Freeman

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja nelma »

Vitsi että mun ennen niin tuuheat ja ilmavat hiukset on päässeet kestolatistumaan.  :-\ No on niistä kyllä tullut selvästi parempikuntoisemman näköisetkin, mutta tuuheutta kaipaisin. Käytössä on nyt XZ Xylitol-shampoo ja mietin että sopisikohan Freemanin tuuheuttava sen rinnalle? Freemanin tuuheuttavan hoitotehoja on täällä tunnuttu vähän epäilevän, mutta xylitol sh on kuitenkin aika mieto...
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja nelma »

Hei onko Freemanien myynti lopetettu Sokoksilla? Apuaa... Mistä Freemanin hiustuotteita vielä sitten saa? Anttilakin tarkistin.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Merial »

^ Itse säikähdin kanssa samaisen huomattuani ja lähetin viestiä Sunrise Cosmeticsille, josta vastattiin näin:
Hei
Olet tiedustellut Freemanin Papaya-sarjan hoitoaineista.
PRISMA-tavarataloihin toimitamme Freemanin kiiltoa lisäävää shampoota + hoitoainetta ja
kosteuttavaa shampoota + hoitoainetta.
Valitettavasti emme tiedä missä Prismoissa tuotteet ovat, sillä toimitamme ne heidän
keskusvarastoonsa.
Tuote kuuluu myös Veljekset Keskisen valikoimiin (Tuurissa).
Sokos ei ottanut enää Freemanin shampoita valikoimiinsa,
mutta vartalonhoitotuotteet löytyvät edelleen...
Harmillista, sillä Overboard Shine Conditioner ehti olemaan monen putilon verran vakkarihoitoaineeni eikä tällä hetkellä ole tiedossani yhtään toista samanlaista tuotetta, millä saisin vastaavan tuloksen aikaiseksi.

No mutta jos tästä jotain posiitivista pitää löytää niin ainakin sen, että nyt on ihan hyväksytty syy tällä hetkellä ostaa läjäpäin uusia hoitoaineita testattavaksi. ;D
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
lenskis

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja lenskis »

itse ainakin tässä vähän aikaa sitten näin freemanin hiustuotteita turussa, wiklundin sokoksella?
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

^ Turunkaan Sokoksella ei ole enää hiutuotteita, vain kasvojen- ja vartalonhoitotuotteita. Kysellytkin olen, mutta eivät kuulu enää valikoimiin.
ribald

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja ribald »

Ostin Tallinnasta Moisture Sea Kelp- hoitoaineen ihan sen pyörryttävän hyvän tuoksunsa vuoksi. Shampoon jälkeen ei kyllä meikäläisen kärähtänyttä lettiä paljoa auta, mutta aion kokeilla sitä CO-pesuun (jonka bongasin eilen täältä, eli en ylipäätänsä ole kokeillut vielä), luulisi olevan ihan ok, kun ei sisällä silikonia.
Ainiin, laitoin sitä mun mustalle koiralle pesun jälkeen, kun oli sopivasti hollilla kylppärissä, ja tuli kyllä kiiltävä turkki xD Mutta sitä ei olekaan käsitelty, toisin kuin omaa pehkoparkaa... :)
Maii*
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 30 Joulu 2008, 23:41

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Nyt Sokoksen valikoimassa Freemanin hiustenhoitotuotteita, ainakin näin alen aikaan. Kaikki myynnissä olleet tuotteet (shampoita ja pari muotoilutuotetta) maksoivat 3€.
Viimeksi muokannut Maii*, 22 Kesä 2009, 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mursuke

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja mursuke »

Uudesta Prismasta ei harmikseni Freemanin hiustenhoitotuotteita löytynyt, mutta ajattelin, että uutukainen on vain kooltaan pienempi, eikä siksi ottanut Freemania valikoimiinsa. Isoksi nyyhkyksi myöskään suuremmasta Prismasta ei enää Freemania löytynyt ja maahantuoja vastasi tiedusteluuni seuraavaa:

Hei
Kiitos kyselystäsi. Aikaisemmin Freemanin shampoot
kuuluviat Sokos- ja Prisma- tavaratalojen valikoimiin, mutta
nähtävästi pienen kysynnän vuoksi ei enää vuoden 2009 jälkeen.
Meiltä voi tilata suoraan vielä mitä varastossamme on, eli
5850 Kiiltoa lisäävä shampoo 400 ml
5851 Kosteuttava shampoo&nbsp; 400 ml
5854 kiiltoa lisäävä hoitoaine 400 ml
5855 Kosteuttava hoitoaine 150 ml
a´-hinta&nbsp; 3,90 + alv 22%&nbsp; = 4,75 eur/kpl
Pienin myyntierä 6 kpl/tuote.
Lisäksi postituskulut + postiennakkomaksu
toteutuneiden kulujen mukaan.
Ystävällisin terveisin
Sunrise Cosmetics
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Minä olen ainakin Citymarketista ostanut Freemania ja viimeksi kaksi viikkoa takaperin ainakin niitä siellä vielä oli. :P
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja kuku »

