edessä, tai sitten ei. En vielä tiedä :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Heinä 2007, 20:52
Kirjoittaja Merial
Tällä hetkellä on ollut useampi kuukausi vierähtänyt kun ei ole tullut hirveitä pakkomielteitä lyhyempään suuntaan, eli kovasti toiveissa on siintänyt hyvin vakaasti pidempi tukka. :)

Selkä kun on niin lyhyt niin varmaan vyötärölle ylettyvä tukka näyttäisi minulla vasta pitkältä. Muutamia kuukausia näin unen jossa minulla oli juurikin vyötärölle asti ulottuva punertavanrusehtava, kiiltävä ja luonnollinen tukka ja tuota unta sitten koitankin useasti miettiäkin, että pysyy tavoite selkeänä.

Edit. Ja sinne vyötärölle ylettyvä tukka tarkoittaisi sitten +37 cm tähän nykyiseen hartioille ulottuvaan malliin. ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Heinä 2007, 22:37
Kirjoittaja Lilja
Olen joskus muinoin vastannut, että "Reiden puoliväliin". Ulkopuolisten havaintojen mukaan mitta on saavutettu tai ainakin saavutetaan parissa sentissä. En ole varma, pitäisikö muuttaa tavoitetta "Polviin". Luultavasti ei, sillä se olisi jo liioittelua ja epäkäytännöllistä.

Joo, nyt on viimein aika hankkia elämä hiusten lisäksi. ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Heinä 2007, 14:26
Kirjoittaja Hipsu
Hipsu kirjoitti: BSL ois tavoitteena, nykyisen pituuden voi nähdä avasta! Mulla oli vuosi sitten melkein BSL pituinen tukka, mutta kun päätin kasvattaa chi-suoristuksen pois sai letti lyhentyä.

Luulisin että tavoitteen saamiseen mulla menee n. vuosi - puolitoista, mun tukka on aika nopea kasvuinen.  ;)
Se tavoite ois taas toi BSL, mutta aikaa taitaa mennä ainakin 2 vuotta.. ;D Kuukausi sitten leikattu kesä-tukka hiukan hidasti tavoitteeseen pääsemistä..

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 10 Heinä 2007, 15:16
Kirjoittaja Axamit
BSL...  saa sitten nähdä tyytyykö siihen.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 10 Heinä 2007, 15:26
Kirjoittaja Laura
BSL olis aika hyvä tavoitepituus tässä vaiheessa, tai sanotaanko nyt, että hyväkuntoista tukkaa bsl-pituuteen :) Pisimmät hiukseni kasvavat tuohon bsl-pituuteen varmaan muutamassa kuukaudessa, ja siitä sitten todennäköisesi lyhentelen vähän kerrallaan, että saan huonokuntoiset kasvatettua pois. Joku vyötäröpituinenkin olisi aika ihana, mutta saa nähdä riittääkö kärsivällisyys niin pitkälle, kun huonokuntoisen tukan pois kasvattamiseen menee jo oma aikansa... Pitkää ja huonokuntoista tukkaa en halua. Tosin pikkuhiljaa hamput, jotka olin jo leikkaamassa pois, ovat näyttäneet elpymisen merkkejä, joten katsellaan nyt, miten paljon pitää käydä lyhentelemässä. Nopeestihan nää kasvaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 13 Heinä 2007, 18:25
Kirjoittaja Eudokia
Lilja kirjoitti: En ole varma, pitäisikö muuttaa tavoitetta "Polviin". Luultavasti ei, sillä se olisi jo liioittelua ja epäkäytännöllistä.
Olen Liljan kanssa samaa mieltä, että polviin asti ulottuva tukka olisi jo hankala. Itsekin tahdon reiden puoliväliin ulottuvat hiukset. Toisaalta haaveilen aivan lyhyestä tai vyötärömittaisesta tukasta, mutta en vain uskalla toteuttaa leikkaamista.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Heinä 2007, 20:06
Kirjoittaja KaroL
Nykyinen tukan pituus alkaa olla jo liiankin pitkä (melkein vyötärölle). Tavoitteeni koskevatkin hiusten kuntoa ja paksuutta...vaikeammin saavutettavissa kuin pituus. :-\

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Heinä 2007, 20:56
Kirjoittaja -Iina
Vyötärölle olis tarkoitus kasvattaa... mutta sinne on piiitkä matka matka vielä  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Heinä 2007, 16:03
Kirjoittaja lee_
Unelmaa: vyötärölle ja hyväkuntoisina, todellisuus: vähän yli hartioille ja hamppulatvoilla ;)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 01:20
Kirjoittaja marenki
Vastasin olevani tyytyväinen tämänhetkiseen mittaan, kun vaihtoehdot eivät sopineet eli en nyt varsinaisesti halua vyötärömittaisia hiuksia, muttei niihin pitkäkään matka ole. Muutaman sentin pidemmät voisivat ehkä olla ja asia korjaantuu muutamassa kuukaudessa. Olen kuitenkin tukkaani nyt varsin tyytyväinen.  :-*

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 04:02
Kirjoittaja Angora
Rintsikkapituutta lähden nyt kasvattamaan. Tällä hetkellä hartiapituus. Mulla ei juurikaan pidempiä hiuksia olekaan ollu sitten seiskaluokan kun onnistuin joskus sen jälkeen nämä kampaajalla tuhoamaan (liian lyhyt leikkaus) ja sen jälkeen olen sinisilmäisenä uskonut kampaajiani, että kapeakasvoisena mulle sopii paremmin lyhyemmät. Mun mielestä mun kasvot on kyllä kaikkea muuta kun kapeat ja siksikin tekis mieli nähdä miten nuo pitkät hiukset nykyään sopii. :) Inhoan vaan näitä välivaiheita - varsinkin otsatukassa. :-\

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 02 Elo 2007, 17:34
Kirjoittaja Erykah
Tavoite on nyt selkiintynyt tasapitkäksi BSL-pituukseksi. Nyt mulla on takimmaiset hiukset tuon mittaiset, mutta edestä jää vähän vajaaksi ja etuhiukset (kasvatan tasapitkästä otsiksesta) ovat leukaan. Mutta toivottavasti siinä vaiheessa kun nuo etuhiukset ovat tarpeeksi pitkät (eli varmaan muutaman vuoden päästä  ::) ) muu tukka olisi hyväkuntoista kun olen siirtynyt värjäämään Elumenilla ja latvoissa kummitelleet vanhat värinpoistot ovat lähteneet.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 13 Elo 2007, 22:58
Kirjoittaja Tiitunen
Vyötäröpituus, suhteellisen tasapitkänä, on tavoitteeni. Eikä siihen ole enää mikään mahdottoman pitkä matka,  :D pisimmästä kohdastaan takaa tukka on noin 5 cm vyötärön yläpuolelle. Sivuilta ja edestä hiukset ovat kylläkin jopa yli 10 cm lyhyemmät, eli kasvatus jatkuu pikku hiljaa saksien ja etummaisia, hauraampia hiuksia erityisesti hellien.  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Elo 2007, 11:57
Kirjoittaja Vovka
Ihannepituuteni on tällä hetkellä vyötäröön/lanteille asti. Siitä voi sitten  jatkaa pyllypituuteen jos innostusta vielä riittää ja jos tukka pysyy hyväkuntoisena. Vaikka luultavasti pitäisin kyllä niin pitkiä varmaan vähän hankalina.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Marras 2007, 23:26
Kirjoittaja Valentine
Tavoitteena olisi tällä hetkellä hieman rintojen alle ( siis lähes samaa mittaa mitä minulla vielä kuukausi sitten olikin) hyväkuntoisena ja paksuna. Tällä hetkellä hiukset ovat hartioille, eli aikaa menee vielä ainakin 2 vuotta, kun senteistä puuttuu vielä n. 20 cm... Ei muuten ole niin ärsyttävää, mutta inhoan välivaiheita, kun eivät ole vielä alle rintojen,  mutta eivät ole kunnolla lyhyetkään.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Marras 2007, 12:55
Kirjoittaja Margot
Oliskohan mulla nyt tuo hartiapituus? Olen aika tyytyväinen näinkin, mut BSL-pituus voisi olla kiva. Siitä pidempiä en halua. En tosin ole ollenkaan varma, haluanko ylipäänsä tätä pidempiä hiuksia. Mulla on ollut joskus tuo BSL-pituus, ja toisaalta se on kuvissa ihanan pitkä, mutta toisaalta aika raskas (=menee pitkin päätä) ja huonokuntoinen. Nyt hoidan kyllä hiuksiani paremmin, joten voisihan sitä kokeilla, josko kasvaisivat parempikuntoisina.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Marras 2007, 15:12
Kirjoittaja stinttapo
Tällä hetkellä (väli)tavoitepituus on leukaan asti. Nyt hiukset ovat lyhyet ja rikotut, n.5-10cm pitkiä hiuksia.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Marras 2007, 15:37
Kirjoittaja MissWorld
Olkapäille. Pisimmät hiukset ovat kylläkin jo sen pituiset, mutta mulla on kerroksittain leikatut hiukset ja lyhimmät niistä yltää tällähetkellä johonkin vähän korvien alapuolelle. Eli haluaisin siis noi lyhimmät hiukset olkapääpituisiksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Marras 2007, 19:09
Kirjoittaja chiliad
Nyt ekana olkapäille, hiukset on pätkityt, nii et noi tällä hetkellä "alimmaiset" hiukset ulettuis olkapäille, siitä sit jatketaan ;)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Marras 2007, 19:11
Kirjoittaja Ilyasviel
Pepun yli/reisille. Siitä pidemmäksi ei tarvi kasvaakaan. Tällä hetkellä mennään pepun päällä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 18:30
Kirjoittaja saukko
Tällä hetkellä välitavoitteena on BSL, ja siihen on matkaa sellaiset 10-15 senttiä. Lopullinen tavoite on jossain BSL:n ja vyötärömitan puolessa välissä, mutta jää nähtäväksi, pääsenkö ikinä niin pitkälle. Rintsikkapituudessa ajattelin ruveta pikku hiljaa pätkimään kerrostuksia tasapitkiksi, ja jos tukka ei siinä mitassa ala näyttää surkealta hiirenhännältä niin sitten vaan lisää pituutta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 19:30
Kirjoittaja Mir
Lopullista tavoitettani en vielä tiedä, mutta välitavoitteena voisin pitää vaikka bsl-pituutta, johon on matkaa muutama sentti. Vyötärölle asti olisi kiva saada hiukset kasvamaan mahdollisimman terveinä, ja siitä sitten eteenpäin jos on mahdollista.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 20:02
Kirjoittaja blendermiss
BSL on kaukainen haave  :-\

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Marras 2007, 20:19
Kirjoittaja Chaos
Tällä hetkellä BSL, sitten vyötäröpituus ja lopuksi takapuolipituus, jos näyttää hyvältä sen pituisena.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Marras 2007, 10:29
Kirjoittaja Minsku
Takaisin BSL:ään haluaisin, tuli tuossa heinäkuun lopussa pätkäistyä sen verran, että siihen menee vielä todella kauan...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Marras 2007, 13:54
Kirjoittaja Livia
BSL, melkein olen tavoitteessani. En tykkää kovin pitkistä hiuksista, joten siihen varmaan loppuu kasvatus. Mikä ero muuten on "olkapää" ja "hartia" mitalla? Eikös olkapäät ole hartiat? ::) Vai tarkoittaako tuo hartiamitta lapaluumittaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Marras 2007, 16:51
Kirjoittaja petomaani
Ensin aattelin, että no. Kasvatellaan taas. No mutta kun tää lyhyt toden totta on se "mun naamani juttu!" :D Nyt muuten hiukset on leikattu avattareni mallin mukaisesti, melkein. Etuhiuksissa hieman eroa :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Marras 2007, 15:45
Kirjoittaja Tiitunen
Avatarkuvasi onkin hieno, tosi sielukas katse. :D Hiuksetkin ovat siinä kivat, vaikka itselläni tykkäänkin vain pitkistä. Minulla pisimmät hiukset on arviolta 8 senttiä yli BSL-pituuden, mutta edestä hiukset ovat lyhyempiä. Haluaisin suunnilleen kaikki hiukset vyötärön tasalla (tai hiukan pitemmiksi). Minulla tämä tarkoittaa 5-10 senttiä lisää pituutta, sitten olen varmasti tyytyväinen. Edessä voisi ehkä olla jotain jujua, vähän kerrostusta tms., mutta suunnilleen tasapitkät haluan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Marras 2007, 18:07
Kirjoittaja wendy
BSL mitta on tavotteena, mutta menee jonkin verran aikaa, leikkelen säännöllisesti kuivia latvoja pois. BSL-mittaa pidempiä hiuksia en taas itselleni edes halua..

