Hiusmalli haussa...

Leikkaukset sekä kampaukset
petomaani

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Argh, tuli himotus miettiä pyöreille kasvoille sopivaa lyhyttä tukkaa, liki poikatukkaa. Oiskohan jollakin antaa vinkkejä sivustoille, joista kuvia vois tsekkailla? Lehtien sivut olen selaillut lävitte useaan kertaan. Onko tällä palstalla juureslaisista pyöreäkasvoisia+poikatukkaisia kirjoittajia?
Lilly Missy

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mua on alkanut himottamaan tällänen tän revityn tilalle
Kuva

On vaan lyhimmät tohon korvan paikkeille.... Mutta ens kerralla lampaajalla tapahtuu kyllä jotain joka auttaa tohon suuntaan. Toi värikin on kyllä niin :-* verrattuna tähän mun puhki blondattuun.
emi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:39

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja emi »

Lilly Missy kirjoitti: Mua on alkanut himottamaan tällänen tän revityn tilalle
Kuva

On vaan lyhimmät tohon korvan paikkeille.... Mutta ens kerralla lampaajalla tapahtuu kyllä jotain joka auttaa tohon suuntaan. Toi värikin on kyllä niin :-* verrattuna tähän mun puhki blondattuun.
On kyllä todella kaunis väri :-*
Mitähän sävyä tarkalleen?
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Nyt tekisi kauheasti mieli vähän repäistä ja leikata v-malli takatukkaan :)
tiedättekö löytyisikö jostain kuvia kyseisestä mallista?
mietityttää vain kun mulla on päältä lyhyttä ja alta takatukka pitkää ettei siitä sitten tulisi liian ohuen näköistä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Oon seuraavaksi hiusmallikseni ajatellut selllaista, että jossain tuolla takana olisi muita hiuksia pidempi kapea osio. Mutta en tiedä onko se vähän liian hupsu. Väriksi siihen ajattelin latvoista mustaa, muuten punainen. Muut hiukset olisivat tummanruskeat, hitusen punaisuuten taittuvat. Mihin kohtaan tuota pidempää hiusosiota teidän mielestä kannattaisi alkaa kasvattamaan? Hieman takakeskikohdasta sivummalle? Löytyisköhän tälläsestä netistä kuvaa (mallista, ei väristä), olisi helpompi hahmottaa, miltä se sitten todellisuudessa näyttäisi? Aikaahan tuon mallin kasvattamiseen kuluu, onneksi mulla on puolipitkät hiukset... Mistäköhän nämä ihmeelliset päähänpistot tulevat. Tämänkin keksin koulussa, kun oli niin tylsää...
Meikku

Uusi hiusmalli minulle?

Viesti Kirjoittaja Meikku »

Heippa. Etsiskelin itseleni uutta hiusmallia.
Naamani on ehkä vähän pyöreähkö, muttei kuitenkaan paljoa ja blondi olen. Etsisin uutta hiusmallia tähän vanhaan kuontaloon.

Hiukset ivat tällähetkellä reilusti 10 yli olkapäiden ja vähän kerroksittain. Haluaisin vielä enemmän ainakin latvoista, (siis kerroksittan) enkä halua hiuksistani pituutta pois. Niin ja minulla on yli kasvanut sivuotsis jota saa tasottaa, mutta sitä olen kasvattamassa kokonaan pois.

Tajuaako kampaaja tälläisen sepustuksen?

Tuossa yhden tutun hiukset, samaa mallia haluaisin minäkin, mutta miten selitän tuon leikkauksen kampaajalle, kun kuvaa eikä henkilöä ole mahdollista ottaa mukaan?

Siirsin viestisi tänne =). T. Kikka


Toimimaton linkki poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut Meikku, 19 Marras 2007, 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^kerro kampaajalle, että haluat rikotumman ja kerrostetumman mallin ja korosta, ettei pituudesta saa lähteä, mutta latva saa olla rikkonainen. Ainakin minä olisin tuosta sepustuksestasi ymmärtänyt mitä haet ;)
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Juurikin näin, ainakin mulla on kampaaja aina ymmärtänyt kun olen sanonut että rikotumpi ja kerrostetumpi malli mutta pituudesta ei saisi lähteä pois.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
matskupupu

Vs: Auttakaa valitsemaan kiva hiusmalli minulle :)

Viesti Kirjoittaja matskupupu »

Tuo kakkos kuva näyttää aika mukavalle kun on siisti mutta silti vapautuneen näköiset hiiukset!
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja zubi »

Tämä linkki on saattanut olla täällä joskus ennenkin, mutta laitanpas nyt halukkaille vielä tähän, koska itse yllätyin iloisesti. Tuolla on runsaaasti tosi kivoja hiusmalleja koottu niin julkkiksilta kuin taviksiltakin. Itse sain paljon ideoita ja yritänkin hillitä itseäni, etten heti huomenna varaa kampaaja-aikaa.

http://www.hiukset.info/
nougat

SATC:n Charloten ♥ hiukset ♥

Viesti Kirjoittaja nougat »

Olen pitkään etsinyt oikeaa tapaa muotoilla hiuksiani, mutta eipä sellaista ole ennen löytynyt. No kiitos kuitenkin Sinkkuelämän uusintojen, sillä bongasin Charloten iiik niin ihanat hiukset. Minulla on tummanruskeat hiukset ja pituutta aika lailla saman verran mitä Charlotella. Hiukseni eivät ole extra-paksut, mutta hyväkuntoiset ne ovat.
Olen kuitenkin niin käsi hiustenmuotoilun kanssa, etten onnistunut saamaan läheskään charlottemaisia kampauksia aikaiseksi. Siispä muutama kysymys:

1.) Miten minun pitäisi kammata hiukseni? Jakaus tms..

2.) Mitä muotoilutuotteita minun pitäisi käyttää?
Minulta löytyy hyvä valikoima Tigiä, Redkeniä ja Kerastasea

3.) Mitä apuvälineitä minun pitää käyttää?
Omistan vain hyvän hiustenkuivaimen, mutta voisin harkita jotakin max. 100€:n hintaista muotoilulaitetta. Rullia ja papiliontteja löytyy huonosti myöskin.

4.) Muita ohjeita avuttomalle? ;)

Tässä vielä ihanaisia kuvia fanittamistani hiuksista?
Kuva


Kuva

Yhdistetty tänne. =) T. Kikka
Viimeksi muokannut nougat, 10 Kesä 2007, 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja heijji »

Tuli totaalinen kyllästyminen tähän ritsikkapituiseen, päätämyöten menevään lettiin  :-\ Jotain tällaista olen ajatellut leikkauttaa:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6429
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... tyl1=Aveda

Pituudesta lähtisi siis aika paljon pois, mutta tuntuu että sitä just haluan nyt. Enpä sitten tiedä miten tuollainen leikkaus sopisi hiuksilleni.. Pitäis kai vaan rohkeasti kokeilla :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
assta

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja assta »

Tuli totaalinen kyllästyminen tähän ritsikkapituiseen, päätämyöten menevään lettiin. Jotain tällaista olen ajatellut leikkauttaa:

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6429
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... tyl1=Aveda
Aivan ihania malleja nuo molemmat, erityisesti tykkään tuosta alemmasta.
Tosi kivan ja kevyen näköinen (:


    Minulla on ollut jo vuoden ajan aika tasapitkät, olkapäille ylettyvät, hieman luonnonkiharat tummanruskeat hiukset ( otsatukkaakin löytyy hieman ) ja olen jo oikeastaan aikalailla kyllästynyt tähän tyyliin. Kasvoni ovat aika kapeat, joten pitkä malli ei ole kovin edullinen naamalleni  :(

Jotain tämän tapaista leikkausta ajattelin, mutta mietin että millähän tavalla hiukset saisi pysymään tuolla lailla nätisti pöyheänä ja suht suorana.. Suoristusraudalla kun tuntuu tulevan aina niin lätistynyt kampaus  ;D
Ja mitä mieltä olette tästä mallista, miltähän näyttäisi hieman luonnonkiharassa hiuksessa ?

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7915&month1=1&pg=1&styl1=Regis

Tuossa tuo linkki  :)
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja nukka »

Ensi viikolla pitäisi varata aika kampaajalle mutta hiusmallista ei ole vielä mitään tietoa. Nyt hiukset ovat kerrostetut ja aika pitkät. Otsis on jo ihan ylikasvanut. Lisäksi nämä on aika luonnonkiharat.

Jotain tämän tyylistä haluaisin, tässä ekassa kuvassa värikin olisi aika lailla semmoinen mikä miellyttää http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... M%20Salons

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6429

Tuolta löytyy mun kuvia, jos osaisitte kuvan perusteella paremmin neuvoa että mikä mulle sopis :)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ssannna-
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Mulla on ollut tosi pitkään keskijakauksella oleva, rintsikkapituinen tukka, ja kaipaisin jotain piristystä, mutta en tiedä mitä. Otsatukka oli (nyt kasvanut vähän silmien yläpuolelle, pidän pinneillä  :P), mutta en oikein pitänyt siitä, koska mulla on aika rasvainen otsa, ja hiukset rasvoittuu muutenkin nopeasti, joten tuntui aina siltä, että otsis on ihan öljyinen ja lähmäinen, ja aina huonosti laitettuna.  ::) Joku kevennys hiuksiin olisi kiva, mutta en haluaisi pituudesta pois. Osaako kukaan suositella mitään hiusmalleja?

Kasvot muulla on pyöreähkön malliset, ja hörökorvani haluan piilottaa.  :D
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Vastaa Viestiin