Pihistä/panosta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Panostan shampooseen ja jätettäviin, olen huomannut että loppupeleissä niillä on enemmän vaikutusta hiusten yleiskuntoon. Pihistän hoitoaineessa ja tehohoidoissa, koska parhaimmat ja toimivimmat aineet ovat kumma kyllä löytyneet markettien hyllyiltä (XZ kärkipäässä). Kampaajalla en ole käynyt vuosiin, värjäysväli on venähtänyt muutamasta kuukaudesta puoleen vuoteen ja värjään hiukset kotona. Seuraava panostuskohde voisi olla parempi kampa, nykyinen on halvin mahdollinen muovinen markettituote.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
Euphoria

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Poistin vanhan viestini, koska tilanne on vähän muuttunut siitä. Silloin olin panostanut kaikkeen, mutta eihän se nyt aivan niin ole enää.

Pihistän:

- shampoot
- jätettävät hoitoaineet (jos löytyy toimiva markettituote, niin valitsen sen)
- tehohoidot, koska lyhyt tukka ei niitä tarvitse
- värjäys: värjään suoravärillä silloin tällöin

Panostan:

- hoitoaineet, joita käytän päivittäin
- muotoilutuotteet
- kampaamokäynnit, joita lyhyttukkaisella on aika usein
jean

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja jean »

Pihistän:

-Shampoot. Marketeista löytyy ihan hyviä. (XZ, liquid silk, ice shine yms.)
-Kampaajalla käynnit. Viimeksi olen käynyt varmaan yli vuosi sitten. Itse välillä metsästelen kaksihaaraisia.
-Hiusten värjäys. Tykkään värjätä itse. Se on jotenkin jännempää  ::) Nyt tosin haluan oman värin takasin, sen jälkeen en varmaan vähään aikaan värjää.

Panostan:

-Jätettävät
-Tehohoidot (sitten kun vielä jaksais käytttää niitä  :P)
-Luultavasti tulevaisuudessa muotoilutuotteet. En ole aikaisemmin hirveäsi hiuksia muotoillut, mutta nyt olen alottanut ja huomannut että mun ostamat markettikamat ei ole niin hyviä. Lähtee kohta tilaus jostain paremmista.
Ziru
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 03 Syys 2007, 19:52

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Ziru »

Pihistän:

-No ehkä shampoista. En ole huomannut sen kummempaa eroa kalliissa kuin XZ:ssa. En nyt kuitenkaan mitä tahansa shampoota käytä.
-Vaikka oisi kuinka hyvä tehohoito, niin en siitä paljoa maksa, kun tuntuu että yhtä hyvän tehohoidon saa öljyillä ja hoitiksilla.

Panostan:

-Hoitoaineet, voisko ollakkaan parempaa ku mahtava tukka lyhyellä vaikutusajalla?
-Öljyt/voit, kun voi käyttää niin moneen tarkotukseen, mm. jätettävänä karitevoi<3
-Jos käytän muotoilutuotteita, niin ne saa kyllä olla hyviä. Olen löytänyt kyllä halvallakin hyviä, mutta siis käytän aikaani löytääkseni hyvän.
Valentine

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Noh tällä hetkellä yritän

panostaa:
-shompoisiin
-hoitoaineisiin
-tehiksiin
-latvasuojiin ym:hin hiuksen kuntoon vaikuttaviin mömmöihin

pihistän:
-muotoilutuotteissa
-värjäyskerroissa (yritän lopettaa kierteen)
-hiusten leikkuussa, leikkaan sitten kun on huonokuntoiset, muuten välttelen, kun yritän kasvattaa hiuksia
sonj
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 02 Elo 2006, 17:57

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja sonj »

Panostan:
- Shampoot, muuten kelpaisi markettikamakin, mutta MOP:n Hydrating nyt on vaan niin ihanaa&nbsp; :-*
- Hoitoaineet, tehohoidot, tämä on ihan ehdoton
- Väri (Elumen)
- Jätettävät hoitikset

Pihistän:
- Muotoilutuotteet, en juuri koskaan käytä
- CO-hoitoaineet, käytän lähinnä X-traa ja Rainbowta, joskus sekoittelen mukaan EHS:ää. XZ:t ja muut tuntuvat jo aika kalliilta, kun yhdestä pullosta riittää korkeintaan kolmeen käyttökertaan. X-tra:n 500ml hoitis maksaa euron&nbsp; ;D
- Kampaajakäynnit, mummi, joka on entinen kampaaja, tasaa latvat.
- Käytän paljon öljyjä hiustenhoidossa, ne eivät ole kalliita&nbsp; ::)
- Värin ylläpito suoravärein
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Panostan:
Hoitoaineet (kosteuttavia ja silikonittomia)
Tehohoitoaineet
Jätettävät/latvasuojat (en omista montaa, mutta ne on kunnollisia mulle)
GHD

Pihistän:
Muotoiluaineet (Omistan vain pari muotoiluainetta)
Hiusten leikkuussa --> Leikkaan, kun ovat huonossa kunnossa
Hiusten värjäys --> Käyn värjäämässä kampaajalla, kun juurikasvua alkaa olemaan liikaa (värjääminen ja leikkaus ovat tosin yhteensä 115e, mutta käyn 3 kertaa vuodessa).
Viimeksi muokannut kiwi, 01 Touko 2010, 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Mir »