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Marras 2007, 18:17
Kirjoittaja Radish
Ensimmäisenä tavoitteena saada lyhyimmät kerrostukset BSL-pituuteen, pisimmät tuota pituutta jo hipovat. Kasvatettavaa noin 7 senttiä siis ja sitten voisin taas harkita hiusten leikkaamista tasapitkiksi, tai ainakin huomaamattomampaa kerrostusta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Marras 2007, 20:54
Kirjoittaja Manna
Koska BSL-mitta on tavoitettu, niin kai se on sitten tuo vyötärö (tai se paikka, jossa mulla pitäisi olla vyötärö  ;) )

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 12 Marras 2007, 21:46
Kirjoittaja Erykah
Tavoitteena suunnilleen tasapitkä BSL. Takatukka onkin jo sen pituinen, mutta koska kasvattelen tätä tukkaa tosi kerrostetusta mallista, sivuhiukset ovat kymmenisen senttiä lyhemmät ja etutukka yltää juuri korvien taakse. Yritän siis kasvattaa tukasta tasapitkää ensin, katsotaan sitten miltä näyttää ja kasvaako tukka vielä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Marras 2007, 05:34
Kirjoittaja peppi
Tavoite on nyt olkapäille, enpä olisi ikinä uskonut että alan hiuksiani kasvattamaan näin paljon. No pidennykset auttavat nyt ainakin jotenkin alkuun... ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 17 Marras 2007, 13:06
Kirjoittaja Miyu
Vastasin vyötärölle, mutta jos tuo pituus ei tunnu kamalan hankalalta, niin varmaan jatkan kasvatusta peffaan asti. Ainakin... ;) Tällä hetkellä pituus n. BSL tai vähän yli, mutta tosi voimakkaasti kerrostettu ja näyttää siksi ehkä vähän lyhyemmältä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 17 Marras 2007, 23:49
Kirjoittaja Sylvia
Tavoite on hyväkuntoinen vyötärömitta. Siitä jatkan tuskin kamalasti eteenpäin, joskus hiukset olivat ihan alaselkään ja tuntuvat jo liian pitkiltä. Tällä hetkellä mittana BSL eli ihan hirveästi ei enää matkaa ole. :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 05:19
Kirjoittaja Mindy
BSL tavoitteena. Eli siinä etappi yksi. Ja sitten kasvatus tietty jatkuu pitkälle ja pitkään ;) :-*

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 11:14
Kirjoittaja kaarina
Minullakin tavoitteena on BSL. Pidempää en edes haluaisi. Katsotaan kasvaako sinnekään asti...
Rastoina kasvoivat hyvin pitkiksi, mutta niissähän ne kaikki latvat taisivat olla joskus vuosia aiemmin irronneita hiuksia.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 13:22
Kirjoittaja Kemuli
Takapuoleen on tavoitteena. Aikaisemmin oli vyötärölle, mutta nälkähän tunnetusti kasvaa syödessä ::) Olkoon vyötärömitta välitavoitteena.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 13:48
Kirjoittaja Earlybird
Tavoitteena vyötäröpituus, tai ainakin melkein. Ennen oli BSL, mutta haluankin pidemmät, kun olen nyt saavuttanut BSL:n.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 13:58
Kirjoittaja Kayla
Tarkoitus olisi taas kasvatella hiukset vähitellen nykyisestä leukapituudesta BSL-mittaan. Tuota pidemmäksi mun hiukset eivät tahdo jaksaa kasvaakaan  :-[

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 15:15
Kirjoittaja Ulrika
Tavoitepituutena BSL. Pidempää en aio kasvattaa, tokko nää kasvaisivatkaan. Mutta tuo olisi mulle se ihannepituus ja matkaa siihen on vielä about 5 cm.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 20:06
Kirjoittaja nita
Välitavoitteena olkapäät. Sitten siitä alaspäin, niin pitkään ku kasvaa :) Mutta jos ton olkapää-mitan saavuttas ensin, niin ois hyvä (ja pisin mitta vuosikymmeniin). Toivottavasti biotiini kasvattaa tukkaa nopsasti :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 20:13
Kirjoittaja ZombieQueen
Mun tavoitemitta on BSLn ja vyötäröpituuden puoliväli, olisiko tämä sitten mid-back lenght? Tosin voi olla että kun tuohon pääsen haluan kasvatella vielä. Ärsyttävää kun tyvikasvua pukkaa ja silti tuntuu ettei tukka kasva. :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 20:42
Kirjoittaja saukko
^ Mulla ihan sama. Aiempi tavoite oli BSL, mutta nyt kun se alkaa jo olla saavoitettuna niin ahneus iski ja haluan lisää. :D Veikkaan, että vyötärömitta olisi mulle jo liikaa, tukka kun ei hirmuisen paksu ole. Ehkä jonkun 15 senttiä voisi vielä kasvatella ja miettiä sitten tavoitteet uusiksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 21:59
Kirjoittaja tadetski
Jos nyt ensin saisin tuohon korvanmittaan ja siitä pikkuhiljaa pidemmäksi. Pitää ottaa aina yksi tavoite kerrallaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 22:28
Kirjoittaja Ziru
Tukka nyt vähän yli solisluiden, tahtoo tissi-pituiset :) BSL siis. Siihen auttaa pidennykset! Jotka laitan 3.3. HIH!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 23:13
Kirjoittaja dinaella
Jos vielä saisi sen 10-15cm (korkeintaan)  kasvatettua niin olisin tyytyväinen. Jos vain kunto pysyy hyvänä :) Tällä hetkellä hiukset on melkein 70cm pitkät.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 00:25
Kirjoittaja Inotti
Vyötärölle! Tavoitteena ei ole täydellisen kuntoinen supersileä tukka vaan enemmän sellainen villimpi pitkä tukka, mistä monet täällä ei niinkään tykkää... Eli latvat saa hiukan hapsottaa ja pörröttää, jos se nyt edes on mahdollista tällä minun luonnostaan toooooooodellla supersileässä tukassa.  :D Haha, nyt tukka on vasta graafisen tasainen polkka (mistä kyllä tykkään myöskin), joten kasvatteluun menee aikaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 12:27
Kirjoittaja Kronia
Mulla on myös tavoitteena (hyvin pitkän aikavälin) vyötärölle ulottuva tukka.
Tuttifrutin tavoin en halua sellaista sileää silkkitukkaa, vaan semmoisen villin ja pöyheän tukan. Lykkyä tykö mulle vaan :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 14:30
Kirjoittaja Ursula
Mulla on tavoitteena hyväkuntoinen BSL-pituinen malli, omalla värillä maustettuna. Pari vuotta tässä varmaan menee, ainakin hyvää kuntoakin tavoitellessa. Menin muutenkin pätkäisemään hiuksia aika reippaasti tuossa muutama kuukausi sitten, joten kasvatusprojektista on tulossa pitkä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 12:06
Kirjoittaja ansq
vastasin bsl.
just aattelin et maksimissaan vyötärölle, pidempiä en halua ihan käytännän syistä;)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 20:52
Kirjoittaja Iia
Tavoite ois just tuohon rintsikan nauhan yläpuolelle, ei siis ilmeisesti aivan Bsl, kun en usko, että ne enää sitä tarvittavaa muutamaa senttiä siitä kasvaa.  ;D Mutta saavat kyllä kasvaa jos ovat kasvaakseen.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 20:59
Kirjoittaja Chaos
Noh. Huomenna lähtee 5 cm eli tällä hetkellä realistinen tavoite on kasvatella 10 cm :D Katsotaan sitten siitä eteenpäin riippuen hiusten kunnosta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Helmi 2008, 23:12
Kirjoittaja meriucha
Muutama vuosi ku vielä jaksaa kasvatella niin ulottuu peppuun asti, mikäli nämä nyt sitten todella kasvavat niin pitkiksi. Mutta toivotaan  :P

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Helmi 2008, 15:42
Kirjoittaja Kirppu
Kun olis aavistustakaan mitä haluan, hiukset on taas muutaman sentin päässä BSL-pituudesta ja mua alkaa aina tässä vaiheessa ärsyttää suunnattomasti, haaveilen sellasesta rikotusta, vähän räjähtäneen näkösestä leuka-hartia-pitusesta letistä ja irvistelen peilikuvalleni näitä harjaillessani, sakset himottaa suunnattomasti. Mutta. Mulle ei yksinkertaisesti sovi lyhyemmät hiukset kun mulla on tällanen "söötti" pitkä ja äklölaiha 13-vuotiaan pojan kroppa, kaukana mistään naisellisuuden perikuvasta ja pitkät hiukset tuntuu olevan ainoa mikä mulle tuo vähän naisellisuutta. Joka kerta kun olen pätkäissyt lettini olen niiiiin paljon inhonnut sitä että näytän taas ihan teinipojalta ja kasvatusprojekti alkaa alusta... Kunnes ne on tässä pituudessa ja haluan lyhyemmät hiukset. UAAARGH!  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Helmi 2008, 20:36
Kirjoittaja Säde
Tavoitteeksi otin BSL:n, kun nyt aloin tosissani kasvattamaan. Pitempiä en itselleni osaisi kuvitellakaan, ja voi olla ettei BSL-pituuskaan tunnu omalta, mutta sen näkee sitten. Helppo ne on sitten napsaista lyhyemmiksi, jos alkaa ahdistaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Helmi 2008, 20:41
Kirjoittaja Memmuuh
Nyt hiukset on jotakuinkin BSL mittaiset, ja tavoitepituus olisi ainakin tällä hetkellä vyötärö. Kun olen saanut hiukset sinne asti, niin voin miettiä josko ehkä leikkaisi vähän pois tai jatkaisi ehkä kasvattelua. Ennen vyötärö mittaa ei kuitenkaan leikelleä hiuksia paljoakaan vaikkei tuntuisikaan omalta, vasta kun pituus on saavutettu. ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 19:41
Kirjoittaja Jippii
Vyötärölle olis tarkoitus kasvattaa.. Olivatkin jo, mutta typeränä leikkautin syksyllä "lyhyet", juuri ja juuri rinnoille ulottuvat hiukset. Eli pari vuotta menee kasvatellessa.  :'(

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Helmi 2008, 13:04
Kirjoittaja kiwi
Olen tyytyväinen nykyiseen.  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Helmi 2008, 18:10
Kirjoittaja Margot
Tahdon BSL:n. Sen pidemmäksi en aio kasvattaa, koska tukka on niin ohut. Tavoitteeseen on matkaa muutama sentti. Just nyt tukka taitaa juuri ja juuri hipoa rintsikoiden takaosan yläosaa.

Edit: Matkaa tavoitteeseen on jotain 8 cm. Ja haluan tukan myös pysyvän hyväkuntoisena joten hiljaa hyvä tulee.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Helmi 2008, 22:06
Kirjoittaja Eudokia
Vaihdoin vastaukseni bsl-pituuteen. Nyt on tukka vielä vyötärölle ja koko ajan lyhenee. Olen kyllästynyt pitämään hiuksiani ainaisella palmikolla ja hoitaminenkin on aika työlästä. Kokeillaan jos lyhyemmälle tukalle olisi helpompi laittaa erilaisia kampauksia. Saas nähdä. Ystävälle tuossa soitin ja hän oli kertonut kaksivuotiaalle lapselleen, että muistiko tämä pitkätukkaista Eudokiaa, että Eudokia tulee pian käymään. Ja olihan tenava muistanut. Ystävä kiinnostui, että mitenkä paljon se tukka lyheneekään ja vastasin, että parin vuoden sisällä poikatukkakaan ei olisi mahdottomuus. Minusta on vissiin tullut laiska.

Täytyy pyytää jotain ihmisitä neuvomaan miten noita kuvia laitetaan esille, voisin laittaa hiuslaatuketjuun kuvaa joskus. Kännykässä on yksi kuva marraskuun tienoilta, missä mulla on vielä pepun päälle ulottuva tukka.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Helmi 2008, 22:09
Kirjoittaja Moonflower
Eudokia kirjoitti: Täytyy pyytää jotain ihmisitä neuvomaan miten noita kuvia laitetaan esille, voisin laittaa hiuslaatuketjuun kuvaa joskus. Kännykässä on yksi kuva marraskuun tienoilta, missä mulla on vielä pepun päälle ulottuva tukka.
Täältä löytyy ohjeet kuvien laittamiselle: http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... p?t=4  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 10:06
Kirjoittaja Valentine
Olen nyt tällä hetkellä täysin tyytyväinen pituuteen.  Kerrankin tilanne, jolloin en voi valittaa :).

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 18:53
Kirjoittaja Kähmäräpälä
Vastasin BSL. Matkaa sinne on noin 15 senttiä. Vyötäröllekin saakka olisi kiva, mutta en ehkä pärjäisi niiden kanssa ;D .

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 19:03
Kirjoittaja Mellie
Haluaisin hyväkuntoiset BSL mittaiset hiukset niin olisin tyytyväinen, kiitos! ;D En usko että edes sovin pitempien kanssa..

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Huhti 2008, 10:47
Kirjoittaja M_A
Äärimmäinen tavoite on vyötärölle, sinne kun joskus pääsisikin. Välitavoitteena BSL.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 10 Syys 2008, 21:45
Kirjoittaja Cabello
Minulla on tavoitteena varmaankin johonkin takapuolen tiennoille. :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 19 Syys 2008, 16:07
Kirjoittaja Minsku
Keskiviikkona sain tarpeekseni tasapitkästä solisluihin asti ulottuvasta tukasta ja mulle leikattiin hyvin kerrostettu malli. Nyt hiukset ulottuu olkapäille, mutta oltiin kampaajan kanssa yhtä mieltä, että tän pitää vähän tästä kasvaa, että saadaan visiot kunnolla toteutettua, joten about hartioille asti saa nyt kasvaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 20 Syys 2008, 00:32
Kirjoittaja mariea
Eka viesti ikinä, iik! Mulla on nyt BSL-pituiset hiukset, jotka taitaa olla mulle pisimmät ikinä. Vielä tästä aion kasvattaa 10cm, sitten luulen mun maksimin tulleen. Luulen että kunnon puolesta voisin kasvattaa vaikka pidemmätkin, mutta oma maku tulee jo vastaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 20 Syys 2008, 08:48
Kirjoittaja ansq
varmaan eka tavoite on tuo bsl. sitä ei  varsinaisesti ole koskaan mulla ollut... tai hetkonen, tais olla joskus 7 v sit ;D ainaki melkein..

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 20 Syys 2008, 09:38
Kirjoittaja ellen
Ensin BSL, lopullinen tavoite on kai tohon puolenselän ja vyötärön välillä. Sentteinä tää meinaisi 70 cm huijausmitalla mitattuna.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 20 Syys 2008, 15:02
Kirjoittaja Sha
Parin vuoden takasia bsl-pitusia hiuksia on kova ikävä ja se onkin nyt ainaki välitavotteena. Saa toki kasvaa vähän pidemmäksikin vielä jos vaan pysyis hyvässä kunnossa. Nyt pisimmät haivenet on olkapäille, joten kyllä tässä hetki vielä menee, vaikka onneks mun hiukset kasvaakin suhteellisen nopeasti  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Syys 2008, 18:37
Kirjoittaja Neve
vyötärölle ulottuva tukka olis tosi nam.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Syys 2008, 21:41
Kirjoittaja irvikissa
Entisissä haaveissa oli vyötärömittainen tukka, nyt tuntuu siltä että vähän lyhyempi riittää. Noin BSL-mittainen, vähän yli tai alle, mutta hyväkuntoisena on tavoite tällä hetkellä. Tai itse asiassa tukka on sellainen jo nyt, mutta olen tällä hetkellä tyytyväinen siihen ja yritän sen tällaisena pitää.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Loka 2008, 23:20
Kirjoittaja Dinky-di
Hiukseni ovat tällä hetkellä suunnilleen olkapäille ja tavoitteena on BSL. Tärkeämpää minulle kuitenkin on hiusten kunto, kuin pituus, joten tavoitteen saavuttamisessa voi vielä kestää :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Loka 2008, 15:05
Kirjoittaja calypso
Vaikka periaatteessa en laskekaan itseäni kasvattajiin enää, eikä minulla näin ollen ole taivoitepituutta mutta jätän silti tuon vaihtoehdon "Takapuoleen" tuonne äänestykseen. Vaikka en siis ole varma haluanko pitää tämän mitan, kasvattaa, vai jopa leikkauttaa lyhyemmäksi. Jossain vaiheessa kuitenkin huomaan kasvattavani koska olen niin laiska käymään kampaajalla, vaikka tilannehan on se että mikäli haluan pitää otsiksen kuosissa niin kampaajalla on käytävä useammin kuin 2 kertaa vuodessa. :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Loka 2008, 20:08
Kirjoittaja Sheppa
Entinen tavoitemitta vyötärölle saavutettu, vaihdoin takapuoleen. En tiedä siitä pitemmälle, katsoo lähempänä että miten jaksaa pitää niin pitkää tukkaa ja alkaako kaivata vaihtelua.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Loka 2008, 17:16
Kirjoittaja Aleese
Mun tavoitemitta on tällä hetkellä BSL. Siitä puuttuu enää muutama sentti ja sen jälkeen olis tarkoitus koittaa pitää hiuksia siinä mitassa mahdollisimman hyväkuntoisina. Mulla on sen verran ohuehkot hiukset, että kauheasti BSL:ää pidempiä en viitsi niistä kasvattaa, ne alkavat mennä jo sitten niin ohuiksi ja rispaantuneiksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 13 Loka 2008, 00:49
Kirjoittaja Luscious
Luscious kirjoitti: Bsl- pituus melkein saavutettu, tavoite on nykyään vyötärömitta. Se on ihan maksimi, eikä tarvi ihan niinkään pitkäks edes kasvaa. Vaikka oonkin nähnyt ihania tukkia pepun päälle :) Pisimmät hiukset siis bsl pituiset, lyhyimmät polkka-hartioita hipovat. Kasvattelen niitä nyt latvuston kanssa tasaisemmiksi.
Voih.. vähän tyly huomata että hiukset ovat edelleen, yli vuoden myöhemmin, nippanappa BSL pituiset.
Tosin oon näemmä vanhaan tavoitteeseeni päässyt, kutrit on nyt tasapidemmät eikä lyhimmät enää todellakaan oo noin lyhyet.
Nyt alan kyllä kasvattelemaan ihan oikeasti pituutta näihin, toiveeni olis saada hiukset niin pitkiksi että ne peittäsivät rinnat. Eli ei ihan vyötärömittaisiksi, mutta nykyistä noin 15cm pidemmiksi.

