Hiustenhoidon laiminlyöminen

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
petomaani

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Joo, olen huomannut vastaavaa omalta kohdaltani. Tavallisesti silloin, kun "laiskottaa" eikä ole aikaa tms. jätän hoitoaineen shampoopesun jälkeen kokonaan käyttämättä. Lyön kyllä jätettävää hoitoa kumminkin pesun jälkeen, vaikkakin mulla ois aina parempi laittaa sekä että - hoitoainetta shampoon jälkeen ja jätettävää sitten myöhemmin. Tehohoitoja.. en ees muista, koska oisin viimeksi käyttänytkään..  :-[ :-[ .. Onneksi hiukset ovat kumminkin hyvässä kunnossa. Pitänee kumminkin kipittää ostamaan tehohoitoa kampaajalta..
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Annika »

Mulla ei ole koskaan ollutkaan tehohoitoa.  ;D

Rutiinit on kyllä aika selvät ja lukkiutuneet jo, ei niistä pahemmin luisteta. Harvemmin kuitenkaan ostan ja kokeilen mitään uutta, suosikit on aika pitkälle löytyneet ja niillä pelataan. Sellainen innostuneisuus siitä, että hiukset voi muuttua radikaalistikin johonkin suuntaan on hävinnyt kuin pieru saharaan, mikä on tuolta kokeilunhalulta syönyt luultavasti sen innostuksen. En ole myöskään enää kauhean tarkka siitä, onko tuotteissa silikonia - jos se auttaa latvoja pysymään kuosissa, niin sitä käytetään. Jotain, mitä aiemmin en olisi voinut kuvittellakaan tekeväni.
The greatest battles are fought within oneself.
Ella

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Ella »

Myönnän kuuluvani joukkoon, jolle kesä teki tepposensa. Kaikki muut asiat nousivat pääasian yläpuolelle ja hiuksethan siinä kärähtivät, kuivuivat ja kärsivät. Hiuksia tuli pestyä ahkerasti, co- pesut unohtuivat tyystin ja sanakirjasta piti pitkän tauon jälkeen katsoa että mikäs se tehis onkaan... Tuntui vain että aikaa kaiken tekemiseen kesällä oli niin vähän, jottei sitä halunnut viettää suihkumyssy päässä tai tukan virallista puhdistumisrituaalia suorittaen.

Olisipa tullut edes co-pestyä... Eikä vieläkään houkuta pesurituaalit. Ehkäpä ne sitten kun tukka on ihan hirvittävässä kunnossa, alkavat taas houkuttaa. Pakon edessä.  :P
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Silver »

Jätettäviä hoitsikoita ei juurikaan jaksa levittää,kun tukka tuntuu muutenkin hyvältä pesun jälkeen.Ja laiskistuin tuossa jonkin verran että ei tullut tehiksiäkään käytettyä ja graah oli pakko ryhdistäytyä tukka muuten ihan solmussa,kun helposti takuttaa.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Belle »

Kesä meni mullakin vähän rennoissa merkeissä... Koska rahat oli tiukilla ja kampaamotuotteet loppuivat, niin nyt tönöttää hyllyssä markettikamaa  >:(. Garnierin Fructis-latvahoitoa olen käyttänyt aina perushoitsikan lisäksi, mutta taitaapa tuokin olla silkkaa silikonia...

Pitäisi satsata kunnon tuotteisiin kunhan nyt syksyn mittaan alkaa talous kohentua.
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

mä hiplaan, revin ja nypin hiusten pituuksia jatkuvasti, ei voi tehdä hyvää hiuksille :-[ Mitä näille levottomille käsille oikein vois tehdä... ehkä voisin taas opetella vaikka kaivamaan nenää, niin olis joku paikka näille :P

Muuten olen vähän liiankin tunnollinen hiuksista huolehtija, esim. rakastellessa ei sais hiukset hankaantua ja takkuuntua kovin pahasti, hauraat ja helposti katkeilevat kun ovat.
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

  • Olen vasta löytänyt foorumin ja innostunut hiustenhoidosta, mutta entiset tapani tosiaan olivat aika karmaisevat...
    • käytin fructisia ja siltäkin vain tuuheuttavia tuotteita
    • pesin hiuksiani tosi usein
    • välttelin hoitsikoita, koska en pitänyt niiden "latistavasta" vaikutuksesta
    • tehohoitoa en edes omistanut
    • vaalensin hiuksiani itse, mukana tulevaa hoitoainetta sentään käytin aina yhden kerran
    • tungin päähäni paaljon alkoholisia muotoilutuotteita ja lakkaa
    • revin hiukseni todella kovakouraisesti kammalla auki, koska olivat aina niin kauheassa takussa
    • talvisin en suojannut hiuksia mitenkään, vaan annoin niiden olla takin päällä huurustumassa ja jäätymässä
    • myöskään kesäisin en suojannut hiuksiani ja viime kesänä poltin aika pahasti päänahkani, joten varmaan samalla hiuksetkin mukavasti kärähti
    • kävin usein saunassa ja aina ilman suojauksia (ei tullut semmonen edes mieleen)
    • kävin hyvin harvoin parturissa
    Tästä vois varmaan päätellä että olisin jo kalju tai vähintään hiukset kauheeta hamppua, mutta kumma kyllä ei se ihan niinkään oo. Latvukset oli aika karmasevassa kunnossa, mutta nyt kun oon niitä pari kertaa käyny leikkelemässä, niin yleisilme alkaa oleen se sama lasimainen, mitä se oli ennen vaalennuskierrettä. Että taitaapa olla aika karaistuneet hiukset mulla...  ;D
2c F ii
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Luscious »


>:( :o :-[
Megapitkä aitohiuspidennys möyriintyi ja takkuuntui festareilla aivan toivottomaks ja sen aika oli lähteä kotiin palatessa..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Saheli

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Niinhän siinä on käynyt, että olen kuivannut hiuksiani välillä kuivaajalla. Ei tee lainkaa hyvää käsitellylle latvukselle, mutta aina ei ole aikaa odottaa kolmea tuntia, että hiukset on kuivat!
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Nyt on maailmankirjat sekaisin! Olen hengaillut uuden ihastuksen kämpillä viimeiset pari kuukautta (olen vaan käynyt kääntymässä kotona) Minulla on siellä vain yhdet shampoot ja hoitoaineet (freemanin). Olen hutaisten pessyt niillä pelkästään. Yleensä muhittelen tehiksiä tunteja joka pesukerralla, mutta nyt vaan pikaisesti laitan hoitoaineen. Ja mikä parasta, mulla ei ole siellä yhtään jätettäviä :o Kotioloissa laitan kahta-kolmea jätettävää joka pesukerran jälkeen. On vaan ollut aina niin kiire peuhaamaan miekkosen kanssa tai viipottamaan jonnekin hänen kanssaan.

Voiko mies muka mennä hiustenhoidon edelle, aagh! Kai tämä tästä kohta tasaantuu... ::)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^No nyt on saatu se arvomaailma järjestykseen! Miehen kämpiltä löytyy nyt k-pak tuoteperhe sekä mopeja. Huh! ;) Ehdin jo pelästyä.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mä oon lähiaikoina laiminlöynyt tehohoidon käytön aika tehokkaasti. Varmaan kuukausi sitten tullut käytettyä ::) Jätettävistäkin suihkin vain Miracle Mistiä satunnaisesti ennen lämpökäsittelyjä...
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Mun pitäisi varmaan laiminlyödä hiustenhoitoa jonkin aikaa, koska hiukset tuntuu ihan liian ylihoidetuilta  :-X Ne on ihan sileät ja menee päätä myöten. PItänee unohtaa ne tehikset hetkeksi, jotta hiukset ei ihan näin lirut ja hoidetut olisi..
Varis

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja Varis »

En ole enää jaksanut etsiskellä ihmeitä tekeviä uusia tuotteita. Kärsinyt latvus kasvaa pois omaa tahtiaan ja saksia siihen tullaan käyttämään joka tapauksessa. Tehohoitojen muhitus on jäänyt vähemmälle, enkä aina jaksa laittaa hiuksiin tolkuttomia määriä tuotteita. Olen jopa luopunut joistakin tuotteista, joskin kyseessä ovat olleet vähemmän toimivat valmisteet. Koitan vähentää hiustuotteideni määrää. Lähinnä säästään hiusta välttämällä rankkoja kemiallisia käsittelyjä. Ei voi kyllä kieltää, etteikö elo hiusteni kanssa ole ollut helpompaa hyvien tuotteiden kanssa. Mutta toivon, etten tule enää paljon tarvitsemaan erityistuotteita tulevaisuudessa, kun värinpoistosekoilustani kärsinyt latva on kasvatettu pois.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hiustenhoidon laiminlyöminen

Viesti Kirjoittaja calypso »

Oho, havahduin juuri hetki sitten siihen etten ole pessyt hiuksiani viikkoon  :o  Viimeiset pesutkin ovat olleet co-pesuja, milloinhan olen viimeksi shampoopulloon edes koskenut..? Talvella päänahkani on niin kuiva ettei mitään rasvoittumista tapahdu ja hiukset ovat olleet lähinnä letillä tai nutturalla niin latvat ja pituudetkaan eivät ole päässeet pölyyntymään tai likaantumaan, joten pesuväli saattaa aivan vahingossa pidentyä kun ei pesutarvetta varsinaisesti ole.

Kohta alan vaalentamaan juurikasvua ja lätkäisen punaisen värin päälle. Hirvittää vaan että mitä kuiva päänahkani tykkää vaalennusaineesta..

muoks: kummallista, päänahkaa kirveli normaalia vähemmän. Tai siis ei juuri ollenkaan..  ???  (pidän vaalennuainetta päässä aina vain noin 10min)
Viimeksi muokannut calypso, 28 Tammi 2007, 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin