Freeman

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Supervixen kirjoitti: Haluan kysyä ihmisten kokemuksia Freemanin  Papaya&Mango-sarjasta.
Mulla on ko. shampoo ja hoito. Tuoksuthan niissä on ihanat ja shampoo on kivan pesevä, mut hoitoaineesta en oikein välitä. Se jättää jotenkin tahmaisen olon hiuksiin. En olekaan pitkään aikaan sitä käyttänyt, jospa toimisi paremmin...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
erksu

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja erksu »

Omistan kanssa Papaya&mango sarjasta tuon Massive Moisture shampoon sekä "3 minuutin tehohoitoaineen", joka on tosin jo loppunut...
Shampoo on mukavan pesevää, mutta jätti ehkä vähän turhan karheaksi. Hoitoaine hyvä, kosteuttava. Tuoksu kummassakin plussa, sekä silikonittomuus :)

Kiinnostuin itsekin noista muotoilutuotteista mitä Sokokselta löysin (erityisesti siitä muotoilusuihkeesta). Tarjouksessakin vielä 4€ (norm. 5,50€) Plussana alkoholittomuus!

Jostain kumman syystä aina vetänyt puoleensa noi Freemanin putilot, houkuttelevan raikkaan näköisiä...  ::)


Muoks. Kiitos Vivi, minä kun luulin, että Freemanin kaikki tuotteet ovat silikonittomia, kun on muutenkin tälläinen "eläinystävällinen" merkki (liittyy...) ???  Jatkossa täytyy ehkä lukea noi tuoteselosteet tarkemmin... 
Viimeksi muokannut erksu, 10 Elo 2006, 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Massive moisture 3-minuutin tehohoidossa on silikonia, vaikka muissa Papaya sarjan jutuissa ei muistaakseni ole. En oo ihan varma tarkoititko erksu sitä.
Oma väri takaisin.
erksu

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja erksu »

No niin, jonkun piti se riski ottaa, elikä ostin tänään tuon muotoilusuihkeen  :P
Pari testi suihkausta tein, ainakin ihana tuoksu. Käyttö siis kosteisiin hiuksiin ja sitten föönillä pää alaspäin. Huomenna näämme tarkemmin...
-tiina-
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 10:40

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

No Erksu,kuinka se suihke on pelittäny?
Saakohan noita Freemaneita Ylivieskan Kärkkäiseltä?
erksu

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja erksu »

anteeksianteeksianteeksi kun tämä vastaaminen vähän viipyi  ;D
Elikkä, tuota tuuhennusnestettä kokeilin ja kosteisiin hiuksiin lisäilin sitä aina. Kovinkaan suurta eroa en huomannut, tuuheutti latvoja, muttei tyveä oikein. Jos aikaa olisi käyttänyt ja kunnolla sen föönin kanssa lärännyt niin olisi silloin tullut varmaan ihan mukava kuohkea lopputulos.
Ei tahmannut eikä latistanut hiuksia, mutta saattoi vähän korputtaa jos ei haronut kunnolla.
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Huoh. Täältäpäin ei tahdo mistään löytää Freemanin tuotteita ja just sain loppumaan 3 minute Massive Moisture-hoitiksen. Muitakin tuotteita olis kiva kokeilla, toi Overboard Shine Conditioner on ainakin ihan huippua tälle tukalle.

Löysin Sunrise Cosmeticsin ( maahantuoja ) sivuilta tietoa tästä:
http://www.sunrisecosmetics.fi/myyntipaikat.htm

Eli tehtaanmyymälä, jossa mm. Freemanin tuotteita, kaikkia tuotteita joita Sunrise Cosmetics tuo maahan. Ja jos tohon nettisivuun on uskomista niin myös poistoeriä ja näytteitä joita ei muualta löydä. Onko kukaan käynyt tuolla? Voisi joskus lähteä lauantai-ajelulle tohon suuntaan.... :) Tahtootahtootahtoo
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Tuota Papaya & Lime Overboar Shine Conditioneria olen muutamia kertoja käyttänyt ja tykkään tosi paljon. Ehdottomasti loistava hinta-laatusuhde ja ihana tuoksu. Kosteuttaa ja silottaa kohtalaisesti. Olen aina huuhdellut tosi huolimattomasti, niin että sitä on jäänyt tukkaan.

Muotoilutuotteista Papaya Anti-Frizz Greamia  mulla on ollut muutaman kuukauden. Pari kertaa olen kokeilut, mutta en tykännyt. Aluksi hiukset oli ihan hyvät, mutta latvat takuttuivat pahemmin kuin normaalisti. Ehkä lyhyille/puolipitkille saattaisi toimia. Ja ehkä mullakin, jos vielä uskaltaisin kokeilla. Tuoksuu kyllä ihanalta. Sisältää lähinnä silikoneja, siksi ihmettelin tuota takutusta.
Onko joku muu kokeillut tuota?
Viimeksi muokannut Vivi, 29 Syys 2006, 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oma väri takaisin.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Kaapin perältä löytyi pölyttynyt Freemanin Mega Shine Shampoo. Pesee ja vaahtoaa ihan hyvin, tuoksuu hyvältä ja jättää hiukset kivan siloisiksi. En vaan ole tätä Sokoksella aikoihin nähnyt.  :P Mango ja papaija - sarjaa taitaa olla.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Crysania
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 809
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 12:42

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Crysania »

-tiina- kirjoitti: No Erksu,kuinka se suihke on pelittäny?
Saakohan noita Freemaneita Ylivieskan Kärkkäiseltä?
Mä en oo ihan varma onko siellä enää niitä tukkajuttuja, kun viime aikoina oon kyllä saanut metsästää sieltä muita Freemanin juttuja kissojen ja koirien kanssa. Tai sitten vaikutelma vain johtuu siitä, että kaikki merkit on "kätevästi" siroteltuna ympäri kosmetiikkaosastoa. Tiedä sitten että onko ne poistumassa valikoimista siellä.

Mutta tänään vois käydä tiirailemassa samalla kun poikkis käy metsästämässä itselleen takkia niin vois itse salavaivihkaa hivuttautua shampoohyllylle. Kerron sitten, että miten on.

Siirsin ketjuun tulleen uuden kysymyksen ostopaikoista uuteen ostopaikkatiedusteluja-ketjuun: http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=42.msg152345#msg152345. Eli siellä voi jatkossa kysellä kaikkien tuotteiden ostopaikkoja. -Luomo-
Viimeksi muokannut Crysania, 06 Marras 2006, 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja marenki »

Olen nyt käyttänyt kahdesti sitä 3-min tehistä, eikä oikein vakuuta. Ekalla kerralla pesin Self Absorbedilla (kaksi vaahdotusta) ja vaikutusaika oli joku 3-5min. Tulos oli karhea, ja mun tukka ei siis ole KOSKAAN karhea. Nyt pesin XZ kosteuttavalla (yksi vaahdotus) annoin vaikuttaa saunassa jne, ainakin 20 minsaa. Nyt tukka ei ole niin karhea, mutta ei kyllä missään nimessä hyväkään, tahmeakin on, eli kyllä ne silikonit vaan tukassa tuntuu. Olen aika pettynyt jos en saa tuota paremmin toimimaan, kun Overboard shine-pikahoitis on aivan huippua tälle päälle.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Onko se tuuheuttava parempi CO-pesussa kuin kiillottava? Mietin, että ostanko nyt alennuksesta molempia vai vaan kiillottavaa. (Kiillottava ainakin toimiimulla CO:ssa ja pikahoitiksena.) Tai voihan tota tuuheuttavaakin yhden kokeeksi ostaa, ei se kalliskaan ole. Mulla ei ole ikinä ollut mitään tuuheuttavia, enkä oikein edes tiedä mitä ne tekee.  :-[
Oma väri takaisin.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Vivi kirjoitti: Onko se tuuheuttava parempi CO-pesussa kuin kiillottava? Mietin, että ostanko nyt alennuksesta molempia vai vaan kiillottavaa. (Kiillottava ainakin toimiimulla CO:ssa ja pikahoitiksena.) Tai voihan tota tuuheuttavaakin yhden kokeeksi ostaa, ei se kalliskaan ole. Mulla ei ole ikinä ollut mitään tuuheuttavia, enkä oikein edes tiedä mitä ne tekee.  :-[
Mulla ei oikein mitään muita hoitoaineita olekkaan kuin tuuheuttavia, ei siksi että uskoisin niiden tuuheuttavan mutta hiukseni meinaavat olla liian liukkaat ja jos on paljon hoitotehoja niin lätsähtävät helposti.

Minulla on nuo molemmat sekä tuuheuttava että kiiltoa antava eli papaya ja lime ja pidän enemmän tuosta ensimmäisestä.
Jopa kiiltoa antava tuntuu latistavan hiukseni enemmän kuin tuuheuttava vaikka niillä ei kuitenkaan taida kovin suurta eroa ollakkaan.
Tuoksut noissa muuten ovat aivan ihanat.

edit. hupsis onneksi huomasin virheeni eli tarkoitin siis awapuhi ja lime. Puhuin koko ajan papyasta ja limestä vaikka papayaahan noissa on molemmissa.

Viimeksi muokannut Jadele, 03 Tammi 2007, 14:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Aiemmin tykkäilin freemanin hoitsikoista satunnaisessa käytössä, mutta nyt kun olen olosuhteiden pakosta joutunut käyttämään niitä pidemmän aikaa joka pesussa, niin olen huomannut että hoitotehot eivät riitä alkuunkaan :-\ Tukka tuntuu todella kuivalta. Taidan käytellä hoitoaineet co-pesussa ja shampoot jonkun tehiksen kanssa.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Mä kokeilin ensimmäistä kertaa Overboard shine -hoitoainetta hennan poishuuhtelemiseen. Aivan hirveä lopputulos. Siis kyl se teki tehtävänsä, sillä sai hennan poispestyä, mutta näin kiillottomat ja muuten ihmeen tuntuiset mun hiukset ei oo ollut ties koska. Sitä paitsi päänahka ei tainnut tykätä. Tuntuu siltä että kutinaa alkaa ilmestyä... Ja kaiken lisäks haju o etova..
En osta toiste.
Vastaa Viestiin