Hiustesi tavoitepituus nyt?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on tämänhetkinen tavoitemitta hiuksillesi?

Korvaan asti
5
1%
Leukaan asti
12
2%
Olkapäille
21
3%
Hartioille
40
6%
BSL
247
39%
Vyötärölle
196
31%
Takapuoleen
61
10%
Reiden puoliväliin
3
0%
Polviin
3
0%
Muu mitta, kerro mikä
8
1%
Ei tavoitepituutta, olen tyytyväinen nykyiseen
43
7%
 
Ääniä yhteensä: 639

korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Laitoin tavoitteeksi vyötärön, kun BSL mulla on jo. Sellainen sitä pidempi mutta alle vyötärön mittainen kuontalokin kelpaisi. Ainakin nyt, kun sitä ei vielä ole. ::)

Mulla ei ole ollut ikinä näinkään pitkiä hiuksia, joten ei ole aavistustakaan, minkä mitan voin vielä oikeasti saavuttaa. Täsmällisemmin tavoitepituuteni on hiusteni terminaalipituus, mutta vyötärö on seuraava tavoite.
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Mä myös vaihdoin vastaukseksi vyötärön koska bsl on saavutettu jo hyvän matkaa sitten. Haluan myös kasvattaa hiukset terminaalipituuteensa. Nämä taitaa olla pisimmät mitä mulla on ollu, joten vaikea sanoa paljonko on vielä "kasvunvaraa". Mun hiukset kasvaa tosin aika nopeasti, 3v sitten oli niskaan asti pitkät ja näitä on leikattu ainakin 15cm tässä vuosien varrella.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Tähkäpää

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Tähkäpää »

Hitaat on tavoitepituudet, nyt ois kiva saada hartioille, eli armpit length. Se ois n. 15cm päässä. Pitkään saa odotella... 0_0 Nyt hiukset olkapäillä.
Hinza

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Hinza »

Vastasin BSL, koska se on seuraava välietappini. Leikkasin huonokuntoiset pituudet kyllästyneenä kokonaan juuri ja juuri hartiapituisiksi vuoden vaihteessa 14-15 ja siitä tähän saakka kasvaneet reilusti kainalopituuteen eli jotakin-suunnilleen-ehkä 20 cm vuodessa. Haluan saada tietää hiusteni terminaalipituuden, mikäli se ei ole mitään järjettömän hirveää  0_0 ja mahdotonta hoitaa. Siitä mitasta sitten tasoittaisin kunnes koko pituuksien kunto pysyisi terveen näköisenä  kohtuullisella vaivalla. :l
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Vyötärö. Kampaaja pätkäisi lantiopituiset hiukseni BSL-mittaan  ::) meillä taisi olla HIEMAN eri käsitys tasoituksen tarpeesta. Huokaus.
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Mir »

^  :o Järjetöntä!

Mun niskapituinen tukkani on venähtänyt olkapäille ja haluaisin kasvattaa tämän ainakin BSL-pituiseksi. Haluaisin myös käydä kampaajalla taas siistimässä latvoja, mutta samalla pelkään että pituudesta lähtee liikaa.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja tipson »

^^Siis mitää &nbsp;>:( todella epäammattimaista.

Mäkään en ole uskaltautunut kahteen ja puoleen vuoteen kampaajalle, koska tavoitteena on ollut vyötäröpituus ja pelkään kampaajan leikkaavan liikaa, vaikka kuinka rautalangasta vääntäisin. Hiukset leikattiin viimeksi juuri ja juuri hartioita hipoviksi ja nyt latvat yltävät ainakin takaa vyötärölle. En ole itsekään leikannut hiuksia ja nyt latvat alkaa olla leikkauskunnossa todella. Ei ole vieläkään epätasaiset tai rumat, mutta kuivat ja haaroittuneet. Mulla on lahjakortti kampaamoon ollut jo lokakuusta saakka, mutta voi että kun on hankala saada aikaiseksi mennä sinne. Yleensä lähden kampaamosta astmakohtauksen kanssa pois, niin siksikään ei houkuttele &nbsp;::) No pakko nää on siistiä ja leikkaamisen jälkeen tavoitteena on taas vyötäro.
Viimeksi muokannut tipson, 11 Helmi 2016, 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Mä en suostu menemään kuin yhdelle kampaajalle tässä maassa, koska se on ollut ainut joka ei ole suhtautunut silmiään pyöritellen mun hyvin maltillisille trimmauspyynnöille. Haluan siis aina peilin kanssa katsoa ja näyttää miten paljon (tai siis vähän) hiuksia saa leikata. Kaikki muut kampaajat ovat ottaneet mun pyynnöistä huolimatta liikaa pituutta pois, mutta tämän yhden kanssa olemme samalla aaltopituudella eikä mulle tule mitään idioottihörhöoloa siinä tuolissa. Harmi vain, että välimatkaa on yli 200 kilometriä...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Midnight

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Takapuolelle asti. Se on semmoine fledanmitta, mistä vaan pidän. Tällä hetkellä nuo taitaa olla lähempänä puolta selkää pituudeltaan. Syksyllä ne pätkäsin ihan lyhyiks, ku alko latvat omaan silmää liikaa harottaa.
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

BSL on tavoitteena taas, nyt ainakin tiedän että se on realistinen tavoite. ;D Tuli pätkäistyä BSL, maltillisesti tosin.&nbsp; Pitkällä tähtäimellä tavoitteena on edelleen terminaalipituus. Ei aavistustakaan minne asti mittaa tulee ja kauanko sitä mittaa ehditään ihailemaan.
Nunna

Vs: Hiustesi tavoitepituus nyt?

Viesti Kirjoittaja Nunna »

Ahh.. En mitään muuta halajaa ja kaipaa, kuin tasamittaista vyötärölleni ulottuvaa paksua hiusreuhkaani, jonka leikkasin pois mummoni ja äitini painostuksesta joskus teininä. Nyt tavoittelen sitä takaisin kaikin keinoin..
Vastaa Viestiin