Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Ice kirjoitti: ai se booster on suoraväriä :o jestas, ajattelin että se on joku värjätty silikonilitku
Mulla olevan väripaketin (6,64 Pure Red Power) color boosterin inci on tällainen kaikessa lyhykäisyydessään: aqua, basic orange 31
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
tarhatyyli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1765
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:59

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja tarhatyyli »

Miten suoravärejä sekoitetaan kestoväriin? Lykkäänkö samaan pulloon vai laitanko suoravärin kestovärin jälkeen? Vai ensin kestoväri koko tukkaan ja perään suoraväri ja yhdessä vaikuttavat? Joo, olen hukassa :D
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Suoravärin voi sekoittaa ihan kestoväriin, silloin se toimii värissä tehostajana/ tehostevärinä.
Kaupoissa myytävistä väreistä ferian colorboosterissa on kyse samasta jutusta.
Hyvin paljoa suoraväriä ei tietenkään kannata kestoväriin sekoittaa, ettei kestoväri laimene jolloin lopputulos ei kestä tai on himmeämpi.
Laittaa suoraväriä niin paljon että värimassan väri muuttuu selkeästi halutunlaiseksi, esim kirkaan punaiseksi.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Kiitos paljon vinkistä :-* Taidankin koittaa ensikerralla että sekoitan visionin 3.0 tummanruskeaan Igoran punaista suoraväriä. Igoran suoravärin hinnat ovat kyllä nousseet muistelisin että ensimmäisen putelin kun ostin hinta oli 14.90e ja nyt 18euroa. Täältä meiltäpäin ei vain muita suoravärejä saa, valikoimat aika suppeat.
Olisi kiva joskus koittaa jotain muutakin.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Jadele kirjoitti: Kiitos paljon vinkistä :-* Taidankin koittaa ensikerralla että sekoitan visionin 3.0 tummanruskeaan Igoran punaista suoraväriä. Igoran suoravärin hinnat ovat kyllä nousseet muistelisin että ensimmäisen putelin kun ostin hinta oli 14.90e ja nyt 18euroa.
Huii, onpa se hinnoissaan  :o Mä oon niin tottunut siihen Hairstoren 9 euroon... Kyseessä lienee kumminkin se samainen Igoran Color Gloss?
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Nuppu kirjoitti:
Jadele kirjoitti: Kiitos paljon vinkistä :-* Taidankin koittaa ensikerralla että sekoitan visionin 3.0 tummanruskeaan Igoran punaista suoraväriä. Igoran suoravärin hinnat ovat kyllä nousseet muistelisin että ensimmäisen putelin kun ostin hinta oli 14.90e ja nyt 18euroa.
Huii, onpa se hinnoissaan  :o Mä oon niin tottunut siihen Hairstoren 9 euroon... Kyseessä lienee kumminkin se samainen Igoran Color Gloss?
Veikkaan että tässä on kyseessä Action Paint shokkisuoraväri.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Kuukunen kirjoitti:
Nuppu kirjoitti:
Jadele kirjoitti: Kiitos paljon vinkistä :-* Taidankin koittaa ensikerralla että sekoitan visionin 3.0 tummanruskeaan Igoran punaista suoraväriä. Igoran suoravärin hinnat ovat kyllä nousseet muistelisin että ensimmäisen putelin kun ostin hinta oli 14.90e ja nyt 18euroa.
Huii, onpa se hinnoissaan  :o Mä oon niin tottunut siihen Hairstoren 9 euroon... Kyseessä lienee kumminkin se samainen Igoran Color Gloss?
Veikkaan että tässä on kyseessä Action Paint shokkisuoraväri.
Jaajaa, no sitten sen hinnan jo ymmärtääkin...
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Kuukunen kirjoitti:
Nuppu kirjoitti:
Jadele kirjoitti: Kiitos paljon vinkistä :-* Taidankin koittaa ensikerralla että sekoitan visionin 3.0 tummanruskeaan Igoran punaista suoraväriä. Igoran suoravärin hinnat ovat kyllä nousseet muistelisin että ensimmäisen putelin kun ostin hinta oli 14.90e ja nyt 18euroa.
Huii, onpa se hinnoissaan  :o Mä oon niin tottunut siihen Hairstoren 9 euroon... Kyseessä lienee kumminkin se samainen Igoran Color Gloss?
Veikkaan että tässä on kyseessä Action Paint shokkisuoraväri.
Joo niin juuri tuo minkä Kuukunen sanoi. Missä hinnoissa yleensä nuo suoravärit pyörii? Ei tosiaan ole kokemusta kuin Igorasta ja tuntuu aika kovalta hinnalta jos nyt alkaisin sekoittelemaan sitä kestovärin joukkoon niin kuluu aika paljon.
Ja saa vinkkailla paikkoja Lahdesta missä myytäisiin  muitakin suoravärejä ;)
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Efva »

Voisithan sä Jadele tilata esimerkiksi Hairstorelta? Ja taitaa siellä Lahdessa olla HS:n myymäläkin?
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Juu huomasinkin äsken että Hairstorelta saa Fudgea 15 eurolla. En aiemmin näihin niin ole perehtynyt niin nyt olen ihan pihalla ;D
Lahden hairstore on muuten aivan todella pieni hyvä kun sisälle mahtuu ja valikoima aika suppea. Jotenkin tuntuu että siellä ei ole fudgea myynnissä.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Jadele kirjoitti: Juu huomasinkin äsken että Hairstorelta saa Fudgea 15 eurolla. En aiemmin näihin niin ole perehtynyt niin nyt olen ihan pihalla ;D
Lahden hairstore on muuten aivan todella pieni hyvä kun sisälle mahtuu ja valikoima aika suppea. Jotenkin tuntuu että siellä ei ole fudgea myynnissä.
Toinen hyvä suoraväri on Jean's color. Ainakin HS:llä 90 ml puteli maksaa 22 e, kun tuo Fudgen 70 ml sen 15 e. Itse löysin kyllä paikallisesta kempparista tuota Jean's coloria halvemmallakin, eli kannattaa tosiaan katsastaa useampien  paikkojen hintoja..
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Kiitos Kikka vinkistä ;) ajaako muuten Liven suoraväri ihan saman asian? Olisi halvempikin ja eikö niissä sävyissäkin muistaakseni ole punainen.
Tuolla toisessa paikassa jo kyselinkin samaa.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Jadele kirjoitti: Kiitos Kikka vinkistä ;) ajaako muuten Liven suoraväri ihan saman asian? Olisi halvempikin ja eikö niissä sävyissäkin muistaakseni ole punainen.
Tuolla toisessa paikassa jo kyselinkin samaa.
Jos ei halua niin shokeeraavaa punaista, niin ajaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Selvä homma voisin kokeillakkin  seuraavalla kerralla sitten sitä :) kuitenkin kun on niin tumma pohja jo ettei mikään shokkipunainen voi kunnolla näkyä. Tietäisin vaan vielä mikä olisi sopiva määrä Liveä joukkoon..?
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hiusvärien sekoittaminen keskenään

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Hairstorella oli tuo Action Paint 18eur jo 2004 kesällä kun omaa päätäni Red Sparkilla värjäilin. Kampaamokauppa Stoppi myi sitä kuitenkin paljon halvemmalla, oli joko 9 tai 11 eur.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Vastaa Viestiin