Hiusmalli haussa...

Leikkaukset sekä kampaukset
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

No niin parturi on tilattu perjantaiksi. Pyydän tuota mallia ellei sitten kampaaja totea ettei kannata, mutta jotain muutosta tehdään joka tapauksessa. Mulle ei leikata kyllä veitsellä kun korkeintaan tuo otsaosio, koska kampaajani on sanonut että mun tukkaa ei saa repiä veitsellä.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Tosi makee tukkamalli, Jonsu!  :o Hyvin varmaan sopii sulle, kun sulla on niin selkeät kasvonpiirteet ja muutenkin tuollaiseen tukkaan sopivat. *jää odottelemaan kuvia*
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Joo, miäki oottelen kuvia  :)
Tuo hiustyyli on tosi jännän ja persoonallisen näköinen.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Tuo on aivan ihana hiusmalli tossa Tiuskun laittamassa kuvassa!
Sen ansiosta mulle on nyt tullut hirvittävä himo leikata hiukset vähän lyhyemmiksi. Ajattelin tulla teiltä kysäsemään, että onko ihan hullua ajatellakkaan seuraavien linkkien leikkauksia, kun mulla on vissiin neliön muotoiset kasvot ja posket on vähän pyöreät...?

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6336&month1=&pg=1&styl1=Racoon%20Intl
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=4094&month1=&pg=1&styl1=Philip%20Christie

Tää leikkaus mua himottais näistä eniten:
http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=3653&month1=&pg=1&styl1=Dead%20Swanky

Tuo Jessica Alban leikkaus on kyllä niiiin ihana... *unelmoi kapeasta ja sirosta naamataulusta*
Viimeksi muokannut pinkfrank, 07 Kesä 2006, 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rolla

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja rolla »

Millä saisi tukkaan kevyen vaikutelman. Mulla on jotenkin nyt niin tönkkö tukka, kun on kerrostettu ja täten päälihiukset jotenkin paksut ja latvat lirummat.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Nyt on sitten uusi pää. Kuva löytyy käyttäjien kuvista. Kuva ei oikein onnistunut, naama näyttää leveämmältä ja tukka littanammalta kuvassa kun mitä peili näyttää. Tykkään kovasti.
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Jonsu kirjoitti: Nyt on sitten uusi pää. Kuva löytyy käyttäjien kuvista. Kuva ei oikein onnistunut, naama näyttää leveämmältä ja tukka littanammalta kuvassa kun mitä peili näyttää. Tykkään kovasti.
heei, sehän näyttää hyvältä!! Ja ihana tuo väri ja edelleen katkerana ( ;)) toivon, että olisit käynyt väripurkilla, mutta luulenpa, että edelleen oma väri kyseessä... vai?
Höh, mulla ei koskaan onnistu tuolla lailla, että jos mulla on joku visio jostain tukkamallista, että oikeesti saisin mitään sinnepäinkään..Mutta hienoa, että olet Jonsu tyytyväinen ratkaisuusi! Piristävä kesä-look!!  :)
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Zessa kirjoitti: Ja ihana tuo väri ja edelleen katkerana ( ;)) toivon, että olisit käynyt väripurkilla, mutta luulenpa, että edelleen oma väri kyseessä... vai?
Omapa hyvinkin.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Jonsu, todella kaunis malli ja sopii sulle tosi hyvin. Mulla oli oikeastaan just samanlainen kerran, mut mun ohuessa liian taipuisassa tukassa ei toiminut ollenkaan. Harmittaa, koska pidin siitä tukasta todella paljon. Uskoisin, että sulle ei tuu samoja ongelmia, kun paksuutta löytyy paljon enemmän.

Tulisko mieleen puolipitkää mallia, jossa ohuet vallattoman taipuisat ja pörrööntyvät hiukset pääsisivät oikeuksiinsa ja pysyisivät kuosissaan ilman järkyttävää laittamista? Kesätukkaa tekisi mieli Jonsun kuvan näkemisen jälkeen.  :)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mie taas käytän näitä peruukkeja mallina, kun minusta niistä näkee paremmin sen mallin.

Näissä on melko pitkä tukka, mutta jos jotain tämän suuntasta?

Toimimattomat linkit poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut Mustikka, 19 Marras 2007, 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Riia »

Haluaisitko Mustikka tuollaisen suoran otsiksen? Se vois sopia sulle aika kivasti. Itse en henkilökohtaisesti kauheesti tykkää kerrostetusta mallista pituuksissa, tahtoo aina sit törröttää ihan mihin sattuu ;D
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja marenki »

Mustikka, kiitti kun etsit mullekin uuden hiusmallin. :D Toi alempi on just hyvä, mulla on vaan sitä etutukkaa jo valmiiksi enempi. Tai siis tuohon tyyliin olisi tarkoitus maanantaina tukka saada.

Ymmärtääkö kampaaja jos selitän sille, että haluan selkeitä kerroksia, enkä mitään veitsellä hiistettyjä?
Lilly Missy

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

aarh! Siis aivan mahtava tukka tämä


Pitikin mennä taas leikkaamaan lyhyemmäksi... No toisaalta kun tämä tästä kasvaa, se taitaa mukautua aika hyvin tuohon.

Toimimaton linkki poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut Lilly Missy, 19 Marras 2007, 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Riia kirjoitti: Haluaisitko Mustikka tuollaisen suoran otsiksen? Se vois sopia sulle aika kivasti. Itse en henkilökohtaisesti kauheesti tykkää kerrostetusta mallista pituuksissa, tahtoo aina sit törröttää ihan mihin sattuu ;D
Nuo kuvat etsin Ananakselle, en itselleni. ;) Ja mie olen suoran otsiksen jo kokeillu ja se näytti aivan hirveältä mulla.
Mullakin tahtoo kerrostuksen sojottaa minne sattuu, mutta minun olis vähän pakko leikata jotain kerrostusta, että saan permiksen pois.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hiusmalli haussa...

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Kiitos Mustikka! Tuo näyttää esim tosi ihanalta.  :)


Harmi vaan, että mun hiusmassa ei taida tuollaiseen riittää, ellei sit lyhentäs mallia niin paljon, että kerrokset tulis lyhyemmälle välille ja niitä olis vähemmän.

Mun tukka ei tuon taipuisuuden ja pörröisyyden vuoksi saa olla kovin rikottu ja yksittäisen kerroksen/osion pitää olla suht paksu pysyäkseen kasassa (ettei jokainen hius törötä omaan suuntaansa). Toisaalta kerros tai osio ei saa olla liian paksu, ettei se olisi liian jäykkä ja sen vuoksi töröttäisi oudosti. Sekavaa...  :D Tietenkin vielä hiusten ohuus, erityisesti kasvojen ympärillä luo vähän lisää haastetta toimivan hiusmallin löytöön.

Toimimaton linkki poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut Ananas, 19 Marras 2007, 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin