Sivu 1/1

Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 12:14
Kirjoittaja Supervixen
Eli miten koette omat hiuksenne juuri nyt? Tekeekö mieli leikata? Vai oletteko kasvatuksen kierteessä? Vai siintääkö ajatuksissa permis? Kertokaa! :)

Itse olen näitä ikuisuuskasvattajia eli haluan vain pituutta, pituutta, pituutta...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 12:18
Kirjoittaja sugar!
^Sama täällä. Harmi vaan että hiuksieni ominaispituus on mikä on eikä oo vuosiin tästä kasvattamalla pidentynyt :'( :'(
Mutta olen oppinut hyväksymään asian ;) Muutoin olen kyllä tosi tyytyväinen - tukka on hyväkuntoinen ja todella vaivaton.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 12:21
Kirjoittaja Serafi
Mä olin ensimmäinen tyytyväinen. Tai sanottakoon, että noista vaihtoehdoista tyytyväinen.  ::) Toki toivoisin, että hiukseni olisivat hieman paksummat ja joka suhteessa ihanammat, mutta kun kerran näillä karvoilla on elettävä, tilanne on tällä hetkellä hyvä. Juurikasvua tosin pukkaa ja pahasti, mutta pituus, leikkaus ym. ovat varsin jees ja erityisen onnellinen olen siitä, että takkutukkani ei ole viime aikoina takkuuntunut juurikaan. Ja kuntokin on ok. Lähelläkään mitään täydellistä kasvastoa ei olla, mutta suhteessa tähän syntymässä saatuun potentiaaliin alkaa olla maksimit pinnassa...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 12:26
Kirjoittaja Dinky-di
Haluaisin lisää pituutta (ja paksuutta), ehdottomasti. Ja väriäkin olisi kiva vaihtaa, vähän tummempaan punaiseen/punaruskeaan. Sinänsä kuitenkin ihan tyytyväinen, paremmat nämä nyt ovat kuin vaikkapa vuosi sitten.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 12:34
Kirjoittaja Chaos
Pituutta lisää!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 13:23
Kirjoittaja tnn
Olen muuten tyytyväinen, mutta pituutta lisää !  :) Ja väri saisi olla asteen tai pari vaaleampi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 13:49
Kirjoittaja Henriikka
Vaihtoehdoista ei oikein mikään sopinut, joten vastasin viimeisen vaihtoehdon.

En välttämättä halua kauheasti lisää pituutta, mutta paremman kunnon, ehkä erilaisen hiusmallin.. Ja vähän eri värinkin. En vielä ole viitsinyt pistää neljättä värinpoistoa, kun tukka tuntuu jo nyt hassulta.. Vaikkakaan ei kauhean pahalta. Ei tarpeeksi pahalta, jotta olisi kiire värjätä.
Haluan siis vielä vähäsen vaaleammat hiukset, yhä voimakasta keltaisuutta hiuksissa..

Kasvaisivat vaan nopeasti, niin saisi ns. hyvää tukkaa tuolta taas.. Latvat on ties kuinka moneen otteeseen tapettu värinpoistolla.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 13:55
Kirjoittaja dhaniwali
Pituutta minullekkin.

Ja kuntokin voisi olla vähän parempi.  ::) Värikin on jo aika kulahtanut.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 13:59
Kirjoittaja Eydie
Mä vastasin, että haluan lyhyemmät hiukset. Tää on taas tätä tyyppillistä, kun otin just pidennyksen, ni heti alkaa lyhyet hiukset himottamaan. Ja sit kun leikkaan lyhyeksi, haluan taas pidemmät. Ikinä en oo tainnu olla täydellisen tyytyväinen hiuksiini. Mut tällä hetkellä joku polkkamallia hieman lyhyempi olis toivelistalla. Pidennykset on ollut päässä vasta vajaan kuukauden, joten hetken on vielä maltettava.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 14:00
Kirjoittaja Hermione
Pituutta.

Oikeastaan haluaisin, että hiukseni olisivat paksummat, hyväkuntoisemmat ja pidemmät. Mielummin pidän tämän pituuden, kun otan tähän kuntoon lisää 20 cm.

Viimeistä vaihtoehtoa en äänestänyt siksi, että olen kuitenkin tyytyväinen väriin ja tiedän tasan tarkkaan mitä haluan hiuksiltani (eri asia sitten onko se kovin realistista  ::) )

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 14:07
Kirjoittaja Seela
Viimenen vaihtoehto sopii mulle erittäin hyvin. Olen edelleenkin raivoissani viimekertaisen kampaajan jäljiltä joka nyhti hiusten pituudesta 1/3 pois  >:( Lisäksi hiukset on jostain syystä aivan pörrössä jatkuvasti tai sitten ne rasvoittuu hetkessä. En tiedä johtuuko siitä etten ole käyttänyt hetkeen tehohoitoja vai mistä mutta kyllä ahdistaa  :'(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 15:16
Kirjoittaja pinkfrank
Äänestin viimeistä vaihtoehtoa. Sekin vain erittäin pa***n kampaamokäynnin jälkeen, kun himoitsemani Jessica Alba- polkka kääntyi jotenkin kampaajan päässä kamalan, liian lyhyen mummopolkan näköseksi! Ja mulla oli vielä kuvia mukana. Kyllä pisti vihaksi ja itkuhan siinä tuli kun kotiin pääsi. 

Nyt ei siis pidetä hiuksia pariin kuukauteen muutakuin ponnarilla ja pinneillä päätä myöden. Onneksi kaveri on kampaaja, ja pääsen sunnuntaina hänelle ja koitetaan pelastaa tää järkyttävä malli. Ei kyllä päästä lähellekään Alba-lookkia, mutta ehkä saan ihan kivan näköisen pörrötukan... Kyllä V*****AA  :'(

Niin, ja sit alkaa kasvatus enkä anna kenenkään enää leikata näistä enempää kuin 1cm kerralla  >:(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 15:35
Kirjoittaja Rory
Haluaisin jotain uutta väriä hiuksiini, erityisesti tekisi mieli kokeilla elumenia. Nyt ei kuitenkaan ole varaa kampaajalla käyntiin/värien tilailuun.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 15:58
Kirjoittaja Eulaalia
Vastasin ehdottomasti että pidemmäksi. Nyt on ihan liian lyhyt kun oli pakko leikkauttaa kuivat permiskiharat pois.. sen verran pituutta vaan että niska peittyy. Tietysti joku uusi värikin olis ihan kiva, ehkä vähän vaaleampi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 16:43
Kirjoittaja shivaree
Viimenen vaihtoehto. Tarttis lisää pituutta, paksuutta, kiiltoa, kuntoa, väriä... Lähiaikoina on taas saanut todeta että säälittävä sutihan tämä :-\

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 17:19
Kirjoittaja iines
Vastasin haluan uuden värin. Tää on niin outo vaaleiden sävyjen sekamelska värinpoiston ja vaalean värin jäljiltä. Noh viikko-pari sinnittelyä niin sit kampaajalle.

Olisin voinut vastata myös pidemmäksi. Kunhan väri on kohdillaan niin alkaa kasvatus. Ensimmäinen etappi olisi tuollainen pituus kuin Uma Thurmannilla Shivareen avattaressa. Ei ole pitkä aika kun katsoin Kill Billit ja ihastelin noita hiuksia...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 17:34
Kirjoittaja Vivi
Vastasin tuon, että haluan pidemmät. Olen mä kuitenkin ihan kohtuullisen tyytyväinen, tai siis ei nämä hirveät ole, ihan ookoot.
Kunto saisi olla myös parempi. Kasvaisi vaikka 30 senttiä yhdessä yössä, josta voisi leikata 10-15 sentiä.  :D Väri on latvoista tummempi, saisi olla tasaisempi. Plus punaisempi. On sen verran tumma pohja, että hennalla tulee vähän tylsä tulos, mutta värinpoistosta ja vaalennusaineesta pysyn silti kaukana. Edestä haluaisin pyörteen pois ja vaaleista lyhyistä vauvahiuksista hiusrajassa en kanssa tykkää yhtään. Kai nämä muuten kelpaa.  ::)

Tuo kunnon parannus ja pieni pidennys ne olennaisimmat (ja saavutettavissa olevat) ovat.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 17:58
Kirjoittaja Euphoria
Olen aika tyytyväinen, ja valitsinkin tuon ylimmän vaihtoehdon. Toivoisin kyllä, että hiukseni olisivat kiharat tai edes vähän taipuisat ja paksummat. Minulla on kuitenkin sellainen leikkaus, jonka saa laitettua hyvännäköiseksi vähällä vaivalla.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 18:40
Kirjoittaja maikku
Haluaisin erilaisen, helposti laitettavan ja kevyemmän hiusmallin.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 18:59
Kirjoittaja Zessa
hmm..mun suurin ongelmani taitaa olla siinä, että mä en tällä hetkellä oikein tiedä, että olenko tyytyväinen vai en... ::) Väri on ihan loistava tällä hetkellä, kunto myös ihan hyvä, mutta! pituudesta mä en olekaan varma. Toisaalta tää pituus on ihanan kevyt, mutta toisaalta pitkä houkuttelisi..Otsis on nyt ihan vino ja suht lyhyt - toimii ja tuo jotain särmää ja uutta tähän pehkoon..Jahkailusta huolimatta vastasin kuitenkin, että lisää pituutta kiitos!  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 21:00
Kirjoittaja Manna
Kuulostaa varmasti todella omahyväiseltä, mutta olen tyytyväinen hiuksiini tällä hetkellä. Tunnen oloni paljon naisellisemmaksi ja nyt tietysti harmittaa etten kasvattanut hiuksiani aiemmin pidemmiksi. Pituutta voisi olla enemmän, joten pari vuotta vielä kasvatusta  ;)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 21:30
Kirjoittaja siili
*manna* kirjoitti: Kuulostaa varmasti todella omahyväiseltä, mutta olen tyytyväinen hiuksiini tällä hetkellä.
Samoin, mutta hyvähän se on että joskus on tyytyväinenkin  :D
Kevät-talvella leikattiin reippaalla kädellä kaikki kuivat kököt pois, kyllä kannatti. Hiukset on terveen näköiset ja kiiltävät. Nyt alkaa olla taas samoissa mitoissa kuin ennen leikkaamista. Pituutta on nyt n. puoleen selkään, vois kyllä olla vielä n. 10-15cm lisää.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 21:42
Kirjoittaja purppura
Valitsin Haluan erilaisen hiusmallin. Hiukset tarvitsisi värjäyksen ja leikkauksen, niin tuo nyt oli  lähinnä.

Hiukset ovat tällä hetkellä kovasti ylikasvaneet ja varmaankin leikkaan saman mallin uudestaan kun kampaajalle pääsisi. Otsis houkutteli hetken, mutta nyt haluan uudestaan sivuotsiksen. Siis että se menee sivulle siististi. Joo.. osaan selittää.  ::) Muita hiuksia kevennettäisiin ja sentti pois kuivia. Tänään ostin värin niin jos sitä ensi viikolla värjäisi. Väri antaa sentään jotain eloa kasvoihin.  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Elo 2006, 22:26
Kirjoittaja Miracle
Äänestin, että haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin. Oikeastaan kaipaisin hiuksiini jotain revitympää tyyliä ja enemmän kerrostusta. Samalla ne toki myös hieman lyhenisi, vaikken suoranaisesti pituudesta hirveästi halua pois. Jospa saisi viikonloppuna mentyä kampaajalle.. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 09:49
Kirjoittaja Butterfly
Uutta väriä haluaisin, alkaa juurikasvu olla jo melko pahannäkönen. Raitojakin tekis mieli taas laittaa, mutta kun luin täältä, että ne on melkeinpä pahin käsittely, mitä hiuksille voi tehdä, taidan jättää tällä kertaa väliin ::) Itselläni kun on vieläpä vaaleita raitoja tummassa pohjassa..

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 10:22
Kirjoittaja Mincu
Pituutta minäkin haluaisin lisää. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 13:21
Kirjoittaja deko
Pituushimo sai äänen, tosin värinvaihto himottaisi pahasti ja toisaalta malliakin voisi pituuden rajoissa hieman säätää.

Eihän sitä koskaan ihan tyytyväinen ole...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 14:15
Kirjoittaja muori Pippuri
Paksuutta ja kiharuutta lisää tänne, kiitos!
Nykyinen liimaletti tympii.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 14:30
Kirjoittaja Vihtori
Nyt jo pitemmät hiukset kuin moneen vuoteen, mutta vielä vaan pitemmiksi haluaisin :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 14:31
Kirjoittaja Annika
Kompataan muoria, voisivat nämä mun taipuisat kerrankin pongahtaa kunnolla edes aalloille. Toivossa on hyvä elää. Ja olisihan se aika kiva, jos ponnari olisi ranteen paksuinen.

Realiteetit tulevat vain pahasti vastaan. ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 16:17
Kirjoittaja RockQueen
Lisää pituutta kiitos! Muuten tukkaan olen oikein tyytyväinen :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 17:07
Kirjoittaja Todia
Lisää pituutta, joo. Tosin välillä haluaisin suoremman pehkon. Uskomatonta, että täysin tyytyväisiäkin löytyy...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 19:32
Kirjoittaja helion
Täällä yksi hiuksiinsa tyytyväinen. Pituutta löytyy puoleen selkään asti, yhtään pitempiä en oikeastaan edes haluaisia ja enkä kyllä lyhyempiäkään. Paksuutta löytyy ihan sopivasti, mittanauhaa en ole löytänyt mittaamista varten, mutta ei tämä ihan ohut letti ole. Ja väri, no, oma väri kasvaa erilaisten punasävykokeilujen jälkeen ja omat vaaleat tuntuu juuri nyt aivan sopivilta. Välillä mietin, että josko leikkaisi otsiksen, mutta sitten taas vallalle palaa ajatus, että nykyinen onkin ihan hyvä.  :D Kyllähän sitä välillä harmittaa, kun tukka rasvoittuu niin nopeasti, että joka toinen päivä on pestävä, mutta se onkin sitten ainoa harmitus. Yhteenvetona: me likes!  :-*

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 20:09
Kirjoittaja Minni
Nyt olen taas todella tyytyväinen hiuksiini, koska kävin eilen pitkästä aikaa kampaajalla. Olen värjännyt näitä itse viimeiset 1,5 vuotta, ja väri alkoi olla aika kirjava. Parturi osasi värjätä nämä tosi hyvin, eivätkä tummentuneet liikaa, mitä aina pelkään. Sain lisää kerroksiakin, joten nyt hiukset laskeutuvat tosi kivasti. Toivottavasti tämä tyytyväisyyden tunne kestää mahdollisimman kauan! ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Elo 2006, 23:52
Kirjoittaja Lafanque
Olen erittäin tyytyväinen hiuksiini nyt. Muutamia senttejä saa vielä kasvaa niin että selvästi yltää uumalle ja sitten ovat omaan makuuni aikalailla täydelliset ja olen tavoitteessani.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Elo 2006, 03:12
Kirjoittaja sininen kissa
Pituuden lisäys on ykkösasia. Paksuutta ja hyväkuntoisuuttakin hieman lisää, kiitos! Ja jos tuon oman värin sais muutettua hieman vaaleammaksi niin ois mahtava juttu...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Elo 2006, 13:07
Kirjoittaja Sandaali
Mä olen aikas tyytyväinen hiusten pituuteen, en välttämättä paljoa pidempiä halua, kun menevät sitten niin ohuen näköisiksi. Tosin jos hiukset olisivat paksut, niin haluaisin et ne olisivat takapuoleen asti.

Valitsin vaihtoehdon että haluan uuden värin, koska haluaisin punaisen tukan joka myöskin pysyy punaisena!
nimimerkillä Kyllästynyt suoraväreihin...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Elo 2006, 20:32
Kirjoittaja Tepa
Pituutta kun saisi lisää, haaveena olis vyötärölle ylttyvät hiukset. Paksuuttakin saisi olla enemmän, mutta minkäs sitä geeneilleen voi...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Elo 2006, 22:35
Kirjoittaja Kia
Niikuin moni muukin, pituutta saisi olla noin 10cm lisää, ja paksummat. Pääosin olen kyllä tyytyyväinen, mutta pahatukkapäiviäkin on suht koht usein. Suurin ongelmani on kuitenkin se etten osaa laittaa tukkaa mitenkään.. ainainen ponnari,letit/saparot  tai sitten auki. Pyöröharja tarttuu kiinni (en vaan osaa  >:()  olen kyllä lukenut ohjetta netistä, lehdistä  etc mutta kun ei mene jakeluun, niin ei. tavallisestakin letistä tulee vino... Johan  tuli  ongelmia kerrakseen  ;) mistäköhän sais 'mummohjeet' tukan laittoon,  vai voisko Ishmael tai Ice Järjestää Kurssin?

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2006, 00:22
Kirjoittaja calypso
Olen tyytyväinen hiuksiini. Väri on hyvä ja saa vielä jonkin verran haalistuakkin näyttämättä rumalta, pituuttakin on tarpeeksi mutta haluan tottakai lisää  :D
Etuhiuksiini en ole täysin tyytyväinen kun ne ovat nyt niin hankalan mittaiset, pitkästi yli leuan jo mutta kun niitä ei saa mitenkään järkevästi. Siihen on kyllä melko yksinkertainen lääke, sakset nimittäin. En vain ole varma jaksanko sitä joka-aamuista tappelua otsiksen kanssa joten olen antanut niiden kasvaa..

muoksis:
Jotta olisin aivan rehellinen niin pakko myöntää että hetkittäisiä "leikkaan kaljun" ja vastaavia epätoivon hetkiä koen toisinaan (ja joskus useamminkin) peilin edessä mutta sehän kuuluu asiaan  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2006, 08:07
Kirjoittaja Chronos
Pituuttahan täällä kaivataan lisää,mutta tuntuu että tukka on saavuttanut maksimipituuden,koska ei ole kasvanut tämän pidemmäksi pitkään aikaan.Eikä leikkaamisisa olejuurikaan ollut.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2006, 10:46
Kirjoittaja petomaani
Sais olla vielä paljon pidemmät. Ärsyttää nyt vaan ja pitäis mennä muka siistimäänkin, kun edellisen kerran kävin karvarissa helmikuussa. MUTTA KUN EN HALUA!! Lisäksi joka kolmas päivä tuntuu, että ne on ihan hirmu rumatkin kaiken hyvän lisäksi..  ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2006, 18:02
Kirjoittaja Lilja
Oli pakko vastata, että haluan lisää pituutta -  mutta olen silti tyytyväinen tukkaani. Olisi ehkä sittenkin pitänyt edes vähän tilannetta tasoittamaan vastata, että olen kyllä tyytyväinen hiuksiini juuri tällaisina. :-*

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2006, 19:28
Kirjoittaja MerGirl
Tällä hetkellä-just nyt hyvinkin tyytyväinen. Johtuen uudesta väristä ja föönauksesta. Lisää pituutta reippaasti ja runsautta ja whatnot. Aina sitä jostain valittaa, mikään ei ikuna kelpaa.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2006, 20:22
Kirjoittaja Viola
Vastasin, että "En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin". Haluaisin pidemmät ja parempikuntoiset hiukset. Lisäksi haluaisin värjätä, mutta koska se kuluttaa niin paljon, niin en uskalla. Ja vielä, jos näistä saisi sileät ja suorat  ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2006, 20:28
Kirjoittaja Daniela
Haluaisin pidemmät hiukset (vaikkakin juuri 2 vkoa sit leikkasin 15cm pituuksista pois), paksummat hiukset ja lisäksi toivoisin, että hiukseni olisivat luonnostaan jotkut kivan väriset, että pääsisi eroon tästä ainaisesta hiusten värjäämiskierteestä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 29 Elo 2006, 09:28
Kirjoittaja veera
pituutta haluaisin lisää parikymmentä senttiä. onneksi hiukset kasvavat melko nopeasti, joten eiköhän mulla ensi kesänä ole haluamani pituinen tukka :) paksuuttakin haluaisin lisää, mutta täytyypi tyytyä näihin. kunto on hyvä, ei kuivuutta tai kaksihaaraisia koskaan, vaan hiukset ovat kiiltävät ja pehmeät.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Elo 2006, 18:54
Kirjoittaja petomaani
Nyt on hyvä mieli, kun avokki kehui hiusteni kasvaneen. "Sulla on kyllä pidentyny hiukset ihan älyttömästi lyhyessä ajassa!" Ei ehkä totta, mutta ainakin tuli hyvä mieli.. :) Lisäks nyt kun tukka palautui vaaleeseen oltuani jonkun aikaa brunette, olen saanut siitäkin kehuja. Kuntokin on nyt ihan kohdallaan, kun vaan muistan hoitaa kunnolla. Joskus iskee armotta laiskuus.. ei hyvä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Elo 2006, 19:45
Kirjoittaja Selena
Mä äänestin haluavani pitemmpät hiukset! Tosin, ei sellainen lisäpaksuus ja vähän vaaleampi sävykään olisi pahaksi  :D.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Elo 2006, 20:02
Kirjoittaja stinttapo
Vastasin etten ole ollenkaan tyytyväinen enkä tiedä mitä tekisin. Huoh... :-\
Tekis mieli mennä vaan kampaajalle ja antaa vapaat kädet...Mutta kun ei huvitais laittaa lähes neljääkymppiä siihen huviin....huoh...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Elo 2006, 11:56
Kirjoittaja Cerise
Haluan pidemmät hiukset, ja tyvikasvu pitäisi värjätä piiloon. Muuten nämä ovat ihan hyvät.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Elo 2006, 14:38
Kirjoittaja Candy
Pidemmät hiukset minäkin haluan.