Ainoastaan suihkussa joskus tunnen että hiukset on pitkät, kun ne on ihan suorina selkää myöden..

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Loka 2008, 09:03
Kirjoittaja AnniP
Vastasin BSL mitan (jonne on vielä hirmuisesti matkaa) mutta mietiskeltyäni se kyllä voisi olla vielä pidempi, ei ihan kuitenkaan vyötärö, mutta jotakin niiden väliltä. :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Loka 2008, 12:03
Kirjoittaja Maralie
Tällä hetkellä tavoitteena on BSL, minne on matkaa vielä about 10 cm. Vyötärölle ulottuvat olisivat aika makeet, mutta tuskinpa nämä sinne asti edesi kasvavat kun ovat jo nyt niin lirut. Eli ekaksi BSL, ja katsotaan sitten miten jatketaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Loka 2008, 13:19
Kirjoittaja pekaani
Vastasin "muu, mikä". Mun tavoitemitta on vähän hassu/ käänteinen juttu tavallaan. Tällä hetkellä hiukset ovat niskasta ehkä 3cm, päältä vähän pidempää. Tuohon eteen on jätetty mun turvaksi melkein leukapituisia haituvia. Tavoitemitta on vielä lyhyempi, lähinnä että saisin rohkeutta leikata nuo pitkätkin veks. Pyrin tähän poikatukka- tavoitemittaan pikkuhiljaa, joka kerta hiukan lyhempää.. ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Loka 2008, 14:41
Kirjoittaja sininen kissa
Aikaisemmin vastasin muistaakseni vyötärölle. Nyt kuitenkin poistin sen ja vaihdoin että takapuoleen. Näin se nälkä kasvaa syödessä... :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Loka 2008, 21:47
Kirjoittaja Kiivi
^ Minä tein juuri saman. Ehkä ylipitkien hiusten kuvien katselulla on ollut jotain vaikutusta.  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Loka 2008, 00:30
Kirjoittaja savi
Vyötärö pituus on niin lähellä, mutta niin kaukana. *huoh*  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Loka 2008, 01:51
Kirjoittaja Susanna
BSL. Nyt hiukset ulottuvat hartioille. Parit vaalennusoperaatiot (tyhmätyhmätyhmä! >:( ) pilas mun kasvatusrosessin.. viimesimmän rääkin jälkeen on tukka katkeillu siihen malliin, että pelkkää takapakkia pukkaa..  Kunhan tämän katkeilun saa kuriin, voi kasvattelu kunnolla alkaa.. Löytys vaan tarpeeksi sitä kärsivällisyyttä..  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Marras 2008, 19:17
Kirjoittaja Tunturikarpalo
Tavoitepituuteni on nyt vyötälölle. Pitää sitten katsoa, että miten paljon kasvatan pidemmäksi - jos siis kasvatan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Marras 2008, 00:49
Kirjoittaja Chaos
Ekana nyt BSL, siitä sitten eteenpäin. Pitää olla näitä välitavoitteita :D Nyt on vielä BSL:ään matkaa, koska hiukset on just ja just olkapäille. Kasvakaa hiukset kasvakaa!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Marras 2008, 15:51
Kirjoittaja Lilja
Vaihdoin ääneni:
Reiden puoliväliin --> Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen

...kun nyt ollaan siellä puolivälissä ja luokkakaveri ihmetteli, että "kuinka pitkät sun hiukset oikein on... melkein polveen!".

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Marras 2008, 21:45
Kirjoittaja Paulina
BSL on tavoite, eikä kauhean monen sentin päässä olekaan. Hiukset on tällä hetkellä voimakkaasti kerrostettu, ja etupuolelta n. vähän yli olkapään tasolla, joten aina yllättyy itsekin miten pitkät hiukset ovat takaa. Nyt ei kolmeen kuukauteen ole leikattu ollenkaan. Tosin viime kerralla lähti niin runsaasti massaa, ettei kampaajan mielestä nyt ollut välttämätöntä edes siivota latvoja. Varmaan kesään asti kasvattelen ihan rauhassa, mitä nyt latvoja täytyy varmaan pari kertaa siistiä. Värjäysten suhteen täytyisi olla maltillinen, että kunto säilyisi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Marras 2008, 22:52
Kirjoittaja Vovka
Nyt kun tukka alkaa olla nipin napin tavoitepituudessa eli vyötärössä, voisin vaihtaa seuraavaksi etapiksi takapuolen. Siihen onkin aika lailla matkaa, mutta ei tässä kiirettä ole  ;)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Marras 2008, 09:28
Kirjoittaja kleio
Mulla on nyt hieman yli bsl, biotiinikuuri aluillaan ja värjäykset lopetettu. Vyötärölle olisi tarkoitus. Muutama vuosi sitten latvat sinne ulottuikin, muta äiti "tasoitti" hiukset ja ainakin 15 cm lähti.  Samoihin aikoihin aloitin värjätä hiuksiani (vain pari, kolme kertaa vuodessa), ja katkeileminen alkoi. Nyt on värit pannassa ja tasoitan hiukseni aina itse.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Marras 2008, 19:21
Kirjoittaja Merry
Vastasin BSL, se on nyt tää eka tavoite. Sitten ku oon siihen päässy ni varmaanki viel kasvatan melkein vyötäröön, vähän vajaaksi varmaan :--D Mutta eihän siihen oo kun varmaan 2 vuoden odotus.. Ketuttaa ku viime jouluna pätkäsin kunnon polkkaan, nytten kasvanu vasta jotain 5 senttiä yli olkapäiden, ei ihan sitäkää.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Joulu 2008, 02:10
Kirjoittaja Valentine
Vaihdoin ääntä, nyt tavoitteena solisluille / hieman yli. En kuitenkaan himoitse koko hiusten sinne asti kasvattamista vaan vain osittain, eikä tässä ole nyt mikään kiirekkään ole. Tuli vaan mieleen, että vaihtelu voisi olla välillä ihan kivaa ja kun aika kauan ollaan jo näillä oltu, ja lyhyeksikin on helppo palata, niin mikäs siinä  :).

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Joulu 2008, 22:24
Kirjoittaja Iia
Tavoitepituus on BSL, mutta toivottomalta näyttää. Vuodesta toiseen kymmenen senttiä vajaaksi jää.  :(

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Joulu 2008, 23:23
Kirjoittaja January
nyt kun on BSL:ään päästy, tuntuu että voisi hurauttaa siihen vyötärölle, kun kerran pitkän tukan makuun on päästy  :D jos tämä hiirenhäntä ei vain näytä liian ohkaiselta...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Joulu 2008, 23:37
Kirjoittaja Missy
BSL. Tarkemmin sanottuna mulla on tavoitteena saada takas sellaiset hiukset, mitkä mulla pari vuotta sitten oli. Aikaa projektille olen antanut siihen asti kun valmistun. En tosin tiedä, mitä sitten teen, jos ne ei oo bsl-mittaiset kun olisin valmistumassa-- jätän valmistumatta?  :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Joulu 2008, 23:52
Kirjoittaja Luscious
Mun unelmien hiusmitta alkaa olla jo lähellä.
Hiukset on nyt BSL -pituiset. Pisimmät takaa keskeltä jo ehkä viisikin senttiä yli, lyhimmät pari senttiä yli solisluun.
Oon todella tyytyväinen kun hiukset on 10cm pidemmät. Sais peittää rinnat ja pikkusen yli.
(Nyt jo suihkussa kun hiukset on ihan suorina, ne hieman peittyykin!:D)
Odotan siis tota kymmentä senttiä, sit kun se on saavutettu odotan että lyhimmät yltää BSL alueelle.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 31 Joulu 2008, 16:10
Kirjoittaja Ridgeli
Taitaa olla jotain uusia tuulia ilmassa, kun kasvatuspuuhiin taas pitäs alkaa. Viimeksi leikkasin ihan lyhyeksi vähän yli leukaan ulottuvista hiuksista. Saas nähdä kuinka tällä kertaa käy:)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Tammi 2009, 17:46
Kirjoittaja Undomiel
Tällä hetkellä tavoitteena vyötäröpituus  8)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Tammi 2009, 18:39
Kirjoittaja Hermione
Vaihdoin ääneni, kun edellinen tavoitepituus BSL tuli saavutettua (ja samantien kadotettua). Nykyinen pituus on niskan peittävä, ei kuitenkaan ylety hartioille, ja olen siihen täysin tyytyväinen!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Tammi 2009, 20:09
Kirjoittaja Ridgeli
Nyt sain uutta inspistä kasvatukseen:) Eilinen "Morsian" jakso, ja siinä naispääosan  esittäjän Laura Birnin hiukset! Semmoiset on siis nyt kasvatuksessa:)
Takaa lyhyet ja edestä leukaan asti.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 12:27
Kirjoittaja Withering
Tukka kunnolliselle ponnarille eli muutama sentti lisää (onnistunee kesään mennessä). Nykyinen on kiva, mutta urheillessa hankala.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 14:40
Kirjoittaja unikko
BSL, 10 sentin matka tavoitteeseen. Ei IHAN kauheasti.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Tammi 2009, 15:25
Kirjoittaja Mellie
BSL vieläkin, mutta oikeastaan BSL kiharana. Suoristettuna on kyllä jo vain jonkun sentin vaille BSL, mutta kiharana matkaa on vielä kymmenisen senttiä. ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Tammi 2009, 18:12
Kirjoittaja unikko
unikko kirjoitti: BSL, 10 sentin matka tavoitteeseen. Ei IHAN kauheasti.
No jaa, kampaajalla käynnin jälkeen taisikin matka lisääntyä 20 sentiksi. Harmituksen melkeinpä peittoaa tyytyväisyys hyväkuntoisen näköisistä hiuksista. Melkein.  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Tammi 2009, 16:20
Kirjoittaja Magia
Mielestäni olen tänne kyllä kirjoittanut, mutta viestiä en löydä sitten millään.. Tällä hetkellä tavoitteena on ehkä vähän vyötäröä pidempi. Nyt on jossain BSL:n ja vyötärön välissä, 72cm mitattuna pisimmistä hiuksista. Tahtoo vielä pidemmät. :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Tammi 2009, 18:45
Kirjoittaja Auringonkukka
Tämän hetkinen tavoite on BSL. SInne kun pääsee ja on saanut pidettyä kunnossa (uskon että siinä vaiheessa tulee kampaajakäyntejä parin-3kk välein että pääsen huonommasta tukasta kokonaan eroon mutta kuitenin säilyttävät pituuden) vuoden verran voisi miettiä mitä tekee. Oikeasti unelmoin siitä paksusta vyötäröpituisesta tukasta mikä mulla kerran olikin, yritys ainakin kannattaa ja jos ei sit toimi siitä pääsee äkkiä eroon. Pituutta tärkeämpi asia mulle nykyisin on melkein se että hiukset näyttävät hyvävointisilta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Tammi 2009, 21:55
Kirjoittaja Heleena
Täälläkin tavoitteena on BSL. Ihan muutama sentti enää uupuu, ja tarkoituksena on sitten katsoa, mihin asti hiusten pituus (ja rahkeet) riittävät. Välillä tuntui, että BSL-pituus saa riittää, mutta nälkä näemmä kasvaa syödessä...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Tammi 2009, 20:17
Kirjoittaja Copper
Olen kans ottanut tavoitteekseni BSL:n. Siitä puuttuu tällä hetkellä noin 10 senttiä. Toivottavasti jaksaisin kasvattaa vielä lisää, kampaajalla en ainakaan aio ennen loppukevättä käydä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Tammi 2009, 04:10
Kirjoittaja Hunajapupu
Mun tavoitepituus on nyt muuttunut, mutta vaihtoehdoissa ei ole sitä pituutta mitä tavoittelen.Valitsin siis kohdan "muu mitta". Entinen tavoite oli BSL mutta nyt tavoittelen vielä jonkin verran sitä pidempiä hiuksia. Vyötärölle asti ylettyviä en kuitenkaan tahdo, mutta BSL:ää pidemmät kuitenkin.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Tammi 2009, 14:36
Kirjoittaja Withering
Withering kirjoitti: Tukka kunnolliselle ponnarille eli muutama sentti lisää (onnistunee kesään mennessä). Nykyinen on kiva, mutta urheillessa hankala.
Näin itsestäni kuvia pitkähiuksisena. Miksi tukka näyttää kuvissa niin hemmetin kivalta, vaikka se oli ainaista tappelua takkujen ja kuivien latvojen kanssa?  No, kasvattelen taas rauhassa ja katsotaan, minne asti hermot riittää. Ainakin nyt alkuun yli hartioiden.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Tammi 2009, 20:19
Kirjoittaja deko
Ei oikeasti saisi lueskella TLHC:n sivuja, nyt oma reilu kainalomittainen tukka tuntuu surkealta puolikaljulta nysältä. Tänä vuonna ei sitten käydä kertaakaan kampaajalla, leikellään vain kaksihaaraisia pois täsmämetodilla ja superhoidetaan pituuksia. Jos saisi korkattua BSL:n kesään mennessä ja puoliselkään vuoden loppuun. Tai jotain.

Kasvakaa!

