Hiustesi tavoitepituus nyt?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on tämänhetkinen tavoitemitta hiuksillesi?

Korvaan asti
5
1%
Leukaan asti
12
2%
Olkapäille
21
3%
Hartioille
40
6%
BSL
247
39%
Vyötärölle
196
31%
Takapuoleen
61
10%
Reiden puoliväliin
3
0%
Polviin
3
0%
Muu mitta, kerro mikä
8
1%
Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen
43
7%
 
Ääniä yhteensä: 639

Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Eli listataan vähän Juuresten tavoitepituuksia  :). Mikäli et ole kasvattamassa, voit kertoa nykyisen pituutesi viestissä. Vastaustaan voi muokata kasvatuksen edetessä  ;) Kerro mielellään, miksi tavoite on juuri tämä.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Äänestin takapuoleen, sillä vyötärömitta on jo suht lähellä niin ei tarvitse heti muuttaa vastaustaan. Ei kyllä ole takeita kasvaako hiukseni niin pitkiksi mutta toivon niin  :)
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja tnn »

Vyötärölle. Vielä reilut 15 senttiä kasvattelua jäljellä. :(
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Vyötärölle näistä vaihtoehdoista. Puuttuu siis vielä n. 30 cm.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Mä äänestin peffaa. ;D Selvästä vyötärömitasta puuttuu viimeviikkoisen parturoinnin takia ehkä pari senttiä. Eli oikeasti hiukset on jo vyötärölle, mutta jos ovat yhtään laineilla, niin näyttävät jäävän vähän vajaiksi siitä. Mutta kuitenkin, jo noin vuoden verran mulla on ollut hiustavoitteena, että alkaisivat jäädä istuessa alle. Tarkoittaa kai sitä, että pituus olisi vähän pakaroiden alapuolelle. Jos sinne asti kasvavat, niin sitten pitää harkita jatkotoimenpiteitä. Että riittääkö kunto lisäkasvatukseen ja miten paljon vaivaa niin pitkistä hiuksista on.
1c M ii, tjsp
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja deko »

Jos sattuvat kasvamaan vyötärölle niin sitä pidemmiksi en halua. mutta kyllä liivimittakin riittää. .

Kunhan pidemmät ;D paaljon on vielä matkaa, vuosi ainakin...
this too shall pass.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja siili »

Vastasin myös vyötärölle, nyt on johonkin puoleen selkään kai. Varmaan reipas vuosi menee ainakin että kasvaa ja voipi olla että on niin pitkänä jo kamalan näköinen. (=Eli latvat ohuet.) Nytkin oon huomannut että on aika hankalan pitkät, nukun hiukset auki ja aina kun käännyn, kutrit jää jumittaa johki mun alle niin että tuntuu kiva nykäisy päänahassa, auts...

Mun yks kaveri leikkaa aina kun alkaa olla hankala käydä vessassa  ;D
iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja iines »

Leukamitta olisi seuraava :).
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja heijji »

Vyötäröpituus tavoitteena seuraavaksi :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Tepa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 21:23

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Tepa »

Vyötärömitta olis tavoitteena. Matkaa on kymmenisen senttiä, saapi nähdä kasvavatko ikinä niin pitkiksi...
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Mä vastasin takapuoleen, kun se oli lähinnä. Haluan tuohon housujen vyötäröön asti, eli ehkä lantioluiden kohdalle suunnilleen. Nyt on vyötärölle suunnilleen.
Eli noin 10-15 senttiä puuttuu. Eli vuosi jollen leikkaa, mutta on pakko jossain vaiheessa tasoittaa.  
Oma väri takaisin.
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

Mulla on nyt pisimmät hiukset johonkin ylälantiolle, siis takapuolen ihan yläosaan - suorina. Mutta koska ovat varsin laineikkaat, niin näyttävät vyötärömittaisilta. Kasvattelen noita hiusten ohuuteen nähden liiallisia kerrostuksia samanmittaisiksi pisimpien karvojen kanssa, ja sitten yritän päästä siihen, että pisimmät hiukset olisivat  tuonne persvakoseen asti, ja hieman paksummat latvoista kuin nyt. Tiedän, että pidemmiski eivät kasvakaan, eivätkä nytkään ole kyllä erityisen hyvännäköiset latvoista, tosi ohuet luirut.

Joku fiksaatio vaan tähän, että pitää olla mahdollisimman pitkät hiukset... tai no tjjaa, jos hiukset kasvaisivat pidemmiksi, niin kyllä se raja pituudessa siinä takapuolen korkeimman kohdan paikkeilla kuitenkin menisi. Ei olisi mukavaa, jos pelkkä pehko veisi ulkonäössä kaiken huomion, kun mussa nyt toivottavasti muutakin katsomista on kuin hiukset :P

Aikanaan juuri kerrostin hiuksia sen takia, että se konservatiivinen  tasapitkä "viittamalli" alkoi ärsyttää, esim. vyötärö ei erottunut hiusten alta ollenkaan niin kuin minusta pitäisi, ja hiukset olivat huonosti liikkuvat ja tosi lättänät. Sivuilta varmaan edelleen pidän hiukset lyhyempinä, ja jätän osan hiuksista kasvoja ja kaulaa kehystämään, niin että hiukset pitenevät tasaisesti keskelle taakse. Takakerrostuksen sen sijaan kasvatan pitkäksi, että saisi vähän lisää massaa noihin ihan pisimpiin latvoihinkin, tuonne  latva-V:n kärkeen :).
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mun tavoitepituus on lyhyempi kuin nykyinen, kun tarkotus olis nykiä sellanen 5cm hamppua veks. Tänään ois jo lähteny, mut kampaajakaveri unohti oman kampansa kotiin ja mä en omista  :P Huomenna ehkä sitten, jos hänellä on aikaa.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

BSL on saavutettu ja silti haluan pidemmän tukan. Vastasin vyötärölle vaikken ihan sinne asti kuitenkaan haluaisi, vähän vaille vaan.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lafanque

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Hieman vyötärön yläpuolelle ois just hyvä. Eipä puutu enää paljoa siitä.
Vastaa Viestiin