^Täälläkin (jyväskylä) myydän Cittarissa Freemania! Tosin vain kiilto hoitoaineitta ja shampoota.
2a F ii – Iho: kuiva
-Mansikka_
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 09 Loka 2009, 13:30

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja -Mansikka_ »

Jyväskylän anttilassa havaittu myös muutama hiustuote kyseiseltä merkiltä.
En kerennyt tarkemmi katsella,hylly näytti aika tyhjältä (juurekset käyny urakalla vissiin&nbsp; :O )
SlowCheetah
Haiven
Haiven
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 19:29

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja SlowCheetah »

Näin tänään Tampereen Sokoksella Freemanin hiustenhoitojuttuja, pari shampoota ja Papaya & lime Shine conditionerin.&nbsp; Tuo hoitis oli ihan pakko ostaa kun kerranki sellasen bongasin.&nbsp; :D Vertasin tuon ja täällä ketjussa aiemmin puhutun Overboard shine -ha:n INCI-listoja, niin aika samoilta näyttivät paitsi jotkut aineet olivat vähän eri järjestyksessä.

Kokeilen tätä huomenissa ja katotaan miten pelittää. Toiveet on kyl aika korkealla; tää ois vaan niin halpa, hyväntuoksunen ja eläinkokeeton hoitis, että toivottavasti toimii minun hiuksistossa.
elämänkevät
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 81
Liittynyt: 20 Maalis 2011, 13:22

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja elämänkevät »

Klåparen kirjoitti: Näin tänään Tampereen Sokoksella Freemanin hiustenhoitojuttuja, pari shampoota ja Papaya & lime Shine conditionerin.&nbsp; Tuo hoitis oli ihan pakko ostaa kun kerranki sellasen bongasin.&nbsp; :D Vertasin tuon ja täällä ketjussa aiemmin puhutun Overboard shine -ha:n INCI-listoja, niin aika samoilta näyttivät paitsi jotkut aineet olivat vähän eri järjestyksessä.

Kokeilen tätä huomenissa ja katotaan miten pelittää. Toiveet on kyl aika korkealla; tää ois vaan niin halpa, hyväntuoksunen ja eläinkokeeton hoitis, että toivottavasti toimii minun hiuksistossa.


Meinaatko parilla shampoolla et Tampereen sokkarilla oli kahta erilaista Freemanin shampoota vai että ostit kaks niitä Papaya juttua? Loistan taas älykkyydelläni, sori!&nbsp; :O oon siis vaan elänyt siinä uskossa että niitä on vain yhtä tyyppiä sielä.
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.
SlowCheetah
Haiven
Haiven
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 19:29

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja SlowCheetah »

^Hups, tuli kirjoitettua vähän epäselvästi, sori! Niin tarkotin alunperin että hyllyssä oli kahta erityyppistä shampoota ja yhtä lajia hoitoainetta (jota siis ostin). Sielä oli kahdessa rivissä niitä shampoita, joten oletin vain että olisivat erilaisia. Mutta nyt ku tarkemmin ajattelen, saattoivat hyvinkin olla samaa tuotetta, en vaan kunnolla kiinnittänyt huomiota ku hoitsikka oli tärkein.&nbsp; ;D

Tuosta Papaya & lime -ha:sta ei vielä yhden kokeilun perusteella hirveästi ole sanottavaa. Pesin Urtekramin No perfume -shampoolla, joka aina takuttaa jonkin verran, ja laitoin tuota hoitsikkaa saunan ajaksi muhimaan. Takut selvisivät melko hyvin, mutta tulos ei kuitenkaan ollut mitenkään erityisen hoidetun/kosteutetun tuntuinen. Pitää vielä testata eri shampoon kanssa ja eri vaikutusajalla. Saattaa kuitenkin olla ettei tuossa hoitotehot riitä mun blondattuihin hiuksiin.
Retro

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Retro »

^ Mä olen käyttänyt Papaya&lime-hoitista lähinnä co-pesuissa, kun ei shampoon jälkeen käytettynä tuntunut tekevän ihmeitä, ei käsiteltyyn tai nyt vähemmän käsiteltyyn tukkaankaan. Ihan ok tuote, mutta tuskin tulee ostettua uudelleen.
Vastaa Viestiin