Vyötärölle tai oikeastaan jos kasvaa niin häntäluu-pituus olisi pop. En sentään himoitse päälleistuttavaa mittaa. (vielä) Ja aika näyttää mihin mittaan nämä kutrit elinikänänsä suostuvat kasvamaan eli tilannetta tarkkaillaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Tammi 2009, 20:33
Kirjoittaja pitkätukka
deko kirjoitti: Ei oikeasti saisi lueskella TLHC:n sivuja
Niillä on vaarallinen vaikutus  ;). Käsitys pitkästä ja lyhyestä vääristyy hiukkasen, kun siellä viettää enemmän aikaa, arvelen ma. Mulle on tainnut käydä niin.  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 20:48
Kirjoittaja Retro
Vaihdoin, BSL siintää edelleen haaveissa, mutta väliaikatavoite siirtyi olkapäille.

Edit. Hartiamitta saavutettu, tavoitteena BSL! Hii-o-hoi!  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Helmi 2009, 15:23
Kirjoittaja jonnaps
laitoin vyötärölle, ainakin se on seuraava välitavoite. Nyt vähän yli BSL, kasvatettavaa vyötärölle on vähän yli kymmenen senttiä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Helmi 2009, 15:35
Kirjoittaja nita
Muutin ääntäni, jos nyt leukaan asti sais tän poikatukan kasvamaan niin ois tooooosi kiva :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Huhti 2009, 23:33
Kirjoittaja Kunis
Pisimmät hiukseni ovat nyt 40cm, ja tahtoisin tuplata tuon mitan. Vastasin että vyötärölle. Tosin mulle on ensisijaisesti tärkeämpää paksuus, joten panostan siihen ennenkaikkea, pituus tulee sitten siinä lomassa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Touko 2009, 18:34
Kirjoittaja Chaos
Tämän hetkinen tavoite pituus on tuo BSL, nyt hiukset hartoille. Mutta haluan kyllä ihan alaselkään asti olevat hiukset, joskus sitten...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Touko 2009, 19:30
Kirjoittaja Cecilia
Pisimmät suortuvat ovat tällä hetkellä 42 cm, tavoitteena olisi BSL, joka vaikuttaa melko lailla ideaalilta pituudelta minulle.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Heinä 2009, 19:18
Kirjoittaja muru
Vyötärölle. Parikymmentä senttiä vielä...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Heinä 2009, 19:35
Kirjoittaja Mir
Vaihdoin ääneni vyötäröstä takapuoleen. Tavoite on seuraavaksi tosin reilu napapituus, mutta eiköhän se tuonne pehvaan asti saa kasvaa jos on kasvaakseen.  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Heinä 2009, 20:01
Kirjoittaja usagi
Hartioille on tavoitepituus,ja siihen on matkaa nyt n.14 cm  (eli ainakin vuosi..argh).
Sitten katson,että mitä teen noille kerroksille.
Haluisin kyllä joskus "todella pitkät hiukset" eli bsl-pituiset.No on se minulle pitkä  :D.Pisin mitkä hiukseni ovat olleet,joskus kymmenisen vuotta sitten, oli varmaan joku 5-10 cm yli hartioiden.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Heinä 2009, 01:53
Kirjoittaja leben
Pituus on nyt melkeinpä BSL-mitassa. Nyt tavoite on rintojen alle selvästi ulottuva pituus.. Siihen on matkaa viel..  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Heinä 2009, 18:04
Kirjoittaja xXemoXx
Ensimmäinen tavote olkapäille, siihen ei tosin onneks oo enään kun ehkä muutama tai viis senttiä. Siitä sitten seuraava tavote olis noin 10 centtiä lisää. Sen en.empää tuskin kasvatan

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Heinä 2009, 18:10
Kirjoittaja Heleena
Nyt kun olen päässyt BSL-mittaan, on lisäkasvatus alkanut - yllätys yllätys - kiinnostaa. Voisin ottaa seuraavaksi tavoitteeksi noin 10 cm:n lisäspurtin, mutta se taitaa olla se ehdoton maksimi mulle. Tosin niinhän mä kuvittelin aiemmin BSL:stäkin...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Heinä 2009, 18:18
Kirjoittaja Misato
Seuraavana etappina siintelee olkapäämittainen tukka.  Jos hiukseni olisivat piikkisuorat, ei matkaa olisi kuin muutama sentti enää, mutta ikävä kyllä nämä taipuilevat latvoista niin paljon, että tunnun junnaavani ikuisesti leukamitassa.  Ihan kuin latvat kasvaisivat vaan sivuille/ylöspäin...  :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Heinä 2009, 19:09
Kirjoittaja Kronia
Mulla on tavoitepituus venynyt entisestä vyötärömitasta häntäluumittaan, suomeksi siis persvakoon :P

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Heinä 2009, 20:56
Kirjoittaja Elliotta
Päivitin tavoitteeni BSL:ksi, kun kasvatus on ollut käynnissä jos yli pari vuotta. Pidän nykyään miltei jatkuvasti tukkaa kiinni tosin.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Heinä 2009, 16:40
Kirjoittaja Rosilda
Vastasin, että tavoitepituus on vyötärölle, vaikka oikeasti hiukseni ovat nyt vielä hippasen alle BSL:n, mutta se on niin lähellä, että olen jo ruvennut asettelemaan lisää tavoitteita. ;D Itse asiassa haluasin että hiukseni olisivat jotain BSL:n ja vyötäröpituuden väliltä, mutta voihan se olla että sitten joskus haluankin taas lisää pituutta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Marras 2009, 14:37
Kirjoittaja Misato
Tämänhetkinen välitavoitteeni on leukaan ylettyvä suurinpiirtein tasamittainen polkka.  Tällä kasvutahdilla siihen menee varmaankin noin päälle vuosi, huoh...  :-\

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Marras 2009, 14:48
Kirjoittaja nita
Mie vaihdoin ääneni leukamitasta hartiamittaan. Ajattelin ensin kasvatella sellaisen leukamittaisen polkan, mutta tulin siihen tulokseen että jos nyt kuitenkin kasvattelis pidemmästi, kun (ainakin toistaiseksi) intoa löytyy.

Hartiamittaan menee ehkä vuosi tällä kasvu- ja tasoitusvauhdilla. Saa nähdä, miten mieli muuttuu kun päästään siihen oikeasti vaikeaan välimittaan...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Marras 2009, 15:05
Kirjoittaja ohuthius
Juu bsl:ää tavoittelen.. elikkäs kai jotain 10-15 cm vielä.  Kasvais jo.. ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Marras 2009, 10:10
Kirjoittaja pekaani
Tuo entinen ajatus, että hiukset ovat liian pitkät (takaa siili ja edestä hiukan pidempää) on historiaa. Mulla on niinkin hurja pituustavoite kuin korviin asti.  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Marras 2009, 16:11
Kirjoittaja Hyx
Tavoitteena olis paksu ja kaunis, vähän yli BSL -mitan. Oon niin pitkä tyttö että tukkaa saa olla. Ajattelin leikata V-muotoon, että jos ne lyhyimmät olis BSL-mitassa niin se olis hyvä  ;)

Ihailen Twilight-tähden Bellan tukkaa, se on juuri ihanan värinen ja ihanan laineikas, takuulla tuntitolkulla laitettu kuvaukseen mut ei se mitää  :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Marras 2009, 17:25
Kirjoittaja ohuthius
Hyxsoap kirjoitti: Ihailen Twilight-tähden Bellan tukkaa, se on juuri ihanan värinen ja ihanan laineikas, takuulla tuntitolkulla laitettu kuvaukseen mut ei se mitää  :D
Sama juttu ;)  Ovat juurikin niin ihanan väriset, pituiset ja laineikkaat, vaikka varmasti ovatkin sitten tuntitolkulla laitetut..  :D Nyt suurinpiirtein sen pituiset hiukset tavoitteena.  Välillä tuntuu, että ei hitsi niin ei mulla ikänä kasva hiukset ja nää on ihan liian ohuet tohon ja välillä tekee hirveesti mieli leikellä 'vähän' kerrostuksia tai sellasta kivaa, mutta nyt täytyy pysyä lujana ja katsoo sitten pitkähiuksisena että minkälainen malli tms. nyt sitten ;) Mutta ajatuksena olisi, että hiukset pysyisi pitkänä, kunhan se pituus nyt ensin saavutetaan  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Marras 2009, 21:01
Kirjoittaja Maralie
Edellinen tavoite BSL on nyt saavutettu (;D), vaihdoin ääneni vyötäröpituuteen. Haaveissa on lantiolle ulottuva tukka, mutta en tiedä jaksanko kasvattaa sinne asti. Kunhan nyt ekaksi saavutetaan se vyötärö, niin sitten voi miettiä jatkoa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Marras 2009, 04:55
Kirjoittaja Eudokia
Vaihdoin tavoitteeni vyötärömittaan kun reilu leukapituus on saavutettu. Tosin täytyy pitää välitavoitteita kun vyötärölle on matkaa vielä 40 cm ja siihen menee pari-kolme vuotta. En aio leikkauttaa tukkaa nyt muutamaan vuoteen vaan annan kasvaa vapaasti. Ei haittaa vaikka tukka ohenisi latvoista, keijulatvat (?) kun olisi ihanan näköiset ja sellaiset mulla olikin tosi pitkissä hiuksissa aiemmin.  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Tammi 2010, 20:03
Kirjoittaja Sassy
Kasvatus menossa ja hartioille ylettyvät hiukset nyt välitavoitteena. Siitä varmaan pidemmäksi vielä, mutta matka ei tunnu niin pitkältä, kun tavoittelee nyt jotain helpommin saavutettavaa  ;D.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Tammi 2010, 22:43
Kirjoittaja BlueBerry
Tuntuu, että tukka on ollut iät ja ajat BSL -pituudessa.. Noh, ehkä parisen senttiä yli BSL tällä hetkellä. Mutta haluaisin sen vyötärömittaan. Ihan kuin tukka olisi päättänyt jäädä tuohon beeäsällään  :-\ Hyvä puoli on kuitenkin se, että latvat ovat melko hyvässä kunnossa käsittelyistä huolimatta. Mutta saisivat kasvaa... Katselin tänään vuoden takaisia kuvia ja niihin verrattuna kasvua on tapahtunut jonkin verran. Mutta en sitä kyllä huomaisi ellen katsoisi noita kuvia..

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Tammi 2010, 22:51
Kirjoittaja -Mansikka_
Nyt on n.55cm ja tavote on 73cm eli häntä luuhun (mulla pituutta vaivaiset 152cm joten 73cm tosiaan häntä luuhun päästä)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Tammi 2010, 22:02
Kirjoittaja PlatineBlond
Vastasin vyötärömitta, koska BSL rupeaa olemaan jo niin lähellä. :) Huomaa kyllä kuinka nälkä kasvaa syödessä. ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Tammi 2010, 01:03
Kirjoittaja deko
Mietiskelen ihan kympillä. Minulla siis on BSL hius ja siitä noin 10 cm on vielä värjäysten rääkkäämää. Tavoitteena on ehjä terve vyötäröpituus ja lisätaivoitteena vyötäröpituinen letti eli 10-30 cm pitäisi vähintään saada pituutta lisää.

Vaihtoehto 1) Kampaajalle. 10 cm pois nyt ja heti. Sitten aloitetaan superhoito & helliminen ja odotetaan vuosi että päädytään lähtötilanteeseen ja toinen vuosi että päästään tavoitteeseen.

Vaihtoehto 2) Leikellään vuoden mittaan pikkuhiljaa tuhottua pituutta pois pysyen BSL-pituudessa ja ensi vuonna lähdetään uudella tarmolla kasvattamaan vyötärölettiä.

Oikeastaan sama pari vuotta tässä kuluu valitsi sitten tavan tai toisen... Pöööh.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Tammi 2010, 09:22
Kirjoittaja Sinimusta
Tavoitteena BSL-pituus.

Kesän lopussa leikkasin hiukset polkkapituuteen (lyheni taakse päin viistosti). Nyt pisimmät ovat hieman yli olkapäille. Mallin haluan pitää tällaisena taakse päin lyhenevänä, mutta pituutta lisää. :P

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Tammi 2010, 21:21
Kirjoittaja Tiliantti
Tavallaan mun tavotemitta on nyt olkapäille... Mulla on n. 5 senttiä oman väristä juurikasvua ja loppu melkein puoleenväliin reittä yltävästä reuhkasta on hennapunasta. Yritän kovasti kasvattaa tätä tukkaa, että saisin omaa väriä olkapäille asti, että voisin sitten leikata tuon hennatun osan pois ja aloittaa pitkän tukan kasvattamisen kokonaan alusta. Saatan ehkä tässä sivussa vielä saavuttaa aikaisemman tavotemittanikin, eli polviin asti, jos nämä suostuvat kasvamaan pidemmiksi, eikä minulta mene hermot ensin (joko punaiseen, tai kuiviin latvoihin).

Kumma homma, että omaa väriään oppii arvostamaan vasta kun on jo pitemmän aikaa värjännyt hiuksiiaan jollakin, mikä ei lähde kulumallakaan pois :-\

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 10 Tammi 2010, 12:56
Kirjoittaja -Mansikka_
^^kuullostaa järkevälle suunnitelmalle.
Itse ajattelin myös että kun pääsen tavoitteeseen niin sentti kerrallaan vanhoja pois kun en kerralla raaski napata 10cm pois.Mulla myös jonkun verran kerroksia takahiuksissa ja niitä kasvattelen samalla pois.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 10 Tammi 2010, 13:04
Kirjoittaja Kira
Mun tän hetkinen tavoite pituus hiuksille on noin 6 cm lyhyempi kun ne nyt on. Mietin tossa pariin otteeseen hiusten kasvattamista, mutta en vaan osannut päättää, joten parturiajan varaaminen vaan siirtyi ja siirtyi... :D Ensi viikolla pakko ryhdistäytyä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Tammi 2010, 22:19
Kirjoittaja lindaw
Pienen harkinnan jälkeen vastasin vyötärölle. BSL on hyvä välitavoite. Tällä hetkellä hiukset ovat suunnilleen olkapäille.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Tammi 2010, 23:15
Kirjoittaja irso
Vyötärö saavutettu, matkalla takapuoleen  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Tammi 2010, 23:49
Kirjoittaja Antur
Hirvittävän arpomisen päätteeksi vastasin jotta ei tavoitetta, olen tyytyväinen nykyiseen. Mitta on siinä vyötärön tasalla ja pitempi olisi jo liian epäkäytännöllinen omaan makuuni. TOISAALTA teki *näin* paljon mieli vastata että ihan lyhyt, se kun on yhä haaveissa... ;D Ehkä sitä vielä joku kaunis päivä uskaltautuu, tai sitten ei.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 12 Tammi 2010, 15:55
Kirjoittaja Rieta
Tavoitteena kasvattaa tukkaa niin kauan, kun se pysyy hyväkuntoisena. Haaveissa ois semmonen takamukseen asti ylettävä letti.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 07:55
Kirjoittaja gilrain
Mulla on tällä hetkellä mitta jossain BSL:n ja vyötärön välimaastossa, ja välitavoite on se vyötärö ja sitten joskus pitkän ajan päästä häntäluu. Tuntuu että hiukset kasvoi ihan älyttömän nopeasti reilusta hartiamitasta BSL pituuteen kun en tietoisesti kasvattanut, mutta nyt ne ei sitten tunnu kasvavan ollenkaan kun joka toinen päivä tulee vähintään vahdattua että oiskohan tullut milli lisää  :D Pitää unohtaa koko homma ja keskittyä muihin asioihin niin en turhautuisi hiusten kasvun odotteluun :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 11:41
Kirjoittaja Tiinaliina
BSL tai himppusen verran pitempi olisi tavoitteena. Nyt pikkuhiljaa ylletään hartioille, mikä on jo sinänsä saavutus hieman kärsimättömän emännän päässä :D. Kärsimättömän siinä mielessä, että nimenomaan herppaan helposti vähän pidemmänlaisiin hiuksiin ja pätkäsen ne pois.

