Sivu 1/1

Freeman

Lähetetty: 07 Elo 2006, 15:37
Kirjoittaja Supervixen
Haluan kysyä ihmisten kokemuksia Freemanin  Papaya&Mango-sarjasta. Ainakin Apricotilla näkyi olevan shampoo ja hoitis siitä sarjasta. Mä en enää kuvitellut markettituotteita halajavani mutta noi Papaya&Mango -tuotteet näyttää jotenkin ihanilta, ja inceissä on hedelmäuutteet tosi ylhäällä.

Muoks. OK, ei enää Markettisarjat -yleisketjua! :) Muokkasin otsikon koskemaan pelkästään Freemania.

Vs: Päivittäistavarakauppojen tuotteet

Lähetetty: 07 Elo 2006, 15:58
Kirjoittaja Vivi
Senhän takia se just arkistoitiin, että saataisiin kaikille merkeille omat ketjut. Selvyyden vuoksi.

Mulla on tuosta Freemanin sarjasta se Massive Moisture tehohoito. Tykkään siitä, ei mikään älyttömän halpa kun pullo on niin pieni (150ml), toisin kuin muissa Freemaneissa. Ainakin mun tukassa tekee tehtävänsä. Hirveän lähelle päänahkaa ei viitsi laittaa, sitten latistaa ja rasvoittuu tukka nopeammin. Latvoille tekee tosi hyvää. Käytän tota jollain 15 min+ vaikutusajalla, käyttöohjeessa on 3-5 min. Haju on voimakas, mutta hyvä, sellainen hedelmäinen, aika makea. Koko toi sarja tuoksuu ihanalta.

Freemanille saisi milestäni tehdä oman ketjun, sillä on kuitenkin susiotakin ja käyttäjiä täällä.

Vs: Freeman

Lähetetty: 07 Elo 2006, 17:42
Kirjoittaja Euphoria
Minä ajattelin myös käyttää hyllyyn kertyneitä Freemanin tuotteita, joita joskus on tullut hankittua. En tiedä onko kyseisiä sarjoja enää olemassakaan. Toinen shampoo on vaaleita hiuksia kirkastava (violetti väriltään) toisessa lukee Big Thick Hair. Jälkimmäisestä on joku seerumikin. Kerron kokemuksia heti, kun kokeilen.

Vs: Freeman

Lähetetty: 07 Elo 2006, 17:54
Kirjoittaja Vivi
Ei taida enää olla olemassa tuota mitä sulla Euphoria on. Täältä näkyy nuo Freemanin tuotteet:
http://www.freemanbeauty.com/portal/sto ... ionid=5034
Suomessa myydään tällä hetkellä valitettavasti vain tuota Papaya-sarjaa. Noi ColorFreshit saisi kanssa tulla tänne ja miksei Bingetkin.

Vs: Freeman

Lähetetty: 07 Elo 2006, 18:09
Kirjoittaja Euphoria
Kävinkin tarkistamassa itsekin. Harmin paikka! Onneksi niitä on aika paljon jäljellä. ;D

Vs: Freeman

Lähetetty: 07 Elo 2006, 19:12
Kirjoittaja Triina
Kaapista löytyy Papaya&Awapuhi High Tide Volume Conditioner. Perussettiä co-pesuun, mutta ei tule niin hyvää jälkeä kuin parhaimmilla co-hoitiksilla. Tuoksu on kyllä ihana ja iso pullo oli myös edullinen.

Vs: Freeman

Lähetetty: 07 Elo 2006, 20:21
Kirjoittaja Mischa
Papaya&Lime Overboard Shine -hoitoaineesta on tullut niin mun lemppari, että sitä pitää löytyä aina "varastosta". Toimii pikahoitiksena ja CO-pesussa, ja hyvän tuloksen saan myös sekoittamalla sitä ja K-pak rekkua keskenään :)

Vs: Freeman

Lähetetty: 07 Elo 2006, 20:55
Kirjoittaja Apricot
Ostin nuo Freemanin hiustenhoitotuotteet kesän alussa ( lukuunottamatta sitä 3 minuutin hoitoainetta) ja en ole niitä vielä juurikaan käytellyt, paitsi Papaya & Mango Massive Moisture-shampoota jota olen käyttänyt niin shampoona kuin suihkugeelinäkin kivan tuoksunsa/ edullisen hintansa vuoksi. ;D Perus-shampoo, ei erityisen hyvää tai huonoa.

Miespuolinen noita on enemmän käytellyt, kun toisin kuin muut härpättimeni, nuo lojuvat ihan kylppärissä.  :D Mutta täytyy kokeilla itsekin noita taas ja raportoida sitten kokemuksista.

Raivostuttaa, että paikallisessa Sokoksessa on kaikkia muita noita uusia Papaya Moisture Plus-sarjan tuotteita, mutta ei tuota Sun Drenched Heat Styling Conditioning-suihketta jonka haluaisin..  ::)

Vs: Freeman

Lähetetty: 07 Elo 2006, 22:21
Kirjoittaja Euphoria
Euphoria kirjoitti: Minä ajattelin myös käyttää hyllyyn kertyneitä Freemanin tuotteita, joita joskus on tullut hankittua. En tiedä onko kyseisiä sarjoja enää olemassakaan. Toinen shampoo on vaaleita hiuksia kirkastava (violetti väriltään) toisessa lukee Big Thick Hair. Jälkimmäisestä on joku seerumikin. Kerron kokemuksia heti, kun kokeilen.
Pesin sillä violetilla shampoolla ja hyvältä tuntui. Pehmeä vaahto, hyvä tuoksu. Ei tuntunut liian pesevältä. Kirkastavasta vaikutuksesta en tiedä, koska hiukset ovat vielä kosteat. Hoitoaineen asemesta käytin tuota seerumia.

Aamulla hiuksetu tuntuivat aika karheilta. Hoitoaine olisi ollut sittenkin tarpeen pesun jälkeen. Näytti siltä, että hiuksissa olisi ollut kiiltoakin enemmän. Saattoi johtua muotoilustakin. Mene ja tiedä. No, ainakin tulen jatkossakin hankkimaan Freemanin tuotteita, koska eivät ole mitään kakkaa.  :D

Vs: Freeman

Lähetetty: 08 Elo 2006, 00:12
Kirjoittaja marenki
Mulla on ihan suosikki pikahoitsikka tällähetkellä Papaya&Lime hoitsikka. Ihana tuoksu, kiiltoa tulee, ei lätsäytä. Kevyt ja ihana kesähoitsikka.  :-* Tuuheuttava hoitsikka oli aiemmin, siitä ei paljoa mielikuvia jäänyt, CO-pesuun lähinnä käyttelin ja loppuun kului, joten ei se nyt huonoakaan ollut...