Muuten olen kyllä aika tyytyväinen. Hiusten kunnossa on tapahtunut huomattava muutos parempaan suuntaan tässä viimeisen puolen vuoden aikana  :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Elo 2006, 15:03
Kirjoittaja Mustikka
Minäkin haluaisin pituutta lisää. Kun pituutta on tarpeeksi, niin sitten voisi alkaa miettiä, että mitä näille sitten tekisi (leikkaisi uuden ja toimivamman mallin).

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 01 Syys 2006, 19:34
Kirjoittaja sadelma
Ei oikein löytynyt sopivaa vastausvaihtoehtoa mulle.
Hiusten kunto on hyvä, malli on hyvä ja pituuskin on sopiva. Ongelma on määrä. Tahtoo paksummat hiukset!!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 02 Syys 2006, 15:54
Kirjoittaja Ginia
Ihan kohtuu tyytyväinen ,pituutta vois tulla vielä joku 5-10 cm lisää niin ois mulle ihan riittävästi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 02 Syys 2006, 19:45
Kirjoittaja Pepper
Olen suhtkoht tyytyväinen. Kunto on pituudesta huolimatta hyvä ja väri luonollinen ja sopivan tämänhetkiseen olemukseen (vanhoista sävytyksistä on hieman punertavuutta latvoissa jos aivan tarkkaan alkaa tutkailla ;)). iuslaatu on liukas ja lätsätää helposti ja varsinkin kesäaikaan rasvoituu nopeasti.

Mulla on ollut otsatukka pari vuotta, mutta tänä kesänä olen kasvattanut sitä pois (vaihtelu virkistää). Saas nähdä tuleeko takaisin, sillä olen yhä ihastunut 60-l ranskalaisen laulajattaren Françoise Hardy'n hiuslookiin  :D.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 02 Syys 2006, 23:45
Kirjoittaja Euphoria
Minulla on joka kerta sama pohdiskelu, kun kampaamokäynnistä on kulunut kuukausi. Aina mietin sitä, että kasvattaisin pitemmäksi. Pelkään kuitenkin hiusteni olevan aivan mahdottomat pitempänä ja että ne olisivat aivan tylsät. Kyllästyttää jo tämä lyhyt malli, koska on ollut minulla jo useamman vuoden. Hiukseni tuntuvat vielä kasvavan niin nopeasti.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Syys 2006, 19:48
Kirjoittaja Nipsu
Vastasin, että haluan uuden värin. Olen jo aika kyllästynyt näihin vaaleisiin hiuksiin ja tahtoisin tilalle jotain tummempaa, mahdollisesti suklaanruskeaa sävyä. Pituuttakin toki voisi aina olla enemmän mutta melko tyytyväinen nykyiseen pituuteen olen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 04 Syys 2006, 18:56
Kirjoittaja Kikka
Vastasin, että haluan pidemmät hiukset vaikka oonkin ihan suht tyytyväinen pituuteen tällä hetkellä. Tyytyväinen oon siihen, että vuoden päivät otsatukkaa pois kasvateltuani se alkaa nyt olemaan sen pituinen, että kelpaa mullekin. Tasapitkiä hiuksia en muutenkaan halua vaan tykkään, että ne on sivuilta lyhyemmät ja rikotut.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 04 Syys 2006, 19:52
Kirjoittaja Natalija
Haluaisin, että hiukseni olisivat pidemmät. Haluaisin kuitenkin myös, että ne olisivat paksummat ja eriväriset. No, väriongelmaan on luvassa helpotusta huomenna, kun värjään hiukseni. Ja paksuutta nyt saa tupeeraamalla yms., ettei sekään niin vakava puute ole kuin tuo pituus.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 04 Syys 2006, 20:26
Kirjoittaja Lapanen
Mä haluisin pidemmät hiukset, johonkin rintsikoihin asti. Matkaa siihen on vajaat 10cm. Lisäksi haluisin uuden värin ja vähän piristystä tähän hiusmalliin. Niin ja voisin haluta kiharamman tukan, koska tämä kihartuu alta aika hyvin mutta päältä on suoraa.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Syys 2006, 10:31
Kirjoittaja petomaani
Tänään olen taas ihan tyytyväinen. Matrixin so silver- shampoo vaaleille / vaalennetuille hiuksille toimii mulla tosi hyvin. Ainakaan ei näytä vihertävältä toi kuontalo laisinkaan. :) Pituutta sais tulla.. ja nopeemmin. Nyt tuntuu taas että ois jämähdetty samaan mittaan jo puolen vuoden ajan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Syys 2006, 11:19
Kirjoittaja Huuhkaja
Vastasin, että pituutta lisää. Kaduttaa nyt kovasti se, että menin keväällä leikkauttamaan pitkät hiukseni leukamittaan kun se silloin kuulosti hyvältä idealta... Nyt kutrit ovat kasvaneet n. 6 cm leuan alapuolelle, mutta näyttävät edelleen surkean lyhyiltä... Eli sellainen on tavoite, että kasvaisivat edes aluksi nyt sen verran, että voisin tuntea hiukseni taas pitkiksi. Hyvä juttu tuossa leikkausepisodissa oli kyllä se, että kaikki vähänkin huonokuntoinen osuus tuli napsaistua kerralla pois ja nyt päässä on vain hyväkuntoisen näköistä hiusta.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Syys 2006, 11:25
Kirjoittaja Suomineito
Mulle on selvää että haluan pidemmät hiukset. :) Muuten ne on ihan OK:t, tottakai voisin paksuuttakin ottaa vähän lisää, mutta on mun hiukset ihan normaalipaksuiset, ehkä jopa "tyypillistä suomalaista hiusta" paksummat. Olisipa hiusvärini luonnostaan niin hyvä ettei "tarvitsisi" hennailla, mutta katsotaan nyt tuleeko tuota hennailua jatkettua sitten lopulta, vai päädynkö omaan luonnolliseen väriini. Kemiallisia hiusvärejä en uskalla käyttää nyt kun hiukseni ovat sen verran rasittuneet (erityisesti pitkälti latvoista), enkä halua rasittaa niitä lisää kun olen kasvattamassa niitä paljon.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Syys 2006, 21:41
Kirjoittaja Senda
Vastasin "Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät". Mulla oli noin puol selkään ulottuvat hiukset pari viikkoa sitten kunnes mulla meni koko kesän kestäneen hikoilun takia hermo siihen pehkoon. Kävin leikkaamassa nää sit lyhyemmäks. Aika oli mallinvaihdosta varten, eli sain oikein kunnon uuden tukan, ja olen siitä asti ollut rakastunu! Oon monta vuotta kituuttanu ittelläni pitkiä hiuksia korppusten latvojen kanssa, koska olin saanut päähäni haluavani pitkät hiukset. Nyt hiukset on tosi terveet, ulottuu siis noin kaulan juureen, ihanasti kerrostetut kasvojen ympäriltä ja hiukan tietty takaa sekä muutenki paljon terveemmän oloiset. Olen päässy taas kunnolla laittamaan tukkaa muotoiluaineilla ja saanut tosi paljon kohteliaisuuksia uusista hiuksista. Lisäksi, pakko myöntää, lyhyemmät hiukset yksinkertiasesti sopivat mulle paremmin.
Lisäks täytyy kiittää teitä foorumilaisia muunmuassa All soft soft endsin löytämisestä, jonka avulla sain sitä pidempääkin tukkaa keskikesästä paljon paremmaks ja nyt pidettyä näitä terveitä latvoja ihanina :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Syys 2006, 12:52
Kirjoittaja Silver
Riippuu päivästä.Mutta tällä hetkellä en ole tyytyväinen pituutta haluais lisää ja sitten tuo vaalea väri alkanut taas kulahtamaan.No tosin sitä saisi aina olla huoltamassa,huoh*.Joten pituudelle ei nyt äkkiseltään mitään voi,mutta väriä pitäisi kirkastaa.Niin ehkä sitä olisi sitten taas vähän aikaa tyytyväinen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Syys 2006, 01:17
Kirjoittaja Ryövärintytär
En tiedä mitä vastata...Haluaisin paljon kaikkea:
  • "uuden" värin, eli lisää pigmenttiä tähän epätasaiseen kulahtaneeseen punaiseen
  • kiharammat hiukset
  • pöyheää tuuheutta ja paksuutta, vaikka paksut hiukset jo ovatkin 
  • ehkä jotain muokkausta otsahiuksiin

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Syys 2006, 19:58
Kirjoittaja Miua
Olen vähän kyllästyny omiin pitkiin ja suoriin hiuksiini. Hiukset ulottuvat alaselkään ja ovat olleet samanpituiset jo useamman vuoden. Huomaan silti pitäväni hiuksia lähes aina kiinni, yleensä kietaistulla sotkunutturalla. Ihmiset usein yllättyvät kun näkevät minut hiukset auki, että ovatpas ne pitkät. Huomasin tänään miettiväni, että olisi piristävää pätkäistä hiuksia ronskisti ja leikata otsahiukset. Ajatusta pitää vielä sulatella...

Hiusten kunto on hyvä. Kiiltoa riittää ja hiuksissa on paksuutta latvoihin asti. Kaksihaaraisia on silti paljon! Ohimon kohdalta hiukset ovat luvattoman ohuet ja miinusta tulee myös nopeasti rasvoittuvasta päänahasta.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Syys 2006, 21:38
Kirjoittaja Johannah
Äänestin lisää pituutta, mutta sitäkin enemmän haluaisin saada latvat parempaan kuntoon!! :-[
En tiedä mitä niiden kanssa voisi tehdä, olen tullut siihen tulokseen että leikkaaminen ei kertakaikkiaan auta... Kaksihaaraisia tulee ihan älyttömästi, vaikka käytän hyviä latvasuojia enkä föönaa tai suorista usein. Ehkä vain peitän latvat silikonimössöllä ja kasvattelen autuaan onnellisena...:-\

Väriin olen kyllä ihan tyytyväinen, mutta nyt kun aurinko ei enää ole päässyt vaalentamaan, oman värin kasvun huomaa kyllä vähän...Suoremmatkin saisivat olla, mutta luulen että kyllästyisin kuitenkin jos olisivat piikkisuorat. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Loka 2006, 19:59
Kirjoittaja kivi
Tänään kasvattelen, huomisesta en tiedä  ;D Nyt hiukset ovat juuri ja juuri korvapituiset.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Loka 2006, 18:53
Kirjoittaja Crysania
Minä oikeastaan olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen siihen mitä päästäni nyt sattuu kasvamaan muuten mutta otsatukan malli ei vain oikein tahdo löytyä. Lopputuloksena nyt sitten oikeastaan olen vain antanut kasvaa menemään, vaikka en nyt tiedä onko se ehkä aivan parhain vaihtoehto.  :-\

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Loka 2006, 20:32
Kirjoittaja Tristy
Vastasin viimesen vaihtoehdon. Haluaisin lisää paksuutta, pituutta ja jotain väriä sekä ehkä uuden mallinkin ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Loka 2006, 21:41
Kirjoittaja Eläimellisyys
Mä olen tyytyväinen hiuksiini. Latvoja tosin pitäisi päälihiuksista vähän tasata, ovat alkaneet haaroittua. Väri on hyvä eikä haalistu, hiukset ovat kiiltävät ja paksut. Vastasin kuitenkin että pituutta lisää, vielä on 15 cm kasvatettavaa tavoite tukkaan, viimeistään vuoden päästä on valmista, ellei tukalle tapahdu mitään yllättävää.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Marras 2006, 13:26
Kirjoittaja Inotti
Tänään hiukset tuntuvat juuri täydellisiltä, mikä ehkä johtuu siitä että eilen leikkasin itselleni otsatukan. Väri, malli ja pituus on oikeastaan juuri nyt oikein passeli ja kumma kyllä, latvat ovat oikeasti lopettaneet haaroittumisen.  :o Mistäköhän sekin johtuu? Kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen.  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Marras 2006, 16:21
Kirjoittaja Opossumi
Pidemmät hiukset kelpaisivat mullekin, no kovasti ollaan kasvattelemassa. Ja sitten toivoisin,etteivät latvat kuivuisi ja haarottuisi niin nopeesti, mut se ei kai toteudu ikinä, ku hiuslaatu on aika karkeeta ja rautalankamaista, varsinkin päältä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Marras 2006, 16:27
Kirjoittaja Sheppa
Olen tyytyväinen. Pituus menettelee (nyt hiukan alle BSL), kovasti olen kasvattelemassa sinne vyötärön seutuville. Väri tosin on juuri nyt hirveä ;D Harmaan sinertävä, johtuen helmenvaaleasta vaalennusaineesta. Viikon-parin päästä uskoisin olevan jo kohdallaan, sellainen viileän vaalea.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Marras 2006, 16:56
Kirjoittaja petomaani
Olin aiemmin kasvattelija, nyt taidan rakastaa näitä kaulaan ulottuvia polkkahiuksiani  :-* ehkä en ihan heti tästä mallista luovu. Muotoutui uusi mielipide: nyt on kaikki oikeinkin hyvin.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Marras 2006, 19:40
Kirjoittaja Neiem
Lyhyesti sanoen kaduttaa, kun leikkasin vyötärömittaiset hiukseni :-[ Nyt ne yltävät "jo" lapaluiden alapuolella, mutta mutta... Kai ne kasvavat. Projekti Oma Väri -etenee suhteellisen mukavasti. Olen kasvatellut nyt ihan reilun juurikasvun, ja näinkin pärjäisin, mutta käyn kuitenkin kampaajalla  sävyttämässä nykyisen punaruskean ruskeammaksi - kunhan ehdin... ;)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Marras 2006, 19:19
Kirjoittaja Serafi
Mä en nyt tykkää mun tukasta yhtään! Haluaisin keksiä näistä jotain kivaa, mutta nää on tylsät. Vaihdan ääntäni. >:(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Marras 2006, 13:34
Kirjoittaja Viivi
Minä taas haluaisin erilaisen hiusmallin. Viime kerralla kampaaja pilasi hiukseni, kun innostui veitsensä kanssa raastamaan tukkani kamalan näköiseksi.  >:(  Nyt vaan täytyy odotella, että päälaella pörröttävät pätkät kasvaa pidemmiksi. Pituus on ok, voisi olla lyhyempikin.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Marras 2006, 14:38
Kirjoittaja Luscious
Vastasin että haluan pidemmät hiukset.
Sen lisäks hiukset sais olla tasavärisemmät ja vaaleammat (+ liukkaammat!!)
Tylsintä on korkea hiusrajani jolle ei luonnollisesti voi tehdä mitään paitsi peitellä etuhiuksilla :-\
Olis kiva jos joku ammattilainen (jolla olis sama maku kun mulla) ottais mut hellään käsittelyynsä ja tekis mun hiuksista upeat. Itse olen tavoittelemassa omaa ihannettani kasvattamalla ja hoitamalla hiuksiani. Seuraavaksi ajattelin kokeilla vaalennuspesua.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Marras 2006, 00:20
Kirjoittaja maikku
laikku kirjoitti: Haluaisin erilaisen, helposti laitettavan ja kevyemmän hiusmallin.
Itse itseäni korostaen voin kertoa, että tämä on toteutunut. Niskasta on leikattu nyt huomattavasti lyhyemmäks (niska näkyy), ja sivuhiukset ovat polkkapituiset. Kun otsiksen saisi vielä pitemmäksi, niin olisin tooosi tyytyväinen. Nyt olen vain tosi tyytyväinen.  ;)

Eli ääni pois "Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin" ja uusi ääni kohtaan "Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät".

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 29 Marras 2006, 20:39
Kirjoittaja kivi
Mä haluaisin mallin näihin hiuksiin! Olen heinäkuusta asti kasvattanut poikatukkaa pidemmäksi ja sen on näköinenkin...  ::) Joulukuun puolivälissä on kampaaja-aika, en millään jaksaisi odottaa. Kasvattaa aion vieläkin, mutta jonkinlainen superlyhyt polkka tähän olisi kiva saada, takatukka ainakin pois!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 29 Marras 2006, 22:18
Kirjoittaja Hipsu
Enpä olis viime viikkoisen hius-katastrofien ketjun jälkeen uskonut vastaavani hiusteni olevan tällä hetkellä oikein hyvät..  :D

Kiitos hyvän kampaajan väri on hyvä, kuntokaan ei ihme kyllä ole romahtanut ja omien kiharoiden takaisin kasvatus on mallillaan. Suoraksi ja sileäksikin saan ja pysyy ihan hyvin. Perfect!  :-*

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 11 Joulu 2006, 17:04
Kirjoittaja lizki85
Yllättävän harva oli gallupin mukaan täysin tyytyväinen omiin hiuksiinsa. Itse oon tosi tyytyväinen omiini, mutta musta tuntuu, että nyt kun oon löytänyt tän foorumin, vaatimustaso kasvaa kun näkee kuinka ihania hiuksia teillä kaikilla on  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 16:55
Kirjoittaja hairflowerrr
Laitoin viimeisen, vaikka onkin vahva visio millaiset haluan. Pidemmät siis ois kivat, ja myöskin vaaleat, mahdollisimman vaaleat. :> Platinat !

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 21:18
Kirjoittaja sandy
mä laitoin kans toiveeksi pidemmät hiukset. Eilen kattelin kuvia viiden vuoden takaa jossa mulla on kauniit tasaisen vaaleat hiukset ja vyötärölle asti. Miksi oi miksi ma ne laikkautin?? ???

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 14 Joulu 2006, 16:47
Kirjoittaja Nienna
Unelmahiukseni olisivat pidemmät, hyväkuntoisemmat ja tikkusuorat! Ärsyttää kun tämä on tälläinen ikuinen takkukasa eikä edes kauniita laineita tms.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 14 Joulu 2006, 22:43
Kirjoittaja olivia
Pidemmät ja paksummat tänne kiitos! Nää on myös tälläiset höttöset jotka lentelee eikä mikään tuote riitä kosteusteholtaan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 16 Joulu 2006, 22:10
Kirjoittaja Piitu
Ihan ensimmäisenä haluaisin tuplasti, lisää tuuheutta, sitten tuplasti lisää pituutta. Yritän kasvattaa omaa väriä takas, ja nyt tuntuu vielä siltä että hiukset ei oo koskaan kasvaneet näin hitaasti! (Odottavan aika on pitkä :-\) Välillä taas haluaisin lyhyemmät hiukset, mutta mun pitää hillitä itseni, sillä tiiän että katuisin leikkauttamista samantien. Toisaalta tykkään nykyisestäkin puolipitkästä, alkaa olla jo helposti muotoiltavissa ja kiireessä sen saa jo ponnarillekkin.
Miksi ihmeessä on niin kamalan vaikea päättää mitä loppujen lopuksi hiuksilta haluaa? ???

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 16 Joulu 2006, 22:23
Kirjoittaja Vivi
Vaihdoin tuosta "Haluan pidemmät hiukset" " En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini, enkä tiedä mitä näille tekisin". Nää on ihan kuivat hapsut latvoista ja muutenkin pörröttää, väri on ihan ruskea, ei näitä voi hyvällä tahdollakaan sanoa punaisiksi. Lisäksi haluan edelleen pitemmät hiukset. Leikkuu on kuitenkin edessä pikapuoliin.  :'(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 17 Joulu 2006, 14:10
Kirjoittaja petomaani
.. taas piti tulla tänne avautumaan.. kun olen joo ihan tyytyväinen, mutta nyt tahtoo hän lyhyemmän tukan ja raitoja vaaleeseen. Nih. Sitte on parempi.  8)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Joulu 2006, 13:47
Kirjoittaja apple
tähän oli hauska vastata tänään, kun on varsin tuore malli ja väri päässä ;D KAIK on hyvin! jee!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Joulu 2006, 20:56
Kirjoittaja Mella
Kunpa hiukseni pysyisivät siinä normaalissa, kirkkaan vaaleassa värissä mikä minulla luonnostaan on, mutta ei. Ensin hiukseni kellastuvat ja sitten muuttuvat vihreiksi. Ja vaikka kuinka käyttäisi violettia pigmenttiä sisältäviä shampoita ja hoitoaineita niin väriero latvojen ja juurien välillä on suuri (oljenkeltaiset latvat ja kirkkaanvaaleat juuret). Ja sitten joudun värjäämään latvat, jotka kuitenkin pian kellastuvat ja ohenevat...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Joulu 2006, 10:21
Kirjoittaja nanai
Vastasin että haluan kiharammat hiukset. Paksuutta löytyy tarpeeksi, hiukset kasvavat koko ajan, mutta pysyvää kiharapehkoa on vaikea saada. Permis ei pysy hiuksissa, eikä siitä muutenkaan tule yhtä kauniit kiharat kuin luonnonkiharat.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 20:43
Kirjoittaja grizzie
Yhyy nyt alkoi harmittaa ja itkettää. Olen tänään katsellut koneelta parin vuoden takaisia kuvia itsestäni ja voi miten paljon minulla oli tukkaa! Hiukset olivat todella tuuhean näköiset ja olivat juuri alkaneet kasvaa kunnolla, otsiksenkin olin saanut kasvatettua pois. Ja mitä teinkään? Laitoin permanentin! Nyt harmittaa aivan kamalasti, kun katsoo hiusteni kuntoa, pituutta ja paksuutta perh'manentin kasvettua pois. Tuntuu, ettei nämä kasva koskaan. Ja ovat latvoista vielä niin epätasaiset ja harvat ja haperot. En tiedä yhtään mitä näille tekisin. :( (Meni varmaan hieman off-topic, mutta olen murheen murtamana täällä..)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Joulu 2006, 20:43
Kirjoittaja hairflowerrr
Tällä hetkellä olen tyytyväinen! :) Vaikka haluankin pidemmät ja vaaleammat, niin silti nämä on tällä hetkellä myöskin ihan kivat. Paksuus ainakin kelpaa. :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Joulu 2006, 10:57
Kirjoittaja Tyrni
Itse odottelen uutta väriä hiuksiini (siis värit ovat lastautumassa ulkomailta tänne suomeen päin), joten väriin en ole tyytyväinen. Pituuttakin saa toki olla lisää, mutta se ongelma nyt hoituu itsestään, kun vähän malttaa odotella.  :D

-Tyrni

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 17:29
Kirjoittaja emmma
Oon tällä hetkellä aika tyytyväinen hiuksiini, ne ovat pitkät, hyväkuntoiset ja paksut. Suoremmat hiukset olisivat ihanat, mutta ei ikinä riitä aika niiden suoristamiseen. Jossain vaiheessa voisin myös värjäyttää keskiruskeat hiukseni hieman tummemmiksi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 19:10
Kirjoittaja Peachtwist
Mulla on toiveissa pidemmät hiukset kuten monella muullakin. Ja vaikka hiukset ovatkin hyväkuntoiset ja melko pitkät, ei lisä sileys olisi yhtään pahasta  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 19:34
Kirjoittaja Josi
Pituutta saisi tulla vähän lisää, muuten oikeen tyytyväinen olen. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 11 Tammi 2007, 19:43
Kirjoittaja lillamilla
Pituutta, paksuutta ja jotain tarvitsisi tehdä hiusmallillekin ja varmaan värille. Olin käymässä Tampereella ja pari vähän nuorempaa herrasmiestä eksyi samalle ovelle kauppaan mennessä. Toinen piti minulle ovea auki ja toinen sanoi "ai, sä autat sitten tätiä!"  Tämä johtui ihan varmasti mun tukasta, joten hiuspaniikki iski!  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 00:44
Kirjoittaja Trillian
Mä olen itse asiassa aika tyytyväinen tällä hetkellä. Outoa, menee varmaan kohta ohi tällainen mielentila.  ::) Pituutta saisi tietenkin olla enemmän, mutta tällä paksuudella se ei kai olisi kannattavaa, koska ohut liurutukka on mielestäni vastenmielisen näköinen.  :-\ Joo, ihan hyvät nämä on! Kelvot, ainakin.  :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Tammi 2007, 15:50
Kirjoittaja Sini
Kuulostaa huvittavalta, mutta mä oon kasvattanut pitkää tukkaa koko elämäni. Kerran se on ylettynyt hyvin yli olkapäiden, mutta silloin mulla oli puoli tukkaa permanentattuna ja puolikuolleena, joten leikkautin melko lyhyeksi.
Tällä hetkellä hiukset voi paremmin ja paksummin kuin koskaan ennen ja olenkin itse asiassa melko tyytyväinen niihin. Pituutta ja runsautta saisi kyllä tulla edelleen lisää.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Tammi 2007, 16:20
Kirjoittaja Haylie
En oo ikinä onnistunut kasvattamaan pitkää tukkaa, pisimmillään on nyt noin 45cm. Yritän kasvatella, mutta tää malli tympii ja ois tarkotuksena käydä leikkauttamassa joku kiva malli, mutta kuitenkaan pituutta hirveesti vähentämättä. Semmonen hiustenkasvatus-malli ois hyvä..Mä kun kyllästyn nopeesti jos yritän kasvattaa ja sit leikkaan lyhyeks, ja sit kun on lyhyempi niin haluan pitkät :P

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Tammi 2007, 16:45
Kirjoittaja Euphoria
En ole tyytyväinen tällä hetkellä. Hiukseni kasvavat niin nopeasti, että jo muutaman viikon päästä kampaamokäynnistä hiukseni ovat kasvaneet ulos mallistaan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 09:49
Kirjoittaja Mariia
Lisää pituuttaa.. :) ja nopeasti!!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 14:54
Kirjoittaja Fry
Haluan pidemmät (+ 5-10cm) ja paksummat hiukset.. Valitettavasti tuon paksuuden suhteen ei voi tehdä oikein mitään.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 18:06
Kirjoittaja avarephelia
Vastasin että nyt ovat hyvät. Nämä yltää reilusti olkapäille ja ovat vähän luonnonkiharat. Kelpaa minulle. Toki nyt ovat huonossa kunnossa, ja kasvattelen otsatukkaa pois, mutta muuten hiusten pituus on riittävä. Värjätä en halua ollenkaan, joten oma väri saa kelvata. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Tammi 2007, 11:32
Kirjoittaja Varis
Luonnollisesti kaipaan lisää pituutta, vaikka tämäkin pituus menisi, jos hiuksissa ei olisi käsiteltyjä latvoja ja osaa pituuksista. Hiusten kunnosta ei kyselyssä ilmeisesti haluttu puhua, mutta kunnon parantaminen on silti päätavoitteeni, hah, ja pituus ei saa vähetä yhtään. Niinpä niin.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Tammi 2007, 15:03
Kirjoittaja Withering
Vaihdoin "uuden värin"  "pidemmiksi hiuksiksi". Vielä vuosi-pari sitten olisin ollut onnessani tästä pituudesta - nyt tuntuu vaan niin lyhyeltä...  :-\ Pitää varmaan lopettaa vahtaus ja keskittyä johonkin muuhun vaihteeksi.  ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Tammi 2007, 17:06
Kirjoittaja kukkaistuuli
Ehkä hieman yllättäen, olen tällä hetkellä aivan sairaan tyytyväinen hiuksiini. Kävin nimittäin taas kasvatusurakkaan turhautuneena kampaajalla lyhentämässä hiuksiani ja tällä kertaa voin sanoa, että juuri se leikkausmalli löytyi! Minulla on muutaman kerran aikaisemminkin ollut erilaisia lyhyitä malleja, mutta ne ovat olleet vain tasolla "ihan kivat, mutta..."

Nyt vain ahdistaa, koska tämä tuntuu niiiiin täydelliseltä, niin jo pienikin hiusten kasvu tuntuu melkeinpä pahalta. Pitää alkaa juosta kampaajalla tosi ahkerasti, että pysyy juuri tässä pituudessa ja mallissaan.

Toki haluaisin tuuhemat hiukset (enemmän hiuksia + paksuutta hiukseen), mutta juuri nyt olen sen verran tyytyväinen, että enpä näidenkään perään juuri enää haikaile.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Tammi 2007, 20:12
Kirjoittaja Bella
Olen ihan kohtuutyytyväinen hiuksiini tällä hetkellä mutta omaan tukkaan haluaisin lisää pituutta ja parempaa kuntoa toivoisin myöskin. Vaalean väri kokeilu houkuttelee hirveästi mutta empä taida ihan heti uskaltaa kokeilla kun juuri tehtiin hiuksille operaatiota, ehkä joskus myöhemmin. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 23:25
Kirjoittaja Lafanque
Mä olen edelleen ihan järkyttävän tyytyväinen tukkaani. Olin kampaajalla taas tänään ja kampaaja kehui tätä kovasti ja kadullakin ihan tuntemattomalta ihmiseltä tuli todella ihana mieleenjäävä kommentti. Mutsi oli täällä stadissa käymässä tänään ja sanoi hiusteni tuntuvan kädessä kuin silkiltä ja on kai katseita kääntävä tukka. Mitään en haluaisi muuttaa, oon niin tyytyväinen että tää on just eikä melkein sitä mitä haluankin tän olevan. Tuntuu hauskalta ajatella sitä miten tukka on muuttunut lukion alkuaikojen permiksistä ja tummanruskeasta sävystä tähän mitä se on nykyään. Mä rakastan tätä :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 23:42
Kirjoittaja Jadey
Mä oon tyytyväinen hiuslaatuuni, mutta en ole oikein sinut värin enkä pituuden kanssa. Kävin viime viikolla kampaajalla, ja ei tää ihan olekaan sitä mitä olisin halunnut. Pituutta lähti hieman liikaa pois, ja värikin olisi voinut olla hieman eri.  Pitää yrittää totutella vielä vähän aikaa...mutta voi olla että teen tähän kotivärjäyksen lähiaikoina.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Tammi 2007, 14:37
Kirjoittaja karkki
tällä hetkellä olen tosi tyytyväinen hiuksiini.. eilen leikkautin aivan ihanan eteenpäinpitenevän polkan..
tarkoituksena olisi kasvattaa sellainen ihana olkapäille ulottuva polkka tyyliin nicole ritchie..
mutta mä kuulun kans näihin ikuisiin kasvattajiin..:)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Tammi 2007, 14:39
Kirjoittaja Ilyasviel
Olen suhteellisen tyytyväinen. Vaikka pakkanen paukkuu, tukka ei ole karhea eikä kovin takussakaan. Punainen väri tosin on haalistunut nopeasti, eli uutta aikaa värjäykseen pitäisi varailla.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Tammi 2007, 17:41
Kirjoittaja Cherry
En tykkää hiuksistani, enkä tiedä mitä näille tekisin. Kasvatan pidemmäksi, tällä hetkellä mun hiukset on kerroksittain leikattu, siten, että edestä lyhemmät, ja taakse päin pitenee, sellainen u-malli. Pisimmät lapaluiden alaosaan. Olen myös saanut suuren vaivan jälkeen kasvatettua oman värin takaisin, tai nyt olen laittanut vähän tummempia raitoja kuin oma värini, mutta eipä ne mihinkään näy ::) Mun hiukset on niiiin tylsän näköiset oman värisinä. Mutta jos värjään, saan taas kärsiä juurikasvusta, ja kyllähän hiukset siitä jonkin verran kärsiikin kun värjää. Pidennys tekisi mieli laittaa, mutta sekin maksaa niin paljon. En tiedä yhtään mitä näille teen. Pitää varmaan odotella, josko tässä rikastuisi ja saisi sen pidennyksen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 22:02
Kirjoittaja Anissa
Minä vastasin,että olen tyytyväinen hiuksiini.Itseasiassa nää on aika hyvät nyt,toki jotain väriä ehkä voisi harkita piristykseksi,mutten ole vielä päättänyt mitä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 22:15
Kirjoittaja -kata-
Mä en oikein ole tällä hetkellä tyytyväinen, en nyt inhoakkaan tukkaani, mutta semmonen fiilis, että jotain tarttis tehdä. Hiusteni kunto on mielestäni ihan jees, ei paha, ei paras, ja hiuslaatuuni olen jo tottunut ja tyytynyt, se on mikä se on ja pitää vaan pärjätä niillä avuilla mitä luonto on suonut. Leikkaukseenkin olen tyytyväinen edelleen, tykkään tästä kevennetystä ja kerrostetusta tukasta. En enää haluaisi takasin sitä älyttömän paksua ja raskasta tasapitkää tukkaa. Eli niiltä osin olen oikeestaan ihan tyytyväinen tukkaani, en nyt kuperkeikkoja ilahduksesta heitä, mutta kuitenkin.

Suurin tyytymättömyys mulla kait tällä hetkellä on väriä kohtaan, en tiedä oikein mitä sen kanssa tekisin. Kesällä mulla on ollut viimeks vaalea tukka, syksystä asti tumma tukka. Hiusten värjäyksessä ärsyttää aina se, että kun tummemman värin päähänsä laitatuttaa, niin ei se kauaa kestä, eikä tarpeeksi usein ole varaa käydä kampaajalla.
Olen miettinytkin että mitäköhän tekisin, olen jopa miettinyt, että kasvattaisin oman värini takaisin, enkä enää ikinä värjäyttäis tukkaani, mutten sittenkään ... Jotakin tähän silti kaipaan, ehkä sitä vaaleutta ja kirkkautta takaisin.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Helmi 2007, 15:09
Kirjoittaja Lilly
Juuri tällä hetkellä olen melkoisen tyytyväinen omaan tukkaani, vaikka viimeisimmästä kampaajakäynnistä alkaa olemaan jo puolitoista kuukautta. Malli on mulle just hyvä, voimakkaasti kerrostettu, edestä lyhyempi kuin takaa sivulle kammattavilla etuhiuksilla. Ja vaikka hiukset ovat kasvaneet jo jonkun verran, malli ei silti näytä mitenkään ylikasvaneelta.   
    Hiukseni ovat tätä tyypillistä suomalaista lasimaista sorttia, ja ilman laittamista järkyttävän lätsähtäneet ja päätä myöten menevät. Tämä nykyinen malli on älyttömän hyvä koska nyt saan tän normaalisti äärimmäisen lätsähtäneen lettini buustattua oikeilla tuotteilla mahtavan tuuhean näköiseksi. Ja Tuo buustaus pysyy.
  Värikin on mulle just hyvä, sillä se on mahdollisimman luonnollinen, muistaakseni kampaaja laittoi siihen vain sävyn, ei kestoväriä. Juurikasvut ei siis hypi silmille mutta väri ei silti ole tylsän hiiren harmaa. Viimeksi laitettiin piristykseksi myös ohuita vaaleita osioita hiusten väliosiin sivuille, ja vaaleat osiot erottuvat tuolta hiusten välistä ja etenkin latvoista kivasti kerrostetun mallin vuoksi.
  Juuri pari päivää sitten innoistuin jopa leikkelemään itse ylikasvaneita etuhiuksia, ja kumma kyllä niistä tuli oikein kivat. Taidanpa mennä kampaajalle seuraavan kerran vasta ennen ulkomaan matkaani, eli noin kuukauden kuluttua.
  Kuntokin on ihan jees, olen jaksanut käytellä kaiken maailman tehohoitoja ahkerasti talven mittaa, ja se näkyy.

Tämä on kyllä harvinaista että oon näin tyytyväinen tähän omaan pehkooni!  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 19:16
Kirjoittaja Surrur
Vastasin, että pituutta lisää ja paljon haluaisinkin: nykyisestä, n.5-8 cm mittaisesta (kampaaja leikkasi monta senttiä liikaa!) haluaisin ainakin hartioille, jos ei jopa BSL-pituus. Tuo nyt on kuitenkin niin kaukainen tavoite, etteti sitä kannata veilä miettiäkään  :( Leukapituuteen kasvattamisessakin menee varmaan vuosi.. Nyt pitää vaan yrittää pitää hyvää huolta tukasta että se jaksaa kasvaa  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 19:59
Kirjoittaja lumy
Vastasin haluavani uuden värin, mutta sen lisäksi haluan uuden leikkauksen. Vielä pari viikkoa kampaaja-aikaan  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Helmi 2007, 20:21
Kirjoittaja Eleonora
Olen tavallaan tyytyväinen. Pidän hiusteni väristä ja siitä, että ne ovat paksut ja suhteellisen hyvän pituiset. Tahtoisin kuitenkin tuota pituutta huomattavasti enemmän, mikä ratkeaakin ensi viikolla kun tämä tyttö saa Great Lenghts-pidennykset tukkaan :D :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 13:40
Kirjoittaja nectar
Haluaisin enemmän kerrostusta pitkiin hiuksiini, siis todella reipasta kerrostusta ja haluaisin myös lisää vaaleita raitoja.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 13:56
Kirjoittaja alessia
Haluaisin paaaaaljon paksummat hiukset. Mulla on sellainen vauvan tukka.  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 18:57
Kirjoittaja Iina-
Olen ihan tyytyväinen hiuksiini. Vähän leikkausta ne tosin kaipaisi, sillä edellisestä kampaamokäynnistä alkaa olla jo aikaa. Aion kuitenkin pysyä ihan samassa mallissa ja raitojakin laitetaan samalla tavalla kuin aikaisemminkin, tosi vaaleita ja muutama tummanruskea sekaan.  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 07:38
Kirjoittaja Kronia
Tällä hetkellä olen kohtuullisen tyytyväinen väriin, joka sopii minulle hyvin, vaikka vaaleampaan olisi pikkuhiljaa tarkoitus mennä. Hiusten kuntoon en ole tyyttväinen, vaikka parannusta onkin tapahtunut ja paljon. Hiusten malli ei ole oikein kohdillaan, mutta se ei sinänsä haittaa, koska kasvatan. Pidempi siis saisi olla, mutta näyttää tälläkin hetkellä ihan ok:lta.

Tyytyväinen olen siihen, millainen hiustyyppi minulla on pohjimmiltaan. Hiukset ovat pehmeät ja yksittäin ohuet, mutta niitä on todella paljon. Samoin hiuksissa on luonnostaan jonkun verran taipuisuutta, mistä pidän, koska se saa tukan näyttämään vielä pöyheämmältä.

Kaiken kaikkiaan, tukkani ei ole tällä hetkellä täydellinen, mutta tiedän kärsivällisuudellä pystyväni saavuttamaan tukan, josta olen ylpeä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Helmi 2007, 22:23
Kirjoittaja Säde
Olen hiuksiini tyytyväisempi kuin pitkiin aikoihin: ne näyttävät yllättävän hyviltä ja terveiltä. Olen myös tyytyväinen itseeni kun uskalsin leikkauttaa uuden mallin, joka onnistuikin paremmin kuin osasin odottaa. Muutaman pesun jälkeen tämä uusi värikin vähän neutralisoituu, kun nyt se näyttää vielä hieman luonnottomalta

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 10:57
Kirjoittaja Tristy
Olen aika tyytyväinen. Hiukseni ovat hyvässä kunnossa, sileät, kiiltävät ja tämä oma väri on mieleinen. Paksuutta haluaisin kyllä reippaasti lisää, mutta sille ei voi kauheasti mitään tehdä. Kasvattelen, eli pituuttakin saisi tulla lisää, mutta tähänkin pituuteen olen ihan tyytyväinen. Otsahiuksia pitäisi leikata lyhyemmiksi ja jotain pientä piristystä myös, en vaan tiedä vielä mitä se voisi olla.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 12:27
Kirjoittaja Ananas
Vastasin, että ovat juuri tällä hetkellä hyvät. Ei nämä oikeasti ole kummoiset, mutta jonkin ajan päästä on aika kampaajalle ja suunnitelmissa on iso muutos, joten alitajunta alkaa temppuilemaan ja uskottelemaan että nämä on hyvät, eivätkä tarvitse muutosta. Näin mulle käy aina! Tuskailen kamalan pehkon kanssa, joka todellakin tarvitsee kampaajan saksia ja väriä. Sitten kun pääsisi kampaajalle ja kamaluudesta eroon, vanha tukka onkin yhtäkkiä just täydellinen, enkä raaskisi tehdä sille mitään.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 13:34
Kirjoittaja Elliotta
Olen tyytyväinen. Huomasin eilen, että nyt malli on sellainen joka laskeutuu hyvin myös ilman föönaamista. Se on kiva juttu, koska tuntuu että hius on leikattu sen luonnolisia muotoja (pyörteitä, pään muotoa) ajatellen. Lisäksi sähköisyyttä ei ole, väri on hyvin lähellä ihannettani ja kiiltoa on.

Yllättävän paljon merkitsee se, että tukkaa on helppo laittaa eli että pohja on hyvä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 18:18
Kirjoittaja Luriana
Tällä hetkellä olen tyytyväinen. Hiukset ovat ihan lyhyet, joten ovat helpot laittaa ja kivan näköiset. Ja tietty hoitoa helpottaa se, että päässä on oma väri (luonnonvaalea). Kaikki kampaajat ovat luulleet, että ovat värjätyt ja ovat olleet ehdottomasti sitä mieltä, ettei saa värjätä  :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 18:19
Kirjoittaja Vihtori
Aiemmin vastasin että haluan pitemmät, mutta nyt kun nämä ovat kasvaneet niin haluan oikeastaan lyhyemmät.
Hiukset ovat niin ohuet että pitkät näyttävät aika liruilta valuessaan päätä pitkin. Lyhyet olisivat paljon pirteämmät.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 23:16
Kirjoittaja Sheppa
Olen tähän jo vastannut mutta päivitetäänpä. Juuri nyt olen hyvin tyytyväinen! Pituutta on kivasti, mutta saavat tästä vielä kasvaa. Vaalensin juuri tyven ja nyt tekisi vain mieli koko ajan ihastella kuinka vaalea siitä tulikaan :-*

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Helmi 2007, 23:45
Kirjoittaja sweet jane
Mä en osaa valita mitään vaihtoehtoa, koska haluaisin edes hitusen ohuemman tukan ja ongelmattomamman päänahan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 14:23
Kirjoittaja Bamboo
Vau, mä voin vastata että olen nyt oikein tyytyväinen hiuksiini. Nyt mulla on sopiva pituus ja malli. Jos jostain pitää keksiä valittamista, niin juurikasvu alkaa näkyä, mutta se on helppo hoitaa pois.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Helmi 2007, 14:40
Kirjoittaja Melisande
Pikkuhiljaa, päivä päivältä tyytyväisyys hiuksiini kasvaa. Haaveilen lapaluitten puoliväliin yltävästä kiiltävästä ja muutoinkin hyväkuntoisesta tukasta, mutta joudun kärsivällisesti odottamaan tuota vielä melkoisen tovin. Kävin leikkauttamassa viikko takaperin kuivat latvat (ja vähän enemmänkin) pois ja kerrostuksia kohennettiin. Alkuun tuntui liian nysältä ja jotenkin ankealta koko tukka, mutta nyt on pesujen myötä asettunut ja laskeutuu pehmeämmin. Eli olen suht tyytyväinen hiuksiini nyt kun ovat paremmassa kunnossa, löysin pukevamman sävyn ja uudet ihanat hoitotuotteet. "Hiustohina" on jälleen tosi kivaa  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 09:34
Kirjoittaja Humppasusi
Pituutta lisää! On tämä kyllä kiitettävästi kasvanut, mutta haluan karvat vyötäröllle asti. Paksuus on jees (ponnarin ympärysmitta 12-13 cm), mutta sileys olisi tervetullutta. Siitä on aika turha haaveilla, kun tämä pehko on kihartuva.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 21:38
Kirjoittaja Klaara
Mie haluan uuden värin, mutta muuten voin vihdoin sanoa olevani melko tyytyväinen hiuksiini. Olen oppinut hyväksymään tämän sinne tänne kihartuvan ja taipuilevan pehkon sellaisena kuin se on ja pisimpien hiusten kutitellessa hartioita jaksan taas uskoa että kasvuakin tapahtuu.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Helmi 2007, 21:47
Kirjoittaja jeppu
Vastasin olevani oikein tyytyväinen hiuksiini :) Juuri tänään ihastelin hiuksiani, tykkään kovasti tästä väristä, pituuskin on hyvä ja kunto parempi kuin ikinä! Hiukset näyttävät hurjan terveiltä ja elinvoimaisilta. En varmasti ikinä ennen ole ollut yhtä tyytyväinen hiuksiini!  :-* Kiitos kampaamotuotteet ja juurekset!  ;)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 01 Maalis 2007, 09:54
Kirjoittaja Tuu
Vaihtoehdot oli ehkä hiukan huonoja mielestäni.. :(
Toisinaan olen tyytyväinen, sillä tukka ja paksu ja pitkä. 

Mutta  löydän vikoja ja haluaisin vielä paksumman tai kiiltävämmän tukan..
Tämä on ihan päivästä tai ajankohdasta kiinni. Nyt haluaisen uuden värin, mutta eihän se ole kuin mennä kampaamoon ja värjätä.


Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Maalis 2007, 22:13
Kirjoittaja loota
Mä olen nyt kyllä oikein tyytyväinen hiuksiini, enkä varmasti palaa enää yhtä tummaan väriin kuin mitä viimeiset pari vuotta on ollut. Jotenkin nyt oikein tuntuu, että hiukset kruunaa koko pään ja tämä sopii sata kertaa paremmin vaaleaan ihoon kuin se tummanruskea. Toki nämä saa kasvaa vielä, mutta en jaksa siitä stressata koska tämäkin pituus on ihan hyvä. Jos olisi ollut vaihtoehto että haluaisi parempikuntoiset, niin olisin varmaan valinnut sen koska alla on kuitenkin värinpoisto vaikka se ei onneksi vaikuttanut niin pahasti kuin mitä odotin, mutta siitähän tässä ei ollutkaan kyse. Kiva olo kun tykkää hiuksistaan :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 13 Maalis 2007, 14:18
Kirjoittaja Sis
Tällä hetkellä olen tyytyväinen hiuksiini. Ovat paremmat ja ryhdikkäämmän näköiset kuin aikaisemmin. Pituutta lähti viime kampaajakäynnillä aika paljon, ehkä enemmän kuin mihin olin valmistautunut, mutta tykkään silti. Tukasta tuli tuuheamman näköinen. Ainoa miinuspuoli tällä hetkellä on se, että aamuisin tukka on aina ihan pystyssä ja vaatii jonkun verran laittamista.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 15 Maalis 2007, 18:40
Kirjoittaja strass
Noista vaihtoehdoista ensimmäinen, olen tyytyväinen hiuksiini: se on kivan värinen, hirmuisen paksu, pitkä ja nykyään myös kivasti, hirmu kerrostetusti leikattu. Kiiltoa vaan pitäisi saada lisää ja pyörteet pois päästä niin olisi ihan loistavaa. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Maalis 2007, 13:31
Kirjoittaja minna
vastasin että haluaisin pidemmät hiukset. hiukset ovat nyt edellisen kampaamokäynnin jäljiltä jo aika hyvässä kunnossa, tosin kaksihaaraisia löytyy edelleen. latvat ovat ihanan tasaiset kun niitä leikattiin  :).

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Maalis 2007, 15:11
Kirjoittaja Nemain
Haluaisin pidemmät hiukset. Tietysti myös paksuutta / tuuheutta olisi kiva saada lisää, mutta se ei ole kovin realistinen toivomus... Kunto on tällä hetkellä aika hyvä, paitsi että hiukset haaroittuvat ja katkeilevatkin jonkin verran.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Maalis 2007, 19:44
Kirjoittaja NarnianQueen
Olen tällä hetkellä pääsääntöisesti tyytyväinen hiuksiini, niissä on mukava luonnollinen väri (suklaanruskea, kuulemma  :)) , tervettä kiiltoa (kookosöljy, jee!) sekä riittämiin pituutta.
Mielestäni naiselle sopii hyvin pitkät hiukset, jotka saa nostetuksi ylös.
Ainoa miinus näissä on, että hiuksia tippuu aika runsaasti - en ole muuttumassa kaljuksi, mutta liekö uusiutuminen niin nopeaa, että kutreja tippuu tiheämmin kuin yleensä??
Muuten ei mitään vikaa  ;)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Maalis 2007, 22:15
Kirjoittaja marenki
Olen näemmä joskus ainakin äänestänyt, mutta nyt olen erittäin tyytyväinen tukkaani, se on ihana!  :-* Kuvittelin, että haluan pidemmän ja paksumman tukan, mutta kun viikko sitten napsin "takatukasta" n.6cm pois ja trimmasin kerroksia hieman ja lyhensin otsiksen taas kunnolla juuri minulle sopivaksi, totesin että kylläpäs onkin hyvä! Tuntui, että mun itsetunto nousi taas kohisten, kun tukkakin on hyvin. Pituus on nyt pisimmillään 57cm ja otsis on lyhyt ja aavistuksen kaareva, värinä hennapunainen ja kiiltää hienosti.  :-*

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Maalis 2007, 12:30
Kirjoittaja hairflowerrr
Vaihdoin ääneni, en enää olekaan sitä mieltä että nämä on ihan kamalat. :') Väri kun on saatu melkein kuntoon. Pituutta vain toivoisin lisää.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Maalis 2007, 21:24
Kirjoittaja Vera
Haluaisin suoremmat hiukset.  Voi teitä onnekkaita, kenellä on luonnostaan sileä ja suora tukka! Ärsyttää niin paljon oma karhea ja taipuisa kuontalo :( Väriin olen kyllä nyt tyytyväinen, viikko sitten olin kampaajalla ja tukka vaalennettiin kauttaaltaan tasaisen vaaleaksi :) Kiva olla pitkästä aikaa ihan blondi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Maalis 2007, 21:40
Kirjoittaja Sheppa
Vera kirjoitti: Haluaisin suoremmat hiukset.  Voi teitä onnekkaita, kenellä on luonnostaan sileä ja suora tukka!
Hih, mulla on erittäin suora kuontalo (ja sileä hiuslaatu) ja myös tykkään siitä eli olen tyytyväinen luontoäidin suomaan kohtaloon :) Mun kohdalla ei siis pidä paikkaansa sanonta että suoratukkainen haluaa kiharat ja kiharatukkainen suorat hiukset :P Ite en voi aavistaa miltä tuntuu kun pesun jälkeen tukka vetää rullalle itsestään, mulla tukka menee painovoiman vaikutuksesta suunnilleen piikkisuoraksi ilman mitään föönailuja ja suoristeluja (tai edes harjailuja). Eipähän tarvitse rasittaa tukkaa kuumalla ilmalla tai raudalla :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Maalis 2007, 22:09
Kirjoittaja Vera
^Niimpä, vaikka kuinka hoitaa tukkaa hyvillä aineilla ja laittaa lämmöltäsuojaavia suihkeita sun muita, niin ei se jatkuva suoristusraudan käyttö silti hiuksille hyvää tee :(


Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 13:47
Kirjoittaja MAS
ei ollut oikein sopivaa kohtaa.. toisaalta "jotain tarttis tehrä", hius on kärähtänyt huonokuntoiseksi hampuksi, toisaalta taas välillä on kiva kun entinen sileä tukka pysyy hyvin kiinnikin. Hmm.. ja pituutta ei varmaan koskaan ole tarpeeksi, harmittaa kun tietää että joutuu klipsimään.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 14:23
Kirjoittaja Luna
^Milläs olet tukkaasi kiusannut jä käräytellyt?

Itse käytän suoristusrautoja latvoihin, ja latvasuoja on auttanut tosi hyvin siihen että on pysyneet ok kunnossa. Kuitenkin tasoitan hiuksia ja sitten kun nämä on tavoitepituudessa niin suht nopeasti suoristusrautakohta sitten uusiutuu. Eri juttu tieten on jos joka kerta kävisin raudalla läpi koko kasvuston, saattais käydä massiivisempi katastrooffen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 14:25
Kirjoittaja Varis
Olen tyytymätön näihin hiuksiin, oma väri on tympeä, pituus on liian lyhyt ja latvojen kunto on huono. Tu, en viitsi edes kummemin aiheesta jauhaa.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 14:41
Kirjoittaja MAS
Luna kirjoitti: ^Milläs olet tukkaasi kiusannut jä käräytellyt?
Menin ottamaan vieraaseen kampaamoon "spiraali"permiksen, joka epäonnistui täysin.. jossain permanentti- ja öljyhoitokeskusteluissa sitä pari kk takaperin jo itkin.. nyt sentään jo valoa tunnelin päässä, tosin noi uudet kasvavat hiustupsut ongelmana  :-\ Senverran aikaa jo kulunut että nyt ehkä pystyisi tilittämään tuonne painajaiskampaamokäynnit ketjuunkin

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 15:12
Kirjoittaja Luna
OT Muistui elävästi mieleen oma "spiraalipermis" viitisen vuotta sitten. Voi elämä siitä tuli kauhea, kuiva pehko jo kampaajalta lähtiessä ja ihan hirveän näköinen räpöstys. Nyt sitä voi jo nauraen muistella mutta olin niin pahalla tuulella koko päivän, ja illalla päivän tunnelataus sitten purkautui itkuna  ;D mun hieno pitkä tukka muuttui lyhyeksi karvapalloksi, meni pari vuotta ennen kuin se näytti edes jollekin kun en halunnut lyhyttä leikata. Mutta oli se hirveää, ei ikuna permistä tähän päähän  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 21:51
Kirjoittaja petomaani
Nyt olen NIIN iloinen omista hiuksista ettei mitään rajaa!! Just sopivasti pääsiäiseksi erittäin onnistunut frisyr - mahtavaa!  :-* Seuraavan kerran saksituttavaksi 9.5.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Huhti 2007, 21:59
Kirjoittaja Tristy
Mua on nyt lähes pari viikkoa melkein joka päivä ärsyttänyt tämä nykyinen tukka. Hiukseni värjättiin siellä hiusmallijutussa vajaa kolme viikkoa sitten ja siitä nämä ei oikein tykänneet. Latvat ja sivuhiukset ovat huonossa kunnossa ja hiuksia katkeili, päänahkakin ehkä kutissut välillä. Enkä edes tykkää tästä väristä, tai joinain päivinä tämä on ihan ok, mutta useimpina ei. Jos oikein ymmärsin Wellan saksankielisiltä sivuilta, tämän värin pitäisi onneksi lähteä noin 24 pesussa, mutta saa nyt nähdä lähteekö. :(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 04 Huhti 2007, 18:26
Kirjoittaja Nipsu
Vaihdoin vanhan vastauksen ja tilalle laitoin "Haluan lyhyemmän/erilaisen hiusmallin". Viimeeksi kävin kampaajalla joulukuussa, joten hiukset alkavat olla sen näköisetkin. Toisaalta en haluaisi paljon leikata pituutta pois, mutta lyhyempi tukka kyllä sopisi kasvoihin paremmin. :P

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Huhti 2007, 19:46
Kirjoittaja cinzie
En ole tyytyväinen, vaikka hiukset ovat pitkät ja kiiltävät.

Haluaisin vielä pidemmät, kauniimman väriset ja mieluiten kiharat. Huoh.  :(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Touko 2007, 19:05
Kirjoittaja Tiitunen
Haluaisin lisää pituutta. Olen ollut kauan aikaa ikuisuuskasvattaja, mutta muutaman vuoden sisään olen saanut sentään 15-20 senttiä pituutta. Väliaikatavoite on saada huonokuntoisimmat latvat pikku hiljaa saksittua, ja edessä olevat lyhyemmät haivenet kasvamaan pitemmiksi. Tukka on myös ihan liian ohut, mutta olen sentään iloinen tästä pituudesta ja kohentuneesta kunnosta (muistissa takavuosien permis-värinpoistohamppu  ;D)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Touko 2007, 18:56
Kirjoittaja Ninne
Pidemmät hiukset olis kivat! Ja jos sais vähän paksuuttakin niin olis jo täydellistä. Mä oon aika kärsimätön, jossain vaiheessa kasvatusurakkaa saan aina 'hyvän' idean kokeilla lyhyttä hiusmallia  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Touko 2007, 19:44
Kirjoittaja Miia
Niinkuin puolet vastanneista, myös minulle kelpaisi mieluusti pidemmät hiukset :) Kasvatus käynnissä. En panisi pahakseni myöskään, jos tukka olisi paksumpi, mutta se onkin sitten jo eri juttu...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Touko 2007, 21:28
Kirjoittaja Inotti
Mä en toisinaan ymmärrä, mitä ihmettä mun päässäni oikein liikkuu... Mulla oli vielä joulun aikoihin just mun unelmatukka: oranssinpunainen, kauniisti kihartuva (spiraalipermiksen ansiosta) ja sopivan pituinen. Sitten juuri ennen uutta vuotta päätinkin, että olen kyllästynyt kiharaan tukkaan kun se pörröttää (siis MITÄ IHMETTÄ?) jatkuvasti ja leikkasin sen sitten 5cm pitkiksi eli tosi lyhyiksi ja sitten vielä värjäsin alaosan ja juuret tummiksi ja sen takia punainenkin väri tummui värjäyksen yhteydessä. Muutenkin miten ihmeessä sellaista juurivärjäystä on mahdollista ylläpitää? Pffft! No onneksi väri on taas tasaisehkon punainen ne on nyt jo kasvaneet siitä 13,5cm pitkiksi ja nyt ne alkaa näyttää taas ihan hyvältä.  En vain ymmärrä miksi, oi miksi luovuin lähes täydelisestä tukasta.  :( 
No okei, olin pari vuotta takaperin sitten luvannut itselleni, että kun pääsen aknesta eroon niin leikkaan sen kunniaksi lyhyen tukan, kun enää ei olisi mitään syytä, miksi haluaisin peittää kasvoni. Silti kihara tukka oli vain niin kiva...
Eli siis olen tyytyväinen tähän nykyiseenkin pehkoon, mutta on vähän ikävä vanhaa tukkaani. Kiharat olis taas niin kivat (mistä vetoa, että otan taas vuoden päästä uudestaan spiraalipermiksen ja ensin rakastan sitä, sitten vihaan ja kyllästyn siihen ja sen jälkeen taas ikävöin sitä). Ostakaa mulle säkillinen erilaisia peruukkeja, niin voisi vaihdella tukkatyyliä vapaammin.
Ihan käsittämätöntä tekstiä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Touko 2007, 22:57
Kirjoittaja Luurankka
En ole tyytyväinen. Toisaalta saisi olla pitempi, toisaalta taas haluaisin lyhyemmän jota olisi ehkä helpompi laittaa. En ehtinyt paikalle kun takaraivoja jaettiin ja sillä pienelläkin takaraivolla on aivan ihana pyörre joka vetää jakauksen vinoon ja näytän sulkasatoiselta juopolta. Lisäksi tukka tuntuu huonokuntoiselta ja hiuksia katkeilee aika paljon, johtunee jatkuvasta föönaamisesta ja tupeeramisesta. Otsatukka on kasvanut aivan järkyttävästi ja kampaankin sen nykyään sivuun koska en ole vielä päättänyt lyhentäisinkö vai kasvattaisinko sen jo pois.  ???

Niin ja värikin on alkanut viiden vuoden jälkeen jo vähän tökkiä. En kuitenkaan aiemmasta viisastuneena uskalla itse alkaa mitään värinpoistoja tekemään, joten tällä mennään ainakin jonkin aikaa. Raidatkin voisi jo riittää piristykseksi, mutta kun en vaan saa aikaiseksi marssia kampaajalle (eipä sillä että oisi varaakaan) enkä toisaalta uskalla tehdä mitään radikaalia, koska jos en sitten tykkääkään jne.  ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Heinä 2007, 23:58
Kirjoittaja Mango
Haluaisin pidemmät ja suoremmat hiukset (ja paksummat kiitos myös). Olen kuitenkin suht tyytyväinen. Pituutta nyt saa kärsivällisesti kasvattamalla, mutta tämmöset helposti taipuvat hiukset ku on.. :( Ois niin ihana jos ei heti ulos mennessä ja varsinkin vesisateessa hiukset sojottais joka suuntaan ja menis kiharalle. No joo tietenki suoristuspermikset ym on keksitty, niitä vois harkita.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 10:26
Kirjoittaja hairyfairy
Haluan pidemmät hiukset.
Suht pitkät ne jo olikin, mutta tulipa taas tuossa viikolla käytyä kampaajalla, joka ei ymmärrä mitä tarkoittaa pari senttiä ja vähän kerrostusta  >:( .

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 10:42
Kirjoittaja Minsku
Vastasin haluan uuden värin.
Pituuteen olen tyytyväinen, mutta uusi leikkaus ja varsinkin väri olisi tarpeen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Heinä 2007, 21:51
Kirjoittaja Sylver
Tahdon tukastani:

hieman pidemmän,
hieman vaaleamman,
joko suoremman tai kiharamman
paksumman

Että näin! :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 21:17
Kirjoittaja beli-za
Itse haluan tukastani:

-Tuuheamman
-Pitemmän
-Paksumman

Mutta harvoin noita kaikkia ihanuuksia samasta tukasta löytyy.  :'(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Heinä 2007, 08:50
Kirjoittaja petomaani
No nyt en jostain syystä oo hirmu tyytyväinen. Tekis mieli tehdä jotain radikaalia, mutta mitä? Pikkasen liian lyhyt on semmoseen Victoria Beckham- malliin, mikä ois kyllä kiva, muttei kyllä mitenkään radikaali. Ajais pään kaljuksi? Jeyzietä olen aina kadehtinut tällä palstalla; nainen on toooodella versatile hiustyyliensä suhteen ja mikä vaan tuntuu / näyttää sopivan!  :-*

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Heinä 2007, 19:03
Kirjoittaja Humppasusi
Haluan pidemmät hiukset. Muuten olen ihan tyytyväinen (mitä nyt vähän kuivat latvat ja kulahtanut väri :D). Nyt on BSL, tavoitteena vyötärö.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Heinä 2007, 19:10
Kirjoittaja Magia
Haluan suoremmat hiukset. Pidemmät myös.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 29 Heinä 2007, 22:26
Kirjoittaja Memmuuh
Suorat hiukset olisi kyllä ihanat. Paljon helpommat.
Muistan kun joskus pienenä minulla vielä oli suhteellisen suorat hiukset ja olin aivan innoissani kun ne sateella kiinni ollessa meni korkkiruuvikihroille ja toivoin että ne olisivat aina kiharat.
Tuntuu että vuosi vuodelta ne kihartuvat vain enemmän ja enemmän ja alkaa pikkuhiljaa kiharat tympimään.
Itsellä on siis ihan kunnon luonnonkihara tukka, ei mitään pikku koukeroita sielä täällä tai todella laineikkaat vaan oikeasti tosi kiharat. Enkä tykkää  :-\  Hassua että ne olivat kuitenkin suorat vielä kun olin pieni ja hiuslaatukin tuntui olevan erilainen.
Onhan ne kiharat tietysti joskus ihan kivat mutta ei niitä aina jaksa kun niissä on niin kova hoitaminen. Mieluummin olisi suorat hiukset ja kihartelisi niitä aina sillon kun haluaa kuin se että on kiharat ja niitä joutuu suoristelemaan lähes päivittäin.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 14:51
Kirjoittaja Merial
Tällä hetkellä haluaisin pitkät (melkein vyötärölle saakka) hiukset kulmakarvat peittävällä otsiksella. Värinä olisi kiva olla ihan neutraali ruskea, en ole varma vivahtaako tämä oma väri kultaan, josta en pidä. Vaikea sanoa, kun muuttuu koko ajan valosta riippuen. Hiuslaatu olisi kiva olla semmoinen siloinen, kiva ja hyvin asettuva ja helposti laitettava. ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 19:58
Kirjoittaja ZombieQueen
Haluan pidemmät hiukset, epätoivoinen kasvatus käynnissä. Haluaisin myöskin suoremmat hiukset mutta hiuslaatu kun ei taida ihan itsestään muuttua niin pidemmät hiuksetkin riittäisi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Heinä 2007, 17:14
Kirjoittaja Pikkunen
Juuri nyt täydelliset. ;)

Kampaajaa haeskelin pitkään ja nyt löysin hyvän tyypin joka leikkaa tarpeeksi lyhyeksi.
Värikin on toivottu platinaplatina blondi. :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Heinä 2007, 21:19
Kirjoittaja petomaani
Leikkaisko, kasvattaisko? No pitäs löytää upea lyhyt malli ja varata aika (huomenna varaankin!)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 31 Heinä 2007, 23:15
Kirjoittaja Emmuh
Tahtoo pidemmät, paksummat ja jonkin muun väriset. :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Elo 2007, 23:19
Kirjoittaja Eudokia
Kunpa oisin saanut syntymälahjana luonnonkiharat hiukset, sellaiset loivat laineet. :) Vaikka kyllä nämä saa kiharrettua mukavasti laittamalla pesun jälkeen muutamalle letille. Kai kovin harva on ihan tyytyväinen omiin hiuksiinsa, aina löytyisi parannettavaa.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Elo 2007, 14:24
Kirjoittaja Luscious
Yääh en yhtään tykkää mun hiuksista! Ne menee aina ihan päin sanonko mitä, enkä ole kauhean hyvä laittamaan kampauksia. Letin tai kaks vain.
Hiukset on todella epätasapituiset ja se ei miellytä yhtään. Siihen kun lisää luonnonlaineet niin näyttää aika hallitsemattomilta. Etuhiukset on ylikasvaneet.. En osaa päättää leikkaanko ne uudestaan otsaa peittämään vai annanko kasvaa, jospa lopputulos olisi siistimpi. Haluaisin niin jo tasapitkät hiukset, sileät ja kiiltävät. Kasvojen lähellä sais kasvaa enemmän hiuksia ja joku malli hiuksissa olis kiva, vaan en raaski leikata.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Elo 2007, 15:06
Kirjoittaja Tepsu
Haluan pitemmät hiukset, koska nää on liian lyhyet.  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Elo 2007, 15:50
Kirjoittaja Kuririn
Olen uskomattoman kyllästynyt hiusteni väriin! Hiukseni ovat olleet aina vaaleat, mutta nyt tuntuu, etten kestä enää päivääkään blondina! Pakko saada ruskeat hiukset! Sain kampaajan vasta tämän kuun loppuun, joten täytyy vain yrittää kestää sinne asti. Otsis on tällä hetkellä karmean ylikasvanut, joten myös sille tarttisi tehdä jotain. Ärsyttää, kun se roikkuu nytkin tyhmästi silmillä. En ole siis kovin tyytyväinen tällä hetkellä. :(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 11 Elo 2007, 17:28
Kirjoittaja Hentoinen
Mä haluaisin parikymmentä senttiä lisää pituutta. Väriin olen tyytyväinen ja paksuuskin on ihan ok. Mitä nyt voisi olla vähän hitaammin rasvoittuva laatu. Mutta sitä pituutta toisaan. Saisi kunnon muhkeat nutturat tai sitten näyttävät suorat/kiharat kampaukset. Nyt hartiapituisena se ei oikein ole mitään.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Elo 2007, 12:27
Kirjoittaja Vovka
Olen suurimmaksi osaksi tyytyväinen kutreihin. Pituutta toki voisi olla kymmenisen senttiä enemmän, mutta ei se määränpää, vaan se matka :) Jos hiukseni olisivat nyt ihannepituudessa, en saisi enää kokea kasvatuksen tuomaa iloa ja odotusta.

Tyytyväinen olen myös siihen, että olen saanut geeneissä kauniin hiusvärin. Auringon mukanaan tuoma keltaisuus kyllä vähän häiritsee, mutta onneksi olen oppinut suojaamaan hiukset näin kesällä.

Halajaisin paksumpaa hiuslaatua. Skandinaavinen lasihius on kyllä omiaan kun katsotaan esimerkiksi kiiltoa ja sileyttä, mutta valitettavasti hiukset tuppaavat usein olemaan yhtä hiirenhäntää - ellei sitten käytä kunnon muotoilutuotteita. Heikkoudet kuitekin kannattaa kääntää vahvuuksiksi ja ajatella, että monet kamppailevat hiustensa kanssa suoristajilla ja ties millä öljyillä saadakseen ne tällaisiksi, väristä nyt puhumattakaan. Toisten kateus on toisten voimavara :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Syys 2007, 20:41
Kirjoittaja Heleena
Vastasin, että haluan uuden värin. Aihe on ajankohtainen, sillä olen menossa kampaajalle ylihuomenna.

Yleisesti ottaen olen tyytyväinen hiuksiini, mutta vaadin jatkuvaa vaihtelua. Onko se sitten tyytymättömyyttä vai ei, mutta en kestää kauaa samaa hiusväriä ja -mallia. Käyn kampaajalla noin neljästi vuodessa ja joka kerta muutetaan väriä hieman ja usein leikataankin vähän uuteen malliin. Otan tämän hiustyytyväisyysasian siten, että mulle on suotu nämä kutrit, ja niiden kanssa on tultava toimeen ja yritettävä saada aikaan paras mahdollinen lopputulos siitä materiaalista, mitä mulla on. Muistan kadehtineeni pikkutyttönä parasta lapsuudenaikaista kaveriani, kun hänellä oli paksu, hevosen jouhia muistuttava tukkalaatu ja tumma tukka. Hän kertoi minulle myöhemmin kadehtineensa minun vaaleaa, silkkistä hiuslaatuani. Eli tähänkin pätee se, että ihminen haikailee aina sitä, mitä itsellä ei ole.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Syys 2007, 20:55
Kirjoittaja Lingon
Haluaisin vähän pitemmät. Kävin vasta kampaajalla ja uusi malli on ihan kiva, melko runsaasti kerrostettu ja kevyt, mutta näyttäisi varmasti paremmalta semmoset kolme senttiä pidempänä. Väri ok.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Syys 2007, 21:50
Kirjoittaja Tristy
Mä vastasin nyt, että hiukseni ovat hyvät tällaisina. Kävin viikko sitten siistimässä ja nyt on kiva otsis ja muutenkin hyvä malli hiuksissa. Pituutta olisi ihan kiva tosin saada lisää, mutta olen tullut siihen tulokseen, että tästä pituudesta ei hiukset oikein mielellään kasva. Eikä tosin näin ohuet hiukset hyvältä kovin pitkinä näyttäisikään. Olen nyt kuitenkin tyytyväinen nykytilaan :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Syys 2007, 14:52
Kirjoittaja Eudokia
Vastasin aiemmin, että tahtoisin kiharat hiukset, mutta nyt vaihdoin mielipiteeni, että tahdon lyhyemmän mallin hiuksiini. Äiti lupasi viikonloppuna leikata vähäsen. Olen kyllästynyt siihen, että aina istuessa hiukset jää jumiin takapuolen alle. :( Ja hoitaminen on alkanut viedä kärsivällisyyden. Takkuja tulee selvitettyä ei niin hartaasti. Jos oikein repäisen niin hiusten pituus lyhenee vyötärölle asti. Jos epäröin, pyydän "luottokampaajaani" napsaisemaan sitten vähän vähemmän.  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Syys 2007, 15:04
Kirjoittaja Norppa
Mun hiukset on aina ollu mielestäni liian lyhyet. Mittaa on hartioille ja sen yli se ei oo kasvanut ikinä.

Nyt alkaa olla kuitenkin toivoa hieman pidemmistä hiuksista kun niiden hoito alkaa olla kasvun sallivaa. Tuntuu että pituutta on tullut edellisen tasoituksen jälkeen, joka oli joskus kesäkuussa, jo useampi sentti. Postissa on tulossa uudet shampoot ja hoitsikat, joten vielä parempi kuntoisia hiuksia odotellaan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Syys 2007, 18:23
Kirjoittaja Satine
Haluan pidemmät hiukset! Kasvattaminen on niin tuskaista..
Välillä haluaisin myös suoremmat hiukset, mutta se ei ole ensisijainen toiveeni.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Syys 2007, 19:40
Kirjoittaja wendy
Mä haluan myös pidemmät hiukset, nyt noin olkapäille asti. Minulla hiukset kyllä kasvaa nopeasti, mutta latvat sen verran huonossa kunnossa,(kaikenmaailman rääkäyksien jäljiltä) että niitä pitää leikellä. Onneksi olen saanut hiukset jo aika hyvään kondikseen ja voin keskittyä kasvatukseen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Syys 2007, 21:18
Kirjoittaja chiliad
Hiusten kasvatus käynnis, nyt on pisimmät hiukset melkein solisluille asti, mut sit löytyy vielä lyhyempiäkin :-\ mutta aika menee nopeammin ku seuraa vaan et paljoko aina edistyy :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Marras 2007, 16:33
Kirjoittaja elisaveta
Miekin vastasin tähän, että haluaisin pidemmät hiukset. Tavallaan ehkä hieman kohtuutonta vastata noin, koska miun hiukset on jo aikamoisen pitkät. Mutta... Mie haluaisin kuitenkin kai vielä sen kymmenisen senttiä lisää pituutta. :)

Mutta kokonaisuudessaan olen kyllä nyt hiuksiini tyytyväinen, se pituusjuttukaan ei ole niin tähdellinen. Kunhan on aina vaan jotain parantamisen varaa, eihän mikään koskaan ole aivan täydellista :D Haluaisin myös vielä parempi kuntoiset ja silkkisemmät hiukset.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Marras 2007, 16:55
Kirjoittaja MissWorld
Vastasin että haluan pidemmät hiukset, mutta siis oikeastaan haluan kasvattaa nämä lyhimmät kerrostukset pois, alimmat hiukset ovat jo sen pituiset kun tahdonkin, eli olkapäille. Toisaalta ois ehkä kiva kokeilla jotain uutta väriäkin, vaikka oon tyytyväinen tähänkin väriin mikä nyt on, eli vaaleisiin hiuksiin joissa on ruskeita raitoja.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Marras 2007, 17:56
Kirjoittaja Mir
Pidemmät hiukset haluaisin. Kasvattelu onkin käynnissä hyvää vauhtia täältä saamieni vinkkien ansiosta. Oon jotenkin myös yllättynyt omasta kärsivällisyydestä näitten hiusten kanssa. Toisaalta aikaa tähän tuleekin menemään aikas paljon kun pituustavoite on niin pitkällä.  :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Marras 2007, 18:39
Kirjoittaja Vince
Pidemmät hiukset kelpaisivat mainiosti. Nyt ne ovat hieman olkapäiden yli kerrostetusti leikattu ja ovat miten sattuu. Jokainen hiustuppo taipuu latvasta eri suuntaan ja se näyttää hieman hassulle, kun nämä ovat tämän pituiset. Pidemmissä hahtuvissa se voisi näyttää edes hippusen järkevämmälle.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Marras 2007, 18:48
Kirjoittaja Melya
Kyllä näillä pärjää, mutta pituutta saisi tulla vielä reippaasti ja tuleehan sitä. Miksi ne hiukset on niin helppo pätkästä ja sitten taas on yhtä tuskaa kasvattaa takaisin. No joo, olen vain kauhean kärsimätön ja heilumassa koko ajan mittanauhan kanssa, mutta eiköhän se siitä. Täällä vain näkyy niin mielettömän ihania, pitkiä ja kiiltäviä lettejä, että omat hiukset tulee kateudesta vihreiksi. ;D No biotiinia, biotiinia...

Väriin en ihan tyytyväinen kanssakaan ole, mutta se on jo omaa saamattomuutta, kun väripakettikin on ostettu. Harkitsen muka vielä jotain toista väriä.  ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 21 Marras 2007, 22:11
Kirjoittaja Hunajapupu
Vastasin, että haluan uuden värin. Olisin voinut vastata myös, että haluan lyhyemmät hiukset. En kaipaa tällä hetkellä hiuksiini yhtään lisää pituutta, päinvastoin taidan jossain vaiheessa leikkauttaa näitä suht reippaasti. Jokin mallikin pitäisi leikata näihin, kun edellisestä leikkauskerrasta on sen verran aikaa ettei näissä ole enää oikein mitään mallia.

Tällä hetkellä kuitenkin väri ärsyttää eniten, sillä olen alkanut taas kaivata selvästi vaaleampia hiuksia. Taitaa tulla tässä muutaman kuukauden sisään blondattua hiukset taas vaaleammiksi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Marras 2007, 00:14
Kirjoittaja Sylvia
Pidemmät hiukset haluaisin. Tällä hetkellä mitta on BSL ja tavoitteena olisi vyötärö eli ei enää ihan hirveää matkaa siihen. Tosin olen tyytyväinen hiuksiini myös näin. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Marras 2007, 06:41
Kirjoittaja Miyu
Samaa täälläkin, eli BSL-pituudesta kasvattelen vyötärölle. Kiharoitakin tekisi mieli tähän piikkisuoraan, mutta ehkä yksi projekti kerrallaan. Aikoinaan blondauksesta kärsinet latvat kulahtaisivat varmaan lopullisesti, jos nyt laittaisi permanentin  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Marras 2007, 23:49
Kirjoittaja Valentine
Vastasin viimeiseen, sillä hiusväri ei ole vieläkään se ns. unelma, en pidä hiusteni maillista, se on aivan liian lyhyt ja liian täti minulle... Joten ainut mitä kai voin tehdä nyt on pitää ne kiinni, sillä en uskalla värjätä kestovärillä enää, ja hiuksia on vaikeaa saada kasvamaan nopeammin  :P

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Marras 2007, 09:51
Kirjoittaja Withering
Pitkästä aikaan olen tyytyväinen, kiitos kivan ja ei-liian-pitkän mallin. Tukan kasvatin pitkäksi, koska halusin kokeilla pitkähiuksisena oloa. Nyt sitten pystyi ilomielin taas ottamaan pois pituudesta - ei enää raskasta takkukasaa takana roikkumassa.  :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 18 Joulu 2007, 22:11
Kirjoittaja Metku
Pituus alkaa olemaan jo ihan kiva (BSL), mutta ainahan sitä lisää saisi vähän tulla. MUTTA äänestin kuitenkin, että haluaisin hiusteni olevan hieman kiharammat. Taipuisuutta näissä ei ole sitten vähääkään ja tämä piikkisuora alkaa aika ajoin olla tosi tylsä.  ???

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 09:02
Kirjoittaja kissaolento
Pistin että tahdon uuden värin. Olen jo useita vuosia värjänny luonnostaan vaaleaa tukkaani mustaksi, viime kertoina tumman ruskeaksi. Vaikka pidän tummasta väristä, niin olisi kiva saada jotain uutta sekaan. Vaikka muutaman vaaleanruskean ja vaalean raidan koristeeksi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 10:37
Kirjoittaja Ulrika
Haluan pidemmät hiukset, BSL-pituus on tavoitteena. Vielä on siihen matkaa ja tuntuu ettei nää karvat kasva yhtään.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Helmi 2008, 14:43
Kirjoittaja kiwi
Uusi väri olisi kiva, mutta muuten hyvät ovat.

edit. Nyt on hyvä värikin, kun tuli käytyä viime kuussa kampaajalla! Tykkään kovasti tästä väristä!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Helmi 2008, 18:33
Kirjoittaja Margot
Olen tosi tyytyväinen hiusteni väriin, koska uskalsin viimein kokeilla brunettena oloa. Oma tukanväri on aika tylsä, vaikkakin ihan nätti keskivaalea. Nyt on tummanruskea (tai siis paketin mukaan keskiruskea) tukka, joka sopii mun persoonaan todella paljon paremmin ja josta muutkin ihmiset on tykänneet.

Hiusten kunto tuntuu parantuvan koko ajan, kun olen alkanut kiinnittää huomiota hiustenhoitoon. Vielä haluan kuitenkin paljon parempikuntoisen tukan.

Pituutta tahtoisin vähän lisää, jotta tukka olisi vähän "näyttävämpi". Puoleen selkään olisi tavoite. Siitä pidempää en halua, koska tukkani ei kuitenkaan ole kovin paksu. Tällä hetkellä tukka on vähän vajaa BSL, mikä sekin on ihan ok.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Helmi 2008, 04:31
Kirjoittaja marketta
Vastasin että haluan kiharammat hiukset. Mä olen nyt parin viikon ajan lueskellut siitä Lorkun Soft Wave -käsittelystä ja kylläpä tekisikin sellaiseen mieli mennä! Mun hiukset on aina olleet suorat, tosin muutaman viime vuoden aikana ovat muuttuneet hieman taipuisammiksi. Parhaimmillaan latvat menevät selkeille s-laineille, mutta se ei nyt vaan riitä mulle enää. Käsittely saisi tämän rieskan varmaan myös näyttämään runsaammalta.

Haluan myös uuden värin, sillä tämänhetkinen kulahtanut tylsänruskea kauhealla juurikasvulla ei oikein miellytä silmää. Onneksi on Color Pulseja kaapissa, tämän saan siis hoidettua heti kun viitsin. Pituutta en kyllä enää halua lisää, bsl-pituisina ovat jo melkein liian pitkät sopiakseen mulle (voi toki johtua siitäkin, etteivät juurikasvuisina näytä kovin hyvältä muutenkaan).

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 22:19
Kirjoittaja bast
Pidemmät tahdon ehdottomasti! Unelmissa siintää polvipituus, mutta tuskin nämä niin pitkiksi koskaan venyvät.

Lisää paksuutta olisi kiva saada ja sitä tuntuu aavistuksen tulleenkin värjäyksistä luopumisen jälkeen (n 2 vuotta värjäämättä).

Hennaa olen tosin viimeaikoina kokeillut, koska hieman punasävyä kaipaan tähän maantienharmaaseen. Olen vain liian laiska juurikasvun värjäilyyn, niin ei paljoa uskalla laittaa.

Parempi kunto olisi kiva. Parasta kai olisi leikata puolet pituudesta pois, että pääsisi eroon värjäyksien haurastamasta latvasta, mutta en henno. Sitten olisivat taas niin lyhyet. Olen kuitenkin saanut hoidettua latvatkin suht kiiltäviksi ja terveen näköisiksi, hauraudelle kun ei kai voi mitään tehdä, paitsi käsitellä hellävaroen ja suojata.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 22:25
Kirjoittaja marrriik
bast kirjoitti: Pidemmät tahdon ehdottomasti! Unelmissa siintää polvipituus, mutta tuskin nämä niin pitkiksi koskaan venyvät.

POLVIPITUUS?!  :o Jo olisi hiuksilla mittaa.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 22:35
Kirjoittaja bast
marrriik kirjoitti:
bast kirjoitti: Pidemmät tahdon ehdottomasti! Unelmissa siintää polvipituus, mutta tuskin nämä niin pitkiksi koskaan venyvät.

POLVIPITUUS?!  :o Jo olisi hiuksilla mittaa.
Joo...  :D

Tällaisia ihailen: http://members.lycos.nl/hairaffair/Blank%20Page%205.htm

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 22:55
Kirjoittaja nita
Miekin tahtoisin pidemmät hiukset. En ihan polvimittaa tavoittele, vielä ainakaan, kunhan nyt edes ponnarille riittäisivät :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 09 Maalis 2008, 23:17
Kirjoittaja Emily D.
Harmittaa, että tummanruskea väri haalistuu ennen seuraavaa kampaajakäyntiä ihan hirveäksi  :-\ En ole sataprosenttisen varma värjättiinkö viimeksi kevytvärillä, mutta pari viimeistä viikkoa ennen kampaaja-aikaa on kituuttelua.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Maalis 2008, 09:10
Kirjoittaja -j-
Voi JESTAS!!!  :o

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Maalis 2008, 17:55
Kirjoittaja Copper
Mietin pitkään kahden vaihtoehdon välillä: ovatko hiukseni nyt hyvät vai haluanko hieman pitemmät. Päädyin kuitenkin olemaan tyytyväinen nykyiseen asiaintilaan. Hiuksia leikattiin kolmisen viikkoa sitten, koska halusin lyhyemmät. Mitta on siis ilmeisestikin tällä hetkellä sopiva (tai sitten se saisi olla pari senttiä pitempi... ;D)

Muuten oon tosi tyytyväinen hiusten ulkonäköön :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Maalis 2008, 20:32
Kirjoittaja mois
bast kirjoitti: Tällaisia ihailen: http://members.lycos.nl/hairaffair/Blank%20Page%205.htm
OMG. . . . Tollasia hiuksia ihailen niiiiiiiiiiin paljon! Kiitos paljon tästä linkistä. Tuli oikeen sellanen kihelmöivä olo ku katoin noita kuvia. ::) Tekisin ehkä mitä vaan, että saisin noin pitkän tukan ku nois kuvis. Mulla on vakava pakkomielle saada pitkät hiukset.. :(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Maalis 2008, 22:29
Kirjoittaja Mir
bast kirjoitti:
Joo...  :D

Tällaisia ihailen: http://members.lycos.nl/hairaffair/Blank%20Page%205.htm
Liityn ihailukerhoon! Kyllä taas motivaatio nousi huimasti kasvatuksessa.  :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 11 Maalis 2008, 05:56
Kirjoittaja Eudokia
Mir kirjoitti:
bast kirjoitti:
Joo...  :D

Tällaisia ihailen: http://members.lycos.nl/hairaffair/Blank%20Page%205.htm
Liityn ihailukerhoon! Kyllä taas motivaatio nousi huimasti kasvatuksessa.  :D
Minäkin ennen ihailin kovasti tuollaisia piiitkiä hiuksia, mutta nyt olen alkanut ihailemaan myös lyhyitä hiuksia. :) Muistan kun asuin vielä kotona ja siellä netti toimi, niin veli ihmetteli närkästyneenä, että taasko se hilluu niillä pitkätukkasivuilla.  ;D Nythän mulla on itsellänikin jo vähän lyhyempi tukka, tuskin enää kasvatan takapuolipituuteen, kun niissä on niin kova työ hoitaa...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Maalis 2008, 00:54
Kirjoittaja Minsku
Vaihdoin taas ääntäni. En ole nyt ollenkaan tyytyväinen, enkä tiedä mitä näille pitäisi tehdä. Väri on kamala ja leikkaus myöskin. Haluaisin myös, että hiukset olisivat pidemmät, mutta toisaalta taas tekisi mieli leikata joku lyhyempi ja muodikas/räväkkä leikkaus. Oon ihan pihalla ja luultavasti annan vain kasvaa, tylsä kun olen myös.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Maalis 2008, 13:34
Kirjoittaja Memmuuh
Minä myös vaihdoin ääntä.

Aikaisemmin olin vastannut että haluan suoremmat hiukset, ja vaihdoin sen nyt kohtaan "En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin".

Toki haluan edelleen suoremmat hiukset, mutta enää se ei ole se tärkein, sillä mun hiukset on mahdollisesti kunnon parantumisen johdosta alkaneet suoristumaan. Enää mun hiukset on vain vähän laineikkaat, vaikka muistan vielä kesällä pompautelleeni suihkun jälkeen korkkiruuvikikkaroita. ;D

Tiedän kyllä mitä haluaisin hiuksilleni tehdä, tahdon uuden värin, ja jonkin uuden mallin hiuksiini, ja haluaisin myös että hiukset olisi pidemmät, mutta koska vaihtoehdoista ei voinut valita montaa niin vastasin sitten tuon en ole ollenkaan tyytyväinen, kai se vastaus on sitten lähinnä sitä mitä ajattelen hiuksistani.  ???

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 18:12
Kirjoittaja Kotikisu
Mulla on luonnonkiharat ja haluaisin vaihteeksi suorat hiukset. Kaverilla taas on suorat hiukset ja se haluaisi kiharat...  ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 18:17
Kirjoittaja Memmuuh
Kotikisu kirjoitti: Mulla on luonnonkiharat ja haluaisin vaihteeksi suorat hiukset. Kaverilla taas on suorat hiukset ja se haluaisi kiharat...  ::)
Näinhän se monesti on.. Ne joilla on suorat hiukset, tahtoo kiharat, ja ne joilla on kiharat hiukset toivoisi että olisi suorat.
Mulla kun vielä pienenä oli suorat hiukset, tahdoin että ne olisi kiharat, ja sitten kun niistä tuli kiharat halusinkin että olisi suorat. :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 19:57
Kirjoittaja Lucy
Tällä hetkellä olen aivan tyytyväinen hiuksiini. Pituus on noin BSL, juurikasvu värjätty pari viikkoa sitten piiloon ja latvat ovat taas siistissä kunnossa, kun niistä napsaistiin sentti pois.

Toki suhtautumiseni hiuksiini muuttuu niin usein, että tilanne saattaa olla toinen jo huomenna. Mutta viime aikoina tyytyväisyyttä on ehkä edesauttanut se, että olen kokeillut erilaisia kampauksia tavanomaisten ponnarin tai hiukset auki vaihtoehtojen lisäksi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 14:45
Kirjoittaja Auringonkukka
Kasvatus täälläkin käynnissä.. vyötärömittainen tukka tavoitteena. Tällä hetkellä mulla on inhovaihe menossa, vaikka saan tukasta kehuja ja esim. mies on sitä mieltä että mulla on kauniimpi tukka aikoihin mut itse olen jotenkin kyllästynyt tähän. Ei kasva niin nopeasti kuin ennen ja malli on ylikasvanut, kunto ei ole riittävä ja muotoilu ei ole kivaa. Tukallinen yliketutus ;D

Vasta joku aika sit olin ihan tyytyväinen, toivottavasti se tyytyväisyyden tunne palaa jossain vaiheessa.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Huhti 2008, 18:28
Kirjoittaja Mellie
Valitsin pidemmät hiukset.. Vaikka suoremmatkin ne voisi olla! Oikeastaan mitä haluaisin kaikkein eniten on se että ne eivät olisi niin perskuleen kuivat ja helposti haaroittuvat! Mutta ei kai sille voi mitään..

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 13:36
Kirjoittaja Neriana
En ole tyytyväinen varmaan koskaan.. Aina ne ovat liihan käkkärät, tai päätä pitkin..
Liian lyhyet / liian pitkät..
Tylsät yms..

Jos löytäisi sen kultaisen keskitien..

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Huhti 2008, 13:55
Kirjoittaja porsas
Itse en voi olla koskaan täysin tyytyväinen omiin hiuksiini, ne kun ovat sen verran harvat ja ohuet ponnarinympäryksellään 4,5 cm  :( tuuheat ne tosin ovat joten näyttävät joskus jopa ihan hyviltäkin, mutta esimerkiksi perusponnari kampauksena ei tulisi ikinä kysymykseenkään  :-\

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 00:14
Kirjoittaja Tube93
Motivoikaa minua hieman. Oliko kannattavaa uhrata päälle 5cm takahiuksista että sain tasapitkät?

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 00:29
Kirjoittaja Tube93
Niin no tässä ois kuva, ei niin hyvä mutta näet sitten. Uhraus tapahtui helmikuussa eli nyt tainnut kasvaa takaisin. http://irc-galleria.net/view.php?nick=S ... d=85151871 What do you like? :P

Muokkaus: Jäi semmoset hapsut ennen jos veti ne hiukset eteen, ja sivulta päin katottuna näytti jotenki oudolt.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 00:51
Kirjoittaja Tube93
Kiitos :) Nyt kasvo taas oma kunnioitus hiuksiin. Tuntuu kyll vähä oudolt pyöriskellä täl foorumil ku o jäbä mut alko vaa painaa mieltä nii tulin nyt sit :P

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 13:16
Kirjoittaja Elanor
Kuulun enemmistöön, eli haluaisin pidemmät hiukset. Muuten olen kyllä täysin tyytyväinen; silikonien poisjättö, öljyt ja lähes kokonaan CO-pesuihin siirtyminen on tehnyt tästä karvastosta ihanamman kuin osasin kuvitella  :) Sivuotsikseksi venähtäneelle otsatukalle haluaisin kyllä tehdä jotain, mutten oikein tiedä mitä. Toistaiseksi annan sen vaan kasvaa.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 13:35
Kirjoittaja Lauretta
Minä haluan paljon pidemmät hiukset. Ihannemittani on johonkin vyötärölle saakka.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 15:09
Kirjoittaja Cadsuane
Olen taas oppositiossa ja haluan lyhyemmät hiukset, mitä nyt on. En vain halua maksaa 25 euroa vaan siitä että että leikkaa yksinkertaisesti pois 5 senttiä...  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 15:39
Kirjoittaja Katjes
Minäkin kuulun enemmistöön: pidemmät hiukset. Sellaiset 10-15 senttiä saisi vielä kasvaa (nyt bsl). Hiusten tämänhetkiseen kuntoon en myöskään ole tyytyväinen, mutta sitä ei taidettu kysyä :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 15:43
Kirjoittaja Margot
Vaihdoin ääneni pituuden toivojista tyytyväisten joukkoon. Kasvatan ainoastaan lovea pois tukasta, mutta se varmaan lasketaan kunnon puolelle.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 19:26
Kirjoittaja Sha
Mäkin haluaisin pidemmät hiukset. Kolmen vuoden takainen vyötärölle ulottunut tukka on ihan huomaamatta lyhentynyt polkaksi. Nyt ois jo kova ikävä pitkiä hiuksia!  :'( Onneks mun hiukset kasvaa suht nopeasti. Toinen juttu mikä häiritsee on se, ettei otsis osaa enää käyttäytyä niinku ennen. Nykyään se sojottaa aina minne sattuu, lieneekö leikkauksessa vika vai missä?  ???

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 19:40
Kirjoittaja Minsku
Vaihdoin ääntä "en ole ollenkaan tyytyväinen" -osiosta pois enemmistön sekaan, eli haluaisin pidemmät hiukset. Väri on tällä hetkellä tosi kiva ja mallikin menettelee. Pituutta vain saisi tosiaan olla enemmän (ja tuuheutta kans), kuntokin voisi olla parempi, mutta näistä vaihtoehdoista pieni lisäpituus ei haittaisi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 19:53
Kirjoittaja malic
Vastasin etten oo näihin yhtään tyytyväinen. Valehtelen, koska latvoja lukuun ottamatta kunto on hyvä ja tykkään toisinaan omasta hiusväristäni. En kuitenkaan tykkää nykyisestä mallista, lyhyitä en halua, otsahiukset näyttävät tyhmiltä omasta mielestäni ja mitä vielä. Kunhan tässä jonkun ajan päästä muutan Jyväskylään, niin täytyy varata kampaajalle aika.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 19:53
Kirjoittaja Cherry
Kasvatus vaan jatkuu ja jatkuu... Nyt olen jopa saanut nämä kasvamaankin jonkin verran, kun lopetin kampaajalla käynnin ja aloin itse tasoittaa tarpeen mukaan, sentin/kerta. kampaajalla lähti aina liikaa. Luonnontaipuisuutta/kiharaa kun on, niin siten hiuslaatu on aika huono, karhea ja kuiva, varsinkin latvat tahtoo kuivua ja haaroittua. Nyt, n. kuukausi sitten aloin tekemään enemmän co-pesuja. Käytännössä pesen shampoolla kerran viikossa (suojaan hoitoaineella ennen pesua), ja muuten sitten pesen hoitoaineella, nelisen kertaa viikossa. Uskon, että noilla co-pesuilla on pidemmän päälle vaikutusta hiusten kuntoon ja kuivumiseen, ja saan vihdoin ja viimein kasvatettua hiukseni vyötärölle asti. Nyt pituutta löytyy bsl-pituus+muutama sentti. Kymmenisen senttiä kun saisi pituutta lisää, niin olisin tyytyväinen (tai sitten en ;D). Jos kasvatus jatkuu yhtä onnistuneesti kuin viime aikoina on tehnyt, niin hiukseni olisi tavoitepituudessa varmaankin vuoden -09 loppuun mennessä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 18 Heinä 2008, 18:51
Kirjoittaja peach
Nyt oon suht tyytyväinen. Vaikka sivuotsis voisikin olla hieman pidempi. Väri vaikutti ensinvaikutelmaltaan aivan liian tummalta, mutta nyt olen jo tottunut ja tämä onkin oikeastaan parempi kuin entinen. Olen myös tyytyväinen pituuteen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Heinä 2008, 10:36
Kirjoittaja pitkätukka
Olen aika tyytyväinen, mutta vastasin silti että haluan pidemmät. Nämä ovat paria senttiä vaille vyötärömittaiset, mutta silti... Haluan myös kerrokset pois. Toisaalta haluaisin leikata reippaasti enkä kuitenkaan halua. Olipa mutkikasta  ;D. Viimeisen kerran kampaajalla käydessäni leikatut kerrokset häiritsevät. Ne kuivuvat ja hapsottavat eri tavalla kuin muut eikä niiden latvoja pääse tasoittamaan muuten, kuin tutkimalla niiden kuntoa karva kerrallaan...

En silti leikkaa radikaalisti, koska pituudesta lähtisi silloin pois 10-15 cm. Yritän malttaa tehdä niin, että leikkaan n. 6 viikon välein vajaan sentin, joten lisäpituutta tulee kuukausittain n. 0,5 senttiä kerrallaan ja kerrostus tulee vähitellen yhä alemmas (ja lopulta katoaa kokonaan). Olen tylsä ja haluan itselleni tasapitkät hiukset.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Elo 2008, 11:13
Kirjoittaja Aleese
Haluan pidemmät hiukset. Mun hiukset on nyt suunnilleen lapaluihin asti ja tavoitepituutenani on rintsikoiden alaosa tai vähän yli.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 13 Syys 2008, 21:05
Kirjoittaja Cabello
Vastasin, että tahdon pidemmät hiukset.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 14 Syys 2008, 15:23
Kirjoittaja pallopaita
Enemmistön tavoin meikä tahtoo pidemmät hiukset ja nyt onkin vuorossa ankaraa letin kasvatusta !  :D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Loka 2008, 00:19
Kirjoittaja nilia
Tykkään kovasti nykyisistä, mulla on vaaleanpunaiset/valkoiset kuidut päässä. Joudun kyllä pian ottamaan nämä pois, kun juurikasvua alkaa olemaan paljon. Pohjalla mulla on ruskeaksi värjätyt hiukset, joista haluan eroon, eli kohti omaa, vaaleampaa väriä ollaan matkalla.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Loka 2008, 11:52
Kirjoittaja Valentine
Kasvatus jatkuu yhä, eli pidemmät tahdon  :). En tosin kovin paljoa, riittää että kasvaisivat n. 3-4 cm. Olen kasvattanut nytkin jo reilun 2 kk, eli puolessa välissä / loppu suoralla ollaan  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Loka 2008, 13:50
Kirjoittaja Neve
pidemmät haluaisin tai sitten lyhyemmän :) hankala ongelma.. Toisaalta tekisi mieli kasvattaa alaselkään asti, mutta toisaalta tämä lapaluihin asti ylettyvä pitkä tukka kyllästyttää, kun kasvaa niin hitaasti/ ei kasva ollenkaan.
Pikkuhiljaa alkanut houkuttelemaan joku n. olkapäihin ulottuva, kerrostettu, runsas tukka.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Loka 2008, 13:58
Kirjoittaja Jenni.
Viimeksi kun olin tähän vastannut olin laittanu että haluan leikata hiukseni kerrostetusti. No niinhän minä tuossa kesällä tein :) Nyt pitäisi vaan varata kampaajalle uutta aikaa että leikkaisi mallia takaisin eli siis kerrostetusti ja ehkä vähän enemmän kuin viimeksi.. Ja nyt tässä olen kasvatellut omaa väriä takaisin niin tosiaan värjätäkkin pitäisi.. Tätä hiusten väriä kun tällä hetkellä inhoan. :( Mutta muuten ihan tyytyväinen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Loka 2008, 18:34
Kirjoittaja pitkätukka
Olen nykyisin melko tyytyväinen karvaston ulkönäköön. Leikkaushaluja ainakin kampaajalla käymisen puolesta hillitsee muisto viimeisestä kerrasta, jolloin kävin kampaajalla ja se, millaisen karvapään kanssa sieltä tulin ulos:

kaamea latvusto suoraan kampaajan tuolista 12/2007

Tilanne sitä ennen oli tämä:

hyvä sitä edeltävällä kampaamokäynnillä, 8/2007

Kampaaja siis hyvin pitkälti pilasi hiukseni. Silloin vuoltiin veitsellä kerroksia varmaan 20 sentin matkalta, vaikka nimenomaan en halunnut niin paljon kerrostusta. Latvat haluttiin sitten hienosti ylöspäin ja siihen tarvittiin about kilo jotain muotoilumönjää, joka takutti tukan niin, että kotona illalla melkein kiroilin sitä selvitellessäni. Hiusten "alapää" näytti pitkään hirmuisen ohuelta ja hapsuiselta. Tämän kerran tuloksia eli niitä kerroksia kasvattelen edelleen pois ja yritän samalla lisätä vähän myös pituutta. Olen jo saanutkin siitä osan pois ja alareuna on jo siisti. Ei kuitenkaan vielä ihan niin suora kuin haluaisin, koska sivuhiukset ovat lyhyemmät ja se saa aikaan loivan U-muodon. Nykytilanne on tämä:

ok nykytilanne sivulta, märkänä, 10/2008

ok nykytilanne takaa, märkänä, 10/2008

Olen mä kokonaisuutena oikein tyytyväinen. Vielä kun oppisin käyttämään öljyjä kaikkialla riittävän vähän, niin olisi vielä parempi. Edelleen tulee helposti liian öljyinen tulos eli en osaa vieläkään laittaa tarpeeksi vähän. Onneksi sen saa piiloon laittamalla jonkin nutturan tms. Harvoin mä pidän muutenkaan tukkaa ihan auki, kun lähden kodin ulkopuolelle.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Loka 2008, 20:09
Kirjoittaja Jouana
Heh...vastasin että olen nyt oikein tyytyväinen. Helppo olla, kun eilen kävin pätkimässä lyhyen mallin ja tuntuu kaikin puolin oikein hyvältä!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 13 Loka 2008, 22:02
Kirjoittaja tuatara
Alan taas pitkästä aikaa olla aika tyytyväinen hiuksiini, mitä tulee niiden kuntoon ja väriin. Kesällä tuli rääkättyä näitä vähän liikaa, ja olivat sen takia pitkän aikaa vähemmän kivat... Mutta pääsinpähän eroon liian tummasta (latvoista oikeastaan musta) ja epätasaisesta väristä. Nyt hiukset ovat samaa tummuustasoa juuresta latvaan ja kivan kullanruskeat. Kuntokin alkaa olla kohillaan. :D

MUTTA nämä nyt vaan ovat ihan totaalisen ylikasvaneet taas kerran..Pitäisi päästä kampaajalle leikkauttamaan näitä.
Kun nämä kasvavat ulos mallista, näistä tulee aivan tuhottoman paksut, painavat ja hallitsemattomattomat...
Jotain tarttis tehrä.. :P

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 23 Marras 2008, 19:25
Kirjoittaja Tunturikarpalo
Lisää pituutta, kiitos!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Marras 2008, 20:32
Kirjoittaja choc-au-lait
Haluaisin kiharammat hiukset. Sellaiset, joissa kihara oikeasti pysyisi kauniina koko paivan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Marras 2008, 21:39
Kirjoittaja kleio
Minä haluisin semmoset hiukset kuin Julia Robertsilla (isot kauniit kiharat), mutta vielä peikkomaisemmat. Ois ihana. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Marras 2008, 01:59
Kirjoittaja FiiBa
Haluaisin paaljon pidemmät hiukset ja yritänkin niitä kasvatella pikkuhiljaa, jos niillä samalla pääsisi eroon näistä laineista mistä en tykkää ollenkaan! Eivät ole suorat, mutteivät kunnolla laineikkaat/kiharat :S

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Marras 2008, 19:18
Kirjoittaja Merry
Ennen kaikkea haluaisin uuden värin ! Elikkä pistin sen. Sitten haluaisin myös pidemmät hiukset (n. 20 cm pidemmät) ja uuden mallin ja äwwwwww ! En oo melkeenpä yhtää tyytyväinen :S Mutta kyllä se tästä. Kasvatan viel vähäsen ja sitte värjään tammikuussa ja mahdollisesti saan kaverilta Thaimaasta tuliaisiksi pidennykset ja sitte oon tyytyväinen (; Onneksi sentään on suoristusrauta, ni ei tartte kattoa kiharoita.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 15 Maalis 2009, 11:36
Kirjoittaja Minsku
Vaihdoin että haluan uuden värin, nimittäin oman värini! Haluan eroon tästä vaalennetusta ja kuivasta pehkosta. Lisäpituus ei kyllä sekään haittaisi, mutta tämä värihomma on nyt tärkeämpää.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 15 Maalis 2009, 13:21
Kirjoittaja Memmuuh
Tällä hetkellä oon muuten ihan tyytyväinen mutta uutta väriä pitäs kyllä saada!
Toki voisivat olla kyllä suoremmatkin eikä lisä paksuuskaan tekis ollenkaan pahaa, mutta oon kyllä jo tottunut suoristusraudalla leikkimiseen ja hirveään laittamiseen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 15 Maalis 2009, 13:32
Kirjoittaja Margot
Olen ihan tyytyväinen pituuteen, tasapitkään malliin ja suoruuteen, mutta värin haluan haalistaa selkeämmin ruskeaksi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 16 Maalis 2009, 17:43
Kirjoittaja Marella
Kasvatus vaiheessa ollaan ja mielessä ois sinettipidennys....

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 17 Maalis 2009, 17:26
Kirjoittaja Kunis
Nyt sai äänestää vain yhtä niin hinkusin kiharaa.
Mä tahtoisin 1) pidemmät 2) taipuisammat tai kiharat 3) eri malliin leikatut 4) vähän oikeaa tummemmat hiukset. Kolmonen selittyy lähinnä sillä, että mulla on nyt kasvatusvaiheen kerrostettu leikkaus, ja kun pituutta on n. 15cm lisää, niin aion leikata tahtomaani, suht tasapituiseen loivaan a:han. Onneksi kaikki tämä on saavutettavissa. Hiuslaatu noin muuten ja paksuus on oikein mainio jo nyt.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 18 Maalis 2009, 19:10
Kirjoittaja heidii
minä vastasin haluavani pidemmät hiukset.olen kovasti kasvatellut hiuksia mutta tuntuu että eivät kasva juuri yhtään :(taitaa mennä poikki samaa tahtia kun lisää tulee

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Maalis 2009, 11:01
Kirjoittaja Valentine
Valentine kirjoitti: Kasvatus jatkuu yhä, eli pidemmät tahdon  :). En tosin kovin paljoa, riittää että kasvaisivat n. 3-4 cm. Olen kasvattanut nytkin jo reilun 2 kk, eli puolessa välissä / loppu suoralla ollaan  :)
Haha, niinpä niin... Loppusuoralla? Nälkä kasvaa syödessä ja ollaan sittenkin vielä ihan alkusuoralla kohti pitkiä hiuksia. Ja värikin tällä hetkellä "väärä"... Pituutta hiuksiin saisi tulla ainakin 10 cm lisää. Sitten voisi katsoa tilannetta uudestaan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Tammi 2010, 21:19
Kirjoittaja Sassy
Pituutta voisi tulla lisää! Värissäkin vielä korjaamista ja samoin kunnossa, mutta siedän molempia ihan hyvin näinkin  :).

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 06 Tammi 2010, 21:49
Kirjoittaja Sheppa
Muutin vastaukseni Haluan pidemmät--> Hiukseni ovat hyvät juuri nyt.

Jonkin aikaa tukka oli reippaasti vyötäröpituinen, sitten tuli tarve tasoittaa latvoja, mutta ei enää tee mieli kasvattaa tukkaa yhtä pitkäksi kuin se oli. Nyt tämä on n. bsl ja tuntuu oikein sopivan pituiselta. Annan nyt kasvaa vapaasti ja ehkä leikkaan vielä sen verran että sivujen pari vuotta sitten katkenneet hiukset olisivat about yhtä pitkät kuin muukin tukka. Jatkosta en tiedä, varmaan mielihalujen mukaan menen. Tosin mitään radikaalia värimuutosta tuskin alan värkätä, blondi on hyvä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Tammi 2010, 21:22
Kirjoittaja Sagu
Haluaisin pidemmät hiukset. Kasvattaminen tuntuu vaan hirveän hitaalta kun tukka on luonnonkihara ;D BSL olisi tavoitteena jossain vaiheessa elämää.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Tammi 2010, 14:07
Kirjoittaja lindaw
Haluan pidemmät hiukset.

Värjäys myös houkuttelisi, vaikka tykkäänkin nykyisestä väristäni. Toki myös suoremmat tai kiharammat hiukset olisivat houkuttelevammat kuin tällainen välimuoto...

Yleisesti ottaen tykkään tällä hetkellä hiuksistani.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Tammi 2010, 23:06
Kirjoittaja Luscious
Haluan edelleen pidemmät hiukset vaikka en niitä enää niin tuskalla kasvatakkaan.
Lisäksi haluaisin sileämmät ja liukkaammat hiukset kuin mitä luonnontaipuisa pehkoni on.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Tammi 2010, 23:53
Kirjoittaja ohuthius
Haluaisin pidemmät hiukset ja kasvattelenkin niitä paraikaa.  Tavoitteena siis ainakin se bsl eli liian kauan vielä :D

edit. Piti vielä lisätä tuo paksuus.  Pari senttiä ponnariin lisää ei olisi pahitteeksi.. ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Tammi 2010, 17:02
Kirjoittaja BlueBird
Suorempia hiuksia kaipailen. Pituutta tulisi samalla, koska tukka on niin pörröinen ja laineikas, että se näyttää lyhyemmältä kuin mitä onkaan. Ei sillä, että että suoruutta pituuden takia haluaisin vaan olen vaan yleisesti vähän ärtynyt laineikkaaseen tukkaani, kun en jaksa enkä halua joka päivä suoristaakaan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Tammi 2010, 18:20
Kirjoittaja Heleena
Poistin oman vanhan vastaukseni (haluan uuden värin), koska olen nyt tosi tyytyväinen tähän uuteen väriin. Sen sijaan haluaisin pidemmät hiukset. Nälkä näemmä kasvaa syödessä eli nyt kun BSL-mitta on saavutettu, haluaisin vieläkin pidemmät hiukset. Vyötärömitta on ehkä itselleni jo vähän liikaa, mutta siihen puoleen väliin BSL:ää ja vyötäröä voisi olla ihan sopiva mitta mulle.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Tammi 2010, 20:12
Kirjoittaja Sprite
Olen nyt periaatteessa tyytyväinen tähän tukkaan. Mutta ei tarkoita että tähän jämähdettäisiin, kunhan nyt on kerrankin 8).

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Tammi 2010, 20:32
Kirjoittaja Misato
Valkkasin tuon "En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini"-vaihtoehdon, sillä omasta vinkkelistäni hiuksissani on tällä hetkellä suurinpiirtein kaikki pielessä -- malli, kunto, väri, you name it.

Malli on kamala kasvatusvaiheessa oleva lyhyt takatukka ja tulee menemään pieni ikuisuus, ennen kuin se yltää yhtään järkevään mittaan.  Suurin osa hiuksistosta on moninkertaisten värinpoistojen jäljiltä täysin räjähtänyt, eikä värinpoistorumbakaan riittänyt poistamaan kaikkea hennaa, näin ollen latvat hehkuvat lämpimän oranssihtavina, kun taas juuresta pukkaa omaa kylmänvaaleaa juurikasvua.  Yritän siis palata omaan luonnolliseen väriini kasvattamalla, mutta aika turhauttavalta tuntuu...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Tammi 2010, 22:09
Kirjoittaja caessa
Sen jälkeen kun lopetin pitkien hiusten tavoittelun, olen ollut todella tyytyväinen hiuksiini ja ylipäätänsä kaikkeen. 31.12 pätkäisin yli hartioiden kasvaneen puolipitkän tukkani lyhyeksi, eikä kaduta yhtään. Vielä viime kesänä omistin puoleen selkään asti ulottuvan paksun tukan, mutta värjäilyjen myötä se meni niin huonoon kuntoon, ettei väri enää tarttunut. Itkuhan siitä tuli, kun olin saanut ensimmäistä kertaa eläessäni pitkän tukan, mutta ei auta. Elämä on paljon helpompaa lyhythiuksisena, eikä koko ajan tarvitse sietää sitä odottelua.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 12:03
Kirjoittaja Firestarter
Olen kohtalaisen tyytyväinen tukkaani nykyään ( ja se on paljon sanottu ihmiseltä jolla on ollut viimeiset viisi vuotta bad hair-day 24/7). Lisää pituutta tahtoisin jos jotakin, tai oikeastaan tasapituisen tukan.
Nykyinen hiuksisto on  kerrostettu vuosien takaisen ylikasavaneen mallin ja ompelupidennyksen jäljiltä. Niskassani on myös kerros lyhyempää, n. 15 senttistä karvaa kampaajan saksittua pidennykseen muodostuneen sitkeän takun(minulta lupaa kysymättä :#).
Onneksi tukka on melko paksu, joten tuota ei herkästi huomaa.  :) Pisimmillään hiukset yltävät alaselkään.
Nyt olisi sitten tavoitteena maltilla ja hyvällä hoidolla kasvatella kaikki hiukset siihen pituuteen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 14 Tammi 2010, 18:30
Kirjoittaja MariaK
Mä näemmä vastaan tähän aina, että hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät.  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 18 Tammi 2010, 07:33
Kirjoittaja |Piija
Tällä hetkellä olen tyytyväinen väriin ja kuntoonkin mutta kampaukseen ja pituuteen en. Hiukseni eivät oikein tiedä mitä ne ovat, suorat, taipuisat, hieman laineikkaat - jotakin niiden väliltä. Vastasin että tahdon kiharat hiukset ja ne siis saankin, kunhan malttaisin vielä odottaa pari kuukautta. Jospa sitten olisin tyytyväinen hiuksiini, tai sitten en. Vähän aikaa sitten olin kuitenkin tyytyväinen kampaukseen ja suht. tyytyväinen pituuteenkin, mutta nyt yritän ahkerasti kasvatella kerroksia ja otsista pois...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 19 Tammi 2010, 19:04
Kirjoittaja SannaS
Minulla ei ole moneen vuoteen ollut näin lyhyitä hiuksia, johtuen oman värin kasvatuksesta ja kun hiukset pääsi niin huonoon kuntoon viime kesään mennessä. Siispä odotan jo taas kovasti olevani pidempihiuksinen, maksimihiusmittaani en vielä tiedä, mutta ainakin bsl:n asti nämä on olleet monta kertaa. Kadonnutta paksuutta tahtoisin myös takaisin, vaikka ei nämäkään nyt ihan onnettomat lirut ole, kiitos lievän kiharuuden, eli kai minä näilläkin tulen toimeen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 07:15
Kirjoittaja Eudokia
Voisin vielä vastata pituuden lisäksi, että tahdon uuden värin, nimenomaan oman värin. Omistan mustanruskean tukan keskiruskealla viiden sentin juurikasvulla ja olen vähän tympääntynyt tummaan väriin, joka vaikuttaa liian mustalta. Kaipaan omaa vaaleampaa väriäni, joten tänään soitan kampaajalle ja kysyn mitä asialle olisi viisainta tehdä. Lueskelin noita vaalennusketjuja hieman ja mietin olisiko se kuinka raskasta hiusten kunnolle. Tukka on kuitenkin aika vahvakuntoinen. Raidat vois toimia myös.  :)

Pituudesta en tahtoisi luovuttaa milliäkään. Latvat on pysyneet tosi terveinä ja hyväkuntoisina ja tasamittaisinakin.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 14:46
Kirjoittaja pitkätukka
Olin aikaisemmin tyytyväisempi, koska halusin vain lisää pituutta. Nyt haluan aika paljon muutakin, joten tyytyväisyys on vähentynyt huimasti. Niin siksi, että lopullinen tavoite on tällä hetkellä niin kaukana. Päivitän siksi vastaustani.

Kasvatan tällä hetkellä pois latvassa jäljellä olevia kerroksia (ei paha, koska niitä on ehkä n. 10 cm), omaa väriä takaisin (ärsyttävämpää, koska sitä on vasta alle 15 cm) ja otsatukkaa pois (se on nyt n. 10 cm pituinen). Näihin vierähtääkin muutama vuosi.

Pelkän kokopituuden puolesta olisin tyytyväinen jo nyt. Tiedän kuitenkin että joudun todennäköisesti leikkaamaan lähivuosina takaisin vyötärölle tai jopa lyhyemmäksi. Se ajatus kirpaisee jo nyt ja se taas tulee viemään lopullisesta tavoitteestani vieläkin kauemmas. Arvelen että mulla on ns. "unelmahiukseni ehkä vasta 6-10 vuoden kuluttua. Vaikka jaksaisinkin itse katsoa 2-väristä lettiä tähän nykypituuteen asti, välitän liikaa ympäristöni mielipiteistä (eli kommenteista, että 2-värisyys näyttää kauhealta), jotta pystyisin jättämään ne kokonaan omaan arvoonsa. Jos pystyn tekemään niin, yllätän itsenikin  :D. Tällä hetkellä tunnelma on kuitenkin aika tyytymätön. Pääsen ehkä vuoden kuluessa unelmapituuteeni vain joutuakseni leikkaamaan sen pian pois. Tai sitten en. Tappelen tällä hetkellä itseni kanssa siitä, missä määrin annan muiden vaikuttaa siihen miltä näytän.


Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 16:00
Kirjoittaja lynx
^Vähän OT:takin, mutta milloin aloita kasvattamaan omaa väriä takaisin? Jotenkin mulla on semmoinen mielikuva, ettet ihan kauhean pitkä aika sitten. Ihan hurja kasvuvauhti, jos nyt on jo 15 cm :o


Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Tammi 2010, 22:34
Kirjoittaja pitkätukka
^Värjäsin viimeisen kerran maaliskuussa 2009 ja muistaakseni päätin jo niihin aikoihin, etten värjäile enää. 10 kuukaudessa on tullut sellainen 14,5-15 cm  :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Tammi 2010, 15:19
Kirjoittaja MoonDream
Pituutta tosiaankin reilusti, ja kenties paksuutta.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Tammi 2010, 18:57
Kirjoittaja LaPompadour
Mä olen perustyytyväinen mun tukkaan. Sitä on paljon, se  ei ole piikkisuora eikä liian käkkärä, joten on helppo muokata kumpaankin suuntaan tarvittaessa. Ja nyt kun se on omanvärinen (sain vihdoin kasvatettua kaiken värjätyn pois), ei tarvitse enää murehtia eriväristä tyvikasvua. Mallikin ihan jees.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Huhti 2010, 14:34
Kirjoittaja Sassy
Sassy kirjoitti: Pituutta voisi tulla lisää! Värissäkin vielä korjaamista ja samoin kunnossa, mutta siedän molempia ihan hyvin näinkin  :).
Ah, kampaajalla ei olla käyty 17.12 jälkeen, malli on kamala, väri on kamala ja en oikein tiedä että pitäisikö odottavaa vielä hetki että saisi pahimmat kerrokset pois vai mitä näille oikein pitäisi tehdä  :-\

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Huhti 2010, 16:30
Kirjoittaja |Piija
Vaihdoin ääneni "En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin" - Olen tyytyväinen punaiseen väriin, mutta kuitenkin haluaisin jotakin muutosta väriin/malliin.. Hiukset ovat jo pitkät ja ne kasvavatkin hyvää tahtia, kerroksia olen saanut kasvateltua todella hyvin ja otsiskin on jo sivuotsis, mutta silti haaveilisin joko rutkasti pidemmistä hiuksista ( ei olisi enää kuin n. 15cm vyötärölle = tavoitepituus ), mutta toisaalta haluttaisi samankaltainen malli kuin Rihannalla tässä kuvassa: http://ultimate-rihanna.com/gallery/alb ... to_002.jpg

Toisaalta mietin jahka värjäisin tuon sivuotsikseni mustaksi suoravärein kun en halua punaisesta luopua ja tavoitepituuteenkaan ei ole kauhean pitkä matka..

