Hiustenhoidon laiminlyöminen

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Janda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:17

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Janda »

Vahan sama juttu kun Petomaanilla. Kasvatan tukkaa ja nyt into on lopahtanut hoidon suhteen. :(

Muhittelut on jaanyt melko minimiin, hiukset tulee kuivattua miltei paivittain foonilla kun en jaksa odotella kuivumista. Tasta tosin syytan talvea ja kylmaa asuntoa.... Jatettavia sentaan tulee kaytettya reippaalla kadella. PItaa tasta ryhdistaytya taas!
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Multa on kans jäänyt hiustenhoito vähän retuperälle viime aikoina, tuntuu ettei syvempään panostamiseen ole millään aikaa tai jaksamista.. Fööniä ja muotoiluvälineitä olen käyttänyt enemmän, etenkin sen jälkeen kun otsatukka tuli taas "vaikeuttamaan" asiaa, käytän tosin aina lämpösuojaa.. Tehismuhitteluihin ei ole ollut aikaa ollenkaan mutta pyrin pitämään suihkujen yhteydessä sen n 10min ainakin päässä. Eipä tukka vielä ole järin kärsineen näköinen, toki hieman kuivakka eikä se ihmekään ole mutta toisaalta olihan sillä tarpeita jo ennen kuin pääsin lötvääntymään tän asian kanssa. Tuntuu vaan tosi pahalta kun miettii millainen tukka ennen oli ja millainen se voisi olla jos hoitaisi paremmin, ja tokihan sitä tulee syyllistettyä itseään laiminlyönnistä. :P
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Tristy

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mäkin olen päästänyt hiustenhoidon aika huonoon jamaan. Lyhyttä mallia tulee muotoiltua ahkerasti, föönailen päivittäin ja muotoilen lisäksi suoristusraudalla (lämpösuojaa käytän toki aina). Tehohoitoa en ole jaksanut käyttää ikuisuuksiin ja pesun yhteydessä hoitoaine on päässä yleensä vain muutaman minuutin. Jätettävänkin kohdalla olen jämähtänyt käyttämään suihkittavaa voidemaisen sijasta. Kyllähän sen huomaa, pisimmät hiukset alkaa olla kampaamokäynnin aikoihin (n. 2kk välein) aika huonokuntoisia. Pitkiä hiuksia jaksoi hoitaakin kunnolla, mutta jotenkin se hoitaminen jää, kun kuitenkin käyn suht usein lyhentämässä hiuksia. Huomenna alkaa loma, niin jospa silloin sitten ehtisi muhitella tehiksiäkin pitkästä aikaa.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

On tullut minunkin vähän laiminlyötyä hiustenhoitoa. En edes muista millon olisin viimeksi muhitellut tehohoitoa.  ::)
Ja herranjestas en oo jätettävää hoitoainettakaan käyttänyt aikoihin!   :o
Pikahoitiksenakin ollut lähinnä jotain markettikamaa, joiden oon aina kuvitellut olevan itselleni ihan liian kevyitä.

Ja SILTI hiukset voivat paremmin kun pitkään aikaan.. Aikasemmin tuli hoidettua ehkä sen takia niin paljon että hiukset oli niin pörröiset aina jos ei käsitellyt niitä suoristusraudalla ja ajattelin sen johtuvan huonosta kunnosta, mutta hoitaminen (tod.näk. keratiini?) taisi vaan pahentaa asiaa, koska nyt hiukset ei ole enää ollenkaan niin pörröiset, ei näy katkeilleita hiuksia, hiukset kiiltää ja tuntuu paljon sileämmiltä kuin aikaisemmin. :)
Hassu juttu.. :P
3b F ii
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

^ No sittenhän sinä olet voiton puolella. ;) Ei kaikkien hiukset tykkää hirveästä hoidosta, vaan päin vastoin vähempikin voi olla paremmaksi.

Hui, onneksi minulla ei ole ollut hiustenhoidon laiminlyömistä... Eikä tule. ;D
1a F ii
minnaliini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 249
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 22:55

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja minnaliini »

Täytyy myöntää, että itse olen laiminlyönyt hiustenhoitoa viime aikoina... Osaksi syynä on laiskuus, osaksi kunnollisten hiustuotteiden puute... Toivottavasti tilanne korjaantuu pian!
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Angela kirjoitti: ^ No sittenhän sinä olet voiton puolella. ;) Ei kaikkien hiukset tykkää hirveästä hoidosta, vaan päin vastoin vähempikin voi olla paremmaksi.
Jooh, mutta luulis että tallanen kuiva (ainakin ennen oli _todella_ kuiva) luonnonkiharahius tarvitsisi paljon hoitoa.  ::)
Ja kyllähän se ennen tarvitsikin, nyt vaan taitaa olla hieman ylihoidetutkin jo kun ei kiharru enää kunnolla ja on aika veltot. :D
3b F ii
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Kia »

Käympä nyt tunnustamassa julkisesti, että viimeaikoina on hiustenhoito ollut ihan retuperällä. En edes muista milloin viimeksi olen muhitellut tehistä. Tuntuu, ettei motivaatio/aika oikein riitä. Toisaalta eipä tuo hiuksisto hirveän huonossa kunnossa ole. Ehkä jonkinlaista ryhtiliikettä tarvittaisiin kuitenkin ;)
Näillä mennään....
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Mä oon ihan totaalisen OUT mitä tulee hiustenhoitotuotteisiin nykyään. En oo aikoihin kokeillut mitään uutuuksia, lukuunottamatta siis joitakin marketti tuotteita.