Vs: Freeman

Lähetetty: 08 Elo 2006, 17:40
Kirjoittaja -tiina-
Ostin pari viikkoa sitten Papaya and lime  kiiltoa lisäävän shampoon ja hento hiukseni on tykännyt siitä tosi paljon:pesee tarpeeksi hyvin kun tulee läträttyä muotoilutuotteiten kanssa mutta ei silti kuivata.Joka pesun jälkeen en ole käyttänyt edes hoitsikkaa.Harmi kun en arvannut ostaa sitä hoitoainetta,lomamatkalla tempaisin Oulun kärkkäiseltä vaan shampoon mukaan.Olisikohan siellä ollut myös tuota Volumizing sprayta?Jos tulee uudestaan käytyä siellä päin ku ei kotikaupungista löydy Freemania.

Vs: Freeman

Lähetetty: 08 Elo 2006, 19:22
Kirjoittaja eOwyn
Löysin paikallisesta Sokoksesta Freeman-sarjan tuotteita. Houkutti ostaa Volumizing-spray tai Curl spray hoito/muotoilusuihke mutta en vielä rohjennut. INCI:t kyllä näyttivät kohtuuhyviltä :) Löytyykö joltakulta kokemuksia noista?

Vs: Freeman

Lähetetty: 09 Elo 2006, 10:37
Kirjoittaja JoJo
Minä en ole vieläkään löytänyt Oulusta mistään noita muotoilutuotteita. Kertokaa ihmeessä, jos joku tietää missä on!

Vs: Freeman

Lähetetty: 09 Elo 2006, 12:59
Kirjoittaja deko
Euphoria kirjoitti: ... toisessa lukee Big Thick Hair. Jälkimmäisestä on joku seerumikin. Kerron kokemuksia heti, kun kokeilen.
Vihreää ainetta? Ihanaa raikasta rosmariini/minttu-tuoksuista, käytän pullonpohjiani säästellen ;D

Muutenkin jemmailen retro-freemanejani, botanicals-sarja oli helmi shampoiden joukossa, papaya-sarja on selvästi heikompi vaikka tuoksultaan onkin ihana.

Vs: Freeman

Lähetetty: 09 Elo 2006, 16:46
Kirjoittaja Euphoria
Vihreää on.  :P

Vs: Freeman

Lähetetty: 09 Elo 2006, 20:59
Kirjoittaja Ulpu
Supervixen kirjoitti: Haluan kysyä ihmisten kokemuksia Freemanin  Papaya&Mango-sarjasta.
Mulla on ko. shampoo ja hoito. Tuoksuthan niissä on ihanat ja shampoo on kivan pesevä, mut hoitoaineesta en oikein välitä. Se jättää jotenkin tahmaisen olon hiuksiin. En olekaan pitkään aikaan sitä käyttänyt, jospa toimisi paremmin...

Vs: Freeman

Lähetetty: 10 Elo 2006, 16:36
Kirjoittaja erksu
Omistan kanssa Papaya&mango sarjasta tuon Massive Moisture shampoon sekä "3 minuutin tehohoitoaineen", joka on tosin jo loppunut...
Shampoo on mukavan pesevää, mutta jätti ehkä vähän turhan karheaksi. Hoitoaine hyvä, kosteuttava. Tuoksu kummassakin plussa, sekä silikonittomuus :)

Kiinnostuin itsekin noista muotoilutuotteista mitä Sokokselta löysin (erityisesti siitä muotoilusuihkeesta). Tarjouksessakin vielä 4€ (norm. 5,50€) Plussana alkoholittomuus!

Jostain kumman syystä aina vetänyt puoleensa noi Freemanin putilot, houkuttelevan raikkaan näköisiä...  ::)


Muoks. Kiitos Vivi, minä kun luulin, että Freemanin kaikki tuotteet ovat silikonittomia, kun on muutenkin tälläinen "eläinystävällinen" merkki (liittyy...) ???  Jatkossa täytyy ehkä lukea noi tuoteselosteet tarkemmin... 

Vs: Freeman

Lähetetty: 10 Elo 2006, 17:16
Kirjoittaja Vivi
Massive moisture 3-minuutin tehohoidossa on silikonia, vaikka muissa Papaya sarjan jutuissa ei muistaakseni ole. En oo ihan varma tarkoititko erksu sitä.

Vs: Freeman

Lähetetty: 11 Elo 2006, 15:30
Kirjoittaja erksu
No niin, jonkun piti se riski ottaa, elikä ostin tänään tuon muotoilusuihkeen  :P
Pari testi suihkausta tein, ainakin ihana tuoksu. Käyttö siis kosteisiin hiuksiin ja sitten föönillä pää alaspäin. Huomenna näämme tarkemmin...

Vs: Freeman

Lähetetty: 14 Elo 2006, 10:25
Kirjoittaja -tiina-
No Erksu,kuinka se suihke on pelittäny?
Saakohan noita Freemaneita Ylivieskan Kärkkäiseltä?

Vs: Freeman

Lähetetty: 29 Elo 2006, 21:21
Kirjoittaja erksu
anteeksianteeksianteeksi kun tämä vastaaminen vähän viipyi  ;D
Elikkä, tuota tuuhennusnestettä kokeilin ja kosteisiin hiuksiin lisäilin sitä aina. Kovinkaan suurta eroa en huomannut, tuuheutti latvoja, muttei tyveä oikein. Jos aikaa olisi käyttänyt ja kunnolla sen föönin kanssa lärännyt niin olisi silloin tullut varmaan ihan mukava kuohkea lopputulos.
Ei tahmannut eikä latistanut hiuksia, mutta saattoi vähän korputtaa jos ei haronut kunnolla.

Vs: Freeman

Lähetetty: 27 Syys 2006, 16:22
Kirjoittaja Lucine
Huoh. Täältäpäin ei tahdo mistään löytää Freemanin tuotteita ja just sain loppumaan 3 minute Massive Moisture-hoitiksen. Muitakin tuotteita olis kiva kokeilla, toi Overboard Shine Conditioner on ainakin ihan huippua tälle tukalle.

