Freeman

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja naanna »

^Joko ehdit kokeilemaan, Hermione? Tuota kiharasuihketta tänään pyörittelin käsissäni Sokoksella, mutta jäi vielä hyllyyn. Kiinnoastais kuitenkin kuulla siitä kokemuksia, varsinkin kun tuote on alkoholiton.
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja eOwyn »


^Minulla tuo kiharasuihke ei oikein toiminut, jotenkin ei tehnyt mitään havaittavaa, ehkä vähän pehmensi ja siloitti, ja kun vielä lisäsin kuivempiin hiuksiin myöhemmin, hiukset tulivat jotenkin veltoiksi. Ei ainakaan kihartumista mulla edistänyt. Ihana tuoksu tuossa kyllä on, poikkikselta tuli heti kehuja, että hiukset tuoksuvat erityisen ihanalta :)

Freemanin muotoilupomada ja Overboard Shine -hoitis ovat tähän asti olleet suosikit Freemaneista. OS sulkee hyvin hiuksen tehisten jälkeen, ja siinäkin on ihana hedelmäinen tuoksu. Pomadalla taas saa viimeisteltyä kampausta kivasti.
Euphoria

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minun mukaan lähtivät tänään Papaya and Mango Massive Moisture 3 Minute Conditioner sekä Defining Pomade. En ole vielä kokeillut kumpaakaan, mutta viimeistään huomenna saunassa kokeilen tuota tehohoitoa.  :D

Edit. Tuota pomadaa testasin illalla ja ihan hyvältä vaikutti  :).

Edit 2. Olen todella tyytyväinen tuohon muotoilupomadaan. Sillä saa hyvän pörrötukan ilman mineraaliöljyisiä vahoja  :-*.
Viimeksi muokannut Euphoria, 22 Heinä 2007, 18:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Naanna kirjoitti: ^Joko ehdit kokeilemaan, Hermione? Tuota kiharasuihketta tänään pyörittelin käsissäni Sokoksella, mutta jäi vielä hyllyyn. Kiinnoastais kuitenkin kuulla siitä kokemuksia, varsinkin kun tuote on alkoholiton.
Jeps, kokeilin. Voisin kuvitella, että jos on oikeasti kihara tukka tai ylipäänsä saa puristelemalla kiharaa, niin silloin tämä voisi olla ihan hyvä tuote. Mun tukka ei oikein jaksa kihartua pelkillä aineilla, joten ei mainittavaa tehoa. Muotoilutehoa on aika paljon, joten hiukset jäävät vähän korppuisiksi. En sitten, jos föönailisi aineen kosteaan tukkaan. Omassa kokeilussa suihkin kuivaan tukkaan ja annoin kuivua vapaasti.

Käytän varmaan pullon loppuun kampauksen pohjana. Antaa kuitenkin kivaa rakennetta! Plussaa tulee myös siitä, että aine lähti harjaamalla aikas hyvin, eikä tehnyt tukkaa likaisen tuntuiseksi, mitä useimmat aineet tekee.

Ostin samalla reissulla myös muotoiluvoiteen, mutta siitä ei ole vielä ehtinyt kertymään kovinkaan kummoisia kokemuksia.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Mä tykkään itse tosi paljon Massive Moisture-sarjan 3-minute conditionerista. Mulla ainakin kosteuttaa ja jämäköittää tukkaa ja se on pitkään ihanan tuuhea, sileä ja hyvän tuntuinen. Myös Overboard&shine-hoitiksesta tykkään kamalasti.

Jännä, koska olen luullut että mulla on tosi vaativa tukka. Muille ei käy mutta minulle kyllä :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Tykkään kovasti freemanin hoitoaineista, mutta shampoot ei oikein sytytä. Liian peseviä. Hoitoaineita ostan varmasti lisää.

Tässä vaan edelleen odottelen, että freemanin sulfaatittomat tuotteet rantautuvat suomeen ::)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Tykkään minäkin Freemanin hoitiksesta. Mulla ei ole kuin Papaya & Awapuhi, jonka ostin alunperin CO:a varten, mutta joka osoittautui toimivammaksi ihan tavallisena huuhdeltavana hoitoaineena. Latvoillehan toi ei tietenkään riitä, mutta muuten varsin toimivaa tavaraa. Jättää tukan kiiltäväksi, hieman jämäkämmäksi ja tuuheaksi. Kourallinen menee kerralla, mutta menköön. Sen verran halpaa on kumminkin.&nbsp; ;D
:: 2a M-F i&nbsp;::&nbsp;" When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
mois
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Joulu 2006, 12:36

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja mois »

Suunnilleen vuosi sitten ostin Papaya & Lime Overboard Shine Shampoota ensimmäistä kertaa ja tykkäsin siitä kovasti. Koostumus oli sellaista "hyytelömäistä" ja väriltään vaaleankeltaista. Ostin sitä muutaman kerran, mutta sen myyminen lopetettiin täällä missä asun.

