Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mä haluisin pidemmät hiukset, johonkin rintsikoihin asti. Matkaa siihen on vajaat 10cm. Lisäksi haluisin uuden värin ja vähän piristystä tähän hiusmalliin. Niin ja voisin haluta kiharamman tukan, koska tämä kihartuu alta aika hyvin mutta päältä on suoraa.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
petomaani

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Tänään olen taas ihan tyytyväinen. Matrixin so silver- shampoo vaaleille / vaalennetuille hiuksille toimii mulla tosi hyvin. Ainakaan ei näytä vihertävältä toi kuontalo laisinkaan. :) Pituutta sais tulla.. ja nopeemmin. Nyt tuntuu taas että ois jämähdetty samaan mittaan jo puolen vuoden ajan.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Vastasin, että pituutta lisää. Kaduttaa nyt kovasti se, että menin keväällä leikkauttamaan pitkät hiukseni leukamittaan kun se silloin kuulosti hyvältä idealta... Nyt kutrit ovat kasvaneet n. 6 cm leuan alapuolelle, mutta näyttävät edelleen surkean lyhyiltä... Eli sellainen on tavoite, että kasvaisivat edes aluksi nyt sen verran, että voisin tuntea hiukseni taas pitkiksi. Hyvä juttu tuossa leikkausepisodissa oli kyllä se, että kaikki vähänkin huonokuntoinen osuus tuli napsaistua kerralla pois ja nyt päässä on vain hyväkuntoisen näköistä hiusta.
Suomineito

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Suomineito »

Mulle on selvää että haluan pidemmät hiukset. :) Muuten ne on ihan OK:t, tottakai voisin paksuuttakin ottaa vähän lisää, mutta on mun hiukset ihan normaalipaksuiset, ehkä jopa "tyypillistä suomalaista hiusta" paksummat. Olisipa hiusvärini luonnostaan niin hyvä ettei "tarvitsisi" hennailla, mutta katsotaan nyt tuleeko tuota hennailua jatkettua sitten lopulta, vai päädynkö omaan luonnolliseen väriini. Kemiallisia hiusvärejä en uskalla käyttää nyt kun hiukseni ovat sen verran rasittuneet (erityisesti pitkälti latvoista), enkä halua rasittaa niitä lisää kun olen kasvattamassa niitä paljon.
Senda

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Senda »

Vastasin "Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät". Mulla oli noin puol selkään ulottuvat hiukset pari viikkoa sitten kunnes mulla meni koko kesän kestäneen hikoilun takia hermo siihen pehkoon. Kävin leikkaamassa nää sit lyhyemmäks. Aika oli mallinvaihdosta varten, eli sain oikein kunnon uuden tukan, ja olen siitä asti ollut rakastunu! Oon monta vuotta kituuttanu ittelläni pitkiä hiuksia korppusten latvojen kanssa, koska olin saanut päähäni haluavani pitkät hiukset. Nyt hiukset on tosi terveet, ulottuu siis noin kaulan juureen, ihanasti kerrostetut kasvojen ympäriltä ja hiukan tietty takaa sekä muutenki paljon terveemmän oloiset. Olen päässy taas kunnolla laittamaan tukkaa muotoiluaineilla ja saanut tosi paljon kohteliaisuuksia uusista hiuksista. Lisäksi, pakko myöntää, lyhyemmät hiukset yksinkertiasesti sopivat mulle paremmin.
Lisäks täytyy kiittää teitä foorumilaisia muunmuassa All soft soft endsin löytämisestä, jonka avulla sain sitä pidempääkin tukkaa keskikesästä paljon paremmaks ja nyt pidettyä näitä terveitä latvoja ihanina :)
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Silver »

Riippuu päivästä.Mutta tällä hetkellä en ole tyytyväinen pituutta haluais lisää ja sitten tuo vaalea väri alkanut taas kulahtamaan.No tosin sitä saisi aina olla huoltamassa,huoh*.Joten pituudelle ei nyt äkkiseltään mitään voi,mutta väriä pitäisi kirkastaa.Niin ehkä sitä olisi sitten taas vähän aikaa tyytyväinen.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

En tiedä mitä vastata...Haluaisin paljon kaikkea:
  • "uuden" värin, eli lisää pigmenttiä tähän epätasaiseen kulahtaneeseen punaiseen
  • kiharammat hiukset
  • pöyheää tuuheutta ja paksuutta, vaikka paksut hiukset jo ovatkin 
  • ehkä jotain muokkausta otsahiuksiin
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Miua
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 119
Liittynyt: 30 Elo 2006, 14:33

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Miua »

Olen vähän kyllästyny omiin pitkiin ja suoriin hiuksiini. Hiukset ulottuvat alaselkään ja ovat olleet samanpituiset jo useamman vuoden. Huomaan silti pitäväni hiuksia lähes aina kiinni, yleensä kietaistulla sotkunutturalla. Ihmiset usein yllättyvät kun näkevät minut hiukset auki, että ovatpas ne pitkät. Huomasin tänään miettiväni, että olisi piristävää pätkäistä hiuksia ronskisti ja leikata otsahiukset. Ajatusta pitää vielä sulatella...

Hiusten kunto on hyvä. Kiiltoa riittää ja hiuksissa on paksuutta latvoihin asti. Kaksihaaraisia on silti paljon! Ohimon kohdalta hiukset ovat luvattoman ohuet ja miinusta tulee myös nopeasti rasvoittuvasta päänahasta.
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski
Johannah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 152
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:08

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Johannah »

Äänestin lisää pituutta, mutta sitäkin enemmän haluaisin saada latvat parempaan kuntoon!! :-[
En tiedä mitä niiden kanssa voisi tehdä, olen tullut siihen tulokseen että leikkaaminen ei kertakaikkiaan auta... Kaksihaaraisia tulee ihan älyttömästi, vaikka käytän hyviä latvasuojia enkä föönaa tai suorista usein. Ehkä vain peitän latvat silikonimössöllä ja kasvattelen autuaan onnellisena...:-\

Väriin olen kyllä ihan tyytyväinen, mutta nyt kun aurinko ei enää ole päässyt vaalentamaan, oman värin kasvun huomaa kyllä vähän...Suoremmatkin saisivat olla, mutta luulen että kyllästyisin kuitenkin jos olisivat piikkisuorat. :)
2c M ii. Hiukset alaselkään, melko luonnonkiharat, vaaleat ja kuivat. Lempituotteita O&H (ha), K-pak -sarja ja All soft -sarja.
kivi

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja kivi »

Tänään kasvattelen, huomisesta en tiedä  ;D Nyt hiukset ovat juuri ja juuri korvapituiset.
Crysania
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 809
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 12:42

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Crysania »

Minä oikeastaan olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen siihen mitä päästäni nyt sattuu kasvamaan muuten mutta otsatukan malli ei vain oikein tahdo löytyä. Lopputuloksena nyt sitten oikeastaan olen vain antanut kasvaa menemään, vaikka en nyt tiedä onko se ehkä aivan parhain vaihtoehto.  :-\
Tristy

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Vastasin viimesen vaihtoehdon. Haluaisin lisää paksuutta, pituutta ja jotain väriä sekä ehkä uuden mallinkin ::)
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Mä olen tyytyväinen hiuksiini. Latvoja tosin pitäisi päälihiuksista vähän tasata, ovat alkaneet haaroittua. Väri on hyvä eikä haalistu, hiukset ovat kiiltävät ja paksut. Vastasin kuitenkin että pituutta lisää, vielä on 15 cm kasvatettavaa tavoite tukkaan, viimeistään vuoden päästä on valmista, ellei tukalle tapahdu mitään yllättävää.
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Tänään hiukset tuntuvat juuri täydellisiltä, mikä ehkä johtuu siitä että eilen leikkasin itselleni otsatukan. Väri, malli ja pituus on oikeastaan juuri nyt oikein passeli ja kumma kyllä, latvat ovat oikeasti lopettaneet haaroittumisen.  :o Mistäköhän sekin johtuu? Kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen.  :)
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Opossumi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 20:52

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Opossumi »

Pidemmät hiukset kelpaisivat mullekin, no kovasti ollaan kasvattelemassa. Ja sitten toivoisin,etteivät latvat kuivuisi ja haarottuisi niin nopeesti, mut se ei kai toteudu ikinä, ku hiuslaatu on aika karkeeta ja rautalankamaista, varsinkin päältä.
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.
Vastaa Viestiin