Löysin Sunrise Cosmeticsin ( maahantuoja ) sivuilta tietoa tästä:
http://www.sunrisecosmetics.fi/myyntipaikat.htm

Eli tehtaanmyymälä, jossa mm. Freemanin tuotteita, kaikkia tuotteita joita Sunrise Cosmetics tuo maahan. Ja jos tohon nettisivuun on uskomista niin myös poistoeriä ja näytteitä joita ei muualta löydä. Onko kukaan käynyt tuolla? Voisi joskus lähteä lauantai-ajelulle tohon suuntaan.... :) Tahtootahtootahtoo

Vs: Freeman

Lähetetty: 29 Syys 2006, 13:33
Kirjoittaja Vivi
Tuota Papaya & Lime Overboar Shine Conditioneria olen muutamia kertoja käyttänyt ja tykkään tosi paljon. Ehdottomasti loistava hinta-laatusuhde ja ihana tuoksu. Kosteuttaa ja silottaa kohtalaisesti. Olen aina huuhdellut tosi huolimattomasti, niin että sitä on jäänyt tukkaan.

Muotoilutuotteista Papaya Anti-Frizz Greamia  mulla on ollut muutaman kuukauden. Pari kertaa olen kokeilut, mutta en tykännyt. Aluksi hiukset oli ihan hyvät, mutta latvat takuttuivat pahemmin kuin normaalisti. Ehkä lyhyille/puolipitkille saattaisi toimia. Ja ehkä mullakin, jos vielä uskaltaisin kokeilla. Tuoksuu kyllä ihanalta. Sisältää lähinnä silikoneja, siksi ihmettelin tuota takutusta.
Onko joku muu kokeillut tuota?

Vs: Freeman

Lähetetty: 02 Loka 2006, 17:53
Kirjoittaja Sanguine
Kaapin perältä löytyi pölyttynyt Freemanin Mega Shine Shampoo. Pesee ja vaahtoaa ihan hyvin, tuoksuu hyvältä ja jättää hiukset kivan siloisiksi. En vaan ole tätä Sokoksella aikoihin nähnyt.  :P Mango ja papaija - sarjaa taitaa olla.

Vs: Freeman

Lähetetty: 06 Marras 2006, 15:12
Kirjoittaja Crysania
-tiina- kirjoitti: No Erksu,kuinka se suihke on pelittäny?
Saakohan noita Freemaneita Ylivieskan Kärkkäiseltä?
Mä en oo ihan varma onko siellä enää niitä tukkajuttuja, kun viime aikoina oon kyllä saanut metsästää sieltä muita Freemanin juttuja kissojen ja koirien kanssa. Tai sitten vaikutelma vain johtuu siitä, että kaikki merkit on "kätevästi" siroteltuna ympäri kosmetiikkaosastoa. Tiedä sitten että onko ne poistumassa valikoimista siellä.

Mutta tänään vois käydä tiirailemassa samalla kun poikkis käy metsästämässä itselleen takkia niin vois itse salavaivihkaa hivuttautua shampoohyllylle. Kerron sitten, että miten on.

Siirsin ketjuun tulleen uuden kysymyksen ostopaikoista uuteen ostopaikkatiedusteluja-ketjuun: http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=42.msg152345#msg152345. Eli siellä voi jatkossa kysellä kaikkien tuotteiden ostopaikkoja. -Luomo-

Vs: Freeman

Lähetetty: 10 Joulu 2006, 23:22
Kirjoittaja marenki
Olen nyt käyttänyt kahdesti sitä 3-min tehistä, eikä oikein vakuuta. Ekalla kerralla pesin Self Absorbedilla (kaksi vaahdotusta) ja vaikutusaika oli joku 3-5min. Tulos oli karhea, ja mun tukka ei siis ole KOSKAAN karhea. Nyt pesin XZ kosteuttavalla (yksi vaahdotus) annoin vaikuttaa saunassa jne, ainakin 20 minsaa. Nyt tukka ei ole niin karhea, mutta ei kyllä missään nimessä hyväkään, tahmeakin on, eli kyllä ne silikonit vaan tukassa tuntuu. Olen aika pettynyt jos en saa tuota paremmin toimimaan, kun Overboard shine-pikahoitis on aivan huippua tälle päälle.

Vs: Freeman

Lähetetty: 01 Tammi 2007, 17:13
Kirjoittaja Vivi
Onko se tuuheuttava parempi CO-pesussa kuin kiillottava? Mietin, että ostanko nyt alennuksesta molempia vai vaan kiillottavaa. (Kiillottava ainakin toimiimulla CO:ssa ja pikahoitiksena.) Tai voihan tota tuuheuttavaakin yhden kokeeksi ostaa, ei se kalliskaan ole. Mulla ei ole ikinä ollut mitään tuuheuttavia, enkä oikein edes tiedä mitä ne tekee.  :-[

Vs: Freeman

Lähetetty: 03 Tammi 2007, 14:42
Kirjoittaja Jadele
Vivi kirjoitti: Onko se tuuheuttava parempi CO-pesussa kuin kiillottava? Mietin, että ostanko nyt alennuksesta molempia vai vaan kiillottavaa. (Kiillottava ainakin toimiimulla CO:ssa ja pikahoitiksena.) Tai voihan tota tuuheuttavaakin yhden kokeeksi ostaa, ei se kalliskaan ole. Mulla ei ole ikinä ollut mitään tuuheuttavia, enkä oikein edes tiedä mitä ne tekee.  :-[
Mulla ei oikein mitään muita hoitoaineita olekkaan kuin tuuheuttavia, ei siksi että uskoisin niiden tuuheuttavan mutta hiukseni meinaavat olla liian liukkaat ja jos on paljon hoitotehoja niin lätsähtävät helposti.

Minulla on nuo molemmat sekä tuuheuttava että kiiltoa antava eli papaya ja lime ja pidän enemmän tuosta ensimmäisestä.
Jopa kiiltoa antava tuntuu latistavan hiukseni enemmän kuin tuuheuttava vaikka niillä ei kuitenkaan taida kovin suurta eroa ollakkaan.
Tuoksut noissa muuten ovat aivan ihanat.

edit. hupsis onneksi huomasin virheeni eli tarkoitin siis awapuhi ja lime. Puhuin koko ajan papyasta ja limestä vaikka papayaahan noissa on molemmissa.


