Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Lisää pituutta kiitos! Muuten tukkaan olen oikein tyytyväinen :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Todia »

Lisää pituutta, joo. Tosin välillä haluaisin suoremman pehkon. Uskomatonta, että täysin tyytyväisiäkin löytyy...
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
helion
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 231
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 09:36

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja helion »

Täällä yksi hiuksiinsa tyytyväinen. Pituutta löytyy puoleen selkään asti, yhtään pitempiä en oikeastaan edes haluaisia ja enkä kyllä lyhyempiäkään. Paksuutta löytyy ihan sopivasti, mittanauhaa en ole löytänyt mittaamista varten, mutta ei tämä ihan ohut letti ole. Ja väri, no, oma väri kasvaa erilaisten punasävykokeilujen jälkeen ja omat vaaleat tuntuu juuri nyt aivan sopivilta. Välillä mietin, että josko leikkaisi otsiksen, mutta sitten taas vallalle palaa ajatus, että nykyinen onkin ihan hyvä.  :D Kyllähän sitä välillä harmittaa, kun tukka rasvoittuu niin nopeasti, että joka toinen päivä on pestävä, mutta se onkin sitten ainoa harmitus. Yhteenvetona: me likes!  :-*
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Minni »

Nyt olen taas todella tyytyväinen hiuksiini, koska kävin eilen pitkästä aikaa kampaajalla. Olen värjännyt näitä itse viimeiset 1,5 vuotta, ja väri alkoi olla aika kirjava. Parturi osasi värjätä nämä tosi hyvin, eivätkä tummentuneet liikaa, mitä aina pelkään. Sain lisää kerroksiakin, joten nyt hiukset laskeutuvat tosi kivasti. Toivottavasti tämä tyytyväisyyden tunne kestää mahdollisimman kauan! ;D
Lafanque

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Olen erittäin tyytyväinen hiuksiini nyt. Muutamia senttejä saa vielä kasvaa niin että selvästi yltää uumalle ja sitten ovat omaan makuuni aikalailla täydelliset ja olen tavoitteessani.
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Pituuden lisäys on ykkösasia. Paksuutta ja hyväkuntoisuuttakin hieman lisää, kiitos! Ja jos tuon oman värin sais muutettua hieman vaaleammaksi niin ois mahtava juttu...
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Mä olen aikas tyytyväinen hiusten pituuteen, en välttämättä paljoa pidempiä halua, kun menevät sitten niin ohuen näköisiksi. Tosin jos hiukset olisivat paksut, niin haluaisin et ne olisivat takapuoleen asti.

Valitsin vaihtoehdon että haluan uuden värin, koska haluaisin punaisen tukan joka myöskin pysyy punaisena!
nimimerkillä Kyllästynyt suoraväreihin...
Tepa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 21:23

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Tepa »

Pituutta kun saisi lisää, haaveena olis vyötärölle ylttyvät hiukset. Paksuuttakin saisi olla enemmän, mutta minkäs sitä geeneilleen voi...
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Kia »

Niikuin moni muukin, pituutta saisi olla noin 10cm lisää, ja paksummat. Pääosin olen kyllä tyytyyväinen, mutta pahatukkapäiviäkin on suht koht usein. Suurin ongelmani on kuitenkin se etten osaa laittaa tukkaa mitenkään.. ainainen ponnari,letit/saparot  tai sitten auki. Pyöröharja tarttuu kiinni (en vaan osaa  >:()  olen kyllä lukenut ohjetta netistä, lehdistä  etc mutta kun ei mene jakeluun, niin ei. tavallisestakin letistä tulee vino... Johan  tuli  ongelmia kerrakseen  ;) mistäköhän sais 'mummohjeet' tukan laittoon,  vai voisko Ishmael tai Ice Järjestää Kurssin?
Näillä mennään....
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja calypso »

Olen tyytyväinen hiuksiini. Väri on hyvä ja saa vielä jonkin verran haalistuakkin näyttämättä rumalta, pituuttakin on tarpeeksi mutta haluan tottakai lisää  :D
Etuhiuksiini en ole täysin tyytyväinen kun ne ovat nyt niin hankalan mittaiset, pitkästi yli leuan jo mutta kun niitä ei saa mitenkään järkevästi. Siihen on kyllä melko yksinkertainen lääke, sakset nimittäin. En vain ole varma jaksanko sitä joka-aamuista tappelua otsiksen kanssa joten olen antanut niiden kasvaa..

muoksis:
Jotta olisin aivan rehellinen niin pakko myöntää että hetkittäisiä "leikkaan kaljun" ja vastaavia epätoivon hetkiä koen toisinaan (ja joskus useamminkin) peilin edessä mutta sehän kuuluu asiaan  ;D
Viimeksi muokannut calypso, 28 Elo 2006, 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Pituuttahan täällä kaivataan lisää,mutta tuntuu että tukka on saavuttanut maksimipituuden,koska ei ole kasvanut tämän pidemmäksi pitkään aikaan.Eikä leikkaamisisa olejuurikaan ollut.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
petomaani

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Sais olla vielä paljon pidemmät. Ärsyttää nyt vaan ja pitäis mennä muka siistimäänkin, kun edellisen kerran kävin karvarissa helmikuussa. MUTTA KUN EN HALUA!! Lisäksi joka kolmas päivä tuntuu, että ne on ihan hirmu rumatkin kaiken hyvän lisäksi..&nbsp; ::)
Lilja

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Oli pakko vastata, että haluan lisää pituutta -&nbsp; mutta olen silti tyytyväinen tukkaani. Olisi ehkä sittenkin pitänyt edes vähän tilannetta tasoittamaan vastata, että olen kyllä tyytyväinen hiuksiini juuri tällaisina. :-*
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Tällä hetkellä-just nyt hyvinkin tyytyväinen. Johtuen uudesta väristä ja föönauksesta. Lisää pituutta reippaasti ja runsautta ja whatnot. Aina sitä jostain valittaa, mikään ei ikuna kelpaa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Viola
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 181
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 10:22

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Viola »

Vastasin, että "En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin". Haluaisin pidemmät ja parempikuntoiset hiukset. Lisäksi haluaisin värjätä, mutta koska se kuluttaa niin paljon, niin en uskalla. Ja vielä, jos näistä saisi sileät ja suorat&nbsp; ::)
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat
Vastaa Viestiin