Koitan vaan kulutella kaiken maailman vanhoja puteleita pois, Tigejä yms. mitkä on mun tukalle enimmäkseen aikamoista kuraa nykyään... Välillä sitä ajattelee, että tekis mieli heittää KAIKKI vanhat pullot menemään ja ostaa se yksi tai kaksi jotain oikeasti hyvää tuotetta tilalle, kun vaan tietäisi että mitähän ne hyvät mahtas olla. Ei hajuakaan mistään hyvistä uutuuksista yms.! Eikä jaksa nähdä nykyään vaivaa, eikä panostaa rahaa siihen, että kävis taas ison määrän tuotteita läpi.

::)
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Lyx »

^Minulla samanlainen projekti päällä; tukkatuotteita on nyt niin paljon että on pakko käytellä niitä pois ennen kuin voi ostaa uutta. Ne hyvät tuotteet ovat aika pitkälti löytyneet, mutta ne on tietenkin käytetty pois ensimmäisinä ja nyt on sitten jäljellä sellaisia "ihan ok" tuotteita...
Muhittelut on myös jääneet aika vähiin ja pitäisi oikeasti aloittaa taas uudelleen kun tukkaa olisi tarkoitus vielä hiukan kasvattaa. Viimeksi on leikattu viime vuoden puolella ja vaikka onkin ihan hyvässä kunnossa huomaan nyt varsinkin etu- ja sivuhiuksissa alkavia kaksihaaraisia... Harmi vaan että kaikki hyvät rekut on jo käytetty pois.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

En tainnut kuluneen kevään aikana muhitella tehohoitoja kuin muutaman kerran. Kesällä en senkään vertaa. Keväällä se jäi kun "ei ollut aikaa" ja nyt kun ei ole saunaa ja suihkulakki/pipo-viritelmää ei tule käytettyä .  :-[

Joitain uusia tuotteita olen kokeillut mutta tyytynyt huonohkojakin käyttämään loppuun asti.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Mä olen kanssa nyt kesällä laiminlyönyt hiuksiani, on ollut niin kiire työssä & yksityiselämässä ettei ole ehtinyt muhitella, mikä on mun hiuksille ehdoton juttu. Tarvii ryhdistäytyä jos meinaa kasvattaa. Mun on "pakko" muhitella ainakin kerran viikossa jos meinaan pitää kärsineet latvat jonkinmoisessa kunnossa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Tätä voisi pitää laiminlyöntinä: ajattelin jättää hiustenhoitorituaalistani hoitoaineet tyystin pois. Shampoopesun jälkeen etikkahuuhtelu ja kenties jätettävää ja palapesun jälkeen pelkkä etikkahuuhtelu, öljymuhituksen jälkeen perusteellinen vaahdotus shampoolla ja etikkahuuhtelu.

Hoitoaineita käyttäessä menee tukka päätä myöten ja tahdon ennenkaikkea karheutta ja jämäkkyyttä tukkaan. Öljyistä olen nyt innostunut kovin ja ne tuntuvat sopivan hyvin tuuheutta ja paksuutta tuomaan. Minua jokseenkin turhauttaa käyttää hoitoaineita, eli olen laiskistunut siinä suhteessa, hoitiksen levittäminen ja vaikuttaminen ja huuhtominen on mielestäni työlästä nykyään... ::)

Tukka on kasvatusvaiheessa, tällainen venähtänyt polkka ja luulen nyt löytäneeni oman tieni hiusteni hoidossa. Tahdon hiustenhoidon olevan kivaa ja helppoa, joten olen tainnut valita laiskan tien.&nbsp; :D
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Strix

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Strix »

Kaksi kertaa olen lyhyen ajan sisällä käyttänyt suoristusrautaa! ZOMG!1!
Mutta ei, en myönnä pahempaa laiminlyömistä kuin sen ja ostolakon myötä lisääntynyt silikonipitoisuus hiustuotteissa.
Joo... Ihan tarpeeksi paha&nbsp; :P
irso
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 456
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:46

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja irso »

Tajusin tässä just et oon viimeksi tasottanu latvoja viime vuoden marraskuussa&nbsp; ::) ei ne nyt kauheen pahat oo vieläkään mutta kesällä piti käydä pari senttiä tasaamassa, mutta se vähän niinkun jäi...
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.
Vastaa Viestiin