Hiustesi tavoitepituus nyt?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on tämänhetkinen tavoitemitta hiuksillesi?

Korvaan asti
5
1%
Leukaan asti
12
2%
Olkapäille
21
3%
Hartioille
40
6%
BSL
247
39%
Vyötärölle
196
31%
Takapuoleen
61
10%
Reiden puoliväliin
3
0%
Polviin
3
0%
Muu mitta, kerro mikä
8
1%
Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen
43
7%
 
Ääniä yhteensä: 639

Windy

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Windy »

Vaihdoin oman ääneni BSL:stä vyötärömittaan. Tänään peilistä tutkailtuani tajusin, että pisimmät hiukset yltävät jo BSL mittaan (tosin tuleva kampaamokäynti verottaa taas pari kolme senttiä..) eikä pituus tunnu vielä missään! Nälkä kasvaa syödessä, ja toivottavasti hiusten kunto ja kasvu olisi sellaista, että vyötärömitta olisi mahdollinen.  :)
haarapääsky

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja haarapääsky »

Aikaisemmin tavoitteenani oli Mid Back, mutta nyt kun olen jo näköjään saavuttanut sen, uudeksi tavoitteeksi tulee siis vyötärö! ;) Nyt siis ankaraa kasvatusta kohti vyötäröä!!
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Mimi »

Tavoite pituus on BSL ja tässä vaiheessa vasta takatukka hipoo olkapäitä ja sivut leukaa :D Kun tavoite on saavutettu meinasin kyllä katella kasvaako tukka vielä.
Viimeksi muokannut Mimi, 15 Helmi 2013, 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

En muista yhtään koska olen vastaukseni valinnut, mutta tavoite on tälläkin hetkellä BSL, joten turha lähteä vaihtamaan. ;D Pisimmät latvat itseasiassa hipovat jo tuota mittaa, mutta epätasaisuuden johdosta en katso päässeeni vielä tavoitteeseen. Otsiksen poiskasvatus on hyvällä mallilla, kun etummaiset hiukset ulottuvat sentin päästä kunnolla solisluihin. Jei!
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja piste »

Leukapituus on nyt saavutettu :) Tai no, kyl ne ainakin leukaluuhun ylettyy. Ei ne ihan "leuka-leukaan" yllä.
Barbie

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Barbie »

Tällä hetkellä hiukseni on puoleen selkään, kerroksien takia latvat ovat aika ohuen näköiset. Tavoite on kasvattaa suoliluuhun, eli lantiomittaan. Samalla pyrin pääsemään eroon kerroksista, niin tukka näyttäisi paksummalta.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Vaihdoin äänen vyötärömittaan. Aiempi tavoite taisi olla muu, eli mid-back, jossa hiukset tällä hetkellä on. Suurempi haaste on mullakin kerrostusten kasvattaminen.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
helka

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja helka »

helka kirjoitti: Mulla on tavoitteena vähän vajaa bsl eli suunnilleen kainaloihin. Sitä pidempi tukka ei luultavasti sopisi minulle, mutta sen näkee sitten. Jos maltan olla liikaa leikkaamatta, olen tavoitemitassa kesällä.
En päässyt tavoitemittaan vielä, koska pari kertaa on pitänyt leikata hiuksia. Nyt malli on taas suotuisampi kasvatusta ajatellen ja muutaman kuukauden päästä hiusten pitäisi ulottua kainaloihin.
Moriem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Helmi 2012, 23:50

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Moriem »

Vyötärö tai alaselkä. Omanvärisinä koitan sinne asti kasvattaa ja sitten mietin että värjäänkö mustiksi.
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/
höpönasu

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Vyötärö! Toissapäivänä huomasin että hiukseni ovat jo BSL vaikka luulin niiden vasta olevan APL!
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Mullakin on sattuneista syistä pitkästä aikaa kasvatustavoite, eli takaisin vyötärö/lantio-mittaan tähdätään.

Syynä kampaaja-anoppi, jonka mielestä parin sentin tasoitus tarkoittikin 10-15 sentin pätkäisyä. ::) Onneksi hiukset olivat päässeet venähtämään jo melkein häntäluupituuteen, joten edelleen ollaan jossain puolen selän ja vyötärön välimaastossa. Täytyy kyllä myöntää, että melkein itkuhan siinä tirahti, kun näin ne pätkäistyt pituudet lattialla ja sormeilin jäljelle jääneitä hiuksia ensimmäistä kertaa... Nyt tästä katastrofista on jo reilu kuukausi aikaa, ja alan pikkuhiljaa toipua järkytyksestä, mutta enpä kyllä toiste päästä sitä naista saksineen lähellekään tukkaani. :P
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja janniina »

BSL!

Oikeasti niin tahtoisin niin kovasti pitkät hiukset yhyy.

Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
kraula
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 09 Elo 2009, 16:25

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja kraula »

Aiemmin haaveilin pitkistä, vyötärömittaisista hiuksista, mutta ylitettyäni BSL-pituuden totesin että pitkät hiukset on mulle nyt liian hankalat. En siis jaksa/ehdi (aamu-unisena) laittaa niitä, ja sitten ne vaan valuu päätä myöten ja roikkuu ja näyttää raskaalta. Leikkasin polkan ja nyt olen tyytyväinen tähän :)
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja nima »

Vyötärölle ulottuva olisi unelmien täyttymys. Puoleen selkäänkin riittäisi jos hiukset joskus kasvaisi :)
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Vyötärölle seuraavaksi, tukka nyt BSL :)
Vastaa Viestiin