Hiusmalli haussa...

Leikkaukset sekä kampaukset
tontaka

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja tontaka »

MULLA ON JO ENS VIIKOLLA KAMPAAMO! en oo osannu ettiä oikein mitään hiusmallia ja mua himottais semmonen kerrostettu :> on jo ne kiinalaiset hiukset haussa, mut pidempänä. ei lyhyet, vaan puolipitkiä malleja sais mulla näyttää . EI OTSISTA!
Merry

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Merry »

Hiukseni ovat tällaiset. Anteeksi silmistä!

Kuva

Ja haluaisin tällaiset. Väriltään tällaiset ois aivan uskomattoman ihanat, ja todella paljon haikailen tollaisten hiusten perään. Harmi vain että ei ole noin pitkät hiukset, niin ei näytä noin kivalta. Mutta mikäs tässä hiuksia kasvatellessa..
Tosin en haluaisi tuollaisia otsahiuksia, ja mallikaan ei ole se mieluisin.
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10828&month1=&pg=1&styl1=New%20id%20Studios

Tällaiset otsahiukset olisi sitten hakusessa, tai ainakin jotain tuonne päin. Jotain kumminkin sellaista, että kulmakarvat näkyvät, sillä en halua että omistan kulmakorun täysin turhaan. Sen pitää näkyä !  ;)
Kuva

Mutta mitä olette mieltä, sopisiko ? Mielipiteitä vaan tiskiin ;)

Viimeksi muokannut Merry, 23 Marras 2008, 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Tosi kiva tukka sinulla itselläsi ja myös noiden kuvien tytöillä. Molemmilla näyttäisi olevan pidennykset, oletko ajatellut että voisit ottaa sellaiset "pikakeinoksi" tuollaisiin hiuksiin?

Jokatapauksessa olen varma että sopii sulle hyvin tuollainen otsis ja hiusmalli :)
So it goes.
Merry

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Merry »

Kiitos ! Itselläni ei ole rahaa pidennyksiin että ihan oman mittaisiin hiuksiini pitäisi nuo yhdistää.
Mutta kyllä ne vielä tästä kasvaa ;)

Mietin vain tässä, että olisikohan kovinkin vaikea prosessi tuolle kampaajalle tällainen, kun kumminkin hiukseni ovat tuon väriset + alla eri väriset hiukset ? Ja että paljonkoha koko systeemille tulis hintaa ?
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja MAS »

Kampaaja varattu ylihuomiselle ja malli on vielä haussa. Nykyinen on hartiamittainen ja aika lailla kerrostettu lasihius, ilman muotoilutuotteita siis menee pitkin päätä. Väri on vaalea, niskassa vielä jotain skunkkivärin jämiä. (Pikkujouluissa olleet tämän reuhkan näkivätkin, ehdotuksia...?)

Olin ajatellut vähän lyhentää ja sitten vaikka jotain pehmennystä että tukka saisi vähän rakennetta, mutta edelliset pehmennykset ovat olleet vähän yhtä tyhjän kanssa.. Sitten taas tämä pää ja suht lyhyeen tukkaan permis ei mitenkään hieno yhdistelmä ole... mutta uskaltaiskohan jonkun sellaisen pistää että olis sekaisin isoa ja pientä kiharaa, puolet ja puolet tai isoa 2/3 tms?  ??? Tai vaan jotain raitoja. Tai sitten, hmmm, ööööö.... Noh, vielä vuorokausi mietintäaikaa  ::)
1b F ii
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

^Hmm, hmm, hmm. Väri sulla ainakin on nätti hunajainen, sille en välttämättä tekisi mitään, ellet halua vaihtelua. Jonkinmoinen pehmennys voisi olla kiva, kunhan se ei mene liian säkkäräksi. Jos tukkaa lyhentää saksilla ja sitten vielä laittaa kiharaa, niin alkuperäisestähän se lyhenee ihan hurjasti. En hirveästi tiedä nykypehmennyksistä/permiksistä, että millaisilla aineilla laittavat ja millaista jälkeä tulee (siinä sä olet varmaan itse isompi ekspertti :) ). Isommassa kiharassa on tietty se, että se äkkiä vetää tukan takaisin suoraksi - mutta toisaalta, jos ei siitä tykkääkään, niin häipyy nopeammin pois kuin pikkukikkara. Hmm, hmm...
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja MAS »

^ Kiitoksia, hmmm  ;D

Kampaajan kanssa päädyttiin sitten laittamaan (tai siis kampaaja laittoi) kunnon permiksen eikä pehmennystä. Ja käytettiin vuorotellen isoja ja pieniä rullia, tuli ihan luontevan näköinen lopputulos. Malli ei oikeastaan muuttunut, vähän tietysti siistittiin tuoreemmaksi. Väri permanentissa jonkun verran kirkastui, tulee nyt paremmin vanhat vaalennetut raidatkin esiin.