Mulle nuo pitkät hiukset ei oo todellakaan mikään pakkomielle tai must have-juttu, mä niin tykkäisin eripituisista A-linjaisista polkkamalleista, mutta hiukset on päättäneet asian mun puolesta. Elän siinä uskossa, että pitkähkö tukka ilman graafisia leikkauksia toimii parhaiten tässä laineikkaassa karkeassa päässä. Sittenkun  keksisi vielä mallin, missä tämä runsas kasvusto ei olisi ylettömän raskas BSL-pituisena...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 16 Tammi 2010, 19:25
Kirjoittaja Inotti
Ainakin välitavoitteena on kasvattaa hiukset niin, että ne ylettyvät edestä tissien yli. Tällä hetkellä hiukset peittävät 1/3 rinnoista, joten tavoitepituuteen ei ole pitkä matka. Siitä sitten olisi unelmana kasvattaa vyötäröpituuteen, mikä on minulle varmaan se ultimate pituustavoite, mikäli hiukseni niin pitkiksi edes kasvavat. No, eihän sitä voi tietää, ennen kuin kokeilee. ;)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Tammi 2010, 16:29
Kirjoittaja sommarsnö
Täällä tavoitellaan olkapäitä hipovaa karvastoa. :) Kasvattelen irokeesi-tyyppistä ratkaisua pois, joten päästä löytyy kahden eri pituusluokan karvaa. :P Lyhyemmät peittävät juuri ja juuri korvat ja ne saa onneksi kätkettyä pidempien, noin leukaan asti ylettävien hiusten alle. Onneksi karvaa riittää alempien piilotteluun, muuten näyttäisin vielä nykyistäkin järkyttävämmältä...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 17:18
Kirjoittaja Hallonnikas
Mun tukka ulottuu tällä hetkellä hieman yli solisluiden, ja kasvatuksen tavoitteena on BSL.
Jos tänhetkinen kasvutahti pysyy yllä, niin lähelle tavoitetta yllän jo vuoden päästä. :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Tammi 2010, 15:24
Kirjoittaja MoonDream
Rintoihin asti koitan päästä ensin. Lopullinen tavoitteeni on kai se lantiolle asti. Nyt ovat latvoista tasapituiset, yltää kainaloihin asti.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Tammi 2010, 20:28
Kirjoittaja leben
BLS saavutettu joten astetta kunnianhimoisempaa suuntaan ja vyötärölle ulottuva tukka tavoitteena.
Mittasin muuten hiukseni ensimmäistä kertaa tänään..  juures-villitys vaan pahenee..??    ;)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Maalis 2010, 12:57
Kirjoittaja tragedia
Ei tavoitteita, oon tyytyväinen nykyiseen mittaan (eteenpäinpitenevä rikottu ex-polkka, pisimmät hiukset ulottuvat hiukan solisluitten alle. Leikkasin melkein vyötärömittaisen tukan 9kk sitten hetken mielijohteesta polkkamittaan ja sen jälkeen on vain otsista ja hiukan joitain kerroksia lyhennelty omatoimisesti, ihan tautisen nättinä on siis pysynyt tää malli kasvaessaan! Kun latvatkin on pysyneet hyvinä ahkerista blondailuista huolimatta niin en oo raaskinut leikatakaan, nyt on oikeastaan sellainen utelias asenne, että haluan nähdä millaiseksi muuttuu kun tästä vielä kasvaa kun puolipitkää ei oo mulla ollut lapsuuden jälkeen ennen tätä ja pitkästä pätkästiinkin kerralla lyhyeen.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Maalis 2010, 12:49
Kirjoittaja ankisan
Pikkuhiljaa BSL:ään. Välitavoitteena kuitenkin kainalomitta, ettei aivan mahdottomalta tuntuisi tässä vaiheessa  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Maalis 2010, 17:57
Kirjoittaja WilloTheWisp
Tällä hetkellä on paria senttiä vajaa BSL, mutta vyötärö olisi unelma. Jos sinne asti edes kasvaa, kun tuntuu ettei ole viimeiseen pariin vuoteen vaihtunut pituus hiuksissa mihinkään... Jos lopettaa leikkaamisen, katkeilee latvat eli ihan sama leikkaako vai ei kun pituutta lähtee koko ajan katkeilemalla. Ja jos leikkaa, niin siinähän sitä varsinkin lähtee pituutta eikä latvat pysy nättinä kun pari viikkoa ja taas tulee ylimääräisiä haaroja ja valkoisia palloja. Huoh, onpas ongelmallista tämä elämä  :-\
Pitää katsella kaksi vuotta kasvaako (vyötärölle asti) siinä ajassa, jos ei niin itku pääsee  :(

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Maalis 2010, 09:26
Kirjoittaja EllaBella
En tiedä mikä on vakioilmaus tälle pituudelle, mutta haluan noin kyynärpäihin asti.
Onko se vyötärömitta, vai mikä onkaan. En halua liian pitkiä hiuksia kuitenkaan, joten kasvattelen ihan rauhassa ja mietin tavoitepituuttani.
Aiemmin minulla oli lanteille asti hiukset, tai siitä pidemmällekin. Mielestäni nyt ne olisivat ihan liian pitkät mutta ans kattoo nyt. Ihailen hiuksia kuin hiuksia, oli ne pitkät tai lyhyet. Tärkeintä kuitenkin olisi hyväkuntoisuus. Omissa hiuksissa sekin on haasteellinen tehtävä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 19 Maalis 2010, 18:42
Kirjoittaja Klaara
Vaihdoin oman ääneni BSL:stä vyötärölle. Nälkä kasvaa syödessä ja pituushaaveet hiusta kasvatellessa. Tai jotain.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Maalis 2010, 21:08
Kirjoittaja Heleena
^Ihan samat fiilikset täälläkin: nälkä on vain kasvanut syödessä. Nyt on BSL ylitetty jo noin 5 sentillä, ja seuraavaksi olisi vyötärönmitta tavoitteena. Olen yllättynyt siitä, että tukka on pysynyt ihan hyväkuntoisena, vaikka olen pyrkinyt leikkauttamaan latvoja vain 2-3 kertaa vuodessa. Hyvällä hoidolla on näemmä ollut todella merkitystä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Huhti 2010, 23:33
Kirjoittaja Lilja
Kappas. Olen näköjään antanut äänen "Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen" ja siinä sen pidänkin.

Muistelin, että joskus tavoitteeni ja ääneni oli "Reiden puoliväliin" mutta tällä hetkellä tukka on jo ehtinyt kohtaan "Polviin". Yritän jossain välissä esitellä todisteita.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 02 Huhti 2010, 01:18
Kirjoittaja Eiffe
Kukapa olisi uskonut, että tämä päivä koittaa, mutta olen tyytyväinen nykyiseen BSL-pituuteen. Teoriassa haluaisin pitemmät, mutta käytännössä en. Mun pituuteen, painoon ja ruumiinrakenteeseen nähden BSL on maksimi ja siitä ylimenevä vain lihottaa entisestään. Jos painoa olisi 15 kg vähemmän voisin haluta vyötärömittaisen lainehtivan peikkotukan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Huhti 2010, 08:55
Kirjoittaja kleio
Mun tavoite pysyy tuossa vyötärössä nyt toistaiseksi. Hiusten kasvattaminen siihenkin asti on aika hankalaa: mulla on hauras ja huokoinen hius, eli latvat ottaa tosi pahasti damagea jokaisesta laiminlyönnistä. Kemialliset värit tämän sai aikaan muinoin. Ei tässä auta kuin muhitella O&H:ta huolella joka pesun yhteydessä ja keksiä jokin öljy/latvasuojasekoitus, joka pitää hiukset kasassa ja kosteina.

Vieläkin risoo kun katsoo vanhoja kuvia 7-15 vuoden takaa: mulla on ollut ihana pitkä tukka vyötärölle saakka, yllättävän hyväkuntoinen jopa, vaikka en käyttänyt edes hoitista. Sitten ehkä just 7 vuotta sitten äiti lupas leikata latvoista 5 cm pois, muista vielä tilanteen: oltiin mummolan eteisessä. Ja tadaa, pituudesta lähti 20 cm, oltiin lyhyessä bsl-pituudessa suunnilleen. Ja siitä lähtien mun hiukset on aina tuntunut jotenkin tosi lyhyiltä, ja laatu oli jo niin huono, ettei kasvatus onnitunut, kun hoitokin oli ihan olematonta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Kesä 2010, 02:56
Kirjoittaja Sassy
Olkapää-mitan tavoittelu jatkuu, siihen vielä matkaa n 5 cm. Lopullinen tavoite n. 23 cm pidemmät hiukset, mutta 1.5 vuoden kasvattelu ilman välitavoitteita tuntuu kamalalta ajatukselta  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Kesä 2010, 08:51
Kirjoittaja Marni
BSL:ä tavoitellaan, tällä hetkellä mennään melkein olkapäillä. Kyllä tää tästä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 25 Kesä 2010, 14:38
Kirjoittaja Inotti
BSL-mitta on ihan huomaamatta tavoitettu joten vaihoin ääneni vyötärömittaan. Kasvatan myöskin vanhaa otsatukkaa pois ja tällä hetkellä on vielä sen verran tuskainen vaihe, etteivät hiukset mene edes korvan taakse. :/ Riitäisi oikeasti, jos ne olisivat edes sen pituiset, etteivät jatkuvasti roiku naamalla.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 11:44
Kirjoittaja Tintu
Tavoite on BSL -ottaa vain taas takapakkia kun on niin huonokuntoiset latvukset että murenevat käsiin >:( nips naps...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 12:06
Kirjoittaja bezz
Mulla olis tavotteena saada kasvatettua hiukset takamukseen asti ulottuviksi. Nyt pitäisi taas napata huonoja latvoja pois, jolloin hiukset lyhenisivät hieman BSL:n yläpuolelle. Eli ei tuo tavoite nyt taida ihan mahdottoman kaukana olla. :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 17:22
Kirjoittaja Misato
Jonkinsortin leukamitta saavutettu lopultakin, joten seuraavaksi välietapiksi olkapäämitta.  Kerrostuksia on vieläkin noin 10 sentin matkalta ja latvat kauheaa hennajämien värittämää haperoa, mutta nyt ei maltti enää riitä latvojen saksimiseen... trimmaillaan sitten lisää, kun pituutta on enemmän.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Kesä 2010, 15:43
Kirjoittaja Horros
Vyötärömitta on ikuinen tavoite, nyt on aika lailla mid-back mutta näyttää siltä, etteivät hiukseni kasva juurikaan tätä pitemmiksi, koskaan en ole radikaalisti leikannut (n. olkapääpituus joskus ala-asteikäisenä ollut lyhyin) ja suunnilleen tässä pituudessa on junnattu. Mutta katsotaan, katsotaan, aina voi toivoa!  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Elo 2010, 11:10
Kirjoittaja Chronos
Takapuolen alle niin että hiusten päälle voi istua, mut ei kuitenkaan reiden puoliväliin. Jotenkin tuntuu oudolta kun ei itse tajua kuinka pitkäksi tää reuhka on venähtänyt, kun ei hiukset enää ole tielläkään kuten jossain vaiheessa. Mutta en nykyisin enää pidä näitä aukikaan oikeastaan koskaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Elo 2010, 10:11
Kirjoittaja SannaS
Tällä hetkellä seuraava tavoite on BSL joka tuntuu olevan ikuisuuden päässä kun tämä hiuksisto ei tunnu haluavan kasvaa millään enää näin loppukesästä. Ja vielä kun kesällä leikkasin näitä. Mutta vyötärömitta on kenties se lopullinen tavoite, riippuu sitten hiusten kunnosta annanko jatkaa kasvua vai täytyykö sitten lyhentää taas.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Elo 2010, 14:47
Kirjoittaja tuutikuu
Vyötärömitasta haaveilen, ja sen olen saavuttanut nyt pidennyshiuksella jo parin vuoden ajan. Oma tukkani tuskin kasvaa koskaan niin pitkäksi, pisin mitta mitä koskaan saavutin oli BSL ja sekin latvoista jo aikamoista hamppua... Tänä päivänä hoitotuotteet ovat kuitenkin täysin muuttuneet enkä enää vaalenna - ehkä jonain päivänä olen vielä tyytyväinen tukkaani ilman lisäkkeitä?

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 28 Elo 2010, 16:21
Kirjoittaja kaizzu
BSL, vielä joku päivä.... nyt olkapäille melkein.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Elo 2010, 16:55
Kirjoittaja ohuthius
Reilu bsl kuulostaisi hyvältä tavoitteelta  ::) Tällä hetkellä paria senttiä vaille bsl, mutta hieman rintojen alapuolelle ajattelin kasvattaa :P Sitä odotellessa...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Elo 2010, 06:26
Kirjoittaja scarface
BSL ja siitä saapi mennä vielä alemmaski, nytkin tosin oon jo pituuteen ihan tyytyväinen (liki BSL).  :T Toivoa sopii, ettei iske mitään hullua himoa ja innostusta pätkässä täs välis taas lyhyeks.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Elo 2010, 09:56
Kirjoittaja wilma
Hartioille, tukan pituus nyt reipas leukapituus ja rehellisesti sanottuna sain pienen kriisin kun menin katsomaan kuvia millaisen hiukset oli ennen kuin leikkasin näin lyhyeksi.  :-[
Onneksi pääkarvasto tuntuu kasvavan nopeaan tahtiin, olen viimekuun alkupuolella värjännyt hiukset ja juurikasvu on nyt jotain 3cm.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 11:15
Kirjoittaja Kahvikettu
Pääsis nyt ensiksi tuohon BSL mittaan, niin ehkä mulla joskus ois hyväkuntoiset hiukset vyötärölle. Kuka tietää miten tässä käy.. :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 11:24
Kirjoittaja Hilippa
BSL:ssä ollaan nyt eli seuraava tavoite tietenkin vyötärö. Tuo saattaakin olla sitten minulle se viimeinen mitta, sillä en edes haaveile vyötäröä pidemmistä hiuksista.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 14:07
Kirjoittaja Ekku
BSL välitavoitteena. Sinne on matkaa about 20 cm. Eli reilu vuosi tällä kasvunopeudella.  :D Jaksaa jaksaa....

