Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

MoonDream

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja MoonDream »

Pituutta tosiaankin reilusti, ja kenties paksuutta.
LaPompadour
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 428
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 22:58

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja LaPompadour »

Mä olen perustyytyväinen mun tukkaan. Sitä on paljon, se  ei ole piikkisuora eikä liian käkkärä, joten on helppo muokata kumpaankin suuntaan tarvittaessa. Ja nyt kun se on omanvärinen (sain vihdoin kasvatettua kaiken värjätyn pois), ei tarvitse enää murehtia eriväristä tyvikasvua. Mallikin ihan jees.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Sassy kirjoitti: Pituutta voisi tulla lisää! Värissäkin vielä korjaamista ja samoin kunnossa, mutta siedän molempia ihan hyvin näinkin  :).
Ah, kampaajalla ei olla käyty 17.12 jälkeen, malli on kamala, väri on kamala ja en oikein tiedä että pitäisikö odottavaa vielä hetki että saisi pahimmat kerrokset pois vai mitä näille oikein pitäisi tehdä  :-\
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
|Piija

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Vaihdoin ääneni "En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin" - Olen tyytyväinen punaiseen väriin, mutta kuitenkin haluaisin jotakin muutosta väriin/malliin.. Hiukset ovat jo pitkät ja ne kasvavatkin hyvää tahtia, kerroksia olen saanut kasvateltua todella hyvin ja otsiskin on jo sivuotsis, mutta silti haaveilisin joko rutkasti pidemmistä hiuksista ( ei olisi enää kuin n. 15cm vyötärölle = tavoitepituus ), mutta toisaalta haluttaisi samankaltainen malli kuin Rihannalla tässä kuvassa: http://ultimate-rihanna.com/gallery/alb ... to_002.jpg

Toisaalta mietin jahka värjäisin tuon sivuotsikseni mustaksi suoravärein kun en halua punaisesta luopua ja tavoitepituuteenkaan ei ole kauhean pitkä matka..
Viimeksi muokannut |Piija, 05 Huhti 2010, 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja wilma »

En löytänyt omaa vastaustani, mutta olen näköjään vastannut että haluaisin pidemmät hiukset.
Hiustenväriin mä olen kerrankin tyytyväinen, kiitos teille juureksille olen löytänyt suoraväri-hoitis yhdistelmän, hiusten värini on ihanan kirkas ja hiukset muutenkin paremmassa kunnossa tämän sivuston ansiosta  :-*

Hiuksissa oleva malli on ihan kiva, vähän kerrostukset jo kasvaneet mutta ei onneksi niin pahasti kuitenkaan. Otsatukkaa yritän nyt kasvatella pois niin että sen saisi edes pinnillä sivuotsikseksi kun menin sitä leikkelemään yhtenä päivänä siihen kuntoon, ettei tuota voi enää oikein korjailla..  ;D

tavoitteena pitkät, vähän lyhyemmät kuin rintsikkapituiset hiukset, ja hurjasti kerrostuksia/revittyjä osioita vai miten se nyt sanotaan.. Matkaa tavoitepituuteen ehkä 5cm?
Tätä punaista haluaisin piristää raidoin, mutta kun en oo saanu keneltäkään vastausta mun kysymykseen niin en uskalla ja värjätä vaan suoraan *koiranpentuilme*  ;D
mussu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 170
Liittynyt: 08 Elo 2007, 09:17

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja mussu »

Vastasin, että en ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin. Mulla on ollut lähes sama hiusmalli yli 5v ja alkaa todellakin kyllästyttämään. Viimeksi kävin kampaajalla ja pyysin jotain uutta ja kävelin ulos täsmälleen samassa hiusmallissa, joka oli viitisen senttiä lyhyempi ja asteen tummempi :(. Pitäis löytää jostain hyvä kampaaja, joka uskaltais tehdä tälle tukalle jotain ja tulos vielä näyttäiskin kivalta.
peach

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja peach »

Vastasin, että haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin. Ei ole kovin kauaa aikaa, kun viimeksi kävin kampaajalla, mutta vaihtelua kaipaisi jälleen, erityisesti pituudesta haluaisin ottaa pois taas jonkin verran. Haluaisin tehdä jotain suurempaakin muutosta, mutta en edelleenkään ole siihen vielä uskaltautunut. Ehkä tulevaisuudessa...
-Mansikka_
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 09 Loka 2009, 13:30

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja -Mansikka_ »

Vastasin haluan pidemmät hiukset.
Päälle 60cm "huijaus mitalla" tällä hetkellä ja 76cm olis tavoite.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Yllätys yllätys, vastasin että haluan pidemmät hiukset.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Poistin edellisen vastauksen ja vastaan nyt uudelleen.

Haluaisin siis lyhyemmän tai muuten erilaisen hiusmallin. Olen kyllästynyt tähän tasapitkään tukkaan ja mielessä onkin uusi malli. Eli kampaajalle leikkauttamaan hieman lyhyempi malli, kerrostusta ja sellainen vinottainen pitkä otsatukka. Ei siis varsinaista otsista vaan sellainen pitkä hiusosio joka menee otsan yli. Tämän lisäksi haluaisin tällä hetkellä kovasti uuden hiusvärin. Nätin punaisen kun saisin.. Tiedä sitten sopiiko se.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
sommarsnö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 05 Marras 2008, 11:24

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja sommarsnö »

Jes, pääsinpäs vaihtamaan ääneni pois tuosta "En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin" -vaihtoehdosta! Nyt nämä ovat parhaina päivinä ihan siedettävät ja enää pituutta kaipaillaan lisää. On ihan mieletöntä, kun ei enää tarvitse piiloutua pipon alle aina ihmisten ilmoille astuessa! ;D
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Vaihdoin "haluan uuden värin"- ääneni lisäpituuden havitteluun. Näemmä tää on mulla niin tätä, ikinä ei olla tyytyväisiä. Onhan mun tukka todella kiva nyttenkin, mutta haluan kokea sen kun pitkät latvat valuu suihkussa pitkin selkää. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
MariaK

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja MariaK »

Bero kirjoitti: Mä näemmä vastaan tähän aina, että hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät.  ;D
Hmh. Eipä tästä kauan mennyt, kun en olekaan enää tyytyväinen. Haluan saada oman värin takaisin, vaikka kieltämättä pelottaa miten osaan suhtautua maantienharmaaseen tummanruskean jälkeen.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Tää ei ole pysyvä mielentila, mutta olen tällä hetkellä tyytyväinen hiuksiini. Pituutta saa vielä tulla, mutta esimerkiksi väri on mielestäni aivan ihana edelleen vaikka onkin jo pari vuotta ollut sama.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

....Tai itseasiassa mä haluankin uuden hiusmallin. Tai ees jonkun mallin mun tukkaani. Jotain räväkkyyttä sais olla!
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Vastaa Viestiin