Pihistän:
- Leikkaaminen/kampaamokäynnit. Viime kerrasta on lähes vuosi ja harkinnassa on kokonaan omaan leikkaamiseen siirtyminen. Metsästän huonoja latvoja sitten omilla saksilla.&nbsp; ;D

Panostan:
- Muu hiustenhoito. Shampoot, hoitoaineet, jätettävät ja tehohoidot. En sitten tiedä, oliko tarkoitus mitata pihistämistä ja panostamista rahassa, mutta yritän päästä mahdollisimman luonnollisella/luonnonmukaisella ja halvalla tavalla hyväkuntoiseen ja pitkään tukkaan kuitenkin siihen paljon aikaa panostaen.&nbsp; :) En käytä värejä tai muotoilutuotteita.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
maatis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 612
Liittynyt: 15 Loka 2007, 14:07

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja maatis »

Pihistän:
- kampaamokäynnit (en ole käynyt vuosiin, latvon itse)
- shampoo (XZ ja VO5 kelpaavat mainiosti)
- värjäys (nyt pääsen halvalla kun vaan hennaan juurikasvua ehkä kerran kuussa)
- laitteet (en käytä mitään muotoilulaitteita, en edes hiustenkuivaajaa)
- muotoilutuotteet (käytän erittäin harvoin)

Panostan:
- hoitoaineet + öljyt niiden kanssa

Itse asiassa en pihistä pihistämisen vuoksi, tuollee tuo minun hiustenhoito vaan nyt menee.
crema
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 09 Loka 2006, 01:11

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja crema »

Panostan

hoitoaineet
muotoilutuotteet
tehohoidot
shampoot

Tykkään panostaa hiustenhoitoon ja markettikama ei oikein tunnu tekevän mitään hiuksistolleni. Voi olla että siirryn XZ:n shampoiden käyttäjäksi lähitulevaisuudessa, ovat ihan hyviä eivätkä mainittavasti eroa kampaamoshampoista mun mielestä. Muotoilutuotteita en paljoa käytä, mutta niitä mitä käytän haluan että ovat mahd. hyviä ja suostun siitä maksamaankin.

Pihistän
kampaajalla käynti (leikkaan ite otsatukkani, ja muuten tasottelee poikkis... kasvattelen hiuksia pitkäksi niin turha käydä siellä kampaajalla)
värjääminen (kotivärjäilen, maksaa niin pirusti kampaajalla etten opiskelijana raaski)
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja witura »

Pihistän:

-Muotoilutuotteet (En juurikaan käytä)
-Kampaamokäynnit (Leikkauttamassa käyn silloin tällöin, värjäys kotona)

Panostan:


-Shampoot (Myös marketin hyväksitodetut tuotteet käyvät)
-Hoitoaineet, jätettävät myöskin
-Tehikset
Luonne on ihmisen kohtalo&nbsp; -Herakleitos
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Margot »

Panostan:
- shampoo
- hoitoaineet
- muotoilu

Pihistän:
- värjääminen
- leikkaus
- laitteet
- harjat ja kammat
Viimeksi muokannut Margot, 23 Marras 2008, 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Retro

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Retro »

Pihistän shampoissa ja hiusväreissä, käytän vain silikonittomia shampoita, joiden helmiä (tälle päälle) löytyy marketeistakin. Hiusvärissä pihistän lähinnä sillä, etten värjää kampaajalla, ja usein kaupasta mukaan sattuu myös se halvin Garnier. Panostan jätettäviin ja latvasuojiin, koska ne jäävät kuitenkin hiuksiin päällimmäisiksi (meikiksi), enkä ole löytänyt itselleni sopivia "pihistyshintaan". :)
Sahrami
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 492
Liittynyt: 15 Heinä 2008, 11:50

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Sahrami »

Pihistän shampoissa, XZ- sarjan shampoista llöydän itselleni sopivat tuotteet. Shampoo- tuotteissa en ole huomannut hirvittävän isoa eroa verrattuna marketti- ja kampaamotuotteisiin.
Pihistän myös hiusväreissä, värjään itse hiukseni. Kampaajalla käyn vain toisinaan hiukset leikkuuttamassa (kasvatusprojekti käynnissä).

Panostan hoitoaineisiin. MOPin ja Tigin hoitsikat sopivat kutreilleni.
Klaara
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Syys 2006, 12:47

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Pihistän shampoissa ja hiusväreissä. Molemmissa pärjään loistavasti markettikamalla.

Panostan hoitoaineisiin. Olen löytänyt omalle päälleni sopivat tuotteet hieman kalliimmista sarjoista, ja olen valmis maksamaan vähän enemmän säilyttääkseni hiusteni nykyisen kunnon - tai saavuttaakseni jopa paremman. Panostan myös leikkaukseen ja maksan hyvillä mielin vähän enemmän kampaajalle nyt, olen vihdoin löytänyt hyvän ja luotettavan paikan.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset
Vastaa Viestiin