Pihistä/panosta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
lee_

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja lee_ »

Panostan eniten jätettäviin, sen jälkeen tehohoitoon ja vähiten hoitotuotteissa shampooseen. Pitäisi panostaa enemmän ja tasapainoisemmin mutta halvempia tuotteita on kaapissa ja pitää nekin käyttää pois.  Yritän värjätä mahdollisimman harvoin ja vaahdoilla vaan. Kampaajalla käyn tasaamassa latvoja parin kuukauden välein. En käytä muotoilutuotteita juuri lainkaan, kaapissa on varmaan joku ikivanha wella lakka mutta ei muuta.
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Panostan eniten hoitoaineisiin ja tehiksiin sekä jätettäviin, vähiten shampoisiin. Überhyviä markettijätettäviä lukuunottamatta kaikki on kampaamokamaa, paitsi shampoona on vakkari XZ tyrni. Mihin mä en sitten ollenkaan panosta on otsatukka, jota en melkeinpä pidä hiuksina ollenkaan ::) Sitä tulee välipäivinä pestyä lavuaarissa käsisaippualla ja kuivatettua suoraan föönillä, ilman mitään hoitsikoita tai jätettäviä :D
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Hue »

Panostan hiusten hoidossa kaikkeen, mutta muotoilussa pihistän. Nyt olen kyllä päättänyt ostaa itselleni jonkun hyvän vahan muotoiluun ja lakan viimeistelyyn.

Yhtään markettishampoota en omista, koska normaalisti käytän sulfaatittomia shampoita. Sulfaatittomien ohella käytän muutamaa hyväksi todettua norm. kampaamo shampoota. Hoitoaineista löytyy kampaamotuotteiden lisäksi muutama markettihoitis CO-pesuun, sekä hyväksi todettu Nutri Gloss naamio. Pesun jälkeen jätettävänä käytän aina voidemaista/vaahto kampaamo jätettävää. Markettisuihkeita käytän hiuksiin pesujen välipäivinä kosteutukseen.

Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Hoitoihin panostan ehdottomasti, tosi jokin perussuihke voi ihan hyvin olla kolmen euron Miracle Mist. Tehikseni ovat Nutri-Glossia&nbsp; lukuunottamatta kalliita, mutta ovat ne riittoisiakin. :)

Sampoita mulla on niin kaupasta kuin kampaamostakin. Tähän asti kokeilemani kampaamosampoot eivät ehkä ole olleet hintansa arvoisia. Muotoiluja käytän aika harvoin, ja niistä suurin osa on ruokakaupasta, ainoa poikkeus itse ostamistani muotoiluista on Small Talk.

Kampaajalla käyn aika harvoin, eikä kampaamokeikkoihin näin ollen kulu hirveästi rahaa. Sävyttelen hiuksia joskus (harvoin) kotona, mutta kotivaalennuksia en taida näin pitkän tukan kanssa ja menneistä uhkarohkeista kokeiluista viisastuneena ruveta enää tekemään - näin olen ajatellut.

edit. Nykyisin sävytän hiuksia kotona, latvat tasaa oma mies ja otsista leikkelen itse.&nbsp; ;D Kampaajakäyntejä en suunnittele lähiaikoina tekeväni...&nbsp; :)
Viimeksi muokannut Tiitunen, 19 Syys 2008, 01:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Panostan erityisesti hoitoaineisiin sekä jätettäviin. Shampoita mulla on halvempiakin. Muotoilutuotteisiin en ole kovin paljoa panostanut, kun käytän niitä niin kovin vähän. Nykyään kyllä suuntaus on enemmän ja enemmän panostuksen suuntaan kaikissa hiustuotteissa. Panostan myös hiusten värjäykseen: käyn kampaajalla neljä kertaa vuodessa värjäyttämässä hiukseni, sillä en vain millään pysty vastaavaan tulokseen itse värjäämällä.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Panostan oikeastaan kaikkeen. Muotoilutuotteita en tosin edes kamalasti käytä, ja hiuksiakin tulee värjättyä aika harvakseltaan. Oikeastaan, ehkä mä panostan eniten hoitoaineisiin, mutta hyvä ja tarpeeksi hellästi pesevä shampoo on mulle myös tärkeä.

Tuo panostaminen ei kuitenkaan välttämättä tarkoita sitä, että kaikki mun tuotteet olisi siitä kalliimmasta päästä..
Viimeksi muokannut Memmuuh, 24 Joulu 2007, 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
chiliad
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 10 Elo 2007, 18:44

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja chiliad »

Mä panostan eniten tehiksiin ja hoitoaineisiin, shampoita yritän nyt kulutella pois, kyllä niitäki ostan vaan hyväks havaittuja :D muotoiluaineista lakkaa käytän niin paljon, et sen on pakko olla sit hyvää mut en sit juuri muuten käytä niin paljoa, et vois kattoa et panostaisin niihin :) ja hiukset värjään aina kampaajalla, et siihen kyl panostan :)
ynnej

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja ynnej »

Panostan shampoisiin, hoitiksiin ja tehohoitoihin. Jonkin verran myös muotoilutuotteisiin, vaikka en niitä päivittäin käytäkään.

