Montako hiustuotetta?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kaikki hiustuotteet laskurin alle. Värit, muotoilut, shampoot ja hoidot. Myös ne jemmapurkit NutriGlossia. Hardcore-hamsterin metsästys alkaa.

1-25
292
54%
26-50
184
34%
51-75
43
8%
76-100
16
3%
101-125
2
0%
126-asunto ihan pullollaan
8
1%
 
Ääniä yhteensä: 545

deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja deko »

Arvaus: lähemmäs sata kun väritkin lasketaan mutta palaan asiaan tarkistuslaskennan jälkeen.

edit:
Uhhhh.. meni sata pikkuisen rikki, värejä kun on vähän kertynyt ja muitakin tuotteita on näemmä hamsteroitu urakalla hyvistä tarjouksista...  ::)

kirjanpidon mukaan (ei elämää)
värit, hennat ja muut: 28 paketillista
shampoot: 18 purnukkaa
hoitoaineet: 21 purkkia
jätettävät: 12 kpl
tehohoidot: 21 purkkia
muotoilutuotteet: 12 kpl vaikka en edes juuri näitä puunaa...

Pitäisi varmaan kasvattaa useampi pää tai enemmän tukkaa  ;D
Viimeksi muokannut deko, 29 Elo 2006, 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
this too shall pass.
Serafi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3016
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:17

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Serafi »

Mä arvaisin, että joku 35. Mutta kaikki tärkeitä ja rakkaita. :D
veera

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja veera »

vastasin siis 1-25 ja todellinen luku taitaa olla lähempänä tuota ykköstä...en siis todellakaan ole mikään hamsteri tukkatuotteiden suhteen. kaapissa lojuu käyttämättömänä ehkä kymmenisen purkkia, käytössä on vain viisi enkä enempää tarvitsekaan :)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mie arvasin 76-100

Täältä löytyy melkein kaikki minun hiustuotteet:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=63.30

Hiustuotteita (shampoot, hoitoaineet, tehohoidot, muotoilu) mulla on luullakseni 47kpl.
Sain laskettua koko kaappini hiustuotteet (vaahtovärit, hennat, hiusvärit yms. mukaan lukien) ja tulos on 77. Laskin tuohon summaan hiusvärien mukana tulleet hoitoaineet (värin olen jo käyttänyt), mutta jos niitä ei lasketa niin sitten tulos on 68.

Tulos varmaan vähän heittelehtii (tuotteita on tod.näköisesti vielä enemmän), mutta tuossa on kaikki minun tuotteet suunnilleen.
Ehdottomasti pitäisi vähentää! :o Vievät yhden kaapin tilan!

edit. hiushärpäkkeitä on jäljellä enää 35 kpl ja hiusvärejäkin olen käyttänyt pois. :)
Viimeksi muokannut Mustikka, 26 Helmi 2007, 00:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Withering »

Mulla taitaa jäädä siihen pariinkymmeneen. Tosin siinäkin suurin osa pölyttymään jääneitä muotoilutuotteita.
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Arvelisin että sellaiset 15-20 putelia tällä hetkellä, tarkkaan en pysty laskemaan kun osa on eri osoitteessa. Lukumäärä on laskenut viime aikoina, olen onnistueesti rajoittanut hamstrailua. Mutta paljoakaan tätä vähemmällä en voi kuvitella tulevani toimeen. :)
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Ihana ketju :D Pitääpi laskea omat putelit kun kotia pääsen. Voisin itseasiassa ottaa uuden kuvankin samalla, jonkun verran on liikkumista tapahtunut viime vuoden kevättalven jälkeen kumminkin ku viimeksi otin kuvaa tukkakamoista.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Pikaisella laskennalla 26, josta yli puolet hoitoaineita. Muotoilutuotteita 2, shamppoita 4. Tuohon ei ole laskettu öljyjä, kookosmaitoa yms, vain varsinaiset tukkatuotteet.
Oma väri takaisin.
iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja iines »

Tein pikaisen laskun ja tulos oli jotain reilu neljäkymmentä. Luku koostuu shampoista, hoidoista ja muotoilutuotteista.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Mulla taitaa olla alle 10. En ole tullut laskeneeksi sen tarkemmin. Yritän käyttää aina edelliset ennen kuin ostan uutta.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Rory »

Mulla on jotain 25 tuotetta jos laskee kaikki mukaan. Aika vähän mutta nyt on menossa tuotteiden käyttövaihe, ei ole varaa ostella uusia.

edit. No nyt niitä on jo 33kpl suunnilleen.
Viimeksi muokannut Rory, 26 Tammi 2007, 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viola
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 181
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 10:22

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Viola »

Mulla on myös noin 25 tuotetta. Shampoita on vain kaksi + kaksi matkakokoa. Muotoilutuotteita ei ole kovin paljoa ja nekin on vanhoja, kun en ikinä niitä käytä. Suurin osa on siis tehohoitoja ja muita hoitoaineita ja niitä kyllä kuluukin aika paljon  8)
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat
sonj
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 02 Elo 2006, 17:57

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja sonj »

Muistikuvien mukaan löytyy pikahoitiksia kuusi, tehohoitoja neljä, shampoita kolme, muotoilutuotteita seitsemän ja erinäisiä jätettäviä seitsemän. Muotoilutuotteita tosin kuluu harvakseen ja valtaosa noistakin on pölyttymään jääneitä kun käyttöä ei ole.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta
Lafanque

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Aika tarkkaan 200 tuotetta käytössä. Ja lisää ostetaan sitä mukaa kun kiinnostavia tuotteita tulee eteen :)
Apricot
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 847
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:36

Vs: Montako hiustuotetta?

Viesti Kirjoittaja Apricot »

Shampoot: 12 kpl
Hoitoaineet: 12 kpl
Tehohoidot: 3 kpl
Jätettävät: 3 kpl
Värit: 2 kpl
Muotoilu: 2 kpl

yht. 34 purnukkaa ( Tarkoitus kyllä olisi että kerralla ei olisi käytössä kuin paria eri shampoota, hoitoainetta jne.. ::) ;D )
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."
Vastaa Viestiin