Pihistä/panosta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Pihistäisin ehkä shampoosta tai hoitiksesta, jonka pistän tehohoidon jälkeen. Kaikista tärkeimpinä hiusten kunnon kannalta pidän tehohoitoja ( ja osaa hoitoaineista, joita käytän useimmiten tehohoidon tapaan ).
Jätettävistäkin voisin pihistellä, mutta en niin paljoa, että Sunsilkin jätettävää käyttäisin ( ei ole hyvää vaan ). Fade Defy, jonka ostin muutama aika sitten, on  hyvää ja edullista. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Merial »

Panostan enemmän hoitoaineisiin kuin shampoisiin, tietenkin jokaisen tuotteen on oltava toimiva.

Värit ostan ihan marketista, tosin nyt hennaukseen siirryttyä tulee ostettua Urtekramin seoksia.

Ylipäänsä ensisijaisesti ostan kaiken marketista, helmiä voin ostaa sitten kampaamostakin mutta sieltäkin lähinnä vain alesta.

Värjään ja leikkaan hiukseni itse, kampaamossa saatan käydä leikkuuttamassa sellaisen mallin mitä himoitsen mutta ei ole takeita osaanko itse.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mäkin taidan panostaa kaikkeen ::) tai no lakka taitaa olla ainoa, jonka voin ostaa ns. markettimerkeiltä, mutta lakkaa kyllä käytänkin todella harvoin.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Panostan pesu- ja hoitoaineisiin, pihistän kampaamokäynneistä ja muotoilutuotteista. Tai ostan kyllä laadukkaat perus-muotoilutuotteet, mutta kun käytän niitä niin harvoin niin nehän kestävät ikuisuuden!

Shampootakin kuluu niin hitaasti päivittäisestä pesemisestä huolimatta, että en ole varmasti reiluun vuoteen ostellut kuin hoitiksia.
petomaani

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Panostan tehohoitoihin, hoitoaineisiin ja shampoisiin. Muotoilutuotteita käytän hyvin harvoin, joten se vähä, mitä tulee päähän laitettua, hommataan sitten supermarketin hyllyltä. Marketista ostan kyllä jätettäviä hoitoja, sillä meikälle on löytynyt Glissiltä tosi hyvät suihkeet ja kiiltohoidot.  :)
Tepa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 21:23

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Tepa »

Mä oon panostanu niin shampoisiin, hoitoaineisiin, tehohoitoihin kuin jätettäviinkin. Oikein "ahdistaa" kun joskus yrittää käyttää pois ns. huonompia kampaamotuotteita (esim. Kerasilkkiä ja Back to Basics -sarjaa...). Ennen sitä pärjäs ihan " hyvin" Panthenella  :o Pihistän sit noissa muotoilutuotteissa. Niistäkään en käytä kuin hyvin vähän lakkaa, joten se on ihan markettikamaa (tai www:tä)...
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja tnn »

Panostan eniten tehiksiin, heti perässä tulevat shampoot ja pikahoitikset. Muotoilutuotteista en niin jaksa välittää, en tarvitse kuin lakkaa etuhiuksiin ja sen voin ostaa marketista.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Panostan hoitoaineisiin, muotoilutuotteisiin ja kampaamokäynteihin. Pihistän shampoissa ja värjäyksessä.
Käyn säännöllisin väliajoin kampaajalla leikkauttamassa hiuksia, mutta värjään aina kotona. Hyvä leikkaus helpottaa hiusten muotoilua, mutta marketista ei ole vielä löytynyt sellaisia muotoilutuotteita jotka tekisi tähän päähän ihmeitä.
1bFii
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Panostan rahallisesti eniten kampaamokäynteihin, olen löytänyt hyvän vakikampaajan jolla käyn säännöllisesti. Koen saavani siitä vastinetta rahoilleni, hyvä leikkaus ja väri ovat kuitenkin kaiken perusta, malli näyttää kivalta ilman kummepia muotoiluja ja väriä on helppo ylläpitää kotona sävyttelemällä.

