Freeman

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja naanna »

Ostin Sokosen alesta Freemanin papaya sh:n ja ha:n ja täytyy sanoa, että oli iso pettymys! Hoitoaine jätti hiukset jotenkin tahmeiksi ja vaikka purkeissa lukee "color save" niin tuntu, että väriä lähti yhdelläkin pesulla aivan valtavasti. Nyt on sitten kaksi 500ml: purkkia, joita tuskin tulee enää koskaan käytettyä. Täytyy varmaan laittaa vahinko kiertämään ja lahjottaa purkit eteenpäin...
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Hue »

Mä olen tykännyt overboard & shine conditionerista tosi paljon CO-pesuissa. Se on riittoisaa ja sitä voi tuhlaillakin mielin määrin, koska on niin edullista. Mulle tulee ilmavat ja pehmeät hiukset kun teen CO-pesun tuolla. Ei sen hoitotehot taida shampoo pesun jälkeen riittääkkään, niin olen käyttänyt ainoastaan CO:ssa (Olen kyllä tainnut kerran kokeilla shampoo pesun jälkeen, tuli kyllä ilmavat hiukset ja melko pehmoiset, mutta latvat hapsoittivat).
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Tänään kokeilin High Tide Volume- hoitoainetta hennan poishuuhtelemiseen ja se oli huomattavasti mielyttävämpi kun Overboard shine. Parempi tuoksu, ei saanut päänahkaa syhyään eikä hiukset tunnu oudoilta nyt jälkeenpäin. Tätä voin tähän käyttötarkoitukseen ostaa uudelleen kun tää pullo loppuu.

Edit: perun sanani. Mun päänahka-parka! Mutta voi olla että se hoitoaine vaan kuivattaa, sehän on tuuheuttava hoitoaine...
Viimeksi muokannut Mirkka, 19 Tammi 2007, 18:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Piu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 341
Liittynyt: 04 Helmi 2007, 13:18

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Piu »

Mä oon ollut tästä aamusta asti aivan rakastunut tohon overboard & shine hoitikseen. Eilen käytin sitä toistamiseen voimakkaasti pesevän sh:n jälkeen eikä hiukset kuollu. Kourallisen sitä kyllä saa laittaa ja hieroskella kunnolla hiuksiin mut mä tykkään kun se sillain jännästä kuohuaa hiusten seassa, jotenkin vaahtoaa, vaikea selittää. Ostin tuon ihan vaan CO-tarkoituksiin ja hyvin se toimii siinäkin mutta laiskuuksissani olen ottanut sen muuhunkin käyttöön. Laiskuudella tarkoitan tässä sitä, että kalliiden aineiden kanssa on jotenkin tarkemmat rituaalit kun tuota puolestaan saa heittää ihan rennolla kädellä päähän. Tuoksukin on mukavaa vaihtelua esim. K-pakin ällöbanskuun.
Aamulla kun heräsin niin heti hipelöin hiuksiani ja ne oli niiin pehmeät, ihanaa. Valitettavasti en vaan usko, että tämä suhde kestää mutta nautitaan nyt niin kauan kun on kestääkseen  ;)
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Freeman Papaya & Mango 3 minuutin tehohoito on täysin mitäänsanomatonta mun tukalle. Sama kuin ei olisi laittanut hoitista ollenkaan. Outoa, sillä yleensä mun tukka on hyvin "salliva" ja kaikkiruokainen tehisten suhteen.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Käväisin freemanin sivuilla, ja uutuuksia olivat mm. sulfaatiton sh ja ha! :o Niitä suomeen ja sassiin!

http://www.freemanbeauty.com/portal/store/store.asp?opena=2806&nproducttypeid=2806
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Säde »

^ Vautsi, onpa kiinnostava uutuus. Varsinkin shampoota tekisi mieli kokeilla. Tulisipa pian. Sanokaapa jos näette kaupoissa niin minä rynnistän ostamaan  :)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Humppasusi kirjoitti: Käväisin freemanin sivuilla, ja uutuuksia olivat mm. sulfaatiton sh ja ha! :o Niitä suomeen ja sassiin!

http://www.freemanbeauty.com/portal/store/store.asp?opena=2806&nproducttypeid=2806
Jei! Näitä suomeen ja äkkiä. Just yks päivä mietin, että miksei marketeista saa sulfaatitonta shampoota.. Mopin hydrating kohta loppuu, joten Freemania voisi ostaa tilalle, jos se joskus Suomeen asti rantautuu.. Toivossa on hyvä elää  ::)
LadyRaven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 318
Liittynyt: 07 Huhti 2007, 17:34

