Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Eli miten koette omat hiuksenne juuri nyt? Tekeekö mieli leikata? Vai oletteko kasvatuksen kierteessä? Vai siintääkö ajatuksissa permis? Kertokaa! :)

Itse olen näitä ikuisuuskasvattajia eli haluan vain pituutta, pituutta, pituutta...
sugar!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja sugar! »

^Sama täällä. Harmi vaan että hiuksieni ominaispituus on mikä on eikä oo vuosiin tästä kasvattamalla pidentynyt :'( :'(
Mutta olen oppinut hyväksymään asian ;) Muutoin olen kyllä tosi tyytyväinen - tukka on hyväkuntoinen ja todella vaivaton.
Serafi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3016
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:17

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Serafi »

Mä olin ensimmäinen tyytyväinen. Tai sanottakoon, että noista vaihtoehdoista tyytyväinen.  ::) Toki toivoisin, että hiukseni olisivat hieman paksummat ja joka suhteessa ihanammat, mutta kun kerran näillä karvoilla on elettävä, tilanne on tällä hetkellä hyvä. Juurikasvua tosin pukkaa ja pahasti, mutta pituus, leikkaus ym. ovat varsin jees ja erityisen onnellinen olen siitä, että takkutukkani ei ole viime aikoina takkuuntunut juurikaan. Ja kuntokin on ok. Lähelläkään mitään täydellistä kasvastoa ei olla, mutta suhteessa tähän syntymässä saatuun potentiaaliin alkaa olla maksimit pinnassa...
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

Haluaisin lisää pituutta (ja paksuutta), ehdottomasti. Ja väriäkin olisi kiva vaihtaa, vähän tummempaan punaiseen/punaruskeaan. Sinänsä kuitenkin ihan tyytyväinen, paremmat nämä nyt ovat kuin vaikkapa vuosi sitten.
1b M ii
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Pituutta lisää!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja tnn »

Olen muuten tyytyväinen, mutta pituutta lisää !  :) Ja väri saisi olla asteen tai pari vaaleampi.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Vaihtoehdoista ei oikein mikään sopinut, joten vastasin viimeisen vaihtoehdon.

En välttämättä halua kauheasti lisää pituutta, mutta paremman kunnon, ehkä erilaisen hiusmallin.. Ja vähän eri värinkin. En vielä ole viitsinyt pistää neljättä värinpoistoa, kun tukka tuntuu jo nyt hassulta.. Vaikkakaan ei kauhean pahalta. Ei tarpeeksi pahalta, jotta olisi kiire värjätä.
Haluan siis vielä vähäsen vaaleammat hiukset, yhä voimakasta keltaisuutta hiuksissa..

Kasvaisivat vaan nopeasti, niin saisi ns. hyvää tukkaa tuolta taas.. Latvat on ties kuinka moneen otteeseen tapettu värinpoistolla.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
dhaniwali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 607
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:38

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja dhaniwali »

Pituutta minullekkin.

Ja kuntokin voisi olla vähän parempi.  ::) Värikin on jo aika kulahtanut.
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Mä vastasin, että haluan lyhyemmät hiukset. Tää on taas tätä tyyppillistä, kun otin just pidennyksen, ni heti alkaa lyhyet hiukset himottamaan. Ja sit kun leikkaan lyhyeksi, haluan taas pidemmät. Ikinä en oo tainnu olla täydellisen tyytyväinen hiuksiini. Mut tällä hetkellä joku polkkamallia hieman lyhyempi olis toivelistalla. Pidennykset on ollut päässä vasta vajaan kuukauden, joten hetken on vielä maltettava.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Pituutta.

Oikeastaan haluaisin, että hiukseni olisivat paksummat, hyväkuntoisemmat ja pidemmät. Mielummin pidän tämän pituuden, kun otan tähän kuntoon lisää 20 cm.

Viimeistä vaihtoehtoa en äänestänyt siksi, että olen kuitenkin tyytyväinen väriin ja tiedän tasan tarkkaan mitä haluan hiuksiltani (eri asia sitten onko se kovin realistista  ::) )
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Seela »

Viimenen vaihtoehto sopii mulle erittäin hyvin. Olen edelleenkin raivoissani viimekertaisen kampaajan jäljiltä joka nyhti hiusten pituudesta 1/3 pois  >:( Lisäksi hiukset on jostain syystä aivan pörrössä jatkuvasti tai sitten ne rasvoittuu hetkessä. En tiedä johtuuko siitä etten ole käyttänyt hetkeen tehohoitoja vai mistä mutta kyllä ahdistaa  :'(
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Äänestin viimeistä vaihtoehtoa. Sekin vain erittäin pa***n kampaamokäynnin jälkeen, kun himoitsemani Jessica Alba- polkka kääntyi jotenkin kampaajan päässä kamalan, liian lyhyen mummopolkan näköseksi! Ja mulla oli vielä kuvia mukana. Kyllä pisti vihaksi ja itkuhan siinä tuli kun kotiin pääsi. 

Nyt ei siis pidetä hiuksia pariin kuukauteen muutakuin ponnarilla ja pinneillä päätä myöden. Onneksi kaveri on kampaaja, ja pääsen sunnuntaina hänelle ja koitetaan pelastaa tää järkyttävä malli. Ei kyllä päästä lähellekään Alba-lookkia, mutta ehkä saan ihan kivan näköisen pörrötukan... Kyllä V*****AA  :'(

Niin, ja sit alkaa kasvatus enkä anna kenenkään enää leikata näistä enempää kuin 1cm kerralla  >:(
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Rory »

Haluaisin jotain uutta väriä hiuksiini, erityisesti tekisi mieli kokeilla elumenia. Nyt ei kuitenkaan ole varaa kampaajalla käyntiin/värien tilailuun.
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Vastasin ehdottomasti että pidemmäksi. Nyt on ihan liian lyhyt kun oli pakko leikkauttaa kuivat permiskiharat pois.. sen verran pituutta vaan että niska peittyy. Tietysti joku uusi värikin olis ihan kiva, ehkä vähän vaaleampi.
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja shivaree »

Viimenen vaihtoehto. Tarttis lisää pituutta, paksuutta, kiiltoa, kuntoa, väriä... Lähiaikoina on taas saanut todeta että säälittävä sutihan tämä :-\
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Vastaa Viestiin