Pihistä/panosta

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Hmmm.. musta tuntuu että panostan eniten hoitiksiin ja shampoisiin. Shampoista ehdoton suosikki ja täydellinen kuivalle kiharalle on MOPn hydrating.  :-*

Pihistän varmaan jätettävässä, käytän vo5 sitä punaisessa tuubissa olevaa, ajaa asiansa hyvin, sekä tehiksessä, joko nutri gloss tai hoitis pitkällä vaikutusajalla. Myös kampaajan palveluksissa pihistän, koska kaverini on parturi-kampaaja ja tekee hiuksille lähes mitä alle 40e..  ::)

"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Nää menee kausiluonteisesti, joskus panostan myös muotoilutuotteisiin, mutta näin yleensä:
Panostan: Hoitoaineet ja tehikset
Pihistän: Muotoilutuotteet (lähinnä muotovaahto ja lakka aina jotain alle 2e)

Ostin avokille säästövimmassa muotovaahdon (kun sen kasvaneisiin hiuksiin geeli ja vaha on aika limaisia)
jollain eurolla: Professional touch: platinum edition vaahdon, mutta kun oma vaahto loppui, otin kans käyttöön ton halpiksen, yllätyin kun tykkään siitä tuoksusta niin.
INCI on tälläinen: Aqua, butane, isobutane, propane, PVP/VA, copolumer, peg 7 glyceryl cocoate, quaternium 52, phenoxyethanol, methyldibromoglutaronitrile, parfum, panthenol, tocopheryl acetate.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Panostan ennenkaikkiea hoitoon, siis hyviin tehiksiin sekä hoitiksiin ja jätettäviin. Nuo ovat mulla aina kampaamoiden kalleimpia sarjoja, sillä hoito on mun tukalle a ja o. Shampoot ovat myös kampaamosta mutta eivät välttämättä niin kalliita kuin edellämainitut hoitikset.

Muotoilu taas saa olla marketista. Omistan kolme kampaamomuotoilutuotetta: Tigi small talk, redkenin forceful strenhgt-lakka sekä joku goldwell trendile-vaha.
Muut ostan ihan marketista, koska muotoilen niin vähän, pitkä tukka on helppo.
Samoin värjäykset hoidan kotona- lukuunottamatta isoja muutoksia jotka hoidan kampaajalla , esimerkiksi huomenna menen värjäyytämään blondin pehkoni ruskeaksi :D :D
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Varis

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Varis »

Mun shampoot on kaikki marketista, ja vieläpä edullisimmasta päästä sieltäkin, esim. EHS koivu, XZ vihreä savi. Panostan hoitoaineisiin, olen löytänyt omani Tigiltä: O&H on paras hiuksilleni. Dumb Blondea on myös pönikkä. Muotoilutuotteita en käytä juurikaan, mulla on vain yksi XZ-hiuskiinne.

Myös kampaamokäynneissä pihistän; käyn kampaajalla mahdollisimman harvoin. Kunhan loputkin värinpoistosta on lähtenyt, harvennan kampaamokäynnit neljästä kerrasta vuodesta kahteen kertaan vuodessa.
Viimeksi muokannut Varis, 12 Huhti 2007, 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Husky »

Shampoot ja hoitsikat hankin pääasiassa marketista, joitan kampaamotuotteita oon kokeillut mutta luottotuotteet löytyy ihan lähimarkettien hyllyistä. Muotoilutuotteet taas ovat kampaamotuotteita. Marketeistä en ole vielä löytänyt sellaisia muotoilutuotteita jotka miellyttäis. Niistä olen myös valmis maksamaan ennemmän, koska ne ovat huomattavasti riittoisampia kuin hoitotuotteet.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
marketta
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 268
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 20:21

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja marketta »

Panostan shampoihin, hoitoaineisiin ja tehiksiin. Ennen kun pihistin näissä, tukka oli kaamea.&nbsp; :-X Panostan myös jätettäviin hoitoaineisiin.

Pihistän hiusväreissä, värjään markettiväreillä n. 3-4kk välein. Pihistän myös kampaamokäynneissä, en ole varmasti pariin kolmeen vuoteen käynyt kampaajalla lainkaan. Muotoilutuotteissa ja -välineissä pihistän lähinnä siksi, kun en osaa tätä rieskaa muotoilla. Tarkoitus on kyllä ostella pari Tigin tuotetta (ehkä BeautyBaysta Party Survival Kit) tulevaisuudessa.
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Nyt olen kyllä pihistellyt. En ole ostanut uusia tuotteita pitkiin aikoihin. Varmaan tulevaisuudessa varastojen huvetessa alan panostamaan parempiin tehiksiin, shampoot voi sitten olla vähän halvempia. Kampaamoihinkaan en paljon käytä rahnua. Värjään hiukset itse (ja joskus myös leikkaan&nbsp; ;D).
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Säde »

Panostan hoitoaineisiin ja tehohoitoihin. Shampoisiin myös, mutta yleensä hoitoaineet menevät edelle. Minulla on kuitenkin aina olemassa myös pihistelypullot sekä shampoissa että hoidoissa, ettei tarvitsisi ihan joka pesussa käyttää kalliita aineita.

