Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

choc-au-lait

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja choc-au-lait »

Haluaisin kiharammat hiukset. Sellaiset, joissa kihara oikeasti pysyisi kauniina koko paivan.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja kleio »

Minä haluisin semmoset hiukset kuin Julia Robertsilla (isot kauniit kiharat), mutta vielä peikkomaisemmat. Ois ihana. :)
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
FiiBa

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja FiiBa »

Haluaisin paaljon pidemmät hiukset ja yritänkin niitä kasvatella pikkuhiljaa, jos niillä samalla pääsisi eroon näistä laineista mistä en tykkää ollenkaan! Eivät ole suorat, mutteivät kunnolla laineikkaat/kiharat :S
Merry

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Merry »

Ennen kaikkea haluaisin uuden värin ! Elikkä pistin sen. Sitten haluaisin myös pidemmät hiukset (n. 20 cm pidemmät) ja uuden mallin ja äwwwwww ! En oo melkeenpä yhtää tyytyväinen :S Mutta kyllä se tästä. Kasvatan viel vähäsen ja sitte värjään tammikuussa ja mahdollisesti saan kaverilta Thaimaasta tuliaisiksi pidennykset ja sitte oon tyytyväinen (; Onneksi sentään on suoristusrauta, ni ei tartte kattoa kiharoita.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Vaihdoin että haluan uuden värin, nimittäin oman värini! Haluan eroon tästä vaalennetusta ja kuivasta pehkosta. Lisäpituus ei kyllä sekään haittaisi, mutta tämä värihomma on nyt tärkeämpää.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Tällä hetkellä oon muuten ihan tyytyväinen mutta uutta väriä pitäs kyllä saada!
Toki voisivat olla kyllä suoremmatkin eikä lisä paksuuskaan tekis ollenkaan pahaa, mutta oon kyllä jo tottunut suoristusraudalla leikkimiseen ja hirveään laittamiseen.
3b F ii
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Margot »

Olen ihan tyytyväinen pituuteen, tasapitkään malliin ja suoruuteen, mutta värin haluan haalistaa selkeämmin ruskeaksi.
Marella

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Marella »

Kasvatus vaiheessa ollaan ja mielessä ois sinettipidennys....
Kunis

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Nyt sai äänestää vain yhtä niin hinkusin kiharaa.
Mä tahtoisin 1) pidemmät 2) taipuisammat tai kiharat 3) eri malliin leikatut 4) vähän oikeaa tummemmat hiukset. Kolmonen selittyy lähinnä sillä, että mulla on nyt kasvatusvaiheen kerrostettu leikkaus, ja kun pituutta on n. 15cm lisää, niin aion leikata tahtomaani, suht tasapituiseen loivaan a:han. Onneksi kaikki tämä on saavutettavissa. Hiuslaatu noin muuten ja paksuus on oikein mainio jo nyt.
heidii
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 23:26

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja heidii »

minä vastasin haluavani pidemmät hiukset.olen kovasti kasvatellut hiuksia mutta tuntuu että eivät kasva juuri yhtään :(taitaa mennä poikki samaa tahtia kun lisää tulee
Valentine

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Valentine kirjoitti: Kasvatus jatkuu yhä, eli pidemmät tahdon  :). En tosin kovin paljoa, riittää että kasvaisivat n. 3-4 cm. Olen kasvattanut nytkin jo reilun 2 kk, eli puolessa välissä / loppu suoralla ollaan  :)
Haha, niinpä niin... Loppusuoralla? Nälkä kasvaa syödessä ja ollaan sittenkin vielä ihan alkusuoralla kohti pitkiä hiuksia. Ja värikin tällä hetkellä "väärä"... Pituutta hiuksiin saisi tulla ainakin 10 cm lisää. Sitten voisi katsoa tilannetta uudestaan.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Pituutta voisi tulla lisää! Värissäkin vielä korjaamista ja samoin kunnossa, mutta siedän molempia ihan hyvin näinkin  :).
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Muutin vastaukseni Haluan pidemmät--> Hiukseni ovat hyvät juuri nyt.

Jonkin aikaa tukka oli reippaasti vyötäröpituinen, sitten tuli tarve tasoittaa latvoja, mutta ei enää tee mieli kasvattaa tukkaa yhtä pitkäksi kuin se oli. Nyt tämä on n. bsl ja tuntuu oikein sopivan pituiselta. Annan nyt kasvaa vapaasti ja ehkä leikkaan vielä sen verran että sivujen pari vuotta sitten katkenneet hiukset olisivat about yhtä pitkät kuin muukin tukka. Jatkosta en tiedä, varmaan mielihalujen mukaan menen. Tosin mitään radikaalia värimuutosta tuskin alan värkätä, blondi on hyvä.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Haluaisin pidemmät hiukset. Kasvattaminen tuntuu vaan hirveän hitaalta kun tukka on luonnonkihara ;D BSL olisi tavoitteena jossain vaiheessa elämää.
lindaw
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Elo 2008, 17:16

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja lindaw »

Haluan pidemmät hiukset.

Värjäys myös houkuttelisi, vaikka tykkäänkin nykyisestä väristäni. Toki myös suoremmat tai kiharammat hiukset olisivat houkuttelevammat kuin tällainen välimuoto...

Yleisesti ottaen tykkään tällä hetkellä hiuksistani.
1c M ii
Vastaa Viestiin