Mäkin pihistän hiusten värjäämisessä. En koskaan värjää kampaajalla, mutta toisaalta kotivärikään ei oo marketin halvinta mahdollista. Käytän muutamaa merkkiä, riippuen siitä mikä sattuu olemaan tarjouksessa.
elisaveta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 975
Liittynyt: 20 Kesä 2007, 17:23

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja elisaveta »

Miekin panostan oikeastaan kaikkeen. Yritän ostaa mahdollisimman toimivia, kosteuttavia sekä hoitavia tuotteita, sillä ei ole mulle niinkään merkitystä onko tuote marketista vai kampaamokamaa. Jos inci on hyvä ja tuote toimii tukassani, niin se riittää. :) Usein nämä miun hiustenhoidossa hyväksi havaitsemani tuotteet vaan on kampaamotuotteita.

Jos jotenkin pitäisi erotella niin panostan hiusten hoitoon (shampoisiin, hoitsikoihin, tehohoitoihin, ravinnelisiin, jätettäviin jne.) ja pihistän muotoilussa. Pitkä hius on kaunis sellaisenaankin, se ei kaipaa kamalasti muotoilutuotteita. Käytän suoristusrautoja/lämpörullia noin kerran kuukaudessa, joten siksikään ei kamalasti kulu noita muotoilutuotteita. Vaikka omistamani muotoilutuotteetkin ovat korkealaatuisia kampaamotuotteita, mutta koska käyttö on vähäistä niin sanoisin pihistäväni niissä. Pihistän myös hiusten leikkuussa, kuukausittain latvani tasoittelee oma isäni. :D Noin kolmesti vuodessa käyn leikkuttamassa ihan kampaajalla.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.
Lingon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 20 Heinä 2007, 21:29

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Lingon »

Panostan eniten hoitoaineisiin ja tehohoitoihin. Tosin niitäkin yritän aina ostaa tarjouksista, opiskelijabudjetilla kun on elettävä. Muotoilutuotteet ja värit ostan melkein aina marketeista, samoin kyllä osan hoitoaineistakin (lähinnä co-pesuun tulevat hoitikset).
Sylvia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 15 Marras 2007, 15:39

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Sylvia »

Panostan:

- hoitoaineet: tukka ei ole mitään superkosteutusta ja rakennepaikkausta vailla, mutta helposti sähköistyvä, latistuva, lähmäinen ja muuten vaan hankalasti käyttäytyvä huonoilla hoitoaineilla ja vastaantulleet hyvät hoitoaineet ovat yleensä olleet vähän hinnakkaampia kampaamotuotteita

- muotoilutuotteet: minulle aukesi ihan uusi maailma, kun tutustuin oikeasti hyviin muotoilutuotteisiin. Markettituotteilla olen yleensä saanut aikaiseksi vain tahmaa, koppuraa ja huonoa pitoa enkä tykkää, että hiukset tuntuvat muotoilutuotteilla kyllästetyiltä.

Pihistän:

- shampoot: hyviä shampoita löytyy marketistakin ainakin enemmän kuin tälle päälle sopivia hoitoaineita.

- värjäys: värjään itse

Kampaamokäynneissä tavallaan pihistelen, sillä käyn kampaajalla vain muutaman kerran vuodessa. Tämä tosin johtuu vain siitä, ettei tukka sen useampia käyntejä vaadi. Otsatukkaa osaan tasoitella ja muotoilla itsekin ja muuten tukassa ei ole mitään tarkkaa mallia, jonka uloskasvusta pitäisi huolehtia. Tukka ei myöskään juurikaan rispaannu latvoista. Jos tarvetta olisi, kävisin toki kampaajallakin useammin.
1c M ii
Livia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1714
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:32

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Livia »

Panostan:
- Shampoisiin ja hoitoaineisiin, kun aina on tuntunut kampaamojen tuotteet paremmille entä markettien.
- Suoristusraudan alle laitettavaan lämpösuojaan panostan, sillä suoristan etuhiukseni lähes joka päivä. Muutenkin muotoilutuotteisiin, mutta en omista niitä kovin paljoa.

Pihistän:
- värjäys: värjään lähes aina itse, paitsi raidat jätän kampaajan käsiin
- kampaajakäynnit: tasoitan etuhiuksiani itse ja tasaan latvat 2-3 kertaa vuodessa kampaajalla
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Panostan hoitotuotteisiin. En kuitenkaan osta kalleimpia, mutta satsaan kuitenkin rahallisesti ja ajallisesti eniten hiustenhoitoon.

Pihistänkin sitten kaikessa muussa. En värjää (lopetin yli vuosi sitten), kampaajalla en ole käynyt varmaan kymmeneen vuoteen enkä käytä muotoilutuotteita kuin ehkä kerran kahdessa kuussa.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Josi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 215
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 12:40

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Josi »

Panostan:
- Shampoot ja hoitikset
- Muotoilutuotteet
- Kampaajalla käynti

Pihistän:
- Laitteet ( pitäisi ehdottomasti panostaa laadukkaaseen suoristusrautaan, kun niin usein tulee kuitenkin käytettyä)
- Osa hoitotuotteista
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Magia »

Panostan kaikkein eniten hoitoaineisiin ja tehiksiin, kuten myös jätettäviin hoitiksiin. Shampoisiin panostan myös, mutta hyviä löytyy halvalla hinnallakin suhteellisen helposti.

Muotoilussa pihistän, en käytä juuri mitään muotoilutuotteita, vaan lähinnä öljyjä tai suihkittavia kevyessä muotoilussa. Parturikäynneissä pihistän myös, käyn parturissa 3-4 kertaa vuodessa. Latvoja ja otsista käyn tasoittelemassa mummon luona, jos tulee tarvetta.
Viimeksi muokannut Magia, 24 Maalis 2008, 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin