Montako hiustuotetta?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kaikki hiustuotteet laskurin alle. Värit, muotoilut, shampoot ja hoidot. Myös ne jemmapurkit NutriGlossia. Hardcore-hamsterin metsästys alkaa.

1-25
292
54%
26-50
184
34%
51-75
43
8%
76-100
16
3%
101-125
2
0%
126-asunto ihan pullollaan
8
1%
 
Ääniä yhteensä: 545

|Piija

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja |Piija »

|Piija kirjoitti:
|Piija kirjoitti: Kyllä taitaa olla tuo 50kpl tai enemmänkin, en taida kuitenkaan rueta laskemaan, sillä siinä menisi kauan. Osa huonoksi todetuista tuotteista on kuitenkin "kaappienpohjalla".
On edistytty, äsken laskin kaikki tuotteet ja tulokseksi tuli 29. Josta 3 on jo loppumaisillaan ja muutamia taidan lahjoittaa uusien tuotteiden tieltä pois..S
Suihk.jätettävät:3 (yksi näistäkin turha)
Void.jätettävät:3 (yhden voisi laittaa roskiin)
Lämpö:1
Muotoilu:3 (näitä voisi laittaa myyntiin..)
Väri:1 (jonka annan jollekin pois..)
Maskit:3 (yksi heikommalla käytöllä)
Hoitoaineet:7 (2 loppumaisillaan ja lisää tulossa)
Shampoot:8 (1 loppumaisillaan, yhtä en käytä)
2013 tilanne näyttää tältä:
Shampoot 3
Pikahoidot 3
Maskit 1
Rekku 1
Jätettävät 3
Muotoilu 2
Värit 1

Tuota se oli pitkälti myös vuonna 2012, muutamien kappaleiden heitoilla.
Viimeksi muokannut |Piija, 17 Helmi 2013, 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja SC »

SC kirjoitti: hiusväripaketit 3
shampoot 7
hoitoaineet 8
jätettävät 2
muotoilutuotteet 8

yhteensä 28

Tosiaan näitä ei ehkä kannattaisi ostella vähään aikaan
2013 näyttää paljon paremmalta
shampoot 1
hoitoaineet 3
jätettävät 2
muotoilutuotteet 6
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Tristy

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Viimeksi olin näköjään kirjoittanut tähän neljä vuotta (0_0) sitten ja silloin tuotteita oli 13. Mulla on ollut jo tuolloin tavoitteena karsia hiustuotteita ja nyt olen pyrkinyt siihen, että käytössä olisi kerrallaan pari tuotetta kustakin ryhmästä. Nyt tilanne näyttää tältä:

Shampoot: 1
Hoitoaineet: 3 (yksi huono juuri loppumassa!)
Jätettävät: 1
Muotoilutuotteet: 10

En tiedä mistä noita muotoilutuotteita on taas kertynyt. Pärjäisin tuuheuttavalla tuotteella, lakalla ja rullien/raudan kanssa käytettävällä suihkeella, joten kolme on tavoite. Osa tuotteista on kyllä sellaisia, että ovat maanneet kaapissa jo ikuisuuden eli roskis voisi olla oikea kohde niille. Tehikset olen todennut itselleni aika turhaksi, joten niitä tuskin tulee jatkossa enää hankittua.
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

shampoot: 1
hoitoaineet: 2
jätettävät öljyt: 2 (toinen näytekoko)
muotoilutuotteet: 2

Olen viime aikoina saanut käyteltyä pois paljon tuotteita, joten nyt ollaankin aika vähäisissä luvuissa. Tarkoituksena on ostaa uusi shampoo, joku tosi hellävarainen. Lisäksi hyviä hoitiksia tarvitsee aina. Eli vähän niin kuin annan itselleni luvan hiustuoteshoppailuun, kohtuudella toki&nbsp; :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Mischa »

On tullut tsempattua paljon verrattuna muutaman vuoden takaiseen!

Shampoot: 3
Hoitoaineet: 3 (+ yksi varakappale)
Jätettävät: 2
Muotoilutuotteet: 8

Muotoilutuotteet on paha. Kuluvat niin hitaasti, enkä käytä joka päivä. Hiuslakkoja on kolme, joista kaksi on lopuillaan, eli jatkossa uskoisin pärjääväni sillä viimeisellä yhdellä ihan hyvin.
1b M ii
Punajuuri

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Punajuuri »

Ihan liika...

Sampoot: 3
Hoitoaineet: 6
Tehikset: 1
Jätettävät: 0
Muotoilutuotteet: 2 ( ovat ikivanhoja. Käyttöä ehkä 2 kertaa vuodessa)
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja olivia »

Shampoot: 3 (mukana syväpuhdistaja mitä käytän vaan ennen värjäystä)
Hoitoaineet: 2 plus värin mukana tullut hoitsikkaputeli joka lopussa
Tehikset: 0
Jätettävät: 3
Muotoilutuotteet: En käytä kuin hiuspuuteria (välttämätön!) mut on mulla joku minilakka ja muotovaahto
Breathe me.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Shampoot: 4
Hoitoaineet: 5
Tehohoidot/naamiot: 2
Jätettävät: 4
Muotoilutuotteet: 3

Nuo muotoilutuotteet on etupäässä aika turhia. Nykyisin en käytä muuta kuin harvoin lakkaa.&nbsp;
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Fethenwen

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Fethenwen »

5 shampoota: 2 niistä miehenikin käyttää - yks on yrttipulveria, ja sitten yks niistä toimii myös pesuaineena :D Sitt on yks niistä shampoopala

3 hoitista: yks niistä on perus paksu hoitis, yks niistä mieto litku ja kolmas silikooni hoitis joka on melko paska - pitäis ehkä antaa se pois.

