Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Miten tyytyväisiä olette omiin hiuksiinne tällä hetkellä? Koskien hiusten ulkonäköä, ei kuntoa.

Hiukseni ovat juuri nyt oikein hyvät
74
13%
Haluan pidemmät hiukset
333
57%
Haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin
26
4%
Haluan uuden värin
55
9%
Haluan kiharammat hiukset
23
4%
Haluan suoremmat hiukset
14
2%
En ole yhtään tyytyväinen hiuksiini enkä tiedä mitä niille tekisin
58
10%
 
Ääniä yhteensä: 583

iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja iines »

Vastasin haluan uuden värin. Tää on niin outo vaaleiden sävyjen sekamelska värinpoiston ja vaalean värin jäljiltä. Noh viikko-pari sinnittelyä niin sit kampaajalle.

Olisin voinut vastata myös pidemmäksi. Kunhan väri on kohdillaan niin alkaa kasvatus. Ensimmäinen etappi olisi tuollainen pituus kuin Uma Thurmannilla Shivareen avattaressa. Ei ole pitkä aika kun katsoin Kill Billit ja ihastelin noita hiuksia...
Viimeksi muokannut iines, 25 Elo 2006, 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Vastasin tuon, että haluan pidemmät. Olen mä kuitenkin ihan kohtuullisen tyytyväinen, tai siis ei nämä hirveät ole, ihan ookoot.
Kunto saisi olla myös parempi. Kasvaisi vaikka 30 senttiä yhdessä yössä, josta voisi leikata 10-15 sentiä.  :D Väri on latvoista tummempi, saisi olla tasaisempi. Plus punaisempi. On sen verran tumma pohja, että hennalla tulee vähän tylsä tulos, mutta värinpoistosta ja vaalennusaineesta pysyn silti kaukana. Edestä haluaisin pyörteen pois ja vaaleista lyhyistä vauvahiuksista hiusrajassa en kanssa tykkää yhtään. Kai nämä muuten kelpaa.  ::)

Tuo kunnon parannus ja pieni pidennys ne olennaisimmat (ja saavutettavissa olevat) ovat.
Oma väri takaisin.
Euphoria

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Olen aika tyytyväinen, ja valitsinkin tuon ylimmän vaihtoehdon. Toivoisin kyllä, että hiukseni olisivat kiharat tai edes vähän taipuisat ja paksummat. Minulla on kuitenkin sellainen leikkaus, jonka saa laitettua hyvännäköiseksi vähällä vaivalla.
maikku

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja maikku »

Haluaisin erilaisen, helposti laitettavan ja kevyemmän hiusmallin.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Zessa »

hmm..mun suurin ongelmani taitaa olla siinä, että mä en tällä hetkellä oikein tiedä, että olenko tyytyväinen vai en... ::) Väri on ihan loistava tällä hetkellä, kunto myös ihan hyvä, mutta! pituudesta mä en olekaan varma. Toisaalta tää pituus on ihanan kevyt, mutta toisaalta pitkä houkuttelisi..Otsis on nyt ihan vino ja suht lyhyt - toimii ja tuo jotain särmää ja uutta tähän pehkoon..Jahkailusta huolimatta vastasin kuitenkin, että lisää pituutta kiitos!  ;D
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Manna »

Kuulostaa varmasti todella omahyväiseltä, mutta olen tyytyväinen hiuksiini tällä hetkellä. Tunnen oloni paljon naisellisemmaksi ja nyt tietysti harmittaa etten kasvattanut hiuksiani aiemmin pidemmiksi. Pituutta voisi olla enemmän, joten pari vuotta vielä kasvatusta  ;)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja siili »

*manna* kirjoitti: Kuulostaa varmasti todella omahyväiseltä, mutta olen tyytyväinen hiuksiini tällä hetkellä.
Samoin, mutta hyvähän se on että joskus on tyytyväinenkin  :D
Kevät-talvella leikattiin reippaalla kädellä kaikki kuivat kököt pois, kyllä kannatti. Hiukset on terveen näköiset ja kiiltävät. Nyt alkaa olla taas samoissa mitoissa kuin ennen leikkaamista. Pituutta on nyt n. puoleen selkään, vois kyllä olla vielä n. 10-15cm lisää.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja purppura »

Valitsin Haluan erilaisen hiusmallin. Hiukset tarvitsisi värjäyksen ja leikkauksen, niin tuo nyt oli  lähinnä.

Hiukset ovat tällä hetkellä kovasti ylikasvaneet ja varmaankin leikkaan saman mallin uudestaan kun kampaajalle pääsisi. Otsis houkutteli hetken, mutta nyt haluan uudestaan sivuotsiksen. Siis että se menee sivulle siististi. Joo.. osaan selittää.  ::) Muita hiuksia kevennettäisiin ja sentti pois kuivia. Tänään ostin värin niin jos sitä ensi viikolla värjäisi. Väri antaa sentään jotain eloa kasvoihin.  :)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Äänestin, että haluan lyhemmän/erilaisen hiusmallin. Oikeastaan kaipaisin hiuksiini jotain revitympää tyyliä ja enemmän kerrostusta. Samalla ne toki myös hieman lyhenisi, vaikken suoranaisesti pituudesta hirveästi halua pois. Jospa saisi viikonloppuna mentyä kampaajalle.. :)
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Uutta väriä haluaisin, alkaa juurikasvu olla jo melko pahannäkönen. Raitojakin tekis mieli taas laittaa, mutta kun luin täältä, että ne on melkeinpä pahin käsittely, mitä hiuksille voi tehdä, taidan jättää tällä kertaa väliin ::) Itselläni kun on vieläpä vaaleita raitoja tummassa pohjassa..
Mincu

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Mincu »

Pituutta minäkin haluaisin lisää. :)
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja deko »

Pituushimo sai äänen, tosin värinvaihto himottaisi pahasti ja toisaalta malliakin voisi pituuden rajoissa hieman säätää.

Eihän sitä koskaan ihan tyytyväinen ole...
this too shall pass.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Paksuutta ja kiharuutta lisää tänne, kiitos!
Nykyinen liimaletti tympii.
Vihtori
Haiven
Haiven
Viestit: 37
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 15:12

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Vihtori »

Nyt jo pitemmät hiukset kuin moneen vuoteen, mutta vielä vaan pitemmiksi haluaisin :D
1bFii  Hieman olkapäiden yli ulottuvat, takkuntuvat, pehmeät.
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: Tyytyväisyys omiin hiuksiin -kysely

Viesti Kirjoittaja Annika »

Kompataan muoria, voisivat nämä mun taipuisat kerrankin pongahtaa kunnolla edes aalloille. Toivossa on hyvä elää. Ja olisihan se aika kiva, jos ponnari olisi ranteen paksuinen.

Realiteetit tulevat vain pahasti vastaan. ;D
The greatest battles are fought within oneself.
Vastaa Viestiin