Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Vastasin että haluan pidemmät hiukset. Oikein kääntääkseni veistä haavassa katselin vanhoja kuvia joissa mulla oli niin ihanan pitkät hiukset, BSL mittaiset. Ja tumma väri, että se sitten pukikin mua... Noita kuvia ei passaa katsella tai alan sen pituuden lisäksi haaveilla vielä tummista hiuksistakin... Yritin lohduttautua sillä, että oli ne 1½ vuodessa kasvaneet hartiamittaisista sinne mittoihin, että ehkä mulla on parin vuoden päästä (VASTA!!) jo sen mittaiset hiukset, nyt tosin tavoitteet on niitäkin pidemmissä.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

Tämä ei pidä paikkaansa, mutta valitsin viimeisen eli "en ole yhtään tyytyväinen hiuksiini...". Olen osittain tyytyväinen, mutta tällä hetkellä hiukset ovat sellaiset, että ne ovat suht selvästi erilaiset kuin viimeaikaiset hiukset enkä osaa päättää, onko tämä parempi vai huonompi. Toistaiseksi olen sitä mieltä, että tässä on ainakin huonoja puolia, jos nyt ei suoranaisesti huono malli ole. Valokuvia vertaillessa niin vanhoissa kuin nykyisessä malleissa jotkin asiat pistävät silmään ja mitä enemmän katselen kuvia, sen vähemmän tiedän, mikä olisi paras malli.

Sellainen olo on ihan täysin, etten oikein tiedä, mitä tässä nyt seuraavaksi meinaisi. Vielä vähemmän tiedän, kenelle menisin seuraavaksi kampaajalle  >:(
|Piija

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Vihdoinkin ensimmäistä kertaa siirsin ääneni "hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät"- kohtaan! Väri on ihana, vaikka tämän ylläpitäminen on tuskastuttavaa välillä ( punanen & musta suoraväreillä, en kuitenkaan halua jämäyttää mustaa kestovärillä, sillä tiedän että jos haluankin takaisiin kokopunaiseen, on se vaikeaa. )
Leikkauskin on onnistunut, vaikka alussa olin epävarma hiuksista, jotka paljastavat korvan. Mahtavaa olla tyytyväinen <3
Frida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 13:49

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Frida »

Hiustenkasvatuksesta on tullu mulle ihan pakkomielle! Luultavasti omat hiukset ei tuntuis tarpeeks pitkiltä, vaik hipois maata... No, toivottavasti näin ei kävis mulle. :)
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3
Missalissa

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Missalissa »

Haluan lisää pituutta. Nyt on pituus 93 cm keskijakauksen lopusta, tavoitteena 100 cm/half body lenght ja sen jälkeen niin pitkä kuin mahdollista.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Horros »

Pituutta, pituutta ja pituutta! Nyt hiukset ulottuu kiharoina edestä bsl-kohdalle ja takaa pisimmiltään hakasiin, suoristettuina jonkin verran pitemmälle. Haluaisin vyötäröpituiset hiukset, miksei pitemmätkin, mutten tiedä, kasvavatko ne koskaan sinne asti kun en oikeastaan koskaan ole hiuksiani radikaalisti leikannut, mutta tuossa pituudessa ne tahtovat jotakuinkin aina pysyä. Kovasti toivotaan!&nbsp; ;)

Hieman suoremmatkin voisivat olla, mutten enää jaksa kauhistella kiharoitani ja stressata niistä samalla tavalla kuin joskus muutama vuosi sitten - olen alkanut sietää niitä ja oikeilla aineilla rauhoitettua niitä vähemmän peikkomaisen näköisiksi.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Kampaajalla käyty, nyt hiusväri on todella lähellä omaa väriä + raitoja laitettiin. Jännityksellä seuraan näkyykö juurikasvu ollenkaan, sillä samalla värillä joka omassa 6 cm juurikasvua oli, värjättiin koko pää ja nyt oranssit latvat ovat historiaa&nbsp; :)
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
hilary

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja hilary »

Vaihdoin äänen "haluan pidemmät hiukset" kohtaan. Haluan edelleen kiharammat mutta piitkät hiukset on nyt prioriteetti&nbsp; ;D
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Herya »

Muuten olen tyytyväinen hiusmalliini (eli A-mallinen joka pitenee runsaasti edestä), mutta tahtoisin vieläkin lyhyemmän ja kerrostetumman takaa. Olen jo pariin otteeseen leikellyt lyhyemmäksi muttei vieläkään tunnu riittävältä. Huomenna ajattelin ottaa sakset taas käteen&nbsp; ;). Vaihdoin siis ääneni haluaisin lyhyemmän-kohtaan.
bezz

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja bezz »

Minä annoin äänen pidemmille hiuksille vaikka värjätäkin tarvitsisi ja hieman kiharammatkin olisivat mukavat.
Heidijohanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 22:51

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Heidijohanna »

Uusi väri & lyhyempi malli, mutta laitoin kuitenkin äänen uudelle värille koska en ole leikkauttamassa vähään aikaan. Liian vasta kävin tuhlaamassa parturissa&nbsp; >:D
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

On se kyllä jännä, kun vaikka hiukset on nyt BSL-mitassa, ne siltikin tuntuvat liian lyhyiltä. Mikäköhän tässä olisi sitten sopiva pituus.. No, kattellaan.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Väitän olevani kerrankin ihan tyytyväinen hiuksiini. Olen onnistunut kehittämään kevyen välinpitämättömyyden kutrieni vajavaisuuksia kohtaan, eli minua ei tällä hetkellä harmita väri/värittömyys, eikä pituus tai mallikaan ota päähän. :)
Olen vain keskittynyt tukan hoitoon ja vasta elokuussa aion seuraavaksi piipahtaa kampaajalla karsimassa latvoja. Tai ehkä annan itselleni luvan käydä napsasemassa silmille tunkevan otsatukan kuosiin jo ennen elokuuta..
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
kaizzu

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja kaizzu »

Pituutta, pituutta edelleenkin! :) Poikatukasta olen kasvatellut pari vuotta, tilanne ei enää katastrofi, mutta olkapäähikset ei ole myöskään kivat. Malli sais olla myös eri, ja tuleekin muuttumaan parin viikon kuluttua..
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Pidennysten kanssa olen hiuksiini hyvinkin tyytyväinen, ja erityisen tyytyväisyyden tunteen tuo rohkea muutos platinan vaaleasta tumman ruskeaan - tunnen oloni erittäin kotoisaksi nyt tässä värissä, vaikka muutos pelotti (sitä kun ei ihan helpolla olisi peruutettukaan). Vastasin kuitenkin haluavani lisää pituutta, omaa hiusta kasvatellessa. Omassa tukassani tyytymättömyyttä aiheuttaa se, että hiukset ovat hennot ja letitettynä kuin hiiren häntä. Ilman lisäkkeitä pitkäin tukka näyttää melkoisen onnettomalta...
Vastaa Viestiin