Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

scarface

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja scarface »

Vastasin "haluan pidemmät hiukset", koska muutama sentti pituutta saapi tulla vielä lisää ja sit ollaan BSL (oisko matkaa noin 5 cm?) Muutoin olen enemmän kuin tyytyväinen, Tukka on hyvässä kunnossa ja kiiltää :)
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Haluan pidemmät hiukset.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Ekku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Marras 2009, 00:08

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Ekku »

annoin ääneni hiusten kasvattamiselle, kuten moni muukin täällä. :) Onneksi en enää kyttää kasvuvauhtia joka ikinen päivä vaan olen niin kiireinen nykyään että oon päättäny unohtaa koko kasvatuksen ja vain antaa niiden olla ja kasvaa
Ylikasvanut poikatukka omalla värillä, kohti polkkaa mennään nopeaa tahtia.

i <3 my natural hair colour
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Tällä hetkellä toivoisin lisää vauhtia hiustenkasvuun, kiitos! Kunto on ihan ok mutta nuo loppuvuonna leikatut sentit saisi tulla vähän nopeampaa vauhtia takaisin.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
kivi

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja kivi »

Pituutta saa tulla lisää, mutta Ekun tavoin yritän unohtaa koko kasvattamisen ja antaa hiusten vaan olla.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Kuten suurin osa, minäkin haluan pidemmät hiukset. Kyllä ne tästä kasvaa koko ajan ja olenkin vähän unohtanut tuon kasvattelun. Muuten olen tyytyväinen.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Mai »

Haluan erilaisen hiusmallin. Muuten olisin kai ihan tyytyväinen näihinkin, mutta ne ovat jo pitkään olleet samanlaiset ja tahdon nyt jotain uutta. Myös hieman jotain väriä voisi olla jees. Vasta kävin leikkauttamassa n. 10 senttiä huonoja pois, joten kasvaakin saisivat takaisin reiluun vyötärömittaan.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Neve »

En ole varmaan koskaan ollut näin tyytyväinen hiuksiini. En muuttais mitään&nbsp; :)
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Haluan pitemmät ja oman väriset neitsythiukset eli näihin ei auta muu kuin aika&nbsp; :-\&nbsp;
chai

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja chai »

Yllätys yllätys, haluan pidemmät hiukset. Tosin 5-10 sentin lisäys pituudessa riittää eli ikuisuusprojektista ei sentään ole kyse.
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja nysimum »

En oikein tiennyt olisinko laittanut pidemmät vai kiharammat vai tuon viimeisen – varmaan viimeinen olisi ollut paikkansapitävin, mutta laitoin lopulta kiharammat. Nämä päätä pitkin menevät, ei suorat, ei kunnolla kiharat, täysin ennalta-arvaamattomat ja muotoiluyrityksiin suostumattomat hiukset ovat ainainen epätoivon lähde... Elättelen toiveita että ne hartiamittaisina kihartuisivat paremmin, ja jos ei muuta, ainakin ne saa ponnarille ::)
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Haluaisin pidemmät ja paksummat hiukset. Valitettavasti se ei taida luomukeinoin olla mahdollista.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja deko »

^ oletko testannut?

Raskas hoitorutiini, kemiallisten käsittelyiden välttäminen, tasapainoinen ruokavalio ja tarvittaessa lisäravinteet, lämpötilavaurioiden välttely, latvojen suojaaminen, 2-5 vuoden seuranta-aika?

Pitkien terveiden hiusten kasvattaminen ei tosiaankaan ole "heti-mulle-kaikki-nyt" vaan muutaman vuoden projekti.

Toki perimä vaikuttaa, mutta lähes kaikilla on mahdollisuus kasvattaa terveet ainakin puoleen selkään ulottuvat hiukset. Jos on tahtoa, taitoa ja kärsivällisyyttä. :) Ja se taito löytyy täältä, muu on itsestä kiinni.
this too shall pass.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Siinä mielessä olen kokeillut, että hiukseni ovat olleet samassa mitassa viimeiset melkeinpä kymmenen vuotta. :) Toki yksittäisiä suortuvia saa kasvatettua pidemmäksikin, mutta sellaiset pidemmät haituvat muiden hiusten seassa eivät juurikaan innosta. Mulla on aika hidas hiusten kasvu, max. sentin verran kasvavat kuukaudessa. Eli jos yksittäinen hius kasvaa sen 2 - 6 vuotta, niin aika yksinkertaisella matemaattisella laskutoimituksella pääsee tulokseen, että hiusteni maksimi mitta on n. 75cm. Ja koska mulla on todella hieno, lasimainen hiuslaatu, niin harvat karvat pääsevät ihan tuohon koko pituuteensa asti kasvamaan.

Varmasti nuo antamasi ohjeet auttaisivat saamaan hiuksiin hieman nykyistä enemmän pituutta ja paksuutta, mutta mulle tuo hiusten pituus ei ole mikään itseisarvo, vaan haluan värjätä ja käsitellä hiuksiani, jotta saan ne itseäni miellyttävän näköiseksi. :) Biotiinia olen syönyt jo useamman vuoden ja muutkin lisäravinteet ovat ahkerassa käytössä. Hiusten kasvunopeuteen nuo eivät ole kyllä millään tavalla vaikuttaneet, joten uskon sen olevat aika pitkälle geneettisesti määrättyä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja SC »

Kunhan saan tästä oman vaalean niin olen erittäin tyytyväinen. Nyt väri on ok ja mallikin hyvä.
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Vastaa Viestiin