Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Haluaisin pidemmät hiukset (vaikkakin juuri 2 vkoa sit leikkasin 15cm pituuksista pois), paksummat hiukset ja lisäksi toivoisin, että hiukseni olisivat luonnostaan jotkut kivan väriset, että pääsisi eroon tästä ainaisesta hiusten värjäämiskierteestä.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
veera

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja veera »

pituutta haluaisin lisää parikymmentä senttiä. onneksi hiukset kasvavat melko nopeasti, joten eiköhän mulla ensi kesänä ole haluamani pituinen tukka :) paksuuttakin haluaisin lisää, mutta täytyypi tyytyä näihin. kunto on hyvä, ei kuivuutta tai kaksihaaraisia koskaan, vaan hiukset ovat kiiltävät ja pehmeät.
petomaani

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Nyt on hyvä mieli, kun avokki kehui hiusteni kasvaneen. "Sulla on kyllä pidentyny hiukset ihan älyttömästi lyhyessä ajassa!" Ei ehkä totta, mutta ainakin tuli hyvä mieli.. :) Lisäks nyt kun tukka palautui vaaleeseen oltuani jonkun aikaa brunette, olen saanut siitäkin kehuja. Kuntokin on nyt ihan kohdallaan, kun vaan muistan hoitaa kunnolla. Joskus iskee armotta laiskuus.. ei hyvä.
Selena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 621
Liittynyt: 18 Kesä 2006, 09:02

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Selena »

Mä äänestin haluavani pitemmpät hiukset! Tosin, ei sellainen lisäpaksuus ja vähän vaaleampi sävykään olisi pahaksi  :D.
Make it a great day
stinttapo

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Vastasin etten ole ollenkaan tyytyväinen enkä tiedä mitä tekisin. Huoh... :-\
Tekis mieli mennä vaan kampaajalle ja antaa vapaat kädet...Mutta kun ei huvitais laittaa lähes neljääkymppiä siihen huviin....huoh...
Cerise

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Haluan pidemmät hiukset, ja tyvikasvu pitäisi värjätä piiloon. Muuten nämä ovat ihan hyvät.
Candy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 113
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:23

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Candy »

Pidemmät hiukset minäkin haluan.

Muuten olen kyllä aika tyytyväinen. Hiusten kunnossa on tapahtunut huomattava muutos parempaan suuntaan tässä viimeisen puolen vuoden aikana  :D
1c M ii
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Minäkin haluaisin pituutta lisää. Kun pituutta on tarpeeksi, niin sitten voisi alkaa miettiä, että mitä näille sitten tekisi (leikkaisi uuden ja toimivamman mallin).
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Ei oikein löytynyt sopivaa vastausvaihtoehtoa mulle.
Hiusten kunto on hyvä, malli on hyvä ja pituuskin on sopiva. Ongelma on määrä. Tahtoo paksummat hiukset!!
1bFii
Ginia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 93
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 11:58

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Ginia »

Ihan kohtuu tyytyväinen ,pituutta vois tulla vielä joku 5-10 cm lisää niin ois mulle ihan riittävästi.
Pepper
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 17:27

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Pepper »

Olen suhtkoht tyytyväinen. Kunto on pituudesta huolimatta hyvä ja väri luonollinen ja sopivan tämänhetkiseen olemukseen (vanhoista sävytyksistä on hieman punertavuutta latvoissa jos aivan tarkkaan alkaa tutkailla ;)). iuslaatu on liukas ja lätsätää helposti ja varsinkin kesäaikaan rasvoituu nopeasti.

Mulla on ollut otsatukka pari vuotta, mutta tänä kesänä olen kasvattanut sitä pois (vaihtelu virkistää). Saas nähdä tuleeko takaisin, sillä olen yhä ihastunut 60-l ranskalaisen laulajattaren Françoise Hardy'n hiuslookiin  :D.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?
Euphoria

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minulla on joka kerta sama pohdiskelu, kun kampaamokäynnistä on kulunut kuukausi. Aina mietin sitä, että kasvattaisin pitemmäksi. Pelkään kuitenkin hiusteni olevan aivan mahdottomat pitempänä ja että ne olisivat aivan tylsät. Kyllästyttää jo tämä lyhyt malli, koska on ollut minulla jo useamman vuoden. Hiukseni tuntuvat vielä kasvavan niin nopeasti.
Nipsu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 214
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Vastasin, että haluan uuden värin. Olen jo aika kyllästynyt näihin vaaleisiin hiuksiin ja tahtoisin tilalle jotain tummempaa, mahdollisesti suklaanruskeaa sävyä. Pituuttakin toki voisi aina olla enemmän mutta melko tyytyväinen nykyiseen pituuteen olen.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Vastasin, että haluan pidemmät hiukset vaikka oonkin ihan suht tyytyväinen pituuteen tällä hetkellä. Tyytyväinen oon siihen, että vuoden päivät otsatukkaa pois kasvateltuani se alkaa nyt olemaan sen pituinen, että kelpaa mullekin. Tasapitkiä hiuksia en muutenkaan halua vaan tykkään, että ne on sivuilta lyhyemmät ja rikotut.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Haluaisin, että hiukseni olisivat pidemmät. Haluaisin kuitenkin myös, että ne olisivat paksummat ja eriväriset. No, väriongelmaan on luvassa helpotusta huomenna, kun värjään hiukseni. Ja paksuutta nyt saa tupeeraamalla yms., ettei sekään niin vakava puute ole kuin tuo pituus.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Vastaa Viestiin