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 15:38
Kirjoittaja wilma
En löytänyt omaa vastaustani, mutta olen näköjään vastannut että haluaisin pidemmät hiukset.
Hiustenväriin mä olen kerrankin tyytyväinen, kiitos teille juureksille olen löytänyt suoraväri-hoitis yhdistelmän, hiusten värini on ihanan kirkas ja hiukset muutenkin paremmassa kunnossa tämän sivuston ansiosta  :-*

Hiuksissa oleva malli on ihan kiva, vähän kerrostukset jo kasvaneet mutta ei onneksi niin pahasti kuitenkaan. Otsatukkaa yritän nyt kasvatella pois niin että sen saisi edes pinnillä sivuotsikseksi kun menin sitä leikkelemään yhtenä päivänä siihen kuntoon, ettei tuota voi enää oikein korjailla..  ;D

tavoitteena pitkät, vähän lyhyemmät kuin rintsikkapituiset hiukset, ja hurjasti kerrostuksia/revittyjä osioita vai miten se nyt sanotaan.. Matkaa tavoitepituuteen ehkä 5cm?
Tätä punaista haluaisin piristää raidoin, mutta kun en oo saanu keneltäkään vastausta mun kysymykseen niin en uskalla ja värjätä vaan suoraan *koiranpentuilme*  ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 19:39
Kirjoittaja mussu
Vastasin, että en ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin. Mulla on ollut lähes sama hiusmalli yli 5v ja alkaa todellakin kyllästyttämään. Viimeksi kävin kampaajalla ja pyysin jotain uutta ja kävelin ulos täsmälleen samassa hiusmallissa, joka oli viitisen senttiä lyhyempi ja asteen tummempi :(. Pitäis löytää jostain hyvä kampaaja, joka uskaltais tehdä tälle tukalle jotain ja tulos vielä näyttäiskin kivalta.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 22:15
Kirjoittaja peach
Vastasin, että haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin. Ei ole kovin kauaa aikaa, kun viimeksi kävin kampaajalla, mutta vaihtelua kaipaisi jälleen, erityisesti pituudesta haluaisin ottaa pois taas jonkin verran. Haluaisin tehdä jotain suurempaakin muutosta, mutta en edelleenkään ole siihen vielä uskaltautunut. Ehkä tulevaisuudessa...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 23:07
Kirjoittaja -Mansikka_
Vastasin haluan pidemmät hiukset.
Päälle 60cm "huijaus mitalla" tällä hetkellä ja 76cm olis tavoite.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 11:06
Kirjoittaja EllaBella
Yllätys yllätys, vastasin että haluan pidemmät hiukset.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 15:53
Kirjoittaja Jenni.
Poistin edellisen vastauksen ja vastaan nyt uudelleen.

Haluaisin siis lyhyemmän tai muuten erilaisen hiusmallin. Olen kyllästynyt tähän tasapitkään tukkaan ja mielessä onkin uusi malli. Eli kampaajalle leikkauttamaan hieman lyhyempi malli, kerrostusta ja sellainen vinottainen pitkä otsatukka. Ei siis varsinaista otsista vaan sellainen pitkä hiusosio joka menee otsan yli. Tämän lisäksi haluaisin tällä hetkellä kovasti uuden hiusvärin. Nätin punaisen kun saisin.. Tiedä sitten sopiiko se.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 21:34
Kirjoittaja sommarsnö
Jes, pääsinpäs vaihtamaan ääneni pois tuosta "En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin" -vaihtoehdosta! Nyt nämä ovat parhaina päivinä ihan siedettävät ja enää pituutta kaipaillaan lisää. On ihan mieletöntä, kun ei enää tarvitse piiloutua pipon alle aina ihmisten ilmoille astuessa! ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 11 Huhti 2010, 19:06
Kirjoittaja Hallonnikas
Vaihdoin "haluan uuden värin"- ääneni lisäpituuden havitteluun. Näemmä tää on mulla niin tätä, ikinä ei olla tyytyväisiä. Onhan mun tukka todella kiva nyttenkin, mutta haluan kokea sen kun pitkät latvat valuu suihkussa pitkin selkää. ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 13 Huhti 2010, 01:45
Kirjoittaja MariaK
Bero kirjoitti: Mä näemmä vastaan tähän aina, että hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät.  ;D
Hmh. Eipä tästä kauan mennyt, kun en olekaan enää tyytyväinen. Haluan saada oman värin takaisin, vaikka kieltämättä pelottaa miten osaan suhtautua maantienharmaaseen tummanruskean jälkeen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Huhti 2010, 08:23
Kirjoittaja Luscious
Tää ei ole pysyvä mielentila, mutta olen tällä hetkellä tyytyväinen hiuksiini. Pituutta saa vielä tulla, mutta esimerkiksi väri on mielestäni aivan ihana edelleen vaikka onkin jo pari vuotta ollut sama.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Huhti 2010, 19:48
Kirjoittaja Hallonnikas
....Tai itseasiassa mä haluankin uuden hiusmallin. Tai ees jonkun mallin mun tukkaani. Jotain räväkkyyttä sais olla!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Huhti 2010, 23:41
Kirjoittaja SannaS
Vastasin että haluan pidemmät hiukset. Oikein kääntääkseni veistä haavassa katselin vanhoja kuvia joissa mulla oli niin ihanan pitkät hiukset, BSL mittaiset. Ja tumma väri, että se sitten pukikin mua... Noita kuvia ei passaa katsella tai alan sen pituuden lisäksi haaveilla vielä tummista hiuksistakin... Yritin lohduttautua sillä, että oli ne 1½ vuodessa kasvaneet hartiamittaisista sinne mittoihin, että ehkä mulla on parin vuoden päästä (VASTA!!) jo sen mittaiset hiukset, nyt tosin tavoitteet on niitäkin pidemmissä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Touko 2010, 01:42
Kirjoittaja aurinkoutu
Tämä ei pidä paikkaansa, mutta valitsin viimeisen eli "en ole yhtään tyytyväinen hiuksiini...". Olen osittain tyytyväinen, mutta tällä hetkellä hiukset ovat sellaiset, että ne ovat suht selvästi erilaiset kuin viimeaikaiset hiukset enkä osaa päättää, onko tämä parempi vai huonompi. Toistaiseksi olen sitä mieltä, että tässä on ainakin huonoja puolia, jos nyt ei suoranaisesti huono malli ole. Valokuvia vertaillessa niin vanhoissa kuin nykyisessä malleissa jotkin asiat pistävät silmään ja mitä enemmän katselen kuvia, sen vähemmän tiedän, mikä olisi paras malli.

Sellainen olo on ihan täysin, etten oikein tiedä, mitä tässä nyt seuraavaksi meinaisi. Vielä vähemmän tiedän, kenelle menisin seuraavaksi kampaajalle  >:(

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 03 Touko 2010, 11:20
Kirjoittaja |Piija
Vihdoinkin ensimmäistä kertaa siirsin ääneni "hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät"- kohtaan! Väri on ihana, vaikka tämän ylläpitäminen on tuskastuttavaa välillä ( punanen & musta suoraväreillä, en kuitenkaan halua jämäyttää mustaa kestovärillä, sillä tiedän että jos haluankin takaisiin kokopunaiseen, on se vaikeaa. )
Leikkauskin on onnistunut, vaikka alussa olin epävarma hiuksista, jotka paljastavat korvan. Mahtavaa olla tyytyväinen <3

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Touko 2010, 23:23
Kirjoittaja Frida
Hiustenkasvatuksesta on tullu mulle ihan pakkomielle! Luultavasti omat hiukset ei tuntuis tarpeeks pitkiltä, vaik hipois maata... No, toivottavasti näin ei kävis mulle. :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 13 Touko 2010, 15:55
Kirjoittaja Missalissa
Haluan lisää pituutta. Nyt on pituus 93 cm keskijakauksen lopusta, tavoitteena 100 cm/half body lenght ja sen jälkeen niin pitkä kuin mahdollista.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 22 Kesä 2010, 18:40
Kirjoittaja Horros
Pituutta, pituutta ja pituutta! Nyt hiukset ulottuu kiharoina edestä bsl-kohdalle ja takaa pisimmiltään hakasiin, suoristettuina jonkin verran pitemmälle. Haluaisin vyötäröpituiset hiukset, miksei pitemmätkin, mutten tiedä, kasvavatko ne koskaan sinne asti kun en oikeastaan koskaan ole hiuksiani radikaalisti leikannut, mutta tuossa pituudessa ne tahtovat jotakuinkin aina pysyä. Kovasti toivotaan!&nbsp; ;)

Hieman suoremmatkin voisivat olla, mutten enää jaksa kauhistella kiharoitani ja stressata niistä samalla tavalla kuin joskus muutama vuosi sitten - olen alkanut sietää niitä ja oikeilla aineilla rauhoitettua niitä vähemmän peikkomaisen näköisiksi.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 24 Kesä 2010, 01:38
Kirjoittaja Sassy
Kampaajalla käyty, nyt hiusväri on todella lähellä omaa väriä + raitoja laitettiin. Jännityksellä seuraan näkyykö juurikasvu ollenkaan, sillä samalla värillä joka omassa 6 cm juurikasvua oli, värjättiin koko pää ja nyt oranssit latvat ovat historiaa&nbsp; :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 25 Kesä 2010, 17:45
Kirjoittaja hilary
Vaihdoin äänen "haluan pidemmät hiukset" kohtaan. Haluan edelleen kiharammat mutta piitkät hiukset on nyt prioriteetti&nbsp; ;D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 17:38
Kirjoittaja Herya
Muuten olen tyytyväinen hiusmalliini (eli A-mallinen joka pitenee runsaasti edestä), mutta tahtoisin vieläkin lyhyemmän ja kerrostetumman takaa. Olen jo pariin otteeseen leikellyt lyhyemmäksi muttei vieläkään tunnu riittävältä. Huomenna ajattelin ottaa sakset taas käteen&nbsp; ;). Vaihdoin siis ääneni haluaisin lyhyemmän-kohtaan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 17:41
Kirjoittaja bezz
Minä annoin äänen pidemmille hiuksille vaikka värjätäkin tarvitsisi ja hieman kiharammatkin olisivat mukavat.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Kesä 2010, 14:55
Kirjoittaja Heidijohanna
Uusi väri & lyhyempi malli, mutta laitoin kuitenkin äänen uudelle värille koska en ole leikkauttamassa vähään aikaan. Liian vasta kävin tuhlaamassa parturissa&nbsp; >:D

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Kesä 2010, 20:24
Kirjoittaja EllaBella
On se kyllä jännä, kun vaikka hiukset on nyt BSL-mitassa, ne siltikin tuntuvat liian lyhyiltä. Mikäköhän tässä olisi sitten sopiva pituus.. No, kattellaan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 27 Kesä 2010, 21:56
Kirjoittaja Hallonnikas
Väitän olevani kerrankin ihan tyytyväinen hiuksiini. Olen onnistunut kehittämään kevyen välinpitämättömyyden kutrieni vajavaisuuksia kohtaan, eli minua ei tällä hetkellä harmita väri/värittömyys, eikä pituus tai mallikaan ota päähän. :)
Olen vain keskittynyt tukan hoitoon ja vasta elokuussa aion seuraavaksi piipahtaa kampaajalla karsimassa latvoja. Tai ehkä annan itselleni luvan käydä napsasemassa silmille tunkevan otsatukan kuosiin jo ennen elokuuta..

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2010, 16:20
Kirjoittaja kaizzu
Pituutta, pituutta edelleenkin! :) Poikatukasta olen kasvatellut pari vuotta, tilanne ei enää katastrofi, mutta olkapäähikset ei ole myöskään kivat. Malli sais olla myös eri, ja tuleekin muuttumaan parin viikon kuluttua..

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 28 Elo 2010, 16:28
Kirjoittaja tuutikuu
Pidennysten kanssa olen hiuksiini hyvinkin tyytyväinen, ja erityisen tyytyväisyyden tunteen tuo rohkea muutos platinan vaaleasta tumman ruskeaan - tunnen oloni erittäin kotoisaksi nyt tässä värissä, vaikka muutos pelotti (sitä kun ei ihan helpolla olisi peruutettukaan). Vastasin kuitenkin haluavani lisää pituutta, omaa hiusta kasvatellessa. Omassa tukassani tyytymättömyyttä aiheuttaa se, että hiukset ovat hennot ja letitettynä kuin hiiren häntä. Ilman lisäkkeitä pitkäin tukka näyttää melkoisen onnettomalta...

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 30 Elo 2010, 06:27
Kirjoittaja scarface
Vastasin "haluan pidemmät hiukset", koska muutama sentti pituutta saapi tulla vielä lisää ja sit ollaan BSL (oisko matkaa noin 5 cm?) Muutoin olen enemmän kuin tyytyväinen, Tukka on hyvässä kunnossa ja kiiltää :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 02 Huhti 2011, 14:43
Kirjoittaja Linnee-
Haluan pidemmät hiukset.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 02 Huhti 2011, 14:51
Kirjoittaja Ekku
annoin ääneni hiusten kasvattamiselle, kuten moni muukin täällä. :) Onneksi en enää kyttää kasvuvauhtia joka ikinen päivä vaan olen niin kiireinen nykyään että oon päättäny unohtaa koko kasvatuksen ja vain antaa niiden olla ja kasvaa

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 05 Huhti 2011, 16:56
Kirjoittaja SannaS
Tällä hetkellä toivoisin lisää vauhtia hiustenkasvuun, kiitos! Kunto on ihan ok mutta nuo loppuvuonna leikatut sentit saisi tulla vähän nopeampaa vauhtia takaisin.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 07 Huhti 2011, 09:10
Kirjoittaja kivi
Pituutta saa tulla lisää, mutta Ekun tavoin yritän unohtaa koko kasvattamisen ja antaa hiusten vaan olla.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Syys 2011, 15:29
Kirjoittaja cenadra
Kuten suurin osa, minäkin haluan pidemmät hiukset. Kyllä ne tästä kasvaa koko ajan ja olenkin vähän unohtanut tuon kasvattelun. Muuten olen tyytyväinen.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Syys 2011, 16:27
Kirjoittaja Mai
Haluan erilaisen hiusmallin. Muuten olisin kai ihan tyytyväinen näihinkin, mutta ne ovat jo pitkään olleet samanlaiset ja tahdon nyt jotain uutta. Myös hieman jotain väriä voisi olla jees. Vasta kävin leikkauttamassa n. 10 senttiä huonoja pois, joten kasvaakin saisivat takaisin reiluun vyötärömittaan.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 20 Syys 2011, 16:53
Kirjoittaja Neve
En ole varmaan koskaan ollut näin tyytyväinen hiuksiini. En muuttais mitään&nbsp; :)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 14 Tammi 2012, 07:02
Kirjoittaja versicolori
Haluan pitemmät ja oman väriset neitsythiukset eli näihin ei auta muu kuin aika&nbsp; :-\&nbsp;

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 14 Tammi 2012, 17:55
Kirjoittaja chai
Yllätys yllätys, haluan pidemmät hiukset. Tosin 5-10 sentin lisäys pituudessa riittää eli ikuisuusprojektista ei sentään ole kyse.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 14 Tammi 2012, 19:55
Kirjoittaja nysimum
En oikein tiennyt olisinko laittanut pidemmät vai kiharammat vai tuon viimeisen – varmaan viimeinen olisi ollut paikkansapitävin, mutta laitoin lopulta kiharammat. Nämä päätä pitkin menevät, ei suorat, ei kunnolla kiharat, täysin ennalta-arvaamattomat ja muotoiluyrityksiin suostumattomat hiukset ovat ainainen epätoivon lähde... Elättelen toiveita että ne hartiamittaisina kihartuisivat paremmin, ja jos ei muuta, ainakin ne saa ponnarille ::)

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 00:14
Kirjoittaja Jenje
Haluaisin pidemmät ja paksummat hiukset. Valitettavasti se ei taida luomukeinoin olla mahdollista.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 01:13
Kirjoittaja deko
^ oletko testannut?

Raskas hoitorutiini, kemiallisten käsittelyiden välttäminen, tasapainoinen ruokavalio ja tarvittaessa lisäravinteet, lämpötilavaurioiden välttely, latvojen suojaaminen, 2-5 vuoden seuranta-aika?

Pitkien terveiden hiusten kasvattaminen ei tosiaankaan ole "heti-mulle-kaikki-nyt" vaan muutaman vuoden projekti.

Toki perimä vaikuttaa, mutta lähes kaikilla on mahdollisuus kasvattaa terveet ainakin puoleen selkään ulottuvat hiukset. Jos on tahtoa, taitoa ja kärsivällisyyttä. :) Ja se taito löytyy täältä, muu on itsestä kiinni.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 15 Tammi 2012, 14:12
Kirjoittaja Jenje
^ Siinä mielessä olen kokeillut, että hiukseni ovat olleet samassa mitassa viimeiset melkeinpä kymmenen vuotta. :) Toki yksittäisiä suortuvia saa kasvatettua pidemmäksikin, mutta sellaiset pidemmät haituvat muiden hiusten seassa eivät juurikaan innosta. Mulla on aika hidas hiusten kasvu, max. sentin verran kasvavat kuukaudessa. Eli jos yksittäinen hius kasvaa sen 2 - 6 vuotta, niin aika yksinkertaisella matemaattisella laskutoimituksella pääsee tulokseen, että hiusteni maksimi mitta on n. 75cm. Ja koska mulla on todella hieno, lasimainen hiuslaatu, niin harvat karvat pääsevät ihan tuohon koko pituuteensa asti kasvamaan.

Varmasti nuo antamasi ohjeet auttaisivat saamaan hiuksiin hieman nykyistä enemmän pituutta ja paksuutta, mutta mulle tuo hiusten pituus ei ole mikään itseisarvo, vaan haluan värjätä ja käsitellä hiuksiani, jotta saan ne itseäni miellyttävän näköiseksi. :) Biotiinia olen syönyt jo useamman vuoden ja muutkin lisäravinteet ovat ahkerassa käytössä. Hiusten kasvunopeuteen nuo eivät ole kyllä millään tavalla vaikuttaneet, joten uskon sen olevat aika pitkälle geneettisesti määrättyä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 17 Helmi 2012, 08:59
Kirjoittaja SC
Kunhan saan tästä oman vaalean niin olen erittäin tyytyväinen. Nyt väri on ok ja mallikin hyvä.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 17 Helmi 2012, 13:56
Kirjoittaja Kunis
Olen koko ajan tyytyväisempi pituuden kasvaessa. Kyllä tällainen tumma pitkä vaan sopii hyvin, oih!

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 18 Helmi 2012, 17:16
Kirjoittaja chai
chai kirjoitti: Yllätys yllätys, haluan pidemmät hiukset. Tosin 5-10 sentin lisäys pituudessa riittää eli ikuisuusprojektista ei sentään ole kyse.
Päätin, että hiukset ovat nyt hyvät. Ylläolevan viestin kirjoittamisen jälkeen pituutta on lähtenyt enimmillään melkein 10 senttiä. En vaan aina jaksa olla enemmän tai vähemmän tyytymätön hiuksiini. Ne ovat hyvät näin, piste. Nyt keskityn pitämään nämä hyvässä kunnossa.

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Lähetetty: 16 Huhti 2012, 16:32
Kirjoittaja Varjotar
Ehdottomasti tahdon mahdollisimman pitkät hiukset. Yli häntäluun tai häntäluulle alkaa olla se mitta, jossa olen ensimmäisen kerran tyytyväinen. Tokihan sitten tahtoo kasvatella aina vain pidemmäksi ja pidemmäksi, mutta jos hiukset saisi pidettyä tuossa mitassa <3