No, ostin pari viikkoa sitten taas tuota samaa shampoota Turusta, mutta koostumus olikin ihan erilaista! Väriltään se on vaalean vihreää, eikä yhtään sellaista hyytelömäistä, kuten ennen, vaan paljon juoksevampaa ??? Muutenkin paljon huonompaa kuin mitä ennen olin ostanut, kuivatti kauheesti hiuksia.. Onko tuon koostumus sitten muuttunut vai sainko viallisen tuotteen..??
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Ei oo viallinen, koska mun shampooni on ihan samanlaista vihreää mönjää. Tuntuu kuivattavan kovin, mutta eipä mun käytössä paljoa haittaa koska käytän sitä niin harvoin. Tuoksuu kyllä ihanalle.. tulee mieleen lapsuudesta tuttu vihreänvärinen limujää. :P
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
mois
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Joulu 2006, 12:36

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja mois »

No joo, niin kyllä arvelinkin, mutta en vain olisi halunnut uskoa että lempparishampooni on vaihdettu tommoseen paljon huonompaan :'(
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Siis hetkinen.. Mistä näitä saa? Vain Sokoksilta? Meillä kun lähin Sokos niin julmetun kaukana :(

Kähmäräpälä
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:20

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Kähmäräpälä »

Mä olen muistaakseni bongaillut Freemanin tuotteita myös Anttilasta.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

^Mä oon kanssa ihan Anttilassa pyörittelyt pulloja viimeksi tänään käsissäni joten saa muualtakin kuin Sokoksesta. En sitten tiedä olisiko Sokoksen tapaisessa kaupassa valikoimaa vähän enempi.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja tiita »

Ainakin täällä Anttilasta löytyy vaan kuorinnat ja vartalovoiteet. Sokokselta sitten niiden lisäksi hiustuotteet.

Onko kukaan muuten kokeillut tuota Volumizing Sprayta? Tuuheuttaako lainkaan? Alkoholittomana kiinnostaisi, en vaan vielä ole kehdannut ostaa, kun noita föönausaineita on tuolla vielä riittämiin käytettävänä :)
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Freeman

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Ostin äsken tuon freemanin swell volumizing sprayn kun oli halvennuksessa sokoksella. Mun kutrit on sen verran itsepäistä sorttia että kovin kevyillä tököteillä ne ei tee muuta kuin naura mulle päin naamaa. Eli mulla on hiukan epäilyttävät fiilikset tämän sprayn suhteen, mutta kerron sitten lisää kun olen testannut tuon.

Freemanin tuoksut on kyllä ihan miun maun mukaisia - vähän tigimäisiä, joiden tuoksuja raaakastan!&nbsp; :-*

Edit. Eli nyt on testattu. CO-pesun (freemanin shine ha) jälkeen suihkuttelin ihan reippaasti Swell´iä pyyhekuiviin hiuksiin kauttaaltaan, puristelin välillä ja nostin hiuksia kuivumisen aikana. Loppuvaiheessa kevyt föönaus. Koostumus oli paksumpi kuin olin odottanut. Tuoksu aivan ihana! Tosin se ei jää hiukseen pidemmäksi aikaa, mikä ei sinänsä ole huono asia koska käytössä on yhtäaikaa niin monta eri tököttiä. Pito ei mitenkään päätä huimannut, toisaalta ei se jäänyt yhtään heikommaksi kuin vaikkapa wellan shockwave boost-it-geelispraylla.
En tosiaan osaa sanoa kuinka paljon oli onnistuneen pesun vaikutusta ja kuinka paljon tämän Swellin, mutta lopputulokseen olin tyytyväinen - hain siis luonnollista lopputulosta ilman mitään superpitoa. Ja mun kutrini on todella vaikeat saada kuriin yleensäkään muotoilutuotteilla. Ehdottomasti jatkan käyttöä, koska tuote on alkoholiton (alkoholi kuivattaa erittäin tehokkaasti ja nopeasti mun kutreja!). Lämpösuojanpuute ei mua haittaa koska latvat voi suojata muilla aineilla.
Viimeksi muokannut Jouana, 23 Heinä 2008, 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Vastaa Viestiin