Mä olen ihan tyytyväinen tähän  :)  Kiharaa ei sinänsä juuri näy, lähinnä tämä on sellainen kuin "entinen" tukka kaikkien mahdollisten muotoilu- ja tuuhennustuotteiden kanssa... jos pääsisi aamuisin nyt helpommalla eikä tarvitsisi ihan niin usein pestä kun ei vahaa ja geeliä tarvitse niin hirveästi käyttää.
1b F ii
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Mulla ois hakusessa "rokkitukka"  ;D. Oon pidempään jo mietinyt että pätkäisen tukkaa ihan reippaasti ja nyt vaan yritän löytää sopivan mallin. Mallin pitäisi olla jossain korvan alapuolelle, olkapäille välimaastossa. Saa olla rikottu, kerrostettu, ihan mitä tahansa. Koska oma tukka vetää sitä kiharammalle mitä lyhyempi malli on, pitäisi mallin toimia niin kiharana kuin suoristettunakin. Tärkeintä olisi kuitenkin että mallissa olisi jotain särmää, räväkkyyttä. Ei tällaista mallia varmaan edes ole kuvallisena olemassa, mutta jos joku ymmärtää millaisen mallin perään haikailen, laittakaa ihmeessä kuvia!

Edit. nyt löytyikin aika sopiva, eli tämä: http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=8800&month1=&pg=1&styl1=Nicholas%20Graham Ei ehkä ihan niin räväkkä kun toivoisin, mutta ilman sivuotsista aika jees.
Viimeksi muokannut irvikissa, 27 Marras 2008, 23:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Charleen »

^ mulla on, luonnonkihara jota suoristelen ja föönaan tollaseksi  :D

googlettamalla "punk hair" tai&nbsp; "emo hair" löytyy vaikka mitä ihanaa <3
Kuva
Kuva
Merry

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Merry »

^ Minäkin kaipaisin jotain rokkitukkaa, mieluiten justiinsa jotku scenehiukset ! Ois niin mahtavat, mutta pidennyksiin ei oo varaa ja se pituus ois nii olennainen osa niitä hiuksia. Mut kaipa minä vielä joskus saan toiveeni toteutettua. Blondit scenehiukset ois niin AH <3 sellaiset naturaalin blondit jollain ruskeilla raidoilla. Alla jotain mallia scenehiuksista (;

Kuva

http://farm4.static.flickr.com/3242/2482853619_f82742d324_o.jpg

Mulla ei varmaan riittäis vaan aamusin aika saada niistä hiuksista siistin näköiset, plus se miten huonoon kuntoon ne sitten meniski joka päiväisesti tupeeraamisesta ynnä muuta vastaavaa. Haaveeksi siis vaa jää

Viimeksi muokannut Merry, 28 Marras 2008, 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanya
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 235
Liittynyt: 23 Touko 2006, 17:07

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Tanya »

^^
Aivan ihana malli ja väri hiuksissa. Tollanen mulle seuraavalla kampaamoreissulla.&nbsp; :-*
1cFii
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Charleen »

mulla on tänään kampaaja&nbsp; ;D
annan hänelle vapaat kädet joten saas nähä minkä näkösenä lähen&nbsp; ;D

tuo Merryn laittama malli on ihan älyihana <3

Olen kans rakastunut Paramoren Hayleyn hiuksiin!

KuvaKuva
Emily D.
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 16:38

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Emily D. »

Hoi! Kampaamoaika alkaa lähestyä uhkaavasti - ajattelin vaalentaa nykyisestä väristäni, mikä sävy olisi fiksuin? Entä otsatukka, millainen "imartelisi" piirteitäni?

Kuva

Edit. Ongelmia kuvan näkymisen kanssa.
Viimeksi muokannut Emily D., 07 Joulu 2008, 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.
petomaani

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^miten ois vaaleita raitoja hiuksiin kauttaaltaan? Otsikseen en osaa sanoa mitään, toi nykynenkin on kiva :) Sulla on kauniit ja kiiltävät hiukset :)
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja nelma »

Musta aessaenitylla on ihana väri!&nbsp; :-* Millä oot värjännyt?
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vastaa Viestiin