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Tammi 2011, 15:38
Kirjoittaja Luciana
Olen tavoitteessani eli vyötärömitassa. Todennäköisesti seuraavaksi leikkaan lyhyemmäksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Tammi 2011, 00:19
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: Olkapää-mitan tavoittelu jatkuu, siihen vielä matkaa n 5 cm. Lopullinen tavoite n. 23 cm pidemmät hiukset, mutta 1.5 vuoden kasvattelu ilman välitavoitteita tuntuu kamalalta ajatukselta  :)
Olkapäämitta aikalailla jo saavutettu, joten tavoite vaihtunut  BSL:ksi. Tätä kasvatellessa sitten meneekin aikaa. Suorana varmaankin vuosi, mutta kiharana luultavasti 1.5 vuotta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Tammi 2011, 09:53
Kirjoittaja Todia
Uusi tavoite hiplenght. En tiedä, voinko saavuttaa, mutta katsotaan. Olisi kiva saada pituutta 30 cm lisää, että mitassa olisi100cm.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Tammi 2011, 13:10
Kirjoittaja Venin
BSL. Lopullinen tavoite on helpompi tavoittaa tälläsillä välietapeilla, vyötäröön on vielä piiitkä matka enkä halua masentua koska siihen menee vielä aikaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 22 Helmi 2011, 16:42
Kirjoittaja usagi
Solisluu. BSL on vielä niin kaukainen haave.
Tavoite olisi että pisimmät haivenet yltää solisluuhun.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 14:08
Kirjoittaja Kunis
Mua on alkanut huvittamaan se, miten erimittaisia hiuksia sanotaan BSL:ksi. Ok, omakin bra strap meni ennen aika ylhäältä, kun en osannut vielä käyttää sopivan kokoisia liivejä, vaan pidin sellaisia ympärykseltään liian lörppiä, minkä takia selkäosio saattoi nousta ihan reilusti lapaluidenkin väliin.

Sopivan pienellä ja napakalla ympäryksellä strappi kuitenkin menee ihan rinnan alareunan korkeudella, eli ei kovinkaan kaukana vyötärölinjaa. Ton takia en oikeen osaa odottaa mitään kun ihmiset sanoo "bsl".

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Helmi 2011, 15:40
Kirjoittaja Hallonnikas
^ Olen miettinyt samaa, lähinnä sen takia että kaikilla ei kumminkaan ole samankokoinen ja muotoinen kroppa... Mutta toisaalta, hiusten pituus tai lyhyys riippuu aina kantajan koosta. Mun miltei bsl-mittainen tukka näyttäisi varmaan hartiapituiselta mun amatsonin kokoisella kaverillani. ;D

Itselläni bsl:stä on vyötärömittaan noin kymmenisen senttiä, ja käytän oikeankokoisia liivejä. Sen sijaan vyötäröltä häntäluuhun on varmaan 30cm koska mulla on ärsyttävän korkea lantio...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Helmi 2011, 09:25
Kirjoittaja wilma
wilma kirjoitti: Hartioille, tukan pituus nyt reipas leukapituus ja rehellisesti sanottuna sain pienen kriisin kun menin katsomaan kuvia millaisen hiukset oli ennen kuin leikkasin näin lyhyeksi.  :-[
Onneksi pääkarvasto tuntuu kasvavan nopeaan tahtiin, olen viimekuun alkupuolella värjännyt hiukset ja juurikasvu on nyt jotain 3cm.
Jes, hartiamitta ylitetty jo ajat sitten. Pisimmät osiot on nyt yli solisluiden, lyhimmät hartiapituisia. En tiedä onko tämä enään tavoitepituus vai ei  ;D En tykkää kovin pitkistä hiuksista mutta en kyllä lyhyistäkään. Tukka saa kasvaa rintsikkapituuteen ja käyn sitten pätkäisemässä mallin tasaiseksi latvoista. Nyt on siis eteenpäin pitenevästä polkasta ylikasvanut malli.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 23:28
Kirjoittaja cenadra
Oma tavoitteeni on vyötärölle.
Olen kyllä aika varma, ettei tukkani tule koskaan kasvamaan niin pitkäksi.  :'(
Se on pisimmillään ollut vähän yli rintsikkapituuden, mutta sitten hiukseni alkoivat tulla huonoon kuntoon, kun värjäilin usein
sekä kiharsin, suoristin ja föönäsin ilman lämpösuojia. Leikkasin siis latvoja todella usein myös kotona, joten hiukset lyhenivät paljon. Nyt oon löytänyt yhteisen sävelen hiusten kasvatuksen kanssa. :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Maalis 2011, 17:55
Kirjoittaja Memmuuh
Mäkin ajattelin alkaa taas kasvattaa. ;D Tavoitepituus olis hartioille.

En mitään hirveän pitkää tukkaa halua (ja jos haluan, niin ton mittaseen tukkaan saa jo vähän pidennyksiäkin laitettua suht luonnollisen näkösesti), mutta sellanen hartiamittanen, voimakkaasti kerrostettu ja latvasta rikottu tukka otsahiuksilla olis aika kiva. :) Olis sen verran pidempi, että sais tehtyä vähän kampauksiakin ja pystyy pitämään hiuksia kiinni. Tällä hetkellä takatukan saa just ponnarille, mutta se ponnari ei tahdo pysyä päässä koko päivää.  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 02:24
Kirjoittaja Misato
Hiukset ovat lopultakin alkaneet hipomaan hartioita (tosin nyt alkaa sitten se kihartumisvaihe, eli tuntuu että pituutta ei tule yhtään lisää...).  Seuraavina etappina sitten kainalomitta, ja kunhan se on saavutettu, alan trimmaamaan noita hennajäämäisiä hamppulatvoja ja hapsottavia kerrostuksia pois.  Pari vuotta vielä, ja tukka on toivottavasti kokonaan käsittelemätöntä hiusta ja BSL-mitassa...  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 02:30
Kirjoittaja Janda
BSL on tavoitteena mullakin. Tietty hyvakuntoinen sellainen! Viela uupuu miltei 10cm mutta hitaasti ja varmasti mennaan :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Maalis 2011, 11:01
Kirjoittaja kivi
Suunnilleen olkapäille aion kasvattaa. Nyt pituus ylittää juuri ja juuri kaulan eli ihan mahdottoman kaukana ei tavoite ole.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Maalis 2011, 09:18
Kirjoittaja Sinimusta
Tämä on tällä hetkellä tavoitteena... 10-15cm pitäisi vielä kasvaa.  :-X

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Maalis 2011, 10:46
Kirjoittaja Eiffe
Piti taas kesän lähestyessä muuttaa vastausta. Sakset saa jäädä syksyyn asti takatukan osalta nurkkaan ja jos tuota pääsisi taas vähän yli bsl-mitan. Etu- ja sivuhiuksia joudun käydä kampaamossa ruppaamassa, sillä menin leikkaamaan ne itse päin pyllyä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Marras 2011, 09:55
Kirjoittaja Virus
Vaihdoin "polvet" "takapuoleen". Nyt kun vyötärö on ohitettu ja suoraksi vedettynä pisimmät alkavat olla taas lantiolle, niin elämä hankaloituu raivostuttavalla tavalla. Ehkä jotain perspituista tukkaa jaksaisi, jos latvan saisi vähemmän omaa elämäänsä eläväksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Marras 2011, 09:58
Kirjoittaja kleio
Minun hiukset ulottuvat nyt vyötärölle, tai ainakin ollaan hyvin, hyvin lähellä. Hieman vaikea arvioida. Laitoin nyt tavoitteen tuonne takapuoleen, vaikka en ole ihan varma haluanko niin pitkiä. Viitisen senttiä haluan ainakin lisää, sitten katsotaan miltä näyttää ja tuntuu. Hyvässä kunnossa ovat pysyneet, pitänee ehkä pian kuitenkin pari senttiä tasoitella.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Marras 2011, 17:17
Kirjoittaja mirabell
Muu, mikä-> pompulalle kiitos!

Pari senttiä puuttuu, malli on räjähtänyt, mutta jaksaa jaksaa.. :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Marras 2011, 19:45
Kirjoittaja kaksisarvi
Laitoin BSL, mikä onkin lopullinen tavoite, mutta "isompi välitavoite" on olkapäämittainen tukka, minkä saisi ehkä jo ponnarille tai saparoille. Mietin vähän aikaa, että kumman laittaisin. BSL:ään on kuitenkin vielä niin pitkä matka, etten uskalla oikeastaan edes haaveilla siitä vielä. Ajattelen vain seuraavaa välitavoitetta. Toi olkapäämitta on semmoinen vaihe, jossa alkaisin ehkä olla jo pikkuisen tyytyväinenkin tähän tukkaan ja siitä matka BSL:ään on ehkä vähän miellyttävämpi kun tää "poikatukasta olkapäille". Kauheen sekavaa, mut näin on.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Tammi 2012, 22:10
Kirjoittaja Retro
Olen joskus muinoin äänestänyt BSL ja pidän vastaukseni siinä, kyllä mun kärsivällisyys joku päivä vielä riittää...  ::) Välitavoitteeksi voisi ottaa solisluumitan, sinne matkaa vuosi...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Tammi 2012, 22:23
Kirjoittaja Kimara
Tällä hetkellä en oikein tiedä mitä hiuksiltani haluaisin. Muuta kuin tietty parempaa kuntoa ja helpompaa huoltotarvetta. Pituus kasvaa edelleen vaikken mitenkään erityisesti edes latvaa vaali. Kasvattamisen lopetan luultavasti kun 100 cm huijausmitalla on täynnä. Nyt mennään 93 cm:ssä. Vuosi siis suunnilleen matkaa jos kasvu hieman hidastuu ja matkalla muutama sentti leikkaillaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Tammi 2012, 22:51
Kirjoittaja Horros
Vyötärö vaihtui vaihtoehtoon "ei tavoitetta, olen tyytyväinen nykyiseen" mikä on aika lailla mid-back. Näin on hyvä, turhaan stressaan niistä viidestä sentistä, mitä tuskin koskaan tulee.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Tammi 2012, 23:24
Kirjoittaja mar.ia
Äänestin hartiapituutta. Alunperin tavoite oli bsl, mutta nyt kun hiukset on olkapäämittaiset, on alkanut tuntumaan siltä etten oikeastaan kaipaa pitkiä hiuksia juurikaan. Luulen sen hartiamitan sopivan itselleni parhaiten, nyt näyttää siltä että kun saisi muutaman sentin lisää niin voisi olla täysin tyytyväinen hiuksiinsa. Tosin eihän sitä tiedä, miten suunnitelmat muuttuu ;)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Tammi 2012, 23:42
Kirjoittaja zzww
Vaihdoin ääneni vyötärölle kun ovat jo yli hartioiden kasvaneet.  Lopulta jopa haaveilen polviin saakka mutta saa nähdä kuinka pitkiksi kasvavat.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Tammi 2012, 00:42
Kirjoittaja catjuska
BSL on itsellä tavoitteena, voipi tosin olla melkoisen pitkä projekti kun tällä hetkellä vasta muodostaan venähtänyt pixien tapainen.. Pitäisi varmaan laittaa hieman realistisempi välitavoite.

Etenkin kun ajatukseni on välttää joperuonansuu-tukkaa ja pitää takatukka lyhyenä kunnes muutkin hiukset yltävät samalle tasolle  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Tammi 2012, 10:41
Kirjoittaja Belle
Tavoitepituus on korvannipukkaan. Yritän kasvattaa marraskuussa pilalle mennyttä lyhyehköä mallia ulos että voin seuraavalla kampaamokäynnillä leikkauttaa jo polkkaa muistuttavan välivaiheen. V*tuttaa nämä pulisongit, jotka tulee korvan puoliväliin  :#.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Tammi 2012, 18:37
Kirjoittaja Tintu
Olenko ihan tollo jos en oikein tajua mikä ero pituudessa on olkapää- ja hartiamitan välillä? :D  No, joka tapauksessa tukka hipoo nyt hartioita (?? ;D), ja on epämääräinen. Niskassa vähän pidempää ja edessä lyhyempää... Koitan olla kärsivällinen ja pinnistää kohti BSL:ää.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Tammi 2012, 19:48
Kirjoittaja Jeyzie
Mä tavoittelen sitä samaa mittaa, joka ennen 15 cm:n tasoitusta oli, eli reilu BSL. Siitä pitemmäksi en halua, koska mun tukka alkaa siinä vaiheessa painaa niin, että menee sitten ihan päätämyöden sen jälkeen...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Tammi 2012, 02:01
Kirjoittaja Sassy
Tintu kirjoitti: Olenko ihan tollo jos en oikein tajua mikä ero pituudessa on olkapää- ja hartiamitan välillä?
Käsittääkseni hartia mittainen tukka on ns. pitkä polkka joka uloittuu jo hartioille, olkapäille menevä tukkahan on jo paljon pidempi, siis kun latvat yltävät olkapäille. Tämä taitaa olla yksi niitä kummallisista mitoista, joita ei näe esim. takaa otetussa kuvassa, vaan silloinhan seuraava mitta hartioilta olisikin jo kainaloissa  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Tammi 2012, 17:00
Kirjoittaja Elluli
Mä ajatteklin nyt kokeilevani kasvatusta niin pitkäksi kuin vain kasvaa  :D Paitsi jos latva ohenee/kuluu ihan hirveesti niin sit tasailen niitä vähän. Värjään ainoastaan juurikasvua 1-2 kk välein tummemmaksi. Nyt siis nippanappa hartiapituus vasta.

Clip-on lisäkkeitä käytän lisäksi ainakin hiuksia auki pitäessäni. Löysin laadukasta aitohiusta mm. Balmainilta ja Rapunzelilta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Tammi 2012, 17:26
Kirjoittaja Kunis
Haluan ensisijaisesti sellaisen pituuden, että pääsen alasti hiusten taakse piiloon. Taidan tosin tyytyä johonkin lantio-kyynärpää-mittaan, että saan rinnat peitettyä kiehkuroihin. Mielestäni nättiä ja keholle sopusointuista mittaa ei voi ennalta arvioida, näkee sitten kun alan ylläpitää saavutettua pituutta. Liian pitkiä en tahdo.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Tammi 2012, 22:21
Kirjoittaja Jenje
Vastasin tuon vikan vaihtoehdon, vaikken nyt erityisen tyytyväinen nykyiseen mittaan olekaan. Olen kuitenkin tullut siihen johtopäätökseen, että hiukseni eivät nykyistä mittaa pidemmiksi kasva, joten on vähän turha asettaa mitään mahdottomia tavoitteita. :P Tavoitteena onkin lähinnä saada mahdollisimman hyväkuntoiset ja paksut latvat tässä nykyisessä pituudessa.

