Hiustesi tavoitepituus nyt?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on tämänhetkinen tavoitemitta hiuksillesi?

Korvaan asti
5
1%
Leukaan asti
12
2%
Olkapäille
21
3%
Hartioille
40
6%
BSL
247
39%
Vyötärölle
196
31%
Takapuoleen
61
10%
Reiden puoliväliin
3
0%
Polviin
3
0%
Muu mitta, kerro mikä
8
1%
Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen
43
7%
 
Ääniä yhteensä: 639

Mjau

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Mjau »

Seuraava välitavoite on hartiamitta, mutta ihan parasta olisi jos tukka venähtäisi välille BSL-vyötärö  :)
eivor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Marras 2009, 09:44

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja eivor »

Vyötärö olisi se ihanne, mutta keskiselkämittakin kelpaa.
Takiainen

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Takiainen »

Sitten kun istun vahingossa hiusteni päälle on hyvä.  ;D
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Enää muutama sentti puuttuu BSL-mitasta (n. 4 cm), joten vaihdoin ääneni vyötäröpituuteen. Vaikka nälkä kasvaa syödessä, en usko että sitä pidemmiksi kasvatan. Ehkä kesällä 2013 tämäkin projekti on valmis.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja SC »

Tavoitepituus muutettu olkapäämitasta BSL-mitaksi vaikken ole vielä edes aikaisemmassa tavoitteessani. Aina tuntuu että voi niitä latvoja nyt vähän siistiä, kyllä se olkapääpituus sitten joskus onnistuu vaikka todellisuudessa siistin latvoja vähän liiankin reilusti (joskus jopa syyttä) ja kasvatusoperaatio takkuaa sen vuoksi pahasti. BSL-mittaan pääseminen kestää taas kauemmin ja sen saavuttaakseni aion kyllä vähentää tätä trimmausta tai ottaa käyttöön search and destroy menetelmän josta kuulin. Lisäksi hyllyssä tyhjän panttina seisoskelevat hiuskorut voisivat joskus päästä käyttöönkin jos tukka kasvaisi ::)
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
scarface

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Jaa, näemmä klikannut joskus kohtaa BSL vaikka olen ollu lyhyttukkanen nyt sen rapiat 2 vuotta :D No, tällä hetkellä sellanen jonninsorttinen kasvattelu taas käynnissä, tosin fiiliksellä mennään, ettei tavotteena ole erikseen saada ylipitkää lettiä, mutta toisaalta en halua nyt heti olla leikkaamassakaan. Joten jos ainakin puolipitkään - pitkään pääsis niin ois ihan kiva :)
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Venin »

Vaihdoin BSL-mitan vyötäröön (VIIMEIN), siitä pidemmäksi en usko että kasvatan. Tai ainakin siinä mitassa pysyn kunnes oon saanut kerrostukset veke, joten hyyyyvin pitkä projekti edessä vielä. Mutta pahin on ohi :)
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Varjotar

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Takapuolen alle tai reisiin asti. Juuri passeli mitta minun hiuksilleni.
Hetken oli ok, kun leikattiin BSL- mittaan latvojen huonon kunnon takia, mutta nyt jo puoleenselkään yltävät kyllästyttää kovasti.. Kasvaispa nää nopeesti!!
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Vaihdoin vyötärömitasta tyytyväisyyden tänhetkiseen tilanteeseen (lantiomitta). Eivät taida enää pidemmiksi kasvaakaan, kun olen joitain vuosia kitkuttanut samassa mitassa lähestulkoon. Tosin tämä tasapitkä latva on alkanut kyllästyttämään, joten jos raaskisi vähän lyhentää vähän V-n malliseksi tai pikkaisen rikotuksi niin ei olisi ihan viivoittimella vedetyn näköinen. Tosin epäilen vähän mennä kampaajalle ja sanoa että ottaa latvoista "vähän", lähtis varmaan 15cm tavaraa pois :D
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Varjotar

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

^OT: mä en ton takia käy IKINÄ kampaajalla. Liikaa pelkästään kaikki kuullut/ luetut kauhukokemukset niistä ihanista pitkistä hiuksista, joita kampaaja "tasoitti" ja sen jälkeen lattialla oli 30cm hiusta, asiakkaalla uusi nuorekas trendimalli suoraan catwalkilta :o :P. Mä en myöskään haluu maksaa 28e siitä, että joku hiplaa mun hiuksia :kääk:
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Mai »

Tasapitkä ja paksu, hyväkuntoinen vyötärömitta on mulla tavoitteena. Kun siihen pääsen, voi olla etten malta lopettaa vaan joudun kasvattelemaan peppuun asti.&nbsp; 8)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Pepuun asti ulottuvat hiukset olisi ihan unelma :o
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
Louna
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 724
Liittynyt: 30 Syys 2012, 14:41

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Louna »

Ei ole tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen :) Lyhyemmäksi pitäisi saada ainakin 10cm, jos vaan saisi aikaiseksi mennä kampaajalle. Nyt tukkaa on vyötärölle tai vähän enemmän, ja oikeastaan mikä vaan mitta välillä bsl-vyötärö tuntuu hyvältä.
2c F ii
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Pixien kasvatus on edennyt jo vähän yli leukamittaiseksi polkaksi. Suorana on tietysti jo hieman pidempi, mutta koska en suorista hiuksia, "mittaan" hiukset mielummin kiharana. Tavoite tällä hetkellä olkapäät, katsotaan sitten taas sen jälkeen tilannetta!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Ultimate goal olisi hiukset tuohon lonkkaluihin asti, eli pepun yläosaan. Siitä ehkä lyhentäisin vyötärömittaan, jos tuo olisi liikaa. Tosin en tiedä kasvaisiko tukkani noin pitkäksi ikinä. ;D Mutta tätä tavoitellaan.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Vastaa Viestiin