Muotoilutuotteissa pihistän koska minun ei niitä tule juuri käytettyä: hiuslakaksi kelpaa hyvin Herbina tai Erisan, ja jos joskus ostan jotain muotovaahtoa tms, saa sekin olla jotain halpaa merkkiä.
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Shampoisiin panostan sen verti, että pitää mahdollisimman hellävaraista jokapäiväiseen pesuun. Sulfaatittomuus ++, tällä hetkellä käytän MOP hydrating tai dr Hauschkan Aprikoosi-tyrniä. Ainut kampaamoshampoo näiden lisäksi taitaa olla Joicon k-pak.
(Edit: jaa ja Volissima) (Edit II Löytyihän tuolta vielä Color Endurancekin..)

Syväputsari on ja tulee olemaan markettikamaa, Herbina tai vo5. Pihistän siis.

Suurin osa jokapäiväisessä käytössä olevat tehikset ovat markettikamaa, kun taas viikonloppuisin tms. käytän tujumpia aineita kuten Joicon Moisturizer tai k-pak.

Jätettävissä olen selvästi pihistellyt, kaikki ovat olleet markettikamoja. Colour Lock, Miracle Mist.

Värit ovat aina kotivärejä. Ajattelin kokeilla Elumenia seuraavaksi.

Hoitoaineet mulla onkin sitten kampaamokamaa, markettien tuotteet ovat liian lirua.

...eli ota tästä nyt selvää, kai panostan siihen minkä olen todennut itselle hyväksi.

Inna

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Inna »

Pihistelen värjäyksessä. Kotiäitin ammatista ei juuri palkkaa saa, joten jostain on säästettävä.. Kaupan väreillä ja sit ehkä kampaajalle leikkauttaan vähän hiuksiin mallia kerran tai kaks vuodes..

Panostin kunnon muotoilurautaan, joten ehkä se korvaa nyt kampaajan..
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Mella »

Panostan kaikkeen, pihistän hiuslakassa. ;)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
*sade*

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja *sade* »

Kyllä minä käytännössä panostan nykyään ihan kaikkeen.&nbsp; ::) Toisaalta kampaajalla käyn vain kaksi kertaa vuodessa, tosin vakipaikkani on erittäin hintava.&nbsp;

Jätettävät hoitoaineet ovat heikkouteni, niihin panostan oikein mielelläni. Tehiksiin/rekkuihin palaa myös rahaa, mutta toisaalta nämä voisi korvata omilla edullisimmilla kotitekoisilla tehosekoituksilla. Tämä on itse asiassa tarkoitukseni. Muotoilutuotteita en käyttänyt käytännössä vuosikausiin, mutta nyt olen ottanut nekin taas uudelleen käyttöön. Silti käytän muotoilutuotteita suhteellisen vähän.

Viimeksi muokannut *sade*, 07 Heinä 2007, 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Kaikki tukka aineet on kampaajalta, enkä myöskään värjää itse.. Tarvitsen lakkaa hyvin harvoin ja muitakaan muotoiluaineita.. kiharasuihketta laitan nykyään joskus. En värjää kaupan aineilla, koska en tiedä mitä ne tarkkaan sisältävät.. esim, niissä ei kai missään ole mainittu onko hapete minkä vahvuista.. Ja kun sen vahvuuden tarve vaihtelee tilanteesta riippuen.. Samoin värivaihtoehtoja on vähemmän.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Seela »

Panostan ihan tasan kaikkeen. Onneksi siihen on tällä hetkellä varaa mutta pahoin pelkään että panostaisin vaikka ei olisikaan...

Yksi ylitse muiden on silti kampaamopalvelut joiden hintaa en katsele mikäli saan haluamani kaltaista palvelua. Joka 8. viikko menee n. 100 euroa.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Helen
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 78
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 18:54

Vs: Pihistä/panosta

Viesti Kirjoittaja Helen »

Hiusväreissä pihistän kaikkein eniten, sen jälkeen muotoilutuotteissa, kun niitä tulee harvemmin käyteltyä. Eniten panostan tehiksiin ja hoitoaineisiin.
Vastaa Viestiin