Vs: Freeman

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 14:37
Kirjoittaja Humppasusi
Aiemmin tykkäilin freemanin hoitsikoista satunnaisessa käytössä, mutta nyt kun olen olosuhteiden pakosta joutunut käyttämään niitä pidemmän aikaa joka pesussa, niin olen huomannut että hoitotehot eivät riitä alkuunkaan :-\ Tukka tuntuu todella kuivalta. Taidan käytellä hoitoaineet co-pesussa ja shampoot jonkun tehiksen kanssa.

Vs: Freeman

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 17:49
Kirjoittaja Mirkka
Mä kokeilin ensimmäistä kertaa Overboard shine -hoitoainetta hennan poishuuhtelemiseen. Aivan hirveä lopputulos. Siis kyl se teki tehtävänsä, sillä sai hennan poispestyä, mutta näin kiillottomat ja muuten ihmeen tuntuiset mun hiukset ei oo ollut ties koska. Sitä paitsi päänahka ei tainnut tykätä. Tuntuu siltä että kutinaa alkaa ilmestyä... Ja kaiken lisäks haju o etova..
En osta toiste.

Vs: Freeman

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 18:05
Kirjoittaja naanna
Ostin Sokosen alesta Freemanin papaya sh:n ja ha:n ja täytyy sanoa, että oli iso pettymys! Hoitoaine jätti hiukset jotenkin tahmeiksi ja vaikka purkeissa lukee "color save" niin tuntu, että väriä lähti yhdelläkin pesulla aivan valtavasti. Nyt on sitten kaksi 500ml: purkkia, joita tuskin tulee enää koskaan käytettyä. Täytyy varmaan laittaa vahinko kiertämään ja lahjottaa purkit eteenpäin...

Vs: Freeman

Lähetetty: 12 Tammi 2007, 21:32
Kirjoittaja Hue
Mä olen tykännyt overboard & shine conditionerista tosi paljon CO-pesuissa. Se on riittoisaa ja sitä voi tuhlaillakin mielin määrin, koska on niin edullista. Mulle tulee ilmavat ja pehmeät hiukset kun teen CO-pesun tuolla. Ei sen hoitotehot taida shampoo pesun jälkeen riittääkkään, niin olen käyttänyt ainoastaan CO:ssa (Olen kyllä tainnut kerran kokeilla shampoo pesun jälkeen, tuli kyllä ilmavat hiukset ja melko pehmoiset, mutta latvat hapsoittivat).

Vs: Freeman

Lähetetty: 19 Tammi 2007, 17:49
Kirjoittaja Mirkka
Tänään kokeilin High Tide Volume- hoitoainetta hennan poishuuhtelemiseen ja se oli huomattavasti mielyttävämpi kun Overboard shine. Parempi tuoksu, ei saanut päänahkaa syhyään eikä hiukset tunnu oudoilta nyt jälkeenpäin. Tätä voin tähän käyttötarkoitukseen ostaa uudelleen kun tää pullo loppuu.

Edit: perun sanani. Mun päänahka-parka! Mutta voi olla että se hoitoaine vaan kuivattaa, sehän on tuuheuttava hoitoaine...

Vs: Freeman

Lähetetty: 09 Maalis 2007, 13:14
Kirjoittaja Piu
Mä oon ollut tästä aamusta asti aivan rakastunut tohon overboard & shine hoitikseen. Eilen käytin sitä toistamiseen voimakkaasti pesevän sh:n jälkeen eikä hiukset kuollu. Kourallisen sitä kyllä saa laittaa ja hieroskella kunnolla hiuksiin mut mä tykkään kun se sillain jännästä kuohuaa hiusten seassa, jotenkin vaahtoaa, vaikea selittää. Ostin tuon ihan vaan CO-tarkoituksiin ja hyvin se toimii siinäkin mutta laiskuuksissani olen ottanut sen muuhunkin käyttöön. Laiskuudella tarkoitan tässä sitä, että kalliiden aineiden kanssa on jotenkin tarkemmat rituaalit kun tuota puolestaan saa heittää ihan rennolla kädellä päähän. Tuoksukin on mukavaa vaihtelua esim. K-pakin ällöbanskuun.
Aamulla kun heräsin niin heti hipelöin hiuksiani ja ne oli niiin pehmeät, ihanaa. Valitettavasti en vaan usko, että tämä suhde kestää mutta nautitaan nyt niin kauan kun on kestääkseen  ;)

Vs: Freeman

Lähetetty: 10 Maalis 2007, 16:08
Kirjoittaja sininen kissa
Freeman Papaya & Mango 3 minuutin tehohoito on täysin mitäänsanomatonta mun tukalle. Sama kuin ei olisi laittanut hoitista ollenkaan. Outoa, sillä yleensä mun tukka on hyvin "salliva" ja kaikkiruokainen tehisten suhteen.

Vs: Freeman

Lähetetty: 08 Touko 2007, 08:36
Kirjoittaja Humppasusi
Käväisin freemanin sivuilla, ja uutuuksia olivat mm. sulfaatiton sh ja ha! :o Niitä suomeen ja sassiin!

http://www.freemanbeauty.com/portal/store/store.asp?opena=2806&nproducttypeid=2806

Vs: Freeman

Lähetetty: 08 Touko 2007, 13:20
Kirjoittaja Säde
^ Vautsi, onpa kiinnostava uutuus. Varsinkin shampoota tekisi mieli kokeilla. Tulisipa pian. Sanokaapa jos näette kaupoissa niin minä rynnistän ostamaan  :)

Vs: Freeman

Lähetetty: 08 Touko 2007, 13:43
Kirjoittaja Miracle
Humppasusi kirjoitti: Käväisin freemanin sivuilla, ja uutuuksia olivat mm. sulfaatiton sh ja ha! :o Niitä suomeen ja sassiin!

http://www.freemanbeauty.com/portal/store/store.asp?opena=2806&nproducttypeid=2806
Jei! Näitä suomeen ja äkkiä. Just yks päivä mietin, että miksei marketeista saa sulfaatitonta shampoota.. Mopin hydrating kohta loppuu, joten Freemania voisi ostaa tilalle, jos se joskus Suomeen asti rantautuu.. Toivossa on hyvä elää  ::)

Vs: Freeman

Lähetetty: 10 Touko 2007, 15:03
Kirjoittaja LadyRaven
Kuinkahan monta kertaa mä olen hiplannut noita Freemanin purkkeja, mutta ostamatta jäänyt aina. Jotenkin tulee aurinkorasvat mieleen niistä.  ;D 

Vs: Freeman

Lähetetty: 29 Kesä 2007, 22:37
Kirjoittaja Humppasusi
Näin tänään sokoksella freemanin kiharasuihkeen, volyymisuihkeen, suoristusvoiteen ja vahan. Suihkeet olivat alkoholittomia, muiden incejä en sen tarkemmin katsonut. Näyttivät kyllä ihan kivoilta tuotteitla. Viitisen euroa maksoivat.