1 syvähoitoaine: se mulla on ollu kohta kaks vuotta, joskus toimii mutta joskus jättää hiukset pörrösiks - harvoin siis käytän

2 jätettävää hoitista: yks XZ suklaa vanilja, toinen niistä on itsetehty jossa on ruusuvettä ja ksylitolia

3 öljyä: yks sinapin siemen öljy - en oikein siitä tykkää, sitten kookosöljy jota myös käytän ruuanlaitossa, ja yks brihangaraj öljy

2x hennaa ja cassiaa, eli siis 4 pkt

mitäs tästä nyt sitt tulee, noin 18 tuotetta.
Jennq
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 02 Maalis 2013, 15:58

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Jennq »

3 shampoota: yksi on vielä täysin käyttämättömänä kaapissa, koska edellistäkin shampoota on jäljellä (käytän yleensä vain yhtä shampoota kerrallaan). Lisäksi vielä syväpuhdistava.

4 hoitista: yksi on myös käyttämätön, toinen on käytössä ja lisäksi vielä kaksi Loreal Preference-hiusvärien mukana tullutta hoitoainetta (hiuksissani on kahta väriä, joten värjäyksen jälkeen olen käyttänyt vain yhden hoitoaineen, vaikka toisesta paketista olen saanut toisenkin :D)

4 muotoilutuotetta: kaksi muotovaahtoa, hiuslakka ja lämpösuoja. Lähinnä lojuvat kaapissa, mutta hyvähän niitä on olla, jos vaikkapa tarviikin.

1 colour mask: KC Professional Silver, joka on kestänyt jo lähemmäs vuoden (minulla on vain yksi iso blondi raita).

1 sävyttävä hoitoaine: Loreal Paris Preference Les Blondissimes Pastel, vaaleanpunainen sävy. Toisinaan tykkään lisätä tätä blondiin raitaani, vaikkakaan se ei kestä kuin yhden pesun.

2 öljyä: en tiedä lasketaanko öljyjä tähän, mutta käytän säännöllisesti hiuksiini manteliöljyä ja hieman extra virgin oliiviöljyä.
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Tein vähän kattavampaa kosmetiikkainventaaria.

Shampoot: 6 (what happened, man?)
Syväputsarit: 1
Kuivashampoot: 2
Perushoitis: 2
Tehikset: 2 (joista toinen Joico IH)
Rekku: 1
Suihkittavat hoitikset: 4 (joista 2 mun tukassa aika kelvottomia silikonipommeja)

Eli tällä hetkellä ollaan tilanteessa, jossa mitään ei osteta, ennen kuin jokin loppuu. Ja se tulee olemaan perushoitis. Muotoilutuotteita ei ole, paitsi nuo listassa mainitut kuivashampoot.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Jesh, pääsin vaihtamaan täpän tuolta yli 50:stä yhtä pienempään kategoriaan. Laskelmieni mukaan pitäisi olla 35 tuotetta plus parit matkakokoiset mitkä ei mun listauksissa ole. Kyllä tää tuotteiden vähentyminen etenee, hitaasti mutta varmasti..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
asaariki

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja asaariki »

15 kaiken kaikkiaan. Luulin että olisi ollut enemmän, mutta en olekaan yhtään niin hamsteri kuin luulin.

4 muotoilutuotetta
4 shampoota
loput hoitoaineita, ja niistäkin pari sellaisia joita en käytä enkä tule koskaan käyttämäänkään

Määrä tulee kyllä varmaankin lisääntymään, ainakin yhdelle shampoolle olisi tarvetta, ja tukan tästä kasvaessa myös jätettäville hoitoaineille ja tehohoidoille. Itse asiassa tarvitsen varmaan kohta uusia muotoiluaineitakin!
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

shampoita: 3 nestemäistä, 1 pala
hoitoaineita: 2 (+1 kpl lempparihoitista kaapissa tallessa)
tehohoitoja: 0
jätettäviä: 0 (<-- tämä tilanne korjattava äkkiä)
latvasuojia: 2
muotoilutuotteita: 5

Viime viestin mukaan tuotteita oli 23, nyt 15 joista melkein kaikki säännöllisessä käytössä.
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja nima »

Pikaisella laskennalla 102kpl. Värejä on aika varmasti enemmänkin tuolla jemmassa, mutten lähtenyt niitä sieltä sen enempää kaivelemaan. Hiustenhoitotuotteita + muotoilutuotteita oli jo yksinään 88kpl :O Järkytys, luulin että ehkä puolet tuosta määrästä... Ja lisää pitää haalia lähes joka viikko, olenkohan hullu :D Raha seisoo hyllyssä, kaikki ovat kampaamotavaraa, eivätkä kaikki ihan halvimmasta päästä.
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
Vastaa Viestiin