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja LadyRaven »

Kuinkahan monta kertaa mä olen hiplannut noita Freemanin purkkeja, mutta ostamatta jäänyt aina. Jotenkin tulee aurinkorasvat mieleen niistä.  ;D 
Only death is real.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Näin tänään sokoksella freemanin kiharasuihkeen, volyymisuihkeen, suoristusvoiteen ja vahan. Suihkeet olivat alkoholittomia, muiden incejä en sen tarkemmin katsonut. Näyttivät kyllä ihan kivoilta tuotteitla. Viitisen euroa maksoivat.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

^ Freemanin tuotteet (muutkin kuin hiustuotteet) ovat nyt heinäkuussa tarjouksessa Sokoksilla, tosin vain S-kortilla. Tuossa tarjouslehtisessä lukee, että hiustenhoitotuotteet maksavat 3,60 e/kpl, mutta kuvassa on sampoon ja hoitisten seurana myös nuo suihkeet, muotoiluvoide ja vaha, eli todennäköisesti tarjous koskee myös niitä.
1c M ii, tjsp
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Nyt olen mäkin vihdoin päässyt testailemaan Papaya-sarjaa kun ostin äidille alesta Freeman-purkkeja.  ;D (Hiustuotehamsterin kultainen sääntö; jos et voi ostaa itsellesi, osta lahjaksi jollekulle läheiselle jonka luona pääset tuotetta testaamaan!  ;))

Testattuna on Papaya & Mango Massive Moisture -shampoo ja -"tehohoito" sekä Papaya & Lime Overboard Shine -hoitis. MM-shampoo on ihan peruskamaa; pesee narskuvan puhtaaksi mutta ei takuta pituuksia älyttömästi. Kivan tuoksun ja silikonittomuuden vuoksi voisin ottaa ihan säännölliseen käyttöön. MM "tehohoito" ("3 Minute Conditioner") ei ole kyllä mistään kotoisin. Melkein pystyin sen jo arvaamaan ei-voidemaisesta koostumuksesta; lirut, geelimäiset hoitoaineet harvemmin toimii tässä tukassa. Sanoisin samaa kuin sininen kissa, eli tuntui kuin hoitista ei olisi laittanut ollenkaan. Buuu! Overboard Shine -hoitis toimikin yllättäen paremmin, vaikka koostumus on sama liru. Ei mitään ihmeainetta, mutta silarittomat tuotteet on aina jees mun mielestä. Jännä juttu että paljon eri silikoneja sisältämä MM-hoitoaine jätti tukan paljon karheammaksi kuin silikoniton Overboard Shine.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Onkos joku jo ehtinyt tarkemmin tutkailemaan Freeman-muotoilujen sisältöjä? Erityisesti suoristusvoide kiinnostaisi. Olen yrittänyt etsiskellä XZ muotoiluvoiteelle korvaajaa, mutta onnettomin tuloksin. Yleensä sisältävät silikonia ja/tai alkoholia. Silikonia saa himpun verran ollakin ja alkoakin, kunhan ei ihan kolmen ensimmäisen joukosta löydy.

Nyt kun olisivat Sokoksella vielä tarjouksessakin, niin houkuttelisi kokeilla  ::)
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^ Suihkeet ainakin olivat täysin alkottomia. Suoristusvoide oli muistaakseni aika silikoninen. En ihan tarkalleen muista. Itseäkin vähän kiinnostaisi hankkia, vaikken hiuksiani pahemmin edes muotoile ::)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^ Kiitos! Täytyypä käydä vilkaisemassa, kun lähistölle pääsen. Suoristusvoiteessa on luvattu olevan paljon pitoa, joten jospa sillä saisi vähän pintapörröjä kuriin.

EDIT: Tänäänhän ne sitten tulivat Turun Wiklundilla vastaan ja mukaan lähti Moisture Plus Glassy Anti-frizz cream ja Surf´s up curl enhancing spray. Tuoksuvat hedelmäiselle, muuta kokemusta ei vielä ole. Huomenna pesun jälkeen sitten. Incit laitan omaan ketjuun.
Viimeksi muokannut Hermione, 15 Heinä 2007, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Vastaa Viestiin