Vs: Freeman

Lähetetty: 01 Heinä 2007, 21:03
Kirjoittaja Tuulikaappi
^ Freemanin tuotteet (muutkin kuin hiustuotteet) ovat nyt heinäkuussa tarjouksessa Sokoksilla, tosin vain S-kortilla. Tuossa tarjouslehtisessä lukee, että hiustenhoitotuotteet maksavat 3,60 e/kpl, mutta kuvassa on sampoon ja hoitisten seurana myös nuo suihkeet, muotoiluvoide ja vaha, eli todennäköisesti tarjous koskee myös niitä.

Vs: Freeman

Lähetetty: 14 Heinä 2007, 09:23
Kirjoittaja Supervixen
Nyt olen mäkin vihdoin päässyt testailemaan Papaya-sarjaa kun ostin äidille alesta Freeman-purkkeja.  ;D (Hiustuotehamsterin kultainen sääntö; jos et voi ostaa itsellesi, osta lahjaksi jollekulle läheiselle jonka luona pääset tuotetta testaamaan!  ;))

Testattuna on Papaya & Mango Massive Moisture -shampoo ja -"tehohoito" sekä Papaya & Lime Overboard Shine -hoitis. MM-shampoo on ihan peruskamaa; pesee narskuvan puhtaaksi mutta ei takuta pituuksia älyttömästi. Kivan tuoksun ja silikonittomuuden vuoksi voisin ottaa ihan säännölliseen käyttöön. MM "tehohoito" ("3 Minute Conditioner") ei ole kyllä mistään kotoisin. Melkein pystyin sen jo arvaamaan ei-voidemaisesta koostumuksesta; lirut, geelimäiset hoitoaineet harvemmin toimii tässä tukassa. Sanoisin samaa kuin sininen kissa, eli tuntui kuin hoitista ei olisi laittanut ollenkaan. Buuu! Overboard Shine -hoitis toimikin yllättäen paremmin, vaikka koostumus on sama liru. Ei mitään ihmeainetta, mutta silarittomat tuotteet on aina jees mun mielestä. Jännä juttu että paljon eri silikoneja sisältämä MM-hoitoaine jätti tukan paljon karheammaksi kuin silikoniton Overboard Shine.

Vs: Freeman

Lähetetty: 14 Heinä 2007, 13:41
Kirjoittaja Hermione
Onkos joku jo ehtinyt tarkemmin tutkailemaan Freeman-muotoilujen sisältöjä? Erityisesti suoristusvoide kiinnostaisi. Olen yrittänyt etsiskellä XZ muotoiluvoiteelle korvaajaa, mutta onnettomin tuloksin. Yleensä sisältävät silikonia ja/tai alkoholia. Silikonia saa himpun verran ollakin ja alkoakin, kunhan ei ihan kolmen ensimmäisen joukosta löydy.

Nyt kun olisivat Sokoksella vielä tarjouksessakin, niin houkuttelisi kokeilla  ::)

Vs: Freeman

Lähetetty: 14 Heinä 2007, 16:15
Kirjoittaja Humppasusi
^ Suihkeet ainakin olivat täysin alkottomia. Suoristusvoide oli muistaakseni aika silikoninen. En ihan tarkalleen muista. Itseäkin vähän kiinnostaisi hankkia, vaikken hiuksiani pahemmin edes muotoile ::)

Vs: Freeman

Lähetetty: 15 Heinä 2007, 11:54
Kirjoittaja Hermione
^ Kiitos! Täytyypä käydä vilkaisemassa, kun lähistölle pääsen. Suoristusvoiteessa on luvattu olevan paljon pitoa, joten jospa sillä saisi vähän pintapörröjä kuriin.

EDIT: Tänäänhän ne sitten tulivat Turun Wiklundilla vastaan ja mukaan lähti Moisture Plus Glassy Anti-frizz cream ja Surf´s up curl enhancing spray. Tuoksuvat hedelmäiselle, muuta kokemusta ei vielä ole. Huomenna pesun jälkeen sitten. Incit laitan omaan ketjuun.

Vs: Freeman

Lähetetty: 18 Heinä 2007, 22:08
Kirjoittaja naanna
^Joko ehdit kokeilemaan, Hermione? Tuota kiharasuihketta tänään pyörittelin käsissäni Sokoksella, mutta jäi vielä hyllyyn. Kiinnoastais kuitenkin kuulla siitä kokemuksia, varsinkin kun tuote on alkoholiton.

Vs: Freeman

Lähetetty: 18 Heinä 2007, 22:39
Kirjoittaja eOwyn

^Minulla tuo kiharasuihke ei oikein toiminut, jotenkin ei tehnyt mitään havaittavaa, ehkä vähän pehmensi ja siloitti, ja kun vielä lisäsin kuivempiin hiuksiin myöhemmin, hiukset tulivat jotenkin veltoiksi. Ei ainakaan kihartumista mulla edistänyt. Ihana tuoksu tuossa kyllä on, poikkikselta tuli heti kehuja, että hiukset tuoksuvat erityisen ihanalta :)

Freemanin muotoilupomada ja Overboard Shine -hoitis ovat tähän asti olleet suosikit Freemaneista. OS sulkee hyvin hiuksen tehisten jälkeen, ja siinäkin on ihana hedelmäinen tuoksu. Pomadalla taas saa viimeisteltyä kampausta kivasti.

Vs: Freeman

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 17:10
Kirjoittaja Euphoria
Minun mukaan lähtivät tänään Papaya and Mango Massive Moisture 3 Minute Conditioner sekä Defining Pomade. En ole vielä kokeillut kumpaakaan, mutta viimeistään huomenna saunassa kokeilen tuota tehohoitoa.  :D

Edit. Tuota pomadaa testasin illalla ja ihan hyvältä vaikutti  :).

Edit 2. Olen todella tyytyväinen tuohon muotoilupomadaan. Sillä saa hyvän pörrötukan ilman mineraaliöljyisiä vahoja  :-*.