Ei sillä, että jos nyt epärealistisia tavoitteita asetettaisi, niin varmaan joku polvimitta olisi se maksimipituus. :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Tammi 2012, 22:32
Kirjoittaja Antur
Minä en usko välitavoitteiden auttavan asiaa omalla kohdallani mitenkään, ja koska joka tapauksessa tiedän että lopullinen on taas tällä hetkellä se vyötärömitta niin vastaan sen vaikka nyt mennään vasta leukamitan hujakoilla ;D Viimeksi tällainen projekti vei "vain" nelisen vuotta joten uskon selviytyväni tälläkin kertaa ihan kunnialla. Ärsyttää vain kun ei ihan vielä mene tukka kiinni asti, sitten helpottaa kun saa ponnarille.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Tammi 2012, 13:19
Kirjoittaja ohuthius
Tavoitteena vyötäröpituus.  Aikaisempi tavoite oli näköjään ollut bsl, mutta siinä käytiin ja ylikin mentiin, kunnes sitten vyötärömitassa tein viime syksynä sen kauan lupailemani latvojen "tasoituksen", no tottakai kun v-malliin leikattiin niin osasta tuli kovinkin lyhyet, vähän bsl-mitan yläpuolelle jäi kokonaiskuva.  Nyt toki latvat paksumman oloiset, mutta onnistuin sen jälkeen kerrostelemaan sen verran, että ovat taas matkan varrella ohentuneet (+raidoitukset), mutta nyt taas vyötäröpituutta odotellessa.  Viimeksi siihen ihastuin  :-*

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Tammi 2012, 10:53
Kirjoittaja Heleena
Mäkin olen vaihtanut tavoitteeni BSL:stä vyötärölle. Enpä olisi ikinä uskonut, että oikeasti tavoittelen vyötärömittaa, mutta hiukset on nyt reilusti yli BSL:n, eikä ne hassummilta näytä. Vyötärölle on pisimmistä hiuksista matkaa noin 5 cm:n verran (mulla on paljon kerrostuksia), joten pitäisi se vyötärömitta sieltä tämän vuoden aikana niiden osalta saavuttaa. Keväämmällä on tarkoitus kyllä vähän tasoitella latvoja. Kerrostukset haluan pitää, enkä tasapitkää hiuksistoa kaipaile.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Tammi 2012, 07:22
Kirjoittaja versicolori
Ääni meni vyötäröpituudelle, koska oon junnannu bsl-mitan ja puolen selän välissä jo vuosikausia (kerrosten kasvattamista pois, hiusten kunnon kohentamista ja sen sellaista) ja haluan tästä vielä vähän pitemmät. Nälkä taitaa kasvaa syödessä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 13:47
Kirjoittaja ainokainen
Mullakin tavoitteena on vyötäröpituus, tarkemmin sanottuna kyynärpääpituus. Eli takaapäin katsottuna kyynärpäihin asti. On siihen matkaa vielä ehkä 20 cm mutta kiire mulla ei asian kanssa ole.
Sitä pidempää tukkaa en halua, koska pelkään että homma menee liian hankalaksi ja takkuuntuvaksi. Ja harvoin enää ylipitkissä hiuksissa latva näyttää hyvältä. En halua sellaista rotanhäntä-latvaa, vaan hallitut fairytale endsit tai sitten ihan tasapituus.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Tammi 2012, 19:09
Kirjoittaja felka
Olisihan se kiva saada bsl-pituiset hyväkuntoiset hiukset, siinä olisi paljon kampausvaihtoehtoja.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Helmi 2012, 10:21
Kirjoittaja Neve
Vaihdoin BSL:stä vyötäröpituuteen. Onhan tässä vielä kasvattelua :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Helmi 2012, 23:17
Kirjoittaja Mjau
Seuraava välitavoite on hartiamitta, mutta ihan parasta olisi jos tukka venähtäisi välille BSL-vyötärö  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 16 Helmi 2012, 10:29
Kirjoittaja eivor
Vyötärö olisi se ihanne, mutta keskiselkämittakin kelpaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 16 Helmi 2012, 11:45
Kirjoittaja Takiainen
Sitten kun istun vahingossa hiusteni päälle on hyvä.  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 16 Helmi 2012, 18:38
Kirjoittaja Sassy
Enää muutama sentti puuttuu BSL-mitasta (n. 4 cm), joten vaihdoin ääneni vyötäröpituuteen. Vaikka nälkä kasvaa syödessä, en usko että sitä pidemmiksi kasvatan. Ehkä kesällä 2013 tämäkin projekti on valmis.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Maalis 2012, 10:36
Kirjoittaja SC
Tavoitepituus muutettu olkapäämitasta BSL-mitaksi vaikken ole vielä edes aikaisemmassa tavoitteessani. Aina tuntuu että voi niitä latvoja nyt vähän siistiä, kyllä se olkapääpituus sitten joskus onnistuu vaikka todellisuudessa siistin latvoja vähän liiankin reilusti (joskus jopa syyttä) ja kasvatusoperaatio takkuaa sen vuoksi pahasti. BSL-mittaan pääseminen kestää taas kauemmin ja sen saavuttaakseni aion kyllä vähentää tätä trimmausta tai ottaa käyttöön search and destroy menetelmän josta kuulin. Lisäksi hyllyssä tyhjän panttina seisoskelevat hiuskorut voisivat joskus päästä käyttöönkin jos tukka kasvaisi ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Maalis 2012, 16:41
Kirjoittaja scarface
Jaa, näemmä klikannut joskus kohtaa BSL vaikka olen ollu lyhyttukkanen nyt sen rapiat 2 vuotta :D No, tällä hetkellä sellanen jonninsorttinen kasvattelu taas käynnissä, tosin fiiliksellä mennään, ettei tavotteena ole erikseen saada ylipitkää lettiä, mutta toisaalta en halua nyt heti olla leikkaamassakaan. Joten jos ainakin puolipitkään - pitkään pääsis niin ois ihan kiva :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 04 Maalis 2012, 21:32
Kirjoittaja Venin
Vaihdoin BSL-mitan vyötäröön (VIIMEIN), siitä pidemmäksi en usko että kasvatan. Tai ainakin siinä mitassa pysyn kunnes oon saanut kerrostukset veke, joten hyyyyvin pitkä projekti edessä vielä. Mutta pahin on ohi :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Maalis 2012, 09:04
Kirjoittaja Varjotar
Takapuolen alle tai reisiin asti. Juuri passeli mitta minun hiuksilleni.
Hetken oli ok, kun leikattiin BSL- mittaan latvojen huonon kunnon takia, mutta nyt jo puoleenselkään yltävät kyllästyttää kovasti.. Kasvaispa nää nopeesti!!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Maalis 2012, 09:27
Kirjoittaja Chronos
Vaihdoin vyötärömitasta tyytyväisyyden tänhetkiseen tilanteeseen (lantiomitta). Eivät taida enää pidemmiksi kasvaakaan, kun olen joitain vuosia kitkuttanut samassa mitassa lähestulkoon. Tosin tämä tasapitkä latva on alkanut kyllästyttämään, joten jos raaskisi vähän lyhentää vähän V-n malliseksi tai pikkaisen rikotuksi niin ei olisi ihan viivoittimella vedetyn näköinen. Tosin epäilen vähän mennä kampaajalle ja sanoa että ottaa latvoista "vähän", lähtis varmaan 15cm tavaraa pois :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 26 Maalis 2012, 09:52
Kirjoittaja Varjotar
^OT: mä en ton takia käy IKINÄ kampaajalla. Liikaa pelkästään kaikki kuullut/ luetut kauhukokemukset niistä ihanista pitkistä hiuksista, joita kampaaja "tasoitti" ja sen jälkeen lattialla oli 30cm hiusta, asiakkaalla uusi nuorekas trendimalli suoraan catwalkilta :o :P. Mä en myöskään haluu maksaa 28e siitä, että joku hiplaa mun hiuksia :kääk:

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Loka 2012, 14:56
Kirjoittaja Mai
Tasapitkä ja paksu, hyväkuntoinen vyötärömitta on mulla tavoitteena. Kun siihen pääsen, voi olla etten malta lopettaa vaan joudun kasvattelemaan peppuun asti.  8)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Loka 2012, 15:06
Kirjoittaja Jenny
Pepuun asti ulottuvat hiukset olisi ihan unelma :o

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Loka 2012, 16:14
Kirjoittaja Louna
Ei ole tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen :) Lyhyemmäksi pitäisi saada ainakin 10cm, jos vaan saisi aikaiseksi mennä kampaajalle. Nyt tukkaa on vyötärölle tai vähän enemmän, ja oikeastaan mikä vaan mitta välillä bsl-vyötärö tuntuu hyvältä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Loka 2012, 16:57
Kirjoittaja Salamanteri
Pixien kasvatus on edennyt jo vähän yli leukamittaiseksi polkaksi. Suorana on tietysti jo hieman pidempi, mutta koska en suorista hiuksia, "mittaan" hiukset mielummin kiharana. Tavoite tällä hetkellä olkapäät, katsotaan sitten taas sen jälkeen tilannetta!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 05 Marras 2012, 21:37
Kirjoittaja Kauris
Ultimate goal olisi hiukset tuohon lonkkaluihin asti, eli pepun yläosaan. Siitä ehkä lyhentäisin vyötärömittaan, jos tuo olisi liikaa. Tosin en tiedä kasvaisiko tukkani noin pitkäksi ikinä. ;D Mutta tätä tavoitellaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Marras 2012, 00:38
Kirjoittaja Kalevalatar
Ensimmäiset haivenet alkavat olemaan vyötärön mitassa, mutta vain jos suoristan hiukset. Tavoite olisi saada vyötärönmittaan tasapaksu latvasto, joka on vieläpä hyvässä kunnossa :D Niin ja ilman suoristamista, joten kikkuroiden takia joudun varmaankin kasvattamaan n. 10-15 cm alle vyötärön. Eli eiköhän tässä vielä joudu vuoden-pari pinnistämään. Toisaalta musta tuntuu, ettei nämä hiukset enää välttämättä kasva paljon.

Pitemmäksi en varmaankaan edes halua, kun alkaa mennä turhan epäkäytännölliseksi ja haluan kuitenkin pitää hiuksia myös auki.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Joulu 2012, 22:06
Kirjoittaja Punapää
Epätoivoinen kasvatus BSL-mittaan, kyllä se tästä vielä. Pari senttiä ylemmäskin riittäis, kunha nyt sen verran pitkiks että kehtais jättää pidennykset poies.  ::)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Joulu 2012, 23:02
Kirjoittaja Kirppu
Mun vastaus oli vyötärömitta, mikäli mun hiukset näyttää hyvältä siinä mitassa, ja mikäli ne pysyy loivilla laineilla niinkuin nykyään. Tällä hetkellä hiusten pisimmät osuudet on bsl-mitassa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Joulu 2012, 15:00
Kirjoittaja Kunis
Varovasti poistin vyötärö-vastaukseni muuhun, joka ajatuksissani on tällä hetkellä kyynärpäämitta. Tai johkin siihen välille. Muttei takapuoleen asti kuitenkaan ainakaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Joulu 2012, 20:15
Kirjoittaja peachvodka
Vyötärö olisi ihan unelma  :l Tai sitten kyynärpäämitta!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 15 Joulu 2012, 20:29
Kirjoittaja Kalevalatar
Musta tuntuu, ettei mun hiukset ole kasvaneet senttiäkään moneen kuukauteen :( Ei ne pahassa kunnossa ole ollenkaan, syön vitamiineja ja kynnet ainakin kasvaa kun kohisten, en edes ehdi viilata niitä tarpeeksi nopeeta! Ihokin hyvässä kunnossa mutta hiukset... ne ei vaan kasva :(

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 16 Joulu 2012, 20:43
Kirjoittaja helka
Mulla on tavoitteena vähän vajaa bsl eli suunnilleen kainaloihin. Sitä pidempi tukka ei luultavasti sopisi minulle, mutta sen näkee sitten. Jos maltan olla liikaa leikkaamatta, olen tavoitemitassa kesällä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 16 Joulu 2012, 22:33
Kirjoittaja Aridith
Vyötärömitta ehdottomasti, tosin luulen, että kun siihen ensi kesänä toiv. pääsen sekään ei riitä ja kasvatus jatkuu...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 17 Joulu 2012, 07:31
Kirjoittaja Sinimusta
Tavoite on edelleen BSL  :) Sitten ehkä siitä hieman pidemmät, jos latvoista ei tule ihan läpikuultavat.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 02 Tammi 2013, 16:10
Kirjoittaja Ellenia
Vyötärömitta, nyt on BSL.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 02 Tammi 2013, 16:26
Kirjoittaja Elsinen
BSL edelleen tavoitteena, mutta en sitä saa varmaan ikinä. Nyt kainalomitta, mutta hiukset kasvavat vain 2cm viidessä kuukaudessa. Vähän kadehdin kaikkia joilla hiukset kasvaa edes normaaliin tahtiin.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 02 Tammi 2013, 20:56
Kirjoittaja miolla
Mulla on nyt BSL ja haluaisin vyötäröpituisen kuontalon. Olisi ensimmänen kerta ikinä kun olisi niin pitkät hiukset. Kuntokin ihan kelpuuttava tavoitepituutta silmälläpitäen.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 09 Tammi 2013, 22:00
Kirjoittaja Redsea
BSL tavoittelen, siihen on viellä matkaa kun tukka on n.30cm eli noin puolessavälissä mennään  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 12 Tammi 2013, 21:52
Kirjoittaja Hilippa
Vyötärö oli tavoite ja siinä nyt olen. Uutta tavoitepituutta en tällä hetkellä edes aseta, koska nyt jatkan kerrostusten poiskasvattamista. Noin vuoden verran varmaan siihen menee.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 13 Tammi 2013, 18:10
Kirjoittaja 23xx
Vyötärölle... Nyt vasta ~5 cm yli olkapäiden, eli menee varmaan hetki. :D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 13 Tammi 2013, 22:20
Kirjoittaja Windy
Vaihdoin oman ääneni BSL:stä vyötärömittaan. Tänään peilistä tutkailtuani tajusin, että pisimmät hiukset yltävät jo BSL mittaan (tosin tuleva kampaamokäynti verottaa taas pari kolme senttiä..) eikä pituus tunnu vielä missään! Nälkä kasvaa syödessä, ja toivottavasti hiusten kunto ja kasvu olisi sellaista, että vyötärömitta olisi mahdollinen.  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 13 Tammi 2013, 23:09
Kirjoittaja haarapääsky
Aikaisemmin tavoitteenani oli Mid Back, mutta nyt kun olen jo näköjään saavuttanut sen, uudeksi tavoitteeksi tulee siis vyötärö! ;) Nyt siis ankaraa kasvatusta kohti vyötäröä!!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Helmi 2013, 23:35
Kirjoittaja Mimi
Tavoite pituus on BSL ja tässä vaiheessa vasta takatukka hipoo olkapäitä ja sivut leukaa :D Kun tavoite on saavutettu meinasin kyllä katella kasvaako tukka vielä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Heinä 2013, 17:47
Kirjoittaja Hallonnikas
En muista yhtään koska olen vastaukseni valinnut, mutta tavoite on tälläkin hetkellä BSL, joten turha lähteä vaihtamaan. ;D Pisimmät latvat itseasiassa hipovat jo tuota mittaa, mutta epätasaisuuden johdosta en katso päässeeni vielä tavoitteeseen. Otsiksen poiskasvatus on hyvällä mallilla, kun etummaiset hiukset ulottuvat sentin päästä kunnolla solisluihin. Jei!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Heinä 2013, 18:41
Kirjoittaja piste
Leukapituus on nyt saavutettu :) Tai no, kyl ne ainakin leukaluuhun ylettyy. Ei ne ihan "leuka-leukaan" yllä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Heinä 2013, 21:08
Kirjoittaja Barbie
Tällä hetkellä hiukseni on puoleen selkään, kerroksien takia latvat ovat aika ohuen näköiset. Tavoite on kasvattaa suoliluuhun, eli lantiomittaan. Samalla pyrin pääsemään eroon kerroksista, niin tukka näyttäisi paksummalta.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Heinä 2013, 21:51
Kirjoittaja Shirley
Vaihdoin äänen vyötärömittaan. Aiempi tavoite taisi olla muu, eli mid-back, jossa hiukset tällä hetkellä on. Suurempi haaste on mullakin kerrostusten kasvattaminen.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Heinä 2013, 07:33
Kirjoittaja helka
helka kirjoitti: Mulla on tavoitteena vähän vajaa bsl eli suunnilleen kainaloihin. Sitä pidempi tukka ei luultavasti sopisi minulle, mutta sen näkee sitten. Jos maltan olla liikaa leikkaamatta, olen tavoitemitassa kesällä.
En päässyt tavoitemittaan vielä, koska pari kertaa on pitänyt leikata hiuksia. Nyt malli on taas suotuisampi kasvatusta ajatellen ja muutaman kuukauden päästä hiusten pitäisi ulottua kainaloihin.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Heinä 2013, 17:47
Kirjoittaja Moriem
Vyötärö tai alaselkä. Omanvärisinä koitan sinne asti kasvattaa ja sitten mietin että värjäänkö mustiksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 18 Elo 2013, 13:01
Kirjoittaja höpönasu
Vyötärö! Toissapäivänä huomasin että hiukseni ovat jo BSL vaikka luulin niiden vasta olevan APL!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 19 Elo 2013, 19:16
Kirjoittaja Jenje
Mullakin on sattuneista syistä pitkästä aikaa kasvatustavoite, eli takaisin vyötärö/lantio-mittaan tähdätään.