Hiustenhoitoon panostan myös, mutta ostan tuotteet aina hyvistä tarjouksista. Jos ei satu olemaan mitään huipputarjouksia niin voin sinnitellä välillä huonommillakin tuotteilla. Muotoilun osalta olen selvinnyt halvalla, käytän mutoilutuotteita aika vähän ja nekin ovat ihan markettijuttuja. Nyt tosin tuli ostettua pari vähän kalliimpaa putelia, parempi olisi olla näihin enää hurahtamatta... ::)
Jade
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 18:05

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Jade »

Panostan tehiksiin, pikahoitiksiin ja shampoisiin, eniten ehkä tehiksiin. Pihistän muotoilutuotteissa ja kampaamokäynneissä eli värjään itse ja ostan muotoilutuotteet marketista. Myös jätettävät hoitikseni ovat markettitavaraa.
Hiukset: vaalennetut, hartiamittaiset, ohuet.
Suosikit: Tigi Superstar, Brunette Goddess & Joico IHT.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Panostan:
shampoisiin, hoitoaineisiin, tehiksiin, jätettäviin

Pihistän:
muotoilutuotteissa (tarvitsen äärimmäisen harvoin, en halua hyviä aineita hyllylle keräämään turhaan pölyä), vaalennuksessa (ostan kaupasta tai jopa Virosta tilaisuuden tullen parin euron vaalennusaineita ;D),
leikkauksessa (äiti tai kaveri saa tasoittaa)
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
kivi

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja kivi »

Pihistän oikeastaan kaikesta  ;) Opintotuesta ei kovin paljon jää ns. ylimääräistä, eikä hiusjutut ole kovin korkealla prioriteettilistalle, mieluummin ostan vaikkapa kirjoja. Ainakin tähän asti olen pärjännyt hyvin markettituotteilla, sillä hiukset ovat hyväkuntoiset, eikä suurempia ongelmia ole. Hiuksia en värjää lainkaan tai tee muita rasittavia käsittelyjä föönausta lukuunottamatta, joten perushoidolla olen ainakin vielä pärjännyt. Nyt täytyy kyllä alkaa olla tarkempi, sillä aion kasvattaa eli en käy niin usein napsimassa tukkaa pois kampaajalla. Aiemmin minulla oli niin lyhyet hiukset, että ne ns. uudistuivat kerran puolessa vuodessa.

Kampaajaan panostan siinä mielessä, että kaikki kampaajat eivät tiedä mitä tehdä paksulle tukalleni ja pyörteilleni ja tulos on sen mukainen. Myös vahaan satsaan, sillä jos vaha on vääränlaista, hiukset ovat kamalan näköiset.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Mullakin rahatilanne on tosi huono (kun ei opintotuen ohella juuri muita tuloja ole  :-\), mutta hiustenhoitoon on silti aina pakko löytää rahaa. Siitä en siis pihistä  ;) Kunnon shampoot, hoitikset ja jätettävät pitää olla. Siinä olen sentään oppinut tinkimään, että enää en osta uusia purkkeja kuin tarpeeseen. No, siksihän tosin niitä vielä hetki siiten niin paljon olikin, kun  etsi itselleen sopivia tuotteita ja joutui kokeilemaan kaikenlaista. Huomasin, että olenkin todella vaativa hiustenhoitotuotteiden suhteen, ja monet tuotteet, joista esim. täällä tykätään, eivät kelpaa mulle ensinkään  ;) Onneksi olen silti löytänyt itselleni sopivia ja kelpaavia tuotteita myös halvemmilta sarjoilta, kuten Goldwell. Myös markettituotteita käytän niiden tuotteiden osalta, jotka olen hyväksi todennut. Toisaalta olen kuitenkin valmis maksamaan paljonkin, jos tiedän saavani itselleni sopivan tuotteen.

Arvelisin säästäväni ison summan siinä, kun käyn kampaajalla niin harvoin - useimmillaankin 10 viikon välein. Siihenkin pitää toki löytää rahaa, jos hiusten latvat tai ylikasvanut malli sitä vaativat. Käyn kampaajalla vain leikkuuttamassa hiukset ja sitten otan raidat sellaisen puolen vuoden välein. Tyvikasvun värjään aina itse, joten siinäkin säästyy paljon rahaa.
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Magda »

Hiusten pesu ja muotoilu tuotteissa en osaa säästää. Moneen vuoteen en oo ostanu muotoilutuotteita marketista ja sivuutan ne hyllyt täysin. Marketti shampoita (Herbal Essence) raahaan aina mukana ulkomailta jos tästä luokasta pitää löytää jotain missä pihistää.

Hiusten värjäyksessä oon siirtynyt takas kotivärjäykseen. Kampaajat laittaa aina liian tummaks ja juurikasvu näkyy nopeesti ja taas pitäs mennä värjään.

Toinen säästö kohde on kaikki hiuskoristeet ym. Mä en ole valmis maksamaan montaakaan euroa pinneistä, ponnareista ym vaan etsin  sopivan hintasia mielummin pitempään.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Panostan hiustenhoitotuotteisiin, muuhun en sitten niinkään. Muotoilutuotteita en juurikaan käytä, kampaajalla kävin viimeksi 90-luvulla ja värjään aika harvoin (ja silloinkin marketin halvimmalla elea-kestovärillä)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Vastaa Viestiin