Vs: Freeman

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 19:33
Kirjoittaja Hermione
Naanna kirjoitti: ^Joko ehdit kokeilemaan, Hermione? Tuota kiharasuihketta tänään pyörittelin käsissäni Sokoksella, mutta jäi vielä hyllyyn. Kiinnoastais kuitenkin kuulla siitä kokemuksia, varsinkin kun tuote on alkoholiton.
Jeps, kokeilin. Voisin kuvitella, että jos on oikeasti kihara tukka tai ylipäänsä saa puristelemalla kiharaa, niin silloin tämä voisi olla ihan hyvä tuote. Mun tukka ei oikein jaksa kihartua pelkillä aineilla, joten ei mainittavaa tehoa. Muotoilutehoa on aika paljon, joten hiukset jäävät vähän korppuisiksi. En sitten, jos föönailisi aineen kosteaan tukkaan. Omassa kokeilussa suihkin kuivaan tukkaan ja annoin kuivua vapaasti.

Käytän varmaan pullon loppuun kampauksen pohjana. Antaa kuitenkin kivaa rakennetta! Plussaa tulee myös siitä, että aine lähti harjaamalla aikas hyvin, eikä tehnyt tukkaa likaisen tuntuiseksi, mitä useimmat aineet tekee.

Ostin samalla reissulla myös muotoiluvoiteen, mutta siitä ei ole vielä ehtinyt kertymään kovinkaan kummoisia kokemuksia.

Vs: Freeman

Lähetetty: 12 Loka 2007, 00:22
Kirjoittaja Eleonora
Mä tykkään itse tosi paljon Massive Moisture-sarjan 3-minute conditionerista. Mulla ainakin kosteuttaa ja jämäköittää tukkaa ja se on pitkään ihanan tuuhea, sileä ja hyvän tuntuinen. Myös Overboard&shine-hoitiksesta tykkään kamalasti.

Jännä, koska olen luullut että mulla on tosi vaativa tukka. Muille ei käy mutta minulle kyllä :)

Vs: Freeman

Lähetetty: 13 Loka 2007, 18:21
Kirjoittaja Humppasusi
Tykkään kovasti freemanin hoitoaineista, mutta shampoot ei oikein sytytä. Liian peseviä. Hoitoaineita ostan varmasti lisää.

Tässä vaan edelleen odottelen, että freemanin sulfaatittomat tuotteet rantautuvat suomeen ::)

Vs: Freeman

Lähetetty: 13 Loka 2007, 22:08
Kirjoittaja Shi Shi
Tykkään minäkin Freemanin hoitiksesta. Mulla ei ole kuin Papaya & Awapuhi, jonka ostin alunperin CO:a varten, mutta joka osoittautui toimivammaksi ihan tavallisena huuhdeltavana hoitoaineena. Latvoillehan toi ei tietenkään riitä, mutta muuten varsin toimivaa tavaraa. Jättää tukan kiiltäväksi, hieman jämäkämmäksi ja tuuheaksi. Kourallinen menee kerralla, mutta menköön. Sen verran halpaa on kumminkin.  ;D

Vs: Freeman

Lähetetty: 13 Tammi 2008, 19:08
Kirjoittaja mois
Suunnilleen vuosi sitten ostin Papaya & Lime Overboard Shine Shampoota ensimmäistä kertaa ja tykkäsin siitä kovasti. Koostumus oli sellaista "hyytelömäistä" ja väriltään vaaleankeltaista. Ostin sitä muutaman kerran, mutta sen myyminen lopetettiin täällä missä asun.

No, ostin pari viikkoa sitten taas tuota samaa shampoota Turusta, mutta koostumus olikin ihan erilaista! Väriltään se on vaalean vihreää, eikä yhtään sellaista hyytelömäistä, kuten ennen, vaan paljon juoksevampaa ??? Muutenkin paljon huonompaa kuin mitä ennen olin ostanut, kuivatti kauheesti hiuksia.. Onko tuon koostumus sitten muuttunut vai sainko viallisen tuotteen..??

Vs: Freeman

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 19:37
Kirjoittaja Hallonnikas
^ Ei oo viallinen, koska mun shampooni on ihan samanlaista vihreää mönjää. Tuntuu kuivattavan kovin, mutta eipä mun käytössä paljoa haittaa koska käytän sitä niin harvoin. Tuoksuu kyllä ihanalle.. tulee mieleen lapsuudesta tuttu vihreänvärinen limujää. :P

Vs: Freeman

Lähetetty: 14 Tammi 2008, 22:47
Kirjoittaja mois
No joo, niin kyllä arvelinkin, mutta en vain olisi halunnut uskoa että lempparishampooni on vaihdettu tommoseen paljon huonompaan :'(

Vs: Freeman

Lähetetty: 05 Touko 2008, 12:15
Kirjoittaja Neriana
Siis hetkinen.. Mistä näitä saa? Vain Sokoksilta? Meillä kun lähin Sokos niin julmetun kaukana :(


Vs: Freeman

Lähetetty: 05 Touko 2008, 15:47
Kirjoittaja Kähmäräpälä
Mä olen muistaakseni bongaillut Freemanin tuotteita myös Anttilasta.

Vs: Freeman

Lähetetty: 10 Touko 2008, 22:09
Kirjoittaja Auringonkukka
^Mä oon kanssa ihan Anttilassa pyörittelyt pulloja viimeksi tänään käsissäni joten saa muualtakin kuin Sokoksesta. En sitten tiedä olisiko Sokoksen tapaisessa kaupassa valikoimaa vähän enempi.

Vs: Freeman

Lähetetty: 11 Touko 2008, 10:30
Kirjoittaja tiita
Ainakin täällä Anttilasta löytyy vaan kuorinnat ja vartalovoiteet. Sokokselta sitten niiden lisäksi hiustuotteet.

Onko kukaan muuten kokeillut tuota Volumizing Sprayta? Tuuheuttaako lainkaan? Alkoholittomana kiinnostaisi, en vaan vielä ole kehdannut ostaa, kun noita föönausaineita on tuolla vielä riittämiin käytettävänä :)

Vs: Freeman

Lähetetty: 21 Heinä 2008, 13:25
Kirjoittaja Jouana
^ Ostin äsken tuon freemanin swell volumizing sprayn kun oli halvennuksessa sokoksella. Mun kutrit on sen verran itsepäistä sorttia että kovin kevyillä tököteillä ne ei tee muuta kuin naura mulle päin naamaa. Eli mulla on hiukan epäilyttävät fiilikset tämän sprayn suhteen, mutta kerron sitten lisää kun olen testannut tuon.