Syynä kampaaja-anoppi, jonka mielestä parin sentin tasoitus tarkoittikin 10-15 sentin pätkäisyä. ::) Onneksi hiukset olivat päässeet venähtämään jo melkein häntäluupituuteen, joten edelleen ollaan jossain puolen selän ja vyötärön välimaastossa. Täytyy kyllä myöntää, että melkein itkuhan siinä tirahti, kun näin ne pätkäistyt pituudet lattialla ja sormeilin jäljelle jääneitä hiuksia ensimmäistä kertaa... Nyt tästä katastrofista on jo reilu kuukausi aikaa, ja alan pikkuhiljaa toipua järkytyksestä, mutta enpä kyllä toiste päästä sitä naista saksineen lähellekään tukkaani. :P

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 23 Elo 2013, 23:13
Kirjoittaja janniina
BSL!

Oikeasti niin tahtoisin niin kovasti pitkät hiukset yhyy.


Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 24 Elo 2013, 11:17
Kirjoittaja kraula
Aiemmin haaveilin pitkistä, vyötärömittaisista hiuksista, mutta ylitettyäni BSL-pituuden totesin että pitkät hiukset on mulle nyt liian hankalat. En siis jaksa/ehdi (aamu-unisena) laittaa niitä, ja sitten ne vaan valuu päätä myöten ja roikkuu ja näyttää raskaalta. Leikkasin polkan ja nyt olen tyytyväinen tähän :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Marras 2013, 16:42
Kirjoittaja nima
Vyötärölle ulottuva olisi unelmien täyttymys. Puoleen selkäänkin riittäisi jos hiukset joskus kasvaisi :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 08 Marras 2013, 18:11
Kirjoittaja Tintu
Vyötärölle seuraavaksi, tukka nyt BSL :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 06 Loka 2014, 22:07
Kirjoittaja enna
Lähden nyt taas tavoittelemaan bsl-mittaa, kun hiuksia on tullut lyhennettyä reilusti. Tuohon tavoitteeseen päästään ehkä vasta joskus puolentoista vuoden päästä, joten paljon kasvattelua luvassa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Loka 2014, 17:48
Kirjoittaja arianna
Tällä hetkellä pituus on BSL, haluaisin kasvattaa vähän pidemmiksi. Vyötärömitta olisi jo liikaa, hiukseni kun ovat aika ohuet / liukkaat, ei näyttäisi enää hyvältä. Toisaalta eivät nämä varmaan edes kasvaisi niin pitkiksi.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 07 Loka 2014, 20:13
Kirjoittaja Fishbones
Tällä hetkellä tavoittelen häntäluuhun saakka yltäviä hiuksia. Tällä hetkellä pituutta on APL:n ja BSL:n välille, joten tovi kulunee, ennen kuin tavoite on saavutettu ;D Saattaa tosin olla että tyydyn myös vyötäröpituuteen, mutta olisi aika unelma jos saisin häntäluuhun saakka kasvatettua :l

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Marras 2014, 10:22
Kirjoittaja Eudokia
Nyt on hiukset BSL, taidan huomenna lyhentää viitisen senttiä. Tavoitteena siis hieman lyhyempi, mutta silti vielä pitkänä pidettävä. En ole nyt kotona, hiustenleikkuusakset ei ole mukana. En leikkaa paljon siksi jos tuleekin katumus. Kiharat pitää ehdottomasti saada. Saan jo selvitellä liikaa takkuja tämänpituisten hiusten kanssa ja kaipaan ihan himpun verran helpompaa hoitoa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Marras 2014, 11:17
Kirjoittaja Kalevalatar
Mulla pisimmät hiukset yltää nyt häntäluuhun, mutta se on sellaista epämääräistä latvaa josta varmaankin pitäisi taas leikta 5 cm pois. En vain haluaisi!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 27 Marras 2014, 11:57
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: Enää muutama sentti puuttuu BSL-mitasta (n. 4 cm), joten vaihdoin ääneni vyötäröpituuteen. Vaikka nälkä kasvaa syödessä, en usko että sitä pidemmiksi kasvatan. Ehkä kesällä 2013 tämäkin projekti on valmis.
BSL pituus on ollut jo useamman vuoden, joten matka vyötärölle saa jatkua. Tässä ajassa ehti värjätty hius vaihtua omaksi ja samalla latva huomattavasti parempi kuntoiseksi. Toivottavasti hiukset pysyvät hyvässä kunnossa eikä terminaalipituus tule vastaan  :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Marras 2014, 23:44
Kirjoittaja Hallonnikas
Sanonpa että olkapäille, kun pisimmät etuhaivenet ylettyvät jo leuan kärkeen. Tukka kasvaa yllättävän nätisti, eikä näytä ihan kaamealta. Lisäksi se myös kasvaa salaa, en oikein huomaakaan kun se on taas venähtänyt yllättäen.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 30 Marras 2014, 23:34
Kirjoittaja Vieras
Tavoite vaihtui. Tavoitepituus nyt jossain takapuolen yläpuolella.
Edit: En tiedä mihin asti hiukset yltävät takaa, mutta tavoite on napaan asti. :O

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Tammi 2015, 20:31
Kirjoittaja Aivina
Häntäluu on tavoitteena. Nyt on vyötärömittainen tukka, joskin latva ei ole maailman parhaassa kunnossa.
Oliskohan vuoden päästä jo tavoitteessa...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Tammi 2015, 23:54
Kirjoittaja Mimi
Ensimmäinen tavoite (bsl) saavutettu ja seuraava on sitten vyötärö. Uskon että sen jos joskus saavutan jätän kasvattamisen siihen. Välillä tuntuu että tämäkin pituus on liikaa  ;D

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Maalis 2015, 00:35
Kirjoittaja syreeni
Nyt mun hiukset on reilu bsl.  Haluaisin kyllä siitä vähän vielä pidemmät ehkä joku 5-10 senttiä :)

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Maalis 2015, 20:09
Kirjoittaja helini
Huomasin pari päivää sitten että oonki jo bsl mitassa vaikka vasta oli kainaloon asti tukka.  :ts

Nyt tavoitteena ois tohon kylkiluihin ylettyvä tukka. ^^

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 10:57
Kirjoittaja enna
BSL tavoitettu, vyötärölle seuraavaksi!

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 11:21
Kirjoittaja annnu
Olkapäämitta nyt ensimmäinen tavoite. Nyt leukaan asti.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 15:42
Kirjoittaja Vivianna
Hitsi, menin leikkaamaan 2kk sitten, nyt taas odottelen, että kasvaa ja saan hiukset ylös kiinni, olkapäätä tavoitellen eteenpäin.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 14 Joulu 2015, 23:15
Kirjoittaja korkkiruuvi
Laitoin tavoitteeksi vyötärön, kun BSL mulla on jo. Sellainen sitä pidempi mutta alle vyötärön mittainen kuontalokin kelpaisi. Ainakin nyt, kun sitä ei vielä ole. ::)

Mulla ei ole ollut ikinä näinkään pitkiä hiuksia, joten ei ole aavistustakaan, minkä mitan voin vielä oikeasti saavuttaa. Täsmällisemmin tavoitepituuteni on hiusteni terminaalipituus, mutta vyötärö on seuraava tavoite.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Tammi 2016, 23:05
Kirjoittaja SannaS
Mä myös vaihdoin vastaukseksi vyötärön koska bsl on saavutettu jo hyvän matkaa sitten. Haluan myös kasvattaa hiukset terminaalipituuteensa. Nämä taitaa olla pisimmät mitä mulla on ollu, joten vaikea sanoa paljonko on vielä "kasvunvaraa". Mun hiukset kasvaa tosin aika nopeasti, 3v sitten oli niskaan asti pitkät ja näitä on leikattu ainakin 15cm tässä vuosien varrella.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 01 Helmi 2016, 17:58
Kirjoittaja Tähkäpää
Hitaat on tavoitepituudet, nyt ois kiva saada hartioille, eli armpit length. Se ois n. 15cm päässä. Pitkään saa odotella... 0_0 Nyt hiukset olkapäillä.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 10 Helmi 2016, 21:54
Kirjoittaja Hinza
Vastasin BSL, koska se on seuraava välietappini. Leikkasin huonokuntoiset pituudet kyllästyneenä kokonaan juuri ja juuri hartiapituisiksi vuoden vaihteessa 14-15 ja siitä tähän saakka kasvaneet reilusti kainalopituuteen eli jotakin-suunnilleen-ehkä 20 cm vuodessa. Haluan saada tietää hiusteni terminaalipituuden, mikäli se ei ole mitään järjettömän hirveää  0_0 ja mahdotonta hoitaa. Siitä mitasta sitten tasoittaisin kunnes koko pituuksien kunto pysyisi terveen näköisenä  kohtuullisella vaivalla. :l

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 09:20
Kirjoittaja Ilyasviel
Vyötärö. Kampaaja pätkäisi lantiopituiset hiukseni BSL-mittaan  ::) meillä taisi olla HIEMAN eri käsitys tasoituksen tarpeesta. Huokaus.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 16:54
Kirjoittaja Mir
^  :o Järjetöntä!

Mun niskapituinen tukkani on venähtänyt olkapäille ja haluaisin kasvattaa tämän ainakin BSL-pituiseksi. Haluaisin myös käydä kampaajalla taas siistimässä latvoja, mutta samalla pelkään että pituudesta lähtee liikaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 17:12
Kirjoittaja tipson
^^Siis mitää  >:( todella epäammattimaista.

Mäkään en ole uskaltautunut kahteen ja puoleen vuoteen kampaajalle, koska tavoitteena on ollut vyötäröpituus ja pelkään kampaajan leikkaavan liikaa, vaikka kuinka rautalangasta vääntäisin. Hiukset leikattiin viimeksi juuri ja juuri hartioita hipoviksi ja nyt latvat yltävät ainakin takaa vyötärölle. En ole itsekään leikannut hiuksia ja nyt latvat alkaa olla leikkauskunnossa todella. Ei ole vieläkään epätasaiset tai rumat, mutta kuivat ja haaroittuneet. Mulla on lahjakortti kampaamoon ollut jo lokakuusta saakka, mutta voi että kun on hankala saada aikaiseksi mennä sinne. Yleensä lähden kampaamosta astmakohtauksen kanssa pois, niin siksikään ei houkuttele  ::) No pakko nää on siistiä ja leikkaamisen jälkeen tavoitteena on taas vyötäro.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 20:02
Kirjoittaja Kathy
Mä en suostu menemään kuin yhdelle kampaajalle tässä maassa, koska se on ollut ainut joka ei ole suhtautunut silmiään pyöritellen mun hyvin maltillisille trimmauspyynnöille. Haluan siis aina peilin kanssa katsoa ja näyttää miten paljon (tai siis vähän) hiuksia saa leikata. Kaikki muut kampaajat ovat ottaneet mun pyynnöistä huolimatta liikaa pituutta pois, mutta tämän yhden kanssa olemme samalla aaltopituudella eikä mulle tule mitään idioottihörhöoloa siinä tuolissa. Harmi vain, että välimatkaa on yli 200 kilometriä...

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 16 Helmi 2016, 12:15
Kirjoittaja Midnight
Takapuolelle asti. Se on semmoine fledanmitta, mistä vaan pidän. Tällä hetkellä nuo taitaa olla lähempänä puolta selkää pituudeltaan. Syksyllä ne pätkäsin ihan lyhyiks, ku alko latvat omaan silmää liikaa harottaa.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 21 Helmi 2016, 02:38
Kirjoittaja korkkiruuvi
BSL on tavoitteena taas, nyt ainakin tiedän että se on realistinen tavoite. ;D Tuli pätkäistyä BSL, maltillisesti tosin.  Pitkällä tähtäimellä tavoitteena on edelleen terminaalipituus. Ei aavistustakaan minne asti mittaa tulee ja kauanko sitä mittaa ehditään ihailemaan.

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Lähetetty: 29 Maalis 2016, 13:50
Kirjoittaja Nunna
Ahh.. En mitään muuta halajaa ja kaipaa, kuin tasamittaista vyötärölleni ulottuvaa paksua hiusreuhkaani, jonka leikkasin pois mummoni ja äitini painostuksesta joskus teininä. Nyt tavoittelen sitä takaisin kaikin keinoin..