Freemanin tuoksut on kyllä ihan miun maun mukaisia - vähän tigimäisiä, joiden tuoksuja raaakastan!  :-*

Edit. Eli nyt on testattu. CO-pesun (freemanin shine ha) jälkeen suihkuttelin ihan reippaasti Swell´iä pyyhekuiviin hiuksiin kauttaaltaan, puristelin välillä ja nostin hiuksia kuivumisen aikana. Loppuvaiheessa kevyt föönaus. Koostumus oli paksumpi kuin olin odottanut. Tuoksu aivan ihana! Tosin se ei jää hiukseen pidemmäksi aikaa, mikä ei sinänsä ole huono asia koska käytössä on yhtäaikaa niin monta eri tököttiä. Pito ei mitenkään päätä huimannut, toisaalta ei se jäänyt yhtään heikommaksi kuin vaikkapa wellan shockwave boost-it-geelispraylla.
En tosiaan osaa sanoa kuinka paljon oli onnistuneen pesun vaikutusta ja kuinka paljon tämän Swellin, mutta lopputulokseen olin tyytyväinen - hain siis luonnollista lopputulosta ilman mitään superpitoa. Ja mun kutrini on todella vaikeat saada kuriin yleensäkään muotoilutuotteilla. Ehdottomasti jatkan käyttöä, koska tuote on alkoholiton (alkoholi kuivattaa erittäin tehokkaasti ja nopeasti mun kutreja!). Lämpösuojanpuute ei mua haittaa koska latvat voi suojata muilla aineilla.

Vs: Freeman

Lähetetty: 01 Tammi 2009, 13:22
Kirjoittaja nelma
Vitsi että mun ennen niin tuuheat ja ilmavat hiukset on päässeet kestolatistumaan.  :-\ No on niistä kyllä tullut selvästi parempikuntoisemman näköisetkin, mutta tuuheutta kaipaisin. Käytössä on nyt XZ Xylitol-shampoo ja mietin että sopisikohan Freemanin tuuheuttava sen rinnalle? Freemanin tuuheuttavan hoitotehoja on täällä tunnuttu vähän epäilevän, mutta xylitol sh on kuitenkin aika mieto...

Vs: Freeman

Lähetetty: 12 Tammi 2009, 14:46
Kirjoittaja nelma
Hei onko Freemanien myynti lopetettu Sokoksilla? Apuaa... Mistä Freemanin hiustuotteita vielä sitten saa? Anttilakin tarkistin.

Vs: Freeman

Lähetetty: 30 Tammi 2009, 14:07
Kirjoittaja Merial
^ Itse säikähdin kanssa samaisen huomattuani ja lähetin viestiä Sunrise Cosmeticsille, josta vastattiin näin:
Hei
Olet tiedustellut Freemanin Papaya-sarjan hoitoaineista.
PRISMA-tavarataloihin toimitamme Freemanin kiiltoa lisäävää shampoota + hoitoainetta ja
kosteuttavaa shampoota + hoitoainetta.
Valitettavasti emme tiedä missä Prismoissa tuotteet ovat, sillä toimitamme ne heidän
keskusvarastoonsa.
Tuote kuuluu myös Veljekset Keskisen valikoimiin (Tuurissa).
Sokos ei ottanut enää Freemanin shampoita valikoimiinsa,
mutta vartalonhoitotuotteet löytyvät edelleen...
Harmillista, sillä Overboard Shine Conditioner ehti olemaan monen putilon verran vakkarihoitoaineeni eikä tällä hetkellä ole tiedossani yhtään toista samanlaista tuotetta, millä saisin vastaavan tuloksen aikaiseksi.

No mutta jos tästä jotain posiitivista pitää löytää niin ainakin sen, että nyt on ihan hyväksytty syy tällä hetkellä ostaa läjäpäin uusia hoitoaineita testattavaksi. ;D

Vs: Freeman

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 15:52
Kirjoittaja lenskis
itse ainakin tässä vähän aikaa sitten näin freemanin hiustuotteita turussa, wiklundin sokoksella?

Vs: Freeman

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 15:57
Kirjoittaja Pähkinä
^ Turunkaan Sokoksella ei ole enää hiutuotteita, vain kasvojen- ja vartalonhoitotuotteita. Kysellytkin olen, mutta eivät kuulu enää valikoimiin.

Vs: Freeman

Lähetetty: 02 Touko 2009, 13:30
Kirjoittaja ribald
Ostin Tallinnasta Moisture Sea Kelp- hoitoaineen ihan sen pyörryttävän hyvän tuoksunsa vuoksi. Shampoon jälkeen ei kyllä meikäläisen kärähtänyttä lettiä paljoa auta, mutta aion kokeilla sitä CO-pesuun (jonka bongasin eilen täältä, eli en ylipäätänsä ole kokeillut vielä), luulisi olevan ihan ok, kun ei sisällä silikonia.
Ainiin, laitoin sitä mun mustalle koiralle pesun jälkeen, kun oli sopivasti hollilla kylppärissä, ja tuli kyllä kiiltävä turkki xD Mutta sitä ei olekaan käsitelty, toisin kuin omaa pehkoparkaa... :)

Vs: Freeman

Lähetetty: 22 Kesä 2009, 18:33
Kirjoittaja Maii*
Nyt Sokoksen valikoimassa Freemanin hiustenhoitotuotteita, ainakin näin alen aikaan. Kaikki myynnissä olleet tuotteet (shampoita ja pari muotoilutuotetta) maksoivat 3€.

Vs: Freeman

Lähetetty: 26 Huhti 2010, 15:48
Kirjoittaja mursuke
Uudesta Prismasta ei harmikseni Freemanin hiustenhoitotuotteita löytynyt, mutta ajattelin, että uutukainen on vain kooltaan pienempi, eikä siksi ottanut Freemania valikoimiinsa. Isoksi nyyhkyksi myöskään suuremmasta Prismasta ei enää Freemania löytynyt ja maahantuoja vastasi tiedusteluuni seuraavaa:

Hei
Kiitos kyselystäsi. Aikaisemmin Freemanin shampoot
kuuluviat Sokos- ja Prisma- tavaratalojen valikoimiin, mutta
nähtävästi pienen kysynnän vuoksi ei enää vuoden 2009 jälkeen.
Meiltä voi tilata suoraan vielä mitä varastossamme on, eli
5850 Kiiltoa lisäävä shampoo 400 ml
5851 Kosteuttava shampoo  400 ml
5854 kiiltoa lisäävä hoitoaine 400 ml
5855 Kosteuttava hoitoaine 150 ml
a´-hinta  3,90 + alv 22%  = 4,75 eur/kpl
Pienin myyntierä 6 kpl/tuote.
Lisäksi postituskulut + postiennakkomaksu
toteutuneiden kulujen mukaan.
Ystävällisin terveisin
Sunrise Cosmetics

Vs: Freeman

Lähetetty: 26 Huhti 2010, 15:52
Kirjoittaja Sinimusta
^Minä olen ainakin Citymarketista ostanut Freemania ja viimeksi kaksi viikkoa takaperin ainakin niitä siellä vielä oli. :P

Vs: Freeman

Lähetetty: 26 Huhti 2010, 16:38
Kirjoittaja kuku
^Täälläkin (jyväskylä) myydän Cittarissa Freemania! Tosin vain kiilto hoitoaineitta ja shampoota.

Vs: Freeman

Lähetetty: 26 Huhti 2010, 17:08
Kirjoittaja -Mansikka_
Jyväskylän anttilassa havaittu myös muutama hiustuote kyseiseltä merkiltä.
En kerennyt tarkemmi katsella,hylly näytti aika tyhjältä (juurekset käyny urakalla vissiin  :O )

Vs: Freeman

Lähetetty: 13 Huhti 2011, 00:01
Kirjoittaja SlowCheetah
Näin tänään Tampereen Sokoksella Freemanin hiustenhoitojuttuja, pari shampoota ja Papaya & lime Shine conditionerin.  Tuo hoitis oli ihan pakko ostaa kun kerranki sellasen bongasin.  :D Vertasin tuon ja täällä ketjussa aiemmin puhutun Overboard shine -ha:n INCI-listoja, niin aika samoilta näyttivät paitsi jotkut aineet olivat vähän eri järjestyksessä.

Kokeilen tätä huomenissa ja katotaan miten pelittää. Toiveet on kyl aika korkealla; tää ois vaan niin halpa, hyväntuoksunen ja eläinkokeeton hoitis, että toivottavasti toimii minun hiuksistossa.

Vs: Freeman

Lähetetty: 14 Huhti 2011, 23:07
Kirjoittaja elämänkevät
Klåparen kirjoitti: Näin tänään Tampereen Sokoksella Freemanin hiustenhoitojuttuja, pari shampoota ja Papaya & lime Shine conditionerin.  Tuo hoitis oli ihan pakko ostaa kun kerranki sellasen bongasin.  :D Vertasin tuon ja täällä ketjussa aiemmin puhutun Overboard shine -ha:n INCI-listoja, niin aika samoilta näyttivät paitsi jotkut aineet olivat vähän eri järjestyksessä.

Kokeilen tätä huomenissa ja katotaan miten pelittää. Toiveet on kyl aika korkealla; tää ois vaan niin halpa, hyväntuoksunen ja eläinkokeeton hoitis, että toivottavasti toimii minun hiuksistossa.


Meinaatko parilla shampoolla et Tampereen sokkarilla oli kahta erilaista Freemanin shampoota vai että ostit kaks niitä Papaya juttua? Loistan taas älykkyydelläni, sori!  :O oon siis vaan elänyt siinä uskossa että niitä on vain yhtä tyyppiä sielä.

Vs: Freeman

Lähetetty: 15 Huhti 2011, 01:32
Kirjoittaja SlowCheetah
^Hups, tuli kirjoitettua vähän epäselvästi, sori! Niin tarkotin alunperin että hyllyssä oli kahta erityyppistä shampoota ja yhtä lajia hoitoainetta (jota siis ostin). Sielä oli kahdessa rivissä niitä shampoita, joten oletin vain että olisivat erilaisia. Mutta nyt ku tarkemmin ajattelen, saattoivat hyvinkin olla samaa tuotetta, en vaan kunnolla kiinnittänyt huomiota ku hoitsikka oli tärkein.  ;D

Tuosta Papaya & lime -ha:sta ei vielä yhden kokeilun perusteella hirveästi ole sanottavaa. Pesin Urtekramin No perfume -shampoolla, joka aina takuttaa jonkin verran, ja laitoin tuota hoitsikkaa saunan ajaksi muhimaan. Takut selvisivät melko hyvin, mutta tulos ei kuitenkaan ollut mitenkään erityisen hoidetun/kosteutetun tuntuinen. Pitää vielä testata eri shampoon kanssa ja eri vaikutusajalla. Saattaa kuitenkin olla ettei tuossa hoitotehot riitä mun blondattuihin hiuksiin.

Vs: Freeman

Lähetetty: 15 Huhti 2011, 09:01
Kirjoittaja Retro
^ Mä olen käyttänyt Papaya&lime-hoitista lähinnä co-pesuissa, kun ei shampoon jälkeen käytettynä tuntunut tekevän ihmeitä, ei käsiteltyyn tai nyt vähemmän käsiteltyyn tukkaankaan. Ihan ok tuote, mutta tuskin tulee ostettua uudelleen.

Vs: Freeman

Lähetetty: 17 Huhti 2011, 20:19
Kirjoittaja Missy
Mä ostin tuon papaya & lime -hoitsikan 3+1 päiviltä, muita merkin hoitiksia en silloin edes nähnyt vaikka erilaisia shampoita oli. Oon samaa mieltä edellisten kanssa, ei tuo kovin kummoiselta aineelta vaikuta, ainakaan mun kuiviin ja karheisiin hiuksiin. Oon käytellyt muiden hoitisten kanssa, tuskin hankin uudelleen.

Vs: Freeman

Lähetetty: 19 Huhti 2011, 23:29
Kirjoittaja elämänkevät
Löysin Tampereen sokkarilta vaan tuota papaya & lime shampoota  :-\  Mistähän muualta noita voisi metsästää, vai joudunko odottelemaan seuraavia 3+1 päiviä...?

Vs: Freeman

Lähetetty: 20 Huhti 2011, 08:40
Kirjoittaja Sinimusta
^Citymarketeista on ainakin aikasemmin saanut  :)